|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus chcu si koupit na fika kroužky válec jsem naměřil 38,82 měřil jsem to posuvkou tak nevim jakej koupit kroužek?? poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:05
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 měřil jsem to uš asi 4 a pořad to vychází stejně a uš sem to měřil 2 posuvkama ale uš začínám přemyšlet o výbrusu
Datum: 26. ledna 2009 15:05
Jméno: standa
IP: uživatel5082
 treba si to jenom blbe zmeril....taky uz se mi to jednou stalo..... promeroval sem valec digitalkou a nameril sem rozmery 38.61 a 38.66(jeden rozmer je zepredu,jeden zezadu )....tak sem obednal pist 38.75 ....pist prisel driv,nez se valec odeslal na vybrus a ono to tam presne pasovalo jak melo.....a kde se stala chyba? Bud to vsichni blbe zmerili,nebo ta šuplera mela kurevskou odchylku....a to byla digitální! Pokud chces delat vybrus tak se rid tim obvyklym a stale zduraznovanym postupem....jestli to ma vyraznej schůdek,chce vybrus....je to taková 100%indikace.....
Datum: 26. ledna 2009 14:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vybrus jasna volba...s tim nic nevymyslis... i gdyz koupis "stejny" krouzky tak to nebude mit po case ani silu...
Datum: 25. ledna 2009 21:39
 ale píst ma 38,79
Datum: 25. ledna 2009 21:11
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 jj je to 38,82
Datum: 25. ledna 2009 20:01
 Když si koupí kroužky na třetí výbrus nepojedeme mu to...! když si koupí na 4. musí je pilovat riziko že to udělá blbě.....příklaním se k variantě že to je blbě změřený....! A nebo je to opravdu z 38,75 tak vyběhaný že to chce výbrus....!
Datum: 25. ledna 2009 19:55
 jestli si naměřil opravdu tento rozměr, tak jdi rovnou na výbrus 39 a rovnou si kup kroužky nebo i píst
Datum: 25. ledna 2009 19:47
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 kup kroužky na třetí výbrus 38,75-bud neumiš měřit nebo už to máš vylítaný tak by to sneslo výbrus
Datum: 25. ledna 2009 19:44
 Přeměř válec znova....  A lépe-....  Protože to je blbej rozměr....  A válce se měřej hodně špatně...!
Datum: 25. ledna 2009 19:43
 4au chtěl sem se zeptat mam poprvé udělanej výbrus na fichtlovi (3.výbrus) a chtěl sem se zeptat jak nejlíp ho mám zajet... jakej benzím jakej olej kolik toho a jak potom jezdit atd..... moc dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 20:18
 no kup pořádnej olej a prvních 500km ho míchej v poměru 1:30 a hlavně jezdi sám a moc to nežen do kopce když to nebude moc tak hned podřad a jezdi tak nanejvýš 50km/h
Datum: 25. ledna 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau ja jsem se rozhod pro oleje co se davaj 1:50 rozhod jsem se pro castrol 2T tu prvni nadrz dej tak 1:30 a moc to nevytacej a do kopce to netrap pak nakou chvili davej 1:40 a moc to nehon a casem treba po 300 km nebo jak dlouho proste az to bude tahnout pekne tak davej 1:50 min radsi ne mozna by to sneslo mozna ne ja mam jehlovy lozisko na pistnim cepu takze si to muzu dovolit. Hlavne nestridej oleje!! jak vystridas tyhle lepsi oleje tak hrozi ze se to zadre!! a jezdi na special!! je levnejsi a dyl ti vydrzi motor ma adiptiva.
Datum: 25. ledna 2009 19:54
 zdar frikulíne jak děláš ty podkovy z traktorovejch pístů tak z jakýho typu traktoru by to mělo bejt ten píst?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 19:46
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 možná skus pragu v3s a nebo LIAZKU a i z 120cítky krystala by to mohlo bejt
Datum: 25. ledna 2009 19:46
Datum: 25. ledna 2009 19:42
 zdar draci spravuju motro na chrchla a chcu vyměnit ložiska na klice a nové se mi nechtějí kupovat doma jsem našel fungl nove ložiska stare xxxlet pěkně zakonzervované ale jsou to C5 takže se ptám jestli to tam mužu dat nebo raději kupit zkl C3 na skf seru ty sou drahe jako krava ale vydrží
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel5082
Datum: 26. ledna 2009 13:43
Datum: 25. ledna 2009 21:26
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 nj sem to na cnc přehnal mám ji o 2mm sníženou  ale má to kompresy a točí to jak bejk a jede to jak drak  mám teda i probroušený kanály ...
Datum: 25. ledna 2009 18:46
Datum: 25. ledna 2009 18:14
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 http://www.exvalos.cz/e-shop/ maj i e-schop ....
Datum: 25. ledna 2009 18:02
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 unás v lanškrouně je prodejna exvlaos specializovanej obchod na ložiska gufera atd ... ja sem si je do chropla dal protože stejnak každej pul rok mě odejde klika mám sníženou hlavu ... a jsou výborný
Datum: 25. ledna 2009 17:57
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 za 35 Kč japonský ložisko? Kde?
Datum: 25. ledna 2009 17:55
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 jo C5 tan nedávej protože to je jiná třída přesnosti ... jstli máš málo peněz tak se daj koupit FBJ jsou sice japonský ale hodně toho snesou jedno stojí cca 35kč na to snad máš ne??
Datum: 25. ledna 2009 17:52
 C5 do motoru opravdu neni....  Já jsem si teď odjednal SKF C4 za 142 Kč/ks....ložiskárny si mohou dovolit jít s cenou mnohem níže..bohužel...
Datum: 25. ledna 2009 17:49
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 čau chlapáci nevíte někdo jestli se daj koupit ozubený kola do tachometr ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:48
Jméno: Pajik
IP: uživatel3826
 mno já mám čz175/487 ... je skochnej s rapidem ten tachák
Datum: 25. ledna 2009 18:48
 no ke kozlovi asi ne ale na dvepade a tak si myslim ze by mohl jit ze skodovky ten snek
Datum: 25. ledna 2009 18:16
 nevite nekdo proc mi to ve valci piska ,zaclo mi to od te doby co sem si tady koupil novy valec i hlavu ktomu novej pist a proste od te doby mi to ve valci piska mozna sem to blbe zajel ale myslim si ze to tim neni pls porat te mi nekdo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 13:39
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 ale stim ze se mi to pridriva je hovadina to piskani a ohrejvani mi to dalo hnetka 1 den co sem vyjel s novym pistem valcem i hlavou
Datum: 26. ledna 2009 13:39
 Prase> na vyfuk hikone se vykasli, to ty tri stovky radeji projezdi v benzinu....vyfuk je to pouzitelnej jen po zasadnich upravach tj. rozrezani, uprava rozmeru a opetovne svareni...... na fichtla ho v puvodnim stavu nelze oznacovat za ladenej.
Datum: 26. ledna 2009 0:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5077
Datum: 25. ledna 2009 22:52
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 a myslis si ze as to zajedu ze se to tolik nebude ohrejvat . a jeste k ty hlave udelam to tak ze na ten novej valec dam starou hlavu tak by tam uz nemel proudit vzduch a asi by to uz nemelo piskat na jare se uvidi jeste sem obednal sportovni filtr na simsona de i na fichtla takze by to melo lip sat vzduch je to jen takovej nahubek na karburatoru a stal me 300 pak jeste planuju ze koupim ladak vejfuk hikone za 300 doufam ze si tajtema vecma zvisim vykon aspon o 1 kone
Datum: 25. ledna 2009 22:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak zahereje se kazdej motor a to ze tendlec se ti zahriva o dost vic je tim, ze ho zajizdis...pokud se ti hreje, nemas to jeste poradne zajety nebo mas moc chudou smes, priklanim se k prvnimu...
Datum: 25. ledna 2009 21:35
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 a jak zabranim tomu aby se mi to neohrivalo kdyz sem tam mel ten starej valec i pist starej tak se mi to takhle hnetka neohralo
Datum: 25. ledna 2009 20:43
Jméno: kozí dech
IP: uživatel5078
 Dobrá odpověď od profíka frikulina,údajně vysokoškoláka,soustružníka,nějakého závodníka a možná i včelaře.Pro mne jsi akorát mluvka a tlučhuba jako Fojtoslav
Datum: 25. ledna 2009 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to musis utahovat krizem...pokud si to tak nedelal nebo to delal negdo pred tebou tak to odnesla hlava - je zkrivena...a to ze to dela casem je teplem potazmo zahratim motoru...
Datum: 25. ledna 2009 17:26
Jméno: Prase
IP: uživatel5072
 ale je nejhorsi ze kdyz to zacne piskat tak to zacne i stracet vykon ,ze zacatku kdyz to nakopnu jedeto v pohode pak ujedu par metru a zacne to piskat a cim vic jezdim tim vic to piska a snizuje to vykon . a stou hlavo a valcem -pride me jako by do sebe nesedeli je tam mezi hlavou a valcem strasna mezera ale kdyz to utahuju tak uz to je na doraz a stejne ta mezera tam je .vzdycky kdyz sem mel nakou vadu na fichtloj tak sem si dokazal poradit ale tet je to po prvy co si nevym rady skusim sundat hlavu i valec skontrolovat krouzky uvidise jinak moc dik za rady cenim si toho .
Datum: 25. ledna 2009 16:13
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 nefouká ti pod hlavou?
Datum: 25. ledna 2009 14:31
 Steve....kdyby dal píst obráceně ozval by se ten krátkodobý zvuk se série která na dlouho vyřadí motorku....
Datum: 25. ledna 2009 12:42
 Jede to normálně...? Máš namazanej benzín...? Máš dobrou barvu svíce....? Tak si uvaž přez uši šátek naraž přilbu a jeď lovit kočky...a neřeš kraviny...  Řešit ZVUK....to jako se dá ale většinou je to zvuk kterej je jasnej rychlej a na dlouho ti motorku zastaví. Řešit že ti hvízdá válec...když to jede ať si hvízdá...! Nepřehánějte to s těma teoriema o špatnym zajetí....! Tře se tam kov o kov proudí tam směs točí se čep ve futru dole se dočí ložisko točej se ložiska na klice třou se gufera...! Co chceš vyřešit...? Nic...! Hvízdajících válců už sem slyšel...(včetně svejch...neudělal sem s tim nikdy nic...! ) Takže to je ta rada profíka...  Hezky blbá co....?
Datum: 25. ledna 2009 12:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec dal si pist jak ma byt??? cili sipkou k vyfukovemu kanalku? neboli prvnim zamkem nahoru?
Datum: 25. ledna 2009 12:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to me potesillo  ...jinak piska nebo cinka? pokud piska tak to by mohly bejt krouzky, praskl ti nebo se nejak nesikovne zapekl a tak ti to drape po vlozce...tez si mohl spatne utahnout hlavu a tak ti to pod ni profukuje...gdyby cinkal tak t ovetsinou byva jeste nezajetyma nebo blbe zajetymi krouzkama, jehlove loziska v ojnici tez mohou zpiat svou posledni pohrebni pisen nebo bronzove futro ma vuli...v kazdym pripade tezko rict z toho mala cos napsal, sundej hlavu, vyndej valec a skokni jak na tom ruzne casi jsou...bohuzel typuju ze si podrel valec a tudis si to spatne zajel, stava se to...
Datum: 25. ledna 2009 12:21
 Nezapomnel si dat olej do benzinu?  , mas tam spravne krouzky teda jako spravnou velikost?
Datum: 25. ledna 2009 12:18
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 no vypada to ze se ti pridiraji krouzky....  to je muj nazor, pockej si na profiky (STANDA, FRIKULIN,STEVE...atd..)
Datum: 25. ledna 2009 12:09
Jméno: pavelc
IP: uživatel2952
 ahoj kluci,...potrebuju vazne radu spís pomoc,... uz rsem pisu po nekolikaty mam problem se startovacím segmentem nebo kosem segment je k nesehnaní na čz 180 je uplne jinej nez co tu prodava sesa a tak nevím nemate treba nekdo motor na prodej enbo enco ze by se to nejak udelalo? enbo nejde tam jincí segment? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:33
 mel by tam jit ze 175 477,487 motorycky je to tosami jem mela jinou kyvku a plasty
Datum: 25. ledna 2009 18:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 bud si ho rucne vyrob  nebo si ho nech nekde vyrobyt nejlip u nekoho znamiho, tak mozna by to slo vypilovat coz je dost pracny a musel bys to zakalit
Datum: 25. ledna 2009 17:24
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 hosi nevite o nejakych fotkach kde je valec jawy 90 vyfocen konkretne vlozka
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:34
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 to Monter: dik
Datum: 25. ledna 2009 11:34
Datum: 25. ledna 2009 11:30
Jméno: JAWA_20
IP: uživatel5070
 Nazdar . Nevite ci se davali na posledny pionyri pisty s na 3 krouzky . diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to bylo az po roce 1975 pac mam 21 z tohoto roku uz treba s vykonejsim (30W) magnetem, hranatejsima plechama a mela 3 krouzkovy pist, zrovna ted se mi vali tady na stole...jinak byly 3, pak se preslo na dva aby byl rychlejsi a tocil vic (asi o 200-500 otacek zhruba a pak se kvuli tomu davala na mustafi i ta 72 tryska) ne ukor mnesi sily...jinak nema cenu to opravdu resit, je to pomalu jedno...
Datum: 25. ledna 2009 11:39
 Dřív se dávaly 3 pak 2, ale nemá to cenu řešit. Myslim si, že přelomový rok je 1975.
Datum: 25. ledna 2009 9:23
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Cau, to je ruzne, mam 21 - ktera ma 3 pisnti kroužky, a 20, ktera je o 2 roky novějsi a ma 2 pistni kroužky, ale je to celkem jedno, akorat kdyz maš 3 kroužky, tak to lip tesni ale zas mas větsi třeni !!! Ja osobně bych dal radši 3
Datum: 25. ledna 2009 0:15
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 20:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 teda ojnice ne, klikovka je jina...pletu si dojmy s pojmy
Datum: 24. ledna 2009 20:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tam bych to videl v jiny ojnici a jine klikove skrini...
Datum: 24. ledna 2009 20:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5064
 no moment....ja 05 mel a vim jakej je v ni potencial  ty motory s mensima upravama jedou lip jak mustang ...jen tam daš valec,karbec a hlavu z 21 a je to raketa.....vim o cem mluvim....pojíždel sem s tim Simsony  Ale je zvlastni ze motor z 21 ackoliv je jeste lepsi konstrukce,tak takle nejede.....
Datum: 24. ledna 2009 15:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no monent, on myslel ze se da ujet 70km, ne rychlost
Datum: 24. ledna 2009 14:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to me taky lita po vybrusu 70-75...po 33 letym vybrusu
Datum: 24. ledna 2009 14:12
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 jj ale me akorat udivilo jak muze vedet ze to poleti po vybrusu 70
Datum: 23. ledna 2009 22:22
 Pokud je to dobře seřízený,a třeba upravený,tak je to možný. No a nedavno sesa psal,že je tu zbytečně moc odkazu na motoinzerci,,a tenhle je celkem zbytečný.
Datum: 23. ledna 2009 21:48
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 hosi kam se umistuje 3 prefukac na pist?A jak ma byt velky tak jako saci nebo tak jako prefukove
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:22
 Myslím si že ze začátku je lepší si udělat nějaké jednoduší úpravy jako je třeba podkova,snížení hlavy(ale to bych si radši nechal udělat od někoho kdo to umí a má na to přípravek zas tolik to nestojí), převrtání seriového karburátoru nebo jestli máš dost peněz tak si rovnou kopit dell orto a jestli ti to nebude stačit tak si budeš muset zjistit něco o složitějších úpravách.
Datum: 25. ledna 2009 11:22
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Nevim v jakym jsi stadiu uprav,ale predpokladam,ze zacinas.Mozna se mnou mnozi nebudou souhlasit,ale pokud mas orginal motor a vyfuk,tak te treti kanal nespasi a vetsinou to pojede jeste hur.Jestli nemas klapku,budes asi kratit vlozku,valec a pist aby se to tam veslo.Mam s tim spatne zkusenosti a uz jezdim neco jineho.Radsi se nejprve zamer na karburator,kompresi,sirku vyfukoveho kanalu,sirku saciho kanalu a rezonancni vyfuk.A teprve pote,kdyz ti vykon nebude stacit, tak zacni delat dalsi prefuky a predelavat vyfuk.Tod moje zkusenost.
Datum: 24. ledna 2009 20:35
 Proč blbě?Já to teda pochopil!
Datum: 24. ledna 2009 11:36
 Sice blbě ale je....
Datum: 24. ledna 2009 11:04
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-pro-zavodni-ucely.html tady to je popsaný!
Datum: 23. ledna 2009 21:50
Jméno: ff
IP: uživatel1337
 cau hosi jak se da upravit hlavni tryska na fichtlovi ?. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 8:30
 ja mam otevřený s 70 tryskou a musim uznat že je to dokonalost
Datum: 23. ledna 2009 8:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5045
 s otevrenym sanim ji muzes hrabnou klidne na 0.75mm ale dej bacha at ti to neudela takovou elipsu vevnitr...pak by se to uz ulejvalo....
Datum: 22. ledna 2009 22:55
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 vylesti ji jako kanaly to ti hodne prida na vykonu
Datum: 22. ledna 2009 22:36
 pocujte borci sadne my ojnica z javety do jawy555
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 10:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5055
 Pokud je stejne dlouha tak asi jo....
Datum: 23. ledna 2009 10:06
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau babetaci vadi necemu ze nebylomezi karburatorem a tim kolinkem tesneni?? jezdila pekne akorat ze max 55 a vic uz ne na vic plynu neragovala myslite ze to je tim?? tetka tam mam tesneni a jezdi asi stejne na plno jsem to nezkousel
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2009 10:22
Jméno: Luke
IP: uživatel628
 Cau, no myslím ze to az tak nevadi, ze tam to tesneni nemas (pokud ti to jede) ale melo by to tam byt, ja ho tam mam nove (+nove tesneni pod valec, filtr sani atd.) a babeta jede po rovince v poho 55km/h, skopca i 60, ale to ti musi fukat vitr do zad  a třepe se to jak cip (for FIKUS: 70 u babetty nevěřím,,sory ale je to přehnane)
Datum: 23. ledna 2009 10:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jezdivaj skopce 70 ale to uz je co rict a ta rychlost tomu odpovida navic to ma bez kontakt takze toci hodne este ze davam olej castrol jinak bych to zadrel  jenze me to jezdilo stejne porovine jako s kopce tak jestli to nenasavalo falesnej vzduch
Datum: 22. ledna 2009 19:13
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Divím se že ti neprosakoval benzín, ale pokud ti neprosakuje tak se nic nestane když tam nebude. Tachometru moc nevěř hodně proměřuje mám to odzkoušené na radaru tak nevím jestli seriová babetta pojede po rovině v bezvětří 55.
Datum: 22. ledna 2009 17:33
 http://www.youtube.com/watch?v=naOuwQXnbPM&feature=related až zase bude někoho zajímat jak se vyndává vložka z válce  Ale nezapomeňte ji pak chytit, ne jako ten v tom videu  A všimli jste si přes co mlátí do toho špalíčku? co jsem postřehl, tak jsem nabyl dojmu, že je to klikovka z něčeho...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2009 17:55
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jj taky sem tam viděl že do toho mlátil klikovkou
Datum: 22. ledna 2009 17:55
 Tak le sem to delal taky a šla mi ven dobře!
Datum: 22. ledna 2009 12:01
 me to prijde jako dobrý způsob, jenom se holt musi ten valec poradne nahřát
Datum: 22. ledna 2009 9:43
 to je zhovadilost.....!!!!!
Datum: 21. ledna 2009 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 23:34
Datum: 21. ledna 2009 20:09
Jméno: majkl
IP: uživatel5035
 kdesi jsem četl že už se nedělaj pístní čepy 15 na jawu 250/353 je to pravda???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 10:13
Jméno: majkl
IP: uživatel5035
 tak přece jsem ten čep sehnal
Datum: 26. ledna 2009 10:13
 no hele ale zas to asi doma neudelas to je tvrdej material myslim ze je to kaleny a cementovany nebo nak tak
Datum: 22. ledna 2009 14:51
 Nedělají,ale pístní čep zase neni takovej problém vyrobit když máš materiál a nářadí!
Datum: 22. ledna 2009 11:42
 je to tak....stejně tak ne na 175 což sem řešil teĎ já...!
Datum: 21. ledna 2009 19:14
Jméno: Blahy
IP: uživatel5033
 Zdarec zajima me jestli by šlo dat válec ze ČZ 125 na pionýra. A jak dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:39
Datum: 21. ledna 2009 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 asi si nikdy valec ze 125 nevidel co   neblazni.....je moc a moc duvodu proc to nejde takze je tu ani nebudu vyjmenovavat a proste se smir s tim ze to nejde....
Datum: 21. ledna 2009 15:05
 Nejdřív zkus přemejšlet než něco napíšeš...Čz 125 má úplně jinej objem a zdvih...takže logicky nešlo...
Datum: 21. ledna 2009 14:53
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
Datum: 21. ledna 2009 14:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na co ti tam bude jen valec?
Datum: 21. ledna 2009 14:47
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Zdarec hosi jak je to s tou vlozkou s babettyvzdyt babetta ma mensi zdvih o proti pionyru to davaj na toho dika jinoiojnici aby skratili zdvih?Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 18:05
 Hurá, konečně vím jak to funguje !
Datum: 21. ledna 2009 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel5032
Datum: 21. ledna 2009 15:07
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 ojnice ,ze na to nema zadny vliv.A pokud das 3 cm(vymysl) ojnici tak ti to urcite nezvedne tak jako orig
Datum: 21. ledna 2009 14:55
Datum: 21. ledna 2009 14:32
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 JJ,zdenekk má pravdu!Na zdih má vliv jak je ojniční čep daleko od středu ojnice!
Datum: 21. ledna 2009 13:32
 prozradim ti jedno tajemství.....délka ojnice nemá na zdvih žáden vliv.....ale pššš......nikomu to neříkej
Datum: 21. ledna 2009 13:28
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 Hojte ,sesa tu nabizi gufera do fika dvoubřité ,ale davali se jednobřité ne ?nekde jsem slysel ze ty dvoubrite nejsou dobre,ze se tam dostane bordel a dre to nebo jak ,prosim reknete svuj nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 22:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sice strika ale neni nejak pod tlakem jako treba v klikovce a vubec tam panuji odlisne pomery, v klikovce navic je olej rozprasenej ve vzduchu...ale jak rikam, gdyz ji maznes tak pak se nemusis ceho bat...
Datum: 21. ledna 2009 22:06
 no ale když je motor v chodu, tak bych neřek že je na straně spojky gufero bez oleje, v těch otáčkách tam ten olej stříká na všechny strany
Datum: 21. ledna 2009 19:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 navic je lepsi gdyz sou obe stejne a ne kazdy jiny, to muze pak mit jiny parametry a muzou se navzajem jinak chovat, to je ale v situacich jinych nez normalnich  ...
Datum: 21. ledna 2009 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 proto se taky ta hridel klikovky prve potre olejem, nebo se gufero, jak je dobrym zvykem, ponori na noc do oleje...navic ani u spojky to z druhy strany tez moc mazany neni gdyz normalni hladina je pod guferem a to taky diky tomu aby se olej netlacil pres gufero do klikovky...ani maj funkci "hermeticky" ty dva prostory oddlelit a je jasny ze pokud na to bude jeste tlacit olej tak ho stejne pak pusti...navic ta hridelka se stejne musi minimalne maznout jinak se to spali hned po startu...
Datum: 21. ledna 2009 19:45
 Já používám dvoubřité pouze na kliku ze strany spojky, k zapalování bych ho nedával, protože by se mělo mazat a u zapalování je to možné jenom z jedné strany a ten druhý břit vlastně jde nasucho a tím pádem se spálí
Datum: 21. ledna 2009 16:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tyto prazky sem mel cest s obema guferama, jak jednobritym tak i dvojbritym...stoji stejne a ve vysledku je to dvoubrite lepsi, jde o to ze gdyz jedes brit neco prefikne tak je tam este jeden jinak bordel se ti mezi ne jen tak nedostane...doporucuju dvoubrite
Datum: 21. ledna 2009 14:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Já sem si taky koupil a žádnej problém!
Datum: 21. ledna 2009 8:31
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 ja si je taky tady kupoval mam je uz rok a porad drzi
Datum: 21. ledna 2009 7:53
 čau, mám dvoubřitové gufera a jsem plně spokojen, zatim žádný problém
Datum: 21. ledna 2009 7:26
 Čau draci, mam problém nikdy jsem nerozebíral zapalováni, takže bych chtěl od vás poradit jak to mam provést abych nemusel znova štelovat předstih. Dohromady asi vim že se někde značí ale nevím jak na to! (myslím celé to zapalování). jinač Dííky za odpověď a šťastné jízdy v roce 2009.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel5032
 udelej si kdekoliv proti sobe dva rysky,jednu na statoru -jednu na motor....vse rozeber,udelej co potrebujes,sloz a zapalovani tam posad na ty rysky a utahni...pro kontrolu dej pist do HU a skontroluj jestli mas spravnej odtrh na kladivach jako predtim....
Datum: 21. ledna 2009 15:51
 Hmmmmm a stator tam pak vrátí jak na stejný místo....?  To nejde..prostě jakmile u fíka jednou polovíš stator tak se ti předstih změní....! Rotor s vačkou sice bude na původním místě ale předstih se u pionýra dělá natáčením celého statoru...! To by sis to musel na karteru sakra šikovně označit a to si myslim že je k ničemu...!
Datum: 21. ledna 2009 12:56
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Jestli máš utaženej pořádně ten šroubek co drží kladívka ztak se ti předstich nepovolí!Tak normálně odšroubuj ty šrouby co drží ten překryt zapalování jak na tom sou cívky(nevim jak se to jmenuje  )a pak odšroubuj vačku vem šroub desítku,strč ho tam jak byl šroub na vačku a utahuj dokud to neupadne!Ale pozor pak aýž to sundáš v tom čepu kliky je takovej malej kolíček aby se to zapallování neprotáčelo tak at ho nestratíš!
Datum: 21. ledna 2009 12:21
|



|