|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dfg
IP: uživatel5336
 Zdarec ja vym že to tady bylo ale našel jsem doma starej valec s pistem 8 vybrusu koupil to tata před dvaceti letama asi jak dlouho by jsem ho měl zajiždět?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:00
 podobne jako kazdy vybrus jen s vetsim citem pac gdyz ho seknes tak mas po valci a muzes si ho dat akorat jako tezitko na stul...po 500km by mel ozit, do ty doby ho moc nehon, vic mazat (klidne 1:25), bohatsi smes je taky zaklad pro zajizdeni...pak vycistis vyfuk, ochudis smes na karburatorove jehle, zanes tam lit olej s pomerem 1:33 a muzes si vesele litat do dalsiho vybrusu...jinak to ze se ti muze vysypat klikovka je pravda, ono po kazdym vybruse se pozna jak na tom je, pokud zacne zvonit tak je jasny ze se louci...jinak to fakt nehon, bude to mit ze zacatku silu ale do otacek se mu nebude chtit tak ho nenut...sak sam uvidis gdy uz bude sviznejsi a postupne mu muzes (zas v ramci mezi) nakladat...
Datum: 09. března 2009 19:00
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 tak to presne nevim ale jestli mas normal klikovku tak davej bacha kamoš mel 7 vybrus a mel normal kliku a po par ježděni se mu skurvila tak bacha nevim jeztli to zdrži 8 vybrus
Datum: 09. března 2009 18:51
Jméno: Bob
IP: uživatel5054
 cau hele jakej pist je lepsi na prestavbu do crosu 3krouz.
nebo 2krouz. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:04
 Nejlepší je to bez kroužku....  Tyhle diskuze už sou trapný....
Datum: 09. března 2009 17:04
 3 kroužky dávat jen na poslední výbrus. jednokroužek normálníčlověk nevyužije takže jedině 2 kroužky
Datum: 09. března 2009 14:06
 ja mam 2 krouzky a jede to lip ale zalezi cim mazes jak to mas serizeny a jestli uz to nemas vybehany
Datum: 09. března 2009 13:12
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Mam dva valce na 555 , chtel bych si nechat udelat vybrus..jsem z praglu..nemate nekdo nakej typ kde to kvalitne a levne udelat..hlavne kvalitne teda...\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:02
Jméno: DavidŠ
IP: uživatel2802
 Vím že v Řevnici je nějaká firma, která prý výbrusy dělá. Pak taky ve Voticích. Promiň, ale adresy nevim. Musíš se podívat na netu.
Datum: 08. března 2009 22:02
 zdravim Chci rozebrat motor pač jsem zjistil že v ložiskách je vůle nemáte někdo nějakej návod jak ho rozebrat abych něco nepodělál a ještě jestli někde nemáte nějakej seznam nebo tak něco kde jsou vysaný všechný ložiska a gufera co tam sou abych to mohl všechno vyměnit. moc dík za rady. dokonce jsem tady někde našel video jak to všechno složit ale to bylo asi před půl rokem a teť to uš nemohu najít. prosím pomozte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 23:18
 Musim te opravit  fik je taky stroj , na kterem se vzdy neco posere , ale jinak zkus http://www.jawa-50.cz/ a tam to je , a zkus taky sam neco a ne jen prosim poradte , vsude na netu toho je hafo
Datum: 08. března 2009 23:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 na tom nemas co zmarit fekal je tak jednoduchej ze ho das dohromady vzdycky
Datum: 08. března 2009 19:56
Jméno: tonda
IP: uživatel590
 ahoj,udelal sem takovou pitomost když jsem si nechal udelat vybrus na moji jawu 50 ,hned ze začátku jsem tam začal lejt M2T a jezdil sem do plnych otaček abych stihal kamoše jedouci předemnou .motor to nevydržel ani do zajetí,po ujetí cca 1600 km po vybrusu jsem sundal hlavu a valec a zjistil sem že ten vybrus mužu delat znova,protože byl ten valec pekne vyjetej vule mezi kroužkama byla přes 2mm což je dost na jejich vyhoz a to nemluvě o mezeře pistu ve valci.Moje rada zni  ečlive zajiždet a na kvalitni olej žadne m2t!mam ho ješte 0,5 l a mažu s nim řetez na kole  investicí do kvalitniho oleje ne;c nezkazite ja jsem pekne prodelal....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:27
 ale tak zas tu tato debata dlouho nebyla
Datum: 08. března 2009 22:27
Jméno: postul
IP: uživatel1962
 myslím si že m2t je zaklad ktery na pina staci.jakykoli jiny 2t olej je ale lepší.určitě bych to ale nehazel jen na olej.nekdo to honí ze startu a pak to je pila,nekdo jezdi prc prc a jede to prd.mi se 555ka hvízdla asi 10x a pak jela 75.při dnesní kvalitě polských dílů se není čemu divit.ale budme radi aspon zato blato.hlavně tonda nenapsal kolik to ředil
Datum: 08. března 2009 22:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 M6A je olej,olej bez vsech tech aditiv...je to ciste olej a je mnohokrát lepsi nez M2T.....nekteri vite o cem mluvime,nekdo jen papouskuje prazdny slova ktery jen nekde slysel a neví......m2t ma ted dve podoby....M2T super(to je TSF...ma ty aditiva) a M2T recyklovany(šmanty-nesplnuje nic)......... marná debata......este cekam ze nekdo prijde s tim ze se na to jezdilo za totalu a byl to dobrej olej.....jo BYL to dobrej olej.....BYL...... me uz tyhle diskuze nebavej......to je asi jako debata mezi pivařema,kdo jaky pivo pije a proc......nekdo ma hluboko do kapsy a chlasta lahváče za 5,- nekdo má rád dobrý točený pivo za dvacku a nekdo rád to nejlepsi pivo co mu muzou v hospode nabidnout at to stoji co to stoji,protoze rád chlastá a prachy ho netrapeji.......
Datum: 08. března 2009 21:57
 motor byl konstruovany na M6A bo jak se to pise, to byl olej pro 4T, pro auta...M2T neni spatnej ale jak kterej...jak rikal gdysy Standa a ja to jen potvrdim, je cerny M2T v pruhledny lahvicce a se zlutyma obrazkama, to je prave M2T a je dobrej, da se s nim mazat...ale je taky M2T takovej nacernalej, to enni olej, s tim bych uz mazal jedine panty u dveri, nespaluje se (nebo se castecne spaluje az v otackach pri kerych zas nemaze), malo maze (mel jsem s timto ukazem cest i pri zajetym skoro vybehanym oleji), netesni, coz je dulezita vlastnost u 2T oleju ze maj tesnit (viz cerne smouhy za krouzkama, to ma proste utesnit) atd atd, ciste a jasne tendlec olej si nemuze rikat olej a vubec ne motorovej...ten prvni v tej svej specifickej flasticce, to je dobrej oil, ani moc necadi (znamyho ma v mopedu)...ale na ten malogdy narazis...jinak, gdy to dostalo tu licenci? a gdy se delaj kontroly? to M2T je rok od roku horsi, co si budem povidat...taky co ty normy presne definujou? jenom nejaky hranice, mezi nima je dost velky rozdil...
Datum: 08. března 2009 21:23
Jméno: tom
IP: uživatel1196
 m2t je pěkná sračka já na tom zadřel i stadiona
Datum: 08. března 2009 21:08
 nalijte někdo M2T do nějaký novodobý 125 2 taktní nějaký aprilky!!! Uvidíme, jak to vydrži... Ta motorka by to nevydrzela... Za to fichtl, pořádná mašina v pohodě
Datum: 08. března 2009 20:34
Jméno: Zdenek
IP: uživatel5456
 Stando neblbni tady hlavu mladejm.Odkdy je M2T recyklát ? .Asi nevíš že takové ISO 9001,14001,AIPA,SAP nedovolí vyrábět něco nekvalitního.
Datum: 08. března 2009 20:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 19:07
 Stando, vyjetý olej má daleko lepší vlastnosti než ropa. Souhlasím s jawamanem. Ty motory jsou na M2t pčítaný. Leju ho do všech svých motorek.
Datum: 08. března 2009 19:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 mas M2T olej a Recyklovany M2T olej a mezi nima je kurva rozdíl.......!!!ten olej je funkcni,ale zasira vejfuky......ten recyklovany nici motory...!!! rika vam neco ekologicka likvidace vyjetejch olejů??? to je recyklovane M2T......a proc vypoustime z auta vyjetej olej??? protoze straci viskozitu a uz spatne maze........
Datum: 08. března 2009 18:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel5454
 ja vam povim tak kazdy ze M2T je sracka moja cela rodina ma nejakou moto okrem matky a jezdime na M2T ja na simsone a pinclovi bracha na 350 tatka na 555 a ja jeste na 175 vsade M2T a motorky jezdia jak drak kazdy ma iny nazor ale podla mna je M2T lacny sice to je parvda ale podel mne je dobry akoze do poradny masiny kera ma uz nikasil to by sem tam urcite nedaval ale do tychto klasickych jedine sak si zeberte kedysik ked se jezdilo nasi stareckove a pra pra stareckove jezdili jen na M2T a zavody na Čz tych crosskach jedine M2T a a nic jim nebylo takze to berte takto
Datum: 08. března 2009 18:14
 stane se...jasny ze po vybrusu musis jezidt pomalu jak babky do kostela ale M2T mazat, chyba proste na obou stranach - jak zpusob zajizdeni tak M2T...ale 1600 km to uz je dost, dost na to abys to rozdelal driv...ale co, chybama se clovek uci, tez sem na tu srajdu uz parkrat pridrel, taky sem to honil a taky jsem pak jezdival pomalinku a stejne ten olej udela svy...rychlejc se s tim zajizdi, to je pravda, ale jak velkou zivotnost ma pak ten motor? proste chyba na obou stranach...
Datum: 08. března 2009 17:53
 Tonda:  coto placas? nejdriv pises ze sis to podelal (zni to jakoby nekdy nedavno) a najednou pises ...byla jsem mladej a blbej,co rict vic.....  KID
Datum: 08. března 2009 17:39
Jméno: tonda
IP: uživatel590
 byla jsem mladej a blbej,co rict vic,neschazuju to všechno na m2t jak tady skoro všichni pišete ,samozřejmne jsem to skonil ja a omlouvam se všem fichtlum co na zemi ješte jezdi.....
Datum: 08. března 2009 16:51
 A zapomel sem napsat že sme NEZADŘELI a ted fichtl lítal docela slušně
Datum: 08. března 2009 16:40
 No asi si řeknete že sem blbej ale hned jak sem udal víbrus a poprví to nastartoval tak sme ne to hnedka nasedli 2 kluci a namazali jsme 2MT.
Datum: 08. března 2009 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 16:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Přesně jak řiká Js ® ..sice m2t je bláto a mažu tim taky řetěz..ale když tu píšeš jakym si to zajížděl "způsobem" tak taky nechápu proč to schazuješ na m2t....
Datum: 08. března 2009 15:59
 Píšeš, že jsi blbě zajížděl a hned to schazuješ na M2t. Trochy se zamysli nad tím, co jsi napsal.
Datum: 08. března 2009 15:46
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Je to pekna blbost kvůli M2t to určitě není spíš je to způsobené způsobem zajíždění.
Datum: 08. března 2009 15:43
 si vul no,ja jsem zajizdel s TSF a reku ti,mazal jsem prvni litr benzinu s olejem 1:15 a pak 1:20 nakych 5litru,takhle jsem to ztupnoval,pak jsem oddelal valec a zjistil jsem,ze pist+krouzky a valec je posrabany jak hovado.trosku jsem to vic tocil,ale ne moc.moje rada,netoc moc do vysokejch a pouzivej minimalne cervenej olej STIHL!je levnej a dobrej,jinak cus
Datum: 08. března 2009 15:39
 Čau chlapci, tak sem se rozhodl, že si dám podkovu mezi setrvačníky... no vyrobit není problém, ale! já furt nechápu, jak jí tam mám dostat.. Když ám motor rozpůlený tak, že část karteru, ve kterém bývá zápalko, je klikovka. Jde vidět i mezera mezi setrvačníky.. No tak když ten motor skládat, jak tu podkovu tam mám dát? Tak, že když budu už k sobě dávat kartery, tak tu podkovu jako kdyby zmáčknu, nasadím druhej karter povolim podkovu a už tam bude držet jo?? nechápu prostě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 12:59
 normálne to dáš mezi ty setrvačníky, zmáčkneš a kliku zamáčkneš do toho kartenu tak aby tam ta podkova držela a pak uz motor slozis jako vzdycky (snad si to pochopil)
Datum: 08. března 2009 12:59
Posl.aktualizace: 04. března 2009 23:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 nepasuje ......tahle klika je na fichtla.....parez ma uzsi hridel...o dost...kup jen ojnici a nech repasovat
Datum: 04. března 2009 23:02
Jméno: milan
IP: uživatel5428
 Dobrý den, měl bych otázku, na mojí ojnici jsem našel drobný zásek. Myslíte, že takovéto drobné záseky na ojnici vadí? Četl jsem totiž, že se ojnice v místě záseku potom může zlomit. Dík za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:53
 tak samozrejme to vadi, zalezi jak je hluboky...bych nic neriskoval a dal tam radejc novou nebo bych minimalne snizil predstih at nema sklony ke klepani, to pak ji rychle...sak s tim zkus zatim jezdit a pak se mrkni po case jak se to vyviji ale za me bych dal novou...
Datum: 04. března 2009 11:53
 Každá nerovnost je potencionální vrub způsobující koncentraci napětí a možnost šíření vlasové trhliny a unávového lomu nebo při velkým zatížení trhnutí najednou....  Ale dva drobné záseky.....neřešil bych...!
Datum: 03. března 2009 22:28
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čau mam doma rozdělanýho pionyra a nevím co mam viměnit jestli by někdo poradil jesli mam tomu udělat vybrus nebo něco jiného.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:50
 presne to jak rikaj ostatni...to musis vedet sam...pokud ti vyskakovali rychsloti - zkontroluj automat popr. ozubeni automatu a vymen pruzinky...pokud ti zvonila klika tak na repasi...pokud ti "jen" tekl olej tak pretesnis a vizualne zkontrolovat ostatni dily...ten vybrus to udelej az to budes mit zas cely smontovany pac valec neni tak narocny na cas sundat jak rozpulit cely motor i gdyz i puleni se da stihnout docela rychle gdyz mas nastroje a trochu zkusenosti...zkontroluj spojku jak sou sjety lamely, jak tlusty jsou zoubky na mezilamele popr. vymen jinak u spojky plati to samy jako u valce, vypustis olej, sundas dekl a ses u ni, dale bych preventivne dal nove loziska pokud litas na mene kvalitni olej nebo uz tam jsou nejaky patek, gufera jsou jasna...chce to mit cas si nad tim sednout a cely si to projet jestli tam neco nevycuhuje jak pul prdele z krovi...
Datum: 04. března 2009 11:50
 Tak když už to máš rozdělaný tak vyměň ložiska a gufera a zkontroluj převodovku na nějaký velký poškození který zjistíš sám (velký opotřebování, ulomený zuby). Tohle bych udělal abys to nemusel za chvíli zase půlit. Válec můžeš sundat téměř kdykoli abys ho dal na výbrus, to je hned.
Datum: 04. března 2009 7:26
 sry že to tak řeknu.. ale tohle je fakt blbý dotaz.. jako my nemužem vědět co s tím je.. není nějaké pravidlo co je vždycky nutné vyměnit.. to jako se nedá říct.. podle toho co s tím je.. podle toho vyměňuj díly...
Datum: 03. března 2009 20:41
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Čau, mám jawu dandy 50, ale nestačí mi výkon, nevíte kde by se dal sehnat nějakej kit? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 10:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5430
 bud rád ze ti to nejak jede a neser se do toho......pokud chces neco co jede,kup si nejakou 80 nebo 125ccm
Datum: 04. března 2009 10:16
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 A nevíte někdo kde by se dal sehnat motor na minarelli?
Datum: 03. března 2009 20:23
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 vzduchem chlazenou jen tak nepoladis je to jako fik ale minarelka se da pekne otevrit
Datum: 03. března 2009 20:20
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 já mám vzduchem chlazenej
Datum: 03. března 2009 20:15
Datum: 03. března 2009 20:05
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 co to mas za dandynu? s motorem minareli ci vzduchac
Datum: 03. března 2009 20:05
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Ahoj, nevíte kde sehnat víc dílů na jawu dandy 50? Těsnění atd. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 18:50
 Zdarec neviete v com je chiba ? Nastartujem 477 pekne popridavam plyn a tak vsetko ideale ked sa rozbehnem tak to zacne sekat a nasava vela vzduchu je po vybruse valce + novy piest
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5419
 jednoduse mas ucpany karbec   on nevi co mele....kdyz fouka hlava tak to volnobeh z principu ani nedrží......jednoduse vycisti karbec a trysky.......
Datum: 03. března 2009 14:36
 Hlava je dobre utiahnuta ale na volnubehu ide pekne len ked sa rozbehnem tak ta tak seka a nasava vela czduch
Datum: 03. března 2009 10:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak sto asi spatne utesnil utahoval si srouby na hlave do krize?? a nestrhnul si zavity na karburatoru? jestli predtim jel a tetka povybrusu ne tak si neco spatne udelal
Datum: 02. března 2009 19:30
Jméno: marek
IP: uživatel5124
 ahoj, chci si kupovat jawu dandy 50,čeho bych se měl vyvarovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2009 20:30
Jméno: ZexTrY
IP: uživatel3552
 Mám ji taky a musím souhlasit.. když se o ni budeš starat, tak se ti pěkně odmění .. s tema dílama se je těžký.. ale jinak je super
Datum: 02. března 2009 20:30
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 zase jeden z menšiny  mels stesti.....koupil si dobrej kus....
Datum: 02. března 2009 17:55
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 prej.. je to sunka a stríka z toho olej  kdyz ti strika olej z vyfuku tak je asi velkej problem vzit hadru a utrit to. kdyz jsem ji jeste vlastnil tak jsem na ni najezdil 20 000km bez nejake vetsi poruchy a to jsem byl 3. majitel a motorka kdyz sla odeme pryc tak mela na tacho pres 50 000 a porad jela jak za mlada takze muzu jen doporucit, je pravda ze se na ni spatne shaneji dily napr. mesic a pul jsem shanel pist, a jak rika steve pokud se oni budes starat tak vydrzi dlouho
Datum: 02. března 2009 16:42
 Kdyz uz ti budes kupovat tak kup tu silnejsi, mustanga urco nekupuj ten na silnici nahorazne plave oproti dandy, a simson ma zas vypada stare...
Datum: 02. března 2009 16:32
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
Datum: 02. března 2009 13:02
 jestli si chces usetrit starosti tak si ji nekupuj. to jestli z toho strika olej zalezi na to mjakej do ni lejes, ale ty motory jsou proste poddimenzovany , a navic na to je nic dilu , takze jakse ti neco pokazi jses nahranej. jsou sice kusy ktery jezdi bez poruch ale na ty taky dojde...
Datum: 26. února 2009 19:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sou famy...gdyz se k ni budes dobre chovat a pecovat o ni tak bude dlouho drzet...pravda, neni to fichtl takze si nenecha jen tak neco libit, ale jinak je to fajn stroj co umi...ale s tim cim se mas vyvarovat tak to ti neporadim, nesmi mit moc draha a taky si vyslechni majitele co se mu s ni secko stalo, od toho se bude odvijet dalsi (bez)poruchovost stroje...
Datum: 26. února 2009 19:15
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 dandy si nekupuj je to sunka strika z toho olej kup si neco jinyho
Datum: 26. února 2009 19:08
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau draci, rád bych se zeptal jestli nekdo kolik zhruba stupnů je na hlavě válce u mopedů (stadion) nebo jakýým lepidlem by se dal zaplepit chcípaku u staďáku pls poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 17:51
 tohle lepit je nesmysl, tlak ti to odfoukne jak paír. sežen nový chcípák, nebo do díry dej šroub a chcípak dej na elektriku.
Datum: 26. února 2009 17:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5399
 to neslepíš....
Datum: 26. února 2009 17:32
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ahoj chci se zeptat jak se sundava dynamo na fíkovi stahovak žadnej nemam bez stahovaku to asi nejde co
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 19:49
Jméno: Sharky
IP: uživatel5403
 pardon omlouvám se, samozřejmě že M8...
Datum: 26. února 2009 19:49
 sharky: je tam M8 a ne M6 jinak to je receno dobre
Datum: 26. února 2009 19:18
 tak receno bylo secko...ten sroub je M8...a tim ze ho tam zasroubujes tak tim ho jakoby vyloupnes...zadny problem...jo ale bycha at neztratis kolicek kerej je na hridelce, takova malinka tycka, casto vypadava a ztraci se, az to budes montovat zpatky tak nezapomen ho tam dat - urcuje polohu rotoru na hrideli...
Datum: 26. února 2009 16:56
 ahoj jak u motoru z pareza tak řady 05 20 21 23 musis demontovat sroubek na vadce,opatne ji vysunout ven pod ni je v rotoru zavid na m 8 sroub ten musis mit svuj cca 5cm dlouhý na sestihran je to klíc 13 nebo 14 ten natoc do zavitu pod vackou a po par otackac rotr spadne kdyby neco napis na mail croha seznam cz
Datum: 26. února 2009 16:54
 Stator odšroubuješ a sundáš. Pak vyšroubuješ šroub na kterym drží vačka, sundáš vačku a do té díry co zbyde zašroubuješ šroub M6. Budeš utahovat tak dlouho, dokud rotor neseskočí...
Datum: 26. února 2009 16:53
 ahoj jak u motoru z pareza tak řady 05 20 21 23 musis demontovat sroubek na vadce,opatne ji vysunout ven pod ni je v rotoru zavid na m 8 sroub ten musis mit svuj cca 5cm dlouhý na sestihran je to klíc 13 nebo 14 ten natoc do zavitu pod vackou a po par otackac rotr spadne kdyby neco napis na mail croha seznam cz
Datum: 26. února 2009 16:52
 Vzhledem k tomu, že se na fichtla dynomo origo nedávalo tak ti asi nikdo neporadí. Nemyslíš magneto?
Datum: 26. února 2009 16:51
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Ahoj, nevíte kde by se dal sehnat kit polini 80 na dandynu a za kolik?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 16:02
 shanej a sezenes do 4000 , jinak pocitej s tim ze dalsi 2000 das za karburator a dalsi 3000 za generalku motoru , pokudma uz neco za sebou, a vydrzi ti to jezdit maximalne 10 tisic km
Datum: 26. února 2009 16:02
 Čau chtěl jsem se zeptat kolik stojí nový kroužky?..........Kolik kč stojí jeden...?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 11:50
 Stačí se podívat... 30Kč
Datum: 26. února 2009 11:50
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 koupil jsem pist na 1. vybrus na pio a on mel 38,10 je to normalni a kdyz jsme udelali bíbrus na 38,25 a pak jsme tam ten pist dali tak to vubec nejelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 21:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na prvy vybrus pist nema 38,00mm ale 38,2 (nebo 38,1 jak si napsal zalezi jaks to meril) a nejaky drobny...a samozrejme si to musi sednout, pokud jenom pist tak do 200km, pokud cely vybrus tak zivej by mel zazit tak za 500km...
Datum: 25. února 2009 21:43
 no vono to hned nepojede pekne se to musi zabehnout a ta vule je kuli tomu ze kdyz se to ohreje na provozni teplotu tak se ty casti roztahujou
Datum: 25. února 2009 17:04
Jméno: blaazenn
IP: uživatel5380
 jaktozeto nejelo,kruzki ste dali jake?dajte 1. vybrus kruzky to musi jet jasem mjel pist 38.00 a valec 38.25 a este k temu 3 kruzkovi pist z dvoma kruzkama a to bilo delo
Datum: 25. února 2009 16:28
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 zdar nevite kolik ma mit fichtl vuli na zamku ? a jinak tady se nekdo ptal kde se da sehnat policajt na mustanga tim myslel . co to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 16:22
 Policajt se říká bočnímu stojánku.
Datum: 25. února 2009 16:22
 Čau hele chtěl jsme se zeptat tětka budu kupovat nový kroužky na pincka mám 21 se 3 kroužkama ještě v originálu bez výbrusu tak budu kupovat ty kroužky když je budu nasazavoat tak je budu muset roztáhnout nemám před tím něco udělat a ty starý prej pěkně ruupou když se sundavaj no a když je nasadím všechny tak pak dávat kolik oleje 1:45?1:40?A mám ještě udělat nějakou věc šetřit to zezačátku kolik můžu najet km a pak už jezdit normálně napište prosím děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2009 17:13
 jeste ti poradim tim starym zlomenym vyskrabni karbon z tech drazek na pistni krouzky v pistu
Datum: 25. února 2009 17:13
 klasika krouzky...tak stary krupaj pac sou sjezdeny a uz nejsou tak silny, neboj, novy jsou taky krehky takze kup jich radsi o par vic... (treba o jeden, dva, proste nez se to naucis...)...mazat normalne ale prvych 50 km nezatezovat, nevytacet, nez si to proste sedne (ve vylitanym vylci uz si nesednou a zvonej, to me Standa naucil, ale pokud je porad este kruhovej, nema schod a podobne nalezitosti tak si sednou, tady vybrus neni vubec treba, je to docela zbytecny gdyz to bude tahnout a nebo tam ten schod a jiny kriteria jez jsem uz nastinil...)...takze stary klidne zlom (cely ti na nic nebudou a pres zlomeny se davaj lip ty novy, proste tam do drazky strcis kus toho stareho a pretahnes pres neh ten novej, jo musi pasovat do zamku, vymasti si trochu valec olejem a davej pozor at ri ho nejak nepodres, nasili neni na miste, jen slabe, ale pokud treba nebude krouzek v drazce tak ho tam nedostanes nebo jo ale valec si podrapes=vybrus...), dej nove, sloz, objet parkrat vasi dedinu (mesto, mestys, statutarni mesto staci jen jednou  ) a moc ho netrap, pak to bude zas v pohode
Datum: 25. února 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 nevim ale jestli to pomuze....mozna bych to dal pro jistotu na vybrus
Datum: 25. února 2009 11:51
 je blbost davat novy krouzky do staryho vybrusu,leda kdyz mas zajety a najeto tak 2tis.km,pak to ma smysl,ale jinak ne,takze ti to na par desitek kilometru malinko pomuze ale jinak nic
Datum: 25. února 2009 11:48
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 čusec, hele kdyz budes menit jenom kroužky tak mazat můžeš i tak třeba 1:25,no a až je tam budes nasazovat tak je musíš jen dostatečně ale opatrně roztáhnout a našoupnout je tak, a s tím jestli to máš šetřit tak to nevim jak je to s kilometrama ale urcite ho nakou dobu moc nehon, zatezovat ho cas od casu muzes, ale do otacek ho moc nezen,stejne se mu asi moc chtit nebude a potom sám povolí...
Datum: 25. února 2009 8:19
|



|