česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  227  228  229  230  231  232  233  234  235  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dfg      IP: uživatel5336    
Zdarec ja vym že to tady bylo ale našel jsem doma starej valec s pistem 8 vybrusu koupil to tata před dvaceti letama asi jak dlouho by jsem ho měl zajiždět? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podobne jako kazdy vybrus jen s vetsim citem pac gdyz ho seknes tak mas po valci a muzes si ho dat akorat jako tezitko na stul...po 500km by mel ozit, do ty doby ho moc nehon, vic mazat (klidne 1:25), bohatsi smes je taky zaklad pro zajizdeni...pak vycistis vyfuk, ochudis smes na karburatorove jehle, zanes tam lit olej s pomerem 1:33 a muzes si vesele litat do dalsiho vybrusu...jinak to ze se ti muze vysypat klikovka je pravda, ono po kazdym vybruse se pozna jak na tom je, pokud zacne zvonit tak je jasny ze se louci...jinak to fakt nehon, bude to mit ze zacatku silu ale do otacek se mu nebude chtit tak ho nenut...sak sam uvidis gdy uz bude sviznejsi a postupne mu muzes (zas v ramci mezi) nakladat...
 
 
Datum: 09. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
tak to presne nevim ale jestli mas normal klikovku tak davej bacha kamoš mel 7 vybrus a mel normal kliku a po par ježděni se mu skurvila tak bacha nevim jeztli to zdrži 8 vybrus
 
 
Datum: 09. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Bob      IP: uživatel5054    
cau hele jakej pist je lepsi na prestavbu do crosu 3krouz. nebo 2krouz. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je to bez kroužku....:-D Tyhle diskuze už sou trapný....
 
 
Datum: 09. března 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 kroužky dávat jen na poslední výbrus. jednokroužek normálníčlověk nevyužije takže jedině 2 kroužky
 
 
Datum: 09. března 2009 14:06
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel5460    
ja mam 2 krouzky a jede to lip ale zalezi cim mazes jak to mas serizeny a jestli uz to nemas vybehany
 
 
Datum: 09. března 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
Mam dva valce na 555 , chtel bych si nechat udelat vybrus..jsem z praglu..nemate nekdo nakej typ kde to kvalitne a levne udelat..hlavne kvalitne teda...\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: DavidŠ      IP: uživatel2802    
Vím že v Řevnici je nějaká firma, která prý výbrusy dělá. Pak taky ve Voticích. Promiň, ale adresy nevim. Musíš se podívat na netu.
 
 
Datum: 08. března 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: chudozka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim Chci rozebrat motor pač jsem zjistil že v ložiskách je vůle nemáte někdo nějakej návod jak ho rozebrat abych něco nepodělál a ještě jestli někde nemáte nějakej seznam nebo tak něco kde jsou vysaný všechný ložiska a gufera co tam sou abych to mohl všechno vyměnit. moc dík za rady. dokonce jsem tady někde našel video jak to všechno složit ale to bylo asi před půl rokem a teť to uš nemohu najít. prosím pomozte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musim te opravit :-D fik je taky stroj , na kterem se vzdy neco posere , ale jinak zkus http://www.jawa-50.cz/ a tam to je , a zkus taky sam neco a ne jen prosim poradte , vsude na netu toho je hafo
 
 
Datum: 08. března 2009 23:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
na tom nemas co zmarit fekal je tak jednoduchej ze ho das dohromady vzdycky
 
 
Datum: 08. března 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel590    
ahoj,udelal sem takovou pitomost když jsem si nechal udelat vybrus na moji jawu 50 ,hned ze začátku jsem tam začal lejt M2T a jezdil sem do plnych otaček abych stihal kamoše jedouci předemnou .motor to nevydržel ani do zajetí,po ujetí cca 1600 km po vybrusu jsem sundal hlavu a valec a zjistil sem že ten vybrus mužu delat znova,protože byl ten valec pekne vyjetej vule mezi kroužkama byla přes 2mm což je dost na jejich vyhoz a to nemluvě o mezeře pistu ve valci.Moje rada zni:-Pečlive zajiždet a na kvalitni olej žadne m2t!mam ho ješte 0,5 l a mažu s nim řetez na kole:-)investicí do kvalitniho oleje ne;c nezkazite ja jsem pekne prodelal.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tak zas tu tato debata dlouho nebyla:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: postul      IP: uživatel1962    
myslím si že m2t je zaklad ktery na pina staci.jakykoli jiny 2t olej je ale lepší.určitě bych to ale nehazel jen na olej.nekdo to honí ze startu a pak to je pila,nekdo jezdi prc prc a jede to prd.mi se 555ka hvízdla asi 10x a pak jela 75.při dnesní kvalitě polských dílů se není čemu divit.ale budme radi aspon zato blato.hlavně tonda nenapsal kolik to ředil
 
 
Datum: 08. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
M6A je olej,olej bez vsech tech aditiv...je to ciste olej a je mnohokrát lepsi nez M2T.....nekteri vite o cem mluvime,nekdo jen papouskuje prazdny slova ktery jen nekde slysel a neví......m2t ma ted dve podoby....M2T super(to je TSF...ma ty aditiva) a M2T recyklovany(šmanty-nesplnuje nic)......... marná debata......este cekam ze nekdo prijde s tim ze se na to jezdilo za totalu a byl to dobrej olej.....jo BYL to dobrej olej.....BYL...... me uz tyhle diskuze nebavej......to je asi jako debata mezi pivařema,kdo jaky pivo pije a proc......nekdo ma hluboko do kapsy a chlasta lahváče za 5,- nekdo má rád dobrý točený pivo za dvacku a nekdo rád to nejlepsi pivo co mu muzou v hospode nabidnout at to stoji co to stoji,protoze rád chlastá a prachy ho netrapeji.......
 
 
Datum: 08. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor byl konstruovany na M6A bo jak se to pise, to byl olej pro 4T, pro auta...M2T neni spatnej ale jak kterej...jak rikal gdysy Standa a ja to jen potvrdim, je cerny M2T v pruhledny lahvicce a se zlutyma obrazkama, to je prave M2T a je dobrej, da se s nim mazat...ale je taky M2T takovej nacernalej, to enni olej, s tim bych uz mazal jedine panty u dveri, nespaluje se (nebo se castecne spaluje az v otackach pri kerych zas nemaze), malo maze (mel jsem s timto ukazem cest i pri zajetym skoro vybehanym oleji), netesni, coz je dulezita vlastnost u 2T oleju ze maj tesnit (viz cerne smouhy za krouzkama, to ma proste utesnit) atd atd, ciste a jasne tendlec olej si nemuze rikat olej a vubec ne motorovej...ten prvni v tej svej specifickej flasticce, to je dobrej oil, ani moc necadi (znamyho ma v mopedu)...ale na ten malogdy narazis...jinak, gdy to dostalo tu licenci? a gdy se delaj kontroly? to M2T je rok od roku horsi, co si budem povidat...taky co ty normy presne definujou? jenom nejaky hranice, mezi nima je dost velky rozdil...
 
 
Datum: 08. března 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1196    
m2t je pěkná sračka já na tom zadřel i stadiona
 
 
Datum: 08. března 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalijte někdo M2T do nějaký novodobý 125 2 taktní nějaký aprilky!!! Uvidíme, jak to vydrži... Ta motorka by to nevydrzela... Za to fichtl, pořádná mašina v pohodě
 
 
Datum: 08. března 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel5456    
Stando neblbni tady hlavu mladejm.Odkdy je M2T recyklát ? .Asi nevíš že takové ISO 9001,14001,AIPA,SAP nedovolí vyrábět něco nekvalitního.
 
 
Datum: 08. března 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
zase se bavime o jabkach a o hruskach,ale ja uz si zvyknul:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, vyjetý olej má daleko lepší vlastnosti než ropa. Souhlasím s jawamanem. Ty motory jsou na M2t pčítaný. Leju ho do všech svých motorek.
 
 
Datum: 08. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
mas M2T olej a Recyklovany M2T olej a mezi nima je kurva rozdíl.......!!!ten olej je funkcni,ale zasira vejfuky......ten recyklovany nici motory...!!! rika vam neco ekologicka likvidace vyjetejch olejů??? to je recyklovane M2T......a proc vypoustime z auta vyjetej olej??? protoze straci viskozitu a uz spatne maze........
 
 
Datum: 08. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5454    
ja vam povim tak kazdy ze M2T je sracka moja cela rodina ma nejakou moto okrem matky a jezdime na M2T ja na simsone a pinclovi bracha na 350 tatka na 555 a ja jeste na 175 vsade M2T a motorky jezdia jak drak kazdy ma iny nazor ale podla mna je M2T lacny sice to je parvda ale podel mne je dobry akoze do poradny masiny kera ma uz nikasil to by sem tam urcite nedaval ale do tychto klasickych jedine sak si zeberte kedysik ked se jezdilo nasi stareckove a pra pra stareckove jezdili jen na M2T a zavody na Čz tych crosskach jedine M2T a a nic jim nebylo takze to berte takto
 
 
Datum: 08. března 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stane se...jasny ze po vybrusu musis jezidt pomalu jak babky do kostela ale M2T mazat, chyba proste na obou stranach - jak zpusob zajizdeni tak M2T...ale 1600 km to uz je dost, dost na to abys to rozdelal driv...ale co, chybama se clovek uci, tez sem na tu srajdu uz parkrat pridrel, taky sem to honil a taky jsem pak jezdival pomalinku a stejne ten olej udela svy...rychlejc se s tim zajizdi, to je pravda, ale jak velkou zivotnost ma pak ten motor? proste chyba na obou stranach...
 
 
Datum: 08. března 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tonda: :-D coto placas? nejdriv pises ze sis to podelal (zni to jakoby nekdy nedavno) a najednou pises ...byla jsem mladej a blbej,co rict vic..... :-D KID
 
 
Datum: 08. března 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel590    
byla jsem mladej a blbej,co rict vic,neschazuju to všechno na m2t jak tady skoro všichni pišete ,samozřejmne jsem to skonil ja a omlouvam se všem fichtlum co na zemi ješte jezdi.....
 
 
Datum: 08. března 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zapomel sem napsat že sme NEZADŘELI a ted fichtl lítal docela slušně
 
 
Datum: 08. března 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi si řeknete že sem blbej ale hned jak sem udal víbrus a poprví to nastartoval tak sme ne to hnedka nasedli 2 kluci a namazali jsme 2MT.
 
 
Datum: 08. března 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
Scela vyjimecne souhlasim.....to je zpusobem zajizdeni........i na polosyntetiku bys ho pridrel kdybys ho drzel od zacatku kotel.......ale i presto M2T na zajizdeni....no.....nic horsiho tam asi nalejt nemuzes:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Přesně jak řiká Js ® ..sice m2t je bláto a mažu tim taky řetěz..ale když tu píšeš jakym si to zajížděl "způsobem" tak taky nechápu proč to schazuješ na m2t....
 
 
Datum: 08. března 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píšeš, že jsi blbě zajížděl a hned to schazuješ na M2t. Trochy se zamysli nad tím, co jsi napsal.
 
 
Datum: 08. března 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
Je to pekna blbost kvůli M2t to určitě není spíš je to způsobené způsobem zajíždění.
 
 
Datum: 08. března 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si vul no,ja jsem zajizdel s TSF a reku ti,mazal jsem prvni litr benzinu s olejem 1:15 a pak 1:20 nakych 5litru,takhle jsem to ztupnoval,pak jsem oddelal valec a zjistil jsem,ze pist+krouzky a valec je posrabany jak hovado.trosku jsem to vic tocil,ale ne moc.moje rada,netoc moc do vysokejch a pouzivej minimalne cervenej olej STIHL!je levnej a dobrej,jinak cus
 
 
Datum: 08. března 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chlapci, tak sem se rozhodl, že si dám podkovu mezi setrvačníky... no vyrobit není problém, ale! já furt nechápu, jak jí tam mám dostat.. Když ám motor rozpůlený tak, že část karteru, ve kterém bývá zápalko, je klikovka. Jde vidět i mezera mezi setrvačníky.. No tak když ten motor skládat, jak tu podkovu tam mám dát? Tak, že když budu už k sobě dávat kartery, tak tu podkovu jako kdyby zmáčknu, nasadím druhej karter povolim podkovu a už tam bude držet jo?? nechápu prostě... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
normálne to dáš mezi ty setrvačníky, zmáčkneš a kliku zamáčkneš do toho kartenu tak aby tam ta podkova držela a pak uz motor slozis jako vzdycky (snad si to pochopil)
 
 
Datum: 08. března 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: Ryšánek      E-mail:      IP: uživatel4610    
Zdar chlapi potřebuji poradit nevíte jestli pasuje klika s ojnici na Jawu 555?? mám namisli http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1054.html Předem díky. Pls seso nemaž to! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5432    
nepasuje ......tahle klika je na fichtla.....parez ma uzsi hridel...o dost...kup jen ojnici a nech repasovat:-)
 
 
Datum: 04. března 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel5428    
Dobrý den, měl bych otázku, na mojí ojnici jsem našel drobný zásek. Myslíte, že takovéto drobné záseky na ojnici vadí? Četl jsem totiž, že se ojnice v místě záseku potom může zlomit. Dík za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak samozrejme to vadi, zalezi jak je hluboky...bych nic neriskoval a dal tam radejc novou nebo bych minimalne snizil predstih at nema sklony ke klepani, to pak ji rychle...sak s tim zkus zatim jezdit a pak se mrkni po case jak se to vyviji ale za me bych dal novou...
 
 
Datum: 04. března 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každá nerovnost je potencionální vrub způsobující koncentraci napětí a možnost šíření vlasové trhliny a unávového lomu nebo při velkým zatížení trhnutí najednou....:-) Ale dva drobné záseky.....neřešil bych...!
 
 
Datum: 03. března 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čau mam doma rozdělanýho pionyra a nevím co mam viměnit jestli by někdo poradil jesli mam tomu udělat vybrus nebo něco jiného....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presne to jak rikaj ostatni...to musis vedet sam...pokud ti vyskakovali rychsloti - zkontroluj automat popr. ozubeni automatu a vymen pruzinky...pokud ti zvonila klika tak na repasi...pokud ti "jen" tekl olej tak pretesnis a vizualne zkontrolovat ostatni dily...ten vybrus to udelej az to budes mit zas cely smontovany pac valec neni tak narocny na cas sundat jak rozpulit cely motor i gdyz i puleni se da stihnout docela rychle gdyz mas nastroje a trochu zkusenosti...zkontroluj spojku jak sou sjety lamely, jak tlusty jsou zoubky na mezilamele popr. vymen jinak u spojky plati to samy jako u valce, vypustis olej, sundas dekl a ses u ni, dale bych preventivne dal nove loziska pokud litas na mene kvalitni olej nebo uz tam jsou nejaky patek, gufera jsou jasna...chce to mit cas si nad tim sednout a cely si to projet jestli tam neco nevycuhuje jak pul prdele z krovi...
 
 
Datum: 04. března 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když už to máš rozdělaný tak vyměň ložiska a gufera a zkontroluj převodovku na nějaký velký poškození který zjistíš sám (velký opotřebování, ulomený zuby). Tohle bych udělal abys to nemusel za chvíli zase půlit. Válec můžeš sundat téměř kdykoli abys ho dal na výbrus, to je hned.
 
 
Datum: 04. března 2009 7:26
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sry že to tak řeknu.. ale tohle je fakt blbý dotaz.. jako my nemužem vědět co s tím je.. není nějaké pravidlo co je vždycky nutné vyměnit.. to jako se nedá říct.. podle toho co s tím je.. podle toho vyměňuj díly...
 
 
Datum: 03. března 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
Čau, mám jawu dandy 50, ale nestačí mi výkon, nevíte kde by se dal sehnat nějakej kit? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5430    
bud rád ze ti to nejak jede a neser se do toho......pokud chces neco co jede,kup si nejakou 80 nebo 125ccm
 
 
Datum: 04. března 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
A nevíte někdo kde by se dal sehnat motor na minarelli?
 
 
Datum: 03. března 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
vzduchem chlazenou jen tak nepoladis je to jako fik ale minarelka se da pekne otevrit
 
 
Datum: 03. března 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
já mám vzduchem chlazenej
 
 
Datum: 03. března 2009 20:15
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kovošrote:-D:-D:-D:-D:-D na tyhle ty čínský motorky nic neseženeš a kdyš jo tak to stejne nepojede pac to uz se víc otevřít nedá....
 
 
Datum: 03. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
co to mas za dandynu? s motorem minareli ci vzduchac
 
 
Datum: 03. března 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
Ahoj, nevíte kde sehnat víc dílů na jawu dandy 50? Těsnění atd. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: THEREDBULL ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec neviete v com je chiba ? Nastartujem 477 pekne popridavam plyn a tak vsetko ideale ked sa rozbehnem tak to zacne sekat a nasava vela vzduchu je po vybruse valce + novy piest odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5419    
jednoduse mas ucpany karbec:-D:-D on nevi co mele....kdyz fouka hlava tak to volnobeh z principu ani nedrží......jednoduse vycisti karbec a trysky.......
 
 
Datum: 03. března 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5416    
Hlava je dobre utiahnuta ale na volnubehu ide pekne len ked sa rozbehnem tak ta tak seka a nasava vela czduch
 
 
Datum: 03. března 2009 10:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak sto asi spatne utesnil utahoval si srouby na hlave do krize?? a nestrhnul si zavity na karburatoru? jestli predtim jel a tetka povybrusu ne tak si neco spatne udelal
 
 
Datum: 02. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5124    
ahoj, chci si kupovat jawu dandy 50,čeho bych se měl vyvarovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: ZexTrY      IP: uživatel3552    
Mám ji taky a musím souhlasit.. když se o ni budeš starat, tak se ti pěkně odmění .. s tema dílama se je těžký.. ale jinak je super
 
 
Datum: 02. března 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel2743    
zase jeden z menšiny:-D mels stesti.....koupil si dobrej kus....
 
 
Datum: 02. března 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
prej.. je to sunka a stríka z toho olej :-D kdyz ti strika olej z vyfuku tak je asi velkej problem vzit hadru a utrit to. kdyz jsem ji jeste vlastnil tak jsem na ni najezdil 20 000km bez nejake vetsi poruchy a to jsem byl 3. majitel a motorka kdyz sla odeme pryc tak mela na tacho pres 50 000 a porad jela jak za mlada takze muzu jen doporucit, je pravda ze se na ni spatne shaneji dily napr. mesic a pul jsem shanel pist, a jak rika steve pokud se oni budes starat tak vydrzi dlouho
 
 
Datum: 02. března 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: pajeli      E-mail:      IP: uživatel2566    
Kdyz uz ti budes kupovat tak kup tu silnejsi, mustanga urco nekupuj ten na silnici nahorazne plave oproti dandy, a simson ma zas vypada stare...
 
 
Datum: 02. března 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel2743    
Ja myslim ze by ses mel celkove vyvarovat tomuhle stroji:-D:-D Pokud hodlas riskovat ze chytnes nahodou dobrej kousek tak prosim:-) ale ve vetsine pripadu sou ti kluci z toho nestastny......napred jezdis pul roku jak král silnic a pak cekas rok na díly(protoze se to proste vysype:-D:-D)....hele lepsi volba je Simson nebo peknej mustang.....ten peknej mustang dokonce jede víc nez stará dandyna:-D:-D a ty novy s motorama Minarelli maj zase problemy s prevodovkou(minarelli prevodovky neumeji:-D:-Ddelaj skutry:-D:-D).....tak asi tak.....znam asi 1% lidi co ji melo a neposrala se jim(dandynář Lori:-))......ale taky znam asi 20 lidi co kdyz videj dandynu,tak by ji rozsekali sekyrou:-D:-D
 
 
Datum: 02. března 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si chces usetrit starosti tak si ji nekupuj. to jestli z toho strika olej zalezi na to mjakej do ni lejes, ale ty motory jsou proste poddimenzovany , a navic na to je nic dilu , takze jakse ti neco pokazi jses nahranej. jsou sice kusy ktery jezdi bez poruch ale na ty taky dojde...
 
 
Datum: 26. února 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sou famy...gdyz se k ni budes dobre chovat a pecovat o ni tak bude dlouho drzet...pravda, neni to fichtl takze si nenecha jen tak neco libit, ale jinak je to fajn stroj co umi...ale s tim cim se mas vyvarovat tak to ti neporadim, nesmi mit moc draha a taky si vyslechni majitele co se mu s ni secko stalo, od toho se bude odvijet dalsi (bez)poruchovost stroje...
 
 
Datum: 26. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
dandy si nekupuj je to sunka strika z toho olej kup si neco jinyho
 
 
Datum: 26. února 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau draci, rád bych se zeptal jestli nekdo kolik zhruba stupnů je na hlavě válce u mopedů (stadion) nebo jakýým lepidlem by se dal zaplepit chcípaku u staďáku pls poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle lepit je nesmysl, tlak ti to odfoukne jak paír. sežen nový chcípák, nebo do díry dej šroub a chcípak dej na elektriku.
 
 
Datum: 26. února 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5399    
to neslepíš....
 
 
Datum: 26. února 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
ahoj chci se zeptat jak se sundava dynamo na fíkovi stahovak žadnej nemam bez stahovaku to asi nejde co odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5403    
pardon omlouvám se, samozřejmě že M8... :-)
 
 
Datum: 26. února 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sharky: je tam M8 a ne M6 jinak to je receno dobre:-)
 
 
Datum: 26. února 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak receno bylo secko...ten sroub je M8...a tim ze ho tam zasroubujes tak tim ho jakoby vyloupnes...zadny problem...jo ale bycha at neztratis kolicek kerej je na hridelce, takova malinka tycka, casto vypadava a ztraci se, az to budes montovat zpatky tak nezapomen ho tam dat - urcuje polohu rotoru na hrideli...
 
 
Datum: 26. února 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel5402    
ahoj jak u motoru z pareza tak řady 05 20 21 23 musis demontovat sroubek na vadce,opatne ji vysunout ven pod ni je v rotoru zavid na m 8 sroub ten musis mit svuj cca 5cm dlouhý na sestihran je to klíc 13 nebo 14 ten natoc do zavitu pod vackou a po par otackac rotr spadne kdyby neco napis na mail croha seznam cz
 
 
Datum: 26. února 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stator odšroubuješ a sundáš. Pak vyšroubuješ šroub na kterym drží vačka, sundáš vačku a do té díry co zbyde zašroubuješ šroub M6. Budeš utahovat tak dlouho, dokud rotor neseskočí...
 
 
Datum: 26. února 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel5402    
ahoj jak u motoru z pareza tak řady 05 20 21 23 musis demontovat sroubek na vadce,opatne ji vysunout ven pod ni je v rotoru zavid na m 8 sroub ten musis mit svuj cca 5cm dlouhý na sestihran je to klíc 13 nebo 14 ten natoc do zavitu pod vackou a po par otackac rotr spadne kdyby neco napis na mail croha seznam cz
 
 
Datum: 26. února 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vzhledem k tomu, že se na fichtla dynomo origo nedávalo tak ti asi nikdo neporadí. Nemyslíš magneto?
 
 
Datum: 26. února 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
Ahoj, nevíte kde by se dal sehnat kit polini 80 na dandynu a za kolik?Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shanej a sezenes do 4000 , jinak pocitej s tim ze dalsi 2000 das za karburator a dalsi 3000 za generalku motoru , pokudma uz neco za sebou, a vydrzi ti to jezdit maximalne 10 tisic km
 
 
Datum: 26. února 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau chtěl jsem se zeptat kolik stojí nový kroužky?..........Kolik kč stojí jeden...?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Peli ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí se podívat... 30Kč
 
 
Datum: 26. února 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
koupil jsem pist na 1. vybrus na pio a on mel 38,10 je to normalni a kdyz jsme udelali bíbrus na 38,25 a pak jsme tam ten pist dali tak to vubec nejelo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na prvy vybrus pist nema 38,00mm ale 38,2 (nebo 38,1 jak si napsal zalezi jaks to meril) a nejaky drobny...a samozrejme si to musi sednout, pokud jenom pist tak do 200km, pokud cely vybrus tak zivej by mel zazit tak za 500km...
 
 
Datum: 25. února 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vono to hned nepojede pekne se to musi zabehnout a ta vule je kuli tomu ze kdyz se to ohreje na provozni teplotu tak se ty casti roztahujou
 
 
Datum: 25. února 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: blaazenn      IP: uživatel5380    
jaktozeto nejelo,kruzki ste dali jake?dajte 1. vybrus kruzky to musi jet jasem mjel pist 38.00 a valec 38.25 a este k temu 3 kruzkovi pist z dvoma kruzkama a to bilo delo:-D
 
 
Datum: 25. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel5196    
zdar nevite kolik ma mit fichtl vuli na zamku ? a jinak tady se nekdo ptal kde se da sehnat policajt na mustanga tim myslel . co to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Policajt se říká bočnímu stojánku.
 
 
Datum: 25. února 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau hele chtěl jsme se zeptat tětka budu kupovat nový kroužky na pincka mám 21 se 3 kroužkama ještě v originálu bez výbrusu tak budu kupovat ty kroužky když je budu nasazavoat tak je budu muset roztáhnout nemám před tím něco udělat a ty starý prej pěkně ruupou když se sundavaj no a když je nasadím všechny tak pak dávat kolik oleje 1:45?1:40?A mám ještě udělat nějakou věc šetřit to zezačátku kolik můžu najet km a pak už jezdit normálně napište prosím děkuju za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste ti poradim tim starym zlomenym vyskrabni karbon z tech drazek na pistni krouzky v pistu
 
 
Datum: 25. února 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasika krouzky...tak stary krupaj pac sou sjezdeny a uz nejsou tak silny, neboj, novy jsou taky krehky takze kup jich radsi o par vic... (treba o jeden, dva, proste nez se to naucis...)...mazat normalne ale prvych 50 km nezatezovat, nevytacet, nez si to proste sedne (ve vylitanym vylci uz si nesednou a zvonej, to me Standa naucil, ale pokud je porad este kruhovej, nema schod a podobne nalezitosti tak si sednou, tady vybrus neni vubec treba, je to docela zbytecny gdyz to bude tahnout a nebo tam ten schod a jiny kriteria jez jsem uz nastinil...)...takze stary klidne zlom (cely ti na nic nebudou a pres zlomeny se davaj lip ty novy, proste tam do drazky strcis kus toho stareho a pretahnes pres neh ten novej, jo musi pasovat do zamku, vymasti si trochu valec olejem a davej pozor at ri ho nejak nepodres, nasili neni na miste, jen slabe, ale pokud treba nebude krouzek v drazce tak ho tam nedostanes nebo jo ale valec si podrapes=vybrus...), dej nove, sloz, objet parkrat vasi dedinu (mesto, mestys, statutarni mesto staci jen jednou :-D) a moc ho netrap, pak to bude zas v pohode:-)
 
 
Datum: 25. února 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
nevim ale jestli to pomuze....mozna bych to dal pro jistotu na vybrus
 
 
Datum: 25. února 2009 11:51
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je blbost davat novy krouzky do staryho vybrusu,leda kdyz mas zajety a najeto tak 2tis.km,pak to ma smysl,ale jinak ne,takze ti to na par desitek kilometru malinko pomuze ale jinak nic
 
 
Datum: 25. února 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
čusec, hele kdyz budes menit jenom kroužky tak mazat můžeš i tak třeba 1:25,no a až je tam budes nasazovat tak je musíš jen dostatečně ale opatrně roztáhnout a našoupnout je tak, a s tím jestli to máš šetřit tak to nevim jak je to s kilometrama ale urcite ho nakou dobu moc nehon, zatezovat ho cas od casu muzes, ale do otacek ho moc nezen,stejne se mu asi moc chtit nebude a potom sám povolí...
 
 
Datum: 25. února 2009 8:19
 
<  227  228  229  230  231  232  233  234  235  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:24:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu