česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  342  343  344  345  346  347  348  349  350  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: čara ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kolik stoji vicentrovat kola na jawu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2006 22:16
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejakych 200 kacek
 
 
Datum: 29. června 2006 22:16
 
 
 
 
Jméno: čara ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
poslete mi prosim popis jak nastavit odpich odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2006 22:14
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
 
 
Datum: 28. června 2006 22:14
 
 
 
 
Jméno: čara      E-mail:      IP: uživatel1    
je dobry pist ktery ma 8 vybrusu.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2006 12:14
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
radek: no válec se časem vyběhá a už není přesně rovnej.Kroužky už v takovým válci hůř udržej tlak a má to menší výkon.Proto se takovej válec nechává vybrousit.Je to jako když převrtáváš díru.Po osmím výbrusu už je válec o tolik rozšířený že nemá objem 50 ale skoro 60ccm.
 
 
Datum: 28. června 2006 12:14
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel9    
a draci co je vlastne ten výbrus???
 
 
Datum: 28. června 2006 9:54
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak řikaji Tuningáři objem ničim nenahradíš!
 
 
Datum: 27. června 2006 22:25
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No jasně ale pak ten válec už nejde vybrousit je to jen na jedno použiti,,,je to defakto prevrtany na 60
 
 
Datum: 27. června 2006 22:12
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak to myslíš? Čim větší píst tim líp samozřejmě k pístu odpovídající válec.
 
 
Datum: 27. června 2006 22:08
 
 
 
 
Jméno: mato      E-mail:      IP: uživatel1    
mam cz 250 typ 455 a neviem preco nenasava palivo. nevie i niekto poradit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2006 19:20
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mas vycicten kohoutek, karburator a hrdlo plovaku? odepis,,,
 
 
Datum: 26. června 2006 19:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1    
cest,nevite nekdo jak se lesti hlinik a co ktomu potrebuji (jake veci)predem dik za odpoved!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2006 22:46
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel106    
Tak leštit umim a reknu ti jak: Koupíš dva kotouče do vrtačky, jeden hrubej a jeden jemnej, myslim že moher nebo tak nějak. Koupíš dvě pasty hrubou na předleštění a jemnou na doleštění. No a od hrubýho pak postupuješ k jemnýmu. No a když to máš, tak to jen hadříkem a silichromem potřeš, aby to chvíli vydrželo. Jinak je to ale jebačka jako prase. Na místa kam se nedostaneš s kotoučema, tak si namotej kus hadru na vrták a vylešti to s tim. ALE: musíš to mít supr umitý, aby sis tam neudělal nějakym pískem rejhy, a ten hadr na vrták, tak s tim opatrně, aby vrták neprolezl a zase sis to nepoškrábal. Mam takhle udělaná kartery a víka a je to pohled pro bohy. Jen mi chybí vůle to smontovat.
 
 
Datum: 25. června 2006 22:46
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
pravda ale pokud to chces tak na vystavku nebo na zamachreni na vikend tak je to hezké. lestící pasta 4ever
 
 
Datum: 23. června 2006 15:05
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nechci tě samozdřejmě nějak odrazovat,klidně si to vylešti,ale je to podle mě zbytečná práce.Ta?ka když ještě jezdil tak si vyleštil motor úplně jak novej a za pár měsíců to stejně zase zašlo.Všechny motory se z výroby leskla a vidíš jak vypadají teď.
 
 
Datum: 23. června 2006 12:33
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel133    
hele na http://www.cezetmanii.info je kluk pod přezdívkou Kenny ten tydle věci dělá,má tam i fotku vyleštěnýho deklu z péráka,fakt nádhera.....;-) mrkni tam...
 
 
Datum: 23. června 2006 12:25
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové, jak se čistí vejfuk, aby to za něco stálo? Sem si koupil u sesy novej, ale je mi líto ho dávat ke starýmu motoru, abych ho zasr** m2téčkem a ten motor si lepčí olej nezaslou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2006 21:15
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No mě jsou chromy skoro jedno, protože to už teď je natřený nějakou stříbřenkou. Zkusim uvidim, díky.
 
 
Datum: 19. června 2006 21:15
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když to budeš vypalovat tak z toho nic nevyteče,ale ty usazeniny chytnou a schořej,pak z nich bude jen takový oranžovo-hnědý popel který vyklepeš.Ty zadní vlopžku (ten bázmek co je vyndavací a není vidět) můžeš klidně hodit do vohně ten není vidět.
 
 
Datum: 15. června 2006 21:30
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli umíš svářčet tak si na nějakej tlustší drát ( 8mm) navař takovou lopatičku a tím to vevnitř vyškrábej.Foukám do toho ze vnitř a nesmíš to moc vohřejvat nebo ti vodejdou chromy
 
 
Datum: 15. června 2006 21:26
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
díky, a vytejká z toho něco potom, nebo to prostě musí vyhořet, a z který strany foukáš? Já bych nerad něco posrááál.
 
 
Datum: 15. června 2006 17:08
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Když ho dáš do ohně tak ti to nevydrží chrom,nejlepší je to opatrně vypálit propambutanem
 
 
Datum: 15. června 2006 16:45
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel1    
zdar fíkaři potřebuju poradit kde sehnat hvězdicovou hlavu a upravený válec tunim fíka na závody a nemám stroje na upravu válce!!!!!!!!poraďte prosim!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2006 19:12
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
... to je kontakt na člověkla kterej to vyrábí
 
 
Datum: 13. června 2006 19:12
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
azmarek@email.cz
 
 
Datum: 13. června 2006 19:12
 
 
 
 
Jméno: pdcustoms      IP: uživatel1    
nazdar draci mam takovy problem ten muj je nejakej nemocnej nechce chytnout chcipak. vse by bylo v pohode jen jednou jsem sel a pak mi po 100m chcipnul a odtehdy nic zadna odezva. co stim muze byt domnivam se jestli neco v zapalovani nebo s karburatorem.fakt please help! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
To může bejt čimkoliv.Musel bych to vidět a pak bych ti klidně řekl čim to je,ale takhle na dálku to nejde.
 
 
Datum: 06. ledna 2007 22:35
 
 
 
 
Jméno: majvoš      E-mail:      IP: uživatel158    
je to v elektrice skus spojit dva černé dráty co jdou k př. světlu (je to na mustangu)
 
 
Datum: 12. června 2006 12:34
 
 
 
 
Jméno: pdcustoms      IP: uživatel172    
jiskru ma benzin taky predstih a skusim jeste ten karbec
 
 
Datum: 01. června 2006 13:58
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mrkni jestli hází jiskru, jestli teče z nádrže benzín a vyčisti karbec
 
 
Datum: 31. května 2006 21:05
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nekde to bude asi ucpaný (kohoutek? trysky?), ale taky to může být nečím jiným
 
 
Datum: 31. května 2006 17:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1    
Zdar darci nevíte co se dává na motor za sroby ty na co se dává válec a hlava?A nevíte kde se dájí sehnat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2006 21:54
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, v sobotu to bude již ve shopu k prodeji
 
 
Datum: 25. května 2006 21:54
 
 
 
 
Jméno: cherař ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci potřeboval bych poradit.Když vezmu a zacpu ten otvor kde patří filtr tak mi to jede.Nevim co stim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2006 21:52
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku je to tím, že ti někde jinde saje vzduch. Omrkni gufero na klice pod zapalováním a nebo těsnění pod válcem a nebo pod karbecem
 
 
Datum: 24. května 2006 21:52
 
 
 
 
Jméno: cherař      IP: uživatel177    
u karburatoru
 
 
Datum: 24. května 2006 20:51
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nevyjádřil ses moc přesně, kterej otvor??? trochu to upřesni, je možný že ti to saje falešnej vzduch
 
 
Datum: 24. května 2006 14:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel1    
čegos kluci shánim plech na pařeza ten malej k nádrži jestli někomu překáží tak mi napište dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2006 19:13
 
 
 
 
Jméno: šulis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec řekni si co potřebuješ na fichtla mám téměř všechno a pošli mi ten plech na fotce
 
 
Datum: 24. května 2006 19:13
 
 
 
 
Jméno: dodo      E-mail:      IP: uživatel179    
čus a kolik za něj dáš mislim kč a nebo neco viměním
 
 
Datum: 23. května 2006 21:11
 
 
 
 
Jméno: ms163 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau.potřeboval bych poradit proč mi jede motorka za studena lépe než za tepla.mám jawu 20.jo a za studena mi spojka zabírá dobře a za tepla zabírá míň.je to dosti na..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
urcite na tom ma vinu svicka pac me to delalo taky ale i o te spojce by se dalo uvazovat
 
 
Datum: 24. května 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra Vondrák      E-mail:      IP: uživatel27    
Není to moc bohatá směs?
 
 
Datum: 24. května 2006 7:21
 
 
 
 
Jméno: JIRKA      E-mail:      IP: uživatel17    
Muze to bejt plno vecma 1.skusil bych se podivat na olej v motoru jak je na tom. 2.Jak uz je zmíněno udelal bych okem neviditelnejch odtrh jako to mam ja a hned to bude lepsi 3.podival bych se na gufera. 4.A mozná byych nasteloval hladinu v karbecu.
 
 
Datum: 23. května 2006 21:24
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To že nejede by mohl dělat i karbec.Zkus dát jehlu níž a tím ochudit směs
 
 
Datum: 23. května 2006 20:45
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to že jede hůř za tepla, může bejt i předstihem. Nakopneš to vždy?
 
 
Datum: 23. května 2006 20:33
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkontroluj spojku, jak na tom je a kdyžtak ji vyměň.
 
 
Datum: 23. května 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Nevim jaký mám koupit pístní kroužky na svuj píst poraďte mám píst se třema kroužkama a anhoře na pístu je napsáno A a v takovom obdélníku Q tak vůbec nevim co tam mám dát za kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Athlonek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zkontroluj si jestly nemáš na pístu nastřižený zámky, jestly to má cenu dávat noví kroužky.
 
 
Datum: 21. června 2006 14:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel180    
vyfo? ten píst a pošli mi ho mailem já ti pak řeknu
 
 
Datum: 23. května 2006 20:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci vadí hodně když se hejbe ojnice do stran a jestli to má velkej vliv na výkon motoru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:38
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to neva,, do stran je to ok
 
 
Datum: 21. května 2006 17:38
 
 
 
 
Jméno: superman35      E-mail:      IP: uživatel1    
Ludia,neuverite jak som vyriesil to co som tu par clankov dozadu pisal.Som zadrel lozisko na kluke na jednorychlostke,a ten poje..ny patent sa ani rozobrat neda.Som z otvoru kam ide hlava namazal to ložisko VD-čkom a rozchodil to a ono to funguje,som ušetril.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:47
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
No skoro spíš jen oddálil opakování, tak zatimco ti to lítá, tak slov někde způsob na rozebrání, ale standardní pravodlo je, pokud něco nejde, máš přece vždycky větší kladivo ne?
 
 
Datum: 18. května 2006 13:47
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A? to frččččččččččíí
 
 
Datum: 16. května 2006 8:36
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No vidíš draku,tak a? to znova nezadřeš :-))
 
 
Datum: 15. května 2006 21:50
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdar draci potřeboval bych píchnout jezdil jsem na fekálovi a pořád to v něm nějak chrastilo jako kdyby padali šrouby na plech tak jsem to rozebral. Sundal jsem hlavu s válcem a ůplně vymlácený. Píst se klepal celej do stran tak jsem ho sundal a to pouzdro co je nahoře v ojnici u pístu se v tom protáčelo a klepalo jako svině no tak myslim že budu muset koupit asi nový ale jde o to že ten čep na pístu má 14,1 a pouzdro 14 tak nevim co s tim udělám protože to tam asi nenarvu nemáte někdo podrobnej popis jak se to opraví. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2006 8:30
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To se někdo ma, když je pod profi dohledm?
 
 
Datum: 16. května 2006 8:30
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No to víš táta nástrojař.Tak do toho musím vidět.:-)
 
 
Datum: 15. května 2006 14:29
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
wiku máš recht, nějak se fakt zdokonaluješ
 
 
Datum: 15. května 2006 9:12
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Hele seso neříká se výstružník? Já nevím třeba každej myslíme něco jinýho ale soustružník je podlě mě ten člověk co pracuje se soustruhem.
 
 
Datum: 14. května 2006 21:11
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Taky jestli si na to jezdil dlouho, tak můžeš tu díru v pístu mít vymlácenou do oválu a to by asi chtělo novej píst, nebo to může sebou vzít i očko na ojnici a musel bys je měnit celou.
 
 
Datum: 14. května 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku kdyz koupis nove pouzdro na horu ojnice. Tak stejne to pouzdro musis soustruznikem projet, proto ze je velkeho prumeru. Prodava se to schvalne velke aby si to mohl kazdy poupravit dle potreby..
 
 
Datum: 13. května 2006 17:09
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel1    
sesa: chci se zeptat jak je to s tou ojnicí s jehlovým ložiskem . kde mi to vymění za tu původní ? nebo jak se to dělá ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2006 21:57
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Já myslím že pak nemusíš dávat tolik oleje.
 
 
Datum: 13. května 2006 21:57
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
jj díky, ještě otázka: je to nějak poznat ta výměna ?
 
 
Datum: 12. května 2006 16:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Jestli jsi z okolí Prahy tak to umí například v Tkmoto http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm
 
 
Datum: 12. května 2006 16:45
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
a kolik to asi tak stojí ?
 
 
Datum: 12. května 2006 16:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To dělají profíci, jde o to, že klika se musí rozlisovat, nalisovat a nej. profi práce je kliku vycentrovat,,,,
 
 
Datum: 12. května 2006 16:41
 
 
 
 
Jméno: PETR ZUKLIN      E-mail:      IP: uživatel1    
nevim proc ale dela mi hrozny problemy seridit karburator z pionyra -s cim vsim se tam da hejbat a jakej to ma vliv................... motorka na ROZTLACENI OBCAS BLAFNE ALE NETAHNE JAKMILE PRIDAM PLION TAK CHCIPNE PLS PORADTE FICHTLARI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2006 13:32
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel205    
tak uz sem asi prisel cim to je ... podle me to asi nema potrebnou kompresy sundal sem hlavu a bylo tam hrozne moc karbonu nevim asi to nesaje a tece tam moc benalu ,takysem zapomel dodat ze sem menil pist a krouzky takze to bude asi tim ted asi vybrus co ..poradte
 
 
Datum: 13. května 2006 13:32
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
ten odkaz si otevři v novým okně a? je to čitelný
 
 
Datum: 12. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
http://www.wiku.ic.cz/navody/karburator.htm tady jsem se pokuošel popsat nastavení karburáturu,možná tam budou nějaké chybyčky. Ale to co píšeš by klidně mohl dělat předstih nebo svíčka.
 
 
Datum: 12. května 2006 6:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu      IP: uživatel5    
u karburátoru na fíka se seřizuje jen bohatost směsi a volnoběžný otáčky, bohatost se šteluje polohou jehly (měla by bejt myslim na 2 zářezu z hora), volnoběh se nastavuje šroubkem kterej je mezi tryskama(ten s pružinkou), ale tohle spíš vypadá na předstih
 
 
Datum: 11. května 2006 21:43
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Bude to asi uchlastaný, zkus, teď nevym jestli snížit nebo zvýšit jehlu.
 
 
Datum: 11. května 2006 21:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel1    
jak mám poznat jaký pístní kroužek mám na svém fekálovi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel186    
Ale jak teda poznám jakej mám píst protože na některejch je s 2 kroužkama a na některejch se třema a já mám ten ze třema kroužkama
 
 
Datum: 13. května 2006 16:21
 
 
 
 
Jméno: Kunka      IP: uživatel118    
podle rozměru pístu
 
 
Datum: 10. května 2006 18:51
 
 
 
 
Jméno: superman35      E-mail:      IP: uživatel1    
Mohli by ste mi niekto poradit?Zadrel som lozisko na klukovke na jednorychlostke a neviem rozobrat to kolecko co je asi nalisovane za spojkou.Ked dam dole tie klepietka spojkove,tak sa dalej neviem pohnut.popripade ponuknite niekto klukovku alebo aj cely motor.Moj mail je Superman35@azet.sk Som sa s nou babral od jesene,celucku som ju nastriekal aj plnic,novy chrom,nove svetlo,sedacka,rukatka,pedale a druha jazda a je po nej.Som z toho cely nestastny. Dakujem popredu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2006 14:06
 
 
 
 
Jméno: Superman35      E-mail:      IP: uživatel208    
Ale jak vyberem to kolecko?Sak to nejde nijak jakeby to tam bolo nalisovane alebo privarene.Je na to nejaky stahovak?alebo co s tym?
 
 
Datum: 11. května 2006 14:06
 
 
 
 
Jméno: Superman35      E-mail:      IP: uživatel208    
Ale jak vyberem to kolecko?Sak to nejde nijak jakeby to tam bolo nalisovane alebo privarene.Je na to nejaky stahovak?alebo co s tym?
 
 
Datum: 11. května 2006 14:06
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vydloubni gufero, pod ním je pojistný kroužek, ten sundej a pak jde vyndat spojkový talíř, pod ním je to kolečko. Celé to kolečko je nasazené na volních jehlách, tak bacha abys je nepoztrácel...
 
 
Datum: 11. května 2006 8:23
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Nevím jak to tam vypadá,ale skus to stahovákem,třeba je to na kuželu.
 
 
Datum: 10. května 2006 17:48
 
<  342  343  344  345  346  347  348  349  350  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.07.2025 17:41:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu