česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  247  248  249  250  251  252  253  254  255  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
zdarec, chtel bych vedet, jaka je nejlepsi pasta na lesteni chromu a kolik priblizne tak stoji. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak neoxid je na chrom lepsi to je pravda ale na hlinik (treba motor) je vybornej prave ten silichrom pac ma abrazivnejsi ucinky
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
klasicky Tempo na laky nebo takova bila pasta na autolaky to je snad univerzal na secko...nalestil sem tim vejfuk, rafky, uplne krasne vylezly ty chromovany obroucky u svetel, max. spokojenost, ten vejfuk uz byl hodne skaredej takze ted se aspon leskne i trosku se v tom da pozna odraz a co mate treba na sobe za hadry ale jak ty obroucky to neni, ty sou jak zrcadlo...samozrejme jako kazda oprava i s timto je celkem prace(u tohodlec ani ne) ale vysledek je ohromujici
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2633    
vyslovene nejlepsi silichrom neni,ale kdyz chces treba vycistit stary chromovany kola nebo vejfuk tak je to idealni vecicka
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silichrom určitě ne, mě potom ten chrom vždycky zmatněl, používám neoxid a sem spokojenej
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2633    
Tempo-Silichrom 65,-
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
Ahoj,vim ze to sem nepatri,ale nwm na koho se obrátit,.-Nevíte jestly se dá sehnat yamahu 80 kit n 100ccm??popripade kde??diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
no pokud se to dalo tak uz to asi tezko sezenes jedine pouzit valec z neceho jinyho a dolicovat kanalky ci pouzit origo nechat ho protocit a dat do toho litinovou vlozku a nekde sehnat nejakej pist v kazdym pripade to nebude nic jednoduchyho a levnyho
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chalpi vydrzi tento tmel aj nejaky tlak?,...jako myslim ze ked s nim chcu zaplatat mensi nerovnosti pri vyrobje klapkoveho sani do klikovky, chcu tam nas**t klingerit a tento tmel tak sem chcel vjedet ci to vydrzi popripade ci nema s nim nekdo skusenosti alebo ci nepoznate neco vhodnejsiho co by nato bilo good ... dik moc chlopi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No lebo hledam nejaky tmel kery odola benalu a tlaku a vyplni aj vetsi nerovnost tak estli nekdo vite o necem vhodnem tak pls poradte..dik
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud vim tak benal mi nic nedela a proti oleji je tez imuni, spis je hakly na odery a da se vyskrabat, zase zalezi na vrsve a jak tam byl dan, estli pod tlakem nebo jen tak...no dalo by se to s nim mozna i vyresit ale jinak je spis na utesnovani ne jako zakladna na klikovce pro domek...zkus uvidis:-)ale jo mozna by se dalo
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK      IP: uživatel2900    
jo a ci to odola aj benalu aby mi to nerozleptalo nejak :-) ...
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 1:42
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
jo borci a jeste jak to tady tak ctu vasi prispevky..tak se mi zalibila jedna veta..."Pri mensi uprave casovani vyfukoveho kanalu a zkraceni pistu je schopnej motor tocit o dva tisice otacek vice"...poprosil bych o take mensi vysvetleni..ten vyfukovy kanal chapu ..ale to skraceni pistu jaksi e..jak se tomu prsne chape ..skraceni pistu diky moc chlopi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Kdyz odpilujes 0,5mm z valce smerem k hlave tak se ti zkrati draha stlacovani smesi.Ta draha rozhoduje o kompresi.
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vjetsinu sem uz cital co tu pises ale nevjedel sem o n asledne znizeni komprese..., a jaksi sem nedosel k zavjeru kery faktor ma nanu vliv ze sa zmensi tak estli mi rozumis cemu nerozumim :-) tak to pls popis..dik
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
na to sem myslel jen sem nevedel esi to je toto -to na co sem myslel ...dik
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 10:27
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Vyndas pist,na spodni strane ho zkratis pilkou nebo pilnikem o 1 az 2mm klidne na obou stranach jak smerem k sacimu kanalu,takk vyfukovemu kanalu.To bych ale udelal zaroven s upravou vyfukoveho kanalu.Prodlouzis dobu kdy se ti plni klikovka smesi a ten vyfukovy kanal te pusti do otacek.Kanal rozsiris 0 1 az 2mm a odpilujes 0,5mm smerem k hlave valce.Tim ale ziskas jinou charakteristiku motoru.Budes mit vetsi vykon v otackach,motor pujde za plinem jako motorova pila ale zkrati se ti draha kdy na pist tlaci horici smes a tim prijdes o cast tociveho momentu.Jeste ti klesne kompresni pomer,ktery je pro vykon motoru dost rozhodujici.Doporucuji snizit hlavu valce o 1mm.Bez snizeni hlavy to nema vyznam.
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 10:27
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkratí se zadni strana pistu smerem k sacimu kAnalu :-D ...změní se časování... tak o dva milimetry
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
tomu vycemene chapu :-D ..ale s tym pistem neiwm newim ...proto se ptam
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
myslim ze se tam nepsalo o vyfukovym,ale celkove o kanalech .... !
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:23
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
zdar borci ..nemate negdo nake inormace o kompresoru na pincka ...je mi jedno jake proste secko kde se spomina kompresor a nejake stranky kde je o tom psane ..pac sem nasel same pi*oviny:-( diky moc borci úeace odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 1:08
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sak s tym sa mosi pocitat dopredu, mno myslim ze ked uz nekdo robi taky experiment tak je ochotny zainvestovat aj do kvalitnych lozisk a ojnice...
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 1:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Když napereš více paliva i vzduchu kompresorem do spalovacího prostoru... nemyslíš že se tím zvýší i kompresní tlak a tudíž tlak na kliku? Tenhle systém úspěšně využívaly závodní ,,zetky,, http://www.auta5p.eu/muzea/tm_brno_2004/tmb_20.htm
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 0:08
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
diky borci
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 23:18
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak na tejto stranke je iba jakisi popis jak by sa to dalo zapojit http://www.jawa-place.wz.cz/Zacatek.html
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja myslim ze to neni uplne bezvyznamne, predsa ked sa stavja klapkove sani cez klikovku tak je problem se spodni kompresi, takze estli by sa k temu pridal ten slavny kompresor tak by to mohla byt celkem prdel, len nfm jak to moze v domacich podminkach dopadnut :-D to skur sehnat nejaky komprsorek a akorat domaknut co to bude pohanat a myslim ze vysledek by nemosel byt k zahozeni, akorat potom ta spotreba by bila opravdu kvalitna :-D , estli sa mylim klidne mna opravte
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak dva roky zpátky sem o tom taky uvažoval... no myslim že na dvoutakt je to zbytečnost. nechtěl bych chodit každý měsíc na výbrus...
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 15:11
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmmm.....:-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
ja o tom jen uvazuju ..setl sem kdysi par vet o kompresoru na fichtla a na 2T motorky ...tak jen zadam nejake info ..a zatim se nechci stavet pevne na zem...lita se mi dobre :-P a podle toho co se dozvim skusim zmaknout neco cemu se vzdalane rika kompresor,,ale to je ve hezdach
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty chceš přeplňovat pionýra kompresorem...? :-) Postav se prosimtě zase pevně na zem a přestaň vymejšlet pi*oviny....:-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: Miquel      IP: uživatel4024    
draci vadi když mi pist jemně naraži do hlavy?? odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to nevadí, a nevím proč by mi to mělo vadit. Ba naopak. Prodejci (jako sesa) také musí z něčeho žít ....
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 10:46
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Vadi to, nejenom z duvodu poskozeni ojnice,jejiho futra a jehloveho loziska, ale take z duvodu horeni smesi ve valci.Bez antidetonacni sterbiny mezi hlavou a pistem 0,6 az 1,2mm nebude mit tvuj motor ten spravnej vykon.A to o MNOHO.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
ono ja bych to ani tak s tou hlavou a pistem nehrotil,to je hlinik,ten je mekkej a omlati se,ale horsi je ze nez se omlati tak se ti vysype klika,protoze ti to skurvi futra....
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Sorry spletl jsem se ne válec ,ale hlavu.Čau.:-))
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 10:32
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Hej děláš si srandu a nebo si to dostatečně nepochopil? :-) Včera si tady dával ten stejný dotaz a asi ti 5 draků odpovědělo,že to vadí,takže nechápu co ještě chceš slyšet.Pořád to samé,vadilo by ti kdyby ti pořád něco naráželo do hlavy???:-) A být tebou tak s tím něco dělám,než aby jsi musel dávat nový válec a nebo dokonce klikovku..Zdar.:-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 10:30
 
 
 
 
Jméno: Redy      IP: uživatel2324    
Zdarec lidi hele nikteří kluci mi říkaj že na klykovce vadí že tam mam krytý ložiska????????? Já osobně si myslim že je to jedno že to bude namazany furt??? CO VI NA TO??????:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
litali sme s odkrytejma uzavrenejma loziska rok nez se dostali do nasi mototochny a dalo se t os tim vydrzet ale stale je tam to riziko...jinak je to provizorium a pokud u vas nebo v blizkem ty origo 6303/c3 nemaj tak chvilu se to s nima da vydrzet ale musi pak zas rozdelavat motor a vymenovat...
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
nechtel jsem nijak zasahovat,ale nedalo mi to....na kliku se davaj odkryty loziska s vuli C3 zaprvy z duvodu mazani a jeste jedna podstatna vec...kdyz se lozisko vic ohreje tak jako kazdej kov se roztahuje,proto ta vule C3...kdyz tam das zakryty lozisko,tak se zaprvi bude mazat dokud z nej nevytece rozehrata vazelina a jakmile se to lozisko vic ohreheje,tak se uz nebude mazat a zacne se roztahovat a protoze nema skoro vuli tak se zacne pridirat....blby co....ale je to tak...zakryty loziska se davaj do mist jako jsou stredy kola,rozet atd,kde se lozisko nezahrivá a kde nedochazi k tepelne roztaznosti a proto maji taky oproti C3 minimalni vuli....pokud muzes tak ty loziska co nejdriv vyhod...!
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud uz mas doma s krytama a nemas na ty bez krytu tak vyloupni ty plisky, vyndej tu vazelini z toho (hadr + benal udela sve) pak to trosku mazni motorovym olejem a muzes to tam dat...neni to finalni reseni ale pokud to mas jako provizorium tak to staci
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě ložiska bez krytů....!
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pardon kryci plisky...ty musi ven...
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kline i kryty ale ty kryty plisky musis vyloupnout
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mel sem na klice krytý ložiska a když se to zadřelo tak to nebyl peknej pohled.....rozhodne je tam nedavej !
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kliku se bezpodminecne musi pouzit NEZAKRYTY loziska
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: Redy      IP: uživatel2324    
tak ja nevim čemu mam věřit????????
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: Pferd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiškote dyť loužiska se namážou si normální
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: Pferd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jeleni, sem už sbořil 2 šúty a teť musim jedzit na Simpsonu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Simpson :-D tak to je gol...
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: Phoenix      IP: uživatel2384    
přesně tak, nikoho to nezajímá a jestli sem to dobře pochopil, tak jezdíš na Homerovi se Simpsonů nebo co, páč jako napsat simPson, to je fakt vostrý, ty si fakt kůň
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4570    
klid,nebo se mi splasej kladiva :-D ....tvoje šuty nas nezajimaj a simpsona si strc vis kam...dle tvych odpovedi a dotazu predpokladam ze je ti 10 let a nebo ti je vic,ale jsi totalne tupy stvoření s IQ šimpanze....
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 13:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ano Simala zbor ten za to stoji dyt je to stejne jen hromada nemeckejch soucastech co za nic nestoji...jen fichtlici dokazou obstat i po tolika letech a blbej Simal se s nima nedokaze ani rovnat...sezen fichtla a sprav ho za prachy prodanyho simala
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Noa? dalsi 10ti letej kterej nevi co psat tak pise kraviny... omg
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
mluv tady česky prosím, haťmatilku si nech pro někoho jinýho... díky
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: miqul      IP: uživatel4024    
draci vadi když mi pist jemně naraži do hlavy?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no... asi to bude spatne snaset klika .. teda ojnice... :-D dobrej priklad vadilo by ti, kdyby te nekdo mlatil dohlavy? :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Nezapomeň se příště zeptat jestli ot vadí když ti svíčka neháže jiskru. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 18:10
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
vadilo by tobě kdyby ti něco naráželo do hlavy??
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to divný...ale vadí to....!
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4564    
jo vadi si predstav
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 17:32
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
čau...jakýma všema způsobama se projevuje netěsnost motoru ? (když nasává falešný vzduch) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz ho zahrejes tak na volnobeh ma vysoky otacky, pro rozjezdu malo tahne, spis se dusi ve spod, ten tah je mensi, rychle padaj otacky v kopcich, pri podrazeni zase rychle vylitnou, do otacek se dostava snadno (zalezi kolik ti toho falesnyho prisava, toto posledni plati pokud ti prisava malo a spis to pusobi jako chudsi smes) jinak se zahriva az to hezky neni...jo a spodek motoru vetsinou je mokrej...muze prisavat: v klikovce, to je nejvetsi svinstvo, to bere i olej z prevodovky, pod guferama, mezi tesnenimi u karbce (obe tesneni na koleninku), pak treba hlava ale tam to je spis profukovani nez prisavani, pod valcem (mezi valcem a klikovkou)...da se to resit (tesnine novy, naolejovany, pritahnout sroubkem, u klikovky vetsinou pulit motor)
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Pferd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falšený vzduch, jak, vejfuckem????
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 14:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se to muze projevovat tim ze ti samovolne stoupaji otacky(vlivem chude smesi),a taky dlouho pada z otacek
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4564    
me se to teda uz dlouho nestalo,ale vetsinou mi chcal olej a dusilo se to a zralo to olej z prevodovky,ale prave ze se to az tak moc nedusi,takze se s tim da kolikrat i jezdit,ale je to takovy liny nez se to rozjede a strasne to smrdí...ono se to pozna blbe ze ti to netesni....on totiz ten motor jede i bez tesneni:-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi kde fouka vetsinou to dela to ze nema vykon, nedrzi volnobech i kdyz je naplno, ve vetsich otackach vynechava, jen skyta, a vetsinou to je zespoda mokry
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: andy555      IP: uživatel4173    
to je snad jasné ,ale jak přesně se to může projevovat ?
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 13:24
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      IP: uživatel4562    
Nepojede ti to tak jak by melo.
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 12:46
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
cauvec... mam takovi dotaz mam asi mesic novy vybrus mam nalitanych asi 100km.. ale porad se mi zda ze je to lity predtim jsem tam mel starej vybrus kterej uz mel taky dost ale lital mnohem lip nez tenhle nwe vybrus je mozny ze az se to poradne zajede ze to pojede lip?? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4564    
ja si vsim ze ty jaksi nechapes nic....prosimte precti si napred aspon manual na fichtla,jinak nebudes chapat asi zadnej dotaz.... fichtlu zdar
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: Pferd ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu dotaz
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4564    
nebo si ho blbe zajel a uz to má za sebou :-D:-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
prave ze po vybrusu ma tahnout malinko lip a pokud to tahne mizerne tak ti to nejspis nekde netesni napr.: pod hlavou pod valcem nebo valec na koleno tohle vsechno dela hodne na vykonu. a doporucuju dat prectich 1,3 mm a hlavne tam dej vic oleje do benzinua pouzivej special
 
 
Datum: 13. listopadu 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
prave ze po vybrusu ma tahnout malinko lip a pokud to tahne mizerne tak ti to nejspis nekde netesni napr.: pod hlavou pod valcem nebo valec na koleno tohle vsechno dela hodne na vykonu
 
 
Datum: 13. listopadu 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4560    
100km je malo ...me se zacalo zdat ze se to povoluje po 150km ale rikam ze se to uplne povolilo po cca 500km
 
 
Datum: 13. listopadu 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
karel napiš do jednoho dotazu všechny tve dotazy co tě napadnou a za měsíc je sem napiš a my ti odpovíme,ptz co 2 članek je tu Karel,přečti si radši navod na fichtly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4554    
proc to delas? nikdo te nechce odhánet,ale jsou tu zabehly nejaky pravidla a tema se drzime. Ses mi sympatickej,ale prosimte prestan se takle zviditelnovat nez zacnes nekoho stvat...byla by skoda kdybys dostal stopku,protoze je videt ze leccos víš,ale prosimte uklidni se uz...bejt to na jinym serveru tak uz by jsi byl davno bloklej....prosim,fakt,kdyz se chces nejak vyjadrit k rozepsanymu tematu tak prosim,ale do toho tematu!!! nezakladej furt nový,šetři ty lidi co to pak budou po tobe mazat....
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
protoze rikam furt co druhy clanek tu pises ty,přitom to mas na netu,sice to jsou dobre otazky ale....
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
proč
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: ZAR      E-mail:      IP: uživatel1646    
dotaz ohledně toho na kolik mohu stočit klikovku průměrově a taky hjak vyplnit zbylí prostor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vado zapni si ICQ....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel1653    
O víkendu jsem jel ve dvou na 21 do táhlého kopce asi 15 pořád na plnej ke konci to už ani netahlo a samo si to přídávalo, zapištělo něco tak sem to vypnul kouřilo se ze žeber a teď to klepe jak svině nevíte co stím je. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
jo karle to se ti ten motor moc přehřál to se nediv já když jsem jel v létě v 35 stupnách tak jsem dal neutrál a ono to samo přidávalo měls to přehřátý s tímhle moc nejezdi nech to odpočnout a mužeš jet dál nebo si kop studenou svíčku brisk n 14 c zati zdar
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Já jezdím tímhle stylem do kopce ve dvou kdýž potřebuju vyjet s o5 kou ale to se musí jet a nezasatavovat když to chceš vyjet, ale musí člověk vědět kdy už je nutný zastavit. Nevím co to je za chytráka jménem ... ale jak je vidět opravdu je moc chytrý a jsou tu i další radílkové.
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
To kocour: jj, to muze udela t buď amater nebo jeste mentál...ale on to urcite schvalne neudelal. Proste je to otazka jako kazda jina ne...
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4551    
Jó to tě zaklepala klika z pístem do motorovýho nebe
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Jezdit tímhle stylem do kopce může leda amatér.
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Nazdar Karle:-Dsme se dlouho nevideli...to je klasika. uvařil si motor a prasknul ti buď pístní kroužek, nebo ti odesly ložiska/Bronz. pouzdro
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 19:25
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel2248    
zdar, chtel bych se zeptat na značku dvoukomoroveho výfuku, kterej by my pasoval na čz180/487,4 a je odzkousenej. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim ze se tam davaly z jawy 350/640,ale nevim jak to s tim chodi,jinak tuhle cizu mam taky
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Jak vyndám vložku válce ? A jak ju tam podom dávate aby všechno sedělo na sobě ? I když ju tam dává zpátky rovně tak se musí potočit ne ?Nebo je tam nějáká drážka ? Možná lama dotaz ale fakt o totým moc nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tym nahrivanim a chladenim bacha aby nepraskla vlozka
 
 
Datum: 14. listopadu 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4551    
Musíš si vyrobit vyrážecí trn. to je osazená kulatina,kterou dáš do mrazáku,pak nahřeješ válec tak na 250 až 280 stupňů celsia,do vložky strčíš ochlazený trn a na jednu až dvě rány vyrazíš.Obráceně dáš vložku do mrazáku,ohřeješ ten kus hliníku a strčíš tam tu vložku.Než se vložka ohřeje jde pootočit.Tovše musíš dělat rychle jinak se ti to ,,zatáhne,, amusíš ohřívat a chladit znovu.Hodně zdaru.
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to si musíš buďto nějak označit, ale lepší je to ,,zaklínkovat´´
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar kuci mam dotaz ohledne lozisek na kliku u pionyra koupil sem ty francozsky SKF ale neni na nech oznaceni C3 ale Z2 bude to necemu vadit? jde mi hlavne o to aby kdyz se mi pincek zahreje aby nestratil silu? tak prosim vas nekdo poradte!! dik moc a zdra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4551    
Tbourochu tě poopravím. C- odlišnost vnitřní konstrukce, Z-krycí plech na jedné straně, 2Z- na obou stranách, RS-těsnění na jedné straně, 2RS- na obou.Takže vyloupni plechy,vyčisti a dej to tam.Čau
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda nechci kecat....protože si teď nejsem jistej....ale C je rozměrová přesnost Z je hmotnostní řada a kryty se označují RS a 2RS ne (jednostraně a oboustraně krytý) Takže Z2 proč ne...? :-) Jinak na kliku dát krytý je samozřejmě blbost....!
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
tak je este vycisti v benzinu a pak namaz olejem nebo z nich poleze ten sajrajt az se ohrejou....
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:57
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ted sem to s toho jednoduse vyloupnul malim sroubovakem!!
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to de ale vyloupnot z toho! jestli se teda nepletu aspon v te prodejne povidali:-)
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
na klikovku Z2 nedavej to jsou ty uzavreny loziska jestli se nepletu a nemeli by se jak mazat maji kratsi zivotnost
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hosi jakej je presnej postup pri lesteni kanalu u fichtla a co je k tomu potreba?. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
to su ja karel co sem si leštil ty kanálky tady máš návod který ale funguje-sundej válec a hodně ho nahřej a pak vyklep vložku válce to je to v čem jezdí píst musíš ju vyklepat až vypadne a pak si kup smirkové plátno to je úplně jimný smirek jako hadra a tím na bokách válce vylešti kanálky i pak vífukoví kanálek a hlavu taky sníží se ti spotřeba benzínu a zlepší výkon a rychlejc ti to nabere otáčky skus to stojí to zato jede to jak drak
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pevny nervy a zkusenosti...jinak asi stahovak vlozky (takoy spesl naradi co si musi vyrobit) a pak newim cim se to delavalo, mam za to ze nahrubo jemnym pilnickem a pak doladit brusnym kotouckem na lesteni upnutym ve vrtacce...jinak jenom ten kotoucek, pilnik je pro takovy amatery co s tim zacinaj, je to nepresny, da se s tim hoooooooooooooooodne pokazit ale na vycisteni opravdu zanesenejch kanalu to bejvavala dobra pomucka, ne aby te napadlo ten kanal zvetsovat
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: tadau      IP: uživatel2615    
Čau draci mam malý problém Mustafem.Nakopnu ho hodím za jedna rozjedu se začne chcípat tak hodim do otáček a pak se mi to se opakuje dokud nejedu aspoň 20km/h pak už jede docela v poho.Ale když jedu do kopce tak to vůbec nejede ikdyž to ještě tlačim a držím to v otáčkách.Už nwm co mám dělát sundal sem sání a nic vyčistil výfuk vyčistil trysky,vyměnil plovak a nic.Už si nwm co stím jestli mám silný výbrus ale to asik ne bo předtím mi to nedělalo nic podobného. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: tadau      IP: uživatel2615    
hey ja tu pasku necu prodat ja su ji pekne dlouho schaněl a tedkaji mam tak neprodam
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: dsa      IP: uživatel1201    
hej je to indučka,kup 8mivoltovou a bude to ok.věř mi.fakticky
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Barum.      E-mail:      IP: uživatel2179    
Tak to nech vždycky chvíly zahřat.Jo a psal jsi tady,že máš tu pásku na nádrž na mustanga,mohl by jsi mi ji prodat?A za kolik? Napiš mi kdyžtak na email a nebo mi tu nech na sebe kontakt.Díky moc.
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: HROMADA ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus chci se zeptat koupil sem mustafa a v poho chytne pak dam 1 a jede to a jak dam 2 tak to nejde prostě se to nedostane do otáček a vubec uš nevim co s tim je!!!DIK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: ---l---      IP: uživatel4186    
to bude chudá smes
 
 
Datum: 11. listopadu 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4538    
zacal bych u veci ktery lze ovlivnit bez rozebrani motoru. Takze skontrolovat jestli je tam vubec olej,zkontrolovat zapalovani(predstih,odtrh),co svicka?? vycistit karburator,trysky,kohoutek,skusit si pohrat s bohatosti smesi,popripade vycistit vyfuk....pokud nic nepomuze tak vymenit gufera,zkontrolovat jestli to nefouka pod hlavou a jestli si to treba neprisava pod karbecem nebo pod valcem... a kdyz ani to nepomuze tak bych sundal valec a podival se na pist a krouzky a jestli neni vybehanej valec....prii ty prilezitosti muzes skontrolovat kliku,jestli nema vuli ....pak uz jedine ze fouka mezi karterama...zeptal ses obecne,tak jsem obecne odpovedel :-D
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 17:49
 
<  247  248  249  250  251  252  253  254  255  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 19:13:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu