slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  286  287  288  289  290  291  292  293  294  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel2257    
cau vydrži kartry když jsou v dvžaku praskle ? je to na jawě 350 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: radim      IP: uživatel2257    
no ja to mam v krosovem ramu a jezdim skoro každy den a vytačení...
 
 
Datum: 16. června 2008 15:44
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
draku to je spatne,,neco to vydrzi ale jestli ten motor vytacis,,tak jdou celou tridou poradne vybrace a tim padem zachvilku pribude dalsi prasklej drzak ale jestli jezdis vikendove jednou,,tak to neco vydrzi,,,
 
 
Datum: 14. června 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Zdarec chlapci, šel by tenhle píst -> http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/46_67_100/products_id/1331 do hlavy a válce jawy 555 s klikovkou od 21????? řekněte že jo, prosím!!!!!!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
třeba se na to vykašlu... nevim... a kdyby se většina lidi nedržela toho, co chtěla udělat, tak by to taky neudělala
 
 
Datum: 14. června 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
Jo sice každej někdy začínal, ale ne každej byl tak tvrdohlavej jak ty!
 
 
Datum: 14. června 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
no že sem to sem psal... každej snad někdy ZAČINAL ne
 
 
Datum: 14. června 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel455    
ty vole ty máš dost :-D
 
 
Datum: 14. června 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1217    
co ty seš za vo*a?????? zda se i že seš takovej ten malej capartík co tomu hovno rozumí a chce tam narvat píst na 70ccm..........s tim by bylo haaaaaafo sraní ....... nevěřim že to zvladneš ale co,mě je to vlastě jedno:-D
 
 
Datum: 14. června 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
hele, nech me byt, já si to nějak udělám... poradim se s firesnekem, zeptam se, kde koupil pist... jinak musel uriznou valec... a novej pincek se mi kupovat nechce, nelíbí se mi 05,20,21,23 a 555 je zas moc drahá, ale zase nejhezčí
 
 
Datum: 14. června 2008 18:11
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
tak bys mel vedet ze ten pist ma jinej cep , jiny rozmery nez ten co tam ma bejt takze ti naroste komprese a zmeni se ti casovani, plus ten valec ti na 45mm jen tak nekde neprevrtaj a za dalsi vyjde te to mockrat vic nez kdyby sis radsi koupil pincka v peknym stavu
 
 
Datum: 14. června 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
no to je jedno, prostě za pokus to stoji... takze to pres leto skusim udelat s tatou a potom napišu!
 
 
Datum: 14. června 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
on ma na to dost zkusenosti.
 
 
Datum: 14. června 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
 
 
Datum: 14. června 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
se spoustou uprav sel, ale bylo by to takovyho srani ze vysledek za to asi nestoji. kdyz uz tak na fichtla naroubovat celej 70ccm valec od simpla
 
 
Datum: 14. června 2008 15:32
 
 
 
 
Jméno: empty      IP: uživatel796    
podle miho by tam nesel
 
 
Datum: 14. června 2008 14:06
 
 
 
 
Jméno: ryder      IP: uživatel3138    
čau kluci chc i se zeptat jak mám zvětšit kanálky na válci jak to mám změřit šuplerou?šuplerou to přesně nejde nebo msím vylisovat vlošku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
urcite bys mnel vylisovat vlozku !!!
 
 
Datum: 14. června 2008 7:55
 
 
 
 
Jméno: jawa 50/23      E-mail:      IP: uživatel3189    
zdarec nevíte kde se dá sehnat hlava na mustoše z velkym žebrovánim a kolik to stojí pls napište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Jestli myslíš vějířovou hlavu tak ji dělá azmárek a cena je kolem 1500Kč. Meil nevím ale někde tady ve fóru je uvedenej.
 
 
Datum: 12. června 2008 13:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1009    
čau, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevi jaká má byt vůle mezi pístem a válcem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Vůle pístu ve válci je 0,04-0,05mm...těsnější budeš díl zajíždět-víc vydrží, volnější zajedeš hned ale bude sloužit kratší dobu....! Tepelná roztážnost pístu je eliminovaná tim že píst je soustužen do kužele nebo do ovality....(měl by být...neměřil sem píst nevim to přesně...) Ale prostě největší rozměr pístu a nejmenší rozměr válce dává rozdíl těch 5 stovek....!
 
 
Datum: 12. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
pist bez krouzku musi projet !!! ne propadnout !!! valcem svou vlastni hnotnosti
 
 
Datum: 11. června 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1009    
no jo a co tepelná roztažnost pístu? ať se me to nekousne a neudělam par kotrmelců
 
 
Datum: 11. června 2008 19:40
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
rekl bych ze cim mensi a tim vetsi stirani krouzku a pak to i lip pojede
 
 
Datum: 11. června 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, mám válec po výbrusu, a chci se zeptat jestli až ho budu zajíždět mám dát seriovej vejfuk, jinak jezdim na hikone a sem snim spokojenej pustí mě do takovejch otáček že při sekundárním převodu 13:75 jel muj minulej motor 60 a to bez úprav, jen leštěný kanálky a kvalitně zajetej výbrus, ps újíždel sem stim simsonovi, i na rozjezd.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
já bych volil spíš sériovej protože při záběhu víc mažeš to znamená víc karbonu ve výfuku a na to je ladáčku škoda
 
 
Datum: 11. června 2008 15:31
 
 
 
 
Jméno: lanca      IP: uživatel1801    
Zdar hoši, nevite jaky je originalni cislo odstinu jawy 353 když je modro-bílá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: petr čz      E-mail:      IP: uživatel1897    
čau hele nevyte nekdo kolik by mel bejt tlak ve valci u cezety 175/487 kdyz proste vyndam svicku a dam misto ni meřak a slapnu dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2049    
Asi tak 6 atmosfér
 
 
Datum: 11. června 2008 14:45
 
 
 
 
Jméno: Spářa11      IP: uživatel1215    
4au lidi mam 555ku kdyz bych na ni dal doukrouzkovej pist zvysil by se vykon a do jake miry (o kilik setin desetin) KW ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: jcb      E-mail:      IP: uživatel3165    
xyx:tak tobe ja teda nerozumim- vzdyt on nedaval vybrus tak nezvisil objem. Spářo 11 jeto temeř totez ja mam vsude dvoukrouzkovy a frci to do kopce za 3 plnej 60km
 
 
Datum: 10. června 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: xyx      IP: uživatel3168    
nezvysi sa ti nic...iba klesne ak budes davat taketo vymetene otazky...ako sory ze som nervozny ale je to tak...Ako by ti piest mohol nieco zvysit? zvysil si objem ale niako zasadne zmenil motor?
 
 
Datum: 09. června 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
Zanedbatelný.
 
 
Datum: 09. června 2008 16:52
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      E-mail:      IP: uživatel368    
Nevite nekdo, kolik stoji vybrus na ČZ 175/487? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel2915    
Vybrus Čz me stel 600,- se všim všady
 
 
Datum: 12. června 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Shenkyy      E-mail:      IP: uživatel368    
coze? jenom kolem 300kc??
 
 
Datum: 09. června 2008 20:14
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel3171    
cus samotny vybrus vyjde tak na 2-3 kila zaleži u koho..samozřejmně počitej že pist něco stoji kroužky čep atd..takže + - asi 800 kč
 
 
Datum: 09. června 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: Pindour05      IP: uživatel2656    
Ahoj,prosimvás nevíte kolik zhruba stojí kompletní G.O motoru na Jawa 05? Nebo na kolik by mě vyšla kompletní renovace na 05?? Díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
obnáší to vyndat motor z rámu, rozebrat ho, rozpůlit, nechat vybrousit válec(z toho vyplývá, že budeš mít novej píst, kroužky, pistní čep, segrovky píst. čepu) po rozpůlení vyměnit špatný převody, startovací segment je dobrý vyměnit, popřípadně i jeho pružinu, pouzdro pístního čepu vyměnit, zkontroluj a popřípadně vyměň spojkovej koš (ty tyčky tam se nesměj kejvat!), špatný lamely, ložiska, gufera a všechno ostatní co tam najdeš a nebude to v pořádku :-D
 
 
Datum: 09. června 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: Americana      IP: uživatel2656    
Hoj chlapi,když už jsme u toho.Chtěl bych se zeptat co ta kompletní generálka motoru obnáší?? Dík
 
 
Datum: 09. června 2008 14:50
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
jcb: on neříkal, že si to nechce udělat sám, ale jinak ze zkušenosti z fichtla 20 (což je skoro stejný) motor 1500-2000, a zbytek 3000 - 15000, záleží na tom jestli si taky něco dokážeš spravit nebo jestli všechno budeš kupovat nový
 
 
Datum: 09. června 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: jcb      E-mail:      IP: uživatel3165    
Zhruba 1500 motor. a proc to nerozhodis doma to nemas naradi???
 
 
Datum: 08. června 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
zdarte motorkáři,potřebuju poradit s jawou 350/640...tyto motory zabírají až ve vyších otáčkách a mě by zajímalo proč to tak je.mějte se a díky za radu!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: Kwjety      IP: uživatel1709    
Dvoutaktní motory obecně zabírají u horních otáček, takže asi tak.
 
 
Datum: 11. června 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: vasil      E-mail:      IP: uživatel367    
jo jako mě to neva,já nepotřebuju aby to trhalo asfalt od 2tisíc ot...jen mě zajímalo čim to je..
 
 
Datum: 08. června 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3161    
je to proste konstrukciou motora(priemer difuzoru , sacich a vyfuk. kanalov atď...) ale myslím že je to skor výhoda ako nevýhoda, užiješ si jazdu
 
 
Datum: 08. června 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pac tak jsou udelany castecne to pozmanis ladaky
 
 
Datum: 08. června 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, jen se chci zeptat jestli pasuje klikovka z j 20 do j 05. dík já má tu z 05 vohlou špajsku, a jelikož tomá i jinou převodovku tak se radši zeptam. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
no tak sem zjistil že to stejný neni, má to jinej průměr tech hřídelek na primár kolo a magneto je to vo dost tenčí (to z 05) a ložiska zravna jiný nemam, takže skládání motoru odkládám
 
 
Datum: 08. června 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
co ja vim tak jeto stejny tetka jsem rozebyral oba motory
 
 
Datum: 08. června 2008 18:12
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
já tam mám tu s těma 2 dírama na setrvačníkách je jich celkem 4 , tzn, 2 z každý strany, a chci tam dát to bez děr jak je na 20 (21,23) a chci vědět, jestli tam normálně bude fungovat..
 
 
Datum: 08. června 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: fekálmeister      IP: uživatel1268    
jawa 05 měla na klice menší ložiska (jako pařez), ale nikdy nevíš co tam máš za motor tak to rozdelej a uvidis.
 
 
Datum: 08. června 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdravim, včera sem v chotusicích koupil hlavu motoru na fichtla, ale má jinaj typ spalovacího prostoru než je u 21 (ledvinkovej), ale má ho normále kulatej, a mě zajímá, jestli někdo neví na co se to montovalo, a jakej to má kopresní poměr, díky čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
no tak jestli je tedy z 05 jawy tak by měl bejt kompresní poměr 7,2:1 (podle jednoho webu) ale zase na druhou stranu má lepší tvar spalovacího prostoru, takže by to mohlo rovnoměrnějc zatěžovat píst a ojnici, je to jen muj názor, pokud je milnej tak mě opravte čus
 
 
Datum: 08. června 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: axel      IP: uživatel2605    
A nevite nahodou se kterou hlavou ma fik vecsi tlaky?protoze ja tam mam tez tu kulatou a myslel sem si ze to jde sni lip.Dik zdur
 
 
Datum: 08. června 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Jak znat? ze to jede lip?
 
 
Datum: 08. června 2008 12:41
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty      IP: uživatel2070    
ja mel na fichtlu driv tu kulatou hlavu a kdyz sem po zime dal tu ledvinkovou tak je to znat docela dost...
 
 
Datum: 08. června 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: Piskot      IP: uživatel3023    
Peosim Vás . me by zase zajímalo jestli když dam ten ledvinkovej misto kulatý hlavy na valet tím pádem to ma větší kompresy jestli to vic potáhne nebo to tomu nějak neuškodí dík cuzzz.
 
 
Datum: 08. června 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: Hux      E-mail:      IP: uživatel829    
měl sem taky stejnej problém:-) je to z 05, na 20,21,23 se dávali ledvinkový prostory kvůly tomu že se tim zvyšoval kompresní poměr!
 
 
Datum: 08. června 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
To je hlava z 05, kompresní poměr myslim 6:1 rači se podivej na sesa-moto
 
 
Datum: 08. června 2008 11:39
 
 
 
 
Jméno: Galileo      IP: uživatel2253    
Newite prosim vas nekdo jak se mneni domaci mesto v age of empires 3. SORRY seso ale toto je posledni vec ktera mne napadla. Prosim poradte!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: prcan      IP: uživatel2669    
to určitě
 
 
Datum: 08. června 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: Galileo      IP: uživatel2253    
Vsak jo ja mam 2 pionyry jeden je rozebranej a spravuju ho na veterana a druhej je v suprovym stavy jako by vyjel s fabriky
 
 
Datum: 08. června 2008 12:53
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Měsro a národ si vybíráš před zyčátkem hry, při hře to nejde... A příště radši něco o motorce.
 
 
Datum: 08. června 2008 12:36
 
 
 
 
Jméno: Piskor      IP: uživatel3023    
Ahoj draci potřebuji poradit? Jakej je rozdil ufichtla mezi béčkovým motorem a áčkovým? a jak tady máš seso označený áčkový a béčkový pístní kroužky nebo to je jedno a jestli ne tak jakou paseku by mi třeba uděla áčkovej pístni kroužek v béčkovým motoru. Hoši předem dík za radu a sesovi taky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Co já vim tak se snad nikdy nedělaly kroužky v různejch tolerancích a dneska se nedělaj ani písty s různou tolerancí, takže kroužky taky ne, kup kroužky pro ten výbrus kterej máš a hotovo, na tu toleranci co máš vyznačenou na válci nekoukej, stejně už je vyjetej, když si dneska necháš vybrousit válec tak se brousí podle pístu, kterej k tomu dostaneš ->takže taky nemusíš řešit tolerance...
 
 
Datum: 08. června 2008 11:34
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
třídy A, B, C jsou třídy označující myslím přesnost např.: třída A - zákl. rozměr 38,00mm, třída B zákl. rozměr - 37,98mm, třída C 37,96mm. Jakou třídu máš by mělo být vyraženo na válci, podívej se. DPokud budeš mít třeba C, musíč použít píst, kroužky C, jinak by mohli být problémy...
 
 
Datum: 08. června 2008 2:31
 
 
 
 
Jméno: ada      IP: uživatel2467    
nevite cim muze byt kdyz na stadionu ujedu asi pulkylometru a uz je uplne strasne zahratej a na svicku N15C ho skoro vubec nenastartuju a nas N17C to nastartuju ale zase to spatne jede nevite cim to je a kdyz uz to nastartuju na tu N15C tak jedu treba kylometr a pak to zase nechce chytnout odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21      IP: uživatel1007    
Tady se někdo vyzná :-D
 
 
Datum: 07. června 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel2879    
tak zkus N16C
 
 
Datum: 07. června 2008 20:25
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3159    
cau co je na klike guferu u spojky dal som tam pred dvoma tizdnamy nove.a ono zacalo zrat prevodak.pomohlobi kebi som tam dal to DVOU BŘITOVÉ GUFERo?prosim co najdriv odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3153    
dujbritaky gufera
 
 
Datum: 08. června 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: valda      E-mail:      IP: uživatel67    
no a jaký jsi tam dal to gufero, je dobrý tam dát taky to silikonoví, světle hnědé, kůli teplotám
 
 
Datum: 07. června 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: jawa5      E-mail:      IP: uživatel3159    
a jak si to mam pitat v predajny na sk alebo ako sa to povie po slovensky?
 
 
Datum: 07. června 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel2614    
jednobřiťáky se skoro nepoužívaj dvoubřiťáky jsou stokrát lepší já je mám všude a je klid.Dej ho tam a a uvidíš sám.
 
 
Datum: 07. června 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel2970    
Zdravím lidi nedávno jem vyzkoušel na jednom dachlu to že jsem zabrousil hlavu do válce pastou na ventyly nejdříve hrubou a potom jemnou, výsledek byl uspokojivý dachlík lítal slušně, nemáto někdo zkušenosti s touto úpravou na větších objemech konkrétně mám na mysli čz 175/477 váhám zda to mom zkusit nebo zůstat u klasiky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel2614    
u každýho dvoutakta by měla bejt zachovaná tzv.detonační štěrbina tj.mezi hlavou a válcem lepší je si nechat hlavu vyvařit a dát slabý hlinikový těsnění jako je u báby to si udělej mělo by tam bejt kvůly různý tepelný rostaživosti hliník litina.
 
 
Datum: 07. června 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: majky      IP: uživatel3151    
ahoj potrebovel bych radu: potrebuji novy pist a newim jesí mam u pionyru vybrus nebo ne nejsem totiz prvni majitel nemely by ste nekdo napad jak by se to dalo zmerit?? diky moc ra kardou radu ahoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel2970    
,prstě to změříš posuvkou a podle toho poznáš jaký je to výbrus a pak si ho najdeš na krámku podle míry, už do dachlů nedělám ale myslím si že základní brus je 38,24mm a nebo prostě sundej válec odnes ho do mototechny a řekni že potřebuješ píst na tenhle brus, nějaké další otázky?
 
 
Datum: 07. června 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel209    
změř to šuplerou.
 
 
Datum: 07. června 2008 9:07
 
<  286  287  288  289  290  291  292  293  294  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:44:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu