|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 http://www.aukro.cz/item589580654_valec_pist_krouzky_jawa_50.html zdar draci vadi dys je urvanej tenle koosek vlozky?na strane ke kerterum.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 12:57
 Kámoš to taky měl,ale jezdilo to normálně.Píst až tam dolu nejde
Datum: 21. března 2009 12:57
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. března 2009 12:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
zajizdim fichtla a pokousim se to udelat co nejlip.ale kazdej mi rika neco jinyho nekdo ze to nemam moc tocit a druhej zase ze to tocit mam aby se to vyhladilo jak to teda vlastne je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:43
 Standa: no vidis a funguje to, uspesne sem ten vybrus zajel, prisel znamej a povidal ze to chce zajet, tak sem si to namontoval na masinu a uvazoval proc se nesmi z kopce jezdit se zarazenym kvaltem, pochopil sem ze bez plynu to zadru a tak sem o vyuzil, mazu, jedu...dalo to sic praci ale ten valec je po nejakych 650 km pripraven na bezny pouziti
Datum: 22. března 2009 13:43
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já to normálne chápu aby tam bylo hodne smesi tim pádem hodne oleje aby se to dobře mazalo
Datum: 22. března 2009 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel4168
 steve ani sem to cely nedocet,ale to co pises v prvni vete,je jako dobry,ale az tak po prvni stovce dvou....tohle udelas pri prvnim vyjetí a kupujes novej pist
Datum: 22. března 2009 1:43
 nesmis na vysoky otacky jezdit, pokud se ti radil ze mas jezdit pod plnym plynem tak z toho duvodu, ze tam hodis vyssi kvalt a das pnej plyn, tim ti tam pujde nejvic mozny smesi - lepsi chlazeni, lip maze, do ty doby nez se zacne vytacet, to pak zas uber a jed pomalinku, stejne nez se rozmuze do nejakych otacek tak ujedes nejaky kilometr, posledne sem takhlec zajizdel valec po vybrusu, proste aby motor bublal a mel plny plyn a aby byl zatizen (treba tim ze tam hodis vyssi kvalt), tim se pak do tech otacek pomalu nebo vubec nevyhrabe...takze este jednou - ne tocit ale mit tam plny plyn, to je mit nejvic otevreny soupe = nejvic smesi...do vysokejch otacek se to vubec nesmi dostat...to ze ho mu obcas das trochu naprdel muzes tak od 500km, rika se to aby byl pak zivejsi, zase cim vic mu pak nalozis, tim vic pujde do otacek, gdyz to prezenes tak to muzes i zadrit (i gdyz je to po 500 km gdy uz bys mel byt z nejhorsiho venku a mel by zvladat normalni provoz) a nebo pak nebude mit silu...rikalvalo se treba casteji se rozjizdet, vzit to nekam do mesta na krizovatky ale to si dovol az budes si jisty ze na to ma...jinak gdyz budes jezdit z kopce tak si zmackni spojku a trosku ho proturuj jak se rika, je to tim ze pokud jedes z kopce, motor jede taky a dostava nejmin smesi (zavreny plyn) a tim je hodne nachylny na zadreni, samozrejmost je nebrzdit motorem nebo podrazenim...takze pochopils?
Datum: 21. března 2009 18:29
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 no zajizdej pomalu ale sem tam ho pritoc na kratkou chvili jinak to bude zdechle
Datum: 21. března 2009 17:23
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 blbce neposlouchej,jezdi pomalu...... kdyz ho budes tocit,tak se zadře......a nebo minimalne pridre a budes kupovat novej pist a krouzky......
Datum: 21. března 2009 13:31
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potřebuji se zeptat mam klikovku trochu vyviklanou možu s tim jezdit dale
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:09
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej tam nesmi byt ale velka vule chapes ne?? to bys pak odrovnal krouzky a valec a musel bys to dat pak znova na vybrus ...ja tam mma vul tak 2 mm do boku kdzy kyvu
Datum: 20. března 2009 21:09
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 podle toho jak vyvyklanou-do strany se to hejbat muze a vlastne musi-ale nesmi se hejbat pist nahoru a dolu na ojnicnim cepu-do strany muze
Datum: 20. března 2009 20:27
 čau draci, potřeboval bych sehnat klikovku na čezet 175/487 kdyby nekdo měl na prodej at se mi pro sim vas ozvě na email diky mocccc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:59
 zdarec draci mam takovou prosbu ja jsem startoval jawa pionir 21 a najednou z niceho nic se me zasekla klika na startovani a zaseklo zadni kolo,ani řadit nejde nevite cim to jee ??co mam udelat aby to bylo normalni jako driv??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:23
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 segment startováni je na sranec a aj bych vyměnil startovaci kolečko v převodovce,protože esi tě to dělalo dyl,tak byde taky na sranec
Datum: 20. března 2009 18:21
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 myslim ze mas pravdu
Datum: 20. března 2009 16:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim že ti nezbyde nic jinýho než pulit motor
Datum: 20. března 2009 16:54
 Nazdar draci, měl bych takovej dotaz. Mám čz 487 a dyž má motor vyšší točky, začne drnčet. Myslel sem že to dělaj žebra tak sem tam dal gumu, ale dělá to dám. Dyž otáčím pomalu motorem, tak na H a D úvrati je cejtit taková klapnutí nepatrný. Nevíte co by to mohlo dělat? Jinak válec je hladkej takže by to nemělo bejt přidřený ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 10:06
Jméno: Ludis
IP: uživatel5555
 To podle mě nebude ložisko... to by dělalo problém pořád, spíš ta klika. Možná by to chtělo rozpůlit a hledat závadu, než se ti rozstřelí celej motor, ale jinak 487 ti bude drnčet dycky když ju osolíš, měl sem 2 a obě to dělaly a měl sem je komplet po GO
Datum: 19. března 2009 10:06
 mno kdyz je cejtit nepatrny klepnuti v H a D uvrati,tak to klidne muze bejt klikovka po smrti,nebo naky lozisko,ja bych hledal zavadu tam
Datum: 19. března 2009 7:03
 Čus draci chtěl jsem se zeptat mám 05 a nevytáhne uplně vysoký otáčky nevíte čím by to mohl být?....benzín teče,trysky jsou čistí a gufera nový a když jedu tak to nevytáhne na kvalty takový vysoký otáčky prostě se to nevytáhne tolik do otáček a kdyžn a volnoběh to protůruju tak to jde pomalu do otáček......díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:31
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 koukni se jestli se ti zveda soupatko az nahoru me to taky delalo a nevedel sem si s tim rady a nakonec to bylo tohle
Datum: 19. března 2009 18:31
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 může to dělat předstih
Datum: 18. března 2009 21:00
Posl.aktualizace: 18. března 2009 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel5552
Datum: 18. března 2009 22:39
Jméno: RealTekK
IP: uživatel3742
 Stando co tu do toho pleteš kabely a kontakty?
Datum: 18. března 2009 22:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5552
 je to blbe......jedna ma kontakt a dlouhej kabel........ten dlouhej kabel chytis na vyvod te druhe
Datum: 18. března 2009 22:22
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi kolik me¨ma nastavit predstich kdyz mam na klice podkovu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 19:37
  proste tak aby ti to jelo...jinak podkova v klikovce nema vliv na predstih, jenom na spodni kompresi...
Datum: 19. března 2009 19:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5552
 1.498mm
Datum: 18. března 2009 22:23
 Chtěl sem se zeptat je to normální když zajíždím píst a válec že tak 5minut jezdím a potom se tomu nechce moc jed?????Bojím se že něco dělám špatně
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 15:45
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Dik za opravu.Jak sem psal jen sem to slysel.JJ zni to rozumne.
Datum: 21. března 2009 15:45
 to je blbost, to musis jezdit, gdyz to das na stojanek tak to budes mit zajety tak za rok a este se ti to muze zadrit pac tam jde malo smesi = mene maze, neni chlazen proudem vzduchu...este to turuj na stojanku a muzes si nasetrit rovnou na novy vybrus...
Datum: 19. března 2009 19:27
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar draku pokud se ti nechce zajizdet(jezdit pomalu a netocit ho)tk proste pritahni volnobeh na vissi otacky a nech ho nekde na volnobeh vycukat a mas po starostech ale bacha na chlazeni pac fik se chladi jizdou.teoreticky by to melo jit ja to este neskousel jen slysel.at ti jezdi zdar
Datum: 19. března 2009 11:01
 Čau draku vypadáto že máš v benzínu málo oleje dává se 1:40 a prvních 500km. to moc nehoň než si všechno požádně sedne.pic
Datum: 18. března 2009 19:43
 Hoši děkuju jste super!!!!  Moooc Děkuji za rady!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 18. března 2009 19:03
 jo eště oprava - naráz zastaví motor, ne stroj
Datum: 18. března 2009 18:58
 jo a pokud se ti zdá že ti vadne tak zmáčkni spojku, pokud se ti naráz zastaví tak zastav a nech to vychladnout jinak to pak můžes přidřít ale jak říkal Standa, je to normální jev při zajíždění...
Datum: 18. března 2009 18:57
 Děkuju a píst nemám zadřenej nebo něco takového akorad když se to zahřeje tak to jede pomalejc!!!Děkuju za radu!!!!!!!honza,jo a doufám že až to zajedu tak že to už nebude
Datum: 18. března 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 vy zase delate divadlo...... to je normalni....no teda neni,ale tak kvuli tomuhle jevu se musi zajizdet pomalu aby se to neprehrivalo.....pak to zaprve nechce jet a za druhe uz je tam takovy treni,ze by se to mohlo kousnout..... proto se rika,ze se ma zajizdet pomalu,hodne oleje a hlavne poradnyho OLEJE......snad s tim nic nemas....pokud mas nejak raflej pist,tak ho jednoduse vymen i s krouzkama a opatrne zajizdet......
Datum: 18. března 2009 18:30
 zdar, mam stejny nazor jako ... je dost pravdepodobny ze si to nejak pridrel a to na pistu 1 ryha dela ruzny veci.. mozna si dal treba málo oleja nebo neco .. ja sem mel taky problem s tim ze chvilu jedes a pak to nedrzi dobre otacky a zacne se to dusit - pac je to mozna pridreny a je nutny vymenit pist ..ale ja vzdy kdyz se mi neco pridre tak to davam komplet vybrousit .. a nebo si zkus koupit benzinovej filtr koupis kdyz moc tak do 40 kc ja kupuju za 25 mame to tam levny v obchodach .. to ti zabrani k ucpavani trisek .. ale musis ho menit kazdych treba 5 mesicu nejvic .. touz podle potreby jak bude zneciteny tak ho vymenis ..
Datum: 18. března 2009 16:54
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Je dost možny ze si to nekde pridrel pac,pokud mas studeny motor tak vse stazeny ale jak jezdis tak to pracuje a materialy se roztahujou tudiz se ti mohlo nekde pridrit a za studena to nepznas anebo se tu vzdycky ucpe tryska
Datum: 18. března 2009 16:11
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdarec draci, kam posilate na vybrus sem z pardubickeho kraje a kolik to zhruba stoji diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 20:24
 Ahoj já sem také z Pardubického kraje a válec sem dal do Lanškrouna do mototechny. Stál mě tam 550Kč se vším (výbrus, píst, čep, segerovky). At ti to jezdí.
Datum: 17. března 2009 20:24
 zdar draci. chtěl bych se zeptat, jestli by ste mi někdo neporadili se snížením hlavy na fichtla??? jak se to dělá a tak???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:21
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 upneš do soustruhu a ubíráš, myslím, že frikulín i nějak upravuje spalovák, tudíž to snižuje na určitý objem hlavy, na upnutí musíš mít přípravek, pokud chceš hlavu, která nemá díru na svíčku v ose
Datum: 17. března 2009 19:21
Jméno: m
IP: uživatel2800
 po kolika rokáh by se měla dělat generálka motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:45
 jo moment zapomnel sem an mustangy...ony mustangy jsou vyhlaseny tim ze jsou poruchove, je to jeden z 2 rozdilu oproti 21 - poruchovy ale zas vypada jak motorka...prvni parezy (1.generace) byla tez poruchova a celkove nedodelana pac tovarna este na to nebyla uzpusobena a delaly to jine firmy jako zakazku tak se stalo ze se to sralo a dily oproti sobe treba nesesly o 2 cm...mustang se s tim samym (a posledni verze 20 taky) pac tam se to zas flinkalo, ta nase posledni generace mustangu byla vubec flinkana jak se dalo, setrilo se na vsem, viz. napr. jawa-50.cz nebo kniha Jawa 50 od J. W., proste byly flinkany...taky nepotkas 05, 21 a 20 do roku 75-76 kere by byly proste nespolehlive, u 20 se to pak zaclo taky ukazovat a vlastne i posledni 21 tez byly malinko flinkany...ale mustafy jsou tim bohuzel vyhlasene...
Datum: 18. března 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 Tata si koupil v mototechně mustanga a ani s nim nedojel domu....... a to jel pomalu......rafnul se.....behem 1 roka se mu vysypal motor kompletne.....ja mam 21,rok 1971 a prvne sem otviral motor loni....coz je poctive nalitanejch 38 let....da se rici ze jezdil furt(na poldovku,na koprivy,na šachtu,na ryby)......takze nemuzes rict kazdej motor musi vydrzet 30 let. To a samy bylo se škodovkama.....nektery jezdej 160 dodnes a na ten motor nikdo nesahnul....jine se vysypali behem prvniho roka......
Datum: 18. března 2009 11:01
 jiank jsou znamy motory kery maj nalitano i pres 100 000 nebo s prvnim vybrusem a bez puleni slapou porad...nekery maj pres 40 let! mozna i vic...to zalezi taky jak to udelaly a jak se k tomu majitel (ne)choval...taky se to sic nezda ale pokud stoji v garazi tak mu to muze skodit vic nez gdyz lita po silnici, je to divny ale je to tak...jo a roky? 30 let minimalne bez puleni musi litat...
Datum: 17. března 2009 21:20
 to je relativni, pokud se o to puvodni majitel nestaral a hodne tomu nakladal tak klidne i 5000 km muze byt dost...mel sem rozebrany motor co podle tachace mel nalitano 3500km a to bahno v prevodovce do pulky skrine bylo strasny, jinak vcelku zachovaly ale ocekavani byla jina na tak zachovaly stroj...
Datum: 17. března 2009 21:16
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No tak ono to nejde brát ani podle km,fichtl ten ti klidně těch 50000km vydrží,možná i víc,ale většinou když vidíš že motor nešlape podle tvých představ a chceš to mít seper,tak uděláš Go už při 10000km.Já jsem dělal kompletní renovaci i s GO už při 4000km,když už jsem to renovoval,tak se vším.Záleží na tom kolik ten motor má najeto a jak jede.
Datum: 17. března 2009 18:04
 záleží kolik najedeš, cca po 50 000km
Datum: 17. března 2009 17:15
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi mám jeden dotaz : mam stadion s22 a přes dekompresor mi trochu propuští tlak ale jen nepatrně má to vliv na to že nechce motorka chytnout , ani nemá snahu škytnout nebo je to v něčem jiném třeba v zapalování? díky P.S. motor už jednou běžel takže to nemůže být tím že je něco špatně složené ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2009 19:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel6189
 dekompresor by na to neměl mít skoro žádný vliv pokud propouští jen nepatrně. Na mém Stadionu S22 mě taky lehoučce propouští dekopresor a lítá jak střela. Zkuz se podívat na něco jiného - třeba zapalování, karburátor,... (napadá mě ještě zkus vstříknout přes otvor pro svíčku benzin do válce, když by se začal chytat nebo chytl tak nejde směs do válce)
Datum: 24. května 2009 19:47
Jméno: Vesnican
IP: uživatel5525
 jj to bude tim komprese to je základ zkus to rozdělat a očistit popřípadě zabrousit brusnou pastou
Datum: 17. března 2009 18:08
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 čau mam jawu 555 a fouka mi pod valcem hazi jiskru ale nejede je to tim že to fouka
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 22:26
 Ne to určitě nebude tím...chyba bude někde jinde...to že to utíká pod válvem a nemá to kompresi přece nemůže mít vliv na nic ne?
Datum: 18. března 2009 22:26
 Mám favorita...má děravou nádrž může to bejt příčina toho že hrozně žere...?
Datum: 17. března 2009 17:52
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Ja mam taky problem mam jawu 500 OHC jiskru hazi ale nema hlavu a nejde nastartovat muze to bejt tim ze nema hlavu?
Datum: 17. března 2009 16:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 jo je to tim ze fouká
Datum: 17. března 2009 13:17
 Zdar draci co si myslite?konecne to davam do kupy....Jawa 05(puvodni nepulenej motor)vsecky vule atd vcajku.hlava snizena z 21 o 2mm.vyfuk Hikone odskrcenej u koncovky.Lesteny a dopasovany kanaly-valec 05.mam na nej karbec z Jawy 90 ae je to 20 difuzak.Kamos mi rikal ze ten karbyd mel na 21 a s puvodnima tryskama to chodilo jek prase.tak nevim co sy o tom myslite?Dik za nazory zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 14:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
 myslim ze ten valec bys mel zamenit za valec z 21 a beztak to nebude stacit na takovejhle karbec.....skousel sem uz neco podobnyho a nema to vyznam bez sahnutí do kanalů a ma to hroznej prubeh......rika se ze na origo valec z 21 je tak akorat 18mm karbec.....vyssi prumery uz jsou vice na skodu nez k užitku.....
Datum: 17. března 2009 14:41
Datum: 17. března 2009 11:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5532
Datum: 17. března 2009 11:19
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi mam par dotazku ohledne Čz 125/516!Rika se ze je celkem poruchova pac je to zavodni motorka!Je to pravda?Dale me zajima maximalni rychlost motorky?A jeste jeden...Pokud je to zavodni kroska tak ta by mela pracovt ve vysokych otackach nepomuze tomu jine sekundaro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 18:01
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 přesně tak.. tyhle motorky se kupujou na svižnou jízdu a ne abys jezdil na spotřebu.. to samý máš třeba s aprilliou RS 125.. žrout jak sviňa italský dvoutakt.. ale jízda stojí za to
Datum: 17. března 2009 18:01
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Hlavne u tehle stroju se ptat na spotrebu mi pripada jako naprosta volovina... Na co si chces kupovat starou krosku urcenou na zavody, kdyz se ptas na spotrebu, podle me te ta motorka sezere zaziva. Odhaduju tak 10 litru na 100km, ale je to proste blbost merit u tohohle stroje spotrebu.
Datum: 17. března 2009 0:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
 Me prijde ze se zase bavite o jabkach a o hruskach.....sezen si servisní manual nebo neco takovyho...bude tam napsany po kolika motohodinach mas delat pist,ojnici atd.....striktne to dodrzuj abys predesel vetsim skodam.....motorka to poruchová je a neni a sekundarni kolecko to nevyresi....nektery se s odpustenim "serou" ,nektery drzej 5 let na jeden píst a sou jak fichtl....dokud se nevysypou jehly z kliky,tak se nezastavi..... spotreba je velká,s tim nic neudelas.....je na zavody,ne na bezny jezdeni......vemu to odhadem.....brachvo 125 RM bere pres 2 litry na 15km nez dojedou na krosovou drahu po ose z hradečna do řevničova .....coz je asi 8-9 litrů na 100km......coz neni špatný.....a vzhledem k tomu,ze číza netočí patnáct ale tak deset,tak by ses mohl dostat i na takovejch 6-7 litrů......to si asi nechtel slyset co......
Datum: 16. března 2009 22:53
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi nevite jaka je zhruba spotreba u spravene 125/516
Datum: 16. března 2009 21:36
 Každá motorka je poruchová, pokud se o ni nestaráš.... Pokud ano, tak slouží dobře a dlouho. Faktem ale je, že toto je závodní motorka a zde jde výkon na úkor životnosti motoru... Takže určitě se bude častěji sypat klika a odcházet kroužky/písty, než u obyčejné motorky. Jina kna motokrosové motorky Čz byly dobré...
Datum: 16. března 2009 21:32
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 jaa na ni lital.. a je to radost se na tom svezt.. jestli je poruchova to newim. a jine sekundarko? zbytecny.. co to tam je jako original... tak aji tak to toci slusny otacky..
Datum: 16. března 2009 21:19
Jméno: chose
IP: uživatel5503
 čau, nevíte někdo kde se dá sehnat kit na jawu dandy? popřípadě kde se dá nechat udělat výbrus. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 18:47
 ABC: Jawa dela jen motorky ,s kitem nema nic spolecnyo, to dela jina firma , tusim Polini. A na tom linku je kit 150ccm na Dandy 125, to je neco jinyho...
Datum: 17. března 2009 18:47
 http://www.hosak.org/dandy/?link=upravy Kdyžtak se poptej zde, tam je kit popsaný.
Datum: 16. března 2009 21:46
 a co se poptat v Jawě? Tam je dělají, tak by tam měli mít také ten Kit...
Datum: 16. března 2009 21:38
 kit dnes asi nesezenes, musel bys mit hrozny stesti. vybrus se u toho nedela protoze to ma nikasil , a ten stoji novej zhruba 3000 , udelaji ti to treba v AhraHK...
Datum: 16. března 2009 21:05
Jméno: Jay.D
IP: uživatel3608
 Zdravim, kolik stojí teďka výbrus na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 20:34
 muze stat asi jako na fichtla kolem 300 kč-400 kč
Datum: 16. března 2009 20:34
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 Čau, potrřebuju pomoc ja sem novaček v oboru RENOVACE chci delat jawu 20 s revma a zacatek chci motor skusim rozpulit a chci dat valec na vybrus cena o tu se tak nejedna ale hlavne co potom hlavne jak poradne to zajet aby byl spolehlyvej a trochu svyznej a slysel sem neco o vystruzovani nevim ceho tak mne prosim poradte co se tyka vybrusu DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 dej tam vic oleje a musis zajizdet nesmis to moc vytacet a nesmis prudce zrychlovat zhruba tech 1000 km pak uz muzes postupne jezdit vic
Datum: 16. března 2009 19:46
|



|