Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, mám dotaz na Stadiona. Sehnal jsem od spolužáka motor, skoro nejetej (co nevidět ho rozlousknu, jinak jednolamelová spojka jako nová), sundal jsem hlavu, válec a...(pro informaci: jak jsem se dotknul 2 pístních kroužků, tak se mi rozsypaly v ruce!) někde pod klikovkou je třetí pístní kroužek co se za jízdy (jakej ***** to řídil?!) rozlomil, svez se po pístu nahoru a udělal pořádnou drážku do hlavy válce! Za chvíli snad přiložim fotky. A ve válci jak jsou ty kanálky či co...nevim jestli to udělal taky ten kroužek, nebo jestli to tak má bejt, ale příjdou mi takový ,,uražený''. Z fotek bude poznat víc. No, co potřebuju - (až kouknete na fotky) myslíte že se vyplatí to zkusit složit a že by to mohlo jet? A nevíte někdo jak by se dalo zhruba zjistit jestli mám alespoň trošku rovnou klikovku? - nebo jak by se daly dvě porovnat (druhá je zachovalá, ale byla v popelnici - ještě že jsem ji našel). Předem díky, fotky dodám hned jak to půjde
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 19:55
 Tyjo, to já myslel že to má aspoň kotoučovou brzdu (nebo buben z jawy 250). Někde na youtube je Stadion jak žene 130km/h, ale to je extrém a hlavně....ten zvuk se nedá poslouchat  No, asi přehodnotim svoje rozhodnutí - 1) motor složim a asi daruju spolužákovi (chce jezdit ty silniční 50ccm závody, myslim že Stadion by nebyl špatnej). 2) nechám ho v krabici na náhradní díly (ale pochybuju o využití...doufám že třeba spojková lamela časem neshnije či tak něco...)
Datum: 19. února 2009 19:55
Datum: 19. února 2009 19:15
 Ta klika na fotce byla ta z popelnice, jak je na tom ta v motoru ještě nevim (možná by mohla běhat...a kdyby to kopalo, tak to vůbec vadit nebude). Tyjo, žeby se dělaly kanály s takovou pečlivostí? Ale tak je to možný, co já slyšel, tak výkon motoru Stadiona brzdí jen karburátor - stadion s jinym karburátorem běhá bez úprav údajně i 75km/h (nárůst rychlosti o 200%  ). Vim že se s normálním z fichtla údajně jezdilo něco přes 60km/h (s originálním to ženu a jsem rád za 45km/h)....ale ono na ohnutý trubce (rám vlastně ani nic jinýho není) je i těch 45 maximum....z vlastní zkušenosti vim že jednou v létě to bylo živější, povolily se mi šrouby na kole a motor lítal několik cm do stran (bez úprav)..opravdu ďábelskej stroj, doteď z něj mám strach!
Datum: 19. února 2009 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 17:55
 No hele......ten válec je ještě celkem v pohodě.....jen by to chtělo vnitřek přelíznout šmirglem (600 nebo jemnější) aby zmizela ta rez. A ty trošku vyštípaný kanály a hlava .....jen bych vylámaný místa trochu zaoblil a víc na to kašli. Klikovka je po smrti..... vypadá, že na ní jsou hliníkový piliny, asi jak jsi likvidoval kartery..... určitě jsou už i v ložisku. Stando....výfukovej kanál je uštíplej jen na spodní hraně.....to rozšíření po stranách je fabrickej "tuning"  .
Datum: 19. února 2009 17:37
 no u toho kanálu jsem koukal a má to i můj druhej válec (a funkční stroj abych měl úplnout jistotu rozebírat nechci). No, výbrus....já myslim že je na tom ještě dobře (v porovnání s tim z fichtla, kterej je údajně jako novej vypadá stejně), to jsem taky moh vyfotit ten záložní - tam to všechno zrezlo (ten válec už byl v garáži dýl). Ložiska nějaký mám (myslim že stejný), rozeberu to snad v nejbližší době (až bude čas a teplo) a uvidim co se z toho vyklube.
Datum: 19. února 2009 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 Hele uprime tomu motoru nedavam moc nadeje....aspon to rozeber,prkontroluj loziska vsemozny vule a aspon tam dej gufera pretesni to....ten valec taky nevypada moc dobre....nevim jestli ten vejfukovej kanal je vylomenej a nebo jestli ho nekdo "otevrel" a ten vylomenej kus prepousteciho kanalu mozna bude vadit....ten valec bych dal aspon na vybrus a bude to Hop a nebo Trop......popelnicovy veci myvaj jednu velkou vadu,a to takovou,ze sou vetsinou k nicemu....
Datum: 19. února 2009 11:18
 Docela mě zaráží ten píst, je to černější než to předtím vypadalo :-o Napište mi váš názor - je nějaká šance že by to fungovalo kdybych sehnal karburátor, elektriku a pístní kroužky? - stačí jen aby se to prostě točilo a spalovalo směs (a mělo i trošku tah)...chci si složit motor z ,,popelnicových'' dílů s minimální investicí, tak jestli by to z tohohle šlo. předem díky za každou radu
Datum: 18. února 2009 21:06
 ...tam jsem nedoplnil ten odkaz na mýho POJÍZDNÝHO stadiona: http://www.sesa-moto.cz/galerie/stadion/id_13640.html
Mě ta spojka taky nejde do hlavy - v tom motoru co jsem řezal (ono to ale opravdu jinak nešlo, přísahám!) byla dvoulamelová (a celkově byl ten motor jinačí, jak je třeba pod karburátorem ta ,,vanička'' aby se tam vešel, tak moji Stadioni maj jen dirku z řetěz. kolečku, tamten tam žádnou dirku neměl a skrz kartery šla trubička na silnici), zato u mých (nevim ale přesně jak ten pojízdnej, tam jsem jen utěsnil kryt, přidržel co vypadlo a šel radši pryč) byla jednolamelová. Určitě by to bylo poznat na stylu zaběru spojky, ale nemám co srovnávat...ale proti fichtlu mi přijde že zabírá líp, u fichtla si to zabírá vždycky jinak (ale fichtl má na mě moc velkou Vmax [nekecám!], tak budu radši ,,mopedit'' na Stadionu). Tady jsou ty fotky (snad): http://uloz.to/1330647/Stadion.zip
Datum: 18. února 2009 19:48
 už běžim, během chvilky se to snad uploadne. Koukám že já dal nějakou extra kvalitu a jedna fotka má 3,5MB, tak to bude chvíli trvat (aspoň budou vidět detaily). Mimochodem já se podíval do popelnice před domem a tam krásnej motor Jawa 552, pár dílů chybělo (a jako vždycky i elektrika), ale jinak O.K., dokonce nějakej novější typ! Ale to jsem na Stadiona tolik nehleděl a chtěl zprovoznit fichtla co jsem dostal k vánocům...a nakonec to dopadlo tak že motor 552 nešel rozdělat, tak se rozbil kladivem + nějakou rozbruškou či tak něčím - a to jen kůli kolečku z převodovky, za který jsem měl slíbenou zánovní nádrž. Ale tak ono v karteru už stejně předtim byla díra a druhej praskal, tak to tolik nevadilo - jen jsem vyndal všechny díly co v tom byly, hodil si je do hrnce, schoval pod stůl a kartery před cca 2 dny vyhodil. To co chci teď složit je nějakej (asi) starší typ od spolužáka, jeho příbuzenstvo na tom údajně jezdilo jen v krajních dvou polohách - z kopce bez plynu (takže nemazal) a kdekoli jinde naplno. I když jednou osedlal mýho stadiona () a na neutrál to udusil (to mě se ještě nikdy nestalo!), takže že by on byl o moc lepší než jeho příbuzenstvo, to asi ne. Tak koukám, dohromady to má 35MB (já to s tou kvalitou asi opravdu trochu přehnal)! Snad moc nevadí, kdyžtak to zmenšim, ale nebudou tolik vidět detaily - je to na vás, ale už jsem uploadoval 40%. Trochu mimo - motor co chci složit má číslo 52611 a můj pojízdnej (odkaz výše) má 79475 - to bude asi hooodně starý. Za chvíli to bude uploadovaný, hned pak pošlu ten odkaz.
Datum: 18. února 2009 19:36
 me porad neni jasna ta jednolamelova spojka,nikdy sem ji u stadaka nevidel,resp sem vzdycky videl jenom dvojlamelovou,nevite nekdo jak to je?
Datum: 18. února 2009 19:18
 Ja bych taky potřeboval motor
Datum: 18. února 2009 19:17
 nahoď fotky, ať je jasno. Mimochodem, by se mi taky hodil motor do mopeda......na náhradní díly.
Datum: 18. února 2009 19:13
 hoď sem foto a my ti poradíme  .)
Datum: 18. února 2009 18:54
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
Posl.aktualizace: 18. února 2009 20:20
 on myslel že prodává aj ten kit co je na prvním obrázku ale FOH to je made by F_K firesnek
Datum: 18. února 2009 20:20
Datum: 18. února 2009 15:05
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 Zdravím, chci dát do kupy motor na staďáka. Chtěl bych se zeptat, jak s čištěním? našel jsem tuhle stránku http://www.chemickelesteni.cz/ kde top děla firma. Je možné něčeho podobného docílit doma pomocí nějakých chemikálií na odstranění bordelu z karterů atd?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:36
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 Loziska jsem dal ven, bylo to peklo je dostat ven..  jeden stred vazi cca 0,65 kg - cena vycisteni je 163 kc coz je krasa a na takovou cenu se nikdy nedostanu kdyz to budu delat sam..
Datum: 18. února 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 tak z nich vyndej loziska a budou este lehci
Datum: 18. února 2009 18:21
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 standa:
zatim to je jen uvaha, ptam se co a jak. Chci udelat takhle motor na stadiona,ale ten budu delat za dlouho. Ted potrbeuju takhle vyblejskat stredy ja jawettku. Co sem je vazil tak vazi 1kg max. 2kg, takze by to bylo super.
Datum: 18. února 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 nevim jestli si nekdy na burze videl jejich produkty,ale za ty penize je to dokonalý....nikdy to takle neudelas...samotny pulky motoru se jen piskujou a cistej,ale ty dekly vyhlazeny a vyblejskany,to je nadhera.....
Datum: 18. února 2009 15:10
 presneji prave dneska, mi to dovezou. Korund slouzi pro povrchove ocisteni a jako priprava pro lesteni. Je ho velka škála hrubosti. Ideal je tak cca 30-60 na piskovani. Co se tyka balitonu, tak ten se hur schani a slouzi k lesteni. Korund se jinak pouziva napriklad na vyrobu brusnych papiru a baliton je na dopravnich znackach (reflexnich). Kdyz najdes dobrej obchod tak ti to prodaji po 5 kg ale vedsinou je to po 10 kg nebo 25 kg. Muzes s tim piskovat motor i plechy.
Datum: 18. února 2009 7:25
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 pouchaz:
mam to pochopit tak ze sis piskoval dooma sam?? K cemu je ten korun a baliton? Diky
Datum: 17. února 2009 21:31
 Hodně jsem se o to zajímal a dost jsem toho vyzkoušel. V domácím podmínkách si můžeš něco chemicky "vyčistit", ale je to dost nebezpečné jak pro tebe tak pro to co čistíš. Já když jsem testoval jeden roztok tak se mi v něm rozpustila za 20 minut hliníková lžička... Myslím si že o hodně bezpečnější postup je pískování. Řekl bych že tím dosáhneš i lepšího efektu (vše je rovnoměrně lesklé). Kup si korund a baliton a šup pískovat. Já jsem si to ted objednal a tešim se na to jak malej. A co se týká silichromu tak ten je dobrej akorát tak na poslední krok - slouží jako konzervace před vlivy prostředí.
Datum: 17. února 2009 18:06
 my s tím v servisu takové ty brodely a směsy oleje, benzínu a bahna čistíme normálně. cenu nevym, my to fasujem  . ale jde to s tím docela dobře.
Datum: 17. února 2009 17:00
Jméno: kuba
IP: uživatel2014
 ok diky za radu. Mas to vyzkousene??
Datum: 17. února 2009 16:53
 porádně to postříkej čističem brzd.
Datum: 17. února 2009 16:39
Jméno: kuba
IP: uživatel2014
 Silichrom mi ale neodstrani stary bordel.. chci ty kartery chemicky vycistit...
Datum: 17. února 2009 16:15
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 silichrom
Datum: 17. února 2009 15:57
 Zdar draci,co si myslíte o těhle ůpravách od azmarka na Jawa 70ccm?http://www.jawa-50.wgz.cz/tuning-motoru/hvezdicova-hlava-a-dalsi.html Píše že to pak má8k-10k ale to myslí ze sériovým karbecem ne?Protože 8K-10K může mít i 50ccm!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 17:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5323
Datum: 17. února 2009 17:13
 No já mam válec od Jawa Racing50 a on řikal že má parametry na 10k a řikal že odhaduje tak 12000ot/min. možná víc takže válec mam dobrej,hlavu vějířovou mam od azmarka,vejfuk nevim jakej,karbec mam z minibike 19mm difůzor,zapalování zatim bateriový do budoucna možná bezkontakt ,podkova jehlový ložisko na pístím čepu,upravenej píst,klapka,přetí přefuk,uprevenej vejfukáč,pomocný vejfukový okýnka, prostě válec má parametry na 10koní a když udělam dobře všechny ostatní věci tak to z toho tich 10k snad dostanu,největší problem mam z vejfukem!
Datum: 17. února 2009 16:26
 No já mam válec od Jawa Racing50 a on řikal že má parametry na 10k a řikal že odhaduje tak 12000ot/min. možná víc takže válec mam dobrej,hlavu vějířovou mam od azmarka,vejfuk nevim jakej,karbec mam z minibike 19mm difůzor,zapalování zatim bateriový do budoucna možná bezkontakt ,podkova jehlový ložisko na pístím čepu,upravenej píst,klapka,přetí přefuk,uprevenej vejfukáč,pomocný vejfukový okýnka, prostě válec má parametry na 10koní a když udělam dobře všechny ostatní věci tak to z toho tich 10k snad dostanu,největší problem mam z vejfukem!
Datum: 17. února 2009 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel5317
 a na co sem zapomel to je zapalovani s rizenym predstihem(3200,-)...taky ti dost prida a ve spravne kombinaci s vejfukem-jejej  .....a odhadem bys z toho moh mozna i tech 8 koni dostat kdybys byl sikovnej....a celkove to asi bude levenjsi nez azmarek.....a hlavne s tim muzes na zavody....70ccm nesmej vsude zavodit.....
Datum: 17. února 2009 14:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 14:34
 Stando máš pravdu taky sem na to koukal já sem to nechtěl hned taky ted dělam 50ccm a hlavu a všechny tuning díli už mam jenom ten vejfuk mě pořád dělá starosti,a ted si dělam zapalování a tu 70ccm sem chtěl dělat až dýl ale nakonec to nebudu dšělat vůbec!Stačí my válec 50ccm s parametrama na 10k!
Datum: 17. února 2009 13:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5317
Datum: 17. února 2009 13:08
 Jo já vim že 10k je na 50ccm dobrý ale píše že 70ccm má 10koní a to se mi zdá málo na 70ccm ale pokud myslí ze sériovým karbecem a vejfukem tak to jo!
Datum: 17. února 2009 13:03
Jméno: mara
IP: uživatel252
 a co se ti nezda??? ma to pokud se nepletu seriovej karbec i vejfuk kladivka co by jsi chtel 50-tky s 10 a vice konmi jsou extrémě poladevy a moc veci na nich seriovejch neni
Datum: 17. února 2009 12:57
Datum: 17. února 2009 8:18
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:09
 Hoši nevíte jaký GUFERO se dává na kliku místo labirintu??Je ti u 175/356.Vim že vnitřní průměr je 20mm.Ale ten zbtek nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 18:31
 Opravil bych tě....tlak se ztrácí a nejde dál Z klikový skříně....! Jinak gufero si kup stejný jako je v přírubě pod zapalkem drážku zkopíruj taky odtamtud a jedeš....takhle to dělám já...
Datum: 16. února 2009 18:31
 Je to takový těsnění který se dává mezi dvě ložiska v levým karteru motoru.Je to hliníkovej odlitek ( v mém případě,zmetkovej odlitek) kterej má v sobě takový drážky ve kterejch se tlak strácí a nejde dál do klikový skříně
Datum: 16. února 2009 17:19
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 co to je PLS te labirint..?dik
Datum: 16. února 2009 17:13
 Já to gufero vůbec nemam.Potřebuju do labirintu udělat díru pro gufero,ale nevim jaý mam koupit
Datum: 16. února 2009 17:08
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 vem šupleru a změř to ne?
Datum: 16. února 2009 16:12
Jméno: ozzi
IP: uživatel2971
 zdarec,chci poradit kam muzu umistit dalsi prefuky pokud chci delat motor bez klapky:napiste i jine upravy klidne staci jen naznacit!Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 19:33
 Jto napsaný na jawa 50.cz všechny ůpravy i tyhle pomocný přrfuky,ale všichni řikaj že stojí za velký hov..!
Datum: 16. února 2009 19:33
Jméno: ozzi
IP: uživatel2971
 Mne hlavn e nejak nevychazi prostor to co jsem chtel udelat ja tak mi nastesti frikulin zarazil pac by mi to unikalo do karbecu tam kde by to slo tak tam jsou zase stefty
Datum: 16. února 2009 15:33
 No neni to nejhorsi zaklad ta uptava z jawa 50 ty dva pomocny prefuky.Ale kam se vsude daji dat prefuky no jeknu te to jednoduse vsude ale zalezi na tom jestli ti to pojede !!!
Datum: 16. února 2009 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel5305
Datum: 16. února 2009 15:04
 No neni to nejhorsi zaklad ta uptava z jawa 50 ty dva pomocny prefuky.Ale kam se vsude daji dat prefuky no jeknu te to jednoduse vsude ale zalezi na tom jestli ti to pojede !!!
Datum: 16. února 2009 15:02
 Jto napsaný na jawa 50.cz všechny ůpravy i tyhle pomocný přrfuky,ale všichni řikaj že stojí za velký hov..!
Datum: 16. února 2009 14:49
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:39
 A kolik ta knížka tak stojí?Nevíš?
Datum: 16. února 2009 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel5305
Datum: 16. února 2009 10:36
 Čau lidi taky vám pincek myslím jawu 50 typ 21 sport taky vám nejede na 3 do kopce....mě jo jenom na rovince nebo do mírnýho kopce....a vám to jezdí jak mám to v originálu žádny tuningový upravy motoru napiště prosím děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 8:41
 Já mam ůplně taky sériovýho a z novým válcem,pístem a 13 zubým kolečkem a na trojku do velkýho kopce v jednom s rozjezdem tak 10m mi to vyjede až nahoru aniž bi strácel nějak otáčky a podle sárovího tacháče tak 60km/h!Na rovině mi v jednom vytáhne 80 a ve dvou tak 75km/h!
Datum: 16. února 2009 8:41
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
 pokud s nepletu tak se na 21 dávali 12 zubový kolečka a to blo víc na rychlostjá mám 20 s 13 na rovince mi kamarád ujíždí ale v kopci je v prdel i  takskus toto ty trubko
Datum: 16. února 2009 8:00
Jméno: standa
IP: uživatel5304
 no ja mam teda obycejnyho fichtla,loni sem si zgeneralkoval motor a s mejma 90 kilama jezdi pekne i do kopcu....musis ho poradne rozjet a drzet ho furt plnej.....ja si nemuzu stezovat.....ale jako jinak on fichtl nikdy moc do kopcu nechtel   hele pokud se ti zda,ze ti to blbe jede,tak to skus lip seridit,vycistit,dat vetsi predstih,dat spravnou hladinu a tak....je to v FAQ ....udela to hodne....i vytahanej retez te sakra brzdí....
Datum: 15. února 2009 22:52
Datum: 15. února 2009 22:35
 chrcej mi krousky co mam delat ???? nechce se mi sundavat hlava
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:06
 Zajímalo by mě jak se definuje chrčení kroužků....! Protože mi to příjde jako blbost....
Datum: 15. února 2009 20:06
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tak když se ti nechce sundávat hlava tak sundej válec a zistíš buď že máš zapečenej kroužek(sundat vyšistit drážku) a nebo máš kroužek prasklej vyměň oba
Datum: 15. února 2009 19:06
 to ses pekny prase,,nechce se mi sundavat hlava",vy vole,je to prkotina,bud vic maz olejem,nebo je mas ble nasazeny a nebo potreba novy ci vybrus
Datum: 15. února 2009 18:48
Jméno: 00
IP: uživatel368
 jezdi na kole  sundání se neboj... je to hned a bez toho zjistíš prd
Datum: 15. února 2009 18:44
 Zdravim.Mám problém.Skládám motor z Jawy 175/356 a kdy tam dám kliku tak se netočí.Nebo točí,ale jde ztuha.Klikovka je po GO,nový ložiska,novej labirint.Převody s tim nemaj nic společnýho,ty mam vyndaný.Prostě nasadim klikovku do ložisek a ona se točí,ale ztuha.Když vyndým jedno ložisko v levým karteru,tak je to v pohodě,ale jakmile je klika ve všech třech ložiskách,netočí se.Poraďte prosím.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 17:21
 Prej touhle spínačkou jde otočit i šroubovákem
Datum: 16. února 2009 17:21
 zdar z toho si nic nedelej ono to tak u 175 bývá já sem skládal 175/356 a klika vúbec nešla protočit až tam dáš všechno a zavreš to tak to povolí kdyš to budeš našlapávat to je tim že tam máš nový ložiska labyrind a kliku po opravě ono to povolí a pude to zas lehce zdarec
Datum: 15. února 2009 22:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
 malo slisovana klika??? skus dat sirsi tesneni mezi kartery a nebo nevim.....
Datum: 15. února 2009 19:14
 Jenže v tý 175 jsou gufera a ložiska mimo dosah.A na klice je jenom jedno a je zvenku,takže se na ložisko nedostane
Datum: 15. února 2009 18:58
 Mě to dělal pionýr, když mi jeden odborník natlouknul gufera na ložiska
Datum: 15. února 2009 18:36
 Ložiska se točej ůehce
Datum: 15. února 2009 18:27
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nemuze byt je stuhle lozisko..?
Datum: 15. února 2009 18:14
 kdyz sem skladal svoji 487 tak mi to udelalo to samy,do ted mam podezreni na labirint, motor mi sel tak ztuha ze nesel na miste ani proslapnout,ale vse se zdalo byt ok,tak sme to pres trojku roztlacily,a jak se to rozebehlo tak to prestalo a krasne se to uvolnilo
Datum: 15. února 2009 18:09
 O karter taky nedře,když je jenom v pravým karteru tak je to dobrý,ale jakmile ji dám do drzhýho,biť jenom kousek,už se s ní nedá točit
Datum: 15. února 2009 17:33
 Pod tlakem to asi bude,ono ty kartery nemusej bejt ani u sebe.Stačí když se klikovka dostane do všech třech ložisek a už se neotočí.Mezi karterama je pak díra jak vrata,ale klika nic.
Datum: 15. února 2009 17:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nebo jestli tu kliku nemas kestrane koukni se jestli nedre okarter
Datum: 15. února 2009 17:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jesli to neni porad pod tlakem ksobe skus bouchnout trochu zlevy strany a pak z pravy do klikovky a pak to skus jestli to uz jde
Datum: 15. února 2009 17:24
 no tak teda sem sundal píst z ojnice (podle standovyho návodu  ) no, a nečekal jsem, že to jehlový ložisko bude inačí, enž má sesa (podle obrázků)... no co se nestalo  cely se rozsypalo... je tam několik válečků s průmerem tak asi 1mm... po stranách tý ojnice jsou takový bronzový "uzávěry" aby to nevypadávalo... těch válečků je tam asi 20(nevím, nebudu to počítat  už to tam enchci znova skládat jak de.il  )... jen mě překvapilo, že to není nějak zajištěný(za komančů to asi tak bylo no).. tak sem se zakecal, že sem zapomněl to, na co jsem se chtěl zeptat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5305
Datum: 16. února 2009 10:52
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Máš nejspíš jehličkový ložisko bez klece, kroužky jsou tam proti pohybu jehel do stran. Pro montáž potřebuješ např. kousek starýho pístního čepu (široký jako jehly + kroužky dohromady) Čep strčíš do
oka ojnice, naskládáš jehly, nasadíš vymezovací kroužky. Pak píst a nalisuješ do něj čep. Ten kousek čepu co držel jehly ti vyleze druhou sranou pístu ven.
Datum: 16. února 2009 8:41
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 to máš špatný ložisko, z novýho ti jehly nevypadaj
Datum: 15. února 2009 19:09
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ne Hlada má 555 s ojnicí z 21
Datum: 15. února 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a u babety?? nebo uceho mas jehlovy lozisko me se to tetka stalo u babety se mi taky vysypalo
Datum: 15. února 2009 17:22
Jméno: nwm
IP: uživatel2800
 prosim poradte mi náky jejdnoduchy tuning na upravu motoru ale faktlechkej třeba abi to víc táhl
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
 No to co popisuje ondra je svym zpusobem pravda,ale typuju,ze ma na fiku blbe nastavenej tacháč z kola  Musis tam navolit mensi obvod kola a pak zjistis ze si v podstate jel 80-85,ale o tom sem nechtel mluvit.....Ptal se na jednoduché upravy....tak co ti jiz rekly,motor musi byt ve 100%stavu,takze pokud uz nema tah tak prvnim krokem je GO,nech dat ojnici s jehlovym futrem a nech si snizit hlavu na 5.5ml,dalsim krokem je bezkontaktni zapalovani s rizenym predstihem(SESA ho tu má)....dalsim krokem je primy filtr a trysky hlavní 75 a volnobezna 42-45 ...pak by ti hodne pomohl výfuk,ale jeho konstrukce uz není jednoduchá uprava a tak doporucuji koupit nove koleno a výfuk.....a k tomu vsemu pridej 14 nebo 15 zuby sek.kolecko a mohl by jet az 90km/h ,ale bez toho vyfuku asi ne.....
Datum: 15. února 2009 20:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 15. února 2009 19:06
 zahodit a pořídit lehnu nebo třeba jawku
Datum: 15. února 2009 17:24
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 a pak ses probudil ne?
Datum: 15. února 2009 17:13
 já jsem měl jednou mustanga a udělal jsem generáku, nechal jsem snížit hlavu, zkrátil jsem píst, dal jsem pístní kroužky o číslo
větší a aby to pasovalo na píst tak jsem ty konce trochu zbrousil jehlovym pilníčkem a potom jsme jeli s klumama seděli jsme na
tom 4 a jeli jsme na dvojku do kopce a když jsem jel sám tak jsem ztoho vytáhl 110 km/h
Datum: 15. února 2009 16:59
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 v tvym případě bych tou generálkou skončil
Datum: 15. února 2009 16:55
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 začal bych generálkou motoru
Datum: 15. února 2009 16:34
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Datum: 15. února 2009 16:16
 Dej pred fichtla alepson 10 koni a on ti potom bude lip tahnout!
Datum: 15. února 2009 16:13
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nasad menší sekundární kolečko
Datum: 15. února 2009 15:51
 Dej vetsi rozetu  to je asi nejjednodussi....
Datum: 15. února 2009 15:48
Jméno: pavel
IP: uživatel2800
 čau mam dotaz mohl bych vyměnít píst u mustanga se třema kroužkama?jak by to ovlivnilo jízdu?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 17:54
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 no rozhodne bys tam mel vetsi treni a jinak asi mozna trochu vetsi vykon
Datum: 15. února 2009 17:54
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 ods spoda trochu lepší, ve vyších ot. zpomaluje, nemá význam
Datum: 15. února 2009 15:30
 Bude se to vic zahrivat a o malinko vic to potahne ... je to zbytecny
Datum: 15. února 2009 15:26
 ZDAR blázni, měl bych tu pár otázek, tak poporade........ --1-- ani to nepredpokládám, ae nemátě někdo doma malé turbo?? --2-- kde by se dalo malé turbo nebo nějaká náhrada za to sehnat --3-- jakej je váš názor na přeplnovanou 175/477??
jako náhradu za turbo jsem uvažoval třeba o takovejch těch malejch čerpadlech na vrtačku jak prodávaj třeba v baumaxu, ale tam je problém s mazáním, musel by tam asi stabylně kapat olej. "turbo" bych uřčitě chtěl napojit na řetaz, páč s výfukem by to byla opravdu piplačka. Bylo by zajímavé to odladit a zprovoznit. A kyž tak moc nenadávajte....je to jen nápad a nevím jak by to bylo proveditelné...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:44
Jméno: motor
IP: uživatel680
 turbo na řetez  30 000 otáček  ale jinak zajímevej nápad prej funguje když do karburátotu foukneš kompresorem ale ten si na zádech asi nepovezeš
Datum: 15. února 2009 18:44
Datum: 15. února 2009 16:53
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 turbo nemá význam u 2t motoru,leda že bys měl přívěru výfuku, vplatí se jazýčkovej ventil,lepší karbec. když tam budeš prát směs pod takem tak ti stejně hodně nespálený směsi uteče vyfukem, bude to víc žrát s minimální zvýšením výkonu
Datum: 15. února 2009 15:09
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
Datum: 15. února 2009 19:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Dannys: tak ten byl dobrej
Datum: 15. února 2009 19:14
 ja mam taky vytunenyho kozla vali mi i 140 a to uz je fakt vo drsku ze se zamotam do lana za autem
Datum: 15. února 2009 18:52
 jo jasný STANDO zase nepřeháněj,jestli si viděl na těch fotkách je ještě minibike a ten jede 90km/h takže zase nepřeháněj....trochu vytuňená no...
Datum: 15. února 2009 14:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 dej si dozadu mensi rozetu a az na tom postrku pojedes 60 tak se poseres strachem........
Datum: 15. února 2009 14:15
 jo ten vypadá docela solidně k mému rámu,nemáte někdo?
Datum: 15. února 2009 12:55
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 skusil bych jawa 90 motor
Datum: 15. února 2009 11:52
  no jde to ze 476, ale ten rám na to neni stavěný a bude to dělat neplechu a může se to zlomin.
Datum: 15. února 2009 10:55
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci jak je tady ten návod na http://www.bikerboyz.wbs.cz/Upravy_motoru.html povrchovou úpravu motoru tak musím to propojit hliníkovým drátem a ohřát to pomocí stejnosměrného produ nebo stačí dat do hrnce 15g manganistanu draselného,25g dusičnanu mědnatého 5ml kyseliny dusičné a 1000ml vody a dat to na plotnu a ohřát na 80-100 stupnů jak tam píšou po dobu 20 min a odmastit a je to hotové nebo jak se to dělá umí to někdo nějak podrobnějc vysvětlit?nebo máte s touto úpravou někdo nějaké zkušenosti?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 23:46
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
Posl.aktualizace: 15. února 2009 0:58
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 tak sem se díval a z babety to asi nebude co sem viděl tak babety mají svíčku ve stejn= poloze jako fichtl a lovík má svíčku kolmoo k válci tkže to bude asi z něčeho jinýho ale newím...
Datum: 15. února 2009 0:58
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 a co bych musel všechno upravit abych si tam mohl dat tuhle hlavu?díky...a ještě esi je to teda z babety tak z jakého tipu přesně?díky
Datum: 15. února 2009 0:41
 Nejsem si stoprocentne jistej ale myslim ze je z babety.
Datum: 14. února 2009 23:51
Jméno: sist
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat co ma lepsi kliku pionyr nebo stadak
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 chces davat snad stadion kliku na fika nebo obracene?  ...tezko rict, ony sou proste specificke, takove dva protiklady, na to by ti nejlip odpovedel nejaky ladic motoru ale za me klika z 21...samozrejme na fika nejlepsi je klika z fika, to plati i pro stadiona atd atd...
Datum: 14. února 2009 21:45
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 pionyr novejsi vyroba a cim dal lepsi
Datum: 14. února 2009 21:33
 čauves mam pionýra a chtěl bych zněj udělat dost rychlou motorkua zároveň i aby tahala...nevíte co proto udělata a jaké náhradní a tuning díly koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 10:11
 jo a newíš o nějakym motoru 12ccm kterej by se tam hodil?za rozumnou cenu?
Datum: 15. února 2009 10:11
 Zajímavý...ale jestli chceš tah i rychlost, tak myslim že by byl nejlepší celkově jinačí motor (třeba 125ccm). Nebo si dát na zadní kolo dvě rozety a prohazovat řetěz podle toho jestli je potřeba tah nebo rychlost
Datum: 14. února 2009 23:15
 Sory... az ted jsem se koukl na ten link...
Datum: 14. února 2009 22:21
 Nejaky tuning dily asi nekoupis... to si musis vsechno udelat a na fika se to nevyplati.... kup si simsona a toho muzes pitvat...fika nech fikem
Datum: 14. února 2009 22:15
Jméno: MickyRacers
IP: uživatel3900
 JO JASNÝ ALE TAK JÁ MAM TAKOVEJ SPECIÁLEK,http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=27843...
Datum: 14. února 2009 21:35
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Takze na zaber vetsi rozetu, mensi sekundaro, 6 vybrus, poradnej karbec, klapkovy sani, bezkontaktni zapalovani, filtr vzduchovej tuningovej, filtr benzinu, baterka 6V/11Ah, lepsi gumy jak rika kolega, chlazeni vetrakem z kompu na 6V nekam na bok hlavy(chladice), jehlickovy loziska, a to by mohlo byt tak akorat jeste kdyby si chtel tak muzes kupit nejaky novy loziska do motoru nebo ruzny kolecka atd.!!!!
Datum: 14. února 2009 21:26
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 karburátor kliku kánaly nizkovotporový pneušky VAPE namazet novej řetěz sekundáro rozetu ložiska simerinky futra vymezit všechny vůle
Datum: 14. února 2009 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 14. února 2009 19:45
|



|