|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pata
IP: uživatel556
Posl.aktualizace: 19. října 2008 11:48
Jméno: Honza
IP: uživatel556
 Jo není to špatný,měl by tam jít normálně dodělat 4 kvalt,bez nějakého většího problému.Hlavně vypadá opravdu komplet,a to je veliké plus.
Datum: 19. října 2008 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 jooo jako je kompletni,coz je plus. Dalsim plusem je ze hromada dilu se da sehnat protoze pasuji z 4 kvaltniho simsona...ale teda moc velkou cenu nema ...je to kram... tak z 80.roku
Datum: 19. října 2008 11:29
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec pomohla by dat na pekaca hlava s babety melo by to vetsi kompresy ????? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:53
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 kdyz newis jak je to na babety delany tak to proste neudelas
Datum: 18. října 2008 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 urcite!!!spolehni se....bude to mit kompresi aspon 15:1 jestli ne vic ....prida ti to asi 6 koni a roztrha to krotakem draty v kole !!!
Datum: 17. října 2008 23:28
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 proc bych to neudelal
Datum: 17. října 2008 21:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nepřemejšlej o čem co nikdy neudelas
Datum: 17. října 2008 20:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel3884
 Zdravím, jak mam u babety sundat rotor zapalování-je na to potřeba nějaké nářadí? Předem dík, J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
 Hele nevim jak Samton, ale já ten jeho způsob nějak neberu.. jednak se nemá o co ten šroub opřít, když volně prochází v ose rotoru a jde do závitové díry osy klikové hřídele, tak nevím jakým způsobem může způsobit stažení rotoru... Jedině tak ke stržení závitu, což je ale pak na výměnu kliky... Takže, jedině stahovák... nejlépe trojramenný. Protože se však osa stahováku nemá o co opřít, bo je hluboko pod hranou rotoru, používám tak akorát zkrácený imbus, dotažený do závitu a o střední imbus hlavy šroubu opřu závitovou špičku stahováku a jemně dotahuju.. pak klasické mazácké klepnutí, ne nějaké mlácení kladivem a rotor je venku...
Datum: 17. října 2008 20:35
 stačí ti kombinačky 13 klíč a osmička šroub a šroubovák stačí jen odstranit původpí malej šrou a do původní díry začít šroubovat ten osmičkovej šroub a dotohovat 13 a pak ten rotor spadne sám\r\n
Datum: 17. října 2008 20:16
 stačí ti kombinačky 13 klíč a osmička šroub a šroubovák stačí jen odstranit původpí malej šrou a do původní díry začít šroubovat ten osmičkovej šroub a dotohovat 13 a pak ten rotor spadne sám\r\n
Datum: 17. října 2008 20:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 pro frikulin hej a delal jsi to v tom programu co j ena jawa-50.cz jestli jo hej napsal by jsi mi co tam zadat kdyz to chcu uplne na obic pekaca
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 16:58
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 jo...
Datum: 17. října 2008 16:58
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 17. října 2008 16:46
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 sice nejsem Vláďa-Frikulín,ale v tom se to myslím nedělá,já ybch řek že v CADU,nebo ve VARICADU
Datum: 17. října 2008 16:42
Jméno: centusak
IP: uživatel1436
Posl.aktualizace: 17. října 2008 13:30
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 ja jsem to chtel udelat ale je to zbytecnost! moc prachu malo muziky kapis
Datum: 17. října 2008 13:30
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 Já vím, že to není použitelný to byl odkaz jenom pro názornost, protože hodně vodníků má sání přímo do klikové skříně. Kdežto tento válec má klapkové sání přímo na válci.
Datum: 17. října 2008 10:34
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 taky zdravím , ten válec má moc velkej objem a nešel by na fichtla ( i přes vypilování avyvaření karterů + kanálků) vodní chlazení na fichtla prostě jen tak asi neuděláš ... možná tak válec z jiné vodou chlazené ¨50tky ...j a co to znamená\r\n?? nejlepší bude když si navaříš delší žebra...
Datum: 17. října 2008 10:23
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 pro frikulin ale i pro ostatni chci se zeptat jestli by jsi mi poradil jak udaëlat takovy vyfuk jak mas ty
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 22:47
 Už sem ti to neznačil na chatu....to neni jednoduchý. Výfuk se navrhuje na zvolený řežim otáček. Nemůžu ti to vysvětlit obecně. Respektive můžu ale beztak to budou jen obecný poučky který se daj na netu najít. Nic jinýho navíc nevim. Pak už je to jen o tom to všechno vyzkoušet. Bohužel je to zdlouhavý hlavně je to zdlouhavý když nemáš možnost změření výkonu. Jen to odhaduješ....!
Datum: 16. října 2008 22:47
Jméno: jay.d
IP: uživatel3608
Posl.aktualizace: 17. října 2008 8:06
Jméno: mara
IP: uživatel426
 je to na MOFU je to starej nemeckej stroj neco jako babeta ale jednodusi mel jsem ho doma
Datum: 17. října 2008 8:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 indian ne...ty meli klasicky fichtlacky
Datum: 16. října 2008 22:35
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Je to bud ze staryho indiana, nebo z peugeota rv. tak 1960
Datum: 16. října 2008 21:54
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vypada to jak na pareza ale ma to zajmavy zebrovani a takovej kus trubky na koleno vyfuku...jinak: gdyby jenom vadne zebro...a za 400 to je celkem sila
Datum: 16. října 2008 20:22
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 To na pionýra nevypadá.
Datum: 16. října 2008 19:59
 ne,tohle na pionyra nebude
Datum: 16. října 2008 19:49
 Zdravím Všechny mám dotaz ohledně výfuku HIKONE někde jsem slyšel , že je jeden tip který pasuje jen je vyvedený na stranu kde je rozeta nemáte s ním nekdo skušenosti popř. který tip je asi tak nejlepší?
Předem děkuji Všem za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:37
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 tenhle vyfuk o kterym mluvis sem sehnal, ale nakonec sem ho kvuli tomu ze sel na strane rozety rozriznul a nasadil na puvodni koleno a utesnil a drzak vyrobil z tlustyho plechu. Jezdi to s nim docela dobre, ale kazdej fik je jinej, na jinym to treba bude lepsi na jinym to bude naprd, u myho je to fuk se seriovym jezdi stejne.
Datum: 16. října 2008 20:37
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Čus lidi mam probléém kdiš nakopnu fíky a mam tam volnoběh tak to nehorazně cinkááá a kdyš to vezmu do otáček tak to přestane cim to je?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a tak toho muze bejt vic...treba retez od spojky, bronzovy futro, ty krouzky, klikovka...
Datum: 16. října 2008 19:13
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nebo třeba kroužky ne?
Datum: 16. října 2008 10:26
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 je možný že máš povolenou svíčku .... ale spíš budeš mít povolenou nějakou matičku a podložku a ta podložka tam bude cinkat ... ale mně tady tohle dělá svíčka
Datum: 16. října 2008 8:09
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 fíka
Datum: 16. října 2008 7:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Fichtl co ma porad O. vybrus a ma nalitano kolem 3500 km, nebyl prakticky nigdy tocenej az na vrchol muze mit uz vylitanej valec co potrebuje vybrus? a kolik ma vybrus asi km zivotnost? diky za jakykoliv nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kouknu na tachec a vidim...gdyz nigdy nebyl menenej a a tachcec fungoval snad pokazdy tak se to da odvodit kolik asi ma
Datum: 16. října 2008 19:17
 To je pravda že se můžou i vícekrát vyměnit ty kroužky ale pak je rychlejc vylítanej válec takže optimální je jednou je vyměnit mam to vyzkoušený. Tak tet když jsi tyhle věci vyměnil tak výbrus nemusíš. Myslím že jsi to poviměnoval všechno dost brzo ale tím se nic nezkazí jestli jsi to udělal pořádně.
Datum: 16. října 2008 19:14
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 jak vis ze ma 3500 km?
Datum: 16. října 2008 18:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no sem vymenil pist, krouzky a futro...takze radsi zadnej vybrus nebo uz je to jedno?
Datum: 16. října 2008 18:00
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 souhlasim s Plisou tech 15 000 kikometru vydrzi a ty krouzky se muzou vymenit i vicekrat
Datum: 16. října 2008 14:44
Jméno: Plisa
IP: uživatel155
 Zdravím 3500Km nic není vždyť válec je zajetej na 1500Km. Takovýhle válec by měl vydržet aspoň 15000Km s jednou výměnou pístních kroužků ale při normálním ježdění a nepřetáčení motoru. A jestli je to všechno originál tak na to nesahej takový motory jezděj nejlíp dokud se do toho nesáhne.
Datum: 16. října 2008 11:41
 Záleží kdo a jak s tím jezdil,já mám Babetu typ 207 1-rychlostní a příští rok jí bude 30LET a motor je pořád původní a i když jednou za uhera jí proženu do maxima,tak každý mi chválí motor jak je klidný a tichý.Jestli to nevydává něaké cinkavé zvuky tak to nech být jak to je
Datum: 15. října 2008 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 uz je pozde no.....tak to asi radsi rovnou dej na vybrus a to bude asi nejlepsi ...
Datum: 15. října 2008 22:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak bylo to treba zasahnout - to bronzovy futo melo uz svy za sebou a ten podrapanej pist taky asi zazil sve ale dal sem s nim 50 skutra na maximalku a to sme na fichtlovi jeli dva (on jen sam) a prokluzovala spojka jak hovado...to kamos si privez domu fichtla a povidal jak mu to tahlo do kopce jak zadnej jinej...rozebrali sme to a jenom cumeli jak to mohlo vubec jezdit...
Datum: 15. října 2008 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 pokud hučí a moc nezvoní tak bych na to nesahal...vetsinou to taha vic jak po GO ,,,jinak vylitanej valec poznas podle toho jestli uz ma schudek nebo ne ....pocet najetejch kilaků nehraje az takovou roli ....znam fichtly co jezdej dodnes s motorem v origo stavu bez zasahu a do kopce si mne daj a to mam motor po GO,dobre zajetej,dobre sestelovanej a to bez diskuze .....
Datum: 15. října 2008 22:28
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 lidi odpovezte mi prosim jeste nekdo kdo znate odpoved na tu otazku co jsem se ptal ohledne moji jawy 221 o (3 dotazy dolu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:17
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 sem ti rek ze to bude tim pistem sakra ....podobnejch blbosti uz jsem se nadelal
Datum: 15. října 2008 22:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panstvo dotaz co uz tu asi padl: jak dlouho se zajizdej novy krouzky, novej pist a futro ve starym valci? vse je dokupy
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:19
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 zkus a poznas....pokud to poprvy nastartujes a uz bude zvonit,tak neni co resit...je to KO ...pokud nebude zvonit tak zajizdej ...pokud do 100km nezacne zvonit tak je to OK
Datum: 15. října 2008 22:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 schudek tam je ale ten valec ma nalitano kolem 3000 km...neni moc velkej vadi to?
Datum: 15. října 2008 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 pokud byl valec dobrej,tak 100 kilaku to srovna a krouzky se ojedou podle valce....pokud uz ma valec schudek tak nepomuze ani svecena voda a nezajede se to nikdy (bude od zacatku zvonit a bohuzel neprestane)
Datum: 15. října 2008 21:50
 Po 400km by to mělo byt dostatačně zajeté ...
Datum: 15. října 2008 21:23
 tak tohle by mě taky zajímalo, koupil sem si novej píst i kroužky, takže sem zvědavej, co sem kdo napíše
Datum: 15. října 2008 20:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Kluci mam dotaz...sa studena fuchtliho krasne nakopnu, jedno nakopnuti a uz vrci ale za tepla vubec nejde...staci aby se trochu zahral a uz ho na paku nenakopnu...jinak plovakovka serizena, jehla asi taky, sroubek bohatosti na max dorazenej a mam novej pist s krouzkama a futrem zajetej tak cca 20km...jak ho pobidnout? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel4330
 jak se mi jednou ohreje tak uz nesmim spricovat....ma to neco spolecnyho s hladinou a bohatosti smesi za tepla ....kdyz je teplej tak bys ho mel naklonit na jednu stranu abys ochudil smes,ale uz nevim na kterou ....mam tam nevim jakou svicku,za studena chyta na prvni a za tepla na druhy-max treti slapnuti ....takze to neresim protoze to je normalni odjakziva
Datum: 15. října 2008 22:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak 14 se davaj gdyz se prihriva a 17 na studeny starty...15 je normal
Datum: 15. října 2008 20:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak mam tam 15 Briska, 14 gdysy ale to byly vyhozeny prachy...
Datum: 15. října 2008 19:36
Jméno: fikus®
IP: uživatel1506
 mas svicku na studeny starty takze 14 nebo 15 ale doporucuju nechat 15. ta je nejlepsi 17 de spatne zastudena a 14. vlete chytne jen zastudena za tepla to ani nerostlacis
Datum: 15. října 2008 18:59
Jméno: 221
IP: uživatel4326
 cau lidi prosim vas nevite cim to muze byt ze mi moje 221 nejde vytocit do vysokych otacek?? predstih i odtrh mam dobry, karburator je serizeny take dobre, delal mi to pist s 2 pisnima krouzkama (takoy jam ma byt kdyz je to 221.100) no a ded sem tam dal se 3 a je to cosi jepsi ale furt nic moc teda spis hruza, myslite ze to muze byt tim ze jsem trosku zvetsil drazky na pist. kruzky? ony se mi totiz pripekaly a nic jineho na to nefunguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:16
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 tak to ja se omlouvam dri nez jsem se ujistil ze je to napsano tak jsem sem napsal a ma tam byt 1,2 - 1,6 a ne 1,6 - 1,9 je to ostuda navody mam doma 4 a jeste ted si to nepamatuju, ale mam stejne jeste jednu otazecku kdyz to takto zesteluju tak mi to nikdy nechce chytit a to sem tam mel uz 1,9 mm a kdyz tam dam 1,2 nebo 1,5 tak to nechytne vubec co stim?? a odtrh mam 0,4mm to je ok ne? no a jakmile predstih zacnu zvysovat motor chyta lepsi
Datum: 16. října 2008 19:16
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no to je sice mozne ale kdyz mam takto maly predstih tak strasne blbe chyta (teda skoro vubec) a aj v knizce "navod k obsluze" pisou 1,6 - 1,9 tak nevim no
Datum: 16. října 2008 18:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je jedenadvacitka ta se serizuje v rozmezi 1,2 - 1,5 a ne jinak! serid to tak co nejbliz k 1,3 a mely by ti otacky jit nahoru...a s tim ze cim vetsi je predstih ze pujde vys tak to je blbost pac ti pak klepe a hrozne to brzdi
Datum: 15. října 2008 22:02
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jo lidi ted me jeste napadlo nemuze to delat indukcni civka nebo kondenzator?? nebo predstih ten si ale myslim ze mam good mam ho 2,8 - 3mm jinak to blbe chyta, ale pravidlo je ze cim vetsi predstih tim vic to jde vytocit tak nevim no
Datum: 15. října 2008 21:42
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jo a jeste k tomu zajizdeni protoze denne na fichtlu najedu cca 50 km uz je to zajete asi 200 - 250km
Datum: 15. října 2008 21:30
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no jo ale jakto ze mi to jeste huř tocilo u 2 pist. kr. a navic ty krozky uz jsou jete tak cca 300 km mozna vic. a jakto ze predtim se mi pist zadiral krouky byly uplne nove a vytocil jsem to na max.?? je to divne nemuze to byt tim zvetsenim tech drazek?? ale to by netahlo ze??
Datum: 15. října 2008 21:27
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no myslim si ze tim to nebude hlavu mam zabrosenou a ted uz sem tam dal aj tesneni pod valcem je tesneni nove taky a pod karbecem taktez
Datum: 15. října 2008 21:22
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to vysvetluje...3krouzkovy je na silu ale min toci (skoro v otackach ale neni rozdil) a da do kopce krasne drzi no a pokud tam mas novy krouzky tak to je pak jasny...musis je zajet tak 150 km a pak uvidis jak ti to bude litat
Datum: 15. října 2008 21:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 me to dela babeta jede tak 43 a jako by se nechtela vi pretocit no fouka mi to pod hlavou ale brusnou pastu nikde nemaji.tak ze by to chtelo udelat hlavu novej pista krouzky
newim ale mne se nikdy krouzky nezapekly !!!
Datum: 15. října 2008 21:05
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 jo a jeste k tem novym krouzkum ty sem sice nove kupoval ale mel jsem je na tom 2 krouz. pistu jenze byly zapecene ale radne sem je ocistil no a predtim sem mel stejny proble pist. kr. nove ale zapecene a z tech 4 rouzku sem vybral na te 3 pist krozkovy mely totiz doby zamek 0,2mm tak sem je tam hodil
Datum: 15. října 2008 20:01
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 no dal jsem tam 3 pist. kouzkovy no a predtim tam byly 2 a bylo to temer stejne ale zada se mi ze jelo trosinku lepsi se 3, jo a taky kdyz je ten motor chladny (nejcasteji rano kdyz odjizdim do skoly-mlha, chladno nekdy dest...) tak nez ujedu cca 150m tak se to da vytocit uplne normalne a po mirnem zahrati uz ne, piste prosim
dik moc!!!!
Datum: 15. října 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tahne dost do kopce? to tam ams 2krouzkovy nebos tam tedka daval trikrouzky? taky jestlis to moc neroztahs jaks to daval na pist...pokud si kupoval novy krouzky tak je to pak jasny
Datum: 15. října 2008 19:41
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 ne ne to jste nme spatne pochopili mi se to pripeklo a prestavalo to jet, tak sem to rozdelal pist vycistil a zvetsil drazky na pistni krouzky ne o moc ale tak aby v tom pistni krouzky byly cosik volnejsí ted je to dobre nepripeka se to ale nejde to vytocit do vysokych to treba jedu po rovine driv jsem z neho vymackl 70 - 75 a ted max 60 a pak nic zacne to ubirat plyn (ale na 60 se to udzi) jako kdyby tam by omezovač, jako kdyby chybel benzin ale ten nechybi navic to nekokta to jako kdyz je napr nizka hladina plovakove komory je to divne a tak se jeste jednou ptam jestli to nemuze byt tim ze jsem zvetsil tu drazko na krouzky ze by tam utikala kompres nebo tak neco ale jestli je to tim tak proc tak dobre taha do kopců??? to je divne prosi o rychlou odpoved dik JAWA 221.100
Datum: 15. října 2008 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel4327
 hm...to bude asi fakt tim pistem a krouzkama....a pokud se ti to pripeklo tak se to u pridrelo a tudiz hadam ze ve valci bude pekná spoušť,rejhy...mno hruza...
Datum: 15. října 2008 10:15
Jméno: gagy
IP: uživatel3265
 dělá marek dobrý válce?(jako azmarek...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2008 19:08
 Jak se to vezme...  Jezdil sem od něj dva válce...! Oba teda dvoupřefuky....oba jezdily slušně. Ale pokud neuděláš zbytek nemáš šanci...! Jsou to dosti točivý válce. Tak něak (ale to záleží na výfuku...) mi jezdily od 7500 do 10 500 ot. Teď čekám na kamaráda co bude od něj ladit 4 přefuk. Obecně nedělá špatný válce....ale.....VÝKON/CENA adekvátní neni....  Ale nechci tě zradit....  Když si s tim válcem vyhraješ a najdeš to v něm tak to najdeš....vložený do něj něco je....
Datum: 15. října 2008 19:08
 Čau draci, chci se zeptat, jestli se pod matice, co drží hlavu a válec dávaj kromě obyč podložek i pružný podložky (pérovky)? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 22:04
 ok, díky kluci
Datum: 14. října 2008 22:04
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 jen obyc
Datum: 14. října 2008 21:50
 Ne ...
Datum: 14. října 2008 21:47
Jméno: Carlos
IP: uživatel4024
 Zdarec darci,zajiždim 8.vybrus už mam vyjete 1 nadrž včera jel dobře...a dneska je liny moc se mu nechce..nevite čim by to mohlo byt že se to přes noc tak posere??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 18:57
Jméno: casio
IP: uživatel2969
 špatně se vyspal
Datum: 14. října 2008 18:57
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec psal sem vam tady jednou ze mam pust a valec o nakem prumeru 37,80 tak jsem si pucil od kamosa 38 pist a nevleze se tam
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 17:09
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 blazne ja ze šuplerou musim měřit every day jo a s digitálem, a nameřil sem 37,7, tak jsem zal druhou a bylo to to samé, jestli ho najdu tak změřim a vyfotím.
Datum: 14. října 2008 17:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel4324
 asi nevis mjerat ze subleru tam sati zda 38.0 ale to moze mjet 38,25 alebo aj 50
Datum: 14. října 2008 16:48
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 už jsem říkal že tenhle atyp jsem měl taky.
Datum: 14. října 2008 15:45
 Taky tomu nevěřim....! Ten válec bude buď domrvenej že má hranku nebo něco...! A nebo je to opravdu výrobní atyp....! Ale jinak.....bůh ví kolik přesně zase měří píst....
Datum: 14. října 2008 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel4320
 to je divný ....vyfot to....neverim ... a by the way...resi se tu vubec fichtl???
Datum: 14. října 2008 11:24
 Vem šupleru a foťák a změř to a potom to vyfoť. Jinak dáváš tam ten píst ze strany od motoru nebo ze předu jako od hlavy protože to je taky různý na průměr?
Datum: 14. října 2008 7:45
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 to si dělaš prdel ne ? To nechapu nějakej unikát či výrobní chyba nebo si z nás děláš srandu...
Datum: 13. října 2008 22:04
Jméno: pity
IP: uživatel2085
 ahoj nevite nekde kde se daji sehnat pisty na 50ky ruznych typu,potreboval bych konkretne na dandy 80 a 50. a jak je treba fichtl 38.5 tak to je obvod pistu?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 17:59
 Zkus WISECO...
Datum: 14. října 2008 17:59
 prumer v mm
Datum: 14. října 2008 13:48
 kde sezenes pisty nevim,ale to cislo znaci prumer pistu,u fichtla je zaklad 38,00mm,to je 0. vybrus,dalsi vybrusy sou po 0.25mm,tzn ze 1. vybrus je 38.25,druhej je 38.50 atd
Datum: 13. října 2008 20:58
Datum: 13. října 2008 20:52
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 litali sme s bratrancem od jara do tuhy zimy na jedenadvacitce a to nebylo mozny co secko zkusila a drzela...pak se uskladnila na 3 roky k dedovi, ted o prazkach sem to vytah a co sem jedno spravil, druhy se rozsypalo, jedno sem vymenil, dalsi se poroucelo...snad uz to tedka delat nebude a zas bude litat jak gdysy
Datum: 14. října 2008 19:19
 hehe  to příjde zaráz všechno hezky, jakmile neco spravis, tak se pokazi neco jinyho atd  to příjde o to se neboj  *lol*
Datum: 14. října 2008 18:23
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Me se seriovy mustang nepokazil uz asi 8 mesicu.Musim zaklepat na drevo.Akorat sem-tam padne retez.Ale ten motor je nesmrtelnej
Datum: 14. října 2008 18:02
 jojo, to taky znám pulroku pohodička, nastaly prázdniny a to bylo  furt neco, karbec, predstih, tachac, brzda, odtrh atd...
Datum: 14. října 2008 17:01
 nahodou , ja jezdil 8 mesicu bez zavady, ale pak se mi to v jeden krasny den secetlo a vysralo se co mohlo ...
Datum: 14. října 2008 16:19
 ale pozor  já sem to rozebral jen tak ze srandy  no jezdilo to skvěle (no mco teda ne kdyřž´´ž sem nemel dotahlej karbec)  proste kdybych to nerozd+ělal, jezdil bych dál.. ale beztak sem mel naplanovaniou castecnou GO motoru na zimu...... páč driv po vybrusu to litalo jak svina kazdejk kopce za tri... se 140 kg vyjel vetsi kopec za dva na konci kde byl mirnejsi za tri  takze tu dobu chci vratit z5 a zajet to poradne.... no jo a jeste neco. ono se to hodnekrat pokazilo  jen sem nemel cas o tom psat a tak sem zpravoval, nemysli si ze cely prazdniny bez zavady to by nebyl fichtl
Datum: 14. října 2008 15:50
 Mě se líbí že tvoje opěvovaná Jawa 555 nad kterou neni a otáčej za ní borci na CBR a ukazujou zdviženej palec nejede...  To bych ani nečekal...  Takže z hrušky dolu a jde se makat....! Klasickej fichtl...
Datum: 14. října 2008 12:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pravda nech to a pak to pospravuj se na raz
Datum: 13. října 2008 22:22
 nejde mi to prihlasit... no penize nejsou, klika snad do zimy ještě vydrži, pak budu mit jinej motor...
Datum: 13. října 2008 22:20
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 Pokud mas penize na to abys dal ten motor trochu do kupy tak se do toho pust ....pokud mas par stovek a nechces za to moc utratit,tak to radsi nech a nasetri...nema cenu delat praci na půl ....jinak ta klika by si asi repas zaslouzila,ale este sezonu vydrží....
Datum: 13. října 2008 21:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zase zalezi koliks toho urval...pokud je to vic jak 1/4 tak se to pry projevi, muze ti to plivat zpet do karbecu ale pokud s tim nezavodis tak pri malym stipnuti skoro nic nepoznas
Datum: 13. října 2008 21:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 neva...sem to taky stipl o ojnici gdyz sem sundaval matici na primarku, slozil sem a jezdi jako predtim - jako drak
Datum: 13. října 2008 20:36
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no vadi to docela dost podle me ale jezdit ti to bude
Datum: 13. října 2008 20:24
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 tak neni to idealne ale nic sa tym nezhorsi, ja som mal odtrhnuty celi ten konec piestu a jazdilo to v pohode, hlavne vyber ten kusok co sa odlomil
Datum: 13. října 2008 20:21
|



|