|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Zdarec draci..mam problem kterej se tahne uz nejmin mesic..asi vsichni znate..Jak stahnout primarni kolecko z klikovky? Stahovák jsem měl půjčený..nic, přípravky které jste mi tu radili nic..a nakonec utahoval sem to jak to šlo tim home made stahovákem (např z webu jawa-50.cz)profil se napružil ohnul se, šroub sklouz a urval kolečku jeden zub!!! Naštěstí mam dva motory..jedna se o 555ku, ale uz fakt nevim jak to sundat to druhy kolecko uz si nechci posrat..existuje naka chemicka cesta jak to treba povolit pokud je to naky slepeny, a pak to stahnout normalne??? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 22:30
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 je pravda ze ten stahovak mel jedno ze tri ramen jaksi divny a furt klouzalo dolu, navic byl moc velkej a bylo dost slozity to vyladit tak aby nevadil karterum a byl naprimo..ale obcas to slo, jenze pak stahovak sklouznul... ale je pravda ze to je poprvy c se vo takovouhle vec pokousim...diky za rady draci
Datum: 31. března 2009 22:30
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Skus brzdovku....v kombinaci s kvalitnim stahovakem to musi dolu.dys sem mel problem neco povolit na skudce tak sem to poradne prolil a slo to.
Datum: 31. března 2009 20:44
Jméno: Horst
IP: uživatel5659
 Co radí standa je dobrý,ale když to zklame tak stahovák napruž a kolečko trochu nahřej ale ne do modra.To už musí spadnout.Jinak jeden zub jde vyvařit a vybrousit.
Datum: 31. března 2009 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel5657
Datum: 31. března 2009 17:58
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 to kolo co ma je na novejsi moto,,nena 555ku myslim..ale zkusit se to musi nejak no..to jedno kolecko uz muzu dolikvidovat
Datum: 31. března 2009 17:15
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj to musí odskočit když to hoto bouchneš nejlíp přes mosaznout tyč
Datum: 31. března 2009 17:04
Jméno: jawa
IP: uživatel2970
 sesa to kolečko ma myslym že za 120kč a znova dam dej ten stahovak a když bude naplej tak vem kladivo a bouchni do toho čroubukterej si zatočil
Datum: 31. března 2009 16:35
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 No jo, ale kdepak vezmu novy kolecko, tot otazka..na tom druhym motore drzi to kolecko jeste lip  ..sesa ho tu nema to kolko
Datum: 31. března 2009 16:32
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jetse je moznost ,ale je dost riskantni vem karbinu a urez to ono riskantni ani ale ucina urcite stejne uz mas kolecku vhaji
Datum: 31. března 2009 16:13
 Zdar mel bych dotaz na Frikulina nebo nejake soustruzniky.Potreboval bych snizit hlavy na fika.Mel sem ji stahlou o 2mm a naka svine me ji normalne v baraku ve sklkepech sundala  .Delal my to typek na soustruhu,mezi hroty,trvalo mu to snad prez 3 hodiny a rikal ze us stim nic nechce mit.Tak jesi nekdo mate pripravek treba na cnc frezku,nbebo jinak?Prosím pomoc draci.Diky zdar Pestic
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2009 21:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 mail: Pestic@seznam.cz icq:471685683 diky moc Frikuline zdar
Datum: 31. března 2009 21:31
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 31. března 2009 21:29
 Dystak napis mail nebo icq domluvime se diky.
Datum: 31. března 2009 21:17
 Co by me to stalo?myslim krome posty
Datum: 31. března 2009 21:15
Datum: 31. března 2009 21:02
 no prave ze nemam kde si to nechat udelat....
Datum: 31. března 2009 16:03
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já na to mám takovej přípravek ale na frézce to de dobře jen upneš do stolu a jedeš
Datum: 31. března 2009 15:43
 Nebo me tak napada co kdybych brusnou pasnou snizil schudek na hlave o 1mm a vycnivajici vlozku valce taky zabral 1mm tk bych se dostal na stejnou kompresy.....?nebude to delat bordel--myslim aby pist nenarazil do hlavy ci neco tak?diky draci
Datum: 31. března 2009 15:42
Jméno: abard
IP: uživatel5655
Posl.aktualizace: 31. března 2009 16:44
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Arab je jawa 555
Datum: 31. března 2009 16:44
 Chci se zeptat, když mám JAWA mustang 23a tak tam mám ojnici 14.1 nebo 10???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 21:55
 mustaf ma ojnici 14, to jen parezy a araby mely 10, od typu 05 to byly pak secko 14...ale smelej dotaz - jak 14,0 stare a 14,1 nove? secky maji 14,1 mm nebo se pletu?
Datum: 30. března 2009 21:55
 nezměřil sem si to protože jsem doma a fichtla mám na chatě....takže se k němu nedostanu....
Datum: 30. března 2009 21:30
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Vcelku divna otazka zajimalo by me proc jsi si to nezmeril...
Datum: 30. března 2009 20:41
 jj,presne tak
Datum: 30. března 2009 20:19
 nic není měměný takže bych tam mohl dát ten válec z 3 kroužkama kterej je na 14 ojnici??
Datum: 30. března 2009 20:17
 pokud mas orig ojnici, tak 14.0, pokud new, tak 14.1
Datum: 30. března 2009 20:07
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Zdarec,neobjednavali ste si v posledni dobe na http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/ nejake zbozi do 1000 kč maji tam cenik na postovny a ja mam nakup za 800 tudiz bych mel platit za postovny 95kč a to se mi zda malo za PPL!Kdyz jsem jim psal E-mail tak mi na nej neodpovedeli.Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 14:07
 Jak mám zjistit kolikátej je ve válci přesně výbrus???můžete mi napsat na jakej výbrus je přesnej průměr?!díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 16:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 na pistu na te ploše je to tam tatukany a jestli to maš od karbonu tak vezmi ocelak a očisti to jinak 0vybrus je 38,00. 1-38,25 , 2-38,50
Datum: 29. března 2009 16:12
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html tady je tabulka....
Datum: 29. března 2009 15:38
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 Cus draci vy ste tady takovy matikari mam takovej problem potrebuju vypocitat prumer válce ale znam jenom jeho objem ten je 127,22 cm3 a jeho vysku 2.4 cm nevite jak na to
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 17:40
 já bych třeba použil šupleru
Datum: 29. března 2009 17:40
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 dik moc ja jsem misto toho abych to vse odmocnil tak jsem r umocnil a proto mi vychazely blbosti dikes
Datum: 29. března 2009 14:04
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 dik moc ja jsem misto toho abych to vse odmocnil tak jsem r umocnil a proto mi vychazely blbosti dikes
Datum: 29. března 2009 13:56
 tak mas normalne V=n.r.r.v ... r.r - znamena r nadruhou, V - objem, n - pí, je to recky pismeno ale ted newim jak se pise tak tu proste bude n, hodnota je priblizne 3,14 to asi znas, male v - vyska, cili zdvih...prevedes si to aby si vyjadril r=V/(n.v) - cela prava strana pod odmocninou, slovne - r rovna se odmocnina z V lomeno n krat v...dosazujes ve stejnych jednotkach cili ti r vyjde nejakych 4,1 a to je polomer, prumer je tedy dvojnasobek - 4,1*2 a to je tech 8,2 cm, cili 82mm prumer
Datum: 29. března 2009 13:48
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 napis mi pls vzorec jak si to vypocital
Datum: 29. března 2009 13:32
 za predpokladu ze zdvih = ta vyska 24mm, jinak se to vypocitat neda...
Datum: 29. března 2009 13:26
 zaokrouhlene 82mm? presne asi 82,17453 - zalezi jak se zaokrouhli pí
Datum: 29. března 2009 13:25
Jméno: pivas93
IP: uživatel5641
 cus draci kolik vybrusu de nejvic na mustanga? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 12:55
 8 vybrusu.
Datum: 29. března 2009 12:55
Jméno: blazenn
IP: uživatel5635
 nazdar n hosi mam na 250ke kyvacke strhli zavit na hlave,ale trosku to totahnut de,co bi ste mi poradili tak narichlo jak to spravit aspon trochu nech to dotahnet mate nake napadi?Vyvlozkovat si to dám ale dneska ne tak kebiste mjeli naki jednuduchi napad jato zatahnut tak diki moc za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 22:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel5647
 us sem to viriesil po svojem ale diki . .
Datum: 29. března 2009 22:00
 Nejsem si jistej---jen me tak napada.Skus tech.konopy vymachat v oleji a dat na svicku nejakou vrstvicku a dotahnout to prez to---melo by to tesnit.Ae newim jesi to vydrzi tu teplotu,bude to jen docasne.nebo takova tesnici guma na zavity---vydrzi myslim prez 120 stupnu.Jesi to neni pravda tk me nelincujte  doufam ze sem ti pomoh zdar
Datum: 29. března 2009 13:02
 Nebo sundej ze svicky tesnici krouzek a tim ziskas kousek zavitu navic a dys to pak s citem dotahnes tak to bude drzet i tesnit.
Datum: 29. března 2009 13:02
 Nejsem si jistej---jen me tak napada.Skus tech.konopy vymachat v oleji a dat na svicku nejakou vrstvicku a dotahnout to prez to---melo by to tesnit.Ae newim jesi to vydrzi tu teplotu,bude to jen docasne.nebo takova tesnici guma na zavity---vydrzi myslim prez 120 stupnu.Jesi to neni pravda tk me nelincujte  doufam ze sem ti pomoh zdar
Datum: 29. března 2009 13:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec , na kolik tun potrebuji lis pokud chci rozlisovat kliku u pinyra.Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 13:13
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Co ja s tim mam spolecnyho?
Datum: 29. března 2009 13:13
 Jak to tu kazdej den prolejzam,vidim ze Standa se snazi pomoct jak muze.A vetsinou to sou slohovky ze byse na to kazdej vsral,nejhorsi sou ty lidi co neumej prolist stranky dozadu a pohledat--pac se tu resi vesmes to samy a odpoved se tu urcite us vyskytuje.tak si nech blby keci dys sam vys hovno,bud porad a nebo si toho nevsimej. Na debilni otazku jeste debilnejsi odpoved.Staci jen myslet...
Datum: 29. března 2009 12:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5634
Datum: 29. března 2009 0:52
Jméno: standa
IP: uživatel5634
Datum: 29. března 2009 0:47
Jméno: Krocan
IP: uživatel2390
 Stando, jasne polozena otazka ty opet, jak je tvym zvykem, odpovis mimo misu, ptal se te konkretne a ty mu odpovs nejakej svuj blabol (coz je u tebe celkem casty).
Datum: 29. března 2009 0:37
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 2 sikovny ruce a jednu myslici hlavu.......
Datum: 29. března 2009 0:18
Jméno: fhz
IP: uživatel5336
 zdarec mam problem vyměnil jsem kroužky na mustikovi a nejde mě to do otaček a když se chci rozjet tak me to neutahne a začne to chcipat to stejny s tima otačka co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 17:44
 Měl jsem stejnej problém a dělalo to vypadlé gufero na klice.Komprese utíkala do motoru
Datum: 01. dubna 2009 17:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 utahoval jsi hlavu do krize?? zrejme ti to nekde netesni bud pod hlavou nebo pod valcem hlavu utahuj do krize a bacha at to nestrhnes
Datum: 27. března 2009 19:47
Jméno: cucak
IP: uživatel5623
 oplati sa dat zmizit hlavu na jawje 250 panelke559 ?a ket ano okolko .pomoze to nejak vikonu?dik za odpovjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 rozhodne bude prirustek na vykonu,lepsi prubeh v nizsich otackach a lehke snizeni spotreby.......kontaktuj firmu ktera to dela a ona sama ti navrhne nejvhodnejsi variantu.....bezne se snizuje na kompresni pomer 10.5:1......teda napriklad TK moto to tak dela......
Datum: 27. března 2009 23:11
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Zdar hoši,chtěl bych se zeptat kde se dají sehnat pístní kroužky na jawu mosquito?Mnohokrát děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 19:13
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Na mosquito težko...proto se ptám...
Datum: 28. března 2009 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel5628
 treba v mototechne
Datum: 28. března 2009 10:46
Jméno: cucak
IP: uživatel5623
 oplati sa dat zmizit hlavu na jawje 250 panelke559 ?a ket ano okolko .pomoze to nejak vikonu?dik za odpovjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 9:21
 Jako díky za odpovjet....  Už je docela silný kafe....
Datum: 28. března 2009 9:21
 nazdar draci,mam dotaz,jde použít výfuk z jawy 550 / 555 na pionýra 21 ? bude to jezdit dobře ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:56
 je to delany na jinej motor proto to pojede jinak, neni nad origo vyfuk pokud se jedna o seriovy neupravovany motor...
Datum: 27. března 2009 16:56
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Pouzit jde, ale nejede to s nim jak ma...
Datum: 27. března 2009 16:22
 Napasovat tam jde, ale moc tam nesedí. Krouťák se posune do nižších otáček.
Datum: 27. března 2009 15:37
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 NE
Datum: 27. března 2009 15:25
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus jak je nejlíp zajet na fichtlu pístní kroužky a na jakou vzadálenost je to stejný jak u výbrusu ?? děěkuji za odpoved tak at vám to jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 20:08
 jenom krouzky? objedes vesnici na nizke otacky a mas zajeto, dulezite je to prvnich par km nehonit ale do 50 km to ma 100% zajete, myslim ze na ne staci par kilaku a mas to, pokud si sednou tak to je za chvilu...pokud si ve valci uz nesednou tak zajizdej tak dlouho dokud se budou ozyvat, pokud to prekroci hranici 100 km bo mezi 50 a 100 km se nic nezmeni tak normalne jezdi dal jako by se nechumelilo, proste si do vylitaneho valce uz nesedli, s tim nic nenadelas krome celeho noveho vybrusu...jinak vybrus kolem 500km zacne ozivat a kolem 600km by mel byt pripraven k plnemu provozu, zalezi jak se ten motor tvari, jak se vari, jak tahne, jak chotne se vytaci, to proste poznas podle citu to nejde presne popsat, poznas to...
Datum: 26. března 2009 20:08
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 no Myslim že by se mělo zajíždět tak 400-500km ...ale zajíždim taky do těch 100km...důležitý je koupit kvalitní olej
Datum: 26. března 2009 20:02
 700Km se zajíždí celej novej fichtl.Kroužkům stačí 50-100Km bohatě
Datum: 26. března 2009 19:27
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 ne nahodou 70 km bez jedne nuly ??
Datum: 26. března 2009 19:24
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 asi 700km je ale duležity nenechavat motor vytočit do moc velkých otáček prostě o něco drive zařadit
Datum: 26. března 2009 19:05
Jméno: dada
IP: uživatel5618
 zdarec chtel bych se zeptat jaka je idealni teplota motoru?diky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:12
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 presne jak u ceho u vedsine aut je 86 stupnu ale samozrejmne taj je to hlydany u fika je to pokazdy jinak vzduch dela svoje
Datum: 26. března 2009 19:12
 Zaleží kterýho. Obvykle kolem 100°C
Datum: 26. března 2009 18:32
Jméno: Lukecek
IP: uživatel250
 Diky všem moc !!! Takže když si koupím ten válec od sesy - 38 (nulty vybrus) tak ktery pist by ste mi doporučily,??? mam vzit ten "novy" ??? S jednim pistnim kroužkem, nebo klasiku, se dvěma??? DIky ještě jednou moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:46
 tak bacha, pist nemuze byt 38,00mm! dela se ale je to neco malo pod a je to pist ktery se dava na vyjety valce...normalni pist do valce ma tusim 37,97mm, ma vzdy min, zalezi jak se to dneska znaci jestli se to zaokrouhluje uz nahoru podle vybrusu (praktictejsi) ale prakticky ten pist by nigdy nemel mit 38,00 mm! jinak urcite dvoukrouzkovy, na uplne obycejnej valec je nejvhodnejsi, i ten trikrouzkovy je dnes zastaraly a jednokrouzkovy je na obycejny jezdeni proste naprd, to musis mit ten valec upravenej, kup dvou. a mas po starostech
Datum: 26. března 2009 18:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a jeste rekni ze si koupis valec a das tam stary pist ... dej tam pist 2 krouzkovej, a hlavne o rozmeru 38,00 na 38,00 valec ...
Datum: 26. března 2009 14:53
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 souhlasim pro dvou kroužek ,ale nulty vybrus ,to si kup radsiten 1nebo2 vybrus
Datum: 26. března 2009 14:28
Jméno: Lukecek
IP: uživatel628
 Asi vezmu tu kasiku, se dvěma,,,ještě ale uvažuju no.
Datum: 26. března 2009 10:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jsem pro 2 kroužek maš s tim menší starosti std.... ale jestli tam přece jen das 1kroužek tak dej vědět jak to jede
Datum: 26. března 2009 10:30
 na neupravenym motoru nebude mit jednoukrouzkovej vyznam, protoze nebude tolik tesnit a musel by si to nahanet jinde takze dvoukrouzkovej
Datum: 26. března 2009 7:53
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Nazdar draci, když dám fíka více do otáček, tak mi ve válci jakoby chrastí. Nevíte čím by to mohlo být? Tata říká že mám volně pístní kroužky nebo ojnici. Co si myslíte vy? Co mám dělat s těma kroužkama? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 14:57
Jméno: XXX
IP: uživatel5546
 hej ... pokud ti chrasti krouzky tak to nejde vytahnpout do plnych otacek je to nahovno ... nevytahne maximum doporucuji nevy vubrus s pistem,...
Datum: 26. března 2009 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 klika a specielne ojnicni futra zvoneji pri volnobehu......to co popisuje sou krouzky a nebo primarni retez......
Datum: 26. března 2009 0:18
 Sundej válce. Chytni píst a do druhý ruky ojnici. Zkus maj mezi sebou navzájem vůli ve směru dopředu dozadu. Vůle do boku nevadí. Pak chytni ojnici do ruky a zjisti jestli nemá vůli ve svém uložení v motoru. To jsou dvě věci který můžou cinkat. Pokud jsou v pořádku, chrastěj ti kroužky. Pokud jen chrastěj a motor dál funguje jak má, neřeš to. Na chvílii to vyřeší výměna za nový, ale jen na chvíli
Datum: 25. března 2009 20:27
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Nazdar draci, v čem je lepší ten jednokroužkový pist od sesy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 11:38
 a astronomove
Datum: 28. března 2009 11:38
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 27. března 2009 19:58
 pestic - ctes mi myslenky  ale pozor neni to 45 vterin ale 57, uplnek dela divy...
Datum: 26. března 2009 17:52
Datum: 26. března 2009 17:40
 panove pozor, pokud je mesicek v uplnku tak je to 85,513 i 57 sekund po zabehnuti...
Datum: 26. března 2009 17:38
Datum: 26. března 2009 17:38
 85.513km/h to jede jenom 43 vteřin po zaběhnutí ...... pak už jenom 85.503km/h..... na to jsou vzorce..... ale při špatný konstalaci Merkuru a Jupitera to ani nenastartuješ
Datum: 26. března 2009 17:22
 Coze?Jakto prosimte to my musis vysvetlit ja cetl ze by to melo jet 85,513km-h tak jak to teda vlastne je?   ?
Datum: 26. března 2009 17:12
 standovi nevěř, kecá.... pojede ti to 85.503km/h...... a to se vyplatí
Datum: 26. března 2009 17:05
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5611
 A jak mám upravit ten válec?
Datum: 26. března 2009 6:19
Jméno: standa
IP: uživatel5612
 pojede ti to s nim presne 85.479km/h.......
Datum: 25. března 2009 23:53
 jednokrouzkovej je dobrej tak akorat na upraveny valce, vic toci ale zase min drzej kompresi, na serii to nedavej pac sice pojedes po rovince a z kopce jak pan trochu vic ale do tech kopcu se to neuveritelne trapi, az te predjede i cyklista tak je to blby...je to i jiny pist, ma to jiny proporce, meni to kompresi pomer a jinak to taky otvira a zavira prefuky a vyfuk, driv odchazi nez klasicky krouzek (je sice tvrdsi nez klasicky ale je na vsecko sam, prece jen dva krouzky si silu rozdeli mezi sebe a tak na jeden pusobi polovicni tlaky)...na serii nevhodne...jinak ma to mensi treni - pry to trochu lip chladi...
Datum: 25. března 2009 21:22
 můžeš ale není to nutnost. Nárust výkonu poznáš i bez úpravy.
Datum: 25. března 2009 20:47
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5609
 Když si koupím ten velký pist tak si musím upravit kanálky že? Jaké další vylepšení by si mi na motor doporučil?
Datum: 25. března 2009 20:24
 Logicky- jeden kroužek má menší tření - motor by se měl více vytočit. Bez dalších úprav asi přínos nic moc.
Druhá ,větší, výhoda je ta že tyto pístu tu sesa má i ve vrtání větším než 40mm. Má tu i nco přes 41mm což už je obsah okolo 60ccm.
Datum: 25. března 2009 20:19
 To bych chtěl vědět také???a přidato něco???
Datum: 25. března 2009 20:09
|



|