česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:01
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,tak sem tu hlavu vykrojil, jak ste mi radili,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy, podle me se píst zasekáva ve válci, treba dvakrat kopnu kopackou, a pak se ten pist nejak zasekne a kdyz chci kopnout kopackou tak se kopacka protaci,jak je ten pist zaseklej, a kdyz to chci roztlacit tak je to uplne hluchy, ted nevim ci stim,jestli se pist zasekava o kanalky nebo co, kdyz tam nemam hlavu tak se pist soupe normalne,jak ji tam dam tak se zasekava, ale nezasekava se o hlavu, je mi to divny, pls poradte!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
kua asi se ti stalo to co me normal ne jsem jel a najednou to chciplo na nakopavacku to neslo nehejbal se pist dal jsem rychlosti ruzny a pist se nehnul doma jsem to rozebral a zjistil jsem ze je prasklej retez na spojce
 
 
Datum: 27. července 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
ne ten tam mam dany dobre, uz fakt nevim co stim
 
 
Datum: 26. července 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni mozny ze bys otocil pist?ze by se zámky pístních kroužků zasekávali o kanálky?
 
 
Datum: 26. července 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
to sem delal a je to hluchy dyt sem to psal
 
 
Datum: 25. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti to netěsní pod hlavou....a protáčení start páky znamená zařadit jedničku a pak ji zas vyřadit....a mělo by to jet....nebo tam prostě hoď jedničku a zkus to roztlačit...:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
zdar, seka se mi nakopavacka, pred rozpulenim to nedelalo. Slo by stim neco udelat hlavne ,abych to nemusel pulit!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělalo to jenom dvakrát....a už je to dávno....:-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
rohliq: a dela ti to furt?? nebo ti to po case prestalo delat??
 
 
Datum: 25. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mi dělalo taky....hodil jsem tam jedničku a couvnul...dopředu mi to nešlo....prostě za jedna a couvnout....a povolilo to :-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
me to po GO taky delalo a mel jsem novy kolecko a casem to prestalo seklo se to vzdycku hned zezacatku tak jsem doni musel kopnout ze spoda a vratila se
 
 
Datum: 25. července 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: nexak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc se nesmi povolovat nebo utahovat svicka kdyz je valec s hlavou varici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Nebo taky kdyz mas hlavu teplou a vyndas svicku tak se to bude chtit roztahnout teplem a tu svicku tam nenarves:-D:-D:-D
 
 
Datum: 25. srpna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aby sis nepálil ruku.....jinej důvod v tom nebude......(závit zkur*....utrhneš ikdyž to je studený, nebo když tam svíci natočíš "přes závit";-)
 
 
Datum: 25. července 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduché. Protže strhneš zavít. Předemnou majitel to tak udělal a dnes staršně jsem na něj nadával. Nemohl jsem sehnat novou jako už použitou a kupovat úplně novou nechci tak jsem si nechal vysoustružit vložku a je to. Jede jak o drak.
 
 
Datum: 25. července 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože si trotl, strhneš si závit
 
 
Datum: 25. července 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,vcera sem po vymene pistu s osmim vybrusem od sesi chvili jezdil,porad to kuckalo hltilo se to a dusiloale nejak to jelo, po chvili to najednou jet prestalo a od ty doby to zase nemohu nastartovat,je mi divne ze píst porad klepe do hlavy,kdyz ani celej nevyjede ven z valce,mam teda jetse zkusit to tesnení?? a kdyz budu stelovat predstih tak aby byl pist 1,6-,1,9mm pred horní uvrati kdyz se kladivko zacne rozevirat ne? nebo se to v tomto pripade musi delat jinak???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
tak sem to vybrousil,vule je tam dost velka na to aby pist netukal, ale porad to nejede svicka jiskru hazi,benzin tam de taky, ale je to uplne hluchy
 
 
Datum: 25. července 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
ja totiz nevim jak jí na tom soustruhu uchytit
 
 
Datum: 25. července 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
da se ta hlava seriznou nejak jinak nez na soustruhu?
 
 
Datum: 25. července 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6838    
parez žádnou vyhodu nemá!!! je to pouze litinovej válec.......muze se prebrousit az na 45 mm,ale musi se pak pod valec udelat vlozka s předákama!!! no kdo to nevidel,tak to asi nepochopí..... nový valce co maj odlejvanej hlinikovej plášt se prej muzou vrtat az na 10.vybrus,ale jedinej kdo s timhle ma skusenosti je jenco:-D:-D ja bych tomu uz potom neveril....hlavne to absolutne nakurví kanály ve vložce!!!!
 
 
Datum: 25. července 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkouhnout hlavu jak uz rikla Standa...je to tim ze prve se planovaly vybrusy jen do 4. (coz je prave prumer 39 mm) a pak az teprv prisli na to ze se da delat az do osmeho, newim proc to tak je ze prve jen ctvrty max a jestli pak byla vlozka nejak upravovana, netusim, pravda je ale ze treba parez ma vlozku tlustou natolik, ze se da delat i pres osmy vybrus s rizikem...nedavno se to tu resilo tak sem se na to kouk a je tomu tak, valce od 05 az po mustafy uz tudlec vyhodu v podobe devateho vybrusu nemaj, tam uz vlozky praskaj, ale to sem utek od tematu...cili seriznout hlavu...
 
 
Datum: 25. července 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6838    
resil sem uplne stejnej problem......taky mi nekdo poradil vypodlozit valec.....na nic.....sedlo si to........proste stary hlavy maj vnitrni prumer 39mm a pist cumi o desetinku ven z valce a ma prumer 40mm.......takze logicky 40 do 39 se nevejde........upravit hlavu!!!
 
 
Datum: 25. července 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6838    
to zes to vypodlozil 5 tesnenima je hezky,ale uplne nahovno,protoze si to pres ne stejnak sedne jak se motor poradne ohreje......chce to proste skrouhnout tu hlavu!!!!
 
 
Datum: 25. července 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zaprve musis posoustruzit hlavu na prumer 40:00mm a predstih dej tak 1.6mm pre HÚ
 
 
Datum: 25. července 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: casper.88      E-mail:      IP: uživatel6333    
Nazdar všichni, nevíte o někom kdo se zabývá výbrusy válce, úpravou kanálků a upravením pístu, nejsem moc šikovný. Děkuj předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: lump ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR, právě dnes sem plonkovní válec rozhodíl, a chystám sa na to, vložka je kalená, budo to těžká operace, bud kupím frézičku do vrtačky, nebo to dám kamošovi do dílny, ale když si to udělám sám, bude to těšit více, pak to dám na výbrus , a osadím pístem s jedním kružkem, plány sem našel na internetu, tož mně držte palce )))
 
 
Datum: 25. července 2009 13:23
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
jestli viš kde je mohelnice tak v mohelnici takovej malej obchudek JAWA tam ma všechno ja sem si tam taky nechal dělat vybrus pod tim nadjezdem je ten obchudek ten chlap co ho ma pan špička
 
 
Datum: 24. července 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čaéc chcu se vás zeptat jak poznám že mám špatnou klikovku když jedu na pionýrovy jak to poznám? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a kdybys ji měl vyndanou tak ji chit za ojnici ,nech ji volně viset a ze zhora do ní rukou klepni a jestli uslišíš cinknutí tak je v háji
 
 
Datum: 25. července 2009 9:18
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel6830    
sundej valec a zatahej za kliku dopredu dozadu jestli to ma vulu tak je v prdeli jehlovi ložisko a štěrchá to a netahne to
 
 
Datum: 24. července 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Ahoj, jaký vliv může mít na vibrace a chod motoru nesouměrnost se trvačníků? Viz obrázek... http://uloz.to/2171369/klikpio1.jpg A co znamená značení na čepu kliky? též na obrázku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6838    
nic nevyhazuj,podle ojnice sem poznal ze je to nova tajwanska jehlovka......proste sou takle na picu vyfrezovany......ale prej nehazej.....kamos si ji taky koupil a kdyz sem to videl,tak mi bylo na blití......to je kvalita pod me jebat!!!!!
 
 
Datum: 25. července 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Jak to? nerozumím tomu značení...
 
 
Datum: 24. července 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: boss      E-mail:      IP: uživatel6830    
upřímně tu klikovku mužeš už hodit tak do žekeza
 
 
Datum: 24. července 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: mustafo      IP: uživatel4675    
Draci, mam problem z mustangem vubec nechce tahnout do kopce. MA novy loziska na klice ,vsechno cisty a kompresi jsem meril a nameril jsem 4,5kp/cm2. MUze to byt predstih nebo ty loziska??? JInak po rovince jede pekne ,ale ty kopce to se strasny poradte. To co jsem predtim vyjel krasne na dvojku tak tedka to vyjedu jenom na jednicku. PORADTE PLS!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
jestli máš nový ložiska, tak si to první musí sednout a až potom to pojede.
 
 
Datum: 24. července 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s klikovkou na pionýra, co tu prodává SESA? Jaká je kvalita, atd... Ptám se proto, jestli je tato klika v pohodě, či zda je lepší zrepasovat si origoš původní kliku - koupit k ní kvalitní ojnici, čepy... (popř. kde tento včechen materiál koupit?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Whistler ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
taky mě to zajímá, je dobrá nebo ne??!
 
 
Datum: 06. října 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku to nesoumerne setrvaky,,tak to je shvalne rovnou od vyrobce s taiwanu,,vermi uz se to dela roky a je to ok,,,, jen to nema logiku ale je to fakok
 
 
Datum: 25. července 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6838    
mel sem jednu od sesy v ruce.......je to des.......divne odfrezovany nesoumerny setrvaky a este od vyroby šmajdala........ja bych si to nekoupil
 
 
Datum: 25. července 2009 14:58
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6830    
kvalita je docela dobra ale musiš si koupit novy jehlovy ložisko po čase ti vodende ale to je asi jedina chyba
 
 
Datum: 24. července 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
ja ji mam a nemuzu si stezovat
 
 
Datum: 24. července 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
zdarec draci, našel jsem u dědy v dílně uplně novej píst pro pincka a ten tam ležel asi 35 let. Je tam napsáno 1C nevíte pro jakej je to výbrus? chtěl bych si ho tam totiž dát. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na válci to myslím vyrazeno neni...pokud tam mas original pist a valec tak je to jenom na pistu a podle toho je i valec...tim padem kdyz tam mas treba A na pistu tak i valec je A...:-)........ted ty valce co tu ma napriklad sesa zadne takove rozliseni tesnosti nemaji a tim padem je vsechno dane jen podle milimetru...:-)
 
 
Datum: 24. července 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
NiCK_Da_DiCK ® dík moc, a jak zjistím jaký značení válce mám? je to někde vyražený?
 
 
Datum: 24. července 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: P.      IP: uživatel4311    
Není to blbost ty písmena ABC atd. sou těsnosti a když se valec trochu vychodi tak se kupuje píst s větší těsností sou to rozdili třeba o 7 setin mm
 
 
Datum: 24. července 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud tusim dobre tak tohle je na serii(vrtani 38.00) ale typove na valec s oznacenim C...ja napriklad na svoji 20 mam valec presnosti B takze tam je i píst B a nelze to menit...je blbost cpat do valce B pist A nebo C...doufam ze chapes:-)
 
 
Datum: 24. července 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: casper.88      E-mail:      IP: uživatel6333    
Nazdar všichni, nevíte o někom kdo se zabývá výbrusy válce, úpravou kanálků a upravením pístu, nejsem moc šikovný. Děkuj předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
 
 
Datum: 24. července 2009 9:40
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdary,dozvedel sem se ze potrebuju na soustruhu nebo nejakym jinym spusobem zvetsit hlavu,mam pist 40(8. výbrus) a prej hlava ma mensi prumer nez 40,jak ji mam zvetsit???????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6821    
jenco je videt,ze vubec nevis,o cem mluví..........jj,je to treba,jen o pul milimetru na polomeru.......ja si to u souseda od oka krouhnul nozem na soustruhu.......
 
 
Datum: 23. července 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to netreba zvatsit ked to zvatsis budes mat nizsiu kompressiu :-D
 
 
Datum: 23. července 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
zdravim potebuju radu,myslíte ze je normální kdyz uz sem dal pod válec asi pet tesnení,pod hlavou mam jedno a jeste by to potrebovalo podlozit??? píst mi stále klepe do hlavy a kdyz uz se mi to náhodou povede nastartovat tak to skoro vůbec nejede nemá to žádný tah a hltí se to(vysvetluji si to tím klepáním pistu do hlavy ale nevím jiste jestli je to tím) koupil sem si od sesi ten válec s osmim výbrusem a od té doby mi tohle dělá,už nevím co stím. Myslíte že mám ještě zkusit koupit těsnění??? a nebo mam dělat uplně něco jiného?? předem díky za vase odpocedi a nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2009 7:59
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
vcera sem chvili jezdil,porad to kuckalo hltilo se to a dusiloale nejak to jelo, po chvili to najednou jet prestalo a od ty doby to zase nemohu nastartovat,je mi divne ze píst porad klepe do hlavy,kdyz ani celej nevyjede ven z hlavy,mam teda jetse zkusit to tesnení?? a kdyz budu stelovat predstih tak aby byl pist 1,6-,1,9mm pred horní uvrati kdyz se kladivko zacne rozevirat ne? nebo se to v tomto pripade musi delat jinak????
 
 
Datum: 25. července 2009 7:59
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel6772    
ja si nechal udelat 8 vybrus a museli mi rozšířit i průměr hlavy mam pod válcem jedno těsnění a vsše je ok.tak skus tu hlavu taky vybrousit.
 
 
Datum: 24. července 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
tak tam dej vic tesneni ja jich tam mnel 5 a neklepaloto ale stejne to moc dobre nejelo nechl sem si udelat ze stariho valce 8 vibrus a jede to bombovje.
 
 
Datum: 24. července 2009 13:11
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
ja uz jich tam pet mam,ktomu mam jeste jedno pod hlavou a stejne to klepe
 
 
Datum: 24. července 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus dej pod valec 5 tesneni a budeto ok mnel sem taky tendle valec ale zadnej zazrak lepsi je si nechat udela z normalniho valcee 8 vibrus
 
 
Datum: 23. července 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
pist koukal pouze vypouklou částí, okraj pístu uz ven nevylezl,byl vevnitr ve valci
 
 
Datum: 23. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      IP: uživatel6601    
pist koukal pouze vypouklou částí, okraj pístu uz ven nevylezl,byl vevnitr ve valci
 
 
Datum: 23. července 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jestli mas 8 vybrus je to jasny seriova hlava ma "prumer spalovaci komory " mensi nez 40.00mm a kraje pistu ti narazi do hlavy chtelo by to kousek rozsirit pecllivou prací na soustruhu ale uz ti nereknu jak to chytit to mozna bude vedet nekdo jinej tot moje rada :-)
 
 
Datum: 23. července 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a když si tam dal ty těsnění, nasadil válec-tak píst furt koukal nebo ne
 
 
Datum: 23. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: pytlak150 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele draci mam pist s fichtla je na nem 2 vybrus 38.4 a chci noví a tady v nabítce je jenom 38.50 je to stejný dík za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau pokud je to 2 vybrus tak je to ono
 
 
Datum: 23. července 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6772    
zdar chci si dat na fichtla vybrousit valec na 60ccm a snizit hlavu.pojede to lip???budu muset delat neco s klikou??nebo s ojnicí?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa_cezetak ked este precitas tak ano dudem dat do toho piest z babetty a budem zkrátit valca zo spodu o 3mm ked kuknes na moje galerie tak vydis o tom fotky bude to 3 kanál ;-)
 
 
Datum: 23. července 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6772    
sem to ale kokot:-) a jakej karbec mi doporucite??
 
 
Datum: 23. července 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: ja sem treba psal ze se seriovym zebrovanim neni sance...:-) a mimochodem karbanátek je snad samozrejmost....pac s tim seriovym to je na ho...:-)
 
 
Datum: 23. července 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6772    
takkze s origo karbecem je to nahovno???
 
 
Datum: 22. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6808    
docela zajimava diskuse........koukam vsichni odbornici.......tak si udelej 60ccm a sniz si hlavu,to víš žejo.....:-) a nejakej karbec nebo chlazeni valce je zbytecny,ze jo.....tak co to resit.....
 
 
Datum: 22. července 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6772    
no jinej nemam
 
 
Datum: 22. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to záleží i na karbecu. snad tam nechceš rvát origo???
 
 
Datum: 22. července 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6772    
a okolik mi priblizne stoupnou otacky??
 
 
Datum: 22. července 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co by si chtěl dělat s ojnicí? kliku dej na repas a nahoře s jehlovým ložiskem.
 
 
Datum: 22. července 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6772    
a mam neco delat stou klikou nebo ojnici??
 
 
Datum: 22. července 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takove velke vybrusy se delaji vklidu na valci z 550/555...ta ma tluste steny dost...akorat se na to pak musi navarit zebra pac ty parezy je uz tak mely nic moc...a s timhle vybrusem neni sance to v serii uchladit:-)
 
 
Datum: 22. července 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc by nesel na 60ccm? bud bude seriovy uz moc slaby ale i tak jenca rikal ze to vyrdzi, jinak se dela i 70ccm tim zbusoubem pak i stejne 60ccm a to takhlec - vlozka se vyrazi ven, prumer valce se zvetsi, sezene se litinovy polotovar, udela se nova vlozka a vrzne se to tam, presne to popisovat nebudu, jen tak teoreticky a polopate aby bylo vedeno ze to jde, je to ale narocna prace jak na cas, tak na dobre vybavenou dilnu, zkusenosti, zrucnosti, financich atd...
 
 
Datum: 22. července 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco máš ubranou vložku o 3mm jo? heh já mám zase krátkej válec. válec kratší o 3mm i vložka, a pude tam píst z babety. a i další věci, ale pšššt
 
 
Datum: 22. července 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám také a nestalo nic s stenami;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doi toho bych nešel protože bude už dost slabá stěna vložky....!
 
 
Datum: 22. července 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
preco??? moze to byt skoro 60ccm ked udelá vybrus 41,5 ale bude mat 1kruzok,ale ked chce moze urobyt al 2 kruzky ked dá do toho piest z babety aj ja teraz budem dat do toho z babety,ale tak musi dat dole z valca zo spodu 3mm ;-)
 
 
Datum: 22. července 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele, bude to 55 a ne 60. a hlavu snizit nemusis, protoze uz tak bude komprese dost velka.
 
 
Datum: 22. července 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Zarec, další dotaz. Chci se zeptat, jak správně zajíždět pionýra po výbrusu a co se stane, pokud ho nebudu zajíždět, a začnu hned normálně jezdit. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak se ti to pridre protoze ikdyz to vypada tak cerstvy vybrus neni uplne hladky...a taky krouzky si musi sednout...zajizdi se to tak do tisice kilometru klidnou jizdou...plynulym razenim a hlavne mazat tak 1:25!...kdyz zezacatku v kopci nebo kdekoliv ucitis jak ten motor ztraci tah okamzite spojka a vypnout...nechat vychladit, jinak to zadres taky!:-)tot asi vse....btw uz se to tu resilo 6456131646x :-D
 
 
Datum: 22. července 2009 21:13
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci pls potreboval bych sehnat píst 58,00 s pístem 18 je s 350 a spodek ma vykrojenej jakoze do M. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to sam nevim vlastnim čz 175/477 a mel sem tam tento píst a ted mam problem ho sehnat, ale uz to mam domluveny v jednom obxchode
 
 
Datum: 22. července 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
O jaký typ 350 se jedná ? Čep 18 a píst 58 měla Čz 175 typ 613.
 
 
Datum: 22. července 2009 14:48
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
Čauwec draci. Chci se zeptat, jaký je rozdíl mezi rámem mustanga a 21ky. Chtěl bych dát mustanga do rámu z 21ky a nevím, co mě čeká za problémy. Díky moc všichni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2009 7:37
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
proto, že mě zůstal rám z 21ky a díly z mustanga, tak to chci dát dohromady.
 
 
Datum: 22. července 2009 7:37
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
A proč chceš předělávat mustanga na rám z 21ky? To postrádá logiku!
 
 
Datum: 22. července 2009 7:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
banda je nadrz
 
 
Datum: 21. července 2009 23:51
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
asi hloupý dotaz, co je banda?
 
 
Datum: 21. července 2009 23:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4466    
jiny uchyty na zadni blatnik,chybi uchyt na sedlo a na bandu,ve predu chyby navarene matky na uchyceni bandy.......
 
 
Datum: 21. července 2009 23:35
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
myslim že u tý 21tky nejsou ty držáky na nádrž.....
 
 
Datum: 21. července 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: wajbic      IP: uživatel6791    
myslel jsem prostě složit mustanga do rámu z 21ky
 
 
Datum: 21. července 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: nexak      E-mail:      IP: uživatel6498    
jak jako dat mustanga do ramu z 21? jako motor? ty sou u jawy 50,05 sport,20,21 a 23 stejny
 
 
Datum: 21. července 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Ahoj, máte někdo zkušenosti s kvalitou klikovek C.K.R.? např ta co tu má sesa... ojnice mi přijde oproti originálu slabší, setrvačníky nemají vybrání přesně proti sobě... :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel1153    
Jde mi o to, jestli je ta klikovka (co tu má SESA) v pohodě, či zda je lepší si zrepasovat origoš ...?
 
 
Datum: 24. července 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6802    
nemelte dohromady ojnice CKR a tajwanský kliky a jehlovejma futrmama!!!!!
 
 
Datum: 22. července 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že je spabší nevadí. to vybrání mezi setrvákama je uplně k ničemu, lepší by bylo kdyby tam nebylo.
 
 
Datum: 21. července 2009 20:58
 
<  201  202  203  204  205  206  207  208  209  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 19:43:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu