slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel4713    
cus hosi da se tu nekde na netu koupit vejirova hlava dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ozvy se na mail....:-)
 
 
Datum: 25. února 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec lidi jak se dá zenovovat litinovej válec natírá se to nějákou černou barvou nebo jak se to dá udělat aby byl zase černej dík za odpovědi čus. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) Sem slepej jak patrona,nevsim sem si LITINOVEJ.SORRY :-)
 
 
Datum: 25. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pestic, to co píšeš platí pro hliníkovej válec. Eloxovat se dá jen hliník. Litina se barvý vyaplovací barvou. Barva se vypálí provozem.
 
 
Datum: 25. února 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a vždyť litinovej válec nemá vložku ne? já žiju v domění, že když je litinovej, tak je z jednoho kusu
 
 
Datum: 25. února 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar byt tebou udelal bych elox.pohledej na netu navod nebo ti ho poslu.pokud chces cernit jen valec tk musis vylisovat vlozku a celkove se to vyplati jen komplet.Kartery,hlavu,valec...ale zadnej zazrak ti to neudela chlazeni se zlepsi o 5-7% ale lepsi mas vse vycistit a zajistit cista zebra.
 
 
Datum: 25. února 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Komaxit nedávej, je to plast.
 
 
Datum: 25. února 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komaxit je taky dobrý, možná i lepší jak sprej
 
 
Datum: 24. února 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: MLanca      IP: uživatel1801    
Kup si vypalovaci černou barvu ve spreji
 
 
Datum: 24. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Zdarec lidi hele kdyš si chci koupit pist na fika 2 výbrus tak je to celá sada nebo nn diky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,pokud tu koupis pist tak dostanes pouze pist(krouzky,pistni cep a pojistky musis koupit zvlast)
 
 
Datum: 24. února 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: chose      IP: uživatel5124    
Ahoj, chci si kupovat jawu dandy 50, ale slyšel jsem že z toho nějak stříká olej je to pravda? a dělá to jen u slabší verze nebo u obou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: pajeli      E-mail:      IP: uživatel2566    
Ja dandy mam a nykdy s ni zadnej problem nebyl (az na to ze je nehorazne slaba, ale to sou vsechny) a s tim olejem je to pravda, kdyz si na to vezmes bilou bundu tak ji muzes vyhodit pac to caka az na zada...
 
 
Datum: 02. března 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: ZexTrY      IP: uživatel3552    
Dandynka je náhodou super stroj.. nvm co proti ní máte, když se oni pěkně staráš tak se ti pěkně odmění a vzhledově je super za tu cenu, takže kdybych se měl znova rozhodovat tak bych si ji zvolil znovu :-)
 
 
Datum: 25. února 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel5386    
Já měl Dándynu rok když jsem jí koupil tak měla najeto 5000km výkon měla super nic nezlobilo asi tak půl roku jsem jen jezdil a na nic kromě výměny oleje jsem nemusel šáhnout ale najednou začala blbnout převedovka tak jsem to nechal spravit a stejně to pak zlobilo tak jsem to radši prodal a ten motor už ztrácel výkon. ale když trefí na nějakou dobrou tak ti pojede ale nějakou starou bych nekupoval a koupil bych radši oskoušenehe simsona a nebo jsem slišel co se týče výdrže motoru že je lepší mosquito.
 
 
Datum: 24. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tak ses maerk nebo chose? :-D
 
 
Datum: 24. února 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5124    
Já jsem měl taky dandynu, když jsem to koupil, tak to nemělo výkon a stříkal z toho olej, tak jsem udělal výbrus, výkon byl větší, ale olej stříkal dál, sice míň, ale stříkal...
 
 
Datum: 24. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5382    
bubaku moje slova:-D:-D ale nechtel sem to psat,abych zase nerozpoutaval bitvu slov o tom ze je dandy krám...pockej az prijde dandynář Lori....ten nám dá:-D:-D motor by sam o sobe byl dobrej....minareli delaj dobry motory do skutru...ale nedelaj prevodovky....ty neumeji...stejnej pripad je derbi senda myslim.....je to neštěstí.....i kdyz ta nová ma potencial možná az na 10 koní....ale musel by se ten motor predelat....prevodovka,ulozeni,spojka....tyhle veci litaj uz pri obyc motoru...
 
 
Datum: 24. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimte tomu se vyhni! je to kram az tomu neni rovno. nejede to a furt se to sere. to ze by strikal olej z vejfuku by nebyl az takovej problem, ale ta motorka je proste shit! kup si radsi simsona nebo zustan u fichtla, ale dandyne se vyhni hodne velkym obloukem
 
 
Datum: 24. února 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jo trochu strika z výfuku ale zalezi natom kolik lejes do benzinu oleje, kdyz jsem ji jeste mel tak sem mazal 1:40, jedina nevyhoda toho je ze musis jednou za dva mesice vycistit vyfuk protote motorka ztraci vykon
 
 
Datum: 24. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to je blbost, ale dandynu nemám tak ad poradí třeba lori nebo někdo kdo jí má.
 
 
Datum: 24. února 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte za kolik bych měl tak prodat nepoužitou ůplně novou vějířovou hlavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak prodat ji muzes jako novou zejo ale typuju mezi 900 Kc - 800Kc
 
 
Datum: 24. února 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: Extreme_TuNNeR      IP: uživatel5371    
Standa: prijed do pribrami ukazu ti fichtla v akci 13,5koni! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: lantros7 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jó mám taky fechtla 50 -14kobyl.Unás z kopca a bez kvaltu.Tak co věříte?
 
 
Datum: 07. března 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ho si taky jsem se nechtel vytahovat ale mame motorku ktera ma 10 koni a 7 hribat
 
 
Datum: 25. února 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
13,5 koňovýho fichtla bych mohl mít taky, kdybych si v techničáku dopsal před hodnotu výkonu jedničku. :-D Kolikati stupňová je převodovka, nemá nic společnýho s výkonem, jen s použitelností tak překoňovanýho motoru.
 
 
Datum: 25. února 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
jááj ja mam na fichtlu taky 13,5 zplašenýho osla,a taky se s tim nevitahuju :-D
 
 
Datum: 24. února 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Od kamaráda si můžu půjčit rozdělaný motor Polini 40 ccm s výkonem rovněž 13 koní při 14.000 ot. Jeho brácha ho zadřel při poruše čerpadla. Když se to tak veme... Přepočítat časování na zdvih a vrtání pionýra jde, vyrobit si vlastní vložku jde, píst na zakázku jde, upravit klikovku taky. Vodní chlazení bych řekl že je možná zkonstruovat vodní chlazení jednodužší, než složitě vařit žebra na válec. A převodovka? Jezdí u nás pár fechtlů s 4q a 5q, jde to udělat i bez slévárny. Třeba je to jinak, ale 13 koní není zcela nereálných. Dost ale pochybuji, že je z toho vytáhl ten "tuner"... Co, nepustíte se do toho někdo?
 
 
Datum: 24. února 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5382    
A jako co? to neni zas takova brutalita....malej zdvih,kratka ojnice,sirokej pist,dobra spodni komprese,vodou chlazeny,karbec do kliky,lehoučká klika i vejfuky delaj(ale musej se stejnak opravit:-()....skoro vse se da docela levne sehnat....nevim jak je to s dilama na Blatu,ale cinskyho H2O brutalne nakitujes do 10 tisic......a neni to 40ccm!! ale to je jedno...:-)
 
 
Datum: 24. února 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor: jj , ja hledal zas kawasaki kx 50 , ale presnej vykon jsem nenasel tak jsem radsi nepsal,ale to jen pro toho co rikal ze 13koni na 50ccm mozny neni ... mozny to je ve fichtlu to je dost nerealny :-)
 
 
Datum: 24. února 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
 
 
Datum: 24. února 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bylo dobre :-D Tak Stando vem stado :-D a val za nim :-D fichtl v akci :-D a za 1 osla bys ho nedal ? by jste byli par :-D
 
 
Datum: 24. února 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy jste to ale všichni nepochopili... on nabízí fichtla v akci za 13,5 koně, původně stál 15 koní, ale teď je na něj sleva! A když budete smlouvat, nechá ho za 13 koní, aby se zbytečně nemusel jeden půlit a předešlo se dohadům kdo bude mít kterou půlku...
 
 
Datum: 24. února 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak aspon neni nuda :-D ja jsem se dobre pobavil ikdyz tomu tjuninkuuu prd rozumim :-D
 
 
Datum: 24. února 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
13,5 koně z 50ccm je určitě možný, ale rozhodně né s tříkvaltem. Jak už tady někteří poznamenali, tak nick Extreme_TuNNeR si může dát snad jenom retard, co akorát machruje.
 
 
Datum: 24. února 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nvm jestli je to mozne nebo ne ale tak prestan ... Jati ukazu fika 13.5 koni !!! Jsem Extreme tunner :-D To ti tady asi vetsina lidi neveri takze foto tebe a toho stroje :-D :-D
 
 
Datum: 24. února 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já slyšel že ěkdo by z toho dokázal dát 15koní ale že by to stálo tak půl melounu!:-):-):-)
 
 
Datum: 24. února 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
no pozooor, tak extreme snad nam poskytnes aspon fotecku ... to snad neni problem, a nerikej ze nemas doma fotak, lebo dostat z fika 13.5 kona chce asi hodne plnu penazenku takze predpokladam ze na fotacek neco ostalo :-D a take bich rad vjedel jak si nato dosel ze to ma 13,5 kona, jo a este tu nepadlo kolik mas maximalku :-D:-D:-D pocitam ze tak 150 :-D hehe ja se bavim :-D
 
 
Datum: 24. února 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Sry možná sem to trochu přepísk...nemam náladu a koor na tyhle keci...soráč :-)
 
 
Datum: 24. února 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ne-e vubec...prostě nesnášim tyhle poje*aný keci ohledně toho co mladý dělaj a nedělaj....tobě je taky 16 bo 17...tak nevim co si otvíráš papulu...a sem z Kolína..nevim jak to s tim souvisý..
 
 
Datum: 24. února 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moly ti hrabe bo co??? nějaký ujetý, ne? a moc nepapuluj..odkud že to jsi?
 
 
Datum: 24. února 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ty Vole...patriku...nemyslel jsem si o tobě že seš takovej blb. Myslíš si že jen mladý dělaj tenhle "tuning"? ...jdi se radši zakopat.....a už nevylejzej....
 
 
Datum: 24. února 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
nehádejme se předčasně, a ty třínáctikoŇový UKAŽ FOTKU, nebo si ho strč do řiti a běž si po svých.!
 
 
Datum: 24. února 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
blazenn:ty se prve nauč psát...
 
 
Datum: 24. února 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4114    
ale cobi to nemohla bit pravda jamu vjerim
 
 
Datum: 24. února 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Frikuline,neboj nebude zaco se omlouvat,protože ja mu neveřím ani nos mezi očima.Udělat na 50ccm 13,5koně,není možné.A sprasit fichtla a říkat tomu extreme tuning umí každý.
 
 
Datum: 24. února 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na plechach ma napsano 13,5konu:-D
 
 
Datum: 24. února 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je přesně můj názor ale třeba se pletu....! Pak bych se samozřejmě omluvil....:-)
 
 
Datum: 24. února 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale už podle toho nicku je poznat ž eje to malý klik co jen uřízne plechy, dý jiný výfut, narv ekarbec ze 150ky, vyvrtá díru do setrváku a myslí se že je borec a extra tuner...nick jak pro děcko...extreme_tunner :-D haaaahaaaa
 
 
Datum: 24. února 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pozor....:-) Já vim o 12 ti koňovym a to je 70ccm..:-) A to pro mě už fichtl neni protože fichtl je 50ccm....! (a rejpalové typu že vrtání 40 je 55,3ccm ať dou do prdele hned...:-D ) Takže pokud je to 70ccm může mít 13,5 koně....:-D Ale pokud je to 50 ccm. Nemůže....! Pane extrém tunérku....když víš že to má 13,5 koně máš 100% protokol z brzdy který naskenuješ a ukážeš nám a tim nám zavřeš hubu..:-) Jinak tě mám za ukecanýho namachrovance....(těch se tu bohužel pár najde.....)
 
 
Datum: 24. února 2009 13:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5382    
No nekdy az bude hezky si rád udelam vyjíždku....makni na videu a udelej aspon fotku a tak aspon strucnej popis uprav(nemusis nam psat konkretni uhly kanalů a jejich časování:-D)....docela mi prekvapilo ze by tu moh bejt jeste nekdo kdo dela takovyhle rakety....vim ze nekdo ted stavi motor na sezonu, ma to mit potencial mozna na 12 koni,ale prej v praxi bude rad za 10 koni a to to ma domyšleny do posledniho puntiku.....takze 13.5kone bych rad videl....EVO sem videl na fotkach i videl na videu jak letí,takze mam s cim porovnat........ ale beztak si myslim ze kecáš:-D Nebo ne?
 
 
Datum: 24. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim o 10.5konovim ale 13.5 me prijde opravdu hodne! ale mozne to je
 
 
Datum: 24. února 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z videa se dá určitě poznat výkon :-D, jinak jak jsi přišel na to žw to má 13,5 kkoní???
 
 
Datum: 24. února 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Extreme_TuNNeR      IP: uživatel5371    
to vis zazraky se dejou muzu ti to predvest!..makam na videu ale pocasi zatim na picu
 
 
Datum: 24. února 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na papírku?? 13,5 koní z toho nedáš ani kdyby ses stavěl na hlavu :-D, maximum je tušim kolem 8.
 
 
Datum: 24. února 2009 12:28
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5238    
Cau, jak uz davam dohromady dva kartery motoru 05 tak mi tam porad neco drhne a nejdou mi k sobe. Nahreju leve lozisko klikoveho hridele (jak myslim ze se to tak ma delat) ale porad mi dva bloky nejdou k sobe... prosim poradte mio na to nakou fintu, mam 14 let a este nemam dostatek skusenosti, je to muj prvni motor co davam po vymene lozisek dohromady, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
musiš přetočit nakopavačku a jestli si tam dal hřídele z 21 tak to to nepude protže 05 je užší než 21,mě je taky 14
 
 
Datum: 24. února 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      E-mail:      IP: uživatel5378    
zdarec draci nevite nekdo kde sehnat 4kanálový válec na fíka??? nebo jstli nekdo doma nemáte já bych rád odkoupil.kdyžtak napiste na mejl díky moooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5372    
mam doma spatne udelanej valec se 4 prepustakama ale jen 2 symetrakama a otevrenym sanim na vetsi karbec....je potreba dodelat vejfukáč a podříznou válec...pokud chces ozvi se sem....kdybys nabídl pekny chromovany vyfuk na 21 tak je ten valec tvuj:-) muzes si ho predelat po rozlisovani.....staci rozsirit symetraky a udelat okna na vejfukáč a o milimetr podriznout.......nabidka je rozumná....chci jen výfuk,doutnik na 21....neprodam!
 
 
Datum: 23. února 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doma v dílně;-)
 
 
Datum: 23. února 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k čemu ti bude?
 
 
Datum: 23. února 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
v krámě to nekoupiš to si nechavaji dělat na zakazku a je to drahý
 
 
Datum: 23. února 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
zdravim chtel bych se zeptat jestli by mi babeta tocila vic s jednokrouzkovym pistem nez s dvoukrouzkem nebo to bude mit stejny otacky pac zapalko toci jen do urcitych otacek??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš to pude líp do otáček
 
 
Datum: 23. února 2009 18:54
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
cau hosi mam priblblej dotaz jakej je rozdil mezi 3krouzkovim pistem a 2krouzkovim bude to s tim 3krouzkovim mit veci silu? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5372    
hele tak cca ve ctvrtek sem vsem temhle priblblostem zacnu venovat a strucne to sepisu do FAQ....
 
 
Datum: 23. února 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zruste pistni krouzky!!! Uz je to stary :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi znáte to ...... "myslet znamená h**** vědět" :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem si myslel že už to všichni chápou... myslel sem špatně:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bylo schválně kvůli tobě ;-)
 
 
Datum: 23. února 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to tu dlouho nebylo...:-D už sem myslel že se na to úúúpně zapomělo....:-D
 
 
Datum: 23. února 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maj pravdu ale todlec uz se tady mockrat resilo, bud z toho vyplynulo ze to nema zadny vyznam nebo to co tady psali prede mnou, z vlastnich zkusenosti vim ze to tak opravdu jede jak pisou (oba pisty byly jety na stejnym valci, mezi nima nebyl zadny vybrus a jen par desitek najezdenejch km)...dneska uz je lepsi 2 krouzek, tri je zbytecnej...
 
 
Datum: 23. února 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
3kružkovej není do takových toček a jde líp odpodu,2kroužkovej je hodně točkovej ale nejde tolik od spodu
 
 
Datum: 23. února 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
3 kroušky vetší koprese míň votáček.2kroušky víc otáček menší komprese (2 kroužky na padině leteji víc).
 
 
Datum: 23. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4610    
JAWA 21 Zdar draci nedávno jsem zničil poloautomat, ale ten jsem sehnal. No přejdu k věci v čera jsem začal už to skládat vyměnil jsem ložiska, gufera. Ale jak jsem začal nasazoval už válec tak jsem zjistil že jsem měl štípnutý pístni kroužek a udělal mi rýhu ve válci, a pístni kroužek se mi přetáči do kola (je to jenom jeden). Jo a divil jsem se že píst mam 38 a nultý výbrus ale že mám 3 pistní kroužky, což jsem se divil co znám kamarády tak mají všichni po dva pístni kroužky. nevíte proč mám 3pístni kroužky? a co stím válcem?? poraďte předem díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamek se ustip nebo je malinkej a proto se pretaci...tak za pist das kolem 200, za vybrus 500 tak si spocti co je podle tebe vyhodnejsi, jasny ze pokud je tam extra rejha tak ti to bude ubirat na sile...ale pro me za me vymen pist i gdyz vybrus je investice do budoucna...:-)
 
 
Datum: 23. února 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsi to ty Rysaku?:-D :-D
 
 
Datum: 23. února 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To, že se ti protáčí kroužek je tím, že ti chybí v drážce zámek. Budeš potřebovat nový píst a to je už většina ceny celýho výbrusu. Doporučuju rovnou výbrus. 3 kroužkový písty se dávali dřív. Na dvoukroužkový se přešlo už během výroby pionýrů.
 
 
Datum: 23. února 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 pistní kroužky? tak to máš ješte origoš od víroby. to že se protáčí bude nejspís proto že máš ustřiženej zamek-kolíček v dražce-jinak jestli je ta drážka hlubší tak je to zrale na vybrus pokud není hlubší nez vybrus dovolí. jinak jinej valec
 
 
Datum: 23. února 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zase pístní kroužky doufej, že to neuvidí frikulin....
 
 
Datum: 23. února 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam malej dotaz je setrvak kliky u ČZ 477 175ccm stejnej jako u ČZ476 125ccm? potřebuju ji zrepasnout ale mam jen tu 125ccm a nemam to kde porovnat podle mne je jina jen ojnice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rak to osraly, chclápek kterámu to dáváme my nechá vyměnit i čepy.
 
 
Datum: 23. února 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i cepy? delal jsem repas uz 2krat a nikdz to neudelaly i kdyz jsem chtel
 
 
Datum: 23. února 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty kroužky na gufera jdou stáhnout. jinak když dáváš kliku na repas taky ti vymění i čepy.
 
 
Datum: 23. února 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže musím sehnat kliku ta co mam v masině ma jetý kroužky na gufera. a druha co mam u kamose dostala kopu když mi vypadla do karteru nepozorovane jehlicka /potvora
 
 
Datum: 23. února 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ji jsem si jistej, měřřil jsem to. ojnice stejné, setrváky jiné.
 
 
Datum: 23. února 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: sskladnik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ses si jistej? rodil je asi 6mm
 
 
Datum: 23. února 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ojnice je stejna, ale setrváky jsou jiné, tj: jinší vzdálenost uložení ojničního čepu.. mám doma obě tak jsem porovnával.
 
 
Datum: 23. února 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: janda      IP: uživatel5238    
Jak mám prosím stáhnout ložisko z klikovky? Os i ložisko jsou ocelové tak zahřívání moc nepomáhá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to ložisko uchitil do svěráku a bouchnu sem přes dřevo na čep kliky a bylo to venku hned!
 
 
Datum: 23. února 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
jestli uz ho nebudes potrebovat a koupis novy coz bych ti doporuci tak skripni so sveraku a utahuj dokud nepraskne a nebo ho nezahrivej fenem na vlasy
 
 
Datum: 22. února 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: janda      IP: uživatel5238    
Ahoj, dávám nové ložiska do motoru a jedno nové ložisko mi uvízlo na klikovce a není tam na doraz, jak by mělo být je tam tak 4 mm místa mezi ložiskem a tou klikovkou. \r\nNevím si rady jak mám to ložisko vybrat z té hřídelky klikovky. Prosím pomozte, jak bych to ložisko mohl vytáhnout, dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Vem kus prkínka přilož to na ložisko spíš aby aby si se dotýkal u kliky a rovnoměrně do něj klepej.
 
 
Datum: 23. února 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5366    
Bac do toho vhodne a vhodnym kladivem,ono se to podá.....
 
 
Datum: 22. února 2009 19:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pro standu.. tak jsem dneska daval motor poradne dohromady :-) loziska jsou novy gufera taky klika ne ale snad je dobra :-) :-) ocistil jsem kartery lechce parkrat prejel na smirku a ocistil pak namatlal tenkou vrstvu motorovyho selikonu na oba kartery dal jsem tam papirovy tesneni co jsem vystrich s krabyce od granuli :-) pak dotach ksobe postupne a pak to utach uplne nakrev udelal jsem si specialni sroubovak a plochu na valec jsem taky zabrousil plochu na valci taky a utesnil jsem to stejne jako kartery a hlavu do krize a pobouchal gumovo palickou a este dotach hlavu mam novou prectich 1,4 mm mozna 1,3 tak nak mezi tim neco myslis ze to uz je poradne :-) :-) :-) :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak takhle skladam porad dokola 2 motory na jednoho pionyra a cekam kterej driv pojede tak tetka mam jeden v kuoe a jede akorat ze ten volnobech me trapi skoru vubec nedrzi a je na max drzi jen zastudena vikon moc nema skusim pockat jestli si to sedne jestli ne tak tam dam druhej motor a tam jsou novy loziska a gufera a jako tesneni jsem pouzil tlustej papir zjedny strany je potisklej je skrabyce od granuli a kartery jsem namatlal silikonem to sami pod valcem tak ten by mohl spis fungovat asi to zatejden prehodim. a jeste me trapi jedna vec mam tam hlavu od SESI akorat ze ma vetsi komoru tak doufam ze to na vikonu nebude znat
 
 
Datum: 21. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
No v podstate sem nepobral,jestli teda ten motor jede nebo ne,ale konecne si to jednou udelal tak jak se má..... A jak teda? Jede.....ten predstih si mohl dat vetsi....
 
 
Datum: 21. února 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
skoda ze jsem si nepocital kolikrat jsem uz pulil motory na jednoho fichtla ale bez kecu minimalne 20 :-D vzdycky rikam kaslu nato a zachvili, nacem budu jezdit?? to je nuda , du se podivat na fichtla :-D
 
 
Datum: 20. února 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tebe ten fichtl jednou zabije:-D ale líbí se mi že to nevzdáváš a pořád se snažíš, ne jako ty frajírci co sem napíšou že fichtl je krám a že si koupili Yamahu R1 a je to lepší... Kdo by to byl čekal co? jaktože je mercedes lepší než Trabant?:-)
 
 
Datum: 20. února 2009 21:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jeee!!!!!!!!!!!!!!! este jsem zapomel mam tam novy krouzky a valec je peknej nevybehanej akorat pist je trosku nepatrne poskrabanek
 
 
Datum: 20. února 2009 20:51
 
 
 
 
Jméno: Birdman      IP: uživatel5352    
Ahoj, nevíte jaká je délka ojnice (tzn. jaká je vzdálenost mezi osou pístního a ojničního čepu) na J350 typ 640? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Birdman      IP: uživatel5368    
Tak už jsem to zjistil, mělo by to být 145mm.
 
 
Datum: 22. února 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vadi kdyz novy gufera opatrne 5 krat vyndam a zase zandam?? a je lepsi vtomhle pripade je ocistit zvenci namazat motorovym silikonem?? pak to jde zlechka zasunout i rukou a az to uschne tak to drzi dobre snad ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: makak      IP: uživatel3800    
NAZDAR CHLAPICI MUSIM REAGOVAT NA STALE OMYLANE TEMA 70CCM OBSAH PIONYR JAKO NEJIDEALNEJSI SE MI ZDE JEVI POUZITI VLOZKY SIMSON TOHOTO OBSAHU-CELY NOVY VALEC STOJI CCA1100KC PLUS PIST VALEC JAWA 20 21 23 UPRAVIME VYFREZOVANIM VETSIHO PRUMERU KAM PO NAHRATI A DOLADENI KANALU LISUJEME VLOZKU SIMSON JELIKOZ MA SIMSON STEJNY ZDVIH JAK PIO TJ 44MM NENI DOLADENI VYSEK SKRZ ROZVOD SLOZITE DALE JE ZAPOTREBI UPRAVIT KARTERY SKRZ PRUMER VNEJSI VALCE A LOZISKO NA OJNICI KARBEC MAM BING 21MM VYFUK A KOLENO VLASTNI VYROBA MOZNA NEKDY VYZKOUSIM TO BRUTALNI PREVRTANI VALCE 555 ALE OD TOHO SI MOC NESLIBUJI JESTE JE MOZNOST VYROBY ZCELA VLASTNI VLOZKY COZ ME TAKY LAKA ALE NA ZKOUSKU SI ZKUSTE UDELAT TOTO STEJNE SE V ZIME DA DELAT H..NO odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dobrej návod ale absolutně nepoužitelnej,ty taky ladíš fichtla v kompu co?
 
 
Datum: 20. února 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tomu se mě nechce věřit... dle mě je to nepoužitelný návod
 
 
Datum: 20. února 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5350    
a ja bych rek ze je tu dalsi novacek,co zna know how a mysli si ze mu tu budem salutovat:-D:-D:-D hele bohuzel IP te prozradila:-D:-D Jako navod je to fajn,ale nemysli ze si prvni,kdo o tom ví.....jen se o tom moc nemluvi....kdo jezdi zavody,tak resi odladenej 50kovej motor kvuli pravidlum a kdo to dela jen tak ze zaliby,tak ho odradi narocnost upravy a nebo to da nekomu,kdo to uz delal a umi to....
 
 
Datum: 20. února 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: PIVSON      IP: uživatel3800    
ME SE ZDA ZE NAM NEKDO DAVA NAVOD JAK NA TO NEBO NAM KECA
 
 
Datum: 20. února 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to by be taky zajimalo ale este takovej detajl ze kdyz vylisujes vlozku a nekam ji zas nalisujes tak ze bude kriva takze je lepsi resenio si udelat svojii vlozku svoje prefuky.... a pak si to dat na vybrus a bude te to vsechno krasne sedet....
 
 
Datum: 20. února 2009 17:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co po náš chceš?
 
 
Datum: 20. února 2009 17:09
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel3128    
cus lidi jak poznak ze je treba vybrus jako tahne ale jak kdy tet sem dal pistni krouzky nove tak je to lepsi ale stejne ....pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
pokud by jsi byl z Mladoboleslavska, vím o jedné mototechně, dělají to za 580 Kč se vším všudy
 
 
Datum: 20. února 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak valec potrebuje vybrus kdyz je nakej poskozenej porejpanej nebo kdyz uz je vybehanej a poznasto podle toho ze u hlavy ve valci je schudek tam co je vrsek pistu pri horni uvrati a pokud neni tak neni treba vybrus jen novy krouzky a nakou dobu zajizdet a dost mazat ja to nezajizdel a dopad jsem spatne musel jsem pulit motor a uz to nejede kuli loziskam
 
 
Datum: 20. února 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: fík      IP: uživatel3128    
jo a kdyztak nevite o nekom kdo by to udelal co nejlevneji ale kvalitne treba vych poslal válec postou...dík
 
 
Datum: 19. února 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jak je na stadiona S22 dlouha ta tyčka k zadni brzdě a jaky ma pruměr htěl bych si to vyrobit Dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky zavitniky mam kulatina se najde
 
 
Datum: 18. února 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kup si kulatinu 6mm.na jednom konci vyrizni delsi avit,tak +-5cm,z hlavy fakt nevim,a druhej ohni o 90 stupnu aby sel dat do ty packy co je vyvedena z motoru,jestli nemas zavitniky tak se to taky necha udelat z zavitovy tyce,ale neni to ono,jinak nezapomen to natrit az to budes skladat
 
 
Datum: 18. února 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Jestli je to stejný jako u S11, tak můžu změřit + vyfotit, ale jestli má S22 jinou, tak nepomůžu :-(
 
 
Datum: 18. února 2009 19:39
 
<  228  229  230  231  232  233  234  235  236  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:09:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu