slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  234  235  236  237  238  239  240  241  242  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ladislav P.      IP: uživatel5107    
Zdarec Draci.Mám dotaz,nevíte o někom kdo by moh vyrobit podkovu do motoru?Stačila by mi do klasický fichtlařský kliky.Kdyžtak mi písněte prosím sem.Dělám motor a myslím že podkova je téměř nutností,když už zvyšuju výkon.Jo a nevíte kolik to přidá??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
frikulíne stejskal má 5ti kanál.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 22:08
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5111    
Jejda tady se jednou napíše o podkově a už fichtlařský národ shání podkovy jak blázni.Ale bez dalších úprav je to škoda práce a někdy zklamání.Co takhle Láďo dát výbrus,nová ložiska,pouzdra,spojku,řetězy,no a prostě udělat vše aby to někde nedřelo a pěkně se to otáčelo.A tu podkovu sežeň na koně,přidělej na fíka pro štěstí.Čau.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo milion kanál...:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
když už chceš tu podkovu tak udělej i 3 nebo 4 a nebo rovnou 5ti kanál.
 
 
Datum: 29. ledna 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podkova je spíš dogma....:-) Bez válce neudělá nic...:-)
 
 
Datum: 29. ledna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: Petr Matoušek      IP: uživatel5107    
Pic.Já jí mám od nějakýho kluka od Tábora.Myslim že ještě něco má,páč na svym webu má inzerát.No a o kolik ti to zvedne výkon,to ti s určitostí neřekne nikdo,ale výkon každopádně zvýší a řekl bych že o dost.Já to poznal,když sem jí tam dal.Jesli jí chceš,tak mrkni sem ------) http://kordinaz.webgarden.cz/kontakt-inz
 
 
Datum: 29. ledna 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel3207    
Čus potřeboval bych vědět kolik by stál výbrus na ČZ 250/455 dík a čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: ONDRA      IP: uživatel3207    
JO URČO A DEJ MI EMAIL
 
 
Datum: 02. února 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
cus.. Mam taky CZ 250/455 a ¨vybrus me vysel na 1000:-) joo a mohl bych te poprosit poslal by si me nejaky fotky te sve CZ 250/455 na email?;-) byl bych moc rád.. dikes cau
 
 
Datum: 29. ledna 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,poradte mi nákou stránku kde jou výpočty nebo jeno vzorečky pro výpočet kanálů ve válci,Jako myslim radius a ůhel a velikost a když to bude i na něco jinýho tim líp.Dikes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5110    
Vzdyt si neodpovedel.....:-D:-D ......ja bych odpovedel...ale vim prd:-D Ty ses prej odbornik na kanaly...!
 
 
Datum: 29. ledna 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě už se na to ani odpovídat nechce
 
 
Datum: 29. ledna 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5108    
Tady máte Bella .... ulozto je divny....to se divim ze by slo:-D http://www.ulozisko.sk/127146/Two_Stroke_Performance_Tuning_by_Graham_Bell.pdf
 
 
Datum: 29. ledna 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
proč to nešlo, to je mi záhada, tady to de určitě http://uloz.to/1159533/book_2T.zip
 
 
Datum: 29. ledna 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel5106    
To je docela problém. Celé generace konstuktérů se o to snaží. Výpočty se ověřují praktickýma zkouškama a tam pak je to většinou trochu nebo úplně jinak.Bylo by potřeba vyrobit třeba 50 válců, každej trochu jinej, vybrat ten nej. a potom pozvolna pokračovat. To ale je úkol pro továrnu. Jinak vyšla kdysi kuchařka, kterou asi každej zná a ty ji určitě taky najdeš na netu, jak upravit Pionýra pro závody. 4 přefuky atd, atd. Asi to jinak nepůjde. A tam zvážíš, zda na to technicky máš. Není to žádná sranda! Jarda
 
 
Datum: 28. ledna 2009 23:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
Ja je mam vsechny 3 ....kdyztak to rano nekam uploaduju a dam link....dneska uz to nedavam....je mi zle...a tohle bude trvat dlouho:-D:-D:-D mam pomalejsi pripojeni....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
apc ten .zip je prazdnej...mi to bylo divny ze s tak neohrabanym pripojenim bych to mel za tri sekundy doma:-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem to stáhnul(to na co sem dal odkaz Dr.House),a otevřel sem to a nic tam nebylo!Tak nevim jestli to mam po..... já nebo je to vadný.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.nahraj.cz/content/dw/c737ddce-8ac2-4de2-a5c1-b01b3be12414
 
 
Datum: 28. ledna 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro Dr.House prosimtě nenapsal by si mi ho znova nemůžu to nide najít.Díky.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to tak dávno co jsem sem dal odkaz na stažení tří knížek, v těch je výpočtů až až...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Ale k tvýmu dotazu ..myslim že nějakej prográmek je na http://www.jawa-50.cz ..ale nejsem si jjistej
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
asi tak :-D
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak řiká kamarád co se tím zabýval.....nejlepší odkaz je http://www.google.com :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: wurth      IP: uživatel2971    
zdarec chci se zeptat kdyz dam podkovu mezi setrvacnikytak on musi bytpresne ve stredu karteru aby se opirala o oba kartery kdyztak neco poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
??? kdo smazal moje odpovědi!!!!
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
pomuzu si kdyz si dam na fichtla ladak filtr z emzety 150 a ladak vejfuk hikone pomuze mi to aspon 0,5 kone ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5110    
Tak prodejce ti napovida leccos aby mel kseft:-D to je normalni:-D Ale samozrejmne to bude chtit upravit i trysky aby to nebylo chudý s tim filtrem....hlavni trysku 75-80 a volnobeznou 42-45 ....chce to odskouset no.... a ten vejfuk....pokud se ti nechce prevarovat hikone tak tam nech fichtlackej a poradne ho vycisti a utesni ve spojich....pojede to o dost lip....pokud to odflaknes,pojede spatne.....
 
 
Datum: 29. ledna 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
ja si myslim ze mi ten filtr pomuze protoze originalne mustang ma pod sedlem a ta hadice je strasne dlouha ja sem si obednal special filtr je to jen takovy nahubek na karbec, psali tam ze to de na vsechny 50 a ze to trosku ty motorce pomuze tak nevim uz kloudne komu ma verit jeden trvri neco jineho nekdo zase neco jineho
 
 
Datum: 29. ledna 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
tak ten výfuk ti ubere tak 0.5 kone a kdyz sladíš ten otevrenej filtr s tryskama tak by ses mohl dostat na konecnou bilanci -0.25 kone.....ale kdybys ten vejfuk prepocital a predelal,tak by se bilance mohla otocit v tvuj prospech.....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a tak vliv to ma vcelku znacny, prece jenom 1/3 vykonu ma na svedomi vyfuk...ale poleti to jen za tech podminek ze bude presne udelanej a podle toho bude splnovat to co chcem - otacky, silu, moment...toto musi byt rozvrzene...a vyfuk spravne zkonstruovan, jsou dneska na to programy ale gdo je max sikovnej tak si to spocita sam...ale neni to lehka zalezistos...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Já nevim co vy čekáte od toho že když tam dáte HIKONE a jinej filtr že to bude stíhačka...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ne pac je to jina objemova trida - uplne jine rozmery, a pak se taky kazdy ladak prizpusobuje konkretnimu stroji, navic kazdej fichtl je jinej takze vetsinou se vyfuky predelavaj primo na miru fikovi...podle me je do urcitych uprav nejlepsi ten origo, vycistis, nasadis, utesnis a letis + ten zvuk! to je k nezaplaceni, hotovy orchestr a 3 kone v cele + jeden dropatko zakrnelej ale co, hlavne ze to lita jak drak...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
spys si myslim že ti to eště 0,5 koně ubere pořadně to sestelun namaž vyčisti a pojedeš jako pán
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Prase      IP: uživatel5072    
a jak to vys ? ne je jednoduchy napsat
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
ne
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: kubajs      IP: uživatel582    
dobrej ve spolek potrebuju radu. mam jawku 175 kejvacku 356 kdyz sem dal na ni generalku tak sem na klikovce nemel simering jakto? jestli tam nakej ma bejt dejte prosim radu nebo rozmer dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud myslíš pod primárním kolečkem tak má frikulin pravdu.Je tam labyrint.Někdo dělá,že vysoustruží kolo stejnýho vnějšího průměru jako je ten labyrint a dá do něj gufero
 
 
Datum: 28. ledna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná proto, protože si tam měl labyrint....:-) Ne...?
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: ondrej      E-mail:      IP: uživatel368    
cus,chci se zeptat,jestli nevite cislo tmave modry barvy,ktera se davala taky origo na jeste kulaty cezety,dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Snickers16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus to tady: http://www.teluria.cz/text/cs/vzorkovnice-ral.aspx nebo tady: http://www.technobank.cz/vzornik-ral/ Určitě tam tu tvoji najdeš.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze to ma nazev Kralovská modř, kdyz to reknes v krame tak ti daj nakej vzornik a podle toho si vyberes,presny cislo nevim
 
 
Datum: 28. ledna 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl bych si koupit píst jedno kroužkovej a výbrus na 41 ale nevím jak to je s ojniční sadou protože normálně mají písty 10mm čep ale tento píst má 14 musel bych teda vyměnit tuto sasu za jinou??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel3091    
10 pistni čep měli jen 550, 555 a první 05. poslední 05, 20, 21, 23 a 23A měli prumer 14, takže jestli nemas pareza nebo arabka tak muzes bejt v klidu nic menit nemusis
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíš....? :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
cus prosimvas ma snizeni hlavy znetelnej vliv na vykon diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to točí do těch 10tisíc tak stačí futro.Většinou,ale když snížíš hlavu tak je to problém uchladit...Zvláš´t pokud jezdíš kross...
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádná živostnost motoru se nesníží pokud je to provedeno s citem a motor už po smrti dávno neni....! Jasný je že vyhrkanou jebku nemůžeš přiklopit kompresí. Pokud uděláš GO kliky a dáš nahoru jehly a na kliku kvalitní ložiska máš klid....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hlavně se sníží životnost motoru
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvýší to krouták motoru,ale samotný snížení hlavy ne,musíš si nechtat k tomu upravit i spalovací prostor hlavy.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat jaký význam má, když se píst zkrátí o dva milimetry??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, když se píst zkrátí o 2mm, tak bude asi zkrácenej. Význam vidím třeba v menší hmotnosti pístu. Nejspíš se ti změní výplach válce, změní k horšímu. Je pravděpodobné, že by se mohl píst propálit, já píst zkracuju o jinou hodnotu a s propalováním problém nemám. Snažím se ti maximálně poradil, ale je opravdu hloupé žes nenapsal ve kterém místě ten píst chceš zkracovat. Pokud bys píst zkrátil jinde (cca o 11mm), tak by ses dostal na tkz. otevřený rozvod (souvisí s p-V diagramem) používalo se to občas u těch nejvíc nabroušenejch motorů u motokár.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Smysl to má pokud je to opodstatněný.....2mm sou ale už docela dost....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:30
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
bud kratší o 2 mm :-D, no a sací kanál se dřív otevře a pozděj zavře.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:18
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
cau draci hledal jsem jak a kolik snizit hlavu ale moc jsem otom nenasel zajima me o kolik to mam snizit abych mohl davat porad special a melo to vetsi vykon?? a nacem? slobyto na freze? hlavne aby neodesli rychlejc loziska mam to jen tak lechce vzit?? v setinach? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2929    
hlava je moc citliva vjec a ked chce nekdo neco robit, tak by mnel otem najprv neco vjedet, a to ze sa tu nekdo bavi nad nevjedomostu je jeho vjec, mna len udivuje ze sa tu ptate furt nato iste, uz nekolik krat to tu frikulin a mnoho inych rikali, kazdy si upravuje jak chce, ked to nechcete od frikulina pomaly za pakatel tak skousejte alebo robte uz urobene,.... nevim nad cim furt polemizujete
 
 
Datum: 28. ledna 2009 8:26
 
 
 
 
Jméno: J@wer      IP: uživatel3402    
5,5ml mluvi samo za sobe ne? to uz staci dopocitat o kolik se ma snizit
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5097    
On je frikulín akorát tak náčelník VELKÁ HUBA
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já frikulínovi rozumím naprosto normálně. Nechápu že mu někdo nerozumí. Taky se mi líbí jak o hlavách raděj lidi který o tom nemají ani tucha, celkem se vždy pobavím. Já hlavu u fichtla dokážu snížit úplně v pohodě, zejména vzhledem k tomu jakej tady panuje názor na snižování.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
on jak mluvi v ty ladičský hatmatilce tak mu obcas neni rozumnet:-D ale prispevky pise tak,aby,kdyz vis o cem se mluvi,abys pochopil....kdyz nevis ktera bije,tak se ti zda ze mele blbosti:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Roxy      IP: uživatel5019    
Mě se zase liby frikulíne jak pokaždý říkáš něco jinýho tuhle si tady tvrdil že to snižuješ o 2mm aby se začlo něco dít a teď zase že se nedá říct o kolik!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to nejde říct o kolik....! v setinách se s tim ani nezabejvej na feéze to jde pokud máš otočenej stůl a motor jede na 95 naturál s 5,5 ml hlavou úplně v pohodě....! Líbí se mi jak tu o hlavách raděj lidi co o ní nic nevědí....!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawak      IP: uživatel5019    
Většinou se snižuje aspoň o 2 milimetri aby to mělo nějakej výkon ale musíš tam lejt aspoň 99tku když tam budeš lejt special tak ta úprava nemá moc cenu a ložiska musíš koupit nějaký hodně kvalitní jinak ti brzo vodejdou
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte kde bych moch sehnat odlitek vložky aby tam nebyly okýnka kanálů a nemusela se nijak upravovat jenom podle sebe vybrosit okýnka kanálů a kolik by mi tak stála? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5097    
frikulíne nech těch rad.Už jsem napsal,seš náčelník velká huba.Nemáš ani tušení že materiál je 42 2432 a litý do kokily.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.wmoto.ic.cz/ myslim že tady svůj problém vyřešíš.... Odlitek vložky jako takovej ti moc nikdo neudělá protože by se musela lejt odstředivým liím a stejně by se musela na soustruhu opracovat...!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 10:34
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
sežen si šedou litinu a soustruh litina stijí asi tak 300kč
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
čau nevíte za kolik se dá sehnat nejlevnější výbrus ,? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
40-60kč
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
v krnově 350
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
V Českých Budějovicích za 250 Kč výměným způsoben s dodáním pístu a kroužků v ceně.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 19:02
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
samotny vybrus za 50kč, ale nevim jestli to ještě dělá.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v rakovniku 330 komplet a kvalitne
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
v domazlicich 400
 
 
Datum: 26. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Cau vsichni... kdybych koupil novej pist (jawa 50-21) a prehodil pistni krouzky z toho staryho (najel sem na nich asi 50Km) na ten novej pist asi bych musel zajizdet co? ja jen ze na nem je lehce skrabnuty (uz sem to tak koupil) ale jezdi paradne tak ze by mohl jezdit treba o kapicku lip.... valec je hladkej .... Asi nepude bez zajizdeni co? pac ten pist bude mit beztak jinej rozmer... slo by ze bych presne (na setiny) zmeril stavajici pist zasel do mototechny nebo kdyby byl Sesa ochotny a mel pist (+- 0.01 - 0.02) stejny? Ja ze nechci zajizdet a takhle by se mi to vubec nevyplatilo.... diky moc za rady ikdyz budou nejspis (pro me) negativni ... :-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Jawer      IP: uživatel3402    
krouzek za 30kc uz te nezabije ne?
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: franta123      IP: uživatel3228    
Zdravim to chces rict zes ty krouzky po 50km zajel???kde je ten píst skrablej?jesi z boku tk to neva tesnost zajistují krouzky jesi na strane u hlavy tak bych to asi neresil.bud kup celou sadu pist+krouzky nebo na to ser.a zajetí pocítej tk aspon 200km as zacne porádne táhnout.hlavne mu nedupej na krk proti kopci.a zajisti vetsi mazani kvalitnim olejem.hodne zdaru pic
 
 
Datum: 27. ledna 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
nevymejslej takovyhle,s odpustenim,kraviny....proste kup pist i krouzky....porad to vase zajíždění..:-D...das tam na prvnich 100km vic oleje a prvni pulhodinu ho nebudes drzet pod krkem...nic lepsiho udelat nemuzes.....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaké máte zkušenosti s těmahle ložiskama vydrží dlouho?díky za rady http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1191.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
SKF jsou docela dobrý ložiska hlavě dřív byly vyhlášený ale dneska jsou skoro na stejný úrovni se ZKL nebo ZVL.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Snad to nejlepší co se dá koupit :-) a myslim ze ti to vetsina lidi co ho ma v motoru potvrdi....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: bobokopecky      IP: uživatel5067    
muzemi nekdo poradit jestli je u 90 jawi na cepu jsou jehli nebo je tam pouzdro medeny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Raziel      IP: uživatel4943    
jsou tam jehly
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
medemý pouzdro tam opravdu neni kdyztak bronzove!! jinak nevim..ale mam tuseni ze jehly!
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:13
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat, zda jste už někdo pro rychlý záběh motoru vetřely do válce molikot? (když se to udělá, tak jsem čet, že se válec už za 30minut může použít v plném zatížení) A jak ten molikot vlastně funguje, atd...? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
tohle bude sice oftopic,ale je to taky trochu k veci ....rikalo se tu ze pri zajizdeni jde dost o hrany kanálů,který když srazíš,tak velmi zrychlíš záběh.... Jinak o zabehu zavodniho motoru nic nevim,takze vic ti nereknu....ja bych tam dal proste lepsi olej a napred jezdil pomalu a pak skousel pridavat a sledoval bych jak se motor chová....na jednom krouzku nemas tak strasny treni jako na dvou,trech,takze by se to ani nemuselo tolik hřát a ani by se to nemuselo pridrit kdybys mu dal kotel..... snad ti nekdo rekne vic....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 14:29
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nevíte jestli je pravda že vložka z může mít výbrus až na 70ccm a jestli pasuje válec od pařeza do kartru mustang a nebo se musí vložka od pařeza nalisovat do pláště válce od mustafa,aby to pasovalo.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5082    
No prave ze nemá no.....je to jeden kus litiny...ale to ty urcite víš:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevěděl jsem že pařezáckej válec má vložku .... já se tu dozvim vždycky takovejch novejch věcí ....
 
 
Datum: 26. ledna 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5082    
samozrejmne ze kdyz uz by ses poustel do az tak rozsahle prestavby tak slicovat kanaly by pro tebe nemel byt az takovy problem:-D A ja si teda myslim ze to funguje uplne na jinym principu tahle prestavba vlozky...:-)Myslim ze z parezackyho valce si jakoby akorat vytocis silnejsi vlozku ktera stejne v casti zapustene do motoru bude slaboučká....co jsem tak cetl tak to neni prdel poradne udelat a na nekterejch zavodech to ani neni povoleny.....vetsinou se vrtani valce meri pred zavodem,takze ho nepropašuješ :-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám dojem, že vložka z pařeza 550,555 může mít výbrus na 60ccm, no a válec z pařeza na kartery asi moc nepasuje, protože má trochu jinak umístěný přepouštěcí kanály a asi i jinej tvar těch přepouštěcích kanálů
 
 
Datum: 26. ledna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne neni to pravda
 
 
Datum: 26. ledna 2009 11:16
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDRAVIM PROSIMVAS NEVITE NEKDO KOLIK JE PRESNE JEHLICEK RESPEKTIVE VALECKU MEZI OJNICÍ A ČEPEM PISTU U ČZ 175 487 MAM TAKEJ POCIT ZE MI JEDEN SPAD K SETRVACNIKU :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: kUBÍK      IP: uživatel1732    
na to bacha já ji takhle zadřel
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: stejsky      IP: uživatel330    
Ahoj, 28ks.
 
 
Datum: 26. ledna 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,jaká je největší šíře vejfukovýho kanálu aby nepraskal kroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednak podle materiálu ze kterýho je kroužek a pak taky na tvaru kanálu.......je poněkud rozdíl, jestli má kanál tvar obdélníka nebo třeba elipsy ;-)
 
 
Datum: 26. ledna 2009 0:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
a kolik u krouzku 1.5mm?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
podle pouziteho materialu z ktereho je vyroben pistni krouzek pro origo krouzky max 22mm.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 22:12
 
<  234  235  236  237  238  239  240  241  242  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:22:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu