česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  190  191  192  193  194  195  196  197  198  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
hoj draci po kolika km je zajetej válec na 100%?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
05 motor v originálu klikovka z pařeza .........
 
 
Datum: 09. září 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: landis      IP: uživatel1525    
každý motor se 100% zajede jinak. Záleží jak zajíždíš ,na jaký olej, těsnost výbrusu , ... . V každém případě první nádrže dej tak 1:20-1:25 a nasatav bohatší směs. Během zajíždění to chce motor poslouchat. Ale těžko poradit,když ani neřekneš,co je to za motor :-)
 
 
Datum: 09. září 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
Moje skusenost zní,že jsem měl plně zajeto az po ujetí zhruba 1200km,prvnich 600km jsem mazal 1:25-1:30....tak nevim,vy ste asi vetsi borci,kdyz tam perete jen decku oleje na 5 litrů a zajizdite dve bandy.......asi bych se od vas mel priučit!!........ty vaše válce asi vypadaj!!:-D
 
 
Datum: 09. září 2009 9:29
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
:-) :-)
 
 
Datum: 09. září 2009 7:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7326    
Zdravim, nevim jakej stroj máš na mysli, ale pokud to je Pionýr tak já mám pomůcku (pokud nefunguje tachometr) vyjed dvě nádrže benzinu v poměru 1:50 (ne M2T).
 
 
Datum: 08. září 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: 2547      IP: uživatel6804    
cus draci daval ste nekdo do 1 richlostni babety valec z 2 richlostni babety jak to jede dik za odpovjedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: jáááááááááá      IP: uživatel7154    
Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz uz tak radeji 15 stou mi to jezdi porad leto zima je zajimavi ze jstou 17 to vzime nechytalo kdyz bylo trosku teplec tak to dlouho vynechavalo tak jsem dal 15 a jezdiloto normalne ja kupoval brisk za 25
 
 
Datum: 08. září 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NOVOU svíčku potřebuješ
 
 
Datum: 08. září 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si novou svicku brisk n17c stoci 45 kc na kazde benzince... a puje to nakopnout an poprv
 
 
Datum: 08. září 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dneska mi neskutecne nasrala zenska v ložiskárně...... chci SKF gufera.....nejsou!! nebudou!!.....koupim aspon loziska a par cervenejch silikonovejch gufer pod rozetu a do deklu.....prijdu domu a zjistim,ze ackoliv sem chtel do deklu lozisko 6202,tak lozisko do deklu nejde.....uz sem myslel ze mam atypickej dekl...tak stane se to.....prohlidnu lozisko a zjistuju ze je to 6203......myslel sem ze ho vzteky vyhodim oknem!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
jo FAG znam rekl bych ze fika dostacujici...
 
 
Datum: 08. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to jeste na kliku nemeli SKF s vuli C3......tak mi nacpala nejaky FAG drahy jako svině,prej jsou dobry,tak jsem zvedavej......neznate nekdo tu znacku??
 
 
Datum: 08. září 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4649    
zdar mám mustanga před cca 10-15km měněný všechny ložiska v motoru má asi 800km po výbrusu a žere jako blázen plíšek mám na jehle na 2 zářezu svíčka je hnědá ale hlava je černá jak bota předstih sem měl rozhozenej asi 2mm a teď ho mám +- 1,4mm a o proti původnímu předstihu de lepší do otáček ale zase se rychle ohřeje a rychle tim ztrácí výkon a když se ohřeje a je na volnoběžných otáčkách tak někdy běží pěkně a někdy chcípá a když přidám prudce plyn tak mu to trvá než se vytočí za studena reaguje pěkně a příde my trochu takovej přibržděnej jako kdyby ho něco lehce brzdilo ale to můžou dělat ty ložiska nevíte co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7310    
tak si skus sehnat jinou hlavni trysku.......vypada to ze ji mas uz uvnitr očesanou a dava moc benzinu do smesi
 
 
Datum: 07. září 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4649    
já tam mám sportovní filtr protože s origo filtrem to jelo blbě
 
 
Datum: 07. září 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: GOZER123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
skus dat jehlu niz
 
 
Datum: 07. září 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7300    
mas moc bohatou smes,proto ti obcas nedrzi volnobeh......mozna mas jen stary ucpany vzduchovy filtr.....ten dela presne toto
 
 
Datum: 06. září 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci mám 05 motor v originálu zajel sem výbrus tak 800km a mám 13zub sekundár a lití to za studena skoro 70 ale potom za tepla třeba stačí mírnej kopeček a prostě to netáhne max 60 ani ne tak 55 a když jedu na trojku 50 a dám plný tak než se to rozhýbe tak sou vánoce.Kámoš má mustanga motor origoš má tam 12 zyn sekundár a motor měl nedávno půlenej a nový ložiska taky zajížděl nový kroužký a má najeto 1500km a táhne mu to líp a zvlášt do kopce na trojku a když jede tak plyn jenom lechtá to já musím držet víc máme stejný svíčky NGK B6HS...Tak se ptám čím to je když mě to netáhne tak dobře???Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7300    
este nemas zajeto.......plus je v tom spousta dalsich faktorů ktery delaj strasne moc.........smajdavy kola,spatny loziska v kolach,moc ucpanej vzduchac,spinavej vejfuk,predstih,vytahanej retez,smajdavy kola atd.......taky sem mel motor po GO a nejelo to......pak sem udelal novou retezovou sadu a jelo to skoro 80
 
 
Datum: 06. září 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Diana z Chroustovic      IP: uživatel1723    
Ahoj já nevím,jak je??? :-)
 
 
Datum: 06. září 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
800 kilaku...nemusi byt jeste poradne zajete...a uz vubec bych se nechlubil ze to honis za studena...to je vec za kterou te motor asi proklina...:-)dal bych tomu jeste cas....
 
 
Datum: 06. září 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
neni pravda sice ma mensi vykon ale papirove o pul kone ale kamos mel origo 05 a ta neznala kopec az jsem se divil.
 
 
Datum: 06. září 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
o5 nema takovy vykon jako mustang a pochibuju ze to jede 70
 
 
Datum: 06. září 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
není motor jako motor......
 
 
Datum: 06. září 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: 123456      IP: uživatel5711    
Zdar potreboval bych valec,pist a krouzka na jawa cz 175 dost to specha...vim ze tohle neni inzerce ale je to nutny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: george1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČUS chci se zeptat hrozně moc mi ubývaj pístní kroužky cca za 150km to dělá tak půl milimetru olej používám Q8 rs extreme 2T 100%syntetický a míchámto 1:30. děkuji předem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: george1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkoušel jsem to na dvouch různých válcích a jeden znich byl čerstvě po výbrusu.
 
 
Datum: 06. září 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ja mam krouzky tak na jednu sezonu ja sem tam daval novy loni o prazdninach a letos sem je zas menila byly jako ty predtim ale asi je to tim vybehanym valcem
 
 
Datum: 06. září 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: george1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzduchový filtr tam mám K&n.
 
 
Datum: 06. září 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7303    
ze nemas filter??ked ne tak to koli tomu..
 
 
Datum: 06. září 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jaký je spodní kompresní poměr s podkovou???Vím že bez ní je to něco o kolo 1:1,3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7306    
,,co je spodní komprese ,, a jak se to počítá ? Já znám u 2t motor sání -podtlak, píst z DÚ do HÚ , z HÚ do DÚ přetlak -vyplachování
 
 
Datum: 06. září 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Ahoj, čím utěsňujete motor? Tady v krámku je v nabídce Paulin a Lukopren, ale ani u jednoho není napsáno, že je odolný proti benzinu... Do čtyřtaktu bych to dal v pohodě, ale u dvoutaktu, kde se nasává směs banzinu a oleje do klikový skříně? Viděl jsem tmely, které byly přímo odolné i na benzin, ale tady u těch nic... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kupsi but fibroví těsnění nebo silikon ten kerym se lepijou hlavy a valce na autech ten je skvělej já ho mám natom a nestežujisi proste parada ale nedavej ho pod karbec tam je jebší fakt to těsnění
 
 
Datum: 08. září 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: rarach      IP: uživatel6505    
Lepím všechno silikonem a drží to.
 
 
Datum: 06. září 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: vikor009      IP: uživatel7302    
ja mam paulin doma a mam snim utěsněne všechno a je to dobre a navic na obalu je napsano že je to odolne proti benzinu takže to tim utěsnic mužeš
 
 
Datum: 06. září 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7300    
jo ty tmely sou dobry,vim ze dost lidi odtud je pouziva ......ja mam taky jakejsi tmel/silikon a taky funguje......ale hermetik je hermetik.....ale ja ho stratil a nemuzu ho najit:-D
 
 
Datum: 06. září 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel7154    
Zdar,kdyz sem si koupil fichtla tak mi nastartoval na nakopnuti na poprve ted asi tak na podesate a zastudena na poprve nevite cim to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dawid      IP: uživatel7154    
svíčkou to není tu sem měnil
 
 
Datum: 06. září 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by svíčkou? :-D ...kup si studenější svíčku (Brisk N15)
 
 
Datum: 06. září 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel4805    
čau mam špatny ložiska na klice a nevim jak tu kliku mam rozdělat na klice je ten čep nevite jak jde vyrazit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Pasta911 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem ji rozlisoval doma ale s jedním borcem kerý to děla bezne doma
 
 
Datum: 08. září 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
koupis novou ojnicni sadu a das kliku na repas do odbornyho servisu.....doma to neudelas
 
 
Datum: 06. září 2009 15:41
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel6812    
To doma nevytáhne šjestli myslíš to ložisko co ti drží pohromadě ojnici a klikovou hřídel musíš zajít do nějaké železárny nebo kamkoli kde mají obrovský lis a vylisují ti to
 
 
Datum: 06. září 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Faltus      E-mail:      IP: uživatel7293    
zdar objednal jsem si new válec šedesátkovej a novou kliku s jehlovejma ložiska, motor už mam složenej a chtrěl sem nandat píst na ojnici ale čep co sem dostal k pístu má moc velkej průměr nemužu ho tam dostat. poradtě co stim dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7300    
Holt odborníci......proc neco delat snadno,kdyz to jde udelat slozite:-D cepy maj normalne drobnej presah,normalne to nalisujes treba truhlářskym upínákem..... a polskej valec 60ccm je ve skutecnosti pouze 55ccm,ale tak dobre se to prodava jako 60:-D
 
 
Datum: 06. září 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
Whistler - promluvil velký automechanik, který tak maximálně měnil náhon na tachometr :-D :-D
 
 
Datum: 06. září 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
whistlere, ty seš lama... uložení pistního čepu v pístu je uložení s přesahem! tudíž se tam musi dostat tak, jak napsala lama... takze je to nalisovany v pistu... čep očekávám se vejde do loziska.. a 60ccm valec? :-D no kdyz myslíš
 
 
Datum: 05. září 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7295    
to us je zrovna nalisovane,:-D daj si tam ten stari alebo si kup novi\r\n
 
 
Datum: 05. září 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lama>píčovina lamo, takhle se mu to přidře a kousne
 
 
Datum: 05. září 2009 21:53
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
Taaakže....čep dej do mrazáku, píst nahřej pořádně autogenem, letlampou a nebo jednoduše rozdělej ohen. Po 30 min vyndej čep z mrazáku a píst z ohně-neměj ho v tom ohni moc dlouho..je to lehká slitina takže je horkej hned max. 5 min v ohni ho nech. Pak musí následovat rychlá akce píst nasadit na ojnici a zasunout čep...jakmile tam zaklouzne máš vyhráno a nech to vychladnout potom už ten čep mužeš popř. doklepat aby ti nevadil při montáži pojistnej kroužků....ono jakmile motor poprvé zavrčí tak si to do sebe všechno, všechno sedne :-)
 
 
Datum: 05. září 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: Faltus      E-mail:      IP: uživatel7293    
abych řek pravdu tak sem to neměřil ale ten čep sem dostal v sadě k tomu pístu a stejně tam nepasuje takže mě to docela sere jak to mužou takhle splíst. ten čep o je větší o malinko to centimetr nebude možná milimetr, dva. hlavně když bych ho nasadil na ojnici tak vtom pouzdru bude naprasovanej tak že se ty jehly nebudou moct ani hejbat
 
 
Datum: 05. září 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Lama      IP: uživatel7184    
o kolik je vetší ten čep? o centimetr nebo...napiš... :-D
 
 
Datum: 05. září 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Tak jsem si změřil objem kompresního prostoru v hlavě na pionýra, co tu prodává sesa - je to 9cm3 podle výpočtu by mělo být 6... :-( Takže asi snížit, co? Jinak jaký doporučujete největší kompresní poměr pro sériový motor? Máte někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
taky mam tu hlavu od sesi je to peknej sunt :-( je to stou hlavou liny musel jsem tad spatky tu origo ta od sesi ma mensi kompresi
 
 
Datum: 05. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Změřil jsem to špatně, už jsem si to uvědomil, ale přesto je větší než u původní hlavy...
 
 
Datum: 05. září 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakým spůsobem si to měřil ??Injekční stříkačkou???Nezapoměls že v té hlavě má být svíčka??A jinak na seriovýho pionýra bych doporučil tak 10:1
 
 
Datum: 05. září 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7180    
zdar hosi hele neznate nejakou jednoduchou upravu aby mi pincek vic tahnul? necekam zazraky je to fichtl :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: honza73      IP: uživatel7004    
Základ aby ti to táhlo je mít vše poštelovany.A jestli chceš nějakou lehkou úpravu tak snížení hlavy nebo si kup hvězdicovou hlavu ale já ty hvězdicový nemám rád.
 
 
Datum: 05. září 2009 16:20
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam motor z 350 :-D
 
 
Datum: 05. září 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec...jak mam vylestit kanalky ve valci? a v cem to vubec pomuze?bude to mit lepsi otackym silu nebo rychlost? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
vem si jemnej smirk tycku a vrtacku na tu tycku namotej smirk a upni ji do vrtacky a lesti a letsi pak az to bude vypadat vem si lestenku a hadr a douprav to
 
 
Datum: 06. září 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak to myslis: nečekaně do lesku? :-D jo a když zvětšim kanálky,nepatrně,třeba 0,5 mm nebo 1 mm na každý straně,jen tak pilnikem a poradne zacistit,pomuze to ve vykonu?
 
 
Datum: 05. září 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Leští se aby se zlepšilo plnění válce, leští se leštící pastou třeba unipol a leští se nečekaně do lesku, většinou se to kombinuje se zvětšením kanálů a leštěním místa na kliku.
 
 
Datum: 05. září 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mě tohle téma zajímá
 
 
Datum: 05. září 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdyz je vylestim tak je pak budu muset lestit znova ne?
 
 
Datum: 05. září 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak lestit?staci jenom nejaka pasta na lesteni treba na auto a vzit to hadrem?
 
 
Datum: 05. září 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau je to opravdu znat motor se daleko lip vytaci ale ta prace s tim to udelat chce to mit hodne trpelivosti a lestit a lestit
 
 
Datum: 04. září 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7286    
mate nekdo skusenost s upravenym piestom...a to tak ze mate zrezanu spodnu cast piestu??ako sa to prejavuje vo vykone? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj presne tak ako pisal honza73
 
 
Datum: 05. září 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby ti to bylo k něčemu musel bys mít klapkový sání
 
 
Datum: 05. září 2009 9:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak len znizis vykon,lebo znicis stym rozvodové casi a zmes ti vráti do karburatoru.....
 
 
Datum: 04. září 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7286    
ja viem len ma to zaujima...
 
 
Datum: 04. září 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řezíním pístu ten píst prasíš a neupravuješ.
 
 
Datum: 04. září 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci na jaký největší obsah by seš převrtat 05 válec originál má šírší vložku než 21 válec co mám díval sem se.Díky za odpovědy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Speeder      IP: uživatel1008    
Zdarec. Máte někdo skušenosti s úpravami válce a pístu, které provádí na zakázku azmarek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel7971    
Mam od Marka jak 8kanal tak hvězd.hlavu.jede to jak praštěny.když jsem měl na klice 13ti zubí kolečko a 13ku na sekundaru tak to se mnou jezdilo po zadnim a to mam skoro 100 kilo.jezdím zavody tak že si nestěžuju.jinak jsem poslední daval i stejskyho motoru.jestli chceš vedet neco víc tak piš na mail.jinak je to sice dražší ale jestli hodlaš zavodit tak doporučuji.
 
 
Datum: 18. listopadu 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Drahy? Azmarek nebude levnejsi. A hlava, co sem mel od Azmarka "nejela". Mela objem spalovaku, jak serie. Nakonec mi ji frikulin musel upravit...
 
 
Datum: 04. září 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Coooo???Drahej ????Zvýší ti výkon na 5,5 za 2000Kč co bys chtěl.Hvězdicová hlava stojí něco pčes 1000Kč a přidá zhruba 0,5 koně A ještě k tomu ta od azmarek snižuje max.otáčky.
 
 
Datum: 04. září 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Speeder      IP: uživatel1008    
No jo Stejsky... Kdyby nebyl takový drahý...
 
 
Datum: 04. září 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
U stejskyho??Novinka pro me ja bych byl u ty hvezdice pro frikulina
 
 
Datum: 04. září 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Halavně si nekupuj hvězdicovou hlavu je naprd akorát dobře chladí.Radši si všechno nech udělat u stejskyho
 
 
Datum: 04. září 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci o kolik mam snizit hlavu na fichtlu ?? aby to jelo lip a bylo ot ok ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez jinych uprav to krome zvyseni kompresniho pomeru nic moc extra nedá...akorát se tím sere klikovka a cela ojnicni sada:-)...ale jestli chces tak si ji nech stocit o 0,25-50mm...ae jak rikam...zbytecne nicis motor;-)
 
 
Datum: 03. září 2009 21:49
 
<  190  191  192  193  194  195  196  197  198  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 12:14:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu