česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  255  256  257  258  259  260  261  262  263  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr Račák      E-mail:      IP: uživatel3802    
Čus draci chci se zeptat jestli někdo má doma startovací páčku tak ať se mi prosim ozve na email cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: BORECEK      E-mail:      IP: uživatel4254    
J JA MAM NA PIONIRA MAM KDYZTAK SE OZVI JESLTI MAS ZAJEM
 
 
Datum: 06. října 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,\r\n\r\nporadíte mi nějaký fígl jak z válcu jawa 23 vydělat vložku co nejšetrněji ???\r\ndik za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: Plissa      IP: uživatel155    
přesně tak pod lisem
 
 
Datum: 01. října 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
blbost nahrat a vypadna sama
 
 
Datum: 01. října 2008 6:05
 
 
 
 
Jméno: inda      IP: uživatel3188    
pod lisem..
 
 
Datum: 30. září 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus chlapi jak sundam ty origoš gripy z řidítek na fichtlovi ale nak šetrne abych je tam pak mohl zase vratit díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Můj postup... uvařím vodu a naleju jí vařicí do nějaké nádoby do které grip i s řídítky postavím (samozřejmě tak aby se ohřál grip), nechám ho tam poválet až změkne, někdy vodu i ještě jendou vyměním, pak vezmu rýsovací jehlu a gumu od řídítek malinko jehlou přizvednu, pak vezmu do ruky ofukovací pistolku na stlačený vzduch a pod grip co nejšikovněji fouknu vzduch, čím víc se zadadaří tím líp. On s sebou vezme i trocha tý vody, každopádně se ta guma odlepí od řídítek a jde s trochou síly stáhnout jen rukama :-). Že jde použít znovu nemusím snad ani psát :-D
 
 
Datum: 01. října 2008 7:09
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Levá většinou jde docela dobře srazit, ale někdy je to na ní vidět, vem nějaký dřívko třeba, zapři ho o grip a prašť do něj kladivem, po pár ranách by měl lízt dolů, jo a řidítka si někam zapři aby to mělo kam lízt, s tou druhou to bude horší tu neni jak pořádně chytit...
 
 
Datum: 30. září 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bude těžké, jelikož bývají ztvrdlé a to znamená, že půjdou špatně dolů... Ale při ceně 45 za kus originál návleku bychje rozříl sundal a kdyžtak pak klidně koupil nové... zase tolik peněz nestojí. A nebo je nesundavej...
 
 
Datum: 30. září 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
kdyz se dala vybrus tak se ta vložka válce musí vyndat nebo né?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
tak ada nebo filip :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vložku vytahovat nemusíš, když necháš dělat výbrus tak dáváš celý válec a nový pist, hlavně nezapomeň ten válec pořádně umýt:-)
 
 
Datum: 30. září 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: flip      IP: uživatel2467    
kdyz se delá vybrus tak se vybrousí ta vložka válce??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
ježiši co jinýho bys tam vybrušoval kanálky? přece vložka válce ta se vybrušuje co asi jinýho
 
 
Datum: 02. ledna 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21.estranky.cz      IP: uživatel720    
no jistě !!!! :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 30. září 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: plmas      IP: uživatel2349    
zdarvim mam jawu 50,20 chtel jsem se zeptat jak vyjmy z pistu tunylek při oddělovani pistu od klikovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cetl sem kdesi kdes řikal to slovo tunylek tak sem přemyšlel co by to mohlo bejt :-D a potom me trklo ze asi ty plechy
 
 
Datum: 30. září 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4198    
sundas hlavu pist valec,klestema vytahnes segrovky a ochozeny cep jde vetsinou vytlacit malickem ven ....tunylek se u 20 rika tomu plechu co zakryva valec ...
 
 
Datum: 30. září 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady je to: http://www.motostranky.estranky.cz/fotoalbum/nezarazene/cep autorský práva ma wiku!!
 
 
Datum: 30. září 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš pístní čep? jestli jo, tak sundej ségrovky, který ti pístní čep zajišťujou (z každý strany jedna) a píst. čep buďto nějak vyklepni (což je vzhledem k ojnici dost riskantní) a nebo si udělej vytlačovák, kterym ho vytlačíš, kdyžtak se sem pokusim dát obrázek toho vytlačováku, jestli ho někde najdu...
 
 
Datum: 30. září 2008 15:46
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel1553    
čau jawaci, chci si nechat upravit motor na fichtla a nevím kde. Poraď te kdo to dělá dobře za dobré peníze? Dík.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: BORECEK      E-mail:      IP: uživatel4254    
TADY U NAS V KOZLANECH DELA JEDEN PAN DORBE KVALITNE A ZA DOBRY PENIZE MA TADY I KRAMEK ! DE KOUPIS VSECHNIO NA MOTORKY TADY U NAS V KOZLANECH JE TO OKRES PLSZEN-SEVER TAK JESLTI PROJEDES PROJEDES NO A KDYZTAK MI DEJ ICQ !
 
 
Datum: 06. října 2008 16:32
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
a co FK racing
 
 
Datum: 30. září 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele hele....klidni trochu hormon....!!!! Nemám Marka taky rád ale jeho motory jakž takž jedou. Jde jen o to jak se ti povede naladit karburátor výfuk atd....! Já osobně mám on něj jeden válec ale z dob přez 5 lety kdy to ještě bral jako koníček a ne hlavní zdroj obživy. Dneska bych si od něj nekoupil nic protože ty ceny to je něco neskutečnýho. Pokud chceš poradit...:-) Vykašli se na úpravy...já po svých zkušenostech bych do toho taky už nešel...! Stojí to neskutečnejch peněz a neskutečnýho času....! A to většina kluků co tady upravujou nešáhli ještě tak do extrému jako já-na to teprve příjdou....! Já už stavím 4. závodní motor. Pokaždý všechno trochu jinak. Válce sem vystřídal 3 teď budu mít další dva na zkoušku. Sranda to neni. Nevíc sem se rozhodl že si postavím brzdu....aby to mělo něakou objektivitu....! Takže tak....:-D Udělej GO přesně motor nastav a bude ti chodit se 14 ti zubem 90km/h...jako mě sériovka (tam mám dokonce 15 ti zub...) A to mám 75kg...nechápal sem po dlouhý době co sem jel se sériovkou závod co ten motor umí hlavně v krouťáku od spoda....! Moje závodní motory do 7500ot. nejedou...:-D Tohle jde z nuly....
 
 
Datum: 30. září 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: fishracing      IP: uživatel2945    
Tak nabídku na úpravu pionýra nabízí například pan Marek dělá to sice dobře,ale nechá si to řádně zaplatit.Dál vím že úpravy nabízí také TKmoto,ale s těma nemám zkušenosti... Záleží na tom jaké úpravy si představuješ.
 
 
Datum: 30. září 2008 7:29
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
haledte lidi když dávám píst tak zámkama nahoru a šipkou dolu nebo jak to je?? spíš mě zajímaj ty zámky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šipka dolu je takový nemotorný....:-D Lepší je říct že šipka má směřovat VŽDY do výfuku....a je to univerzální jak pro pincka tak pro simsona tak pro ČZ Jawy....atd....ne každá motorka má válec ležatě....:-) :-D Takže šipka vždy do výfuku.....
 
 
Datum: 30. září 2008 9:48
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn ma pravdu:-) taky se podivej je zneho GENERAL kdyz ma vsech 5 hvezdicek:-) sipka musi smerovat dolu a prvni zamek nahoru:-)
 
 
Datum: 29. září 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak je možný že když něco potřebuju tak mi vždycky poradíš ty... kolečko fakt díky a doufám že nekecáš
 
 
Datum: 29. září 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sipkou dolu a zamkem prvniho(od shora) krouzku k sacimu kanalu
 
 
Datum: 29. září 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: geroj      IP: uživatel2349    
zdravim mam jawu 50 typ 20 mam ji jen chvilu a chtel jsem se zeptat jak oddělim píst od klikovky? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4195    
odmontujes tunylek,sundas hlavu,sundas valec,vyjmes segrovky,vytlacis pistni cep a tuto proceduru opakujes pri montazi noveho pistu v opacnem poradi :-D
 
 
Datum: 29. září 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
cau, chci se na neco zeptat mam 3 otazky... 1)nevite nekdo nebo nemate teda spis nekdo plan na zapojeni svetel?...2)jak je nakopavaci paka tak mam na ni vykrapany zuby .. musel bych pulit motor abych je vymenil? a nebo jen ten kryt jak se leje olej?...3) strhl se mi na hlave matka a potrebuju ju dostat ven ... co stim ?.. jak jre tam ten zavit z motoru tak na tym se mi to seklo jak to drzi valec,..hlavu... pls pomozte mi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
FOTR TO UZ VYKOUMAL KURVA VZDY NAPOCITAS DO A ON TO SPRAVI NECHAPU...:-D mi to vytahl behem 20 sekund :-D
 
 
Datum: 30. září 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
1. podle schématu nic jednoduššího neznám 2. jak tady piše nimand 3. sice se mě to eště nestalo ale snažil by sem se odšroubovat celů tů tyčku (až z kartelu) nebo nejak z toho dostat tů matku
 
 
Datum: 29. září 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
sry sem se preklep ****startovaciho***** taky nejsem moc dobrej v cj :-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 29. září 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: nimand      IP: uživatel2424    
stamtema ostatnima otazkama ti nepomuzu ale s jistotou ti muzu rict ze kvuli vymenen startovaqcihi segmentu musis rozpulit motor :-D a pak je to sranda dat do kupi
 
 
Datum: 29. září 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec pulil jsem motor a jak sem cistil kartery tak jsem trchu procistil tech. benzinem i loziska co jsou na klice neslo s nimi pohnou ale pre tim nez sem je vycistil tak se to cily pradne ted uz sem je rzhybal bude stacit kdyz je namazu a dam tam vofni vazelinu nebo co sim udelata bys e nekously nebo tak neco dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem motorovej olej, nahřej ho, aby zřídnul a prolej ty ložiska a nech je nasáknout, pak bys je měl rozhejbat v pohodě
 
 
Datum: 29. září 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4195    
jak si to cistil tak si namet bordel z karteru do lozisek a ted sou zasrany,pokud je nevymenis tak se ti zacne delat vule na klice...
 
 
Datum: 29. září 2008 18:56
 
 
 
 
Jméno: Kohy      IP: uživatel2208    
No aby se ti zase nezadřelo tak tam nesmíš mít bordel...pak se nemůže nic stát...jedině kdyby si ho vysypal..xD
 
 
Datum: 29. září 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
POkud to neni něco závodního tak je promaž olejem co leješ do benzínu a slož to....! :-) Lepší by bylo samozřejmě dát nový ale ty ložiska dokud sou zalisovaný tak nic neudělaj....!
 
 
Datum: 29. září 2008 13:05
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej nove hlavne tam nedavej vazelinu ta se zapece
 
 
Datum: 29. září 2008 8:58
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel880    
když ty ložiska vyměniš taky se nic nestane
 
 
Datum: 29. září 2008 8:52
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar kluci. tak mám zase na vás pár otázek. 1) když chci vyměnit hlavu, co všechno musim udělat? 2)kolik myslíte že by max stál novej lak na 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela by mě zajímalo kdo tady rozdával ty hvězdičky, koukám že někdo se třema o fíkovi neví vůbec nic, myslím že to hvězdičkování strácí smysl.
 
 
Datum: 29. září 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
prostě sundej svíčák a vyšroubuj ty 4ři matky sundej hlavu , nasaď novou a dej tam ty matky ... ale utahovat do kříže!!!! 1 a 3tí šrub a 2 a 4 tej šroub
 
 
Datum: 29. září 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
prostě sundej svíčák a vyšroubuj ty 4ři matky sundej hlavu , nasaď novou a dej tam ty matky ... ale utahovat do kříže!!!! 1 a 3tí šrub a 2 a 4 tej šroub
 
 
Datum: 29. září 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
vojta a kdo septal na valec a ja povolim matky a sudam nejdriv hlavu pak valec newim jak ty
 
 
Datum: 29. září 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel4192    
1) vyndat svicku, rozsrouovat matky s podlozkama, vytahnout valec, pak novy valec hlavne musi byt stejny vybrus aby pasoval na pist, krouzky musi mit spojeni na valci tam kde je takovej malej caplik to uz budes vedet aby se ti krozky pri zajizdeni nerozbily to je jasny nasadit prvne prvni krozek pak druhy pak cely valec nasadit dat podlozky, matky no a na konec svicku pak pri zajizdeni tomu musis pomaly pridavat od klepani na volnobeh pomalu dojdes az kvelky trase. Takovy strucny navod ti musi stacit. A me mues verit protoze sem menil jak pist tak valec a taky krouzky a ze zacatku sem parkrat zmrvil pist a krouzky (hlava se vetsinou neposkodi) ale ted uz to umim perfektne 2 roky takze mi muzes verit a ted uz mam pista zajetyho a jezdim nejakejch zatim 4 km dalejc se mi nechce
 
 
Datum: 29. září 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tmel ve spreji je opravdu přitažený za vlasy....:-) Je to stříkací tmel. První dá se říct vrstva laku po základovce...! Ten se následně brousí pod vodou a tmelí se nerovnosti. Plniče můžeš mít i několik vrstev. Pokud chceš kvalitu rozhodně bych si to nechal udělat v lakovně pokud to chceš dělat sám doma sprejem tak se na to předem vykašli protože výsledek bude hnus....:-) Do lakovny předávám plechy opískovaný což teda taky něco stojí ale je tam jistota odstranění zárodků rzi...
 
 
Datum: 29. září 2008 12:51
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plnič je tzv. šprickit=tmel ve spreji...
 
 
Datum: 29. září 2008 11:03
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, já myslel jestli třeba nemusim vypouštět volej nebo tak :-D ...tohle sem nikdy nedělal......a co je plnič?
 
 
Datum: 28. září 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: PaulieCz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1) vyndat svíčku, odšroubovat matky co drží hlavu (musí se povolovat křížem) pak ji sundaš daš novou a utahneš 2) tak i s plničem okolo 2500Kč
 
 
Datum: 28. září 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
zdaravim vydělám na Kejvě gufera na klice z venku ?? (aby sem nemosel půlit motor) ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
ted sem to rozdělal a upně v poho uplně jiný systém než u fichtla :-D gufero není na pevno kartelu odšrubuješ 3 šroubky a máš ho skoro v ruce :-D
 
 
Datum: 29. září 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na kejvačce máš gufera jen u dynama a u výstupního kolečka převodovky, na druhý straně kliky je labirint kterej sev podstatě nerozbijí jen když sou špatný ložiska na klice
 
 
Datum: 28. září 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel1069    
do gufera našroubuj samořezku šroub a normálně ho vytrhni, nic na tom není, pak ho narážej trubkou.
 
 
Datum: 28. září 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
zas kvůli výměně gufer (- a to eště ani nwm lesti mě to pomůže) se mě to nechce půlit
 
 
Datum: 28. září 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja bych to pulil no ale nemam takovi znalosti ja spis fichtla ale videl jsem video kde to udelati sroubovakem a vyndali to v poho
 
 
Datum: 28. září 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel4024    
Seso,jaky ma dusldek to když se mi urval kus vložky s valce?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ban ! uz jsem na to jednou odpovidal ale valec je na vyhoz
 
 
Datum: 28. září 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Podle ip je to jeden a ten samý
 
 
Datum: 28. září 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
sry že to sem pišu ale si to furt ty samý co se tady na to ptal asi 4x nebo je to zas nekdo iný ??
 
 
Datum: 28. září 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej nevite co by mi mohlo klepat v motoru? když jedu kolem 60 tak to v tom zacne nekdy tak trocha klepat.. a nekdy tam aj neco zazvoni.. ted to lita jak drak aj 70 s 12 kolcem a kazdej kopec na tri... mám 555... a všude kam vjedu vyvolám rozruch :-D každej se na mě dívá mává mi a ukazuje palcem hore (hlavně když jedu tech 70 a pomalu me predjizdi auto :-D ) jen typci na chopprech mi nemavaj... ale třeby takovyCBR a YZF bo fazeři, banditi proste nahace a supersporty mi mavaj :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
mne mavaj skoro vsichni i ty na chopprech tak i na kroskach a na silnicich
 
 
Datum: 28. září 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Mirec      IP: uživatel3485    
Caw, pravdepodobne to bude puzdro na ojnici vymlatene alebo piest s kruzkamy vo valci (velka vola) ,este to moze byt supatko v karburatore ,skus vsetko skontrolovat ,hlavne tu ojnicu a čap :-)
 
 
Datum: 28. září 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,chci si koupit 8.vybrus valce,co mi radite??MAm si ho koupit,nebo ne??popr.mate s touhletou vecickou zkusenosti?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: martys.s      IP: uživatel4186    
j zdar,ja koupil jen pist a krouzky a ten valec jsem nechal vybrosit vyslo to levnejs a jede to jko drak
 
 
Datum: 04. října 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Dominik      E-mail:      IP: uživatel4188    
Muzete mi nekdo poradit jak docilim aby mi jel fichtl rychle a niz bych musel pulit motor a nebo mnenit neco vevnitř??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2008 7:24
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ehmm ehmm nejni serio uz jsem ladil ale malo
 
 
Datum: 29. září 2008 7:24
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
To je ale ohromny rozdil oproti seriovymu...proto ho chvalim pac to dal se seriem, ne 4kanal...
 
 
Datum: 28. září 2008 23:41
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jesis ja jsem dal do kopce renaulta a traktora na 207 jestli chces vykon tak je v kanalech v sacim a vejfukovim ale taky prefukach ty jsou tezky
 
 
Datum: 28. září 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Ale i to se cení ;-)
 
 
Datum: 28. září 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravda že to byla autoškola ale i tak sem jí předjel
 
 
Datum: 28. září 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele, jásem dneska se sériovym motorem dal z mírnýho kopečká fábii, úpe v phoo sem jí předjel
 
 
Datum: 28. září 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4190    
vyspu ma pravdu...provrtani trysky na seriaku ti nic dobryho neprida....to mara: co popisujes pomaha kdyz ti fouka gufero na klice,ale na zdravim motoru se to bude jen hltit(malo vzduchu)
 
 
Datum: 28. září 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
U sériovýho motoru to jen uškodí, máš určitě černou svíčku, vsadim se že moje sériová dvacítka by tě snadno dala jak na maximálku tak na zrychlení, nemysli si že jsem dřív neexperimentoval...
 
 
Datum: 28. září 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1093    
kluci at si myslite co si myslite tak kdyz jsem kdysi hledal jak snadno a rychle ze svi 21 distat co nejvic tak jsem prevrtal tysku na 80 a verte nebo ne vazne to jelo lip (vo nejakym stelovani smeci ci predstihu mi nemluvte to mam davno za sebou)
 
 
Datum: 28. září 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provrtany trisky - nedokonali vyplachovani(vetsi spotreba) bohata smes, nebude stihat to vsechno spalovat takze si nepomuzes:-)
 
 
Datum: 28. září 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Carlos> bohužel ty nemáš pravdu, ideální směs je když se všechen vzduch i všechen benzín spálí, ale když provrtáš trisku, tak tam bude víc benzínu ale nedostatek vzduchu aby se všechen spáil a zbytečně vyletí vejfukem a může se stát že to bude ulejvat svíčku=menší výkon ;-)
 
 
Datum: 28. září 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Carlos      IP: uživatel4024    
tohle neni pravda pokud maš spravně seřizene spalovani jak sem napsal..tak to bude spalovat normalně akorat ve většim množstvi=větši vykon;-)
 
 
Datum: 28. září 2008 12:56
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když provrtáš trisku tak to pojede jen hůř, bude moc bohatá směs a bude se ta směs hůř spalovat, stačí to perfektně seřídit, dofoukat gumy, napnout správně řetěz, nastavit brzdy aby nepřibržďovali, atd...a myslím že nebude problém na rovince dostat ručičku tachometru přes 75...
 
 
Datum: 28. září 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Carlos      IP: uživatel4024    
Malinko si vyvrtej trisky,perfektně seřid zapalovani,lepši svičku a sundat plechařinu:-D
 
 
Datum: 28. září 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
čau draci jakej máte názor na chromování kanálků chromují se jen přepoštěcí nebo všechny ? je to nákladné? dá se to udělat? zvýší to výkon? co to udělá se spotřebou? na co si át pozor ? atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 9:00
 
 
 
 
Jméno: binger      IP: uživatel2971    
caf sla by vlozka s babety na pionyra protoze babeta ma 4 kanala popripade co by to delalo a co bych musel upravit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
s tou ojnicí jak píše jawaracing50@ nemůžu souhlasit, protože na zdvih nemá vliv délka ojnice, ale její umístění na setrvačníku!!
 
 
Datum: 28. září 2008 9:08
 
 
 
 
Jméno: binger      IP: uživatel2971    
a s ceho mas ojnici pist si tam dal kolikatku s baty nebo s jawy kanalky nevim jestli jsou prefuky ale zvetsoval si je
 
 
Datum: 27. září 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Ja jenom muzu rict ze to mam tak jak to popisuje jawaracing50 ® a jede to hodne na hore coz je na silnici paradni.
 
 
Datum: 27. září 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: binger      IP: uživatel2971    
a nevis a nakem navodu nebo vykresu a kdyztak co na to budu potrebovat dik
 
 
Datum: 27. září 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musel bys mit kratsi ojnici protzoze babetta ma vetsi vrtani a kradsi zdvyh a musel bys vysoustruzit vnitrek valce aby se tam tavlozka vesla a tim padem se ti zmensej prefuky v klnyku ale ten 4kanal v babette nic moc jako to radsi udelej nový valec celej
 
 
Datum: 27. září 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec posletemi naejaky odkaz na klapku co se dava na pionyra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=76_dily-motoru/643_lamelova-klapka-sani
 
 
Datum: 27. září 2008 20:24
 
<  255  256  257  258  259  260  261  262  263  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:09:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu