|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 ZdaR,dotaz na horsta:kde se dá koupit ten slévárenský písek?dík za odpověd....chtěl bych si udělat víčka na zaslepení díry v klikovce
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 20:32
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 známej mi poradil zaslepit čepy Lukoprenem zatím sem to nezkoušel ale myslim že to není spatny řešení
Datum: 02. února 2009 20:32
Jméno: Horst
IP: uživatel5166
 Kup si jemný šamot a písek z pojistek.
Datum: 02. února 2009 19:29
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 normálně to vyřež ostrým nožíkem do polotovaru a pak pilníkem nebo na brusce dolaď.pak to můžeš ještě uplně dodělat šmirglem,a udělej to natěsno.ono až se to nasákne trochu oilem tak se to roztahne a budeš mít jistotu že to nevypadne,ale jednou tady někdo psal že prejk ty korky začas "vyhoří".Nevím co je na tom pravdy.
ů
Datum: 02. února 2009 16:15
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 A jak mam ten korek a cim seříznout aby se mi vešel do tej díry?
Datum: 02. února 2009 11:13
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 korek vydrží v pohodě, ale já ho pro jisotu vždycky zakápnu vteříňákem...
Datum: 02. února 2009 10:57
Jméno: Tuner
IP: uživatel5019
 A vydrží to ten korek ty tlaky mam totiš sníženou hlavu?..a toho tam mam přilepit nebo jak tam bude držet?
Datum: 02. února 2009 10:15
 Odvrtané otvory zaslepit korkem - špuntem příslušného průměru. Nejlepší řešení. Doplněním víček se mění hodnota vyvážení kliky a může se stát,že dojde k vibracím motoru,zrovna v otáčkách kde to nebudete potřebovat!
Datum: 02. února 2009 9:07
 prominte že pořád píšu ale rozhodl jsem se že si nechám udělat 8 výbrus to vrtání 40mm a tak mi po pravdě řeknite bude to trochu poznat že to má větší sílu než s vrtáním 38mm bude to silnější?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:14
 Výbrusové písty na 8-10 výbrusy mám-jsem výbrusová firma,dokonce mysím že jsou tam i kompletní písty s 1 kroužkem,cena 2 kruh s výbrusem přijde na 420 Kč 1 kruh stojí 550 Kč samozžejmě ,že je to i materiálem + potovné. Válec je možno poslat balíčkem. Válec je však třeba před výbrusem upravit,dle dokumentace,které je na netu spousty!
Datum: 02. února 2009 9:14
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 No to je jasnyto poznas ale radim ti kdyz budes delat vybrus jako ja tak si tam dej i jehlickovy lozisky misto kluznejch, vylesti kanalky dej napasuj tam karbec z 125, muzes i klapkovy sani, a nejaky mensi tuningy a pak by ti to melo dat 100km/h kamos od jednoho myho kamosa to delal a 100km/h mu to prej da krasne s temahle tuningama ja si je taky budu delat ale neco to bude taky stat takze si zacni trochu setrit, ja kdyz sem to psal semka tak mi neverili ze to da 100km/h ale je to pravda ver mi.
Datum: 02. února 2009 8:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
 poznas prd.....pojede to vic nez predtim,protoze budes mit valec po vybrusu....kdyz to prezenu tak kdyz to dobre seridis a budes mit vse v cajku tak bys moh mit 3.8 HP ....ale to ma obcas i dobre udelanej obyc fichtl....
Datum: 01. února 2009 22:48
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 jo to vis ze to paznas!ale necekej ze ti ta 55ccm nejak poleti!
Datum: 01. února 2009 21:59
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me by zajimalo jak zabrousit hlavu aby tesnila protoze fouka a brusnou pastou to de desne pomalu ale zas to pomaha to mam tocit zhlavou treba 20 minut?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 13:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
 fikusy to snad uz neni mozny  Fakt to nemuze bejt rukama??? A nebo foukající válec(taky mam jeden takovej  ) ale fakt te lituju....furt se srat s nejakou hlavou
Datum: 02. února 2009 13:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zhlnikovym tesnenim mi dejte pokoj to netesni uz vubec , a hlavu jsem koupil novou a taky netesni proste musim zabrusovat komunistickou brus. pastou
Datum: 02. února 2009 13:50
 Kup v jakémkoliv krámu na motocykly hliníkové těsnění pod hlavy na stroj,který máš,dej ho tam a je pokoj.
Datum: 02. února 2009 9:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
 ty a ta tvoje hlava  fikusy ze tu hlavu nezahodis a nesezens si jinou....vzdyt ty uz z toho musis mejt nestastnej......ja este v zivote hlavu nezabrusoval a nefoukala mi nikdy....
Datum: 01. února 2009 21:58
 toč až bude valec pravidelně vepsaný v hlavě
Datum: 01. února 2009 21:45
Jméno: maro50
IP: uživatel5127
 neviem aku brusnu pastu mas ty ale ja keby som to tocil s mojou starov komunistickov 20 min..tak ju mozno znizim o 1mm...lebo ja som to mal za 5 min tocenia hotovo...a este som zbrusil aj tu drazku co je na vlozke na minimum...
Datum: 01. února 2009 21:24
 když mám obsah 60ccm tak je to jaký vrtání? 40mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 13:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
Datum: 02. února 2009 13:58
 no jistě všechno důkladně vyleštit......  ...... někde jsem četl "polished parts look so fast" ..... jak vidno skoro všichni se tu tím řídí.....
Datum: 02. února 2009 0:56
 hlavně je důležitý vyleštit kanálky....
Datum: 01. února 2009 23:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5147
 tak nejak jak rek monter...vrtani 40 je 55.3ccm a vrtani 41.5 je 60ccm ....vse s presnosti cca
Datum: 01. února 2009 21:46
 vrtání 40mm má 8 výbrus a to není obsah 60ccm jak si většina myslí ale 55.8....60tka má vrtání tuším 41.8 ale newím to přesně
Datum: 01. února 2009 20:33
Jméno: OMG
IP: uživatel5087
 aliaz:cross skusenost s vysekanim:Vysekal jsem se několikrát dvykrát pořádně jednou mi chyt kořen stupačku a letěl jsem vzduchem bez motorky podruhé jsem dal v krbecu jehlu vedle díry a při plným plynu jsem to napral do zdi OMG!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 15:51
Datum: 08. února 2009 15:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Datum: 02. února 2009 14:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5155
 a co jako....se mu smejes?.... to si vic pitomej nez on...!!!!
Datum: 02. února 2009 13:59
Jméno: OMG
IP: uživatel5087
 to neni moje to ma na profilu CROSS ja bych takovou kokotinu nenapsal
Datum: 01. února 2009 19:56
Jméno: Dawe
IP: uživatel680
 to seš teda velkej kluk
Datum: 01. února 2009 19:52
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 cus chlapi chci se zeptat kdybych vylestil spalovaci prostor hlavy tak ma to nejakej uzitecnej vliv?a jak a cim se to dela dik moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 21:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja to lestil malim kulatim kartacem a nato mam takovou potvoru neco jako vrtacka ale ma to mrte otacky a mrte dobre to vyplachuje ale musis davat kvalitni olej v malim mnozstvi a dovi jestli se to stejne neusadi
Datum: 01. února 2009 21:07
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 akorá že se ti tam nebude usazovat karbon/vem silichrom a hadr a lešti jinak nevim co furt máte s tim leštěním
Datum: 01. února 2009 19:14
 zdar borci chcu se vás zeptat na jednu důležitou věc nechám si udělat převrtat válec na obsah 60 je to ten 8 výbrus a vydrží to ta normální klikovka ta původní co je v pionýru? nebo tam musím mít nějakou speciální jen aby se mě ta původní nerozletěla vydrží to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 19:41
Jméno: kaduchpaca
IP: uživatel65
 jo ja mam simaka 60ccm a je vrtanej 41.98 a jeto 60 ccm a kdyz to zadres tak tu ma sesa prece jeste 9a 10 vybrus
Datum: 01. února 2009 19:41
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 takže 8.výbrus neni 60ccm ale 55.8 a klika to vydrží ale já bych si to nedál zadřeš a končíš
Datum: 01. února 2009 19:07
 ahoj prosim o radu mam čz 175 píst má ve válci vůly válec má průměr 59,36mm myslím že je píst menší ale zjistil jsem že se dělá jenom 59mm tím to ztrácí kompresy dá se to nějak utěsnit kroužkama dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:58
 tak zkus koupit kroužky jinde než kde je kupuješ (nekde dělaj užší, někde širší, nebo se dělalo že se koupil u číslo větší kroužek a že se zakratily zamky...
Datum: 01. února 2009 17:58
 Ahoj Mám JAWA 555. Chtěl bych předělat kliku na jehličkové ložiska, také převodovku na jehly. Také trochu vytunit motor. Nevíte kdo takové úpravy dělá??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:54
 kliku na jehličkách mám.. musí se rozlisovat a dát tam ojnici s jehličkama z 21... to už má 14 čep, takže i píst s takovým čepem.. převodovku na jehláchc nemám... korát mám ještě hlavu z 21.. lítá to jak drak  teď to budu dávat do kupy...
Datum: 01. února 2009 12:54
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 cau,potřeboval bych zase poradit.Koupil sem fika a ta mala šipka co je vyražená na pistu mi směřuje nahoru.Je to hodně špatny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 10:36
 musí směřovat dolů jinak se ti může seknout pístní kroužek o výfukový kanál
Datum: 01. února 2009 10:36
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jj musiš ten pist do 24 hodin otočit jinak už nikdy nepojede !!!!!!!
Datum: 31. ledna 2009 23:36
Jméno: wurth
IP: uživatel2971
 Zdarec,chci se zeptat jestli musim vyvazit kliku pokud udelam prefuk pres pist teoreticky bych mel protoze na rusim hmotnost kmitajicich hmot ale nemelo by to byt az tak hrozne.Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 21:04
 Zdar draci dys budu menit ojnici na klice za ojnici s jehlou musim rozlisovat kliku?jedna se o 05.diky je to moje 1 GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 19:45
Jméno: kaduchpaca
IP: uživatel65
 kluci ja jsem to centroval na soustruhu na praxi a myslim ze docela dobře jeste uvidim coto udela v motoru pak určite pisnu chci videt kdy to vysipe ložiska
Datum: 01. února 2009 19:45
Jméno: Horst
IP: uživatel5148
 pro Pestice:nech si kliku udělat nebo kup jinou.Na takovou opravu potřebuješ přípravky,měřidla a hlavně zkušenost.Pro ostatní i motory 2T mají rozeběratelné ojnice,ale čepy jsou tlakově mazaný.A také 4T motor mají v ojnicích valivá ložiska a klika jde rozebrat.
Datum: 01. února 2009 17:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no to je rozdil 2T a 4T ojnic...nebo vlastne spise auto ojnic...pac gdyz mas 4 ojnice (4 valec) na jedny klikovce tak je docela tezky rozebrat celou klikovku kvuli jedny ojnici, vycentrovat atd atd...
Datum: 31. ledna 2009 23:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já jsem viděl zatím u všech aut že to mají "rozebiratelné", asi proto, aby nemuseli měnit celou klikovku když se rozsype jedna ojnice... a naopak jsem viděl že tam, kde je jen jedna ojnice je to většinou na rozlisování
Datum: 31. ledna 2009 21:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 no on je patrik trochu namachrovanejsi,ale nemyslel to asi spatne..... to je jasny ze u skodarny se ojnice daj ve spodnim oku rozebrat a vindat,ale u fichtla se to musi nechat rozlisovat,repasovat a slisovat a !!!vycentrovat!!! tudiz to nejde udelat doma na koleni,ale nekde treba v dilne kde maj lis a hodinky....tak asi tak no..
Datum: 31. ledna 2009 20:48
 patrik.......Videl ale kdys sme stavely motor ze 130.a na 130covej klice de ojnice sundat bez rozlisovaní!!!fikovou sem v ruce nemel jinak bych se neptal!skus premejslet nez neco napises!!!
Datum: 31. ledna 2009 19:35
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 si normální????? viděl si někdy kliku????
Datum: 31. ledna 2009 18:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když budeš vyměňovat ojnici, tak musíš rozlisovat kliku
Datum: 31. ledna 2009 14:41
 Ahoj, píšu už poněkolikátý: je třeba při půlení motoru u babety 207 vyndavat spojky? Zdá se mi, že pod tím jsou ještě nějaký šrouby, co drží kartery spolu, dík J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 14:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Spojky musíš odstranit ,protože pod spojkou jsou dva šrouby M 6x 25,kterými jsou sešroubovány kartery.
Datum: 31. ledna 2009 14:09
Jméno: Adam
IP: uživatel5123
 Hojte draci mam loziska 6303 nebo jak toje proste na kliku ,ale neni tam napsane c3,ale te to zvl nebo jaka je ta znacka ceskoslov. tak by me zajimalo , jestli to tam muze jit ? dikes draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:10
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 hele klidne muze ae je lepsi to C3 protoze se nezadira ma nejakou vuli ae vobycejny se da taky pouzit ae uz to neni garantovana zivotnost zatim
Datum: 30. ledna 2009 23:10
 na kliku rozhodne C3 nekdy je to napsane po obvode loziska,,to co jde do kartru
Datum: 30. ledna 2009 21:08
Jméno: cucak
IP: uživatel5119
 dobry chcem za optat jaka sou najlepsi lozis myslim znacku idem ich menit na cz 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:55
 Vždycky byly nejlepší SKF.Nevim jak je tomu teď.Možná už jsou na stejný úrovni jako ZKL
Datum: 30. ledna 2009 17:55
 Zdarec hosi,zajima me jak mam zmerit kanalky,protoze nvm jestli mam merit hranu ktera je bliz ki pistu nebo tu bliz k valci!Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 na to musis prijit sam
Datum: 30. ledna 2009 16:40
Jméno: Pecan
IP: uživatel1226
 cus hele kdyz dam na mustanga jen jeden pistni krouzek ovlivni to vikon nebo tam musi byt oba dva?????.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:44
 Cawte no tak ja zavodim uz 3 rok na jednokruzkovom pieste a nemam stym problem.Je pravda ze dva utesnia viacej ako jeden ale to je vpohode
Datum: 31. ledna 2009 13:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to rika ten pravej
Datum: 30. ledna 2009 19:42
Jméno: ShAnIm_TrAvU
IP: uživatel5087
 smrdis prase
Datum: 30. ledna 2009 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale tak mylne se domnivam ze gdyz to tu napisu tak nove prichozi se uz ptat nebude...a zatim to nevychazi  ale je to vcelku smutny...doufam ze aspon ten FAG bude mit nejaky ucel...
Datum: 30. ledna 2009 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 ze te bavi porad psat ty slohy....  Ja uz skoro rezignoval.... to uz musi bejt abych napsal vic jak dva radky
Datum: 30. ledna 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sem mel dvoukrouzkovy pist a jeden krouzek se tam zapek takze jen jeden to tesnil...rychlost parada ale gdyz se jede do kopce ve dvou tak to dvojka nebera a jednicka vytocena jak prase...akorat devastace motoru...pokud koupis ten TUNING jednokrouzek tak ten do origo pistu stejne nenarves, na to musis specialni jednokrouzkovy pist...nehlede na to ze na konci stranky je ten uplne samej dotaz, koukni se tam ale plati - 3 krouzky - sila do kopcu, perfektni na origo fika, max do tech 60 ale kopce na trojku v 65 neni zas takovej problem...1 krouzek - do neupraveneho motoru nevhodny pac sice toci o dost vic (mensi treni, jiny material atd atd) ale zas jelikoz je jen jeden tak neudrzi tak dobre kompresi a takze sila stoji fakt za prd, do kopce se bude rvat jednotka se dvojkou...2 krouzkovy pist je idealni na seriovy stroj na kerym jezdi jeden a nechce byt predjizdenej od cyklistu, dobre toci, rychlost fajn, sila tez obstojna...sice do kopce je slyset ze ztraci ale na rovince s origo motorem sestelovanym a zrenovovanym do sroubku do tech 80 jede...
Datum: 30. ledna 2009 13:52
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel5117
 No to jsou zase rady ....  ...zvlášť domte....
Datum: 30. ledna 2009 11:47
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Ale rozjede a jezdito i ve dvou ale nema to silu.KAmarad mel třikrouzkovej pist a dva krouzky zlomil a tak jezdil na jeden tak 50km pak prasknul.
Datum: 30. ledna 2009 10:04
Jméno: domte
IP: uživatel779
  jsi trochu jouda ne?  když bys dal jen jeden kroužek na dvoukroužkovej píst tak se ti to ani nerozjede.... ale myslím že existujou jednokroužkový písty
Datum: 30. ledna 2009 9:43
Jméno: ofen
IP: uživatel2971
 Zdarec,hosi chci se zeptat jestli nevite o nejake fotce ,kde jsou ukazany kanalky yamaha dt ci rd.Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 jako premejslel sem jestli ti vubec neco reknu,nebo te jen normalne odpalkuju nejakou hlaskou,protoze tohle neni vhodnej pristup k veci,ale nakonec sem ti poradil aspon tu motoinzerci....ale jinak staci napsat do googlu "valec yamaha Dt" a pak kliknout na zalozku obrazky.....chce to jen chtit ...ne jen cekat...a pokud mozno kdyby ti to nekdo dal rovnou narysovany na papire na fichtlackej motor....
Datum: 30. ledna 2009 17:04
Jméno: ofen
IP: uživatel2971
 To standa: - diky, ale nvm, proc se ti zda ,ze drzkuju.Ja sem rad ,ze mi nekdo poradi ale pokud nekdo zace rikat, ze to sem nepatri tak nemam 100 chuti se s nim vybavovat, tady nejdo o yamahu ale o pinyra.Zajima mne rozmisteni kanalku, abych si to trochu omrknul a skusil si udelat 3 prefuk na pionyra.A navic frikulin ma strasne rad tady tyto kratke odpovedi.Jenze ony mi moc nepomuzou.Tudiz kdokolik nema zajem odpovidat tak at neodpovida ale at sem nepise hovadiny! A jeste jednou dik za tu motoinzerci uz sem si to nasel.
Datum: 30. ledna 2009 15:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5118
 Doporucim ti jednu vec...jdi na forum yamahy....a kdyz uz s tim otravujes tady,tak aspon nedrzkuj ty frajirku....na to sem alergickej ...jinak nedavno byl v motoinzerci tuningovej valec z neceho takovyho,tak se tam podivej....vsechno v nem videt neni,ale to podstatny jo.....
Datum: 30. ledna 2009 15:27
Jméno: ofen
IP: uživatel2971
 I rozmisteni v seriovym fiku je stejny.Hm to sem nevedel ,ze je tam i ten 3 prepoustak a proc mi tady furt neco pisete.Jediny o com se vas pozadal byla fotka vlozky dt ci rd
Datum: 30. ledna 2009 14:19
 Stejně jako ve fíku..  Zdenkku nech ho....
Datum: 30. ledna 2009 12:56
Jméno: ofen
IP: uživatel2971
 kdo mluvi o kopirovani staci mi kdyz uvidim jak to vypada a jak to tam faka
Datum: 30. ledna 2009 11:49
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel5117
 To stejně nezkopíruješ.....
Datum: 30. ledna 2009 11:40
Jméno: ofen
IP: uživatel2971
 j a proc myslis ze se asi ptam na kanalky
Datum: 30. ledna 2009 11:28
Jméno: hh
IP: uživatel5114
 hm proc myslis ze se to tady jmenuje fichtl kramek..?
Datum: 30. ledna 2009 11:10
Jméno: ofen
IP: uživatel2971
 ale patri!
Datum: 30. ledna 2009 8:09
Jméno: hh
IP: uživatel5114
 to sem tak trochu nepatri..
Datum: 29. ledna 2009 23:28
Jméno: hakon
IP: uživatel4226
 Čus draci v čem má výhodu ten jodnokroužkovej píst. Myslel jsem si ze cim vic kroužků tim líp
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 13:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale proc? origo 3 krouzkac je akt dobrej, lital sem s nim a s kamoskou do kopce na trojku a vydrzela tam trojka az uplne do vrchu, v mirnejch kopcich rychlost pod 65 km/h proste nesla, po rovince to pres 70 neslo ale ty kopce by mi mohl zavidet gde gdo...takovej vrchar to byl
Datum: 30. ledna 2009 13:54
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 bez dalších ůprav ti je jednokroužek platnej jak mrtvýmu kabát dej tam norma dvojkroužek tříkroužek bych a fichtla nikdy nedal
Datum: 29. ledna 2009 19:52
Jméno: hakon
IP: uživatel4226
 tak jakej je teda lepší
Datum: 29. ledna 2009 19:46
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 jednokroužkovej píst - menší tření-lepší otáčky, ale menší těsnost spalovacího prostoru vícekroužkovej píst - větší tření-hůř de do otáček, ale vetší těsnost spalovacího prostoru
Datum: 29. ledna 2009 19:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano tento dotaz uz tu dlouho nebyl
Datum: 29. ledna 2009 19:09
 Zdarec mam panelku 559 a chtěl bych vědět jestli netěsnost pistních kroužků ma za následek vysokou spotřebu paliva. Kolik cca stojí výbrus panelkového válce dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:14
 sesteluj si smes tim sroubem s perkem zakladni nastaveni 1 a pul otacky od lehkeho dotazeni
Datum: 30. ledna 2009 17:14
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 no já za výbrus + píst + čep + kroužky platil 900,-
Datum: 29. ledna 2009 19:38
 jo,netesnost pistnich krouzku ma vliv na spotrebu,a vybrus panelkovyho valce sem platil 600kc
Datum: 29. ledna 2009 19:22
|



|