Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci mam nove pistni kruzky a snizil sa me vykon mam najetych asi 100km mam jeste pockat ochodi se me ty pistni kruzky nebo si dat novy vybrus dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2007 15:02
jak velkou mezeru mají ty nové kroužky v zámku?Jestli víc jak 0,8mm je to na výbrus
Datum: 29. ledna 2007 15:02
 Zdravim, moje kategorie tu není takže sem ten dotaz zařadil třeba sem. Potřeboval bych vědět jakej typ výfuku Hikone, které jsou k prodeji na http://www.motomix.cz/hikone/index.htm ,se nejvíce hodí na motor z pionýra jawa 20. Vím že žadný z těchto výfuků nepasuje přesně a musí se upravit koleno atd. ale chci jen vědět jaký typ se nejvíce používá nebo jaký se nejlépe upravuje. Předem díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2007 19:27
hoj ja mam na mustangoi typ 209 a na 21 jawě mäm ty 210 a pasuje tam dobře sou tam rozdily akorad že sou jinak navohejbaný jinak ve zvuku to je stejný a zvouček maj luxusní!
Datum: 01. února 2007 19:27
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Heh myslim ze je to jedno, podle tech stranek se vubec neridte, protoze oni jich tam nemaji zdaleka tolik co je na strankach.. kdyz jsem tam prijel poprve tak nemeli zadne a kdyz za tyden tak meli asi 3, takze necekejte zadny vyber..
Datum: 29. ledna 2007 18:09
Jméno: rapid
IP: uživatel449
najlepsie tam budu tie co su uz vypredane..
Datum: 28. ledna 2007 17:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Teda sorry, ja mam typ 209, pasuje tam gud..
Datum: 27. ledna 2007 21:48
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Mas to uplne jedno, u kazdeho musis odrezat koleno a dat tam origo z fechtla, takze to mas jedno.. ja mam myslim typ 207, mam to na wikuovych strankach
Datum: 27. ledna 2007 21:43
jhadajkj hjk hjk
Datum: 27. ledna 2007 18:51
Jméno: Hux
IP: uživatel270
Draku taky mě to zajímalo atak sem se zeptal toho prodavače a on řikal že to je jedno, že tam může bejt vpodstate jakejkoliv na kazdym musis delat upravy. Takze vybirej podle sveho gusta, a taky aby ti tam pasoval=)
Datum: 27. ledna 2007 17:37
 ZDAREC DRACI NEVITE KDE NA VYSOCINE UDELAT VYBRUS A JESTE JSEM SLYSEL ZE SE DA UDELAT TRETI DRAZKA NA KROUZEK KDO S TIM MA NEJAKE ZKUSENOSTI NAPISTE DIKY MOC FICHTL 4EVER
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2007 11:16
ahoj newim na co chceš třetí drážku je to na hovn.... jestli chceš lepší píst tak si nech udělat 60ccm a to má zase jen jednu drážku....je to mazec ale musíš tak lét olej do benzínu třeba do křovinořezu nesmíš tam lét M2T jinak si to ani neděkej.... jo a kup si zrovna 2 kroužky jeden náhradní potom se špatně shání... GOOD LUCK
Datum: 27. ledna 2007 11:16
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Píst na 3 drážky mělo staré provedení,v rámci úspor se přešlo v 80. letech na 2.
Datum: 23. ledna 2007 18:47
Jméno: mara
IP: uživatel426
Na 3 pístní kroužek se vyser je to uplně k ničemu akorat to bude vo nebo horsi akcelareci
Datum: 22. ledna 2007 21:43
 Ahoj ,potřebuju radu jak utěsnit hlavu valce ,po dotaženi mi to stale nekde fouka ,jestli mate nekdo nakej figl jak na to tak předem dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2007 22:16
taky mam takovy problémi.ta pasta se mi zdá nejlepší řešení ale nevim kde ju sehnat.
Datum: 16. května 2007 22:16
Jméno: Hooca
IP: uživatel443
Rozebrat vyčistit ,nový těsnění-hermetik,silicon. A nesmíš mít skrouceenou hlavuu.muže mit i prskla. TO SI MYSLIM
Datum: 26. ledna 2007 20:20
dej na válec silikon a utáhnito hech to tak půl hodinky zaschnout a na točto
Datum: 26. ledna 2007 18:49
Středně hrubá pasta na ventily,dej trošku pasty mezi sundaný válec a hlavu a toč ručně s hlavou na válci sem a tam aspon půl hodiny.Pak to nezapoměn pořádně umejt.
Datum: 22. ledna 2007 7:56
ale lavně to dělej na skle nebo na něčem rovnym a šmirglem to de taky jo a nepřežeň to jinak se toi hlava potká s pístem nebo jestli to mas hodně křivý tak si to nech přefrézovat a dej tam silnější těsnění
Datum: 21. ledna 2007 21:08
Jméno: rapid
IP: uživatel423
zabrus hu brusnou pastou na ventily.
Datum: 21. ledna 2007 20:43
 4us všici motoristi, nevíte náhodou kde se nechá udělat výbrus ve středočeskym(+praha) nebo ústeckym kraji????? A když jo, tak kolik to stojí a co je součástí ceny(myslim píst, kroužky atd...) a ještě ňákej kontakt dyštak. Předem dík za odpověď a hodně najetejch Km bez úrazu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2007 22:03
Jméno: kreuz
IP: uživatel277
Díky za odpověď.
Datum: 24. ledna 2007 22:03
http://jaw250.wz.cz/jawashopy.htm hledej piš maily a čekej.Já mám zkušenosti se Starou pérovnou v ústeckém kraji. 400-450kč za výbrus + píst + kroužky.
Datum: 22. ledna 2007 7:59
 ja su vul , sem si kupil píst na stadion..... misto na jawu21
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2007 15:49
Jméno: sesa
IP: uživatel354
Draku pist na stadiona je stejnej jak na pionyra 550, 555 ale na 05,20,21,23 uz neni
Datum: 17. ledna 2007 15:49
Jméno: ZdenyRider
IP: uživatel22
tak to ses jiste umelec
Datum: 17. ledna 2007 14:54
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
 čau DRACI, chci se zeptat jestli by šlo dát na motor z jawa 555 - válec, píst,hlava,karburace z pionýra? Vím že je tam bude problém s puzdrem v klice - je malé pro čep z pionýra.Šlo by to nějak vyřešit? A jestli by zvládala spojka (3 kolíky). Jestli by nebylo lepčí tam dát rovnou celej motor z pincka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:21
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Do orig. Jawy 555 (ještě litinový válec) nelze dát válec z novějšího typu - jiné kartery,nepasují vůbec kanály.Použít můžeš po vyvložkování otvoru pro pístní čep jen píst z Jawa 20.
Pionýr měl 3 základní typy - 555 ,dále 05 - to byl předchůdce 20,21,23 (Mustang),poslední 3 typy mají stejný motor.
Pozor Jawa 05 má jiný řaď. automat,kola a hřídele v převodovce (zde možno válec z novšího typu a hlavu.Motor z J 05 poznáš podle kulatýho krytu zapalování,bovden spojky vede zespodu.Pionýr 20,21,23 mají bovden spojky shora.
Datum: 23. ledna 2007 19:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
Tak vám díky, dám tam ten motor z pincka. A ještě jsem chtěl zjistit rozdíly motoru pincka a mustanga, někde jsem četl že mustang má otrochu silnější motor? díky
Datum: 21. ledna 2007 22:44
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
nebastli,hod tam jinej motor
Datum: 17. ledna 2007 16:51
A co takhle si pořídit rovnou pionýra celýho, myslim si že je to mnohem lepší než bastlit 555, jinak nabastlit to pude, otázkou je jak to pojede, jestli bude tát výsledek za to...
Datum: 17. ledna 2007 11:41
Když tam dáš válec hlavu a karbec z fíka a k tomu ještě výfuk.Můžeš tam pařazácký píst nechat,je to jedno jsou stejný až na průměr toho čepu který je menší.Když to tam dáš,motor bude mít podobný výkon jako 20tka,ale to by jsi musel rozšířit kanály v karterech na velikost dvacítkových a sací kanál taky zvětšit.Pak to bude jezdit jako 20 ale zase to nevydrží právě ta spojka,úzký primární řetízek a převodovka. Lepší a jednodušší a časově levnější pro tebe bude napasovat tam motor z 20tky.
Datum: 17. ledna 2007 7:21
 Cau chtel bych jse zeptat
Jestli muzu na motor pouzit misto pasty Paulin pastu Cacoseal. je taky na motory?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2007 15:51
na každé pastě,tmelu,silikonu by mělo být napsáno jakým látkám odolává (olej,benzin) a jaké teploty snese...tím se řid...já používám červený silikon (velká tuba-na celý rok-název nevím) odolávající všemu co je v motoru a do 300 stupnů celsia...a je to good...maj to v skoro každý lepší drogerii
Datum: 15. ledna 2007 15:51
Jméno: Hux
IP: uživatel270
Ja myslim ze jestli to je tesnici tmel na motory tak klidne
Datum: 14. ledna 2007 12:10
 Chtěl bych se zeptat jestli když mi pincek vynechává jestli to nemůže být že vycucne všechen benzím z karburátoru??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2007 21:23
Jméno: pepa
IP: uživatel104
mozna ze tam mas malo benalu jak jezdis tak v nadrzi se muzou udělat vlny je to mozny
Datum: 24. března 2007 21:23
Jméno: raky
IP: uživatel402
natri to na zeleno a hod to do kopriv
Datum: 12. ledna 2007 14:37
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
WIKU, ty se lepšíš!!
Datum: 11. ledna 2007 0:10
raptor: já chápu jak to myslíš.V karbecu je to udělaný tak že máš malou zásobu benzínu v plovákové komoře a odtamtud si ho to cucá.Když hladina klesne pod určitou mez,plovák klesne a otevře se ventil ve víčku a benál doteče.Tak by to mělo fungovat.Ovšem pokud máš nefunkční ten ventilek ve víčku plovákovky (otevři jí a koukni jestli když ho prstem uzavřeš jestli se sám svojí vahou otevře) nebo to dělá ucpaný kohoutek od nádrže a nebo taky dírku ve víčku nádrže.
Tohle všechno s eprojevu vyncháváním typu 5 vteřin jede,pak na chvíli vůbec nejede,pak zase jede.
Datum: 10. ledna 2007 13:28
souhlas s Majem nevím co znamená vynechává.pokud je přicpaný přívod paliva,vyjedeš karbec v pohodě a stojíš a čekáš až doteče benál.Jinak rady jako Majo + kontrola dírky ve víčku nádrže,ale závad je mnoho popiš podrobněji
Datum: 10. ledna 2007 12:26
Jaksi som nepochopil.Ved pincek vycucava benal z karbeca furt.Inak by to neslo.A na to ludia vymysleli nadrz na benzin,aby ked pincek ten benal vycucne,tak tam natecie novy.Fakt nerozumiem otazke.Ked ti vynechava,pozri,ci nemas zapchaty nejaky kanalik v karbeci alebo upchatu trysku nejakym bordelom.
Datum: 09. ledna 2007 21:19
Jméno: Mára
IP: uživatel368
 cus lidi chtel bych se zeptat když mam udelanej novej výbrus muzu rovnou jezdit???A nebo to musim nechat zabehnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2007 22:35
JJ a zapoměl sem ti tam napsat že to musíš najezdit v jedny osobě aby si to parádně sedlo a budew ti to litat jak utržený..
Datum: 12. ledna 2007 22:35
čus draku.. ty na to musíš sednout a najezdit tak 300-500km po asfaltu a nedrtit to v max nebo min otáčkách..!! a už vubec s tim nejezdi do terenu jinak to máš v piči a bude ti to polikat o dost vic a tolik to nepojede a můžeš udělat novej... taky mě to tedka čeká..  Tak přeju štastně zajetej výbrus a mnoho štastne najetych ilometrů bez sebemenšich zavad..Driver
Datum: 12. ledna 2007 22:34
Lukas Mach:Ja si myslim to,co pise Vyspu.Ze fichtli kedysi jazdili a zabiehali sa len na m2t,lebo nic ine nebolo.A vydrzalo to do teraz viz. Vesnican.Nevravim,ze to musi zabiehat na m2t,ale bude to skorej.Ak je trpezlivy a ma peniaze,tak nech kludne zabieha na syntetiku.Mára sa vlastne pytal,ci to ma zabehavat alebo ma rovno jazdit.Takze Mára:Zabehnut to musis.Pomer 1:25,aspon 500km sam a 1000km v klude,nepretacat.To samozrejme zavisi od oleja ktory pouzijes.Ked budes zabiehat na m2t,tak sa toho drz.Ak na polysyntetiku alebo syntetyku,tak to trva samozrejme viacej.Je to na tebe.
Datum: 12. ledna 2007 21:21
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
majo: Jo takze vlastne davas radu, maz min, stykove plochy se driv zbrousi a mas to zabehnute. Delas jak kdyby to byla nejaka lhuta. Mimo to minimalni mazani ma za pricineni drivejsi odstraneni honovacich stop takze olejovy film dobre nedrzi. Mogul 2T je minulost, na Valvoline Durablend 2T jsem nalital 7000km nez sem potreboval dekarbonizovat vyfuk. Ted behem zimy sem akorat vypalil jeste koleno a vycistil vyfukovej kanal od usazeneho karbonu...
Datum: 12. ledna 2007 15:26
Ja nevim jak to delate ale ja mam fíka jeste bez výbrusu, mam najeto42 000 kilometru a leju tam vzdycky neco jinyho co doma najdu (prevodak motorak vsechno)
a zadnymu jinymu klukoj z vesnice nejde fichtl tak jako me
Datum: 11. ledna 2007 21:30
Niekto zabehava aj tak,ze necha bezat fichtla na stojanku asi pol dna a sem tam pride a trochu mu prida plyn.Po pol dni mas zabehnute.Ale to je na vlastne riziko.Ja doporucujem klasicky zabeh.Je to na istotu.Na aky olej budes zabiehat,je v podstate jedno.Ked chces zabiehat dlhsie,tak lej polysyntetiku alebo syntetiku.Ked to chces mat zabehnute cim skor,zabehavaj na m2t a po asi 1000km to dekarbonizuj a zacni jazdit na nieco,co sa da nazvat olejom.
Datum: 11. ledna 2007 19:21
No, já s tatou jezdíme s pařezem, asi 2 roky po výbrusu, a žebysme ho nějak zaběhly, to se mi nezdá, dokonce jezdí the best aj bez záběhu. Sme ho točily tak na asi čtřičtvrtě plynu měsíc potom na plnej a je velká škoda že fichtly nemaj vodní chlazení, neska sme totiž s tatou spravili řetaz a jezdil fixchtl jak šílenec, aj s tatou jel do kopca na trojku  A to máme pažeza 555. Jo a jinak, konečně asi po jaře bude moct tata jezdit legálně, páč sem sehnal papíry
Datum: 11. ledna 2007 18:03
Lukáš Mach:Mam rad hmlu a mam uz valec na odpis.Preto mazem m2t.Ale mam v plane vybrus a po zabeho prechadzam na Shell advance.
Datum: 10. ledna 2007 21:59
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
m2t neni dobry zpusob mazani, ne kazdemu vyhovuje nespaleny olej, spousta dymu a dalsi socialni jistoty mogul 2t. v dnesnim svete kvalitnich oleju muzes jit zlatou stredni cestou polosyntetiku. jinak pri zabihani se nezabiha jenom samotne treci plochy pist a vlozka, ale treba i bronzove pouzdro ve kterem po vystruzeni zustavaj plosky. a pocet najetych kilometru se stroj od stroje lisi, zalezi na zpracovani dilu...pravda je, ze bys to nemel vyhanet a tim padem nejezdit ve dvou, protoze bez otacek to nejede a dvojnasob to plati u koncepce motoru pionyra.
Datum: 10. ledna 2007 20:57
Jméno: wiku
IP: uživatel298
Jo máš pravdu
Datum: 10. ledna 2007 20:33
wiku  odla Navodu na obsluhu ma byt v zabehu ihla na tretom zareze zhora a po zabehu na druhom zhora.
Datum: 10. ledna 2007 16:36
jehlu nedávej na třetí,ale na druhej zřez shora.
Pařez: oboje je pravda,když budeš zabíhat na M2t tak se motor zaběhne rychleji protože bude větší tření které způsobuje to že olej nemaže tak dobře.Když dáš kvalitní olej tak budeš mít najeto 1000 km a stále to nebude pořádně sedlý.Já taky zajíždím na M2t a pak provedu dekbonizaci a přejdu na lepší olej.
Datum: 10. ledna 2007 13:34
Tady vidíš že co člověk to názor, já myslim že nejlepší je zabíhat na olej na jakej budeš pak jezdit, poměr 1:25 je ok, když budeš jezdit na M2T tak proč na něj nezabíhat, dřív se jezdilo a zabíhalo jedině na M2T a ty motory to přežili
Datum: 10. ledna 2007 13:20
naprosto nesouhlasím s Majem,Opak je pravda na záběh potřebuješ KVALITNÍ olej.Vůle ve válci jsou po výbrusu minimální a proto je třeba co nejvíce ulehčit motoru tření a to pouze kvalitním olejem.Jinak souhlas,nejméně 500km v klidu a pohodě.Poměr souhlas 1:25
Datum: 10. ledna 2007 12:33
Na zaciatok to musis zabehnut,lebo sa to bude zadierat a zrat jak svina.Nalej benal a m2t v pomere minimalne 1:25 a dvihni ihlu v karbeci na treti zarez zhora.A potom aspon tych 1000km na jednotke nejazdi prilis dlho a nepretacaj ho,jazdi len sam aspon 500km a nedavaj tomu plny!Lebo to zle zabehnes.Po zabehu daj nejaky lepsi olej jak m2t.Na zabeh je m2t dobry ale inak hnoj.
Datum: 09. ledna 2007 21:17
Jméno: iša
IP: uživatel286
 lidi potřebuju radu . jaké mají být komprese v motoru já naměřil něco kolem 3 až 3,5 KPa nevim jestli to stačí chtré hlavy tvrdi že to ma bít 9,5 KPa.ale to by snad urvalo celou hlavu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2007 23:10
vzdyt 9,5 ma byt na aute a ne na fichtlu to bys asi fakt urval!!!
Datum: 31. března 2007 23:10
Jméno: iša
IP: uživatel286
a tak jestli to aspoň přibližně nevíš
Datum: 10. ledna 2007 20:05
Jméno: Lukáš Mach
IP: uživatel314
Chytré hlavy = blbé hlavy? Zkrátka si pletou kompresní poměr který je 9,5:1, kompresi sem neměřil a tak ti nepovím přesně v hodnotách
Datum: 08. ledna 2007 16:53
 Čau lidi.Hele nevýte někdo kdo by mi vyrobyl píst?Pokud ano tak mi prosim napište na e-mail.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2007 17:04
jenže já to potřebuju do agregátu né do fichtla.
Datum: 07. ledna 2007 17:04
Jméno: ramstein
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel394
si nech udělat výbrus né!valec,kroužky,píst a dáš za to tzak 580kč
Datum: 07. ledna 2007 15:50
já potřebuju někoho soukromího.
Datum: 06. ledna 2007 21:37
Jméno: sesa
IP: uživatel390
Almet dela jen seriovku,, jeden pist ti neudelaj
Datum: 06. ledna 2007 11:23
Brusírny písty kupují, vyrábět je není nic jednoduchého, zkus Almet a.s. v Hradci Králové
Datum: 06. ledna 2007 9:32
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Brusírna válců ještě neznamená, že umí udělat píst!! Ten musí mít tu správnou kuželovitost a ovalitu ( 0,01mm) a on jí opravdu má, i když o tom většina draků ani neví!!
Datum: 06. ledna 2007 1:31
Pokud seš z okolik Náchoda nebo odněkud poblíš tak - Dolní Radechová a tam je brusírna válců...
Datum: 06. ledna 2007 0:12
Jméno: sesa
IP: uživatel383
Datum: 05. ledna 2007 22:18
Jméno: pedro
IP: uživatel345
 zdar rdaci potrebuju sehnat ladak na fichtla ne bo simsona spíš ale na fichtla jawa 21/50 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 18:27
O tom Hikone uvažuju čím dál víc, za 300Kč nekup to.., i kdybych měl vzít autogen a jedno odpoledne si s tím hrát, jinak laďák co jsem vyráběl dopadl opravdu zajímavě, ten motor jel až od 8000ot/min zhruba do 10 000ot/min, ale byla to taková střelba,.. na dvojku jsem hrabal..., jenže ten průběh byl úplně nepoužitelný...(www.jawa50speed.wz.cz)
Datum: 05. ledna 2007 18:27
O inej neviem,ale toto je stranka Hikone a inu asi nemaju.Musis hladat.
Datum: 05. ledna 2007 0:02
Jméno: pedro
IP: uživatel345
dik a jina stranka neni??
Datum: 04. ledna 2007 20:23
http://www.motomix.cz/hikone/ tu mas ladaky na co len chces.Je tam vysvetlene,ze vsetky sa musia upravit.Ale pasuju.
Datum: 04. ledna 2007 19:40
Jméno: mára
IP: uživatel368
 cus lidi pls poradte nevite cim to je když dám za 1 jede krásně 2 jede taky krásně ale jakmile dám za 3 místo abych zrychloval začnu zpomalovat a za chvilku musim podřadit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 20:08
Jak je na tom valec,piest kruzky.Kedy boli menene pripadne kedy bol posledny vybrus?
Datum: 05. ledna 2007 20:08
to znamená celkově neseřízený stroj s přibržděnými brzdami a přidřenými ložisky, jinak správně seřízený pionýr jede pěkně... ( http://www.jawa50speed.wz.cz )
Datum: 05. ledna 2007 18:32
Jméno: mára
IP: uživatel368
po rovině
Datum: 04. ledna 2007 21:44
Jméno: skunk.1
IP: uživatel342
a to jedš po rovině nebo dokopca.Jestli do kopca tak se neni čemu divit a jestli po rovine tak to može byt hafo věcí
Datum: 04. ledna 2007 21:30
 ahoj lidi mam jednu zradu když jedu na pionýru a zařadim za 3 tak tak mi to přestane tahnout a podřadim a to samí pak to chcípne a mužu tlačit dom. víbrus ta mam nový pradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2007 21:05
Jméno: wiku
IP: uživatel298
no to se ti to přidírá,musíš jezdit opatrně,a jakmile takhle začne spomalovat zastav a nech vychladnout.
Datum: 02. ledna 2007 21:05
 Co mám dělat když jedu a najednou to začne škytat.porád nevim co s tym.svička je nova, karbec vyčištěnej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2007 14:06
udělej věčí odrch na kladívkách nebo dej novou svíčku
Datum: 02. ledna 2007 14:06
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Je potřeba nejdříve vyřešit problém, zda je to elektřinou nebo benzínem!! Zkušený motorista to pozná.
Pak už hledáš jen v půlce možností. Je to jako u televize rozdělit problém na obraz a zvuk.
Datum: 01. ledna 2007 1:43
Jméno: PEDROI
IP: uživatel378
jasem tomel tak y a byloto tim ze se mi nezvedalo kladívko
Datum: 31. prosince 2006 23:37
sklepni to na 0,4mm
Datum: 31. prosince 2006 13:21
A jaku mas vzdialenost elektrod na sviečke?Nove sviečky maju okolo 0,7.Aspon moja tak mala.A chcelo to sklepnut.
Datum: 31. prosince 2006 11:08
Jméno: MÁRA
IP: uživatel368
 NEVITE PLS CO ZNAMENÁ KDYŽ JE NA PÍSTU C A K V KROUŽKU
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2006 23:32
To C znamená že máš Cé čkový výbrus což je prostě trošku volnější. To K to nevím.
Datum: 29. prosince 2006 23:32
Jméno: mára
IP: uživatel368
obě dvě
Datum: 29. prosince 2006 12:10
Nějak jsem nepochopil který z písmenek tam vlastně máš
Datum: 29. prosince 2006 11:01
 Čau draci ,mam dotaz schanim klikovku do babety 207 ve slušnem stavu , jestli někdo o něčem vite tak dejte vedet Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2006 13:26
 čus draci... potřebal bych poradit. zlomila se mi jedna tyčka co drží hlavu a válec v karteru. zkoušel jsem už navrtat do prostřed dírku a zkoušel vrtáky na povolováni ale nešlo to co teď prosím poraď te mi. díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2007 9:31
na odvrtání potřebuješ vodící přípravek...můžu ti na mail poslat jeho fotky s návodem ale musíš si o to říct...abych to nedělal zbytečně...nevím jestli to už nemáš hotový...čus
Datum: 07. února 2007 9:31
vyřízni do toho zbytku tý tyčky závyt a našroubuj na něj 2 matky a utáhni je přes sebe,a pak by to mělo jí povolit.
Datum: 30. prosince 2006 10:30
Alebo ked nemas zvaracku alebo niekoho,kto to privari,tak by sa tam dal narezat zavit a potom tam zakontrovat dve matice.Pre vysvetlenie zakontrovat znamena nasrubovat jednu matku a potom za nou dalsiu.Prvu matku pridrzis klucom a druhu matku dotiahnes.Vlastne ich dotahujes proti sebe.Potom zober jeden kluc a povol za spodnu matku....dufam ze je to jasne a ze som pochopil tvoj problem
Datum: 26. prosince 2006 10:46
Jméno: wiku
IP: uživatel298
zkus k tomu něco přivařit (třeba tu matičku) a za to to polol
Datum: 26. prosince 2006 0:02
zkus tam naletovat autogenem matku stalo se mi to taky a sloto
Datum: 25. prosince 2006 22:39
Jméno: sesa
IP: uživatel349
Vlozku ne stocice novej sroub na jednou konci to bude mit M8 a na druhem M6
Datum: 25. prosince 2006 21:31
Jméno: tunning
IP: uživatel347
to nešlo tak musím to vyvrtat a dát tam asi vložku ne?
Datum: 25. prosince 2006 21:08
Jméno: sesa
IP: uživatel354
to se stava draku,,nahrej ten kus horkovzduskou (dost) > hlinik se pak roztahne > a pak snad se stim pootoci, kdyz pritlecis na prasklej sroub,,,,ale pokud ne, tak jedine vrtat
Datum: 25. prosince 2006 17:06
 Zdravim vsechny draky chci se zeptat jak je to s tim vybrusem8 na pionyra to znamena 40,00 o kolik to zvedne vikon?ma to vubec cenu?a kolik to stoji?diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2006 11:30
stojí to kolem 500 Kč.A zvedne ti to výkon na 4-5 koníků
Datum: 30. prosince 2006 11:30
Jak to jede? to snad nemůže ten litinový válec uchladit? Obsah 70ccm plníš originálním karburátorem?
Datum: 24. prosince 2006 13:03
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
ano
Datum: 24. prosince 2006 0:46
Nemáš do od Marka z UO?
Datum: 23. prosince 2006 11:52
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Já mám průměr 45 mm, to je obsah 70 ccm, to už znát je. Musí na to bejt litinovej válec z typu 555 a je s tím dost starostí, ale výsledek stojí za to.
Datum: 23. prosince 2006 8:47
Zdravím, zvýšení výkonu nestojí skoro za řeč, samozřejmě že něco získáš, ale ten motor (škrtí) spousta jiných věcí, když chceš využít potenciál většího obsahu efektivněji, tak musíš upravit věci, které s tím souvisí. Cena je jako za každý jiný výbrus, +-500Kč, mnohem lepší bude, když už musíš udělat výbrus, tak ne nějaký osmý, ale takový, který odpovídá tvému válci, seřiď předstih, nafoukni kola, namaž řetěz a rozdíl určitě poznáš. JAWAM ZDAR!
Datum: 22. prosince 2006 15:32
|



|