slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  285  286  287  288  289  290  291  292  293  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel3197    
Zdravim mám dotaz koupil sem pincka ve strašném stavu bez plechů atd... nemám v plánu ho dávat do org. stavu jenom ho trochu zrenovuju je to 05 nebo 20 ale výfuk má z 555 - vadí to něčemu ??? myslim ve výkonu atd .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel3197    
a jak to vlastně poznám jestli je to 05 nebo 20 ??? když je to taková skládačka ( bez plechů, světel, přední blatník z mustanga, nádrž z Kývačky, kostra je z té 05 nebo 20)
 
 
Datum: 22. června 2008 13:54
 
 
 
 
Jméno: rezi      IP: uživatel3284    
jestli je to 05 tak to ma mit 555 vyfuk
 
 
Datum: 22. června 2008 12:42
 
 
 
 
Jméno: Hook      IP: uživatel3023    
NENENE neboj
 
 
Datum: 22. června 2008 10:24
 
 
 
 
Jméno: polkon      IP: uživatel1337    
Zdar , jakym způsobem se přidělává ta podkova do karteru?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jednu doma mám a k ničemu mi neni...jesli ji chceš......ozvy se.....!
 
 
Datum: 22. června 2008 15:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Stačí ji mít vyrobenou s přesahem a při stáhnutí karterů ji pak srovnat....! Drží pružením a při se hne klika ji rychle vrátí zpátky...! Nikdy sem ji nepřidělával....!
 
 
Datum: 22. června 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3273    
prizvarana tam asi nebude, nalepena taktiez nie...tak potom jedine skrutkou:-)
 
 
Datum: 21. června 2008 23:26
 
 
 
 
Jméno: ČZ moto      IP: uživatel368    
Cau, mel bych dotaz, kdybych udelal na ČZ 175 vybrus+pist, a vse co k tomu patri, jestli by to po zajeti jelo lip, a hlavne jestli by to lip tahlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 9:07
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
ja bych kompletne vycisltil palivovku vymenil vzduchový filtr pak bych vylestil kanaly a halvu a pist a melo by ti to tahat dobre a kdyz das do spasky velmi kvalitní olej který ma dobrou tekustost a do motoru kdyz das napr mogul tsf ktery je dost lacny a velmi kvalitní tak by ti to mělo jezdit velmi dobre a zajizdej to systemem brzda plyn to ti bude lip tahat a jeste neco nech si vyvázit kliku na te klice nejvic zalezi jak ti to bude tahat
 
 
Datum: 22. června 2008 9:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN      IP: uživatel1327    
tak záleží jak ti to jede tet, jak to zajeli před tebou... kdyby si to nechal udělat znovu, a hodně dobře si to zajel, tak ti to pojede dobře...
 
 
Datum: 21. června 2008 23:09
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
Zdar draci.Tak vcera jsem vymenil hlavu na mym fechtlu-jawa 21(mel sem tam z 05 a dal jsem tam tu co tam ma bejt).No jede to o poznani lip a ma to vetcsi tlaky ale trapi me jedna vec. Pri nizkych otackach a zatizenem motoru mi jemne klepe pist o hlavu.Chci se zeptat jestli to moc vadi a jestli se mi muze neco stat z pistem.Dik za odpovedi cuzz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
No jo hosi dik za rady ale vono to casem prestalo:-)..nechapu proc ale uz je to normalni. A zvonilo to jenom trosku uplne az nepatrne a jenom v nizkych otackach.Ted uz to nedela vubec.Ale i tak dik.Cuzz
 
 
Datum: 22. června 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kravina kravina a zase jen kravina....! Když se opře píst o hlavu tak snad dojde i největšímu volovy že je to špatně...! Nehledě na to že v tu chvíly nemáš žádnou antidetonační štěrbinu a hrozí ti uhoření hrany pístu...(v extrému....) Buď hlavu uprav a nebo tam dej 0,8mm silný těsnění.... Každopádně vzdálenost 0,8mm je minimální. Taky se mi to stávalo když sem začínal se snižováním hlav....
 
 
Datum: 22. června 2008 11:19
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel3277    
Já tam tesnení nemám a ani ho tam nechci podle me je lepčí nastavit předstih protože když je tam tesnení tak se ti akorát zvetší prostor nad pístem a prd to potáhne .
 
 
Datum: 22. června 2008 7:30
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
jo maa, ma se tam davat mezi hlavu a valec takovy hlinikovy tesneni.
 
 
Datum: 21. června 2008 23:36
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
Hosi jaky tesneni myslite?protoze ja sem tam dal ,,jenom,, ten cervenej silikon. Ma tam bejt i neco jinyho?
 
 
Datum: 21. června 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nebo nastav predstih to semi taky stavalo
 
 
Datum: 21. června 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Chyba je v tom, že sis sehnal až moc sníženou hlavu. Buď si tam dej těsnění(1 nebo i víc), nebo si sežeň neupravenou hlavu.
 
 
Datum: 21. června 2008 19:02
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel3076    
no to teda vadí kazíš kliku ložiska píst i čep sundej tu palici a tam, kde bude oklepaná tak jí o desetinu opiluj ušábruj nebo nějak uber ,nebo jesli si tam nedal těsnění ,tak ho tam dej.
 
 
Datum: 21. června 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: MIK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus chtel bych se zeptat: stavim si cezetu 175 a ted momentalne delam motor potrrebuju tam nalisovat ojnicni pouzdro to pouzdro jsem si koupil ale ten pistni cep mi v tom trochu plave chci se zeptat jestli se to pouzdro po nalisovani zmensi? a taky bych potreboval vedet jak nejlip se to lisuje......... dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel3133    
ve svěráku, a musíš střídat strany, prvne potlačíš vrch a pak spodek, pak zas vrch a zas spodek, než tam celé zaleze. a dej si bycha at ty díry v něm na mazání jsou naproti dírám v ojnici aby tama mohl téct olej.
 
 
Datum: 21. června 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: wawakk      IP: uživatel748    
truhlařskou svěrkou
 
 
Datum: 21. června 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
zdar chlapi, neska si rikam, projedu se.. když chci tak učinit, nejde mi to rozjet (nějak jsem se v tom drbal) potom jsem přišel na to, že jsem zapoměl dat trysku do karburatoru (jawa 555) no, potom se to rozjelo ale mělo to málo benzinu, páč při plnym to zdechalo a při polovine otacky rukojeti byly otáčky v plnym proudu... pod kopcem jsem zvedl hladinu.. nepomohlo, no a potom, když jsem stál a držel jsem to v půli rukojeti, tak tomu nejak preskocilo a bylo to skoro normalni.. dojel sem dom a rikam si, ze to asi nekde nasava falesnej vzduch.. jdu tedy s jawou 555 na terasu a tam ji rozebírám...chtěl jsem jen sundat karbec, ale jelikož tam je malo prostoru, byylo vyhodnejsi sundat cely valec s karbcem... sundavam... a hle, myslel jsem že mě vomyjou... prasklej pistni krouzek (zajimalo by me, kam se podela druha cast, nejspis nekde v klikovce) a píst do pulky cernej... sem si rikal, ze se to posledni dva mesice nejak skube (mam z toho hruzu, kdyz jsem videl, s jakym srdcem (pistem) jsem jezdil) vyndam tedy pist, zkontroluji valec. neni poskraban je to dobry... pist měl ulomeny zámky v obou drazkach na krouzky... no zde je fotka... zitra jdu kupovat new pist kupodivu jsem před ctyrmi roky delal vubec prvni vybrus u moji jawy 555. takze pist 48.25 + krouzky... jezis jak ja se tesim, az ti zajedu, jak bude frcet :-P páč s tim praskly jsem jezdil do velkyho kopca 40 :-D jo a při zajizdeni pistu tak dve tři narze a potom muzu jezdi v klidu??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
no, když to mělo ulomeny zamky na pistni kroužky tak se to snad musi koupit ne!!! Zaplatil jsem za pist + kroužky 199 kč a potom jsem na plny kule bežel 0.5 km na autobus, ale potom jsem již nestihl vlak... nevim, ale neni to moc drahy
 
 
Datum: 21. června 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel3268    
prvni vec si mal skusit to zapecene vysmirglovat smirglem a kebyze to ide dole tak pist by sem nekupoval iba kruzky nevim posudit jaky je lebo z obrazku nevicitas moc teho ale ta cernota to pujde smirglem dole a do hrbalka a do lesa to by sem nevrazal tolko skoda penez myslim za ten pist ke je v poradku
 
 
Datum: 20. června 2008 15:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak hrozne to nevypada
 
 
Datum: 19. června 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3247    
Ono jezdit to mohlo dobre,parezy sou absolutni drzaci. Na trikrouskovym pistu sem mel jednou jenom 2/3 posledniho krouzku a pulku predposledniho a jezdilo to furt jenom do kopce uz nechtel moc a v tomhle stavu to jezdilo buhvi jak dlouho. Rozhodne poradne prohlidni klikovku protoze by bylo nemili aby ti ten zbytek krouzku skocil do novyho vybrusu. Taky se casto stava ze ten kus krouzku proste vylit vyfukovym kanalem a nezpusobil ani zadnou skodu. Dej si bacha. Hodne stesti.
 
 
Datum: 19. června 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
prave ze to jezdilo dobře... a docela dost
 
 
Datum: 19. června 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pekne zapeceny pist:-DDto muselo jet fakt dobre:-D
 
 
Datum: 19. června 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
 
 
Datum: 19. června 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
 
 
Datum: 19. června 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: Wolf      E-mail:      IP: uživatel2207    
Zadarte darci nevite kde by se dala sehnat paprsčita hlava nebo jak se to menu je??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 19. června 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Je to hvězdicová hlava.
 
 
Datum: 19. června 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel3252    
azmarek@email.cz
 
 
Datum: 19. června 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel1659    
zdar chtel bych se zeptat jak ma bejt pist.. sipka dolu k vejfuku a teda prvni zamek nahoru ke karburatoru? rikam to dobre? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawka      IP: uživatel3104    
no sipka ma jit dolu k vyfuku
 
 
Datum: 19. června 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
jo je to tak jak rikas
 
 
Datum: 19. června 2008 8:26
 
 
 
 
Jméno: dachl555      IP: uživatel2374    
cusík draci vadí moc dyz na pístu chybí jeden pístní krouzek?dik za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: hulkjo      IP: uživatel2519    
Jako vadí to ale dá se jezdit i bez kroužků.
 
 
Datum: 27. června 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
jo vadí to dost protože by ti to vubec nejelo a jeste k tomu by to dokurvilo válec
 
 
Datum: 18. června 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: dachl555      IP: uživatel2374    
prisel sem onej pri nasazovaní pístu do hlavy,,,:-(proste mi ten krouzek prask a rozsypal se na zem:-(
 
 
Datum: 18. června 2008 15:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jak jsi o něj přišel? Pokud se ti totiž vysypal do motoru, tak to problém bude... Každopádně nejjednodušší řešení je koupit novou sadu kroužků potřebného rozměru. Zas tolik peněz to není :o) a práce takyne...
 
 
Datum: 18. června 2008 9:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
urcite ano nejaky kilak ale budes moct ujet,,, kazdopadne komprese jde rapidne dolu
 
 
Datum: 18. června 2008 8:10
 
 
 
 
Jméno: dachl555      IP: uživatel2374    
práve ze m,am dvou krouzkovy
 
 
Datum: 18. června 2008 7:08
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no jestli máš jednokroužkový píst, tak jo
 
 
Datum: 18. června 2008 6:00
 
 
 
 
Jméno: Jana      IP: uživatel1337    
Pošlete mi, prosím, rozměry pístu na pařeza. (550) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
prumer 38,00- 39,50mm , delka 57mm , pistni cep 10mm
 
 
Datum: 16. června 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: bygyk      E-mail:      IP: uživatel914    
čau draci chcu se zeptat jakej je rozdíl mezi pístem na 2 ¨kroužky a nebo 3 kroužky dííííííííkkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
jojo presne jak pise standa! dokud byli tri krouzky byly to zlaty stroje.. pak zacali davat dva a uz to neni ono
 
 
Datum: 17. června 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3232    
Nejlepsi byli stary pisty na 3 krouzky. Motory meli lepsi kompresi a dyl to vydrzelo. Od ty doby co sou jen na 2 krouzky tak to stoji za nic. Motory lip tocej,ale rychlejs odchazeji krouzky. Nevim co je u fichtla za výhodu v 2 krouzkovym pistu.
 
 
Datum: 17. června 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Projdi fórum je tady toho hafec (3 kroužky větší těsnost ale i větší tření, 2 kroužky menší těsnost menší tření) výrobci přešli na 2 kroužky tak je to asi výhodnější
 
 
Datum: 16. června 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
V počtu kroužků...? :-) Možná....
 
 
Datum: 16. června 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
Seso dotaz: Kdo vyrábí ten válec s 8 výbrusem na pincka? dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2008 6:05
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
vyssi tesnost nezapomen snizeni otacek vlivem treni a tim i snizeni spotreby a jak mazesplnou syntetikou tak ti to vydrzi skoro stejne
 
 
Datum: 17. června 2008 6:05
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Fíkus: V dnešní době to nemá význam... maj větší tření a moc ničemu nepomůžou...
 
 
Datum: 16. června 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel2353    
proc se nevyrabej 3 krouzkovy pisty 0 vybrus
 
 
Datum: 16. června 2008 11:32
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
draku nikdo uz valce nedela nez polsko,,takze polaci,,,, a kdyz uz ho delaji,,tak ho prozenou rovnou na 8 vybrus,,,,,tudis je tu na svete dalsi tuning,,
 
 
Datum: 16. června 2008 11:30
 
 
 
 
Jméno: stojan      IP: uživatel3217    
cau mam mustanga a nejaky divny stojan potreboval bych fotku originalu jak je ten stojan(pruzina) uchycen(nevraci se).zkousel sem ruzne moznosti ale sem nejak mimo.diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
v nejzadnějším spodním úchytu na karterech má bejt tohle: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html do ty vetsi diry pride sroub kterej zároveň drží myslim že kříž na karterech a do tý malý dírky jakjinak než pružinka
 
 
Datum: 16. června 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: stojan      IP: uživatel3217    
dekuju takovy stojan mam ale potrebuju vedet jak je tam vevalena ta pruzina
 
 
Datum: 16. června 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
originalni stojan vypada presne takhle: http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1752.html
 
 
Datum: 16. června 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: strawberryy      E-mail:      IP: uživatel2730    
Zdravim draci, jak hlučné jsou výfuky hikone v porovnání s origo výfukem? Chtěl bych ho zkusit na mým mustangu se kterým občas projíždim městem...mam už jeden laďák a dost řve a zdá se mi že ubírá motoru na svižnosti, tolik nereaguje na plyn...jak je to s výfukem hikone? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2008 23:15
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
Zdarec draci,koupil jsem nějaký díly od kámoša a mezi nima jsou i 3 válce a nejde mi do hlavy,kterej je kterej výbrus,na jednom válci je A,na druhým B a na třetím C, jaký jsou to výbrusy ? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
no to je asi takhle. Ty pismena co jsou vyrazena na pistu nebo na valci znaci toleranci vybrusu. podle nich poznas akorat jakej pist tam patri nic vic. kazdej vybrus mel totiz kdysi toleranci A,B,C to uz dnes neplati tedy nesezenes pist s temito tolerancemi. Pokud chces zjistit jakej je to vybrus vezmi posuvny meritko a zmer prumer valce. 38mm je original 38,25 je prvni vybrus 38,50 je druhej atd. proste to jde po 0,25mm. Kazdej vybrus o ctvrt milimetru jak jednoduche.
 
 
Datum: 15. června 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel3210    
ohledne tohoto válce http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2107.html ja sem si ho dal udelat na zakázku ale s jednokroužkovým pístem je to fakt supr ma to uplne jinačí tah a de to lépe do otáček aspon mne se tak zdá jestli nemám pravdu tak mne opravte jo a ješte všimnul sem si že štangasti z fichtl pokecu mám na mysli Majo,Stejsky,Fikulín,no a Blazen se otáto jaksik stácejí hoši chodíte sem JEšTE?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel477    
A Frikulín má tedka náký problémy ve škole...
 
 
Datum: 16. června 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: stejsky_jawa50speed      IP: uživatel330    
pokec se snažím aspoň číst, kdyby se řešilo něco, kde bych mohl pomoci, tak určitě napíšu. Spousta lidí z fichtl krámku atd. se mnou problémy a dotazy ohledně padesátek řeší mejlem (denně odpovídám na cca deset dotazů) takže asi tak. Ohledně problémů s počtem kroužků na válci motoru, který končí na nějakých 7000 ot/min, tak jejich počet má na výkon minimální vliv, kolikrát dojem z toho, že jsem namontoval jednokroužkový píst na seriový válec směřuje k pocitu, že to musí zákonitě jet líp. Věci, jako seřízení zapalování, karburátoru, těsný a nezakarbonovaný výfuk, nafoukaná kola atd mají u pionýra mnohem větší vliv. Jinak ze spousty dotazů o zvyšování výkonu na padesátce jsem se rozhodl, že jeden skoro seriový motor postavím, info bude na webu. Jawa 50 - 80 km/hod. Mějte se! stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 15. června 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
ja bach rekl ze 2 krouzkovej bude lepsi,,,jedoukrouzkovej snad taky bude ale je na cep 10,,, a je kovany ale ty prasule,,skoro 600kc,,majo nema moc casu dela ridicak, frikulin je skoro kazdy den,,stejsky se v tom porad vrta a tak nema cas a blazen dostal ban a k tomu se nevyjadruji
 
 
Datum: 15. června 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
Bude to mít menší tření... a tudíž větší výkon...
 
 
Datum: 15. června 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Já se chci jen zeptat, v čem bude rozdíl kdybych tam dal jen dva kroužky? Díky
 
 
Datum: 15. června 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: j      IP: uživatel1337    
Mohu použít válec z 550 do motoru z 21??Píst je pruměrově stejný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
ne nejde ten válec z 550 má jiný sací kanálky ale i kdybys ho tam narval tak to jede jak posraný
 
 
Datum: 01. července 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel1337    
Zdar,je stejnej píst na 550 jako na 21?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: Radunov      IP: uživatel2059    
má jinej průměr pístního čepu :-D
 
 
Datum: 19. června 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
ne neni
 
 
Datum: 15. června 2008 10:09
 
 
 
 
Jméno: Palko      E-mail:      IP: uživatel3209    
Zdar kluci jak dlouho a na kolik kiláků mam zajíždět čz 250 po výbrusu?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
do ujetí prvních 500km nepřekračuj ryhclost 1-15km na 2-35km na 3-50km a na 4-60kzajedeš jí tak po 2500km......
 
 
Datum: 01. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel3206    
Hele sem v ouzkejch,za poslednich deset let se mi nestalo ze bych si s fichtlem neporadil sam ale tohle je moc. Delal sem motor,GO,loziska,futra,gufera,valec brousenej 60ccm,vse bez problemu. Fichtl slozenej,serizenej,vse OK,jede jak pila jenom at delam co delam tak nedrzi volnobeh!!! Vyzkouseno 10 ruznych zapalovani z toho 3 z pojizdnych motorek,asi 10 karburatoru a nespocet ruznych soupat,trysek,jehel,plovaků...ruzne (funkcni) indukcni civky i sem to zapojoval nakratko,jesli neni mrda v eletrice,proste vsechno mozny....jede jak pila,ale nedrzi volnobeh....jo pro rejpaly...sroubek na volnobeh sem skousel!!! ....Jsem v ouzkych.....Nevite nekdo??? Este sem tohle nezazil...docela mi to stve... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel1093    
to je normál ní pokud máš 60 ccm tohle jsem se uz taky snazil nejak vyresit prevrtani trysek nepomohlo (ani hlavni ani volnobezna) to jediny co muzu doporucit a co sam pouzivam je ze volnobeh nestelujes sroubem s pružinkou ale napínacím ja ho mám vyšroubovanej skoro na max jinak to asi nejde pokud chces zachovat seriovej karbec
 
 
Datum: 14. června 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: ..      IP: uživatel1847    
traba dlouhe lanko od plynu, ,?
 
 
Datum: 14. června 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a maš všechno dokonale přetěsněný?????? nebo jestli třeba nemaš hnuto s guferem na klice?......
 
 
Datum: 14. června 2008 19:03
 
<  285  286  287  288  289  290  291  292  293  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:42:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu