|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radim
IP: uživatel2257
 cau vydrži kartry když jsou v dvžaku praskle ? je to na jawě 350 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 15:44
Jméno: radim
IP: uživatel2257
no ja to mam v krosovem ramu a jezdim skoro každy den a vytačení...
Datum: 16. června 2008 15:44
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku to je spatne,,neco to vydrzi ale jestli ten motor vytacis,,tak jdou celou tridou poradne vybrace a tim padem zachvilku pribude dalsi prasklej drzak ale jestli jezdis vikendove jednou,,tak to neco vydrzi,,,
Datum: 14. června 2008 18:25
Posl.aktualizace: 14. června 2008 20:15
třeba se na to vykašlu... nevim... a kdyby se většina lidi nedržela toho, co chtěla udělat, tak by to taky neudělala
Datum: 14. června 2008 20:15
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
Jo sice každej někdy začínal, ale ne každej byl tak tvrdohlavej jak ty!
Datum: 14. června 2008 19:47
no že sem to sem psal... každej snad někdy ZAČINAL ne
Datum: 14. června 2008 19:34
Jméno: dejv
IP: uživatel455
ty vole ty máš dost
Datum: 14. června 2008 19:32
Jméno: lukas
IP: uživatel1217
co ty seš za vo*a?????? zda se i že seš takovej ten malej capartík co tomu hovno rozumí a chce tam narvat píst na 70ccm..........s tim by bylo haaaaaafo sraní ....... nevěřim že to zvladneš ale co,mě je to vlastě jedno
Datum: 14. června 2008 18:52
hele, nech me byt, já si to nějak udělám... poradim se s firesnekem, zeptam se, kde koupil pist... jinak musel uriznou valec... a novej pincek se mi kupovat nechce, nelíbí se mi 05,20,21,23 a 555 je zas moc drahá, ale zase nejhezčí
Datum: 14. června 2008 18:11
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
tak bys mel vedet ze ten pist ma jinej cep , jiny rozmery nez ten co tam ma bejt takze ti naroste komprese a zmeni se ti casovani, plus ten valec ti na 45mm jen tak nekde neprevrtaj a za dalsi vyjde te to mockrat vic nez kdyby sis radsi koupil pincka v peknym stavu
Datum: 14. června 2008 18:02
no to je jedno, prostě za pokus to stoji... takze to pres leto skusim udelat s tatou a potom napišu!
Datum: 14. června 2008 17:36
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
on ma na to dost zkusenosti.
Datum: 14. června 2008 17:25
Datum: 14. června 2008 16:44
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
se spoustou uprav sel, ale bylo by to takovyho srani ze vysledek za to asi nestoji. kdyz uz tak na fichtla naroubovat celej 70ccm valec od simpla
Datum: 14. června 2008 15:32
Jméno: empty
IP: uživatel796
podle miho by tam nesel
Datum: 14. června 2008 14:06
Jméno: ryder
IP: uživatel3138
 čau kluci chc i se zeptat jak mám zvětšit kanálky na válci jak to mám změřit šuplerou?šuplerou to přesně nejde nebo msím vylisovat vlošku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2008 7:55
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
urcite bys mnel vylisovat vlozku !!!
Datum: 14. června 2008 7:55
 zdarec nevíte kde se dá sehnat hlava na mustoše z velkym žebrovánim a kolik to stojí pls napište
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 13:58
Jestli myslíš vějířovou hlavu tak ji dělá azmárek a cena je kolem 1500Kč. Meil nevím ale někde tady ve fóru je uvedenej.
Datum: 12. června 2008 13:58
 čau, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevi jaká má byt vůle mezi pístem a válcem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 12:53
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Vůle pístu ve válci je 0,04-0,05mm...těsnější budeš díl zajíždět-víc vydrží, volnější zajedeš hned ale bude sloužit kratší dobu....! Tepelná roztážnost pístu je eliminovaná tim že píst je soustužen do kužele nebo do ovality....(měl by být...neměřil sem píst nevim to přesně...) Ale prostě největší rozměr pístu a nejmenší rozměr válce dává rozdíl těch 5 stovek....!
Datum: 12. června 2008 12:53
Jméno: johny
IP: uživatel2090
pist bez krouzku musi projet !!! ne propadnout !!! valcem svou vlastni hnotnosti
Datum: 11. června 2008 20:05
no jo a co tepelná roztažnost pístu? ať se me to nekousne a neudělam par kotrmelců
Datum: 11. června 2008 19:40
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
rekl bych ze cim mensi a tim vetsi stirani krouzku a pak to i lip pojede
Datum: 11. června 2008 19:13
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, mám válec po výbrusu, a chci se zeptat jestli až ho budu zajíždět mám dát seriovej vejfuk, jinak jezdim na hikone a sem snim spokojenej pustí mě do takovejch otáček že při sekundárním převodu 13:75 jel muj minulej motor 60 a to bez úprav, jen leštěný kanálky a kvalitně zajetej výbrus, ps újíždel sem stim simsonovi, i na rozjezd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:31
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
já bych volil spíš sériovej protože při záběhu víc mažeš to znamená víc karbonu ve výfuku a na to je ladáčku škoda
Datum: 11. června 2008 15:31
Jméno: lanca
IP: uživatel1801
 Zdar hoši, nevite jaky je originalni cislo odstinu jawy 353 když je modro-bílá
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 20:20
 čau hele nevyte nekdo kolik by mel bejt tlak ve valci u cezety 175/487 kdyz proste vyndam svicku a dam misto ni meřak a slapnu dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 14:45
Asi tak 6 atmosfér
Datum: 11. června 2008 14:45
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
 4au lidi mam 555ku kdyz bych na ni dal doukrouzkovej pist zvysil by se vykon a do jake miry (o kilik setin desetin) KW ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 22:18
xyx:tak tobe ja teda nerozumim- vzdyt on nedaval vybrus tak nezvisil objem.
Spářo 11 jeto temeř totez ja mam vsude dvoukrouzkovy a frci to do kopce za 3 plnej 60km
Datum: 10. června 2008 22:18
Jméno: xyx
IP: uživatel3168
nezvysi sa ti nic...iba klesne ak budes davat taketo vymetene otazky...ako sory ze som nervozny ale je to tak...Ako by ti piest mohol nieco zvysit? zvysil si objem ale niako zasadne zmenil motor?
Datum: 09. června 2008 17:44
Jméno: Js
IP: uživatel340
Zanedbatelný.
Datum: 09. června 2008 16:52
 Nevite nekdo, kolik stoji vybrus na ČZ 175/487?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2008 9:55
Vybrus Čz me stel 600,- se všim všady
Datum: 12. června 2008 9:55
coze? jenom kolem 300kc??
Datum: 09. června 2008 20:14
Jméno: Ondra
IP: uživatel3171
cus samotny vybrus vyjde tak na 2-3 kila zaleži u koho..samozřejmně počitej že pist něco stoji kroužky čep atd..takže + - asi 800 kč
Datum: 09. června 2008 19:32
Jméno: Pindour05
IP: uživatel2656
 Ahoj,prosimvás nevíte kolik zhruba stojí kompletní G.O motoru na Jawa 05? Nebo na kolik by mě vyšla kompletní renovace na 05?? Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 15:45
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
obnáší to vyndat motor z rámu, rozebrat ho, rozpůlit, nechat vybrousit válec(z toho vyplývá, že budeš mít novej píst, kroužky, pistní čep, segrovky píst. čepu) po rozpůlení vyměnit špatný převody, startovací segment je dobrý vyměnit, popřípadně i jeho pružinu, pouzdro pístního čepu vyměnit, zkontroluj a popřípadně vyměň spojkovej koš (ty tyčky tam se nesměj kejvat!), špatný lamely, ložiska, gufera a všechno ostatní co tam najdeš a nebude to v pořádku
Datum: 09. června 2008 15:45
Jméno: Americana
IP: uživatel2656
Hoj chlapi,když už jsme u toho.Chtěl bych se zeptat co ta kompletní generálka motoru obnáší?? Dík
Datum: 09. června 2008 14:50
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
jcb: on neříkal, že si to nechce udělat sám, ale jinak ze zkušenosti z fichtla 20 (což je skoro stejný) motor 1500-2000, a zbytek 3000 - 15000, záleží na tom jestli si taky něco dokážeš spravit nebo jestli všechno budeš kupovat nový
Datum: 09. června 2008 12:16
Zhruba 1500 motor. a proc to nerozhodis doma to nemas naradi???
Datum: 08. června 2008 21:26
 zdarte motorkáři,potřebuju poradit s jawou 350/640...tyto motory zabírají až ve vyších otáčkách a mě by zajímalo proč to tak je.mějte se a díky za radu!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:51
Jméno: Kwjety
IP: uživatel1709
Dvoutaktní motory obecně zabírají u horních otáček, takže asi tak.
Datum: 11. června 2008 15:51
jo jako mě to neva,já nepotřebuju aby to trhalo asfalt od 2tisíc ot...jen mě zajímalo čim to je..
Datum: 08. června 2008 21:55
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3161
je to proste konstrukciou motora(priemer difuzoru , sacich a vyfuk. kanalov atď...) ale myslím že je to skor výhoda ako nevýhoda, užiješ si jazdu
Datum: 08. června 2008 20:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
pac tak jsou udelany castecne to pozmanis ladaky
Datum: 08. června 2008 20:18
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, jen se chci zeptat jestli pasuje klikovka z j 20 do j 05. dík já má tu z 05 vohlou špajsku, a jelikož tomá i jinou převodovku tak se radši zeptam.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 20:34
Jméno: salis
IP: uživatel2576
no tak sem zjistil že to stejný neni, má to jinej průměr tech hřídelek na primár kolo a magneto je to vo dost tenčí (to z 05) a ložiska zravna jiný nemam, takže skládání motoru odkládám
Datum: 08. června 2008 20:34
co ja vim tak jeto stejny tetka jsem rozebyral oba motory
Datum: 08. června 2008 18:12
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já tam mám tu s těma 2 dírama na setrvačníkách je jich celkem 4 , tzn, 2 z každý strany, a chci tam dát to bez děr jak je na 20 (21,23) a chci vědět, jestli tam normálně bude fungovat..
Datum: 08. června 2008 17:31
Jméno: fekálmeister
IP: uživatel1268
jawa 05 měla na klice menší ložiska (jako pařez), ale nikdy nevíš co tam máš za motor tak to rozdelej a uvidis.
Datum: 08. června 2008 17:22
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, včera sem v chotusicích koupil hlavu motoru na fichtla, ale má jinaj typ spalovacího prostoru než je u 21 (ledvinkovej), ale má ho normále kulatej, a mě zajímá, jestli někdo neví na co se to montovalo, a jakej to má kopresní poměr, díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 16:17
Jméno: salis
IP: uživatel2576
no tak jestli je tedy z 05 jawy tak by měl bejt kompresní poměr 7,2:1 (podle jednoho webu) ale zase na druhou stranu má lepší tvar spalovacího prostoru, takže by to mohlo rovnoměrnějc zatěžovat píst a ojnici, je to jen muj názor, pokud je milnej tak mě opravte čus
Datum: 08. června 2008 16:17
Jméno: axel
IP: uživatel2605
A nevite nahodou se kterou hlavou ma fik vecsi tlaky?protoze ja tam mam tez tu kulatou a myslel sem si ze to jde sni lip.Dik zdur
Datum: 08. června 2008 14:20
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Jak znat? ze to jede lip?
Datum: 08. června 2008 12:41
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
ja mel na fichtlu driv tu kulatou hlavu a kdyz sem po zime dal tu ledvinkovou tak je to znat docela dost...
Datum: 08. června 2008 12:31
Jméno: Piskot
IP: uživatel3023
Peosim Vás . me by zase zajímalo jestli když dam ten ledvinkovej misto kulatý hlavy na valet tím pádem to ma větší kompresy jestli to vic potáhne nebo to tomu nějak neuškodí dík cuzzz.
Datum: 08. června 2008 12:17
měl sem taky stejnej problém  je to z 05, na 20,21,23 se dávali ledvinkový prostory kvůly tomu že se tim zvyšoval kompresní poměr!
Datum: 08. června 2008 12:02
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
To je hlava z 05, kompresní poměr myslim 6:1 rači se podivej na sesa-moto
Datum: 08. června 2008 11:39
Jméno: Galileo
IP: uživatel2253
 Newite prosim vas nekdo jak se mneni domaci mesto v age of empires 3. SORRY seso ale toto je posledni vec ktera mne napadla. Prosim poradte!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 17:49
Jméno: prcan
IP: uživatel2669
to určitě
Datum: 08. června 2008 17:49
Jméno: Galileo
IP: uživatel2253
Vsak jo ja mam 2 pionyry jeden je rozebranej a spravuju ho na veterana a druhej je v suprovym stavy jako by vyjel s fabriky
Datum: 08. června 2008 12:53
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Měsro a národ si vybíráš před zyčátkem hry, při hře to nejde... A příště radši něco o motorce.
Datum: 08. června 2008 12:36
Jméno: Piskor
IP: uživatel3023
 Ahoj draci potřebuji poradit? Jakej je rozdil ufichtla mezi béčkovým motorem a áčkovým? a jak tady máš seso označený áčkový a béčkový pístní kroužky nebo to je jedno a jestli ne tak jakou paseku by mi třeba uděla áčkovej pístni kroužek v béčkovým motoru. Hoši předem dík za radu a sesovi taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 11:34
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Co já vim tak se snad nikdy nedělaly kroužky v různejch tolerancích a dneska se nedělaj ani písty s různou tolerancí, takže kroužky taky ne, kup kroužky pro ten výbrus kterej máš a hotovo, na tu toleranci co máš vyznačenou na válci nekoukej, stejně už je vyjetej, když si dneska necháš vybrousit válec tak se brousí podle pístu, kterej k tomu dostaneš ->takže taky nemusíš řešit tolerance...
Datum: 08. června 2008 11:34
Jméno: ABC
IP: uživatel805
třídy A, B, C jsou třídy označující myslím přesnost např.: třída A - zákl. rozměr 38,00mm, třída B zákl. rozměr - 37,98mm, třída C 37,96mm. Jakou třídu máš by mělo být vyraženo na válci, podívej se. DPokud budeš mít třeba C, musíč použít píst, kroužky C, jinak by mohli být problémy...
Datum: 08. června 2008 2:31
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 nevite cim muze byt kdyz na stadionu ujedu asi pulkylometru a uz je uplne strasne zahratej a na svicku N15C ho skoro vubec nenastartuju a nas N17C to nastartuju ale zase to spatne jede nevite cim to je a kdyz uz to nastartuju na tu N15C tak jedu treba kylometr a pak to zase nechce chytnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:14
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Tady se někdo vyzná
Datum: 07. června 2008 21:14
Jméno: lol
IP: uživatel2879
tak zkus N16C
Datum: 07. června 2008 20:25
 cau co je na klike guferu u spojky dal som tam pred dvoma tizdnamy nove.a ono zacalo zrat prevodak.pomohlobi kebi som tam dal to DVOU BŘITOVÉ GUFERo?prosim co najdriv
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 10:56
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
dujbritaky gufera
Datum: 08. června 2008 10:56
no a jaký jsi tam dal to gufero, je dobrý tam dát taky to silikonoví, světle hnědé, kůli teplotám
Datum: 07. června 2008 21:07
a jak si to mam pitat v predajny na sk alebo ako sa to povie po slovensky?
Datum: 07. června 2008 20:39
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
jednobřiťáky se skoro nepoužívaj dvoubřiťáky jsou stokrát lepší já je mám všude a je klid.Dej ho tam a a uvidíš sám.
Datum: 07. června 2008 19:46
 Zdravím lidi nedávno jem vyzkoušel na jednom dachlu to že jsem zabrousil hlavu do válce pastou na ventyly nejdříve hrubou a potom jemnou, výsledek byl uspokojivý dachlík lítal slušně, nemáto někdo zkušenosti s touto úpravou na větších objemech konkrétně mám na mysli čz 175/477 váhám zda to mom zkusit nebo zůstat u klasiky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 20:06
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
u každýho dvoutakta by měla bejt zachovaná tzv.detonační štěrbina tj.mezi hlavou a válcem lepší je si nechat hlavu vyvařit a dát slabý hlinikový těsnění jako je u báby to si udělej mělo by tam bejt kvůly různý tepelný rostaživosti hliník litina.
Datum: 07. června 2008 20:06
Jméno: majky
IP: uživatel3151
 ahoj potrebovel bych radu: potrebuji novy pist a newim jesí mam u pionyru vybrus nebo ne nejsem totiz prvni majitel nemely by ste nekdo napad jak by se to dalo zmerit?? diky moc ra kardou radu ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 15:28
,prstě to změříš posuvkou a podle toho poznáš jaký je to výbrus a pak si ho najdeš na krámku podle míry, už do dachlů nedělám ale myslím si že základní brus je 38,24mm a nebo prostě sundej válec odnes ho do mototechny a řekni že potřebuješ píst na tenhle brus, nějaké další otázky?
Datum: 07. června 2008 15:28
Jméno: jirka
IP: uživatel209
změř to šuplerou.
Datum: 07. června 2008 9:07
|



|