|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jiří
IP: uživatel5189
 Zdraví chtěl bych se zeptat jak vysoko chodí píst ve válci u ČZ 175/477 jestli chodí úplně až po tu hozní hranu ??? pač jsem koupil čz a neje a tak jsem sundal hlavku a zjistil jsem že píst nejde úplně nahorú ale cca 4 mm přes vrchem se zastavý a jde spátky dolú ???a vúbec nemá kompresi dík moc všem za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 21:20
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 ja si myslim esi tam nemas jinou ojnici nebo tak neco
Datum: 14. února 2009 21:20
 me u moji cizy chodi pist az nahoru,a ma chodit az nahoru,ja to odhaduu na nakej zmetkovej pist,nebo tak neco
Datum: 14. února 2009 21:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel5189
 výbrus ne válec je paradní
Datum: 14. února 2009 18:35
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 chtělo by to výbrus
Datum: 14. února 2009 18:29
Jméno: Hroutil
IP: uživatel5266
 cus hele kdyz naslapnu svyho mustafa tak mi to od valce tak zvlastne drnci,nekdo mi radil ze mi staci vymenit pístni krouzky...je to tak?nebo co stim?\r\n\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:56
Jméno: f
IP: uživatel4805
 novej výbrus a hlavně nove pistni kroužka
Datum: 14. února 2009 14:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Pokud nebudes mit este vyjetej valec tak staci vymenit pist a krouzky,ale pokud uz ma valec schod pod hranou jak se dava hlava tak uz to zachrani jenom vybrus.....taky ti muze drncet pistni cep a nebo vytahanej primarni retez...
Datum: 14. února 2009 13:39
Jméno: chorche
IP: uživatel3800
 zdar chlapi nemate nekdo z vas zkusenosti z upravou chrchla na 70ccm?myslim tim oblibenou upravu valce 555 s pistem simson 45mm docela by me zajimalo jak to drzi po namontovani v karterech kdyz tak mocnym vybrusem valec prijde o ty ctyri pacicky co vlastne i vedou castecne pist ja si to v praci vyfrezoval dal to na vybrus a vznikla z toho takova nestvura tak nevim co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 18:01
 nevim jak se to dela s valcem z pareza ale ja uprednostnuju pouziti valce z 05-23 a pouziti nove vlozky
Datum: 14. února 2009 18:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Skoro nikdo ti tu z praxe nerekne...to mas pravdu...a ti co delaj motory na zavody ti reknou ze je to na nic,takze se nedozvis nic....jen teorii kdo co precet po netu......
Datum: 14. února 2009 12:46
Jméno: Kozička
IP: uživatel1194
 Zdary! Hele asi to sem nemá vůbec cenu psát,taky jsem potřeboval poradit a vědčinou sem odepíšou machří, který to nikdy neviděli!!!
Datum: 14. února 2009 12:02
 tak to fakt nepůjde
Datum: 14. února 2009 10:57
 Chce to foto ja si to neumim predstavit
Datum: 14. února 2009 9:37
Jméno: T.K
IP: uživatel3402
 Cau lidi je tu nekdo kdo ma doma Cz 250/513.... potrebuju zjistit par rozmeru,vyska valce ,prumer kliky,zdvih,delka ojnice,...... odepisujte na email diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 12:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
Datum: 14. února 2009 12:13
 zdarec... mám dotaz.. na svý 555 mám nahoře jehlu (na ojnici) a chtěl bych sundat píst... a vyndat pístní čep není taková sranda... (u 10 čepu to šlo v pohodě.. jen sem zatlacil soubovaku a byl venku) tadytomu povolim pojistky, čep se dostane maximálně na okraj díry v pístu a pak se ani nehne... takže píst mám rozehřát a do čepu narvát kousek ledu?? já stahoovák nemám bohužel a než abych si zohl ojnici, tak se radsi zeptám  (beztak bych ji nezohl, nechtěl bych si to z.urvit)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 22:13
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 jj
Datum: 14. února 2009 22:13
 standooo  tak to vyskouším  ... lama nejsem
Datum: 13. února 2009 21:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tez v tom nevidim problem proc by to neslo...sirsi sroubovak (ale aby se tam zas nesprajcl az to zacnes vyklepavat), kladivo, potukas a gdyz nejde tak pomaloucku tukas a on leze...klidne tokud nevyleze celej to pak jde uz dobre...este je treba dobry si vzit pasku, omotat tim ojnici a dat to do druhy ruky a pusobit jakoby proti smeru klepani (pokud nahradis sroubovak sroubem aby si mel jednu ruku volnou)...raz dva je venku...delam to pokazdy, s vytlacovakem zkusenosti vlastne nemam...
Datum: 13. února 2009 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 15:11
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 já to taky dřív vyndaval kladivem a trubičkou...a neměl sem stim problém..!!
Datum: 13. února 2009 12:15
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Hoši vy se toho moc bojíte... jak sem psal neni správný do toho bušit ! ale ono to něco vydrží... samozřejmě že záleží na tom jak to jde nebo nejde rozdělat pokud je to nák hodně zakouslý, tak nemá smysl do toho bušit, ale někdy stáčí jen trochu poklepat a je to venku... musíš s citem a ne do toho bušit jak hluchej do vrat...
Datum: 13. února 2009 8:27
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Hlavně žádný kladivo. Stahovák si vyrob jak radí cross, z dlouhého šroubu nebo kusu závitové tyče. Pokud máš doma starý pístní čep nebo trubičku o stejném průmeru bude se ti kousek hodit při zpětné
montáži (i demontáži) aby ti jehly nevypadaly.
Datum: 13. února 2009 7:42
 Zdarec hlado, s jehlickama nemama skusenost,ale nemelo by to az tak zasadne ovlivnit vyrazeni!Vem si kladivo a bud nejakou trubicku o prumeru velikosti pistni ho cepu... nejlepsi bude, kdyz bude trochu mensi, aby ti tam nezustala ta trubicka misto ojnicniho cepu.Anebo druha moznost, vem si vetsi sroubovak, velky asi jako ten pistni cep a vyklepniho.Ja to tak delam pokazde a jeste sem nemel problem.
Datum: 13. února 2009 7:10
 Ne žádný kladivo!Jak řiká frikulin,vzrob si ho!Stačí jden dlohej šroub aby si ho provlík čepem,na strenu na kterou to chceš vztlačovat dáš rouru aby tim moch prolest čep a na tu rouru podložkuaby ti ten šroub nezajel do vnitř,a na druhou stranu podložýky který dou do tý díry na čep zasunout a na ně matku,ale tich podložek tam musíš dát tak aby ta matky nabyla v tej díře!A pak stečí jenom utahovat!
Datum: 13. února 2009 7:09
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 Když tě něco zradilo vem si na to kladivo  .... Netvrdim že je to odbornej postup (teda pro někoho je  ), netvrdim že je to správný a že se to tak má dělat, ale každopádně to něco vydrží takže když do toho s citem bouchneš třeba přes nákou trubičku, tak se tomu nic nestane...
Datum: 13. února 2009 1:32
 jo?? v takových podmínkách, kde železářství je 15 km ode mě, všade snih fichtl rozebranej, nasi me tam autem nehodi? doma nemáme ani kousek plechu! natož tak aby byl vhodný pro výrobu... každej nemá doma sklad železa!
Datum: 13. února 2009 1:01
Datum: 12. února 2009 22:44
 čau jaký máte názor na tu ojnici s tim jehlovím ložiskem k pístnímu čepu? ja sem si ji nechal udělat co mám od toho čekat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 16:00
Jméno: kubas
IP: uživatel555
 jestli to nemas na zavody tak to je v podstate zbytecny vyhozeni penez
Datum: 15. února 2009 16:00
 Větší životnost (jehly vydrží víc než futro) a menší mazací poměr (1:50) jinak asi nic
Datum: 13. února 2009 8:04
Jméno: standa
IP: uživatel5278
 co sem tak zaslech,tak budes driv menit celou ojnicni sadu nez odejde futro.....
Datum: 12. února 2009 22:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 delsi zivotnost...ale je to jen pro opravdu rychly zavodaky co hodne toces, vic nez serie z kopce  navic to jehlovy lozisko se pak blbe shani...
Datum: 12. února 2009 22:48
 je to lepší než bronz...po záběhu můžeš mazat až 1:50, je tam menší odpor takže se to možná i víc roztočí.........ale zase nějakej zásadní rozdíl nečekej..
Datum: 12. února 2009 21:38
Jméno: kamil
IP: uživatel5223
 hele jak poznám jestly je motor po víbrusu?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 9:49
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 víbrus?...co to je?  ...sakra naučte se psát aspoň měkký/tvrdý i/y v takovejhlech slovech ..to je strašný
Datum: 13. února 2009 9:49
 Vpodstae maj oba pravdu.Otazka je, jestli se ptas na to, jestli byl uz valec nekdy vybrusovan, nebo jestli je momentalne po vybrusu!Jestli je po vybrusu poznas bud podle toho, ze pist je funglovka a neni uplne hladkej.Musi byt, jako by poznat, ze ho vzali na soustruhu.Tim hladkym nerikam, ze ten novy neni hladky!A pokud se podivas na stary valec , tak tam budou jakoby sesedliny od toho jak tam pist vzdycky dojede a zustane v nejakem miste.To misto byva to tmavejsi(to misto)novy je pekne cisty od prebrusu.Tohle jsou jen me postrehy s vlastni zkusenosti!!!Snad ti k necemu budou
Datum: 13. února 2009 7:20
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nepoznáš musíš sundat hlavu válec a podínat se jestli je novaj píst a vybroušenej válec
Datum: 12. února 2009 20:49
 motor a po výbrusu?? to se aj dělá??? já vím jen o výbrusch válců. ten poznáš že když sundáš hlavu a změříš vrtání válce. origo je 38 mm, první výbrus je 38,25mm a tak dál po 0,25 mm.
Datum: 12. února 2009 20:18
Jméno: M.cross
IP: uživatel716
 A kluci este mam dotaz da se este sehnat ta vejirova hlava ? a jestli jo tak za jakou cenu je porad za 1500 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 13:12
 ečtě ten mail....
Datum: 12. února 2009 13:12
 Za 1500 jestli ti dá jedou....hmmm...  Já je dělám když je mám. Mám jich pár objednanejch, ale bohužel už jsou zadané. Pokud chceš ozvy se mi na mail. Třeba někdo odřekne. Cena je 1150Kč.
Datum: 12. února 2009 13:12
 Jo jo mam ji doma jestli bysmel zajem tak mi napis na icq 467095590
Datum: 12. února 2009 9:47
 cuzz draci potreboval bych vedet jak mam spravne zpet nalisovat pistni cep.... tu vychytavku co tu ma Sesa na ty cepy nemam. Mam ten cep dat do lednicky? Poradte pls.... BTW: Nenacitaj se vam ty stranky nejak pomalu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:51
 Zdar, do mrazáku čep dát můžeš, píst případně nahřát. Vytlačovák pístního čepu jak má SESA je dobrá věc, ale na tohle ti stačí 15 cm závitové tyče, 2 matice a pár podložek
Datum: 12. února 2009 19:51
 cau brodaku se nekdy muzem spichnout a nekam zajet ja sem taky z hb
Datum: 12. února 2009 16:43
 Nechcu být rejpal ale vystružit a soustružit je rozdíl
Datum: 11. února 2009 21:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5263
 Willi: Tos ale nepsal  tak predpokladam ze si menil vse....tedy neni co resit...proste ho tam strc.....
Datum: 11. února 2009 20:09
 Draku, prvně si zkus jestli čep chodí ve futýrku dobře, pokud jo, tak ho dej do mrazáku, a třeba pude rokou, ale né vždy de jenom rukou, a nebo de jen kus..Pokud si chceš vyrobit vlastní stahovák, tak kup šroub M8 nevim jak dlouhej cca 200mm by mělo bohatě.. (!!! šroub s hlavou na šroubovák !!!), futýrko do předních vidlí na fíka, a karosářskou podložku (velkou) s maticí ( M8 )....Čep si namáčkneš rukou do pístu, jinak by se moc vzpříčit..Šroub prostrčíž čepem, hlavou šroubu k čepu, a závit šroubu kouká na straně pístu, nasadíš podložku, matici, a dotahuješ než ti čep zaleze.. Jinak to futýrko do vidlí je na rozložení, aby měl čep kam vlíst..PS: Musí to jít z lehka, jak to bude ztuha, tak by moch prasknout píst.. Žádná věda v tom neni, akorád pro ty míň chápaví to chce si sednout, a přemejšlet..  Pokuď sesa prodává přípravak na vylisování pístního čepu, tak se mu omlouvám za způsobenou strátu zisků. Muj stahovák stojí cca 25,-kč..a nemám s nim problééma..
Datum: 11. února 2009 19:37
 Nechapu... proc bych soustruzil futro kdyz menim pist..... a kdyz sem cep vyndaval tak se mu moc nechtelo tak kdyby se mu nechtelo ani zpet tak jak na to....
Datum: 11. února 2009 19:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5263
 a vystruzil jsi to futro? samotnej cep protlacis pistem i samotnym prstem(kdyz si sikovnej) a nebo sroubovakem...(driv sem je tam mlatil kladivem  )...do futra si sedne,kdyz ho mas prece vystruzeny podle čepu...
Datum: 11. února 2009 19:06
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čus lidi nemohl bystem mi někdo poradit mám doma 2 pincky 21 a 05 a oba mají píst se 3 kroužkama tak kdybych to chtěl vylepšit výkon tak mám koupit pístní futro +futro do ojnice+kroužky ale píst už jenom prodávají se 2 rejhama tak jestli by stačilo koupit všechno kromě pístu protože se 2 se mi to tam nechce dávat moc děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 22:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 das 1 krouzkovy pist a mas starost to hlidat jakou maj vuli a castejc je menis, tobe budes stacit 2 krouzkovej...stejne gdyz to posles na vybrus tak dostanes hnedka 2krouzkovej pist...
Datum: 11. února 2009 22:06
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Hlavně aby ty písty neměly vymlácený zámky jak už je tam 1/4 původní velikosti tak už bych dal novej píst nebo by se mohlo časem stát že se protočí kroužek a zničí válec.
Datum: 11. února 2009 21:12
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 No nevim proč se ti to tam nechce dávat (závodní písty mají pouze 1 kroužek...), ale teoreticky by to mělo stačit, ale záleží na opotřebení pístu a válce, pokud je válec hodně vyběhanej, tak ti samotný kroužky nebudou stačit. Myslim si že je lepší to poslat na výbrus a máš pokoj......
Datum: 11. února 2009 18:02
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 no voni 2 kroužkový maj taky svoje +  .. třeba u krosek atd se používaj 1kroužkový páč to mám menší tření .. a nvm jesi to nemá vuli nahoru a dolu tak si "myslim" že bys čep a pouzdro menit nemusel to by vykon nezvýšilo
Datum: 11. února 2009 18:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak pist nekupuj a nechej si udelat vybrus...pokud dobre zajedes tak si budes jezdit jako kral...  pistni cep dostanes k tomu a bronzovy futro podle toho jakou ma vuli, gdyz das novy tak to neznamena ze ti to pojede lip ale pokud to stary je vylitany tak pak jo, to je nutnost...
Datum: 11. února 2009 18:00
Jméno: M.cross
IP: uživatel716
 Cuzz hosi mam dotaz ted sem si nechal udelat osmej vybrus a trosku sem uspechal zajizdeni a jemne sem to pridrel neda se to jeste nejak opravit vono to jako neni nic hrozny ale vobcas to trhne kdyz to prudce vytocim diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 19:32
 no můžeš sundat hlavu a podívát se do válce jestli na stěnách nejsou prasátka (takové lesklé flíčky). když budou, ven jemný skirkový papír a obrus je... a pro příště při zajíždění nedělej hovadiny!!!!!
Datum: 11. února 2009 19:32
Jméno: mara
IP: uživatel2336
 Cus nejde mi babetta . vsechni ciste. nedavno nove krouzky. pořád cuká jedu naraz zabere pak nic pak zase zabere , že by moc paliva ve válci? opravdu nevím díky ua odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to muze bejt veci...pokud mas treba 210 a slysis ze toci ale nezabira nebo blbe tak problem je v prevodovce...pokud ale proste jen netahne tak se ti negdy skrti sani, muzou byt zacpany trysky, blbe serizenej karb, to sitko muze bejt zadelany, neco si nasal...ale spis problem v elektrice - svicka kupr. to je dost mozny, ukoristovat se muzou nejaky potrhany kabely...zkus to vomrknout nebo napis vic podrobnosti...
Datum: 11. února 2009 18:03
 Zdarec,nevíte jakej bych měl použít píst na mustafa upravenýho na 70ccm,aby měl stejnej čep?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 15:33
 Fojtoslave,ted ho momentálně nepotřebeju,budu ho potřbovat až začátkem května tak ti sem kdyžtak pak napíšu!
Datum: 11. února 2009 15:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 prej se tam dava z S70 simsona,prumer 44.9x mm ...ale je na cep 12mm.....myslim ze situace se resi tak,ze se dava simsonacka ojnice a nebo se dela nove futro s vnitrnim prumerem 12mm....
Datum: 11. února 2009 15:17
 reknes a sezenou ti pist s tim cepem co potrebujes
Datum: 11. února 2009 15:10
Jméno: Intrax
IP: uživatel4172
 Zdarec draci, mám takovej dotaz, nedávno tu byla na prodej rozpěrka pod kolečko řetazu.. je to proti protíkání oleje.. už tu bohužel není, nevíte kde se dá sehnat..? byl bych moc vděčný za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:22
Jméno: Intrax
IP: uživatel4172
 intraxx@seznam.cz
Datum: 11. února 2009 18:22
Jméno: Intrax
IP: uživatel4172
 Dobešová, tak mi to pošli na e-mail
Datum: 11. února 2009 18:21
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Problém je ten, že veřejně zdělovat kontakty na jiné prodejce,je tady zakázané. Fojtoslav ať mluví sám za svou osobu.Nikdy jsem si za poslané díly,nevzala ani korunu.
Datum: 11. února 2009 16:56
Jméno: Intrax
IP: uživatel4172
 Jn..  Dobešová.. ale tak ten kontakt muzes nabidonout
Datum: 11. února 2009 16:44
 nejlepsi bude kdyz si uriznes
Datum: 11. února 2009 16:27
 Intrax:vykasli se na Dobešovou,to ti muzu poslat v dopise za 10,-  ona rekne dobirka atd protahne se to na 90kc
Datum: 11. února 2009 16:26
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Jestli postačí použité ,mohu poslat. Na nové mohu dát kontakt.
Datum: 11. února 2009 16:19
 to neni problem udelat si doma.je to jen mala trubicka,sezen si doma trubku o stejne sile a urizni to z te trubky  proti protikani oleje je tam gufero
Datum: 11. února 2009 15:12
 Potřebuji poradit, koupil jsem Jawu 50-20 a rozdělávám to, ale objevil se problém. Nemůžu oddělat řidítka . Tak poradte vy zkušenější, jaký je tam systém uchycení popř jak na to. Už jsem fakt nadaval, to se mi s normalníma kyvačkama nikdy nestalo, tam je aspon jasný jak je to uchyceno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 20:25
 vysroubujes ten sroub co je skrz krk rizeni asi tak o 1 cm,a klepnes do nej aby zajel spatky,pak sroub uplne vysroubujes,a snazis se riditka vykroutit z krku rizeni,kdyz nepudou tak musis nalejt do ty diry po sroubu konkor,brzdovou kapalinu,odrezovac...a nechat pusobit
Datum: 10. února 2009 20:25
 Hojte lidi , složil jsem si motor na fika komplet vše nové a nejede, jde to nějak , spiš nejde , problem s rychlostma , nejak to tam tuka , je tam klika repasovana , jako nova ojnice jehlicky atd , loziska , vsecky hridele a kolecka , pouzdra ,gufera , prim kolo , retez, lamely,neni tu někdo pobliž Ostravy, haviřova Jsem ze Šenova u ostravy , tak jestli by se někdo našel , někdo zkušeny a za 300 by mi to složil znovu aby to jelo. Prosim ozvete se , nebo poradte , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:38
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 ale to je jedno , stejne jak to slozis , tak se to taky precvakne jak radi s , tak tim nevyresis nic jak to das na stred ne ?
Datum: 10. února 2009 22:38
 u fika V MOTORU RADI TAKOVEJ MALEJ RADICI AUTOMAT A KDYZ DAVAS DOHROMADYX TEN MOTOR TAK TEN Automat musi mit ten zobacek bud na prostredku nebo jeste o denen dolo to ted presne nwm ale je to na 100% tim taky se mi to stalo
Datum: 10. února 2009 22:26
 Nevim jestli je tato kategorie spravna..ale chci se zeptat jak nejlip vycistit valec od karbonu apod? Jestli ma nekdo nakou dobrou metodu napiste, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak delavalo se to, nastriklo se to do sani a procistilo to celou saci soustavu + motor...zkusenosti s tim ale prime nemam a nejlepsi by ti to stejne vyslo na hadr, jemnej smirgl a nejakej cas dreni karbonu...oplachnes benalem ,utres a budes to lestit dokud se to nebude lesknout...
Datum: 11. února 2009 14:34
 Viděl jsem to teda u aut. Ale do násávání vzduchu se zstřikuje sprejem nějaká srajda. Nevěřil jsem co lezlo z výfuku... U aut to nedoporučuji dělat když mají katalyzátor. U pio je to taky použitelný.
Datum: 10. února 2009 17:40
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Pokud teda není lepší usazeniny nějak mechanicky zlikvodovat a pak až dočistit..
Datum: 10. února 2009 17:36
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 No tak když to mám rozebrané tak ten sprej nevadí..to by šlo..
Datum: 10. února 2009 17:36
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 No prave..valec je nejake to desetileti demontovany..a v kanálech (výfuk) je docela vrstvička usazenin..nevím zdali se tam nějak dostanu..
Datum: 10. února 2009 17:34
 Dá se koupit speciální sprej, kterej vstřikuješ do sání. Nevýhoda je že ti to zasere vyfukovou soustavu. Můžes použít i destilovanou vodu...
Datum: 10. února 2009 17:34
 no to taky ja jen myslel aby ho nenapadlo leštit přepoušťáky
Datum: 10. února 2009 17:27
Jméno: maro50
IP: uživatel5253
 a este mozes vyfukovy kanal...
Datum: 10. února 2009 17:25
 vem brusnou pastu a hadr a vylešti vršek pístu a spalovák hlavy víc nelešti
Datum: 10. února 2009 16:55
 Ahoj mám doma 21 v originálu nevíte jak bych si mohl jednoduše vylepšit výkon a když předstih bude menší pojede to rychlejc nebo to bude jakby víc do síly a když bude velkej tak bude zase do rychlosti a bude víc přehřívat?napiště někdo prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pravda co rika mustang23333 akorat se to nesmiu prehnat, gdyz das moc malej tak ti nepojede a gdyz moc velkej tak ti bude klepat a nakonec to neco odnese...nasteluj to za behu podle sluchu a mas to..."rychle poznal poruchu, zkusenostmi, po sluchu!"
Datum: 11. února 2009 14:31
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 jj souhlasim akorát že u toho fichtla bych spíš zvolil variantu č.1 (i když teda nevim jak je natom ten tvůj motor, abych ho nepodcenil  )
Datum: 10. února 2009 21:09
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 dyš máš malej předstih ta to pude vodspoda adyž máš vejkej tak to pojede ve vysokejch a bude to víc točit
Datum: 10. února 2009 14:56
 hele hosi de klikovka s ojnicí z kejvy do panelky dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:31
 Jde, ale musíš dát píst z kejvačky.
Datum: 10. února 2009 15:31
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ne
Datum: 10. února 2009 13:47
Jméno: martin
IP: uživatel4545
Posl.aktualizace: 10. února 2009 9:48
 Bez toho těsnění bych měl velký otáčky a předřel by se mi motor
Datum: 10. února 2009 9:48
 hele tohle ti tam nepude protoze trinda to sou 2 175 pisty ale to tesneni by tam melo bejt ale me to jezdilo i bez nej
Datum: 10. února 2009 8:55
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Kup si brusnou pastu podle toho jestli tam mas rejhu tak si vem hrubou poradne to zabrus a potom to prejed jemnou,pokud ti to jen trochu podfukuje tak vem jemnou a zabrus to!
Datum: 10. února 2009 7:07
Jméno: jgasd
IP: uživatel5242
 asi nie...panelka ma asi vacsie vrtanie ako 640..teda aj 175-ky..
Datum: 09. února 2009 21:37
|



|