slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tuner      IP: uživatel5019    
ZdaR,dotaz na horsta:kde se dá koupit ten slévárenský písek?dík za odpověd....chtěl bych si udělat víčka na zaslepení díry v klikovce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel1303    
známej mi poradil zaslepit čepy Lukoprenem zatím sem to nezkoušel ale myslim že to není spatny řešení
 
 
Datum: 02. února 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5166    
Kup si jemný šamot a písek z pojistek.
 
 
Datum: 02. února 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
normálně to vyřež ostrým nožíkem do polotovaru a pak pilníkem nebo na brusce dolaď.pak to můžeš ještě uplně dodělat šmirglem,a udělej to natěsno.ono až se to nasákne trochu oilem tak se to roztahne a budeš mít jistotu že to nevypadne,ale jednou tady někdo psal že prejk ty korky začas "vyhoří".Nevím co je na tom pravdy. ů
 
 
Datum: 02. února 2009 16:15
 
 
 
 
Jméno: Tuner      IP: uživatel5019    
A jak mam ten korek a cim seříznout aby se mi vešel do tej díry?
 
 
Datum: 02. února 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
korek vydrží v pohodě, ale já ho pro jisotu vždycky zakápnu vteříňákem...
 
 
Datum: 02. února 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Tuner      IP: uživatel5019    
A vydrží to ten korek ty tlaky mam totiš sníženou hlavu?..a toho tam mam přilepit nebo jak tam bude držet?
 
 
Datum: 02. února 2009 10:15
 
 
 
 
Jméno: Kučera Morava      E-mail:      IP: uživatel5152    
Odvrtané otvory zaslepit korkem - špuntem příslušného průměru. Nejlepší řešení. Doplněním víček se mění hodnota vyvážení kliky a může se stát,že dojde k vibracím motoru,zrovna v otáčkách kde to nebudete potřebovat!
 
 
Datum: 02. února 2009 9:07
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
prominte že pořád píšu ale rozhodl jsem se že si nechám udělat 8 výbrus to vrtání 40mm a tak mi po pravdě řeknite bude to trochu poznat že to má větší sílu než s vrtáním 38mm bude to silnější? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: Kučera Morava      E-mail:      IP: uživatel5152    
Výbrusové písty na 8-10 výbrusy mám-jsem výbrusová firma,dokonce mysím že jsou tam i kompletní písty s 1 kroužkem,cena 2 kruh s výbrusem přijde na 420 Kč 1 kruh stojí 550 Kč samozžejmě ,že je to i materiálem + potovné. Válec je možno poslat balíčkem. Válec je však třeba před výbrusem upravit,dle dokumentace,které je na netu spousty!
 
 
Datum: 02. února 2009 9:14
 
 
 
 
Jméno: Vojta-Pekelny Satan      IP: uživatel1696    
No to je jasnyto poznas ale radim ti kdyz budes delat vybrus jako ja tak si tam dej i jehlickovy lozisky misto kluznejch, vylesti kanalky dej napasuj tam karbec z 125, muzes i klapkovy sani, a nejaky mensi tuningy a pak by ti to melo dat 100km/h kamos od jednoho myho kamosa to delal a 100km/h mu to prej da krasne s temahle tuningama ja si je taky budu delat ale neco to bude taky stat takze si zacni trochu setrit, ja kdyz sem to psal semka tak mi neverili ze to da 100km/h ale je to pravda ver mi.
 
 
Datum: 02. února 2009 8:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
poznas prd.....pojede to vic nez predtim,protoze budes mit valec po vybrusu....kdyz to prezenu tak kdyz to dobre seridis a budes mit vse v cajku tak bys moh mit 3.8 HP ....ale to ma obcas i dobre udelanej obyc fichtl....
 
 
Datum: 01. února 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
jo to vis ze to paznas!ale necekej ze ti ta 55ccm nejak poleti!
 
 
Datum: 01. února 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
me by zajimalo jak zabrousit hlavu aby tesnila protoze fouka a brusnou pastou to de desne pomalu ale zas to pomaha to mam tocit zhlavou treba 20 minut? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5155    
fikusy to snad uz neni mozny:-D Fakt to nemuze bejt rukama??? A nebo foukající válec(taky mam jeden takovej:-() ale fakt te lituju....furt se srat s nejakou hlavou:-(
 
 
Datum: 02. února 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zhlnikovym tesnenim mi dejte pokoj to netesni uz vubec , a hlavu jsem koupil novou a taky netesni proste musim zabrusovat komunistickou brus. pastou
 
 
Datum: 02. února 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Kučera Morava      E-mail:      IP: uživatel5152    
Kup v jakémkoliv krámu na motocykly hliníkové těsnění pod hlavy na stroj,který máš,dej ho tam a je pokoj.
 
 
Datum: 02. února 2009 9:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
ty a ta tvoje hlava:-D fikusy ze tu hlavu nezahodis a nesezens si jinou....vzdyt ty uz z toho musis mejt nestastnej......ja este v zivote hlavu nezabrusoval a nefoukala mi nikdy....:-)
 
 
Datum: 01. února 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toč až bude valec pravidelně vepsaný v hlavě
 
 
Datum: 01. února 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5127    
neviem aku brusnu pastu mas ty ale ja keby som to tocil s mojou starov komunistickov 20 min..tak ju mozno znizim o 1mm...lebo ja som to mal za 5 min tocenia hotovo...a este som zbrusil aj tu drazku co je na vlozke na minimum...:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
když mám obsah 60ccm tak je to jaký vrtání? 40mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5155    
Pozor ale....vy se jim furt smejete,skrze to lesteni,ale ve starejch navodech to opravdu je:-D:-D ...kazdej kdo se tu zepta na tuning,tak ho odkazeme na navody na pajkovo webu a pak tu sou samy lestici kanalků:-D:-D v podstate si to delame sami:-D:-D
 
 
Datum: 02. února 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jistě všechno důkladně vyleštit...... :-D ...... někde jsem četl "polished parts look so fast" ..... jak vidno skoro všichni se tu tím řídí..... :-D
 
 
Datum: 02. února 2009 0:56
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně je důležitý vyleštit kanálky.... :-D
 
 
Datum: 01. února 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5147    
tak nejak jak rek monter...vrtani 40 je 55.3ccm a vrtani 41.5 je 60ccm ....vse s presnosti cca:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrtání 40mm má 8 výbrus a to není obsah 60ccm jak si většina myslí ale 55.8....60tka má vrtání tuším 41.8 ale newím to přesně
 
 
Datum: 01. února 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: OMG      IP: uživatel5087    
aliaz:cross skusenost s vysekanim:Vysekal jsem se několikrát dvykrát pořádně jednou mi chyt kořen stupačku a letěl jsem vzduchem bez motorky podruhé jsem dal v krbecu jehlu vedle díry a při plným plynu jsem to napral do zdi OMG!! :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG jestli mi nevěříš tak mě je to fuk,ale aspon sem se vysekal ne jako ty ty bys ani nemoh když jezdíš na dětskej tříkolce!:-):-):-):-)
 
 
Datum: 08. února 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
:-D
 
 
Datum: 02. února 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5155    
a co jako....se mu smejes?.... to si vic pitomej nez on...!!!! :-D
 
 
Datum: 02. února 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: OMG      IP: uživatel5087    
to neni moje to ma na profilu CROSS ja bych takovou kokotinu nenapsal :-D
 
 
Datum: 01. února 2009 19:56
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel680    
to seš teda velkej kluk
 
 
Datum: 01. února 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
cus chlapi chci se zeptat kdybych vylestil spalovaci prostor hlavy tak ma to nejakej uzitecnej vliv?a jak a cim se to dela dik moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja to lestil malim kulatim kartacem a nato mam takovou potvoru neco jako vrtacka ale ma to mrte otacky a mrte dobre to vyplachuje ale musis davat kvalitni olej v malim mnozstvi a dovi jestli se to stejne neusadi
 
 
Datum: 01. února 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
akorá že se ti tam nebude usazovat karbon/vem silichrom a hadr a lešti jinak nevim co furt máte s tim leštěním
 
 
Datum: 01. února 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar borci chcu se vás zeptat na jednu důležitou věc nechám si udělat převrtat válec na obsah 60 je to ten 8 výbrus a vydrží to ta normální klikovka ta původní co je v pionýru? nebo tam musím mít nějakou speciální jen aby se mě ta původní nerozletěla vydrží to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: kaduchpaca      IP: uživatel65    
jo ja mam simaka 60ccm a je vrtanej 41.98 a jeto 60 ccm a kdyz to zadres tak tu ma sesa prece jeste 9a 10 vybrus:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
takže 8.výbrus neni 60ccm ale 55.8 a klika to vydrží ale já bych si to nedál zadřeš a končíš
 
 
Datum: 01. února 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: dodo      E-mail:      IP: uživatel5150    
ahoj prosim o radu mam čz 175 píst má ve válci vůly válec má průměr 59,36mm myslím že je píst menší ale zjistil jsem že se dělá jenom 59mm tím to ztrácí kompresy dá se to nějak utěsnit kroužkama dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak zkus koupit kroužky jinde než kde je kupuješ (nekde dělaj užší, někde širší, nebo se dělalo že se koupil u číslo větší kroužek a že se zakratily zamky...
 
 
Datum: 01. února 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel5144    
Ahoj Mám JAWA 555. Chtěl bych předělat kliku na jehličkové ložiska, také převodovku na jehly. Také trochu vytunit motor. Nevíte kdo takové úpravy dělá??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kliku na jehličkách mám.. musí se rozlisovat a dát tam ojnici s jehličkama z 21... to už má 14 čep, takže i píst s takovým čepem.. převodovku na jehláchc nemám... korát mám ještě hlavu z 21.. lítá to jak drak :-) teď to budu dávat do kupy...
 
 
Datum: 01. února 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
cau,potřeboval bych zase poradit.Koupil sem fika a ta mala šipka co je vyražená na pistu mi směřuje nahoru.Je to hodně špatny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí směřovat dolů jinak se ti může seknout pístní kroužek o výfukový kanál
 
 
Datum: 01. února 2009 10:36
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jj musiš ten pist do 24 hodin otočit jinak už nikdy nepojede !!!!!!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: wurth      IP: uživatel2971    
Zdarec,chci se zeptat jestli musim vyvazit kliku pokud udelam prefuk pres pist teoreticky bych mel protoze na rusim hmotnost kmitajicich hmot ale nemelo by to byt az tak hrozne.Predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
ja myslim ze bezna klika hazi takovym spusobem,ze 1g z pistu ji nerozhodii:-D:-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci dys budu menit ojnici na klice za ojnici s jehlou musim rozlisovat kliku?jedna se o 05.diky je to moje 1 GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: kaduchpaca      IP: uživatel65    
kluci ja jsem to centroval na soustruhu na praxi a myslim ze docela dobře jeste uvidim coto udela v motoru pak určite pisnu chci videt kdy to vysipe ložiska:-D
 
 
Datum: 01. února 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5148    
pro Pestice:nech si kliku udělat nebo kup jinou.Na takovou opravu potřebuješ přípravky,měřidla a hlavně zkušenost.Pro ostatní i motory 2T mají rozeběratelné ojnice,ale čepy jsou tlakově mazaný.A také 4T motor mají v ojnicích valivá ložiska a klika jde rozebrat.
 
 
Datum: 01. února 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no to je rozdil 2T a 4T ojnic...nebo vlastne spise auto ojnic...pac gdyz mas 4 ojnice (4 valec) na jedny klikovce tak je docela tezky rozebrat celou klikovku kvuli jedny ojnici, vycentrovat atd atd...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
já jsem viděl zatím u všech aut že to mají "rozebiratelné", asi proto, aby nemuseli měnit celou klikovku když se rozsype jedna ojnice... a naopak jsem viděl že tam, kde je jen jedna ojnice je to většinou na rozlisování
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
no on je patrik trochu namachrovanejsi,ale nemyslel to asi spatne..... to je jasny ze u skodarny se ojnice daj ve spodnim oku rozebrat a vindat,ale u fichtla se to musi nechat rozlisovat,repasovat a slisovat a !!!vycentrovat!!! tudiz to nejde udelat doma na koleni,ale nekde treba v dilne kde maj lis a hodinky....tak asi tak no..:-)
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
patrik.......Videl ale kdys sme stavely motor ze 130.a na 130covej klice de ojnice sundat bez rozlisovaní!!!fikovou sem v ruce nemel jinak bych se neptal!skus premejslet nez neco napises!!!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
si normální????? viděl si někdy kliku????
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
když budeš vyměňovat ojnici, tak musíš rozlisovat kliku
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:41
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel3884    
Ahoj, píšu už poněkolikátý: je třeba při půlení motoru u babety 207 vyndavat spojky? Zdá se mi, že pod tím jsou ještě nějaký šrouby, co drží kartery spolu, dík J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Spojky musíš odstranit ,protože pod spojkou jsou dva šrouby M 6x 25,kterými jsou sešroubovány kartery.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel5123    
Hojte draci mam loziska 6303 nebo jak toje proste na kliku ,ale neni tam napsane c3,ale te to zvl nebo jaka je ta znacka ceskoslov. tak by me zajimalo , jestli to tam muze jit ? dikes draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: libdas      IP: uživatel5104    
hele klidne muze ae je lepsi to C3 protoze se nezadira ma nejakou vuli ae vobycejny se da taky pouzit ae uz to neni garantovana zivotnost zatim
 
 
Datum: 30. ledna 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kliku rozhodne C3 nekdy je to napsane po obvode loziska,,to co jde do kartru
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: cucak      IP: uživatel5119    
dobry chcem za optat jaka sou najlepsi lozis myslim znacku idem ich menit na cz 175 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vždycky byly nejlepší SKF.Nevim jak je tomu teď.Možná už jsou na stejný úrovni jako ZKL
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: JackNoFree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hosi,zajima me jak mam zmerit kanalky,protoze nvm jestli mam merit hranu ktera je bliz ki pistu nebo tu bliz k valci!Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5118    
na to musis prijit sam;-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
cus hele kdyz dam na mustanga jen jeden pistni krouzek ovlivni to vikon nebo tam musi byt oba dva?????.dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: majlo      E-mail:      IP: uživatel5133    
Cawte no tak ja zavodim uz 3 rok na jednokruzkovom pieste a nemam stym problem.Je pravda ze dva utesnia viacej ako jeden ale to je vpohode
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to rika ten pravej:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: ShAnIm_TrAvU      IP: uživatel5087    
smrdis prase
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale tak mylne se domnivam ze gdyz to tu napisu tak nove prichozi se uz ptat nebude...a zatim to nevychazi:-Dale je to vcelku smutny...doufam ze aspon ten FAG bude mit nejaky ucel...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5118    
ze te bavi porad psat ty slohy....:-) Ja uz skoro rezignoval.... to uz musi bejt abych napsal vic jak dva radky:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sem mel dvoukrouzkovy pist a jeden krouzek se tam zapek takze jen jeden to tesnil...rychlost parada ale gdyz se jede do kopce ve dvou tak to dvojka nebera a jednicka vytocena jak prase...akorat devastace motoru...pokud koupis ten TUNING jednokrouzek tak ten do origo pistu stejne nenarves, na to musis specialni jednokrouzkovy pist...nehlede na to ze na konci stranky je ten uplne samej dotaz, koukni se tam ale plati - 3 krouzky - sila do kopcu, perfektni na origo fika, max do tech 60 ale kopce na trojku v 65 neni zas takovej problem...1 krouzek - do neupraveneho motoru nevhodny pac sice toci o dost vic (mensi treni, jiny material atd atd) ale zas jelikoz je jen jeden tak neudrzi tak dobre kompresi a takze sila stoji fakt za prd, do kopce se bude rvat jednotka se dvojkou...2 krouzkovy pist je idealni na seriovy stroj na kerym jezdi jeden a nechce byt predjizdenej od cyklistu, dobre toci, rychlost fajn, sila tez obstojna...sice do kopce je slyset ze ztraci ale na rovince s origo motorem sestelovanym a zrenovovanym do sroubku do tech 80 jede...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 13:52
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel5117    
No to jsou zase rady .... :-D ...zvlášť domte....:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 11:47
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Ale rozjede a jezdito i ve dvou ale nema to silu.KAmarad mel třikrouzkovej pist a dva krouzky zlomil a tak jezdil na jeden tak 50km pak prasknul.
 
 
Datum: 30. ledna 2009 10:04
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
:-D jsi trochu jouda ne? :-D když bys dal jen jeden kroužek na dvoukroužkovej píst tak se ti to ani nerozjede.... ale myslím že existujou jednokroužkový písty
 
 
Datum: 30. ledna 2009 9:43
 
 
 
 
Jméno: ofen      IP: uživatel2971    
Zdarec,hosi chci se zeptat jestli nevite o nejake fotce ,kde jsou ukazany kanalky yamaha dt ci rd.Predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5118    
jako premejslel sem jestli ti vubec neco reknu,nebo te jen normalne odpalkuju nejakou hlaskou,protoze tohle neni vhodnej pristup k veci,ale nakonec sem ti poradil aspon tu motoinzerci....ale jinak staci napsat do googlu "valec yamaha Dt" a pak kliknout na zalozku obrazky.....chce to jen chtit ...ne jen cekat...a pokud mozno kdyby ti to nekdo dal rovnou narysovany na papire na fichtlackej motor....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: ofen      IP: uživatel2971    
To standa: - diky, ale nvm, proc se ti zda ,ze drzkuju.Ja sem rad ,ze mi nekdo poradi ale pokud nekdo zace rikat, ze to sem nepatri tak nemam 100 chuti se s nim vybavovat, tady nejdo o yamahu ale o pinyra.Zajima mne rozmisteni kanalku, abych si to trochu omrknul a skusil si udelat 3 prefuk na pionyra.A navic frikulin ma strasne rad tady tyto kratke odpovedi.Jenze ony mi moc nepomuzou.Tudiz kdokolik nema zajem odpovidat tak at neodpovida ale at sem nepise hovadiny! A jeste jednou dik za tu motoinzerci uz sem si to nasel.
 
 
Datum: 30. ledna 2009 15:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5118    
Doporucim ti jednu vec...jdi na forum yamahy....a kdyz uz s tim otravujes tady,tak aspon nedrzkuj ty frajirku....na to sem alergickej ...jinak nedavno byl v motoinzerci tuningovej valec z neceho takovyho,tak se tam podivej....vsechno v nem videt neni,ale to podstatny jo.....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 15:27
 
 
 
 
Jméno: ofen      IP: uživatel2971    
I rozmisteni v seriovym fiku je stejny.Hm to sem nevedel ,ze je tam i ten 3 prepoustak a proc mi tady furt neco pisete.Jediny o com se vas pozadal byla fotka vlozky dt ci rd
 
 
Datum: 30. ledna 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně jako ve fíku..:-) Zdenkku nech ho....:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: ofen      IP: uživatel2971    
kdo mluvi o kopirovani staci mi kdyz uvidim jak to vypada a jak to tam faka
 
 
Datum: 30. ledna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel5117    
To stejně nezkopíruješ..... :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 11:40
 
 
 
 
Jméno: ofen      IP: uživatel2971    
j a proc myslis ze se asi ptam na kanalky
 
 
Datum: 30. ledna 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5114    
hm proc myslis ze se to tady jmenuje fichtl kramek..?
 
 
Datum: 30. ledna 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: ofen      IP: uživatel2971    
ale patri!
 
 
Datum: 30. ledna 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel5114    
to sem tak trochu nepatri..
 
 
Datum: 29. ledna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: hakon      IP: uživatel4226    
Čus draci v čem má výhodu ten jodnokroužkovej píst. Myslel jsem si ze cim vic kroužků tim líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale proc? origo 3 krouzkac je akt dobrej, lital sem s nim a s kamoskou do kopce na trojku a vydrzela tam trojka az uplne do vrchu, v mirnejch kopcich rychlost pod 65 km/h proste nesla, po rovince to pres 70 neslo ale ty kopce by mi mohl zavidet gde gdo...takovej vrchar to byl:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
bez dalších ůprav ti je jednokroužek platnej jak mrtvýmu kabát dej tam norma dvojkroužek tříkroužek bych a fichtla nikdy nedal
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: hakon      IP: uživatel4226    
tak jakej je teda lepší
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
jednokroužkovej píst - menší tření-lepší otáčky, ale menší těsnost spalovacího prostoru vícekroužkovej píst - větší tření-hůř de do otáček, ale vetší těsnost spalovacího prostoru
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ano tento dotaz uz tu dlouho nebyl:-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: beton      E-mail:      IP: uživatel3912    
Zdarec mam panelku 559 a chtěl bych vědět jestli netěsnost pistních kroužků ma za následek vysokou spotřebu paliva. Kolik cca stojí výbrus panelkového válce dikes. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sesteluj si smes tim sroubem s perkem zakladni nastaveni 1 a pul otacky od lehkeho dotazeni
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
no já za výbrus + píst + čep + kroužky platil 900,-
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,netesnost pistnich krouzku ma vliv na spotrebu,a vybrus panelkovyho valce sem platil 600kc
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:22
 
<  233  234  235  236  237  238  239  240  241  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:09:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu