|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar borci.Chtěl sem se zeptat na zkušenosti s výkonem když si nechám udělat na válci osmí výbrus.Zvýší to výkon motoru když se to dobře zajede ? A nebo to sou jen vyhozený prachy.A co spotřeba nenavíší se? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 14:45
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 je to úprava k hovnu....výkon ti to neprida...mam tu sadu taky....jako nemuzu na to nadavat,ma to lepsi tah nez s 2 krouzkama na 39 vrtanim,ale je to spis takovej placebo efekt ...par lidi mi presvedcilo o tom,ze lepsi uprava je snizit hlavu a dat podkovu a udelat poradne GO vcetne spravne vycentrovane a vyvazene kliky....a treba 6.vybrus abys mel jeste 2 pokusy se naucit zajizdet motor
Datum: 18. ledna 2009 14:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz dobre zzajedu nultej vybrus tak budu mit tech 3,8 koni taky - viz graf kerej tu gdysy byl...
Datum: 18. ledna 2009 13:19
 No tak sorry.Já tu cenu dnes nezkoumal,ale ještě před pár lety to pravda byla.Mám polskou sadu a je bezproblémová.Vše bylo OK.Dokonce sem měl sadu náhradních kroužků,pěknou samolepku JAWA,svíčku,trysku a hlavu.Možná jsem měl štěstí na dobrou sérii.
Datum: 18. ledna 2009 12:42
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 jak tady říkáš že to vyjde na stejny peníze tak to ne, ale hlavne kdyz si koupis tu sadu 8. výbrusu tak se podivej jak tam lícujou přepoštěci kanály s vložkou. kdyz si vezmeš jakej je tam kanál a pak malý okýnko a hlavne tam by nemel bejt zádnej zub ale plynulej přechod aby tam nevznikaly žádný víry a tak. A kdyz sem to chtel vylisovat tim ze sem to ohral a vlozku ochladil tak to jen tak vyndat nejde, proste zlaty český ručičky, poláci maj asi křivý oko. jinak k tématu jestli to zvýší výkon to jo ale zaleží jak to člověk zajede. Ale nikdo ti neřekne jak to máš správně zaject.
Datum: 18. ledna 2009 10:49
 Nechápu,proč to furt haníte.Skoro každá úprava co znám přidá v průměru tak půl koně a ty nezvrhujete.Tak kupříkladu hlavu-hvězdu má na FictlCUPu skoro každý.Přidá výkon v průměru půl koně a zlepší chlazení.A nikdo ji nezavrhuje.
Ale teď k věci.Osmí výbrus by měl zvýšit výkon z 3.5 koně na 3.8 koně.Takže teď si dovedeš představit,co tím získáš.Větší zdvihový objem=větší hlavní tryska.Kup si tu 72 co tu má sesa.Samozřejmě by měla vrůst spotřeba asi o 0.2 L na 100 KM.Když to dobře zajedeš,bude to splňovat to co jsem tu napsal.
A ještě k ceně.Nevím zda máš nějaký známý či díly,ale udělat si výbrus vyjde skoro na stejný peníze jako si koupit zase celý nový válec s osmým výbrusem.(myslím jako cena výbrusu,nový píst a kroužky)
Datum: 18. ledna 2009 9:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 secko gdyz dobre zajedes tak to ma pak stalej dobrej vykon ale je tam dulezity to slovo DOBRE - neni zajizdet jako zajizdet...jinak k tomu valci - uz tu bylo mnoho diskuzi na toto tema a vysledek je vicemene jasny - je to spise marketingovy tah, ten vykon neni pomalu ani znatelny navic gdyz zadres tak si to muzes dat jako tezitko na stul pac 9. vybrus se na tom udelat neda, polaci to pry flakaj cili gdyz si koupis obycejnej valec s nultym vybrusem tak muzes zajizdet a davat na vybrus gdyz neudrzis nervy na uzde a zadres a vykon to bude mit priblizne stejnej jako ten s osmym...Sesa me asi zabije za tudlec recenzi  ...jinac ten vykon s vetsim objemem se da poznat az spise od 60ccm nebo 70ccm - ale to uz sme jinde s konma...
Datum: 17. ledna 2009 21:59
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Zdarec draci,mám dotaz co mám udělat aby byl litinovej válec z 555 stříbrnej?Barvit se mě to nechce kvůli chlazení.?? DÍKY:
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 11:01
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Jestli by to nešlo vobrousit nebo něco takovýho!!??
Datum: 18. ledna 2009 11:01
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 opiskovat.. chrom..pozink.. newim ale zda byto nevadilo prubehu chlazeni
Datum: 17. ledna 2009 22:58
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec hosi, nekde jsem cet, ze ve starych vydanich casopisu svet motoru, jsou clanky o upravach valce jawa 50 pionyr.Jestli vite o nejach odkazech na tyto clanky, budu vdecny.Predem dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 19:43
Jméno: cyberenter
IP: uživatel5004
 http://www.jawa50tuning.yw.sk/valec.html
Datum: 17. ledna 2009 19:43
 Zdravím všechny!!Možná to sem nepatří,ale chci se zeptat,jestli nevadi,když dám do své ČZ 476 zapalovací svíčku Brisk Premium LGS.Chtěl bych ji tam dát kvůli lepšímu spalování-je to se středovou elektrodou a vysunutým jiskřištěm.Popřípadě uvedtě nějakou alternativu na nějakou "lepší" svíčku.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2009 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel5013
 pokud tam nemas nejaky lepsi zapalovani jako je ducati na cz 180 tak svicku neres...hlavne aby palila...vysunuty jiskriste se nedoporucuje,ale na seriovejch motorkach nicemu nevadi....nekdo k tomu jeste udava ze nesmis mit chudou smes!!
Datum: 18. ledna 2009 15:01
Jméno: Matěj
IP: uživatel4864
 zdar potřebuju poradit. Mam jawu 21 ale motor mi vynechava aznicehonic zdecha potom zasechytne a chvili to jede nevi nekdo co to muzebyt? Benzinu to dostava dost. dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 12:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tim benzinem si nebud jistej svicka muze bejt mokra ale jestli ti netece malo benzinu do karburatoru tim ventilkem! nebo skus jinou svicku
Datum: 17. ledna 2009 12:34
 čau draci nevíte někde o nějakym vebu kde je ceník na udělání kliky potřebuju nechat přelisovat ložisko a nevim kolik to tam muže stát je to čz 175/487
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 22:06
 čau, napiš mi na mail které ložisko máš přesně na mysli,dělám kompletní Go klikovek..
Datum: 16. ledna 2009 22:06
 zdarec díly do motoru stadion sou stejné jako u jawety že?myslim tym prevodovka spojka a šlapací prevod
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 19:54
Datum: 16. ledna 2009 19:54
 jos díkes
Datum: 16. ledna 2009 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel4996
 hele jediny cim se lisi motor stadion a jaweta je válec a tvar karterů....
Datum: 16. ledna 2009 16:45
 to, co jsi vyjmenoval, by mělo být stejný.
Datum: 16. ledna 2009 16:10
 caw...myslíte že je dobrej nápad dát na válec s originálním výbrusem zralym na výbrus dát tam jednokroužkovej na 1výbrus....já chci dát jednokroužovej ale dělaj se jen na 1.výbrus a výš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 18:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak to je teda docela masakr  holt přesnost je sviňa....
Datum: 16. ledna 2009 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel4996
 ty si z toho delas prdel,ale u nas v mototechne meli driv tak blbý krouzky,ze sem musel kupovat vzdy o vybrus vetsi a skrátit je v zámku,protoze ty rozmerove správne byli nepouzitelné....
Datum: 16. ledna 2009 16:47
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 16. ledna 2009 15:43
 no nevim teda jak tam ten píst chceš narvat,když je o jeden výbrus věčí no a běžně se dělaj jednokroužky od 38,25,nechci tu ale dělat reklamu na cizí e-shop.
Datum: 16. ledna 2009 14:47
Jméno: Standa
IP: uživatel4996
 Hele nevim jestli je to dobrej napad,ale me SESA sehnal i 38.75....ale ten výbrus radsi udelej....
Datum: 16. ledna 2009 14:38
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 S tim dát na originální výbrus píst na 1výbrus je to ůplná blbost protože ten píst by se tam nevešel,a já sem teda všude videl jednokroužkový písty na 6 výbrus a vejš!
Datum: 16. ledna 2009 14:27
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,zajímalo by mě co je to číslo vyražený na předním držáku motoru.Je ůplně jiný než to na karetru a na štítku který se shodují.A ještě kolik je nejlepší stupen komprese na mustafovi se závodníma ůpravama(bez ohledu na životnost,ale aby to něco vydrželo) a kolik to tak zvyšuje výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 17:35
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 Jako....pojem "závodní úpravy" je natolik širokej, že určit z toho "nejlepší stupeň komprese" nebo cokoliv jinýho je zhola nemožný. (mimo jiné na začátku slova se píše vždy U s čárkou)...... jesli hodláš jezdit na benzím, nebo alkoholový paliva....to už se radši ani neptam.
Datum: 16. ledna 2009 17:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4996
Datum: 16. ledna 2009 17:03
 Čaw...chci se zeptat jak se projeví na výkonu úprava stočení kliky...a jaká je cena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 21:28
Jméno: Pepek
IP: uživatel1337
 Zdar, stočím ti to za 500Kč na tvůj požadovaný průměr a za 200Kč ti přidám duralovou podkovu.
Datum: 16. ledna 2009 21:28
 Napiš mi mail....všechno ti vysvětlim.....!
Datum: 16. ledna 2009 18:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 videl sem nejaky za 3 klacky dela to tu negdo jinak TK moto dela ale kolem 4 klacku u neho pocitej ma to vcelku drahy...
Datum: 16. ledna 2009 14:47
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Syšel jsem že to stojí 3000Kč.
Datum: 16. ledna 2009 10:18
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 tak pude to hodně do otáček...Kolik to stojí to netušim ale pokud máš známího kterej ti to udělá tak to nebude stát nic
Datum: 16. ledna 2009 9:36
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 frikuline zvladl by si rozlisovat kliku?? nebo si kliky nechavas nekde delat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 18:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jn jak rika enigma
Datum: 16. ledna 2009 18:51
Jméno: Enigma
IP: uživatel2929
 A vysledek je zaručení
Datum: 16. ledna 2009 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel3345
Datum: 15. ledna 2009 23:59
 Sice mám ale maily rychle zapomínám spojovat se jménama a přezdívkama....! Ceník nemám....pokud po mě něco chceš je to inviduální....!
Datum: 15. ledna 2009 22:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 frikuline mas nejakej cenik? abych vedel co secko delas a za kolik  myho meila mas
Datum: 15. ledna 2009 21:09
 GO kliky udělám v pohodě doma....!
Datum: 15. ledna 2009 20:57
 Čaw hoši....potřebuju poradit mam píst a na hraně je uštíplej tak jsem ho snížil tak o 5 mm myslíte že to bude fungovat nebo to nepojede?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2009 15:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 koukam ze pisu solidni kraviny
Datum: 16. ledna 2009 15:52
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
 steve,sory kámo,ale ty si uplne mimo
Datum: 15. ledna 2009 23:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud u vyfuku tak ti bude asi poustet cerstvou smes rovnou do vyfuku ani ti to do valce nepujde a pokud nahore tak ti to bude flusat do karbce...5 mm je taky podle me dost...ale jinak sem mel tez u saciho stiplej (kolem 2 mm ve stredu toho vystupku - stipl se nedopatrenim o ojnici pri generalce) a jelo to, jezdi a asi jeste bude nejakej rok jezdit...
Datum: 15. ledna 2009 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel3345
 zalezi na ktere strane je ustiply...pokud v části která otvírá sací kanál,tak 5-ti milimetry jsi ho odsoudil k vyhození  5mm je moc...kdyby to bylo o 1mm...tak ok...bude trochu driv otvirat...este mozna 2mm by to skouslo,ale 5 je moc....pokud je to ve spodni casti(k výfuku) tak tam to nevadi,ale stejnak nebude uz soustava klika ojnice pist uz tak dobre vyvážená,ale pojede to...
Datum: 15. ledna 2009 18:14
 Nepojede to....! To nebude mít spodní kompresy.....bude to třeba vrčet rozhodně to ale nepojede....!
Datum: 15. ledna 2009 18:13
Jméno: semik
IP: uživatel4991
 ale nepocitej stim ze natom ujedes dakar toje tak jen ze to pojede
Datum: 15. ledna 2009 17:26
Jméno: semik
IP: uživatel4991
 no jasne ze to pojede mozna i lip pist bude lehci takze tito prida par otacel navic ale jestlisto spatne zabrousil tak tito pridre
valec pak krouzky a nakonec tito fubec nepojede takze bych si dal nato bacha a poradne bych to vzal nejjemnejsim smilgr
papirem nebo na soustruhu
Datum: 15. ledna 2009 17:25
 kdyby jsi napsal alespoň na který hraně byl uštípnutej, možná by jsme ti i poradili. Ale 5mm je hodně, ať je to z kterýkoliv části.
Datum: 15. ledna 2009 17:24
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 caw frikulíne jak si tuhle psal že děláš podkovy z traktorovejch pístu tak nešlo by to i z nějakejch jinejch třea z nějakýho nákladáku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2009 17:00
 Tak něak ti to tady řekli....  Pak neni problém to vykrouhat...
Datum: 15. ledna 2009 17:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 asi tak o dva milimetry větší než je potřebný "průměr" podkovy, ty dva milimetry jsou minimum!
Datum: 15. ledna 2009 16:53
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 vnitřek 83mm a vnějšek 101,2
Datum: 15. ledna 2009 16:52
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 a jakej by ten průměr měl bejt?
Datum: 15. ledna 2009 16:39
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 já myslim že šlo, hlavně aby to mělo dostatečný průměr!
Datum: 15. ledna 2009 16:29
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 hosi chci se zeptat jakej je rozdil mezi pistnim krouzkem na dvoukrouzkovej pist a krouzkem na jednokrouzkovej pist predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2009 17:20
Jméno: semik
IP: uživatel4991
 no tomas v tom na jakem pistu a vcem treba v pioniru klasickej or.pist mas 2 krouzkovej dalise i 3,dvou ma voneco mensi kompresni tlaky a min vidrzi ale kdiz das do kepla tuningovej pist tojest vo polovicku lehci a je nanem jen jeden krouzek bude ti to litat jak svin
Datum: 15. ledna 2009 17:20
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 frikuline muzes mi poslat email pls??
Datum: 14. ledna 2009 22:12
 Podle toho jakej chceš kroužek....origo je síla 2mm tuning je 1,5mm ten stojí už cca 100 a maxi tuning je 1mm a to buď neznačkovej a nebo WISECO (cena 200-600 Kč...)
Datum: 14. ledna 2009 17:27
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 a odpovedi typu:,,v cene,, a podobne sem ani nepiste
Datum: 14. ledna 2009 16:50
Jméno: michal
IP: uživatel650
 nevím jak vy...ale já mám jednokroužek píst a tam je tvrdší kroužek!
Datum: 14. ledna 2009 16:42
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 myslim si že žadnej kdyztak me opravte :O
Datum: 14. ledna 2009 16:39
Jméno: david
IP: uživatel1553
 Ahojte chci se zeptat jak snížít hlavu na pionyra pomocí soustruhu? Je potřeba nějakej připravek a jestli jo tak jakej. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2009 16:42
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 frikuline snižuješ jenom fichtlácký hlavy nebo i jiný ?
Datum: 15. ledna 2009 16:42
Datum: 14. ledna 2009 17:20
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 myslim si že to zas tak velka veda neni vem si stříkačku a do ty hlavy napust 4,5 ml vody tam kam ti dosahne hladina tak po tud to stoč nic jinyho bych nerešil
Datum: 14. ledna 2009 16:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 koukam ze se tu zas rozjela diskuze na snizeni hlavy...musis to nejak upevnit do soustruhu, 4 srouby by ti mely napovedet...jinak pry radius atd atd at ti da vedet negdo zkuseny v teto oblasti ale nepocitej ze napoprvy se ti to hned povede, priprav si nejprve nejaky spatny hlaby prede urceny na odpis a na tech to nacvic...jinak nejdulezitejsi je mit vedomosti a vedet jak to presne a cim to chces udelat...
Datum: 14. ledna 2009 16:37
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdar,udelal jsm si ten4kanál jak vede přes píst a přes tu kapsu ve vložce válce a mam už 6výbrus tak je ta vložky docela slabá tak se chci zeptat jestli by nebylo dobrý udelat žlábky nad ty okýnka ve vložce i do pláště válce,aby ta kapsa bylavětší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 16:29
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 to jenom na tobe, ale zas to nesmis prehnat aby ti pak stihal vyfuk
Datum: 14. ledna 2009 16:29
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,co myslíte je lepčí na fíku 4 kanál nebo 5kanál?Myslim do terénu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2009 16:27
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 fishracing.....dobre ty
Datum: 15. ledna 2009 16:27
 pche 4-5kanál co to dneska je...jestli chceš bejt Maxy Kyng tak tam udělej rovnou celou kanalizaci...
Datum: 15. ledna 2009 15:25
Jméno: fk
IP: uživatel1115
 Do terénu je - abych to napsal přesně jako ty ´´lepčí na fiku´´ udělat čtyři a půl kanálu. To je velká vychytávka na motor,
na začátku 2008 to byla novinka, je to jen rok starý tak se to zatím moc nerozšířilo. Je to dobře, čím míň lidí
o tom bude vědět, tím je to lepší.
Datum: 14. ledna 2009 23:12
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
Datum: 14. ledna 2009 19:10
Jméno: jawa007
IP: uživatel1883
 znám pána co dělá na fichtla i 6 kanál
Datum: 14. ledna 2009 19:00
 Jak do vosího hnízda....
Datum: 14. ledna 2009 17:38
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 frikulíne a co sem měl napsat, když už těch kanálů chce víc? tak jeden zaslep a měj si tam jen jeden
Datum: 14. ledna 2009 15:48
 Frikulíne ja si z roho nedelam prdel to byla jen zdrava ironie a nakonec sem stejne dal radu
Datum: 14. ledna 2009 14:45
Datum: 14. ledna 2009 14:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Frikulin: Co je to za publikace, sloby je nekam upnout? Dik
Datum: 14. ledna 2009 14:18
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Frikulíne nevim proč bych nevědě která bije,jenom sem se na něco zeptal!Ale to neřešim!
Datum: 14. ledna 2009 13:02
 To je právě chyba...  Jak se přestaneš vzdělávát seš v prdeli...  A další logickej krok je právě počítání...
Datum: 14. ledna 2009 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel4983
 vcera sem si procital ty publikace v anglictine,specialne bella,a ackoliv si clovek mysli ze uz o tom neco vi,tak razem zjisti ze je porad na zacatku....dost mi ty knizky odradili od vseho ladeni....odmitam neco pocitat....
Datum: 14. ledna 2009 11:11
 Hej jako NENE....jen z těch prvních dvou troubů....!!! O tobě sem speciálně neřekl křivýho slova....  Ale když to vezmeš kolem a kolem....udělal sem blbce i sám ze sebe...
Datum: 14. ledna 2009 10:54
Jméno: standa
IP: uživatel4983
Datum: 14. ledna 2009 10:52
 Debata totálně o ničem.....!!!!!!! Honza absolutně neví která bije, Patrik se snaží udělat chytrýho stručnou odpovědí, Standu nekomentuju...(  ) Monty si z toho dělá prdel, Deda1 to bere s rezervou a Mrcin.M na to narazil jen tak a přečetl si to....  Já to jen blbě okomtoval protože radit tady nejde...! Vlastně jde...!!!!!! Proč ne..!!!!! Suzuki RM 250 má tušim hrozně moc kanálů. asi 5 přefuků a 3 výfuky....to je nářádí do krosu. Takže vlastně sem odpověděl suprově ne....?
Datum: 14. ledna 2009 9:22
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 montyho odpověď je drsná a pravdivá
Datum: 13. ledna 2009 22:19
 No do terenu je to jedno.Ale jak uz tady rikaly je to podle jinejch uprav co ams na motoru a podvozku.
Datum: 13. ledna 2009 22:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 3K je vybornej ale jak rika Monty812 tak zalezi na rozsahu...
Datum: 13. ledna 2009 22:10
 patnáctikanál... do terénu ti stačí i 3 ale zaleží na rozsahu uprav... pokud mas jenom drapak a oddelany svetla tak odhaduju že dvoukanal staci
Datum: 13. ledna 2009 22:07
Jméno: Standa
IP: uživatel4975
 3K by ti nestacil ?
Datum: 13. ledna 2009 22:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 4 ti stačí
Datum: 13. ledna 2009 21:36
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci koupil sem si podkovu a moc nevěřím že se tam udrží jen s tím přesahem tak bych si jí tam chtěl přikolíkovat ale bohužel newím jak se to dělá ani čím  ...nemohl by ste mi někdo poradit a jestli někdo má fotku at pošle na peros12@seznam.cz díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 9:30
 Podkova je v klidu tam je průser materiál...  Kterej na ni stojí cca 200 Kč. Pokud někdo nemá zdroj je to na prd. Pro sebe a kamarády sem je dělal z traktorových pístů  Pošlele píst udělám Vám dvě podkovy....  Cena bude 150Kč za jednu....  Jinak v pohodě se udrží nalisováním když ji podmázneš dobrym tmelem nemá šanci nic udělat...! Nikdy sem ji nekolíkoval. Je pravda teda že sem ji ani moc dlouho nejezdil...  JInak do ní stačí někde mimo šroub stahující kartery vyvrtat dirku neprůchozí říznout do ní závit zašroubovat kolíček (šroub bez hlavičky) a pak v patřičným místě propilovat drážku do obou karterů (tam je ale nutno ten tmel použít) Když ti vyletí sorry.....
Datum: 14. ledna 2009 9:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 frikulin to nedavno povidal ze by to zvladl, Karďas to umi tez atd atd...tech lidi je jen se podivat
Datum: 13. ledna 2009 22:12
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 no já jí mám od jednoho chlapa ale to nemůžu říct od jakýho už ted má dost práce a měl by jí ještě víc kdyby sem to řekl ale dělá je azmarek
Datum: 13. ledna 2009 21:15
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To taky nevim,ale taky by mě to zajímalo.Chtěl bych se ti zeptat kde si jí koupil,nemůžu jí níkde sehnat!
Datum: 13. ledna 2009 21:09
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdarec,když si udělam pomocný přepouštěcí kanáy,tak jesli je dobrý zvětšit si i ty sériový?A kdyř si udelam pomocný vejfukový okýnka tak jestli je dobrý zvětšit si i normální vejfukovej kanál a kdyžtak na kolik aby nepraskali pístní kroužky a jakej tvar?Aještě nevíte kolik to jede po tihle ůpravach?http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-pro-zavodni-ucely.html Vim že tam píše 110km/h,ale to je po cestvních ůpravach ,nevíte kolik by to jelo se závodníma?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2009 9:32
Datum: 14. ledna 2009 9:32
 Jj,pan Marek Frikulínův velkej vzor......Píše tam že jeho mustang jede 110kmh ne že ty úpravy jedou 110...Jïnak jestli si ropnej šejk donald trump,nebo vlastník microsoftu tak si ty úpravy nech udělat u Marka,ale jestli ne tak asi budeš muset zastavit barák...Jinak rychlost závodní úpravy se odvíjí předevšim od převodů...A u 3kvaltu si můžeš vybrat bu'ď sílu nebo rychlost nebo něco mezi...ale jestli chceš rychlost tak každopádně jiná převodovka aspoň ten protáhlej 3kvalt...
Datum: 14. ledna 2009 7:26
 Mě jede mustang přez 100km/h....to že tam píše 110km/h je spíš takový vychloubání. Moc tomu nevěř a já už vůbec nevěřim když to neni ověřený. Je to o nastavení tachometru když je digitál a tak.... Jinak úpravy..?  Máš je tam i s po známkama od pana přechytrého Marka....
Datum: 13. ledna 2009 17:56
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Myslel jsem tak s rozetou55zubů a dopředu třeba 14zubů!
Datum: 13. ledna 2009 17:25
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 ja mysim ze kdyz to udelas pres ten pist ty prepoustaky s tou pomocnou kapsou ve valci tak si myslim ze kdyz vis jak to udelat ze neni treba ty seriovy zvetšovat ale o vejfukovejch okynkach nic nevim ale kdyz se ptas kolik by to jelo muze to ject mach 1 treba kdyz to das na stojan a das tam rozetu dozadu s 10 zubama a dopredu s 16
Datum: 13. ledna 2009 17:21
 Pánové,tak mě tak napadlo.Sehnal jsem motor ze 175/356,a dělám na něm takovou menší GO.Ale nikde jsem nenašel labirind na 175ccm.Tak mě napadlo,co kdybych do těch drážek co jsou uvnitř labirindu dal O-kroužky.Myslíte že by to mělo ten efekt?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2009 8:17
 Všechny ostatní způsoby sou složitější...! Nějaký O-kroužek ti zničí funkci labyrintu ale nezaručí těsnost....!
Datum: 13. ledna 2009 8:17
 To by bylo dobrý,jenže nemam soustruh.Dá se to udělat i nějak jinak?
Datum: 13. ledna 2009 8:12
 Samozřejmě nejlepší je píchnout do labyrintu drážku pro gufero....teď sme si to dělal na své ČZ 175....
Datum: 12. ledna 2009 22:18
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 To nevim ale vim že někdo si tam místo toho dal gufera a moc si to chválí!
Datum: 12. ledna 2009 21:18
|



|