|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 servus kupil sem si tu vejarovu hlavu od frikulina ale ked sem ju namontoval pionyr jel este horsi nez s tu povodnu hlavu nevite co stim???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 0:49
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Frikuline, kdybych ti poslal hvezdic. hlavu od Azmarka (bohuzel ma dost porovitej spalovak), dokazal by jsi spalovak predelat a zmensit objem spalovaciho prostoru na objem, co bych pozadoval? A co by to stalo? Dik
Datum: 17. března 2009 0:49
Jméno: lukawe555
IP: uživatel5530
 ahoj,mně to taky nejprv nejelo,potom sem se vtom chvíli vrtal a už to jezdí jak hodinky skus všechno preštelovat hlavne zapalko Frikulína jen chválit
Datum: 16. března 2009 22:52
 doobre teda no zjtra to spravym a uz ti dam pokoj
Datum: 16. března 2009 22:14
 S čim chceš poradit...  Hlavu zabrousit na válec nastavit cca 1,8 mm předstih a jedeš....poku to jelo předsim musí to jet i teď pokud ne udělal si někde chybu....!
Datum: 16. března 2009 22:10
 tak teda frikuline porad
Datum: 16. března 2009 21:47
 pliiis
Datum: 16. března 2009 21:47
 tak teda frikuline porad
Datum: 16. března 2009 21:47
 blbost.....1mm je kravina....! Ale to že ti to s tim nejede je divný. Ale tak něak si troufám říct že máš chybu někde ty protože hlavy neměly problém zatim na žádným motoru. Měl ses třeba taky ozvat mě....
Datum: 16. března 2009 21:43
 ok zajtra to vyskuuusam
Datum: 16. března 2009 18:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak je asi naprd nebo nemas serizenou elektryku dej si mensi prectich skus dat 1 mm me lo by to jit
Datum: 16. března 2009 18:24
 ano tesni aj sem ju utahoval do kriza vsetko je ciste
Datum: 16. března 2009 18:14
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tesni ti to utahoval si tu hlavu do krize?
Datum: 16. března 2009 18:11
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi mam par dotazku ohledne Čz 125/516!Rika se ze je celkem poruchova pac je to zavodni motorka!Je to pravda?Dale me zajima maximalni rychlost motorky?A jeste jeden...Pokud je to zavodni kroska tak ta by mela pracovt ve vysokych otackach nepomuze tomu jine sekundaro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 12:12
 Zdravim, na meho Bizona 350 jsem koupil vybrus (valce a pisty). Problem je, ze v pistech je otvor na pistni cep s prumerem 16mm, kdezto v klice je oko na pistni cep prumeru 18 mm. Co mam s tim udelat? Vysoustruzit vetsi diry do pistu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 13:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel5495
 sak si ti pistni cepi kup nove 18mm a ti 16 zahod ne?co sces sustruzit
Datum: 16. března 2009 13:02
Jméno: xborecx
IP: uživatel5518
 No asi spíš myslíš oko na ojnici než na klice. tak jestli tam máš bronzový pouzdro tak si nech udělat bronzový pouzdro aby mělo průber 16
Datum: 15. března 2009 16:26
 Zdravim pánoné, může mi utikat kompres kulem svičky. Jesti jo, jde to nejak ,,opravit" nebo na to pomůže pouze nová hlava????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:39
 pokud je to jenom u svicky tak zkus novou (nebo vymen u stare ten tesnici krouzek pokud moc lpis na te sve stare, ten krouzek ale musi byt novy tzn. nezmackany aby se dal utahnout o 120° klicem, tim to jakoby utesnis ze se ten krouzek zmacka kolem diry, gdyz tam das starej zmackanej kerej se utahuje tusim jen o 20° tak ti to nepomuze pac se neprizpusobi dire), pokud je to v zavitu tak jedine spravit tekutym kovem nebo koupit novou hlavu (neni o co stat, ty Polsky moc extra nejsou, newim jaky tu ma Sesa ale mel sem nedavno cest s novou tady u nas a teda byl to podprumer, na skladce jsou mnohdy lepsi, nebo hledat primo tam)
Datum: 15. března 2009 12:39
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec,vadilo by kdybych dal na píst kterej má nultej výbrus kroužky který sou na první výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:23
 pasovat tam bude gdyz mu trosku stipnes zamek (jinak ho tam nenarves nebo si podres valec) ale je to prasarna, lepsi je si za par kacek sehnat na nultej, sak zas to tolik nestoji nez pak vybrus...
Datum: 15. března 2009 12:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel5495
 ket ti budu pasovat do valca tak ano
Datum: 15. března 2009 11:26
Jméno: tonda
IP: uživatel5509
 cus hosi potreboval bych poradit profukuje mi hlava na motoru a aby ttoho nebylo malo tak mi do ni jeste jakoby narazi pist nejak to cinka prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 20:48
Jméno: tonda
IP: uživatel5509
 lukáš  rave je tam ted nove 8.vybrus tak nevim to cinkani no
Datum: 14. března 2009 20:48
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 hlavu zabruš brusnou pastou na ventily to se dělá tak že vezmeš válec a hlavu a do hlavy kde se jí dotýká vložka válce naneseš pastu válec dáš do svěráku a nasadíš hlavu a pak na ní trochu tlačíš a kroutíš s ní zestrany na stranu a jinak když ti to cinká tak to bude chtít asi nový výbrus
Datum: 14. března 2009 20:08
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 jestli máš zakarbonyzovanej píst nebo hlavu tak je to jasný musíš si to vyčistit a když to bude dělat pořát tak dej do zadu třeba 3 těsnění jako mezi motor a válec a pořádně to dotáhni projed se tak abys to pořádně zahřál a znova to dotáhni za tepla a už ti to nebude mít šanci profukovat
Datum: 14. března 2009 20:07
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 jestli máš zakarbonyzovanej píst nebo hlavu tak je to jasný musíš si to vyčistit a když to bude dělat pořát tak dej do zadu třeba 3 těsnění jako mezi motor a válec a pořádně to dotáhni projed se tak abys to pořádně zahřál a znova to dotáhni za tepla a už ti to nebude mít šanci profukovat
Datum: 14. března 2009 20:07
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 čus hošy můžu si někde koupit náký lepší pístní kroužky co víc vydržý ny pionýra??\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Moly jak zacne bejt rec o penezich,tak kazdej zmlkne......kazdej by nejradsi uvaril zavodaka ze vzduchu a z vody.....
Datum: 15. března 2009 11:57
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Nevim kdo ....ale myslim že frikulin tuu kdysy řikal něco o tom že někdo prodává teď nevim jestli písty -....nebo kroužky nebo sady Wiseco ....ale nvm přesně
Datum: 14. března 2009 20:07
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 nevím jak se to mohlo stál ale koupil sem si nový a ty se mi do dvou tejdnů ůplně žměkly a nemá to žádnou kompresy, jo a jsou na druhej vejbrus
Datum: 14. března 2009 20:03
 A jaký bys jako chtěl??Ani nevim jestli se nějaký lepší dělaj
Datum: 14. března 2009 19:59
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 zdar jak je to hadam se s kamosem poradte pls kdyz dam do predu male kolecko primární a vzadu nechám rozetu originál tak ta motorka bude více do tahu nebo pojede rychleji a bude více na rychlost předem dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:42
 Když to přeženeš s převodem do rychla, motor to neutáhne a pojedeš rychle akorád z kopce.
Datum: 14. března 2009 19:42
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 Kdyz das vetsi kolecko tak ti to pojede pomalejc a vetsi sila mensi kolo naopak
Datum: 14. března 2009 10:04
 cim vetsi vzadu tim vetsi sila (ale pojede to pomalejc) a cim vetsi ve predu tak to pude do rychlosti na ukor sily
Datum: 14. března 2009 0:07
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 bude do sily ten tvuj kamoš to mu asi nerozumi
Datum: 13. března 2009 22:00
 kdyz das male primarni kolecko,tak bude vic do sily na ukor rychlosti...
Datum: 13. března 2009 21:34
Jméno: chose
IP: uživatel5503
 Ahoj seso, ty tady máš lanko spojky na jawu dandy 50, je k tomu i váleček do páčky spojky?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 12:46
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Kamaráde...řekl bych že ne....a příště to dej do správný kategorie...ať ti odpoví sesa...-  .
Datum: 14. března 2009 12:46
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 čus hoši pomoste mi prosím , mam ne fichtlovy trochu předělanej motor a mam tam víc otáček jakou tam mam dát svíčku když mi to na normální z pionýra nejede, nebo jede ale jenom asi 5 minut a pak jí můžu vyhodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 13:24
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 dej tam civku ze škodovky a kup třičlankovou svičku
Datum: 14. března 2009 13:24
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 mam go motoru a mam zapilovanej píst sníženou hlavu zapilovanej vejfukovej kanál zvětšený kolínko a převrtanej karbec a mam tam 9ti zub primár
Datum: 14. března 2009 11:10
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 9:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Hele...sry za ty kraviny co sem tu včera psal..  ...měl sem lechce upito..  ..jinak to cos chtěl vedět řekl steve..
Datum: 14. března 2009 8:57
  ale tak pionyr nejede, on leti...
Datum: 13. března 2009 19:47
 no, cemu rikas normalni svicka na pionyra? Brisk N15C? z vlastni zkusenosti wim ze extra spolehliva neni ale litat se na ni da (na serii)...frikulin rikal neco o NGK ze na ne lita, ze to sou dobry svice...samozrejme nesmem zapomenout na lety overene PALky...
Datum: 13. března 2009 19:26
Jméno: Jan
IP: uživatel5238
 Ahoj, mám dotaz- Ako najjednoduchšie vytlačím piestny čap s puzdra, keď mám v úmysle ho ešte použiť? Ako ho ľahko zasunúť naspat? Nemám vytlačovák tak mi prosím poraďte nejakú metódu.
dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5496
 na co vytalcovak....pist si necim opres o štefty a cep vyklepes treba M10 sroubem......normalne kladivem.......ale pouzitej cep bych vyhodil.......pokud neni novej teda
Datum: 12. března 2009 22:38
 nebo si udelej sam vytlacovak, navod na jawa-50.cz, docela pekna vychytavka, to zvladnes a je to setrne, rychle a cista prace...
Datum: 12. března 2009 21:37
 sem nejak spatne pochopil pistni cep nebo to bronzovy futro? futro natluces (nebo treba pres uplne obycejnej sverak vylisujes novym a to nove tam zustane)...pistni cep? to si vezmes siroky sroubovak aby se ti zaklesl do pis. cepu ale taky aby prolezl pres pist, das ho tam, vezmes kladivko a parkrat do toho malinko a s citem tuknes, cep se hne a pak ho vytlacis tim sroubovakem...zadna velka veda ani velka sila - ohl bys ojnici a to je pak na puleni motoru, vylisovani ojnice a nalisovani nove, nic levneho a rychleho...ale pokud pojedes pomalinku a treba to cely vytukas tim kladivkem pres sroubovak a tak nigdy nebyl u me problem to takhlec delat...nazpatek to zas natluces (opet s citem) pres sroubovak a kladivko...jo nezapomen vyndat pojistky pistniho cepu a pak po opetne montazi je tam zas dobre nandat aby sedely v drazkach, vyskoceni v provozu z drazek se ti to dostane mezi pist a prepustak a muzes poslat na vybrus...
Datum: 12. března 2009 21:25
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 vazmeš si nejake dřivko ktere tam bude pasovat a pomaličku ho vyklepneš to udelaš to samo nazpet neboj se on se neskurvi aji když po něm budeš bit bez toho dřivka
Datum: 12. března 2009 21:07
 čau hej pls pístni kroužky jsou v prčicích a mám druhý motor kde jsou pistni kroužky dobré tak kdybysem dal na motor válec ze starého motory a píst jelo by to..???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:35
 nejlepsi je gdyz mas stejny pist co lital ve stejnym valci...gdyz das sice stejneho vybrusu ale jineho stari a s jinym pouzitim tak ti nemusi sednout...taky byly pisty treba A,B,C tridy a to sou zas jine tolerance a rozmery v radu jednoho vybrusu...no nejvetsi katastrofa je pist a valec uplne jineho vybrusu...normalne kup nove pistni krouzky, namontuj je na misto tech cos oddelal a tim to hasne, chvilu to zajed a moc ho nedus nez si sednes a pak mas o neco malo vetsi kompresi a klid do dalsiho zniceni krouzku nebo rovnou vybrusu...newim co z toho delas vedu, dej nove a klid, to je asi nejlepsi volba hned po vybrusu...
Datum: 12. března 2009 21:35
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 vše musi byt stejny vybrus tak to radši změř
Datum: 12. března 2009 21:12
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 podle toho jakej mas vybrus musi byt valec stejny pist a krouzky na stejnem vybrusu
Datum: 12. března 2009 20:56
 mno tak kdyz prehodis valec i s pistem a krouzkama tak by nemel bejt problem,teda pokud je to stejnej typ
Datum: 12. března 2009 20:33
Jméno: jawa 20
IP: uživatel4805
 čau potřebuju se zeptat oddělal jsem valec s motoru a klika byla od oleje je to špatně ,protoze sem tady nekdy slysel ze se nesmi dostat prevodovej olej do kliky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 20:20
 Jasně,klika je mazána u 2taktu směsí benzínu s olejem.Máš asi špatné gufero na klice ze strany spojky.
Datum: 12. března 2009 20:20
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a olej z benzinu se ti tam dostat nesmí?  Bude to pravděpodobně nějaké to M2t, pokud jsi si aspoň na 50% jistý, že z převodovky to být nemůže
Datum: 12. března 2009 19:54
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Posl.aktualizace: 13. března 2009 13:03
 Nádhera  je to pěkně udělaný ale má to cenu tak maximálně 8000, spíš je cenej ten motor.
Datum: 13. března 2009 13:03
 ahoj draku hele zeli ty vole kukam to je tvj dachl.. ? ty vole borec ..  dneska jsme dal nechat udelat vybrus ..  pak chci natrit ... ale nikdi to neni tak pekny jak jsi to nastrikal ty to jsi delal ty sam ?? ty vole ja vim no je to sranice ale mohl by jsi mi poradit jak to nabarvit tak aby to bylo pekny nebo to jsis nechal udleat ,?? plis odepis dik draku cus a mej se dik za odpoved
Datum: 12. března 2009 21:46
 Je to nádherně stavěný, myslim že cena naprosto odpovídá, kdo má peníze a chuť jděte do toho!
Datum: 12. března 2009 15:39
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Kdo kdy poctivě renovoval ví kolik to stojí.. já u svého mustanga před lety po deseti tisících peněz přestal počítat a že se potom ještě na něm práce nadělalo a k tomu dneska ještě do 1A stavu mi chybí komplet renovace předního kola, což bude přes dva tisíce nejmíň.. a práci samozřejmě nepočítám ty stovky odpracovaných hodin... Takže cena je neobvykle vysoká, ale nikoli neopodstatněná. Jen bych za ty prachy očekával že k tomu majitel sežene platné papíry.
Datum: 12. března 2009 9:07
 suhlasim ze steve
Datum: 11. března 2009 21:48
 trhal ve smyslu bral by i s rukama  ...jiank proc by z toho nevybusil ty prachy co do toho vlozil, je to nejety, novy, prece to nebude jeste prodavat pod cenou ne? koupis novy rafky a gumy (Sesa je tu treba ma), koupis fugl nove cele vidlice, dodelas atd a ses negde pod 30 000...no a dnesni parezy se prodavaj za kolik? to samy pokud je dobre udelany, todlec pak nabyde casem svou historickou hodnotu takze koupit to, dodelat a pockat si se urcite muze vyplatit, je to proste investice jako kazda jina jen nigdo jeste neinvestoval do typu 21 ale treba do pareza uz klidne jo, to bylo otazkou casu...az budem mit my svy synky tak takovidlec stroje muzou pak stat ohromny prachy a pak budem litovat ze sme ve svych letech tohlec nekoupili, to je kazdej gdo koupi veteran, zrenovuje do puntiku a po case proda - je za vodou...
Datum: 11. března 2009 21:42
 ale povede, je hodne takovejch co to koupi, gdyz ne ted tak za chvilu to ma opravdouvou hodnotu, jak rikam treba sokromnik co ma muzeum by za takovejhlec kousek trhal ruce...
Datum: 11. března 2009 21:37
 Je blbej. Myslí si, že z toho dostane peníze, co do toho nastrkal, ale to se mu nepovede.
Datum: 11. března 2009 21:35
 jinak panove tohlec je podle me opravdu renovace, renovace s velkym R, je mozna blbost kupovat secko novy pokud to mate na jezdeni ale na opravdovou renovaci je tohle krasnej postup, puvodni majitel je vidno ze si s tim do tedka vyhral...fakt pekny
Datum: 11. března 2009 21:35
Jméno: MOOYL
IP: uživatel1913
 To je krasavec...
Datum: 11. března 2009 21:33
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 byl by jak novej origo ale je blb
Datum: 11. března 2009 21:33
 asi takhlec - pokud tam rves od zacatku secko nove tak na takovou cenu se hrave dostanes, jelikoz to neni dokonceny tak si do toho este treba nepocita praci, vcelku by to i odpovidalo, cena je teda silena ale ne zas na to aby si to nejaky muzeum nekoupilo (tim myslim treba nejakeho soukromnika s veteranama, tam se s tim pocita ze to nebude za hubicku)...navic pokud to ma nejety motor tak se to dost ceni, gdo dneska ma nepouzitej ORIGO ZE ZAVODU motor? mejt ty prachy a nevedet co snima tak tohlec je jasna investice, sel bych do toho pac za par let to bude mit velkou cenu (viz parezy ale ty uz pomalu od sveho zacatku, araby tez uz dyl ale prece jen za meho mladi se daly koupit za cenu srotu nebo za rum, nastupujici 05 jako ceny historicky kus)...negde to ulozit do garaze a obcas z toho omyst prach, pak to za 10 let vytahnout a prodat tak je to zpatky v mnohonasobne vetsi castce (vcetne inflace)...no musite uznat ze si s tim fakt vyhral, origo je na tom snad jen ram, treba nova indukcka, rozeta atd...to je proste skvost, pekna prace...za me palec nahoru (pro muzea, na nejaky litani po poli naprosto nevhodny ale treba na nejaky srazy veteranu jak delany, pomalu skoda to tahat ven)...
Datum: 11. března 2009 21:32
 Zrovna blbec bych nepoužil. Pokud může doložit ten motor, tak by ta cena nemusela být zase tak strašná. Nejen, že je to kompletní renovace a to něco stojí, ale ten motor, ten by dnes stál hodně... nový. Pravda 20000 je možná trochu moc, ale řekl bych, že renovace nebude levná záležitost a opravdu poctivá těch 10000 stát možná bude. Nevím a tipuji, že jo.
Datum: 11. března 2009 21:29
Jméno: domte
IP: uživatel779
 Co to prodává za blbce?
Datum: 11. března 2009 21:23
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau simson mi nejde do plnyho plynu nikde to nefouká a benal tam teče bude to motor v prdeli a nebo neco v karbecu prosim poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 6:50
 Nebo ti taky může téct převodovej olej do klikovky
Datum: 12. března 2009 6:50
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jj to maš pravdu
Datum: 11. března 2009 21:35
 Máš správně nastavené zapalování? Zkontroloval bych nastavení karburátoru - trysky, jehla, seřízení atd.
Datum: 11. března 2009 21:31
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Zdar, nevím zda se s tím někdo setkal, ale u stadionu s11 se mě dřou ty kolíčky na spojce s levím víkem motoru......zažil to někdo? Jak to mám dát do cajku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 16:55
Datum: 11. března 2009 16:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 to znamena povolenej spojkovej koš a to znamena utahnout spojkovej koš
Datum: 11. března 2009 16:24
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 tzn?
Datum: 11. března 2009 15:59
 co treba povolenej spojkovej kos?
Datum: 11. března 2009 7:28
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:39
 Nevidim nic zvláštního....  Ono pokud někdo fotí telefonem je to k ničemu....  Tohe obrysem je motor z fichtla....  ale lovit detail...?
Datum: 11. března 2009 17:39
 taky bych zareagoval...ty dva pisty jsou cerny jenom proto ze to bud malo mazes nebo mazes horsim olejem, pac motorovy olej do 2T ma mimo jine tez funkci tesnici - tesni mezi valcem a krouzkama, pokud netesni, pousti to (logicke  ) a pak je ten pist cerny, neni to hned na vybrus ale je jasny ze pokud uz je pist cerny, olej je spatnej, muze blbe mazat a tudis je pravdepodobny ze ten valec bude asi podrapany...dela to na hodne fikach, zvlaste na kazdym pistu kery neni od vyroby meneny, u meneneho (noveho) s lepsim olejem se tato cernosta pramalo vyskytuje (i gdyz uz ma nalitano kolik tisic km)...jelikoz je to dvoukrozkovy pist a tvari se na mene nez par desitek let tak to ma prave od horsiho oleje, doporucuju mazat necim lepsim...ale k dotazu: ta klika je od pohledu an setrvaky jina (prozrazuje to lem okolo setrvaku, na tom obrazku dvou srovnavacih motoru je to dobre videt) a to byly asi prvni kliky tohoto typu, pak se delaly uz jen ty co zname a ty vydrzely do konce vyroby fichtlu (newim jak je to s motorama do Polskych motoru kery se vyrabely do 1991 ale tam bude asi secko taky pri starem az na usmerneni a baterku)...jinak prefuky newim estli sou niz, rekl bych ze ne jelikoz se to blbe cte, mas tam sajrajt na tej fotce, navic kazdy fik to ma odlity jinak takze to bude spis vyrobnim postupem niz (pokud je to niz) nez jinym typem prefuku dv karterech...nic jineho v tom nevidim az na tu kliku asi sem slepej...
Datum: 11. března 2009 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel5478
 je to hodne blbě vyfocené......nevidim jediny rozdil.....normalni 2 motory......ale ty opálený písty   to jak vidim,tak dopredu hlasim,valec na vybrus....to uz novej pist a krouzky nezachrani......
Datum: 11. března 2009 10:31
 kartry jsou nejspíš z 05ky, mám to v ní taky tak
Datum: 10. března 2009 20:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ten motor dole v prvnim obr je normál 21 a ten nahore ten kamosuv
Datum: 10. března 2009 20:29
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id76772.html?odpovedet=1
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 18:28
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus nevite za kolik se tak odhadem dela vybrus na pio a vyrovnaní kliky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 20:33
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ja myslim jen tukliku
Datum: 10. března 2009 20:33
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 většinou to berou kolem 500 kč.
Datum: 10. března 2009 18:23
 Zdar,kdo dělá výbrus to nevim,ale je na to dost firem.Jestli myslíš u tý kliky vycentrování tak neni problém.Napiš mi na mejl.
Zatim čus
Datum: 10. března 2009 14:20
Jméno: bořa
IP: uživatel5462
 Zdar draci poradí mě někdo jak poladit mustanga aby mě líp táhla trojka 1 a 2 sou živí ale trojka skoro nejede.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:05
Datum: 09. března 2009 19:05
|



|