slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  226  227  228  229  230  231  232  233  234  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
servus kupil sem si tu vejarovu hlavu od frikulina ale ked sem ju namontoval pionyr jel este horsi nez s tu povodnu hlavu nevite co stim??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 0:49
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Frikuline, kdybych ti poslal hvezdic. hlavu od Azmarka (bohuzel ma dost porovitej spalovak), dokazal by jsi spalovak predelat a zmensit objem spalovaciho prostoru na objem, co bych pozadoval? A co by to stalo? Dik
 
 
Datum: 17. března 2009 0:49
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel5530    
ahoj,mně to taky nejprv nejelo,potom sem se vtom chvíli vrtal a už to jezdí jak hodinky skus všechno preštelovat hlavne zapalko Frikulína jen chválit:-)
 
 
Datum: 16. března 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doobre teda no zjtra to spravym a uz ti dam pokoj
 
 
Datum: 16. března 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S čim chceš poradit...:-) Hlavu zabrousit na válec nastavit cca 1,8 mm předstih a jedeš....poku to jelo předsim musí to jet i teď pokud ne udělal si někde chybu....!
 
 
Datum: 16. března 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak teda frikuline porad
 
 
Datum: 16. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pliiis
 
 
Datum: 16. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak teda frikuline porad
 
 
Datum: 16. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost.....1mm je kravina....! Ale to že ti to s tim nejede je divný. Ale tak něak si troufám říct že máš chybu někde ty protože hlavy neměly problém zatim na žádným motoru. Měl ses třeba taky ozvat mě....:-)
 
 
Datum: 16. března 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zajtra to vyskuuusam
 
 
Datum: 16. března 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak je asi naprd nebo nemas serizenou elektryku dej si mensi prectich skus dat 1 mm me lo by to jit
 
 
Datum: 16. března 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano tesni aj sem ju utahoval do kriza vsetko je ciste
 
 
Datum: 16. března 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tesni ti to utahoval si tu hlavu do krize?
 
 
Datum: 16. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec hosi mam par dotazku ohledne Čz 125/516!Rika se ze je celkem poruchova pac je to zavodni motorka!Je to pravda?Dale me zajima maximalni rychlost motorky?A jeste jeden...Pokud je to zavodni kroska tak ta by mela pracovt ve vysokych otackach nepomuze tomu jine sekundaro? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: zahradnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, na meho Bizona 350 jsem koupil vybrus (valce a pisty). Problem je, ze v pistech je otvor na pistni cep s prumerem 16mm, kdezto v klice je oko na pistni cep prumeru 18 mm. Co mam s tim udelat? Vysoustruzit vetsi diry do pistu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5495    
sak si ti pistni cepi kup nove 18mm a ti 16 zahod ne?co sces sustruzit
 
 
Datum: 16. března 2009 13:02
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel5518    
No asi spíš myslíš oko na ojnici než na klice. tak jestli tam máš bronzový pouzdro tak si nech udělat bronzový pouzdro aby mělo průber 16
 
 
Datum: 15. března 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim pánoné, může mi utikat kompres kulem svičky. Jesti jo, jde to nejak ,,opravit" nebo na to pomůže pouze nová hlava???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to jenom u svicky tak zkus novou (nebo vymen u stare ten tesnici krouzek pokud moc lpis na te sve stare, ten krouzek ale musi byt novy tzn. nezmackany aby se dal utahnout o 120° klicem, tim to jakoby utesnis ze se ten krouzek zmacka kolem diry, gdyz tam das starej zmackanej kerej se utahuje tusim jen o 20° tak ti to nepomuze pac se neprizpusobi dire), pokud je to v zavitu tak jedine spravit tekutym kovem nebo koupit novou hlavu (neni o co stat, ty Polsky moc extra nejsou, newim jaky tu ma Sesa ale mel sem nedavno cest s novou tady u nas a teda byl to podprumer, na skladce jsou mnohdy lepsi, nebo hledat primo tam)
 
 
Datum: 15. března 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel5365    
Zdarec,vadilo by kdybych dal na píst kterej má nultej výbrus kroužky který sou na první výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasovat tam bude gdyz mu trosku stipnes zamek (jinak ho tam nenarves nebo si podres valec) ale je to prasarna, lepsi je si za par kacek sehnat na nultej, sak zas to tolik nestoji nez pak vybrus...
 
 
Datum: 15. března 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5495    
ket ti budu pasovat do valca tak ano
 
 
Datum: 15. března 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel5509    
cus hosi potreboval bych poradit profukuje mi hlava na motoru a aby ttoho nebylo malo tak mi do ni jeste jakoby narazi pist nejak to cinka prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel5509    
lukáš:-Prave je tam ted nove 8.vybrus tak nevim to cinkani no
 
 
Datum: 14. března 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel4649    
hlavu zabruš brusnou pastou na ventily to se dělá tak že vezmeš válec a hlavu a do hlavy kde se jí dotýká vložka válce naneseš pastu válec dáš do svěráku a nasadíš hlavu a pak na ní trochu tlačíš a kroutíš s ní zestrany na stranu a jinak když ti to cinká tak to bude chtít asi nový výbrus
 
 
Datum: 14. března 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
jestli máš zakarbonyzovanej píst nebo hlavu tak je to jasný musíš si to vyčistit a když to bude dělat pořát tak dej do zadu třeba 3 těsnění jako mezi motor a válec a pořádně to dotáhni projed se tak abys to pořádně zahřál a znova to dotáhni za tepla a už ti to nebude mít šanci profukovat
 
 
Datum: 14. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
jestli máš zakarbonyzovanej píst nebo hlavu tak je to jasný musíš si to vyčistit a když to bude dělat pořát tak dej do zadu třeba 3 těsnění jako mezi motor a válec a pořádně to dotáhni projed se tak abys to pořádně zahřál a znova to dotáhni za tepla a už ti to nebude mít šanci profukovat
 
 
Datum: 14. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
čus hošy můžu si někde koupit náký lepší pístní kroužky co víc vydržý ny pionýra??\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5504    
Moly jak zacne bejt rec o penezich,tak kazdej zmlkne......kazdej by nejradsi uvaril zavodaka ze vzduchu a z vody.....
 
 
Datum: 15. března 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Nevim kdo ....ale myslim že frikulin tuu kdysy řikal něco o tom že někdo prodává teď nevim jestli písty -....nebo kroužky nebo sady Wiseco ....ale nvm přesně
 
 
Datum: 14. března 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
nevím jak se to mohlo stál ale koupil sem si nový a ty se mi do dvou tejdnů ůplně žměkly a nemá to žádnou kompresy, jo a jsou na druhej vejbrus
 
 
Datum: 14. března 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jaký bys jako chtěl??Ani nevim jestli se nějaký lepší dělaj
 
 
Datum: 14. března 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
zdar jak je to hadam se s kamosem poradte pls kdyz dam do predu male kolecko primární a vzadu nechám rozetu originál tak ta motorka bude více do tahu nebo pojede rychleji a bude více na rychlost předem dííky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to přeženeš s převodem do rychla, motor to neutáhne a pojedeš rychle akorád z kopce.
 
 
Datum: 14. března 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Kdyz das vetsi kolecko tak ti to pojede pomalejc a vetsi sila mensi kolo naopak
 
 
Datum: 14. března 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cim vetsi vzadu tim vetsi sila (ale pojede to pomalejc) a cim vetsi ve predu tak to pude do rychlosti na ukor sily :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
bude do sily ten tvuj kamoš to mu asi nerozumi
 
 
Datum: 13. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz das male primarni kolecko,tak bude vic do sily na ukor rychlosti...
 
 
Datum: 13. března 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5503    
Ahoj seso, ty tady máš lanko spojky na jawu dandy 50, je k tomu i váleček do páčky spojky?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Kamaráde...řekl bych že ne....a příště to dej do správný kategorie...ať ti odpoví sesa...-:-).:-)
 
 
Datum: 14. března 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
čus hoši pomoste mi prosím , mam ne fichtlovy trochu předělanej motor a mam tam víc otáček jakou tam mam dát svíčku když mi to na normální z pionýra nejede, nebo jede ale jenom asi 5 minut a pak jí můžu vyhodit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
dej tam civku ze škodovky a kup třičlankovou svičku
 
 
Datum: 14. března 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: pinckař      IP: uživatel5502    
mam go motoru a mam zapilovanej píst sníženou hlavu zapilovanej vejfukovej kanál zvětšený kolínko a převrtanej karbec a mam tam 9ti zub primár
 
 
Datum: 14. března 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Jo ..a jinak...co myslíš tim předělanej motor?:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 9:59
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Hele...sry za ty kraviny co sem tu včera psal..:-D...měl sem lechce upito..:-D..jinak to cos chtěl vedět řekl steve..:-D
 
 
Datum: 14. března 2009 8:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ale tak pionyr nejede, on leti...
 
 
Datum: 13. března 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, cemu rikas normalni svicka na pionyra? Brisk N15C? z vlastni zkusenosti wim ze extra spolehliva neni ale litat se na ni da (na serii)...frikulin rikal neco o NGK ze na ne lita, ze to sou dobry svice...samozrejme nesmem zapomenout na lety overene PALky...
 
 
Datum: 13. března 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel5238    
Ahoj, mám dotaz- Ako najjednoduchšie vytlačím piestny čap s puzdra, keď mám v úmysle ho ešte použiť? Ako ho ľahko zasunúť naspat? Nemám vytlačovák tak mi prosím poraďte nejakú metódu. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
na co vytalcovak....pist si necim opres o štefty a cep vyklepes treba M10 sroubem......normalne kladivem.......ale pouzitej cep bych vyhodil.......pokud neni novej teda:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si udelej sam vytlacovak, navod na jawa-50.cz, docela pekna vychytavka, to zvladnes a je to setrne, rychle a cista prace...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem nejak spatne pochopil pistni cep nebo to bronzovy futro? futro natluces (nebo treba pres uplne obycejnej sverak vylisujes novym a to nove tam zustane)...pistni cep? to si vezmes siroky sroubovak aby se ti zaklesl do pis. cepu ale taky aby prolezl pres pist, das ho tam, vezmes kladivko a parkrat do toho malinko a s citem tuknes, cep se hne a pak ho vytlacis tim sroubovakem...zadna velka veda ani velka sila - ohl bys ojnici a to je pak na puleni motoru, vylisovani ojnice a nalisovani nove, nic levneho a rychleho...ale pokud pojedes pomalinku a treba to cely vytukas tim kladivkem pres sroubovak a tak nigdy nebyl u me problem to takhlec delat...nazpatek to zas natluces (opet s citem) pres sroubovak a kladivko...jo nezapomen vyndat pojistky pistniho cepu a pak po opetne montazi je tam zas dobre nandat aby sedely v drazkach, vyskoceni v provozu z drazek se ti to dostane mezi pist a prepustak a muzes poslat na vybrus...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
vazmeš si nejake dřivko ktere tam bude pasovat a pomaličku ho vyklepneš to udelaš to samo nazpet neboj se on se neskurvi aji když po něm budeš bit bez toho dřivka
 
 
Datum: 12. března 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: jirkamys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau hej pls pístni kroužky jsou v prčicích a mám druhý motor kde jsou pistni kroužky dobré tak kdybysem dal na motor válec ze starého motory a píst jelo by to..??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi je gdyz mas stejny pist co lital ve stejnym valci...gdyz das sice stejneho vybrusu ale jineho stari a s jinym pouzitim tak ti nemusi sednout...taky byly pisty treba A,B,C tridy a to sou zas jine tolerance a rozmery v radu jednoho vybrusu...no nejvetsi katastrofa je pist a valec uplne jineho vybrusu...normalne kup nove pistni krouzky, namontuj je na misto tech cos oddelal a tim to hasne, chvilu to zajed a moc ho nedus nez si sednes a pak mas o neco malo vetsi kompresi a klid do dalsiho zniceni krouzku nebo rovnou vybrusu...newim co z toho delas vedu, dej nove a klid, to je asi nejlepsi volba hned po vybrusu...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
vše musi byt stejny vybrus tak to radši změř
 
 
Datum: 12. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
podle toho jakej mas vybrus musi byt valec stejny pist a krouzky na stejnem vybrusu
 
 
Datum: 12. března 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno tak kdyz prehodis valec i s pistem a krouzkama tak by nemel bejt problem,teda pokud je to stejnej typ
 
 
Datum: 12. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel4805    
čau potřebuju se zeptat oddělal jsem valec s motoru a klika byla od oleje je to špatně ,protoze sem tady nekdy slysel ze se nesmi dostat prevodovej olej do kliky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: 1RTW      E-mail:      IP: uživatel5498    
Jasně,klika je mazána u 2taktu směsí benzínu s olejem.Máš asi špatné gufero na klice ze strany spojky.
 
 
Datum: 12. března 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a olej z benzinu se ti tam dostat nesmí?:-) Bude to pravděpodobně nějaké to M2t, pokud jsi si aspoň na 50% jistý, že z převodovky to být nemůže
 
 
Datum: 12. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nádhera :-) je to pěkně udělaný ale má to cenu tak maximálně 8000, spíš je cenej ten motor.
 
 
Datum: 13. března 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: adAMISKO      E-mail:      IP: uživatel4254    
ahoj draku hele zeli ty vole kukam to je tvj dachl.. ? ty vole borec .. :-) dneska jsme dal nechat udelat vybrus .. :-) pak chci natrit ... ale nikdi to neni tak pekny jak jsi to nastrikal ty to jsi delal ty sam ?? ty vole ja vim no je to sranice ale mohl by jsi mi poradit jak to nabarvit tak aby to bylo pekny nebo to jsis nechal udleat ,?? plis odepis dik draku cus a mej se dik za odpoved
 
 
Datum: 12. března 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Hux ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je to nádherně stavěný, myslim že cena naprosto odpovídá, kdo má peníze a chuť jděte do toho!
 
 
Datum: 12. března 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdo kdy poctivě renovoval ví kolik to stojí.. já u svého mustanga před lety po deseti tisících peněz přestal počítat a že se potom ještě na něm práce nadělalo a k tomu dneska ještě do 1A stavu mi chybí komplet renovace předního kola, což bude přes dva tisíce nejmíň.. a práci samozřejmě nepočítám ty stovky odpracovaných hodin... Takže cena je neobvykle vysoká, ale nikoli neopodstatněná. Jen bych za ty prachy očekával že k tomu majitel sežene platné papíry.
 
 
Datum: 12. března 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: pistales      E-mail:      IP: uživatel5485    
suhlasim ze steve
 
 
Datum: 11. března 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trhal ve smyslu bral by i s rukama :-D...jiank proc by z toho nevybusil ty prachy co do toho vlozil, je to nejety, novy, prece to nebude jeste prodavat pod cenou ne? koupis novy rafky a gumy (Sesa je tu treba ma), koupis fugl nove cele vidlice, dodelas atd a ses negde pod 30 000...no a dnesni parezy se prodavaj za kolik? to samy pokud je dobre udelany, todlec pak nabyde casem svou historickou hodnotu takze koupit to, dodelat a pockat si se urcite muze vyplatit, je to proste investice jako kazda jina jen nigdo jeste neinvestoval do typu 21 ale treba do pareza uz klidne jo, to bylo otazkou casu...az budem mit my svy synky tak takovidlec stroje muzou pak stat ohromny prachy a pak budem litovat ze sme ve svych letech tohlec nekoupili, to je kazdej gdo koupi veteran, zrenovuje do puntiku a po case proda - je za vodou...
 
 
Datum: 11. března 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale povede, je hodne takovejch co to koupi, gdyz ne ted tak za chvilu to ma opravdouvou hodnotu, jak rikam treba sokromnik co ma muzeum by za takovejhlec kousek trhal ruce...
 
 
Datum: 11. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je blbej. Myslí si, že z toho dostane peníze, co do toho nastrkal, ale to se mu nepovede.
 
 
Datum: 11. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak panove tohlec je podle me opravdu renovace, renovace s velkym R, je mozna blbost kupovat secko novy pokud to mate na jezdeni ale na opravdovou renovaci je tohle krasnej postup, puvodni majitel je vidno ze si s tim do tedka vyhral...fakt pekny:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: MOOYL      IP: uživatel1913    
To je krasavec...:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
byl by jak novej origo ale je blb
 
 
Datum: 11. března 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi takhlec - pokud tam rves od zacatku secko nove tak na takovou cenu se hrave dostanes, jelikoz to neni dokonceny tak si do toho este treba nepocita praci, vcelku by to i odpovidalo, cena je teda silena ale ne zas na to aby si to nejaky muzeum nekoupilo (tim myslim treba nejakeho soukromnika s veteranama, tam se s tim pocita ze to nebude za hubicku)...navic pokud to ma nejety motor tak se to dost ceni, gdo dneska ma nepouzitej ORIGO ZE ZAVODU motor? mejt ty prachy a nevedet co snima tak tohlec je jasna investice, sel bych do toho pac za par let to bude mit velkou cenu (viz parezy ale ty uz pomalu od sveho zacatku, araby tez uz dyl ale prece jen za meho mladi se daly koupit za cenu srotu nebo za rum, nastupujici 05 jako ceny historicky kus)...negde to ulozit do garaze a obcas z toho omyst prach, pak to za 10 let vytahnout a prodat tak je to zpatky v mnohonasobne vetsi castce (vcetne inflace)...no musite uznat ze si s tim fakt vyhral, origo je na tom snad jen ram, treba nova indukcka, rozeta atd...to je proste skvost, pekna prace...za me palec nahoru (pro muzea, na nejaky litani po poli naprosto nevhodny ale treba na nejaky srazy veteranu jak delany, pomalu skoda to tahat ven)...:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna blbec bych nepoužil. Pokud může doložit ten motor, tak by ta cena nemusela být zase tak strašná. Nejen, že je to kompletní renovace a to něco stojí, ale ten motor, ten by dnes stál hodně... nový. Pravda 20000 je možná trochu moc, ale řekl bych, že renovace nebude levná záležitost a opravdu poctivá těch 10000 stát možná bude. Nevím a tipuji, že jo.
 
 
Datum: 11. března 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
Co to prodává za blbce?
 
 
Datum: 11. března 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau simson mi nejde do plnyho plynu nikde to nefouká a benal tam teče bude to motor v prdeli a nebo neco v karbecu prosim poradte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 6:50
 
 
 
 
Jméno: Kllika ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo ti taky může téct převodovej olej do klikovky
 
 
Datum: 12. března 2009 6:50
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
jj to maš pravdu
 
 
Datum: 11. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš správně nastavené zapalování? Zkontroloval bych nastavení karburátoru - trysky, jehla, seřízení atd.
 
 
Datum: 11. března 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel5028    
Zdar, nevím zda se s tím někdo setkal, ale u stadionu s11 se mě dřou ty kolíčky na spojce s levím víkem motoru......zažil to někdo? Jak to mám dát do cajku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
to znamena povolenej spojkovej koš a to znamena utahnout spojkovej koš
 
 
Datum: 11. března 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel5028    
tzn?
 
 
Datum: 11. března 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co treba povolenej spojkovej kos?
 
 
Datum: 11. března 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
zdar,kamoš mi přinesl motor na opravu s poněkud zvlaštni klikovkou nevim esi je to repas bo co ale jen me to tak zajimá.je totiž užší než normálni z 21 a kanály vyřezany v karteru sou jakoby niž(maj tam eště zabranu,šak uvidite),ale valec na to sedi normal a podkovu to nemá . http://sdilej.net/pics/c5cac18964a57d0eb8b148d30aebab4b.JPG http://sdilej.net/pics/451f3a37b6571ae8bc920829bfe9424f.JPG http://sdilej.net/pics/8f66c997393db264a6607735b1bb277f.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevidim nic zvláštního....:-) Ono pokud někdo fotí telefonem je to k ničemu....:-D Tohe obrysem je motor z fichtla....:-) ale lovit detail...?
 
 
Datum: 11. března 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych zareagoval...ty dva pisty jsou cerny jenom proto ze to bud malo mazes nebo mazes horsim olejem, pac motorovy olej do 2T ma mimo jine tez funkci tesnici - tesni mezi valcem a krouzkama, pokud netesni, pousti to (logicke:-D) a pak je ten pist cerny, neni to hned na vybrus ale je jasny ze pokud uz je pist cerny, olej je spatnej, muze blbe mazat a tudis je pravdepodobny ze ten valec bude asi podrapany...dela to na hodne fikach, zvlaste na kazdym pistu kery neni od vyroby meneny, u meneneho (noveho) s lepsim olejem se tato cernosta pramalo vyskytuje (i gdyz uz ma nalitano kolik tisic km)...jelikoz je to dvoukrozkovy pist a tvari se na mene nez par desitek let tak to ma prave od horsiho oleje, doporucuju mazat necim lepsim...ale k dotazu: ta klika je od pohledu an setrvaky jina (prozrazuje to lem okolo setrvaku, na tom obrazku dvou srovnavacih motoru je to dobre videt) a to byly asi prvni kliky tohoto typu, pak se delaly uz jen ty co zname a ty vydrzely do konce vyroby fichtlu (newim jak je to s motorama do Polskych motoru kery se vyrabely do 1991 ale tam bude asi secko taky pri starem az na usmerneni a baterku)...jinak prefuky newim estli sou niz, rekl bych ze ne jelikoz se to blbe cte, mas tam sajrajt na tej fotce, navic kazdy fik to ma odlity jinak takze to bude spis vyrobnim postupem niz (pokud je to niz) nez jinym typem prefuku dv karterech...nic jineho v tom nevidim az na tu kliku asi sem slepej...:-)
 
 
Datum: 11. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5478    
je to hodne blbě vyfocené......nevidim jediny rozdil.....normalni 2 motory......ale ty opálený písty:-D:-D to jak vidim,tak dopredu hlasim,valec na vybrus....to uz novej pist a krouzky nezachrani......
 
 
Datum: 11. března 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kartry jsou nejspíš z 05ky, mám to v ní taky tak
 
 
Datum: 10. března 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
ten motor dole v prvnim obr je normál 21 a ten nahore ten kamosuv
 
 
Datum: 10. března 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id76772.html?odpovedet=1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus nevite za kolik se tak odhadem dela vybrus na pio a vyrovnaní kliky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
ja myslim jen tukliku
 
 
Datum: 10. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
většinou to berou kolem 500 kč.
 
 
Datum: 10. března 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel186    
Zdar,kdo dělá výbrus to nevim,ale je na to dost firem.Jestli myslíš u tý kliky vycentrování tak neni problém.Napiš mi na mejl. Zatim čus
 
 
Datum: 10. března 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: bořa      IP: uživatel5462    
Zdar draci poradí mě někdo jak poladit mustanga aby mě líp táhla trojka 1 a 2 sou živí ale trojka skoro nejede.dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to muze bejt dost veci, koukni do FAQ a cele si to tam precti, je tam jak ho sestelovat a jak ho spravit, nebo pokud to nebude ve FAQ tak tady je dalsi link: http://www.fichtlkramek.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html
 
 
Datum: 09. března 2009 19:05
 
<  226  227  228  229  230  231  232  233  234  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:07:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu