česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  235  236  237  238  239  240  241  242  243  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čus chcu si koupit na fika kroužky válec jsem naměřil 38,82 měřil jsem to posuvkou tak nevim jakej koupit kroužek?? poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
měřil jsem to uš asi 4 a pořad to vychází stejně a uš sem to měřil 2 posuvkama ale uš začínám přemyšlet o výbrusu
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
treba si to jenom blbe zmeril....taky uz se mi to jednou stalo..... promeroval sem valec digitalkou a nameril sem rozmery 38.61 a 38.66(jeden rozmer je zepredu,jeden zezadu )....tak sem obednal pist 38.75 ....pist prisel driv,nez se valec odeslal na vybrus a ono to tam presne pasovalo jak melo.....a kde se stala chyba? Bud to vsichni blbe zmerili,nebo ta šuplera mela kurevskou odchylku....a to byla digitální! Pokud chces delat vybrus tak se rid tim obvyklym a stale zduraznovanym postupem....jestli to ma vyraznej schůdek,chce vybrus....je to taková 100%indikace.....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vybrus jasna volba...s tim nic nevymyslis... i gdyz koupis "stejny" krouzky tak to nebude mit po case ani silu...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale píst ma 38,79
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
jj je to 38,82
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když si koupí kroužky na třetí výbrus nepojedeme mu to...! když si koupí na 4. musí je pilovat riziko že to udělá blbě.....příklaním se k variantě že to je blbě změřený....! A nebo je to opravdu z 38,75 tak vyběhaný že to chce výbrus....!
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si naměřil opravdu tento rozměr, tak jdi rovnou na výbrus 39 a rovnou si kup kroužky nebo i píst
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
kup kroužky na třetí výbrus 38,75-bud neumiš měřit nebo už to máš vylítaný tak by to sneslo výbrus
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přeměř válec znova....:-) A lépe-....:-) Protože to je blbej rozměr....:-) A válce se měřej hodně špatně...!
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Piliny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4au chtěl sem se zeptat mam poprvé udělanej výbrus na fichtlovi (3.výbrus) a chtěl sem se zeptat jak nejlíp ho mám zajet... jakej benzím jakej olej kolik toho a jak potom jezdit atd..... moc dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kup pořádnej olej a prvních 500km ho míchej v poměru 1:30 a hlavně jezdi sám a moc to nežen do kopce když to nebude moc tak hned podřad a jezdi tak nanejvýš 50km/h
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau ja jsem se rozhod pro oleje co se davaj 1:50 rozhod jsem se pro castrol 2T tu prvni nadrz dej tak 1:30 a moc to nevytacej a do kopce to netrap pak nakou chvili davej 1:40 a moc to nehon a casem treba po 300 km nebo jak dlouho proste az to bude tahnout pekne tak davej 1:50 min radsi ne mozna by to sneslo mozna ne ja mam jehlovy lozisko na pistnim cepu takze si to muzu dovolit. Hlavne nestridej oleje!! jak vystridas tyhle lepsi oleje tak hrozi ze se to zadre!! a jezdi na special!! je levnejsi a dyl ti vydrzi motor ma adiptiva.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar frikulíne jak děláš ty podkovy z traktorovejch pístů tak z jakýho typu traktoru by to mělo bejt ten píst? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
možná skus pragu v3s a nebo LIAZKU a i z 120cítky krystala by to mohlo bejt
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co já vim....?????? :-D:-D:-D Já na to nekoukám jako píst já na to koukám jako na materiál a ten musí mít průměr vězší než 101 mm nejlíp spíš 102mm...! Takže....nevim.....vůbec netušim...! A jednodušší je si matriál jít koupit....(ale tam se musí platit...)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
zdar draci spravuju motro na chrchla a chcu vyměnit ložiska na klice a nové se mi nechtějí kupovat doma jsem našel fungl nove ložiska stare xxxlet pěkně zakonzervované ale jsou to C5 takže se ptám jestli to tam mužu dat nebo raději kupit zkl C3 na skf seru ty sou drahe jako krava ale vydrží odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
vidis a presne kvuli tady tomu si asi prisel o tu jednu hvezdicku:-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tys to přehnal na CNC a vzal si ji o CELÝ 2MM....:-D:-D:-D To je základní úprava o 2mm beru všechny hlavy aby se začalo něco dít...:-D:-D::-D Takže.....nevim no.....! (strašně se mi líbí jak všichni zdůrazňujou CNC.......obráběl sem pomocí CNC stroje...posadtě se na prdel....:-D přitom je to samý jako když vezmu 100 let starou frézku s pohonem transmisí......jen mi to bude dýl trvat..:-D ) ach jo....
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel3826    
nj sem to na cnc přehnal mám ji o 2mm sníženou :-D ale má to kompresy a točí to jak bejk a jede to jak drak :-D mám teda i probroušený kanály ...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každej půlrok ti odejde klika...? :-D:-D:-D Protože máš sníženou hlavu....? hmm kanec....:-D:-D:-D A 35 za ložisko...z toho ta kvalita přímo číší....:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel3826    
http://www.exvalos.cz/e-shop/ maj i e-schop ....
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel3826    
unás v lanškrouně je prodejna exvlaos specializovanej obchod na ložiska gufera atd ... ja sem si je do chropla dal protože stejnak každej pul rok mě odejde klika mám sníženou hlavu ... a jsou výborný
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK ®      IP: uživatel3276    
za 35 Kč japonský ložisko? Kde? :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel3826    
jo C5 tan nedávej protože to je jiná třída přesnosti ... jstli máš málo peněz tak se daj koupit FBJ jsou sice japonský ale hodně toho snesou jedno stojí cca 35kč na to snad máš ne??
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C5 do motoru opravdu neni....:-D Já jsem si teď odjednal SKF C4 za 142 Kč/ks....ložiskárny si mohou dovolit jít s cenou mnohem níže..bohužel...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel3826    
čau chlapáci nevíte někdo jestli se daj koupit ozubený kola do tachometr ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Pajik      IP: uživatel3826    
mno já mám čz175/487 ... je skochnej s rapidem ten tachák
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ke kozlovi asi ne ale na dvepade a tak si myslim ze by mohl jit ze skodovky ten snek
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Prase ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevite nekdo proc mi to ve valci piska ,zaclo mi to od te doby co sem si tady koupil novy valec i hlavu ktomu novej pist a proste od te doby mi to ve valci piska mozna sem to blbe zajel ale myslim si ze to tim neni pls porat te mi nekdo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
ale stim ze se mi to pridriva je hovadina to piskani a ohrejvani mi to dalo hnetka 1 den co sem vyjel s novym pistem valcem i hlavou
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prase> na vyfuk hikone se vykasli, to ty tri stovky radeji projezdi v benzinu....vyfuk je to pouzitelnej jen po zasadnich upravach tj. rozrezani, uprava rozmeru a opetovne svareni...... na fichtla ho v puvodnim stavu nelze oznacovat za ladenej.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 0:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
Nemuzu si pomoct ,ale z toho co ctu bych tipoval,ze se ti to pridira kdyz se hodne ohreje......muzou ti taky hucet stary vymlety loziska na klice.... nebo sem taky zazil borce co dali na kliku zapouzdreny loziska a jelo to dokud se to neuhralo:-D:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
a myslis si ze as to zajedu ze se to tolik nebude ohrejvat . a jeste k ty hlave udelam to tak ze na ten novej valec dam starou hlavu tak by tam uz nemel proudit vzduch a asi by to uz nemelo piskat na jare se uvidi jeste sem obednal sportovni filtr na simsona de i na fichtla takze by to melo lip sat vzduch je to jen takovej nahubek na karburatoru a stal me 300 pak jeste planuju ze koupim ladak vejfuk hikone za 300 doufam ze si tajtema vecma zvisim vykon aspon o 1 kone
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak zahereje se kazdej motor a to ze tendlec se ti zahriva o dost vic je tim, ze ho zajizdis...pokud se ti hreje, nemas to jeste poradne zajety nebo mas moc chudou smes, priklanim se k prvnimu...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
a jak zabranim tomu aby se mi to neohrivalo kdyz sem tam mel ten starej valec i pist starej tak se mi to takhle hnetka neohralo
 
 
Datum: 25. ledna 2009 20:43
 
 
 
 
Jméno: kozí dech      IP: uživatel5078    
Dobrá odpověď od profíka frikulina,údajně vysokoškoláka,soustružníka,nějakého závodníka a možná i včelaře.Pro mne jsi akorát mluvka a tlučhuba jako Fojtoslav
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to musis utahovat krizem...pokud si to tak nedelal nebo to delal negdo pred tebou tak to odnesla hlava - je zkrivena...a to ze to dela casem je teplem potazmo zahratim motoru...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
ale je nejhorsi ze kdyz to zacne piskat tak to zacne i stracet vykon ,ze zacatku kdyz to nakopnu jedeto v pohode pak ujedu par metru a zacne to piskat a cim vic jezdim tim vic to piska a snizuje to vykon . a stou hlavo a valcem -pride me jako by do sebe nesedeli je tam mezi hlavou a valcem strasna mezera ale kdyz to utahuju tak uz to je na doraz a stejne ta mezera tam je .vzdycky kdyz sem mel nakou vadu na fichtloj tak sem si dokazal poradit ale tet je to po prvy co si nevym rady skusim sundat hlavu i valec skontrolovat krouzky uvidise jinak moc dik za rady cenim si toho .
 
 
Datum: 25. ledna 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
nefouká ti pod hlavou?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve....kdyby dal píst obráceně ozval by se ten krátkodobý zvuk se série která na dlouho vyřadí motorku....:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jede to normálně...? Máš namazanej benzín...? Máš dobrou barvu svíce....? Tak si uvaž přez uši šátek naraž přilbu a jeď lovit kočky...a neřeš kraviny...:-D Řešit ZVUK....to jako se dá ale většinou je to zvuk kterej je jasnej rychlej a na dlouho ti motorku zastaví. Řešit že ti hvízdá válec...když to jede ať si hvízdá...! Nepřehánějte to s těma teoriema o špatnym zajetí....! Tře se tam kov o kov proudí tam směs točí se čep ve futru dole se dočí ložisko točej se ložiska na klice třou se gufera...! Co chceš vyřešit...? Nic...! Hvízdajících válců už sem slyšel...(včetně svejch...neudělal sem s tim nikdy nic...! ) Takže to je ta rada profíka...:-D Hezky blbá co....? :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a vubec dal si pist jak ma byt??? cili sipkou k vyfukovemu kanalku? neboli prvnim zamkem nahoru?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to me potesillo:-D...jinak piska nebo cinka? pokud piska tak to by mohly bejt krouzky, praskl ti nebo se nejak nesikovne zapekl a tak ti to drape po vlozce...tez si mohl spatne utahnout hlavu a tak ti to pod ni profukuje...gdyby cinkal tak t ovetsinou byva jeste nezajetyma nebo blbe zajetymi krouzkama, jehlove loziska v ojnici tez mohou zpiat svou posledni pohrebni pisen nebo bronzove futro ma vuli...v kazdym pripade tezko rict z toho mala cos napsal, sundej hlavu, vyndej valec a skokni jak na tom ruzne casi jsou...bohuzel typuju ze si podrel valec a tudis si to spatne zajel, stava se to...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nezapomnel si dat olej do benzinu? :-D :-D, mas tam spravne krouzky teda jako spravnou velikost?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
no vypada to ze se ti pridiraji krouzky....:-( to je muj nazor, pockej si na profiky (STANDA, FRIKULIN,STEVE...atd..);-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel2952    
ahoj kluci,...potrebuju vazne radu spís pomoc,... uz rsem pisu po nekolikaty mam problem se startovacím segmentem nebo kosem segment je k nesehnaní na čz 180 je uplne jinej nez co tu prodava sesa a tak nevím nemate treba nekdo motor na prodej enbo enco ze by se to nejak udelalo? enbo nejde tam jincí segment? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel by tam jit ze 175 477,487 motorycky je to tosami jem mela jinou kyvku a plasty
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
bud si ho rucne vyrob :-D nebo si ho nech nekde vyrobyt nejlip u nekoho znamiho, tak mozna by to slo vypilovat coz je dost pracny a musel bys to zakalit
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
hosi nevite o nejakych fotkach kde je valec jawy 90 vyfocen konkretne vlozka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
to Monter: dik
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
našel sem jen tohle http://www.jawa90.webz.cz/Uprava%20J902.JPG ale když budeš na netu chvíli hledat tak určitě beco najdeš
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_20      IP: uživatel5070    
Nazdar . Nevite ci se davali na posledny pionyri pisty s na 3 krouzky . diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to bylo az po roce 1975 pac mam 21 z tohoto roku uz treba s vykonejsim (30W) magnetem, hranatejsima plechama a mela 3 krouzkovy pist, zrovna ted se mi vali tady na stole...jinak byly 3, pak se preslo na dva aby byl rychlejsi a tocil vic (asi o 200-500 otacek zhruba a pak se kvuli tomu davala na mustafi i ta 72 tryska) ne ukor mnesi sily...jinak nema cenu to opravdu resit, je to pomalu jedno...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív se dávaly 3 pak 2, ale nemá to cenu řešit. Myslim si, že přelomový rok je 1975.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Cau, to je ruzne, mam 21 - ktera ma 3 pisnti kroužky, a 20, ktera je o 2 roky novějsi a ma 2 pistni kroužky, ale je to celkem jedno, akorat kdyz maš 3 kroužky, tak to lip tesni ale zas mas větsi třeni !!! Ja osobně bych dal radši 3
 
 
Datum: 25. ledna 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/250810-05.html :-D:-D:-D:-D prej po vybrusu je mozne jet aji 70:-D borec:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
teda ojnice ne, klikovka je jina...pletu si dojmy s pojmy
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tam bych to videl v jiny ojnici a jine klikove skrini...
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5064    
no moment....ja 05 mel a vim jakej je v ni potencial:-D ty motory s mensima upravama jedou lip jak mustang ...jen tam daš valec,karbec a hlavu z 21 a je to raketa.....vim o cem mluvim....pojíždel sem s tim Simsony:-D Ale je zvlastni ze motor z 21 ackoliv je jeste lepsi konstrukce,tak takle nejede.....
 
 
Datum: 24. ledna 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no monent, on myslel ze se da ujet 70km, ne rychlost:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to me taky lita po vybrusu 70-75...po 33 letym vybrusu :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
jj ale me akorat udivilo jak muze vedet ze to poleti po vybrusu 70:-)
 
 
Datum: 23. ledna 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to dobře seřízený,a třeba upravený,tak je to možný. No a nedavno sesa psal,že je tu zbytečně moc odkazu na motoinzerci,,a tenhle je celkem zbytečný.
 
 
Datum: 23. ledna 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
hosi kam se umistuje 3 prefukac na pist?A jak ma byt velky tak jako saci nebo tak jako prefukove odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím si že ze začátku je lepší si udělat nějaké jednoduší úpravy jako je třeba podkova,snížení hlavy(ale to bych si radši nechal udělat od někoho kdo to umí a má na to přípravek zas tolik to nestojí), převrtání seriového karburátoru nebo jestli máš dost peněz tak si rovnou kopit dell orto a jestli ti to nebude stačit tak si budeš muset zjistit něco o složitějších úpravách.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:22
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Nevim v jakym jsi stadiu uprav,ale predpokladam,ze zacinas.Mozna se mnou mnozi nebudou souhlasit,ale pokud mas orginal motor a vyfuk,tak te treti kanal nespasi a vetsinou to pojede jeste hur.Jestli nemas klapku,budes asi kratit vlozku,valec a pist aby se to tam veslo.Mam s tim spatne zkusenosti a uz jezdim neco jineho.Radsi se nejprve zamer na karburator,kompresi,sirku vyfukoveho kanalu,sirku saciho kanalu a rezonancni vyfuk.A teprve pote,kdyz ti vykon nebude stacit, tak zacni delat dalsi prefuky a predelavat vyfuk.Tod moje zkusenost.
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč blbě?Já to teda pochopil!:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice blbě ale je....:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 11:04
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-pro-zavodni-ucely.html tady to je popsaný!
 
 
Datum: 23. ledna 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: ff      IP: uživatel1337    
cau hosi jak se da upravit hlavni tryska na fichtlovi ?. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mam otevřený s 70 tryskou a musim uznat že je to dokonalost:-)
 
 
Datum: 23. ledna 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5045    
s otevrenym sanim ji muzes hrabnou klidne na 0.75mm ale dej bacha at ti to neudela takovou elipsu vevnitr...pak by se to uz ulejvalo....
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1412    
vylesti ji jako kanaly to ti hodne prida na vykonu:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: emino ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pocujte borci sadne my ojnica z javety do jawy555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5055    
Pokud je stejne dlouha tak asi jo....
 
 
Datum: 23. ledna 2009 10:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau babetaci vadi necemu ze nebylomezi karburatorem a tim kolinkem tesneni?? jezdila pekne akorat ze max 55 a vic uz ne na vic plynu neragovala myslite ze to je tim?? tetka tam mam tesneni a jezdi asi stejne na plno jsem to nezkousel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel628    
Cau, no myslím ze to az tak nevadi, ze tam to tesneni nemas (pokud ti to jede) ale melo by to tam byt, ja ho tam mam nove (+nove tesneni pod valec, filtr sani atd.) a babeta jede po rovince v poho 55km/h, skopca i 60, ale to ti musi fukat vitr do zad :-D a třepe se to jak cip (for FIKUS: 70 u babetty nevěřím,,sory ale je to přehnane)
 
 
Datum: 23. ledna 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jezdivaj skopce 70 ale to uz je co rict a ta rychlost tomu odpovida navic to ma bez kontakt takze toci hodne este ze davam olej castrol jinak bych to zadrel :-) jenze me to jezdilo stejne porovine jako s kopce tak jestli to nenasavalo falesnej vzduch
 
 
Datum: 22. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Divím se že ti neprosakoval benzín, ale pokud ti neprosakuje tak se nic nestane když tam nebude. Tachometru moc nevěř hodně proměřuje mám to odzkoušené na radaru tak nevím jestli seriová babetta pojede po rovině v bezvětří 55.
 
 
Datum: 22. ledna 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=naOuwQXnbPM&feature=related až zase bude někoho zajímat jak se vyndává vložka z válce:-) Ale nezapomeňte ji pak chytit, ne jako ten v tom videu:-D A všimli jste si přes co mlátí do toho špalíčku? co jsem postřehl, tak jsem nabyl dojmu, že je to klikovka z něčeho...:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Jj taky sem tam viděl že do toho mlátil klikovkou
 
 
Datum: 22. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak le sem to delal taky a šla mi ven dobře!
 
 
Datum: 22. ledna 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to prijde jako dobrý způsob, jenom se holt musi ten valec poradne nahřát
 
 
Datum: 22. ledna 2009 9:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zhovadilost.....!!!!!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
ta sla ven ale hodne volne:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 23:34
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: majkl      IP: uživatel5035    
kdesi jsem četl že už se nedělaj pístní čepy 15 na jawu 250/353 je to pravda??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: majkl      IP: uživatel5035    
tak přece jsem ten čep sehnal
 
 
Datum: 26. ledna 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hele ale zas to asi doma neudelas to je tvrdej material myslim ze je to kaleny a cementovany nebo nak tak
 
 
Datum: 22. ledna 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedělají,ale pístní čep zase neni takovej problém vyrobit když máš materiál a nářadí!:-)
 
 
Datum: 22. ledna 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tak....stejně tak ne na 175 což sem řešil teĎ já...!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Blahy      IP: uživatel5033    
Zdarec zajima me jestli by šlo dat válec ze ČZ 125 na pionýra. A jak dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vsecko de ale tohle by byla tak fatalni uprava ze to nemaaaa vuuuubec cenu:-Da levnejsi by bylo koupit si tu ČZ celou:-D:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
asi si nikdy valec ze 125 nevidel co:-D:-D neblazni.....je moc a moc duvodu proc to nejde takze je tu ani nebudu vyjmenovavat a proste se smir s tim ze to nejde....
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:05
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív zkus přemejšlet než něco napíšeš...Čz 125 má úplně jinej objem a zdvih...takže logicky nešlo...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Si tam dej celej motor!:-):-):-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na co ti tam bude jen valec?:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:47
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel3517    
Zdarec hosi jak je to s tou vlozkou s babettyvzdyt babetta ma mensi zdvih o proti pionyru to davaj na toho dika jinoiojnici aby skratili zdvih?Predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hurá, konečně vím jak to funguje !
 
 
Datum: 21. ledna 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
ale zvedna:-D:-Dale budes mit dlouhej pist a valec:-D:-D
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:07
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
ojnice ,ze na to nema zadny vliv.A pokud das 3 cm(vymysl) ojnici tak ti to urcite nezvedne tak jako orig
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě jedno tajemství.....čep je od středu kliky vzdálen přesně polovinu zdvihu.....(vim to když sem kreslil kliku nakreslil sem si čep ve vzdálenosti 44mm a bylo mi chvilku divný.....:-D:-D:-D ) Takže tahle informace je 100%
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
JJ,zdenekk má pravdu!Na zdih má vliv jak je ojniční čep daleko od středu ojnice!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prozradim ti jedno tajemství.....délka ojnice nemá na zdvih žáden vliv.....ale pššš......nikomu to neříkej
 
 
Datum: 21. ledna 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
Hojte ,sesa tu nabizi gufera do fika dvoubřité ,ale davali se jednobřité ne ?nekde jsem slysel ze ty dvoubrite nejsou dobre,ze se tam dostane bordel a dre to nebo jak ,prosim reknete svuj nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sice strika ale neni nejak pod tlakem jako treba v klikovce a vubec tam panuji odlisne pomery, v klikovce navic je olej rozprasenej ve vzduchu...ale jak rikam, gdyz ji maznes tak pak se nemusis ceho bat...:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no ale když je motor v chodu, tak bych neřek že je na straně spojky gufero bez oleje, v těch otáčkách tam ten olej stříká na všechny strany
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
navic je lepsi gdyz sou obe stejne a ne kazdy jiny, to muze pak mit jiny parametry a muzou se navzajem jinak chovat, to je ale v situacich jinych nez normalnich:-)...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
proto se taky ta hridel klikovky prve potre olejem, nebo se gufero, jak je dobrym zvykem, ponori na noc do oleje...navic ani u spojky to z druhy strany tez moc mazany neni gdyz normalni hladina je pod guferem a to taky diky tomu aby se olej netlacil pres gufero do klikovky...ani maj funkci "hermeticky" ty dva prostory oddlelit a je jasny ze pokud na to bude jeste tlacit olej tak ho stejne pak pusti...navic ta hridelka se stejne musi minimalne maznout jinak se to spali hned po startu...
 
 
Datum: 21. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já používám dvoubřité pouze na kliku ze strany spojky, k zapalování bych ho nedával, protože by se mělo mazat a u zapalování je to možné jenom z jedné strany a ten druhý břit vlastně jde nasucho a tím pádem se spálí
 
 
Datum: 21. ledna 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tyto prazky sem mel cest s obema guferama, jak jednobritym tak i dvojbritym...stoji stejne a ve vysledku je to dvoubrite lepsi, jde o to ze gdyz jedes brit neco prefikne tak je tam este jeden jinak bordel se ti mezi ne jen tak nedostane...doporucuju dvoubrite
 
 
Datum: 21. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Já sem si taky koupil a žádnej problém!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
ja si je taky tady kupoval mam je uz rok a porad drzi
 
 
Datum: 21. ledna 2009 7:53
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám dvoubřitové gufera a jsem plně spokojen, zatim žádný problém
 
 
Datum: 21. ledna 2009 7:26
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4610    
Čau draci, mam problém nikdy jsem nerozebíral zapalováni, takže bych chtěl od vás poradit jak to mam provést abych nemusel znova štelovat předstih. Dohromady asi vim že se někde značí ale nevím jak na to! (myslím celé to zapalování). jinač Dííky za odpověď a šťastné jízdy v roce 2009. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5032    
udelej si kdekoliv proti sobe dva rysky,jednu na statoru -jednu na motor....vse rozeber,udelej co potrebujes,sloz a zapalovani tam posad na ty rysky a utahni...pro kontrolu dej pist do HU a skontroluj jestli mas spravnej odtrh na kladivach jako predtim....
 
 
Datum: 21. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmmmm a stator tam pak vrátí jak na stejný místo....? :-) To nejde..prostě jakmile u fíka jednou polovíš stator tak se ti předstih změní....! Rotor s vačkou sice bude na původním místě ale předstih se u pionýra dělá natáčením celého statoru...! To by sis to musel na karteru sakra šikovně označit a to si myslim že je k ničemu...!
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Jestli máš utaženej pořádně ten šroubek co drží kladívka ztak se ti předstich nepovolí!Tak normálně odšroubuj ty šrouby co drží ten překryt zapalování jak na tom sou cívky(nevim jak se to jmenuje:-))a pak odšroubuj vačku vem šroub desítku,strč ho tam jak byl šroub na vačku a utahuj dokud to neupadne!Ale pozor pak aýž to sundáš v tom čepu kliky je takovej malej kolíček aby se to zapallování neprotáčelo tak at ho nestratíš!:-)
 
 
Datum: 21. ledna 2009 12:21
 
<  235  236  237  238  239  240  241  242  243  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 10:18:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu