slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel13794    
Bude mít kyselina citronová nějaký vliv na gufera ?? čistil jsem tak nádrž zevnitř a bylo to super a chci tak vyčistit teď i kartery válec atd , ale nevím jestli mi to nenaleptá gufera. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To nedělej,naleptá se ti vložka ve válci a výsledek stejně nic moc.nech to na odborníky.najdi si na netu chem.čištění hlinîku.
 
 
Datum: 01. března 2014 11:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16873    
vždyt je to hliník a ne ocel ti to zčerná a co voda v ložiskách????si myslíš že by za tech 50 let co ta motorka jezdí nekdo nevymyslel lepší zpusob než ruční leštění anebo ultrazvuk?
 
 
Datum: 27. února 2014 9:09
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čistím technickým benzínem. Ale když vezmeš nějaké třeba staré gufero a hodíš ho do citronovky tak uvidíš sám :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      IP: uživatel12115    
Dobrý večer mám dotaz.Kamrád má jawu 50 typ 20 a má tam to koleno výfuku neoriginální.Potřeboval bych radu jaký koupit to koleno výfuku jestli s falcem nebo bez díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Nazdar draci mužů tento válec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/valec_cz_180_komplet.html namontovat na motorku ČZ 125/476? Bude tam pasovat a sedět správně? Diky moc za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16873    
za ti peníze nechej válec vybrousit ...jinak sem viděl klikovku ze 476 na 175 valci motorka s tim jezdila a jen nedobíhal píst cca 2mm ...dokonce to jede svižneji nez 125.... u tebe je trochu problem že si asi amater a ykdyž budeš mít válec za cca 800 nabroušen s npvím pístem a příslušensvím tak bylo několik typu ložiska v ojnici krom lasickeho měděneho futra byli i volne jehly ktere jsou docela pracné na montáž pístu ...jinak stav klikovky usuj laidský proste pokud nemá klikovka vuli citelnou rukou ve směru nahoru dolu je vše ok...motrka s takovou klikou většinou dosahuje rozumneho najezdu......
 
 
Datum: 27. února 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Zítra se tu zkusím dat nahrávku zvuku
 
 
Datum: 26. února 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to být vyběhaný válec, klikovka...kdo ví. Dokud to neuslyšim, tak nevim.
 
 
Datum: 26. února 2014 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Aha a jeste prosím te když mi klepe cinka a vibruje válec čím to muže byt? Vy chození klikovka dík za odpoved
 
 
Datum: 26. února 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Minimálně klikovku. Dále je jiný karburátor, hlava, svorníky...
 
 
Datum: 26. února 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Jaké další díly dik
 
 
Datum: 26. února 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ne, musel bys vyměnit další díly.
 
 
Datum: 26. února 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16870    
Zdur draci mam takový zajímavý dotaz doma mam ČZ 125/476 a při vysokých otáčkách mi cinka/klepe/vibruje válec nevíte čím to muže byt? Prosím poraďte diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16873    
praskle žebro vilítane kroužky vilítaná klika ...jestli to umíš sundej nadrž a válec vem za píst na ojnici a nesmíš hmatem najít vuli jen stranovou do prava do leve ne nahoru dolu ... pak zdemontuj první kruh a vlož do poloviny víšky valce a jestli je mezera mezi konci kruhu milimetr mas to zrale na víbrus...konce kroužku mají mít ve valci sotva patrnou vuli..v přepisu je 0,6mm a mín ....
 
 
Datum: 27. února 2014 9:25
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16869    
otazka :-D mam jawu 350 /639 --- po zimje mi strasne zacala cernit svicky a nwm proc ... pred zimou bili nadherne doslova tihlovy faarby ale ten jsou jako uhel :/ newite nahodou proc ? predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16869    
to mje taky napadlo ze to je olejem ... znacka Valvoline ... muze to bit svickama ? nebo mje taky napadlo gufera v motoru ... ale moto ma najeto cca 20 000 km
 
 
Datum: 27. února 2014 18:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
co používáš za olej?napadá mě že by ti mohl v nádrži sednout na dno a jak jsi nastartoval , vlítrl ho do karbce přebytek.Kouří to?
 
 
Datum: 26. února 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12266    
Zdravím neví někdo kde sehnat píst "jugoslávec" nebo na jakých motocyklech je? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 16:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tady někdo navštívil rajče FK-ho .) Tomos
 
 
Datum: 26. února 2014 16:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel11794    
Ahoj, u Jičína je pán který dělá výbrusy válců, nemáte na něj někdo kontakt popřípadě reference? Nebo něaká jiná brusírna v Okolí Mnichova Hradiště až Turnova? Předem Díky za odovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Pan Havelka v Jičíněvsi, kontakt najdeš na netu...
 
 
Datum: 25. února 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16824    
Zdravim koupil sem jawu 350/634 ma najeto 30tkm, dělali by jste repasi motoru nebo ho nachat zatim tak? připadně co všechno bude třeba udělat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16828    
Na tohle znam jedinou odpověď. Zkusim to projet,zjisti co tomu je,,,,když je to zdravý tak neřešim,,,když je to nemocný tak léčim...na to ani neni jiná rada...
 
 
Datum: 19. února 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16824    
Jo tyhle věci mi sou jasne jen řešim jestli s motorem něco dělat když budu dělat renovaci (hlavně lak) ale ještě nevim co je z převodovkou protože při podřazovani paka neděla žaden odpor
 
 
Datum: 18. února 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj hele máme taky jawu 350 a má 35 tkm a chodí krásně nikdy na ní motor dělanej nebyl a šlape nic nezvoní :-) ale asi bych dal noví kladívka a kondíky + svíčky a vyfoukat filtr :-)
 
 
Datum: 18. února 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, jawa 20 a chci se zeptat když vypadá takhle hlava je to v pohodě, nebo by bylo záhodno dát jinou? http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140216_193506.jpg a když jinou tak je jedno že to bude z jiného motoru stejného typu? A teď to důležité :-D Když budu skládat motor dohromady, jaké jsou rady. Na netu jsem četl, že než se dají půlky k sobě tak ve směru startování udělat se startovací pákou jednu celou otočku a v příručce zase je, že stačí s ní pootočit a ono si to samo sedne, tak kde je pravda? Děkuji Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta pomlácená hlava ničemu nevadí. Kdyby jsi stejně chtěl dát jinou z jiného motoru, tak to v 99% případů těsní, když ne, tak stačí pasta na zabrušování ventilů a chvíli hlavou točit na válci aby si to na sebe sedlo. Já osobně startpáku předepnu o 1 otáčku, dám si celou polovinu motoru přes hadr za nálitek u startpáky do svěráku, aby se páka nemohla vrátit, a přiklopím druhou půlku. :-)
 
 
Datum: 17. února 2014 13:51
 
 
 
 
Jméno: paul      IP: uživatel16810    
Zdravím, mám doma starý čssr válec na pionýra (21) a koukal jsem se že pří výrobě asi soudruzi nedávali pozor a moc roztáhli sání do jedné strany. Píst ho úplně neuzavře (zůstane škvírka asi 0,6mm). Je tam na něm 0. výbrus. Přemýšlel jsem jestli by to nespravil nějaký větší výbrus (větší píst - jestli by to neuzavřel). Setkal se už s tím někdo z vás? Jestli jo jak jste to řešili. Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: paul      IP: uživatel16820    
Díky za rady, nechám to přebrousit na větší průměr.
 
 
Datum: 16. února 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to i zalít mosazí...
 
 
Datum: 16. února 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
Jedna z mála "chybiček" co soudruzi neošéfovali. Objevuje se to často. Nech udělat vrtání 39mm a bude to dobrý. Navíc současný písty jsou na sání širší skoro o 3/4mm na každou stranu - teda aspoň ty kvalitní maďarský písty co se tu na FK prodávaj,nevim jak laciné repliky z indie,číny atd...
 
 
Datum: 16. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: jirin      IP: uživatel16809    
Zdar, strhnul se mi zavit v bloku na CZ 175/477, ten co se do neho dava šteft, nevíte prosím jak to opravit ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 8:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
Hm...za 800,- si na soustruhu necháš tech šteftů udělat 5 :-D
 
 
Datum: 16. února 2014 8:20
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
 
 
Datum: 15. února 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16812    
ano prostě viřezat vetší zavit a udělat vlošku se zavitem M8 ..chtělo by to soustružníka
 
 
Datum: 15. února 2014 21:39
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
lze koupit opravné sady na závity různých velikostí
 
 
Datum: 15. února 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel16802    
da se nekde kupit nejak upravena hlava na 250/559 ? (sutazne ucele ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16814    
No jako asi každej trochu schopnej soustružnik by to zvládnul,jen se nikomu asi nebude chtít dělat přípravek na upnutí. Kdysi to nabízeli v TK moto. A účel? Co stojí v pozadí ?
 
 
Datum: 16. února 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16813    
prostě stahnout vykres a nechat obrobit na cnc a dopilovat.....anebo stejsy ale připrav si tak 1500kč
 
 
Datum: 15. února 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kokot: upravena aby to melo vÍkon pYčo! :-D :-D
 
 
Datum: 15. února 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: kokot      IP: uživatel16512    
Jsi se zbláznil ne?? V dnešní době nedostaneš koupit téměř nic na veterána.. A co si představuješ pod pojmem upravená?
 
 
Datum: 15. února 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16801    
Zdar draci, k čemu je dobrá vytahovací vložka z válce http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/765529-vlozka-s-valcem.html ? To je přece důležitý, aby ty povrchy na sobě perfektně seděli ne? Někde jsem viděl i poměděnou vložku před nalisováním do válce, má to nějaké využití? Napadlo mě, že je to spíš polotovar na dodělání, jinak nevím.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pokud vím, vložka se potahuje měděnou vrstvou kvůli lepšímu přestupu tepla na válec a asi i pro vymezení vůlí a srovnání nerovností mezi válcem a vložkou
 
 
Datum: 14. února 2014 17:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Můžeš udělat přesně kanály... před nalisováním se vložka pomědí.
 
 
Datum: 14. února 2014 8:36
 
 
 
 
Jméno: jawa175      IP: uživatel16798    
Zdravím vás, měl bych dotaz po 14000 km po výbruse u jawy 175, jsem kvuli zlomění jednoho pístního kroužku, vyměnil všechny 3 pístní kroužky a zajímalo by mě jestli je normální než se ty kroužky zaběhnou, že bude mít motor menší výkon a větší spotřebu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
14000km neni šílenej nálet...14000km je taková lepší sezona. Pokud jsi mazal nějak rozumně a motor nedostal vyloženě záhul, tak je 14000km jak nic. Nevim co máš přesně za mašinu, protože Jawa vyráběla 175 ve větších sériích naposledy před válkou...
 
 
Datum: 12. února 2014 22:48
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám prase 175 po 50 000km, klika cinká jak zvoneček, vůle šílená. Kroužky vyběhaný a takovej schod ve válci jsem ještě neviděl :-) těch 30 to vydrží, ale ....
 
 
Datum: 12. února 2014 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Bakoun má pravdu! No nevím u 175ky, ale u 350/638 synáček po 30 000 chtěl pořád dělat výbrus a gdyž sem mu to nedovolil, toš najezdil dalších 30 000 a motor ešče rozdělanej nebyl!!! A kamarád po asi taky 60 000 tvrdí, že slyší cinkat kliku. Ale o výbrusu kvúli výkonu nigdy zatím neuvažoval. Esli dojde na tu kliku, toš su zvědavej na ten schodek ve válcách! Toš tak.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Samozřejmě, že se i kroužky musí zajet... a čím vyběhanější válec, tím déle trvá než začnou pořádně těsnit.
 
 
Datum: 12. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16513    
14000?tvl to je na jawskej motor šílenej nálet . ne jestli ti to jede znatelně mín je už válec moc šišatej a zvyklej na stare kruhy a nove netěsní.. jinak zajizdět nemusíš
 
 
Datum: 12. února 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar draci !!! Mám valec na 455 http://www.slovanet.sk/murin/image/cz-250-455-L.jpg a potrebujem ho zbaviť od hrdze použil som šmirgľový kotuč vo vrtačke ale stále to nieje ono a lebo medzi rebrami blízko válca je ten hrdze ešte dosť a valec je po výbruse a pieskovať ho nechcem tak z čím to vyžrať ??? COCA-COLA, povariť v nejakom octe alebo ako??? za pomoc ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16797    
Jáj ... Vyčistim,opískuju,vybrousim-co je na tom tak nepochopitelnýho,že to každej dělá opačně ... Když už neni jak jinak,tak zaslepit otvory co nechceš pískovat jak píše LK ... Lidi mi s tim ničí neustále ... Furt dokola píšu -vyčisti si ten válec než mi ho pošleš a jestli je extra zasranej tak si ho nech opískovat jinak s tim pak budeš mít po výbrusu sraní. Válec přijde zasranej,že z něj ještě padá bahno se šmírem... Hodim to do pixly s technickym benzínem a vyfoukam kompresorem,upravim,necham udělat výbrus,odešlu - následuje mail jestli to muže do něčeho namočit a nebo opískovat,aby to měl jak nový... Už jsem ve stádiu,že na to seru... Nezajímá mi to,co přijde to udělam,ty si s tim dělej co chceš....
 
 
Datum: 12. února 2014 16:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
litinový válce jsem vždycky pískoval... uděláš záslepky všude kde potřebuješ a válec máš jak novej!
 
 
Datum: 11. února 2014 18:01
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
já bych to udělal klasickým ocelovým kartáčem...sice se s ním asi nedostaneš až uplně na doraz, ale lepší než nic...kam bych se nedostal tak bych to třeba jen poškrábal nějakým starým šroubovákem nebo nečím a pak to zalakoval nejakou žáruvzdorkou .... pískovat nebo leptat by šlo otázka co s vejbrusem....já bych z toho nedělal kovbojku
 
 
Datum: 11. února 2014 15:29
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
kyselina citronová ale nevim co výbrus
 
 
Datum: 10. února 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho necháš opískovat tak se dá zabránit vniknutí písku dovnitř, ale těžko zabráníš poleptání válce sajrajtem ve kterym ho povaříš :-)
 
 
Datum: 10. února 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, dělám GO motoru u pionýra 20. Chci se zeptat jestli je vůle pístních kroužku v pořádku a nebo je třeba koupit jiné? A jak sundám ložisko z klikového hřídele, mám stahováky ale pacičky se pod ložisko nevejdou. Děkuji za rady a připojuji foto zde: http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140205_165811.jpg a http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio/#IMG_20140205_165757.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Děkuji za rady, ještě se zeptám, chci teď vyndat i ložisko z pravého víka motoru, které kryje cívky s magnetem a nahřívám nahřívám a nechce se mu jít ven a ničím se tam nedostanu protože z druhé strany je to hejbátko na bowden spojky :-) Díky chlapi. Kobe
 
 
Datum: 09. února 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase byl někdo rychlejší..
 
 
Datum: 07. února 2014 10:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Vůle kroužků se měří tak, že se kroužek vloží do válce, cca 1-1,5cm pod horní okraj, a následně se změří šířka mezery mezi zámky kroužku. Na takhle přisedlé ložisko existují specielní stahováky. Většinou to ale řešim tak, že k ložisku přivařim kus plocháče, a za ten už chytnu stahovák.
 
 
Datum: 07. února 2014 10:42
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel14442    
Zdar hoši vadí pístním kroužkům toto počasí s nízkýma teplotama? Má to vliv na praskání kroužků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2014 23:53
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Vadí jim to, je jim zima, dokud se neohřejou, nechce se jim pracovat, doporučuji před každou jízdou kroužky sundat a ohřát zapalovačem :-D :-D
 
 
Datum: 05. února 2014 23:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby mělo počasí vadit kroužkům tak to by ani auta nesměly jezdit :-D
 
 
Datum: 05. února 2014 23:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel16719    
Nevadí a nemá.
 
 
Datum: 05. února 2014 22:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel12157    
zdarec draci chtěl bych se zeptat jakej je rozdíl mezi ojnicí z ČZ 125/476 a 175/477 za odpovědi moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ojnice ti zdvih nijak neovlivnuje...
 
 
Datum: 06. února 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ojnice jsou stejné... jiné je jen její uložení v setrvácích... klika na 476 ji má blíže ke středu a 477 zase dál od středu
 
 
Datum: 05. února 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, 477 má skutečně o 7mm větší zdvih, ojnice jsou ale stejné.
 
 
Datum: 05. února 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel12157    
takže neni nejak delší nebo tak pač sem slyšel že 175 má větší zdvih tak proto jsem se ptal
 
 
Datum: 05. února 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Ojnice jsou zpravidla stejné. Akorát se vyskytovaly varianty s bronzovým futrem, většina však měla jehlové ložisko.
 
 
Datum: 05. února 2014 16:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13794    
čus , mám motor Jawa 250 panelka , tříložiskový , ale sprasklým karterem , ale mám možnost mít ten samý karter ale dvouložiskový, půjde to přehodit ?? budou nějaké komplikace ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Teoreticky to jde, vše je stejné jen u levého karteru s dvěma ložisky je rozšířen hliníkový odlitek, kde se vkládá druhé ložisko a labyrint. Takže klika, spojka, vše je totožné. Ale jak jistě víš, kartery by měly být párové. Ale pokud je dáš k sobě a závity sedí k dírám a těsnící plochy sedí na sebe, můžeš to použít..
 
 
Datum: 02. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska na kliku Čezeta 502 ,,prase" - podle manuálu jsou na prase 502 ložiska: 6305 (pravá strana 1ks) 6304 C3 (levá strana 2ks). Docela mě zarazilo že na jedné straně kliky je klasické ložisko a na druhé C3 je to normální? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
f - C36 ma ještě navíc k provozní vůli tišší chod - dalo by se to označit C3 P6
 
 
Datum: 02. února 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
f: Takové označení ložiska skutečně existuje a používá se.
 
 
Datum: 02. února 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Každému mu by mělo dojít, že tam musí být C3, když je na jedné straně ložisko s větší vůlí, je nesmysl dávat ložisko se standardní vůlí na druhou stranu.. Vůle C36 neexistuje, je to tedy chyba a má tam být C3..
 
 
Datum: 02. února 2014 18:38
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak v jiném manuálu je skutečně C36 což je v podstatě C3 :-) njn chyba tisku - zdálo se mi to divný...
 
 
Datum: 02. února 2014 17:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já konkrétně našel 6305 C36 a 6304 C3. V katalogu se občas vyskytnou chyby. Na kliku bych dal jednoznačně C3 ložiska...Původní ložiska nemusí mít viditelné označení. Někdy se to značilo na vnější dosedací ploše jenom slabě, někdy prý vůbec...
 
 
Datum: 02. února 2014 10:17
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, je to verze 502 se startérem, přímo u tohohle píšou 6304C a 6304C3 2x vyndal jsem z toho původní taky bez označení.
 
 
Datum: 02. února 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Patří tam C3 ložiska. Já koukal do jiného katalogu ND, a tam je klasicky C3.
 
 
Datum: 02. února 2014 10:04
 
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 4:52:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu