|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, mám problém.Rozpůlil jsem motor u Jawy 125/355 a potřebuju vědět jak tam příjde labirind.Konkrétně kam má směřovat ten vyfrézovanej půlměsíc.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 15:11
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Hm,to vim,ale kam jde ten vyfrézovanej půlměsíc.V karteru jsou takový dvě drážky na mazání ložiska.Tak jestli to má jít na tu jak vede jako od válce nebo na tu druhou.
Datum: 06. prosince 2008 15:11
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Hm,to vim,ale kam jde ten vyfrézovanej půlměsíc.V karteru jsou takový dvě drážky na mazání ložiska.Tak jestli to má jít na tu jak vede jako od válce nebo na tu druhou.
Datum: 06. prosince 2008 15:10
 Nazdar, zrovna mam rozpůlenou Jawu 175/356 to je stejný a tam to směřuje ke klice.
Datum: 06. prosince 2008 14:05
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Tam je jen nákres motoru a ložiska.Jak tam má bejt labirint to tam nikde nemůžu najít.
Datum: 06. prosince 2008 13:33
 Taky sem ten samej problém řešil.Ale už si to nepamatuju.Podivej se do katalogu ND,já to podle toho taky udělal
Datum: 06. prosince 2008 9:39
 Zdravim Pánové, mám dotaz dostal sem od strejce originál vejfuk z mustanga je uplně novej nejetej a je z doby kdy se vyráběly mustangy takže by mě zajímalo za kolik bych ho mohl prodat díky za odpovědí a kdybyste měl někdo zájem tak taky napište.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 18:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na nejaky veteransky burze by se za 1500 dal prodat...
Datum: 03. prosince 2008 18:06
 to: pouchaz jestli máš icq tak si mě přidej 248450441
Datum: 03. prosince 2008 17:40
 to: samton Ahoj, poslal jsem ti mail.
Datum: 03. prosince 2008 17:33
 Tady má sesa novej za 2050,-, tak ty bys ho za 1900,- Prodat mohl.
Datum: 03. prosince 2008 17:27
 popravdě jsem si myslel že má větší cenu
Datum: 03. prosince 2008 17:23
 Taky jsem takový výfuk měl a prodal jsem jej za 300,-,ale myslím,že když seženeš dobreho kupce tak 500,- až 1000,- dostaneš.
Datum: 03. prosince 2008 17:21
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 cau zajizdim fichtla a chtel bych se zeptat po´jake dobe by melo nastat zvyseni vykonu motoru diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 18:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 po prvych 50 km uz sou znat opravdu ty prvni znamky zivota, po tech 100 az 150 to zacina byt zivejsi a pry to staci i do tech 500km (pokud mas kvalitnejsi olej a netrapis ho) jinak tak ten 1000km ale to uz je pak 100% zajetej...to poznas...jinak zajizdet sam a nevozit nekoho navic, v chladnym pocasi to taky dela svoje a hlavne mazat mazat mazat...jo co se tyce tech krouzku tak ty se daj odrovnat za jedno odpoledne zajizdeni v lepsim pripade, v horsim nasleduje znova vybrus...je to o trpelivosti, ale zasadis vitr a sklidis bouri...
Datum: 03. prosince 2008 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel4677
Datum: 03. prosince 2008 17:08
 Podle toho jak to zajedeš.Ale většinou tak po 500 km.
Datum: 03. prosince 2008 15:39
Jméno: jawa
IP: uživatel1337
 cau napslali byste nekdo neake zkusenosti s upravou kolene na fichtlovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 7:34
 Tak já mám koleno z čz 150ky starý vnitřní průměr 30mm.Ale je zapuštěný až ve výfukovým kanálu(Marek) musel sem to koleno zkrátit a u válce šikmo seříznout a na to navařit kus s rovnýho konce kolínka jako to zapuštění.Prej to jde vohybat,ale nám se ta trubka bortila i vyplněná pískem když sme to hřáli autogenem.A na druhym fíku mam klasiku koleno průměr 25myslim...A to je odlišný jen že je hodně krátký.
Ale budu to předělávat protože mi ten motor dole nejede.Každopádně čim kratší koleno vyšší otáčky delší=větší moment.
A podle průměru kolena se počítá i koncovej nástavec výfuku! 66%průměru kolena a délka 12tinásobek vlastního průměru.
Datum: 03. prosince 2008 7:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi chtel bych se zeptat jeslti se neda neak upravit koleno na pionirovi vim ze na kolenu toho moc neni ale stejne by me to zajimalo protoze to ma velky vliv na zvuk a vykon diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 21:12
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak na zvuk staci jedna dira nejlip gdyz to prorezne nebo se to prorazi o kamen na poli  jinak asi nic vyznam to ma akorat gdyz si delas vlastni vyfuk s vratnym vyplachem napr pokud zakoupis Hikone a predelas si to podle sveho tak tam nejaka uprava ma vyznam ale na serii jakykoliv zasah (krome dekarbonizace) ubira na vlastnostech a tudis i na vykonu...asi tak...at napisi jini jake provadeli upravy
Datum: 02. prosince 2008 21:12
Jméno: binocu
IP: uživatel4666
 zdravim borci mam pionýra a měnil jsem na nem pistni kroužky bohuzel pist je 3kroužkovej a nemuzu ho dostat zpatky na valec uz dlouho jsem to nedelal mohli by jste mi poradit nejakou fintu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 19:22
 mno napred nasadis krouzky,nasmerujes je vyrezem na zamky v pistu,potom nasadis valec na svorniky a posouvas k pistu,potom musis prvni krouzek sikovne zmacknout prstama(pomuzou ti vyrezy ve vlozce) a nasunes valec na pist,u zbylejch krouzku postupujes podobne,akorat maji jinde zamky
Datum: 02. prosince 2008 19:22
 zdar vsichni mám na vás prozbu schánim na jawu 550pařes kříž stupaček a nemohu sehnat.nemáte někdo doma koupím,už nevím kde mám hledat moc dík kdo nabídnete zatim .stačí sms ozvus se.775313201.mějtese.a dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 16:43
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 o víkendu se podivám  a dám ti vedet
Datum: 02. prosince 2008 16:43
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 hojte mam takovy problem dal jsem do moji 221 novy valec a pist (ty ale byly starsi a jezdily uz v jednom motore ale pohromade tak jak sem je slozil) vse jsem krasne pretesnil (lukoprenem) ale ted motor nema vykon driv do kopce jeste otacky nabiral a ted je ztraci, ale!! predpisove chyta!! i v tomto chladnem pocasi kazde rano co na nem jedu do skoly nikdy nesklame hned na po2 chtne ale ten hrozny vykon!!! nevite nekdo co stym??? (predstih je good, svicka a cistota vyfuku taky) \r\n\r\npredem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 15:23
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no jo ale ja mam jiskru silnou jako krava, predstih 1,5mm a ten valec je jako novy (bez jakehokoliv schodku v horni uvrati)
Datum: 02. prosince 2008 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel4658
Datum: 01. prosince 2008 22:48
 hojte byl by tu někdo kdo by mohl nabídnout motor na 23 po kompletni GO na cene se dohodnem dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 22:51
 neni problem,dej 3000,- a do tydne je u tebe...ozvi se na mail pokud mas zajem
Datum: 01. prosince 2008 22:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 opradim ti lip: bez na srotak nebo kup nejaky starsi rozvrakovany, secko sprav, kup mu nove dily je-li treba, perfektne zarovnej, utesni, serid...a bude litat jako za malda...jinak takovej ma i vyhodu ze se pak da na nem delat nejake upravy a tolik te to neboli gdyz se neco pokazi nez gdyz koupis zadraho nejakej po GO...jako mladi sme takhlec slozili gdejakej motor a nutno podotknout ze na to ze byly ze srotaku tak litali jak nadrzeny serie...
Datum: 01. prosince 2008 21:47
 Ahoj všichni,po ujetí asi 4 km se mi motor přímo vaří a potom chcípne  Nevíte čím by to mohlo být?Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 23:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 po smrti asi este neni tez mi to delavalo, par kilometru jel, pak se zavaril, tak 10 minut nez vychadl a pak zas dalsich par kilaku...jinak z valce se kourilo kor gdyz sem jezdival v desti...saje to falesnej vzuch, musis to projit...
Datum: 01. prosince 2008 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 blbe serizeny....a nebo uz je ten motor po smrti
Datum: 01. prosince 2008 22:52
Datum: 01. prosince 2008 22:28
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to vypada jak gdyby se ti to varilo...no bud to zenes na takovy otacky za to nestiha chladit (mala pravdepodobnost) nebo ti tam de chuda smes cili se to o dost vic hreje a proto ti to zdechne...to mi delalo tez, projdi karbec, serid, hlavne zkoukni tesneni mezi karbcem, kolinkem, valcem, vymen za novy, utahni popr. pokud to i pres to nebude tesnit tak zabrousit kolinko do roviny, pak se mrknout na gufera (hlavne na to pod zapalkem) to vyhodis magneto a az ho tam budes davat zpatky tak hnedka sestelujes predstih a odtrh, tim by to taky mohlo byt zcasti, pak jeste tesneni mezi klikovkou a valce ale to vic utahnes a je pokoj nebo ti netesni kartery...asi tak
Datum: 01. prosince 2008 21:43
 Hojte ,potreboval bych poradit jaky je rozdil mezi 05 motorem a 23 motorem,,vim ze hlava ,válec, bo potrebuju tyto dva od sebe rozlisit mam je a nevim ktery je ktery a aji jaky je rozdil v zapalku
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 21:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 takez hlava: 05 pulkulovita spalovaci plocha, mensi komprese, 20-23 spalovaci vnitrek s takovym vycnelkem, tzv. ledvinkou diky niz je vyssi komprese (hlavy muzes libovolne prohazovat na to 21 hlavu to lip jezdi, to vis komprese), valec u stary 50 ma mensi prefuky u 21 valce je vetsi jinak newim jakej je tam rozdil, motor je pokud vim jiny v loziskach a tim padem i guferama, klikou (21 ma ty setrvacniky s 1 dirou a jinak masivnejsi, 05 ma s trema dirama dokonce to ma myslim i 20) pak jina prevodovka mam za to ze slabsi zuby a slabsi vidlicka razeni pac u 05 je klasicky nemoc vylamovani zubu, pak samozrejme dekly na zapalovani, u zapalka je to u 05 ze rpedstih se ladi na takovy maly desticce na kery je kladivko a ma takovej kryt pres magnety, u 21 se predstih ladi pootacenim celeho magneta, magneto ma odkryte ty magnety, no je proste jine...jinak uz me z hlavy uz tak nejak nic nenapada
Datum: 01. prosince 2008 21:11
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 válce: http://www.adas.chytrak.cz/rozdil.htm ,u hlav má 05 tvar kulovitej a 21 tvar spalovacího prostoru ledvinkovitej, kartery má 05 užší, jsou slabší převody, menší ložiska na klice atd. atd.
Datum: 01. prosince 2008 21:03
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no tak, zapalovni je takove jak u 550, 555 hlava nema ledvinku, spojkovy dekl je jako u 550, 555 a take olej se leje jako u 550, 555
jiny karbec (uplne (ma hlinikovy filtr...)) a naslo by se aj dalsi ale ted si nevspomenu
Datum: 01. prosince 2008 21:01
Jméno: michal
IP: uživatel1337
 Zdar, poraďte mi kde mám koupit ňákej levnější drapák na fichtla díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2008 16:34
Jméno: standa
IP: uživatel4658
 v nejblizsi gumarne...ja treba kupoval v Barumu na Kladne Mitasku za 570,- jedna ...a nebo za par stovek po inzercich neco pošefovat,ale vetsinou nema vyznam kupovat starsi drapak pokud ho chces kvuli funkci a ne na ozdobu
Datum: 01. prosince 2008 16:34
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, mám jawu 125/355 a dělám GO motoru.Na klice je jedno ložisko kuličkový a druhý válečkový tak chci vědět jestli to tak je schválně,a jestli to válečkový je lepší.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2008 16:44
Jméno: xman
IP: uživatel4653
 Kluci a labyrind co? nezapominejte ale ne tam maj byt gulickovy
Datum: 30. listopadu 2008 16:44
 Zdar,taky sem nedávno dělal GO motoru na jawě 125/355 a byly tam všechny tři ložiska na klice kuličkový.Vlastně v celý převodovce byly kuličkový.
Datum: 30. listopadu 2008 15:26
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 zdar hosi vim ze to tu omilate dokola ale nemuzu tu najit kolik stoji vybrus na fichtla ze 4. vybrusu na osmej dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2009 8:58
Jméno: šulis
IP: uživatel2268
 je to jedno jestli prvni druhej nebo sestnactej cena je furt stejna
Datum: 19. ledna 2009 8:58
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 myslim, že je jedno jakej výbrus si necháš udělat a výbrus na fichtla stojí asi 300,- až 500,- s pístem,kroužkama,čepem a pojistkama
Datum: 29. listopadu 2008 21:14
 Zdarec prodal by jste někdo paprskovitou hlavu na mustanga nabidněte cenu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 23:38
 Mam ji doma jestli maš zajem tam mi napis na ICQ 467095590
Datum: 29. listopadu 2008 23:38
 Po novym roce budou....jestli chceš ozvy se na mail...! Je to nově dělaná hlava...!
Datum: 29. listopadu 2008 20:27
 čus draci chci se zeptat jestli zvladnu doma sam přehodit hlavu s pístem jestli pistní krouzky musijou někam směřovat třeba nahoru a jestli to nějak nepoškodim a kdyštak mi na E-mail pošlite selej navod jak to přehodit abych to ještě vic nepokurvil diky zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stejne gdyz nasadis pist spravne (sipkou k vyfukovymu kanalu) tak tam mas pak uz ty zarazky na zamky takze to poznas...jinak da se to i kladivem ale to je spis tahem, staci slabe tuknout d osroubovaku kery je v tom cepu a uz je z poloviny venku...ale opaku ji s citem jinak ta ojnice se ohne bo i klikovka se muze poskodit atd
Datum: 29. listopadu 2008 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to volej - delal sem i z desek od sesitu, ty sou na to vyborny...to stanon - z toho si nic nedelej tys me taky parkrat predbeh ale jen jedna vec: prvni zamek smerem nahoru od vyfukovyho kanalu!!! jinak se ten zamek v tom kanalku sprcne...jinak uz wim jak je to presne - 1. zamkem nahoru, 2. vpravo dolu, 3. vlevo dolu...1. zamkem nahoru!
Datum: 29. listopadu 2008 19:43
 obkresliš a vystřihneš z takovyho zelenyho papiru...nevi mjak se přesne menuje
Datum: 29. listopadu 2008 19:21
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 sory ze se mezy vas seru ma te to jak odbornej vyklad ale chci se zeptat z ceho delate to tesneni kdyz nemam original?
Datum: 29. listopadu 2008 19:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 29. listopadu 2008 19:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zvládneš to v pohodě! povolíš čtyři šrouby na hlavě (křížem!) sundáš hlavu, potom i válec, vyndáš pojistný segrovky od pístního čepu, vyndáš pístní čep (dobrej je na to vytlačovák, ale dá se o i jinak, na to přijdeš, hlavně do toho nebuš kladivem) pak můžeš sundat píst, dáš tam novej, první kroužek zepředu (nejdál od motoru) dáš zámkem směrem dolů, tzn. k výfukovému kanálu, pak už jen nasazuješ kroužky (začni tim nejblíž u motoru, blbě jsem to popsal, ale dbej na to aby ten nejdál od motoru byl zámkem dolů) nasuneš pístní čep, zajistíš segrovkama, seškrábeš z karterů a válce zbytky starýho těsnění, dáš nový, napustíš olejem, nasadíš válec, na něj dáš novou hlavu, utáhneš šrouby (zase křížem!) namontuješ svíčku a ať už jsi pryč! 
Datum: 29. listopadu 2008 19:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak prve kam by mel kazdy smerovat - 1. krouzek zamkem nahoru, 2. krouzek je vpravo(vlevo) dole a 3.(pokud je) tak na druhou stranu jak druhy cili vlevo dole...jinak sou tam zamky takze to uplne v pohode poznas...hlavu zvladne kazdej a musis to jeste dobre povolit a utahnout aby se ti nezkroutila (sroubky utahovat krizem kazdej asi o pul otacky) pak si asi myslel i valec tak ten sundas a nandas (musis mit u plechovanejch pionyru sundany koleno sani, u mustafa nemusis tam zadny prsicka nezavazi) a musi smerovat spravne kanalkama cili vyfukovy dolu a saci nahoru, zni to smesne ale uz sem taky videl znameho jak to nasadil obracene...to samy i s pistem, musi smerovat spravne cili sipka musi smerovat dolu k vydukovymu kanalu...a ty krouzky? vyndas a nandas nejsnadneji pres nejakej rozbitej pul krouzek kerej zasadis do drazny a pres nej protahnes ten co chces dostat ven, chce to cvik, casto praskaj, sou krehky a napoprvy to asi neudelas...jakmile ti jeden praskne tak nema cenu davat tam jeden novej a ostatni stary to kup secky novy a pres ten starej zlomenej to gdyztak pretahni...jo a mazni trochu valec az to budes mit nasazeny az budes davat pist do valce, to uz je pak jednoduchy jen je tam musi pasnou a pak masvyhrano...zdar at jezdi
Datum: 29. listopadu 2008 19:00
 sesa porad my chcem zvysit vykon jawa20 valcom doporucaju my liatinovy valec to pojde v pohode 70ccm\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 12:22
Datum: 02. prosince 2008 12:22
Datum: 30. listopadu 2008 10:18
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jinak ten spalicek na vlozku tulec negdo prodaval na inzerci jawa-50.cz myslim ze jeden za 400kc
Datum: 29. listopadu 2008 20:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec dokonce se da takto prevrtat i origo valec napr z 21...laicky receno se vynda ta vlozka, vybrousi se vnitrek valce na pozadovany prumer, da se jina vlozka s vetsim prumerem, udelaj se kanalky a vybrousi se...gdo na to ma lidi tak se to da udelat...
Datum: 29. listopadu 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdysy sem to resil s kamosem a mam za to ze to neproslo kvuli zdvihu a muselo by se to udelat jinak (uprava pistu, ojnice popr. i klikovky) ale osvedcena uprava je z parezackyho valce prevrtanyho na 45mm...tam zas byl problem kvuli tem kanalkam ze meli nejaky podivny skloneni bo uz newim jaky tam byl problem ale normalne tyhlecty valce jezdi v 70ccm uprave (zaokrouhlene pac presne ma 69.9435 ale to je naprosta prkotina) a wim ze lita jak das...praska pri slabe vlozce kera u tohoto 70ccm prevrtaneho kitu se bud krouti nebo praska...
Datum: 29. listopadu 2008 19:55
 pytam sa ze ci liatinovy valec70ccm bude pasovat na pionier jawa20
Datum: 29. listopadu 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ani newim na co se pta..."to pojede v pohode 70ccm"? divny...
Datum: 29. listopadu 2008 18:46
 Ptáš se na zvýšení výkonu ne....?  Ne na zvýšení objemu....
Datum: 29. listopadu 2008 17:33
 Nazdar, chtěl bych se zeptat, jestli je možný sestavit motor ze dvou katerů, ale každej je z jinýho motoru. Teda mam na mysli kartery na 20,21,23, ale třeba by na sebe nemuseli sednout tak dobře a přisávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:09
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jo taky mě vždycky všechno dobře fungovalo když sem dal jiný kartery , ale na jednom z venku ty držáky na kostru občas nesedej , http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ , taky si dejte minutu 1:59 a tam je fotka ze zadu mojeho druhýho motora a tam de videt jak ten horní držák nesedí ale diry sedej jenom z venku to nelicuje .
Datum: 29. listopadu 2008 19:09
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 Tak díky za odpovedi, problém už jsem vyřešil, doma jsem našel ten protější karter, takže je to vše ok.
Datum: 29. listopadu 2008 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 za mladi sem se nadelal neco prasecin na motorech,ale vzdy to fungovalo jak melo....vsimnete si ze jsem v prvnim prispevku psal,ze by se to nemelo delat,ale kdyz mas stesti a sedi to,tak nevidim duvod proc ne...
Datum: 29. listopadu 2008 16:17
 myslim, že šroubky budou ten nejmenší problém. Spíš bych se bál o převodovku.
Datum: 29. listopadu 2008 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 musej proti sobe dobre sedet...rychle to poznas uz kdyz je na sebe prilozis a stahnes par sroubu ...nektery nepasujou...maj nejakou odchylku na dirach a nelicujou jak by meli...to je prave ta otazka toho,jak si sednou k sobe....kdyz uz od oka uvidim ze jeden mi ujizdi o 1mm dopredu tak je asi nebudu pouzivat...! to je logicky ne...!
Datum: 29. listopadu 2008 13:34
 Překvapuje mě že si to udělal....já bych do toho nešel....! Vývrty jsou dělány na sebe...nevim. no...ale já bych to nedoporučoval...!
Datum: 29. listopadu 2008 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel4645
 Na polozenou otazku sis sam odpovedel. Pouzit je muzes,ale musi dobre sednout. Ja osobne jsem to uz delal nekolikrat a nikdy nebyl problem,vzdy pasovalo,prevodovka,klika,dosedaci plochy vse OK....ackoliv se to nedoporucuje,tak ja v tom nevidim problem...
Datum: 29. listopadu 2008 13:04
Jméno: vojta
IP: uživatel3452
 Zdar lidi, mám na jednom motoru s fichtla o nakopávačky výlisek asi na ložisko, newite proč je jenom u jednoho motoru????,, má to tak ješťě někdo, u nikoho sem to zatim neviděl. dzodp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 20:32
 Na startpáce ložisko nebylo na žádnym modelu, na konci karteru jak ti z něj čouhá konec startpáky, tak tam je drážka na
O kroužek a jeho plechovej krytek. Ve vnitř nic neni, startpáka je vedená v tom karteru. Tajta změna je zavedená do
výroby tušim někdy od 05. Jinak by to už mělo bejt na všech dalchlech.
Datum: 28. listopadu 2008 20:32
 no, nA kartrujak vystupuje nakopávajda, tak tam sou takový tři plíškynavařený a na mezi něma je takovej prolisek
Datum: 28. listopadu 2008 19:31
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 u nakopavačky ?,spiš ne karterech ne_? to sou ty starši kartery ma je tata na goldovi
Datum: 28. listopadu 2008 19:13
 K nakopávačce by se ložisko nevešlo. Je tam takovej železnej kroužek. Nevypadl ti?
Datum: 28. listopadu 2008 18:56
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 cau draci,mam dotaz jestly musi byt cerpadlo na olej(primazavani do benzinu) na presne sestelovany aby davalo olej v nakym prsnym momente,nebo si muze davat kdy chce??potrebuji to vedet kvuli tomu kdyz sundam z hridelky,tak esy snim muzu otocit???diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 14:52
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ja ho v mojí 476ce mám, když sme ho tam dával tak sem ho tam jen dal, ono to dávkuje v podstatě pořád, takže se neboj.
Datum: 29. listopadu 2008 14:52
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 olej tam jde podle otáček takže si myslim že je to jedno
Datum: 29. listopadu 2008 10:40
 Jistě to nevim, ale myslim že si to bere podle tlaku... Radši se někde ještě zeptej
Datum: 28. listopadu 2008 22:00
|



|