slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  230  231  232  233  234  235  236  237  238  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel5189    
Zdraví chtěl bych se zeptat jak vysoko chodí píst ve válci u ČZ 175/477 jestli chodí úplně až po tu hozní hranu ??? pač jsem koupil čz a neje a tak jsem sundal hlavku a zjistil jsem že píst nejde úplně nahorú ale cca 4 mm přes vrchem se zastavý a jde spátky dolú ???a vúbec nemá kompresi dík moc všem za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
ja si myslim esi tam nemas jinou ojnici nebo tak neco
 
 
Datum: 14. února 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me u moji cizy chodi pist az nahoru,a ma chodit az nahoru,ja to odhaduu na nakej zmetkovej pist,nebo tak neco
 
 
Datum: 14. února 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel5189    
výbrus ne válec je paradní
 
 
Datum: 14. února 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
chtělo by to výbrus
 
 
Datum: 14. února 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Hroutil      IP: uživatel5266    
cus hele kdyz naslapnu svyho mustafa tak mi to od valce tak zvlastne drnci,nekdo mi radil ze mi staci vymenit pístni krouzky...je to tak?nebo co stim?\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel4805    
novej výbrus a hlavně nove pistni kroužka
 
 
Datum: 14. února 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Pokud nebudes mit este vyjetej valec tak staci vymenit pist a krouzky,ale pokud uz ma valec schod pod hranou jak se dava hlava tak uz to zachrani jenom vybrus.....taky ti muze drncet pistni cep a nebo vytahanej primarni retez...
 
 
Datum: 14. února 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: chorche      IP: uživatel3800    
zdar chlapi nemate nekdo z vas zkusenosti z upravou chrchla na 70ccm?myslim tim oblibenou upravu valce 555 s pistem simson 45mm docela by me zajimalo jak to drzi po namontovani v karterech kdyz tak mocnym vybrusem valec prijde o ty ctyri pacicky co vlastne i vedou castecne pist ja si to v praci vyfrezoval dal to na vybrus a vznikla z toho takova nestvura tak nevim co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: mr.cerny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim jak se to dela s valcem z pareza ale ja uprednostnuju pouziti valce z 05-23 a pouziti nove vlozky
 
 
Datum: 14. února 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Skoro nikdo ti tu z praxe nerekne...to mas pravdu...a ti co delaj motory na zavody ti reknou ze je to na nic,takze se nedozvis nic....jen teorii kdo co precet po netu......
 
 
Datum: 14. února 2009 12:46
 
 
 
 
Jméno: Kozička      IP: uživatel1194    
Zdary! Hele asi to sem nemá vůbec cenu psát,taky jsem potřeboval poradit a vědčinou sem odepíšou machří, který to nikdy neviděli!!!
 
 
Datum: 14. února 2009 12:02
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to fakt nepůjde
 
 
Datum: 14. února 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Chce to foto ja si to neumim predstavit
 
 
Datum: 14. února 2009 9:37
 
 
 
 
Jméno: T.K      IP: uživatel3402    
Cau lidi je tu nekdo kdo ma doma Cz 250/513.... potrebuju zjistit par rozmeru,vyska valce ,prumer kliky,zdvih,delka ojnice,...... odepisujte na email diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5282    
Mam,ale nebudu tu otvirat:-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2009 12:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec... mám dotaz.. na svý 555 mám nahoře jehlu (na ojnici) a chtěl bych sundat píst... a vyndat pístní čep není taková sranda... (u 10 čepu to šlo v pohodě.. jen sem zatlacil soubovaku a byl venku) tadytomu povolim pojistky, čep se dostane maximálně na okraj díry v pístu a pak se ani nehne... takže píst mám rozehřát a do čepu narvát kousek ledu?? já stahoovák nemám bohužel a než abych si zohl ojnici, tak se radsi zeptám :-) (beztak bych ji nezohl, nechtěl bych si to z.urvit) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
jj
 
 
Datum: 14. února 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standooo :-D tak to vyskouším ;-)... lama nejsem :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tez v tom nevidim problem proc by to neslo...sirsi sroubovak (ale aby se tam zas nesprajcl az to zacnes vyklepavat), kladivo, potukas a gdyz nejde tak pomaloucku tukas a on leze...klidne tokud nevyleze celej to pak jde uz dobre...este je treba dobry si vzit pasku, omotat tim ojnici a dat to do druhy ruky a pusobit jakoby proti smeru klepani (pokud nahradis sroubovak sroubem aby si mel jednu ruku volnou)...raz dva je venku...delam to pokazdy, s vytlacovakem zkusenosti vlastne nemam...
 
 
Datum: 13. února 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5282    
delate z toho strasnou vedu...nejaky stahovaky...na co? ....vemu 10 klic strcim ho mezi pist a štefty nekde dole,vemu kus nejakyho sroubu a kladivo...udelam klep klep,cep cumi ven,vemu kombinacky a vytahnu ho.....pokud nejsi jantar tak to zvladnes aniz bys neco poskodil ci ohnul kliku....ale aaaaj takove borce znam:-D:-D
 
 
Datum: 13. února 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
já to taky dřív vyndaval kladivem a trubičkou...a neměl sem stim problém..!! :-)
 
 
Datum: 13. února 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Hoši vy se toho moc bojíte... jak sem psal neni správný do toho bušit ! ale ono to něco vydrží... samozřejmě že záleží na tom jak to jde nebo nejde rozdělat pokud je to nák hodně zakouslý, tak nemá smysl do toho bušit, ale někdy stáčí jen trochu poklepat a je to venku... musíš s citem a ne do toho bušit jak hluchej do vrat...
 
 
Datum: 13. února 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel5275    
Hlavně žádný kladivo. Stahovák si vyrob jak radí cross, z dlouhého šroubu nebo kusu závitové tyče. Pokud máš doma starý pístní čep nebo trubičku o stejném průmeru bude se ti kousek hodit při zpětné montáži (i demontáži) aby ti jehly nevypadaly.
 
 
Datum: 13. února 2009 7:42
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hlado, s jehlickama nemama skusenost,ale nemelo by to az tak zasadne ovlivnit vyrazeni!Vem si kladivo a bud nejakou trubicku o prumeru velikosti pistni ho cepu... nejlepsi bude, kdyz bude trochu mensi, aby ti tam nezustala ta trubicka misto ojnicniho cepu.Anebo druha moznost, vem si vetsi sroubovak, velky asi jako ten pistni cep a vyklepniho.Ja to tak delam pokazde a jeste sem nemel problem.
 
 
Datum: 13. února 2009 7:10
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne žádný kladivo!Jak řiká frikulin,vzrob si ho!Stačí jden dlohej šroub aby si ho provlík čepem,na strenu na kterou to chceš vztlačovat dáš rouru aby tim moch prolest čep a na tu rouru podložkuaby ti ten šroub nezajel do vnitř,a na druhou stranu podložýky který dou do tý díry na čep zasunout a na ně matku,ale tich podložek tam musíš dát tak aby ta matky nabyla v tej díře!A pak stečí jenom utahovat!
 
 
Datum: 13. února 2009 7:09
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
Když tě něco zradilo vem si na to kladivo :-D.... Netvrdim že je to odbornej postup (teda pro někoho je :-D), netvrdim že je to správný a že se to tak má dělat, ale každopádně to něco vydrží takže když do toho s citem bouchneš třeba přes nákou trubičku, tak se tomu nic nestane...
 
 
Datum: 13. února 2009 1:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo?? v takových podmínkách, kde železářství je 15 km ode mě, všade snih fichtl rozebranej, nasi me tam autem nehodi? doma nemáme ani kousek plechu! natož tak aby byl vhodný pro výrobu... každej nemá doma sklad železa!
 
 
Datum: 13. února 2009 1:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si stahovák udělej ne..???? Bože můj.....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
čau jaký máte názor na tu ojnici s tim jehlovím ložiskem k pístnímu čepu? ja sem si ji nechal udělat co mám od toho čekat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel555    
jestli to nemas na zavody tak to je v podstate zbytecny vyhozeni penez
 
 
Datum: 15. února 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Větší životnost (jehly vydrží víc než futro) a menší mazací poměr (1:50) jinak asi nic
 
 
Datum: 13. února 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5278    
co sem tak zaslech,tak budes driv menit celou ojnicni sadu nez odejde futro.....
 
 
Datum: 12. února 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
delsi zivotnost...ale je to jen pro opravdu rychly zavodaky co hodne toces, vic nez serie z kopce:-D navic to jehlovy lozisko se pak blbe shani...
 
 
Datum: 12. února 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to lepší než bronz...po záběhu můžeš mazat až 1:50, je tam menší odpor takže se to možná i víc roztočí.........ale zase nějakej zásadní rozdíl nečekej..
 
 
Datum: 12. února 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel5223    
hele jak poznám jestly je motor po víbrusu?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
víbrus?...co to je?:-D...sakra naučte se psát aspoň měkký/tvrdý i/y v takovejhlech slovech ..to je strašný :-D
 
 
Datum: 13. února 2009 9:49
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vpodstae maj oba pravdu.Otazka je, jestli se ptas na to, jestli byl uz valec nekdy vybrusovan, nebo jestli je momentalne po vybrusu!Jestli je po vybrusu poznas bud podle toho, ze pist je funglovka a neni uplne hladkej.Musi byt, jako by poznat, ze ho vzali na soustruhu.Tim hladkym nerikam, ze ten novy neni hladky!A pokud se podivas na stary valec , tak tam budou jakoby sesedliny od toho jak tam pist vzdycky dojede a zustane v nejakem miste.To misto byva to tmavejsi(to misto)novy je pekne cisty od prebrusu.Tohle jsou jen me postrehy s vlastni zkusenosti!!!Snad ti k necemu budou
 
 
Datum: 13. února 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
nepoznáš musíš sundat hlavu válec a podínat se jestli je novaj píst a vybroušenej válec
 
 
Datum: 12. února 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor a po výbrusu?? to se aj dělá??? já vím jen o výbrusch válců. ten poznáš že když sundáš hlavu a změříš vrtání válce. origo je 38 mm, první výbrus je 38,25mm a tak dál po 0,25 mm.
 
 
Datum: 12. února 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: M.cross      IP: uživatel716    
A kluci este mam dotaz da se este sehnat ta vejirova hlava ? a jestli jo tak za jakou cenu je porad za 1500 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ečtě ten mail....:-D
 
 
Datum: 12. února 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 1500 jestli ti dá jedou....hmmm...:-) Já je dělám když je mám. Mám jich pár objednanejch, ale bohužel už jsou zadané. Pokud chceš ozvy se mi na mail. Třeba někdo odřekne. Cena je 1150Kč.
 
 
Datum: 12. února 2009 13:12
 
 
 
 
Jméno: machajda007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo mam ji doma jestli bysmel zajem tak mi napis na icq 467095590
 
 
Datum: 12. února 2009 9:47
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cuzz draci potreboval bych vedet jak mam spravne zpet nalisovat pistni cep.... tu vychytavku co tu ma Sesa na ty cepy nemam. Mam ten cep dat do lednicky? Poradte pls.... BTW: Nenacitaj se vam ty stranky nejak pomalu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, do mrazáku čep dát můžeš, píst případně nahřát. Vytlačovák pístního čepu jak má SESA je dobrá věc, ale na tohle ti stačí 15 cm závitové tyče, 2 matice a pár podložek
 
 
Datum: 12. února 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau brodaku se nekdy muzem spichnout a nekam zajet ja sem taky z hb
 
 
Datum: 12. února 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: Thompson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechcu být rejpal ale vystružit a soustružit je rozdíl:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5263    
Willi: Tos ale nepsal:-D tak predpokladam ze si menil vse....tedy neni co resit...proste ho tam strc.....
 
 
Datum: 11. února 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Draku, prvně si zkus jestli čep chodí ve futýrku dobře, pokud jo, tak ho dej do mrazáku, a třeba pude rokou, ale né vždy de jenom rukou, a nebo de jen kus..Pokud si chceš vyrobit vlastní stahovák, tak kup šroub M8 nevim jak dlouhej cca 200mm by mělo bohatě.. (!!! šroub s hlavou na šroubovák !!!), futýrko do předních vidlí na fíka, a karosářskou podložku (velkou) s maticí ( M8 )....Čep si namáčkneš rukou do pístu, jinak by se moc vzpříčit..Šroub prostrčíž čepem, hlavou šroubu k čepu, a závit šroubu kouká na straně pístu, nasadíš podložku, matici, a dotahuješ než ti čep zaleze.. Jinak to futýrko do vidlí je na rozložení, aby měl čep kam vlíst..PS: Musí to jít z lehka, jak to bude ztuha, tak by moch prasknout píst.. Žádná věda v tom neni, akorád pro ty míň chápaví to chce si sednout, a přemejšlet..:-D Pokuď sesa prodává přípravak na vylisování pístního čepu, tak se mu omlouvám za způsobenou strátu zisků. Muj stahovák stojí cca 25,-kč..a nemám s nim problééma..
 
 
Datum: 11. února 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nechapu... proc bych soustruzil futro kdyz menim pist..... a kdyz sem cep vyndaval tak se mu moc nechtelo tak kdyby se mu nechtelo ani zpet tak jak na to....
 
 
Datum: 11. února 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5263    
a vystruzil jsi to futro? samotnej cep protlacis pistem i samotnym prstem(kdyz si sikovnej) a nebo sroubovakem...(driv sem je tam mlatil kladivem:-D)...do futra si sedne,kdyz ho mas prece vystruzeny podle čepu...:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čus lidi nemohl bystem mi někdo poradit mám doma 2 pincky 21 a 05 a oba mají píst se 3 kroužkama tak kdybych to chtěl vylepšit výkon tak mám koupit pístní futro +futro do ojnice+kroužky ale píst už jenom prodávají se 2 rejhama tak jestli by stačilo koupit všechno kromě pístu protože se 2 se mi to tam nechce dávat moc děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
das 1 krouzkovy pist a mas starost to hlidat jakou maj vuli a castejc je menis, tobe budes stacit 2 krouzkovej...stejne gdyz to posles na vybrus tak dostanes hnedka 2krouzkovej pist...
 
 
Datum: 11. února 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Hlavně aby ty písty neměly vymlácený zámky jak už je tam 1/4 původní velikosti tak už bych dal novej píst nebo by se mohlo časem stát že se protočí kroužek a zničí válec.
 
 
Datum: 11. února 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: M (fichtl.kx.cz)      IP: uživatel1072    
No nevim proč se ti to tam nechce dávat (závodní písty mají pouze 1 kroužek...), ale teoreticky by to mělo stačit, ale záleží na opotřebení pístu a válce, pokud je válec hodně vyběhanej, tak ti samotný kroužky nebudou stačit. Myslim si že je lepší to poslat na výbrus a máš pokoj......
 
 
Datum: 11. února 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel4311    
no voni 2 kroužkový maj taky svoje + :-D .. třeba u krosek atd se používaj 1kroužkový páč to mám menší tření .. a nvm jesi to nemá vuli nahoru a dolu tak si "myslim" že bys čep a pouzdro menit nemusel to by vykon nezvýšilo
 
 
Datum: 11. února 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak pist nekupuj a nechej si udelat vybrus...pokud dobre zajedes tak si budes jezdit jako kral...:-) pistni cep dostanes k tomu a bronzovy futro podle toho jakou ma vuli, gdyz das novy tak to neznamena ze ti to pojede lip ale pokud to stary je vylitany tak pak jo, to je nutnost...
 
 
Datum: 11. února 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: M.cross      IP: uživatel716    
Cuzz hosi mam dotaz ted sem si nechal udelat osmej vybrus a trosku sem uspechal zajizdeni a jemne sem to pridrel neda se to jeste nejak opravit vono to jako neni nic hrozny ale vobcas to trhne kdyz to prudce vytocim diky za vsechny odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no můžeš sundat hlavu a podívát se do válce jestli na stěnách nejsou prasátka (takové lesklé flíčky). když budou, ven jemný skirkový papír a obrus je... a pro příště při zajíždění nedělej hovadiny!!!!!
 
 
Datum: 11. února 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel2336    
Cus nejde mi babetta . vsechni ciste. nedavno nove krouzky. pořád cuká jedu naraz zabere pak nic pak zase zabere , že by moc paliva ve válci? opravdu nevím díky ua odpoved :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to muze bejt veci...pokud mas treba 210 a slysis ze toci ale nezabira nebo blbe tak problem je v prevodovce...pokud ale proste jen netahne tak se ti negdy skrti sani, muzou byt zacpany trysky, blbe serizenej karb, to sitko muze bejt zadelany, neco si nasal...ale spis problem v elektrice - svicka kupr. to je dost mozny, ukoristovat se muzou nejaky potrhany kabely...zkus to vomrknout nebo napis vic podrobnosti...
 
 
Datum: 11. února 2009 18:03
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte jakej bych měl použít píst na mustafa upravenýho na 70ccm,aby měl stejnej čep? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fojtoslave,ted ho momentálně nepotřebeju,budu ho potřbovat až začátkem května tak ti sem kdyžtak pak napíšu!
 
 
Datum: 11. února 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5260    
prej se tam dava z S70 simsona,prumer 44.9x mm ...ale je na cep 12mm.....myslim ze situace se resi tak,ze se dava simsonacka ojnice a nebo se dela nove futro s vnitrnim prumerem 12mm....
 
 
Datum: 11. února 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reknes a sezenou ti pist s tim cepem co potrebujes:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
Zdarec draci, mám takovej dotaz, nedávno tu byla na prodej rozpěrka pod kolečko řetazu.. je to proti protíkání oleje.. už tu bohužel není, nevíte kde se dá sehnat..? byl bych moc vděčný za odpovědi děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
intraxx@seznam.cz
 
 
Datum: 11. února 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
Dobešová, tak mi to pošli na e-mail
 
 
Datum: 11. února 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Problém je ten, že veřejně zdělovat kontakty na jiné prodejce,je tady zakázané. Fojtoslav ať mluví sám za svou osobu.Nikdy jsem si za poslané díly,nevzala ani korunu.
 
 
Datum: 11. února 2009 16:56
 
 
 
 
Jméno: Intrax      IP: uživatel4172    
Jn.. :-D Dobešová.. ale tak ten kontakt muzes nabidonout:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi bude kdyz si uriznes
 
 
Datum: 11. února 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Intrax:vykasli se na Dobešovou,to ti muzu poslat v dopise za 10,-:-D ona rekne dobirka atd protahne se to na 90kc:-D
 
 
Datum: 11. února 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestli postačí použité ,mohu poslat. Na nové mohu dát kontakt.
 
 
Datum: 11. února 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni problem udelat si doma.je to jen mala trubicka,sezen si doma trubku o stejne sile a urizni to z te trubky:-)proti protikani oleje je tam gufero:-)
 
 
Datum: 11. února 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: Malik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřebuji poradit, koupil jsem Jawu 50-20 a rozdělávám to, ale objevil se problém. Nemůžu oddělat řidítka . Tak poradte vy zkušenější, jaký je tam systém uchycení popř jak na to. Už jsem fakt nadaval, to se mi s normalníma kyvačkama nikdy nestalo, tam je aspon jasný jak je to uchyceno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysroubujes ten sroub co je skrz krk rizeni asi tak o 1 cm,a klepnes do nej aby zajel spatky,pak sroub uplne vysroubujes,a snazis se riditka vykroutit z krku rizeni,kdyz nepudou tak musis nalejt do ty diry po sroubu konkor,brzdovou kapalinu,odrezovac...a nechat pusobit
 
 
Datum: 10. února 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: FOH      E-mail:      IP: uživatel4659    
Hojte lidi , složil jsem si motor na fika komplet vše nové a nejede, jde to nějak , spiš nejde , problem s rychlostma , nejak to tam tuka , je tam klika repasovana , jako nova ojnice jehlicky atd , loziska , vsecky hridele a kolecka , pouzdra ,gufera , prim kolo , retez, lamely,neni tu někdo pobliž Ostravy, haviřova Jsem ze Šenova u ostravy , tak jestli by se někdo našel , někdo zkušeny a za 300 by mi to složil znovu aby to jelo. Prosim ozvete se , nebo poradte , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel4659    
ale to je jedno , stejne jak to slozis , tak se to taky precvakne jak radi s , tak tim nevyresis nic jak to das na stred ne ?
 
 
Datum: 10. února 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: malej zaznak      E-mail:      IP: uživatel5259    
u fika V MOTORU RADI TAKOVEJ MALEJ RADICI AUTOMAT A KDYZ DAVAS DOHROMADYX TEN MOTOR TAK TEN Automat musi mit ten zobacek bud na prostredku nebo jeste o denen dolo to ted presne nwm ale je to na 100% tim taky se mi to stalo
 
 
Datum: 10. února 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      E-mail:      IP: uživatel5252    
Nevim jestli je tato kategorie spravna..ale chci se zeptat jak nejlip vycistit valec od karbonu apod? Jestli ma nekdo nakou dobrou metodu napiste, Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak delavalo se to, nastriklo se to do sani a procistilo to celou saci soustavu + motor...zkusenosti s tim ale prime nemam a nejlepsi by ti to stejne vyslo na hadr, jemnej smirgl a nejakej cas dreni karbonu...oplachnes benalem ,utres a budes to lestit dokud se to nebude lesknout...
 
 
Datum: 11. února 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl jsem to teda u aut. Ale do násávání vzduchu se zstřikuje sprejem nějaká srajda. Nevěřil jsem co lezlo z výfuku... U aut to nedoporučuji dělat když mají katalyzátor. U pio je to taky použitelný.
 
 
Datum: 10. února 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
Pokud teda není lepší usazeniny nějak mechanicky zlikvodovat a pak až dočistit..
 
 
Datum: 10. února 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
No tak když to mám rozebrané tak ten sprej nevadí..to by šlo..
 
 
Datum: 10. února 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: vojta.doko      IP: uživatel5252    
No prave..valec je nejake to desetileti demontovany..a v kanálech (výfuk) je docela vrstvička usazenin..nevím zdali se tam nějak dostanu..
 
 
Datum: 10. února 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se koupit speciální sprej, kterej vstřikuješ do sání. Nevýhoda je že ti to zasere vyfukovou soustavu. Můžes použít i destilovanou vodu...
 
 
Datum: 10. února 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to taky ja jen myslel aby ho nenapadlo leštit přepoušťáky
 
 
Datum: 10. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5253    
a este mozes vyfukovy kanal...
 
 
Datum: 10. února 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem brusnou pastu a hadr a vylešti vršek pístu a spalovák hlavy víc nelešti
 
 
Datum: 10. února 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj mám doma 21 v originálu nevíte jak bych si mohl jednoduše vylepšit výkon a když předstih bude menší pojede to rychlejc nebo to bude jakby víc do síly a když bude velkej tak bude zase do rychlosti a bude víc přehřívat?napiště někdo prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda co rika mustang23333 akorat se to nesmiu prehnat, gdyz das moc malej tak ti nepojede a gdyz moc velkej tak ti bude klepat a nakonec to neco odnese...nasteluj to za behu podle sluchu a mas to..."rychle poznal poruchu, zkusenostmi, po sluchu!" :-D
 
 
Datum: 11. února 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel4930    
jj souhlasim akorát že u toho fichtla bych spíš zvolil variantu č.1 (i když teda nevim jak je natom ten tvůj motor, abych ho nepodcenil:-D)
 
 
Datum: 10. února 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
dyš máš malej předstih ta to pude vodspoda adyž máš vejkej tak to pojede ve vysokejch a bude to víc točit
 
 
Datum: 10. února 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele hosi de klikovka s ojnicí z kejvy do panelky dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde, ale musíš dát píst z kejvačky.
 
 
Datum: 10. února 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne
 
 
Datum: 10. února 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
Ahoj, Prosím nevíte,jestli tohle pujde pod hlavu i na panelku? http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1145.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez toho těsnění bych měl velký otáčky a předřel by se mi motor
 
 
Datum: 10. února 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tohle ti tam nepude protoze trinda to sou 2 175 pisty ale to tesneni by tam melo bejt ale me to jezdilo i bez nej
 
 
Datum: 10. února 2009 8:55
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Kup si brusnou pastu podle toho jestli tam mas rejhu tak si vem hrubou poradne to zabrus a potom to prejed jemnou,pokud ti to jen trochu podfukuje tak vem jemnou a zabrus to!
 
 
Datum: 10. února 2009 7:07
 
 
 
 
Jméno: jgasd      IP: uživatel5242    
asi nie...panelka ma asi vacsie vrtanie ako 640..teda aj 175-ky..
 
 
Datum: 09. února 2009 21:37
 
<  230  231  232  233  234  235  236  237  238  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 4:21:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu