|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdrawim potřebowal bych nutne poradit dneska jsem koupil jawu 350/634..,,,cislo motoru633 za 2000kc aji se spz vdost žalostnem stavu,2 roky stala pod plachtou na dvoře ale tak za ty prachy se da ale ani za boha se nechtel pohnout motor tak jsem zhodil hlavy a mrknul na pisty jeden byl v klidu ale do druhyho valce nejspi zatekla voda a jenejvic porezlej vyklepal jsem pist ven a zdelal jsem valec,na pistu jenejvic rezy a jsou v nem nejvic zarezly pistaky takže ho potřebuju zdelat ale nevim jestli tady ta motorka ma jehlovy ložiska v kleci nebo jen tak naskladany ????, kdyby byli jenom tak naskladany nemel bych radsi wydelat motor z ramu a otocit zhuru nohama aby mi nenapadali jehlicky do klikovky???? plsss poradte jak nato!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 16:16
Pístní čepy jsou uloženy na jehlách.na montáž i demontáž je potřeba pomocný čep který má průměr 16 mm a délku 21 mm.Doporučuji celý motor rozebrat a nechat udělat výbrus i klikovku.Nyní se dávají do horního uložení jehly v kleci a tak s tím už není žádný problém.Motor se vyndávat nemusí.měl by to dělat někdo kdo tomu rozumí.Už jsem dělal pár motorů kde spadlo pár jehliček do kliky a pak to pěkně rozsekalo píst.
Datum: 18. května 2008 16:16
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
Uplně nejjedodušší je motorku otočit vzhuru nohama a potom ty písty vyndat. Když spadne jehlička do kliky je to velkej pruser. Už se mi to stalo a úplně brutálně to rozdrtilo píst, naštěstí válec přežil. Vod tej doby už to dělám jen takhle
Datum: 15. května 2008 9:51
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Tak si tam dej nějakej hadr pod to a vyklepej je do toho hadru a pak je vyklepej s toho hadru a poto je tam znova můžeš naskládat.
Datum: 14. května 2008 18:02
Nerad bych totiz aby mi ti jehlicky napadaly do klikovky
Datum: 14. května 2008 15:49
hm pist jsem wybouchal přes dřevo ven takže jeto v klidu ,jehlovy ložisko je tam na 100procent protože j
sem se na to dival a zas tak blebej nejsu jenom nevim jestili ten motor mam radi vydelat nebo ne???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????,,
Datum: 14. května 2008 15:48
Nevim jak ses na tom financne,ale ja bych ten motor stejnak vyndal a udelal GO.
Datum: 14. května 2008 9:59
do toho valce skus nalejt naftu a nech to tam a po naky dobe rez zmizi
Datum: 14. května 2008 7:55
Jméno: sesa
IP: uživatel176
dle me nejsu,,,, ale co ja vim kdo pred tebou delal,,
Datum: 14. května 2008 6:59
 Zdravým všechny divoký motorkáře chtěl bych se optat když mam Jawku 21 a chtěl bych tam dát valec 60 cm jestli s tím budou nejaký problémy nebo tak neco abych pak nezjistil že se mi pomalu rosejpá stroj děkuji všem který mi poraděj a který s tím mají skušenosti.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 13:29
Hej nop to mi ani nerikej ja jsem to pravě že koupil od toho poláka  to jsem mel vedet dřív
Datum: 15. května 2008 13:29
A jeste jedna poznámka....Delají se válce i s vrtáním 42mm,tak si to prepocitejte,ale 55ccm to urcite neni kdyz se delaj i 68 valce se 4 kanalama a 2x dvojitym vyplachovanim....nekdo je asi dela a písty taky...jen se musi umet shanet....
Datum: 14. května 2008 10:23
Valec tam muzes klidne dat,ale doporucuje se mit predtim GO na klice a loziskach. Doporucuju vyfuk hikone,seriovej výfuk ti bude motor s 60 skrtit na vykonu.
Datum: 14. května 2008 10:19
no jde to vybrousit na 8 výbrus a ten píst normálně kup tady na fichtl krámku někde jsem ho tu zahlédl a ve výkonu je velký rozdíl hlavně jak jedeš do kopce
Datum: 13. května 2008 21:01
zdarec hele ma to cenu, ale musis sehnat levne a na wykonu to jde poznat, hlavne to musis dobre zajet a uvidia ten rozdíl v kopci, jinak na chera jde nejvetsi obem 55,3 cm kubickych pak bis si musel sehnat borce co ti odlije movej pist, pak je ale lepaí si sehnat vejirovou hlavu hlavm kvuli chlazeni pac se to dost zahriva.
Datum: 13. května 2008 19:48
Jméno: Belzebub
IP: uživatel2070
podle me to nema smysl, zmena skoro neni citit, jinak to nekupuj z aukra od toho polaka, to je nejvetsi sunt co muze byt
Datum: 13. května 2008 16:20
Jméno: Peter Cherry
IP: uživatel2885
 Laboroval jste nekdo s delkou výfuku u S11? Neboli jak moc je koleno zasunuto do tlumice... nejake poznatky? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 12:15
Jméno: Peter Cherry
IP: uživatel2885
Ted ho mam skoro az na kraji kolena a i tak mi to jede celkem dobre od nizkejch...chtel bych spise dosahnout vyssich otacek..
Datum: 14. května 2008 12:15
kdyz ho zastrcis vic tak to jede lepe od nizkejch a kdyz povytahnes tak naopak, chce to najit zlatou stredni cestu
Datum: 13. května 2008 23:09
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
 Cau chci se zeptat jestli to moc vadi motoru a v cem to vadi kdys po vymene krouzku jezdim ve dvojko na fichtlu.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:45
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Krouzky nejsou poradne usazeny, prehriva se to a muze se to pridrit...
Datum: 13. května 2008 17:45
Nvm to jiste ale myslim ze po vybrusu by se melo prvnich 1000Km jezdit v jednom
Datum: 13. května 2008 7:15
 DObry den ,
uz nejakou dobu schanim paprskovou hlavu na jawu ...
a nemuzu se nabadat nejakych informaci ..
a tak vas zadam o nejake info . a spojeni na dodavatele nebo tak neco
dekuji predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 13:52
já ji taky prodavam......koupil jsem si ji...a za 2 měsíce jsem dostal paradni nabidku na koupě simala.....tak pro mě už nemá význam...na ceně by sme se domluvili....uplně nová.
Datum: 14. května 2008 13:52
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
hlava stoji kolem 1250kc i se srouby napis na tento email a on ti povi vic .. azmarek@email.cz
Datum: 12. května 2008 22:31
Jméno: michal
IP: uživatel1711
 mam 555 a nevim jestli ma byt pruzinka jak je v tom krytu motoru na prave strane jak jde to lanko ve vnitr na tu paku nevim jestli to pochopite  bo nevim jak to mam vysvetlit
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 10:35
 ahojky mam dobře martinafejtova chodit senou
Datum: 21. března 2010 10:35
 ahojky mam dobře ja nevim to co mi uděla
Datum: 21. března 2010 10:19
Jméno: johny
IP: uživatel2090
jo ma tam byt.. je navlecena na lanku spojky
Datum: 13. května 2008 15:33
 Čau, potřebuji poradit s pionýrem... chci udělat výbrus ale nevím jak na to a co koupit dřív... a hlavně taky nevím jakej píst tam mám koupit...Díky moooc za odpovědi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 15:50
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Výbrus není jen píst a válec... doporučuju nechat zrepasovat i kliku. Tedy nechat jí rozlisovat a dát nový čep kliky a zrepasovat jehličkové ložisko v dolním oku ojnice, plus je vždy vytlučené horní bronzové pouzdro ojnice, tedy nechat nalisovat nové a vystružit přesně podle pístního čepu, což doma stejně neuděláš s běžnou výbavou... tedy k repasi vezmi nejen válec, ale i kliku s ojnicí. Na tomhle vebu mě zaujala ojnice s jehlami v obou okách, musím říct že kdybych dneska renovoval, tak sáhnu po týhle novince... ono je přecijenom příjemnější zbytečně tolik nemastit a občanům pod nos nesmrdět víc než je nutné, stačí jak je tenhle stroj hlučnej  Navíc určite valivé uložení horního oka vyrží víc než třecí v měkkém bronzovém futru
Datum: 13. května 2008 15:50
Jméno: Milda
IP: uživatel1760
Oky díky za radu
Datum: 12. května 2008 20:36
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
nic nekupuj.sundej válec a zanes ho na výbrus do servisu.Oni ti pak k tomu už dají píst a kroužky potřebného rozměru
Datum: 12. května 2008 20:03
Jméno: Joki
IP: uživatel2516
 Zdarec. Chci se optat jestli se da vyfuk hikone pri upravach svarovat elektrodou dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 17:53
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
2mm to urcite nema... de to dost tezko propaluje se... vem to autogenem
Datum: 13. května 2008 17:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
bez potřebné zručnosti, kvalitní svářecí soupravy se pod 2mm s obalovanou elektrodou sváří velmi... velmi...ale velmi špatně... a nepřej si vidět ty vypálené díry  . Na tyto tlouš´tky zkus jedině MIG s tím se naučíš za 5 minut
Datum: 13. května 2008 15:57
Jméno: Belzebubb
IP: uživatel2070
to ma tak 2mm stenu, 0,5mm ani nahodou , to by bylo jak papir...
Datum: 12. května 2008 21:55
Jméno: mara
IP: uživatel426
de ale musis mit hodne zrucnosti pac ten vyfuck ma stenu o tloustne 0,5 mm a velice snadno se propaluje
Datum: 12. května 2008 21:34
Jméno: zeli
IP: uživatel175
proc by neslo? dit je to normlani zelezo... jasne ze muzes.. cim koliv
Datum: 12. května 2008 20:48
Jméno: No Fear
IP: uživatel2987
 Zdarec borci,mam problem s fichtlem 21!Motor je po GO(loziska,gufera,spojka,zapalovani-proste vsechno vymenene) a valec je po vybrusu udelanej na zavody.Kdyz ho chci nastartovat tak chytne a hned chcipne... Nevite nekdo co s tim??? Predem dikes za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 14:26
Jméno: jirka
IP: uživatel2930
Přestě tohle to dělalo i mě tak sem poladil předstih a odtrh a pak už my to chytalo normálně a dokonce i pěkně táhlo ale musel sem si stim pohrát...
Datum: 13. května 2008 14:26
Jméno: No Fear
IP: uživatel2987
Dikes za odpoved... vyfuk sem sundany uz mel,trysky sem taky cistil dokonce i menil,benzinu v karburatoru bude taky dost.VALEC byl delany na zakazku takze bych tomu nak neveril ze by to bylo tim.A zapalovni sem taky komplet presel nova svicka,kladivka,kondik.Takze fakt uz nevim ale dikes za ty rady...
Datum: 12. května 2008 20:47
těch příčin může být několik,dost možná máš jen zacpaný výfuk,zkus to bez něj a uvidíš.Může to být i karburátor-zacpané trysky,nebo nízká hladina vplovákové komopře.Pak něco vážnějšího.Třeba špatný-malý rozměr pístu.Motor má kompresi ale nedocílíš přefukových tlaků.To je typický důsledek.Pak mě ještě napadá,že někdo zdupal právě ty závodní úpravy.Možná špatná kombinace výfuku a přefuku.Možná je válec určený jen pro kombinaci s laděným výfukem,ale možná máš jen špatný kondenzátor,nebo cívku.Začni jednodužším a postupuj ke složitějšímu.Přeji hodně zdaru.
Datum: 12. května 2008 20:39
Jméno: jmuky
IP: uživatel2981
 neví někdo: jak se vytahuje pístní čep z pístu a jestli si mám na pincka 21 dávat nějaké těsnění pod hlavu? Díky draci a věřím, že mi nějaký lepší borec než jsem já poradí!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2008 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
v katalogu ND není žádné těsnení pod hlavu uvedeno, nevím o jakém těsnění je tedy řeč  . Nejlépe těsní hlava nepobušená od kladiva (vzácný kousek po burzách), rovnoměrně přitažená štefty. Pod válec samozřejmě těsnění papírové... Lze koupit a zručný opravář si v pohodě vyrobí sám ze čtvrtky
Datum: 13. května 2008 16:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
kladivo na vyrážení pístního čepu bych použil jedině tehdy pokud bych chtěl píst potom vyhodit a i tak mi to přijde hloupé řešení. Nezapomeń že je vyroben ze slitiny hliníku, tedy zaprvé ho kladivem krapátek omlátíš pokud se netrefíš a zároveň ho úderem do čepu ho čep stáhne ve směru vyrážení a tím píst zešišatíš... tedy já vzal závitovou tyč, nebo delší šroub s ubroušenou hlavou co šel protáhnout dutým pístním čepem a plynule jsem jej přes různé podložky citlivě opřené o kraj pístu vylisoval ven... samozřejmě po odstraní pojistných kroužků. Stejně tak pak nalisoval nový po výbrusu zpět... Hoši, hoši, hoši... hlavně žádnou hrubou sílu, úderem také můžete ohnout ojnici či vyúhlování klikové hřídele a to pak zadřete natošup!
Datum: 13. května 2008 16:06
Jméno: novák
IP: uživatel2275
ja pouzivám malej nastavec z goly na racnu a orisek 10 mm a pak to jednoduse kladivkem vyklepnu
Datum: 13. května 2008 8:09
Jméno: DRAK
IP: uživatel2986
Žádný stahovák.Já na to používám z goly ten nástavec na šroubovák a je to přesně to co potřebuješ.Pak už to jen opatrně kladívkem vyklepni a pod hlavu nic nedávej.Je zbroušená a těsní.
Datum: 12. května 2008 18:44
Jméno: sramja
IP: uživatel2984
Hm, tak to ste borci šroubovákem  koukni na http://www.wiku.ic.cz a vyrob si stahovák pístního čepu podle návodu. Jo a pd válec si buď dej sintetický těsnění ( je to takovej červenej hnus) nebo koupíš normálně papírový a pod hlavu se žádný těsnění nedává protože je ta hlava zabroušená........
Datum: 12. května 2008 18:24
prdlajs šroubovákem vem si špicu
Datum: 12. května 2008 18:00
zdarec draku cep vytahnes kladivkem a sroubovakem a tesneni si dej pod valec papirovy a pod hlavu zelezny
Datum: 12. května 2008 17:53
 zdar ,výrábí se někde 3 kroužkový písty?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 21:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
pan basek je prodava za 130kc
Datum: 12. května 2008 21:14
Jméno: sramja
IP: uživatel2984
A naco když 3 kroužkový jsou vo hafo těžší než 2 kroužkový¨?????? A jinak jestly se vyrábý tak spíš ne nebo bysis za to hodně připlatil....
Datum: 12. května 2008 18:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
a k cemu tak asi
Datum: 12. května 2008 18:14
Jméno: Josef
IP: uživatel2969
Posl.aktualizace: 12. května 2008 18:31
Jméno: jawamanik
IP: uživatel2984
když ji skrátíš tak vzduch se dostane do karbecu rychleji bez odporu takže ti to zvětší výkon a jinak je lepší ho tam nedávat vůbec nabo tam dát sání z 21.....
Datum: 12. května 2008 18:31
když ji zkratiš, tak se stane to že bude zkracená a bude na vyhození na 21 tam přec žadnou manžetu nepotřebuješ
Datum: 11. května 2008 18:26
Jméno: defgth
IP: uživatel1834
 jakej je pruměr stahováku co tady má sesa na čz 150
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2008 13:31
Jméno: :D
IP: uživatel2424
 cus draci potrebuju poradit dneska sem jel na fikoj a uz byl hafo zavej a pak to chciplo a uz to nejede ani rizahnot to nejde a kdyz nakopavam tak vystreli nevite cim to je ??? nemuze to bejt treba zadrbli ?? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2008 12:16
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
To myslíš vážně? Motor kterej je chlazenej okolním vzduchem se na místě asi moc neochladí, tu příručku mam a tohle tam na 100% napsaný není
Datum: 11. května 2008 12:16
Když byl žhavej tak si ho měl nechat vychladnout v prirucce na dachly jsem čet, že se motor ochlazuje tím, že ho nakopnete a necháte běžet na volnoběh je to pravda?
Datum: 11. května 2008 9:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel2949
tak jo potom tohle muzes povidat na vsechno ze to se sami nemohlo a motorka sa sama neopravi.
Datum: 10. května 2008 22:59
Jméno: :D
IP: uživatel2424
ALE PRED TIM TO NEBYLO TO CHYTALO NA 1 A TED NAJEDNOU
Datum: 10. května 2008 21:49
Jméno: honza
IP: uživatel1313
předstih
Datum: 10. května 2008 21:29
 zdra,,na půdě sem naček nějakej motor,jeto nějáká čz,,má to jeden válec na horu jak 250 nebo něco na ten spůsob,,dva otvory pro výfuk,,a ddlevně to má nějaký veklký kolo na levý straně,,prosím co je to zamotor dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2008 17:37
jo jenže tenhle motor má řazení takový že je to řazení daný nahoře na motořee a a řetězové kolečko co pohání řetas je na levé strane říkám vživotě sem ten motor neviděl
Datum: 12. května 2008 17:37
Jméno: kubik
IP: uživatel210
jj..tak to bude nejspíš ta ČZ 150..2 vývody na vyfuk, zapalko jak u mopeda...to by mohlo byt ono! Ale zapalko je na pravé straně ne..?? Teda já to tak mám na ČZ 150c ...
Datum: 12. května 2008 15:21
takový kolo pod kterým je elektrika něco stejnýho je umopeda
Datum: 11. května 2008 18:51
a cos myslel tim velkým kolem na levo??
Datum: 11. května 2008 16:11
ale podle mě je to nějakej manet,,ale nevím
Datum: 11. května 2008 14:04
lukawe 555 má pravdu 250 poznám
Datum: 11. května 2008 14:02
volové no bude to asi stopadesátka?jake dve pade, ket pise válec do vrchu jako 250 žejo!tak asi 250 pozná!
Datum: 11. května 2008 12:51
Jméno: anonym
IP: uživatel2690
Bych rekl ze Jawa 250 Kývačka.mam ji taky,,
Datum: 10. května 2008 22:15
jaké velké kolo??možná je to z toho skůtru!!
Datum: 10. května 2008 21:09
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a má to sání s filtrem nebo jen takovej ten pofidérní? může to bejt čz 175/356
Datum: 10. května 2008 20:31
Jméno: Pospa
IP: uživatel1670
možná speciálka
Datum: 10. května 2008 20:24
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
 cus hosi nevite nekdo jak snizuje hlava na fekaloj? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2008 22:39
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
ja bych spis potreboval jak a co a o kolik se co snizuje
Datum: 10. května 2008 22:39
Doma bych to rozhodně nedělal, je to docela makačka. Nejlepší budeš mít když zajdeš k nějakému soustružníkovy v okolí nebo do nějaký fabriky se zeptat, možná snižujou hlavy i tam u tebe kde dělají výbrusy ale chce se to zeptat.
Datum: 10. května 2008 17:05
 Čau, potřeboval bych vytunit fichtla dal bych do toho max 5 tis. jenom aby to jelo co nejvíc...chci to na závod. poraďte jako na to a sčím začít...Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2008 14:10
Jméno: Js
IP: uživatel340
Datum: 10. května 2008 14:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel2960
dej stocit kliku pujde do otacek lepsi hvezdicova hlava arbes lepsi klapka bezkontaktne zapalko nejvjetsi vybrus a atd a to ti tych 5 tisic nebude stacit
Datum: 10. května 2008 13:00
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Snizenim hlavy docilis vetsi komprese, mensiho obsahu zapalovaci smesi, tim padem vetsi vykon..., take bych upravil karbec, udelal velky vybrus a provrtal kanalky, hvezdicova hlava je god na chlazeni, ale neni nutna
Datum: 10. května 2008 11:51
začni tim že dáš nové ložiska všechno přetesníš dáš nový filtr na sání kvalitní olej jak do převodovky tak do motoru. podle me je nejlepší cesta k výkonu snížení hlavy ale zase ten motor mín vydrží
Datum: 10. května 2008 11:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel2949
tz ze treba it skusit do senku pokra nebo ovoci
Datum: 09. května 2008 22:51
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Začni tim že těch 5 tisíc co máš 5 krát rozmnož...
Datum: 09. května 2008 22:42
Jméno: Frajtr
IP: uživatel2370
dej tam motor s KTM 525
Datum: 09. května 2008 22:22
Jméno: ded
IP: uživatel1337
 zdar co se stane když dám válec z pařeza na fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 10:37
<br />
Ma jiny kanaly,ale pasuje to a jede to: Undefined index: text in /data/webs/domains/sesa-moto.cz/s/shop/zaklad/pokec.php on line 268<br />
Datum: 15. května 2008 10:37
Jméno: Froggyc
IP: uživatel2406
ghele valec z pareza ma jinde kanaly myslim ne??? to by byla pekna mr*****
Datum: 10. května 2008 20:06
Jméno: Sorry
IP: uživatel1215
sorry ja jsem newim proc myslel za tam chces dat inej pist sorry
Datum: 09. května 2008 21:58
Jméno: babka
IP: uživatel1121
VIS CO se stane BUDES TAM mit valec Z PAREZA
Datum: 09. května 2008 17:34
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Hezky pěkně Davide...
Datum: 09. května 2008 16:33
Jméno: David
IP: uživatel1215
Nic se nestane v případě že se bude shodovat vrtani a zvdihový objem.
Datum: 09. května 2008 16:29
Jméno: Lukas
IP: uživatel2757
 V čem je lepší dvojkroužkový píst od tříkroužkového?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2008 8:19
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jedone 3 krouzky mam ho taky a nemuzu si stezovat a mas rychlejsi zabeh
Datum: 10. května 2008 8:19
Jméno: Lukas
IP: uživatel2757
diky
Datum: 09. května 2008 20:06
Neni pravdou.Dvou kroužkový má sice menší tření než tří,ale taky má menší těsnost.A tří kroužkovej má sice větší tření,ale zato větší těsnost.Takže je lepší ten tří
Datum: 09. května 2008 17:16
Jméno: blazenn
IP: uživatel2949
a otacky
Datum: 09. května 2008 12:30
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
Má menší tření ve válci a motor má větší sílu.
Datum: 09. května 2008 11:25
Jméno: Mx 222
IP: uživatel2890
 Zdarec chci se zeptat co je lepší do ojnice ( z vrchu tam kde je pístní čep) jestli lužisko nebo obyč. pouzdro. Diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2008 23:50
Jméno: BO
IP: uživatel2050
hovadina dycky lepší ložisko nic se ti s tim nestane pokud nmažeš dobře a dobrym olejem 1. menši hluk 2. menší ztráty třením
Datum: 08. května 2008 23:50
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Namakaný stroj s vysokou kompresí: pouzdro. U sériového motoru je lepší ložisko. (úpravy na motoru ti ložisko brzy zničí - vysype se/sériový motor je dělaný na výdrž - ložisko nemusíš skoro měnit)
Datum: 08. května 2008 13:44
Jméno: geroy
IP: uživatel2637
urcite lozisko
Datum: 07. května 2008 22:41
|



|