Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 kolik stoji vicentrovat kola na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2006 22:16
nejakych 200 kacek
Datum: 29. června 2006 22:16
 poslete mi prosim popis jak nastavit odpich
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2006 22:14
Datum: 28. června 2006 22:14
 je dobry pist ktery ma 8 vybrusu.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2006 12:14
radek: no válec se časem vyběhá a už není přesně rovnej.Kroužky už v takovým válci hůř udržej tlak a má to menší výkon.Proto se takovej válec nechává vybrousit.Je to jako když převrtáváš díru.Po osmím výbrusu už je válec o tolik rozšířený že nemá objem 50 ale skoro 60ccm.
Datum: 28. června 2006 12:14
Jméno: radek
IP: uživatel9
a draci co je vlastne ten výbrus???
Datum: 28. června 2006 9:54
Jak řikaji Tuningáři objem ničim nenahradíš!
Datum: 27. června 2006 22:25
No jasně ale pak ten válec už nejde vybrousit je to jen na jedno použiti,,,je to defakto prevrtany na 60
Datum: 27. června 2006 22:12
Jak to myslíš? Čim větší píst tim líp samozřejmě k pístu odpovídající válec.
Datum: 27. června 2006 22:08
 mam cz 250 typ 455 a neviem preco nenasava palivo. nevie i niekto poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2006 19:20
mas vycicten kohoutek, karburator a hrdlo plovaku? odepis,,,
Datum: 26. června 2006 19:20
 cest,nevite nekdo jak se lesti hlinik a co ktomu potrebuji (jake veci)predem dik za odpoved!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2006 22:46
Jméno: Urvanej
IP: uživatel106
Tak leštit umim a reknu ti jak: Koupíš dva kotouče do vrtačky, jeden hrubej a jeden jemnej, myslim že moher nebo tak nějak. Koupíš dvě pasty hrubou na předleštění a jemnou na doleštění. No a od hrubýho pak postupuješ k jemnýmu. No a když to máš, tak to jen hadříkem a silichromem potřeš, aby to chvíli vydrželo. Jinak je to ale jebačka jako prase. Na místa kam se nedostaneš s kotoučema, tak si namotej kus hadru na vrták a vylešti to s tim. ALE: musíš to mít supr umitý, aby sis tam neudělal nějakym pískem rejhy, a ten hadr na vrták, tak s tim opatrně, aby vrták neprolezl a zase sis to nepoškrábal. Mam takhle udělaná kartery a víka a je to pohled pro bohy. Jen mi chybí vůle to smontovat.
Datum: 25. června 2006 22:46
pravda ale pokud to chces tak na vystavku nebo na zamachreni na vikend tak je to hezké. lestící pasta 4ever
Datum: 23. června 2006 15:05
Nechci tě samozdřejmě nějak odrazovat,klidně si to vylešti,ale je to podle mě zbytečná práce.Ta?ka když ještě jezdil tak si vyleštil motor úplně jak novej a za pár měsíců to stejně zase zašlo.Všechny motory se z výroby leskla a vidíš jak vypadají teď.
Datum: 23. června 2006 12:33
Jméno: Toňas
IP: uživatel133
hele na http://www.cezetmanii.info je kluk pod přezdívkou Kenny ten tydle věci dělá,má tam i fotku vyleštěnýho deklu z péráka,fakt nádhera.....  mrkni tam...
Datum: 23. června 2006 12:25
 Pánové, jak se čistí vejfuk, aby to za něco stálo? Sem si koupil u sesy novej, ale je mi líto ho dávat ke starýmu motoru, abych ho zasr** m2téčkem a ten motor si lepčí olej nezaslou
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2006 21:15
No mě jsou chromy skoro jedno, protože to už teď je natřený nějakou stříbřenkou. Zkusim uvidim, díky.
Datum: 19. června 2006 21:15
Když to budeš vypalovat tak z toho nic nevyteče,ale ty usazeniny chytnou a schořej,pak z nich bude jen takový oranžovo-hnědý popel který vyklepeš.Ty zadní vlopžku (ten bázmek co je vyndavací a není vidět) můžeš klidně hodit do vohně ten není vidět.
Datum: 15. června 2006 21:30
Jestli umíš svářčet tak si na nějakej tlustší drát ( 8mm) navař takovou lopatičku a tím to vevnitř vyškrábej.Foukám do toho ze vnitř a nesmíš to moc vohřejvat nebo ti vodejdou chromy
Datum: 15. června 2006 21:26
díky, a vytejká z toho něco potom, nebo to prostě musí vyhořet, a z který strany foukáš? Já bych nerad něco posrááál.
Datum: 15. června 2006 17:08
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Když ho dáš do ohně tak ti to nevydrží chrom,nejlepší je to opatrně vypálit propambutanem
Datum: 15. června 2006 16:45
 zdar fíkaři potřebuju poradit kde sehnat hvězdicovou hlavu a upravený válec tunim fíka na závody a nemám stroje na upravu válce!!!!!!!!poraďte prosim!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2006 19:12
... to je kontakt na člověkla kterej to vyrábí
Datum: 13. června 2006 19:12
azmarek@email.cz
Datum: 13. června 2006 19:12
Jméno: pdcustoms
IP: uživatel1
 nazdar draci mam takovy problem ten muj je nejakej nemocnej nechce chytnout chcipak. vse by bylo v pohode jen jednou jsem sel a pak mi po 100m chcipnul a odtehdy nic zadna odezva. co stim muze byt domnivam se jestli neco v zapalovani nebo s karburatorem.fakt please help!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2007 22:35
To může bejt čimkoliv.Musel bych to vidět a pak bych ti klidně řekl čim to je,ale takhle na dálku to nejde.
Datum: 06. ledna 2007 22:35
je to v elektrice skus spojit dva černé dráty co jdou k př. světlu (je to na mustangu)
Datum: 12. června 2006 12:34
Jméno: pdcustoms
IP: uživatel172
jiskru ma benzin taky predstih a skusim jeste ten karbec
Datum: 01. června 2006 13:58
Mrkni jestli hází jiskru, jestli teče z nádrže benzín a vyčisti karbec
Datum: 31. května 2006 21:05
nekde to bude asi ucpaný (kohoutek? trysky?), ale taky to může být nečím jiným
Datum: 31. května 2006 17:57
Jméno: Honza
IP: uživatel1
 Zdar darci nevíte co se dává na motor za sroby ty na co se dává válec a hlava?A nevíte kde se dájí sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2006 21:54
Draku, v sobotu to bude již ve shopu k prodeji
Datum: 25. května 2006 21:54
 Zdar draci potřeboval bych poradit.Když vezmu a zacpu ten otvor kde patří filtr tak mi to jede.Nevim co stim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2006 21:52
Draku je to tím, že ti někde jinde saje vzduch. Omrkni gufero na klice pod zapalováním a nebo těsnění pod válcem a nebo pod karbecem
Datum: 24. května 2006 21:52
Jméno: cherař
IP: uživatel177
u karburatoru
Datum: 24. května 2006 20:51
nevyjádřil ses moc přesně, kterej otvor??? trochu to upřesni, je možný že ti to saje falešnej vzduch
Datum: 24. května 2006 14:09
 čegos kluci shánim plech na pařeza ten malej k nádrži jestli někomu překáží tak mi napište dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2006 19:13
zdarec řekni si co potřebuješ na fichtla mám téměř všechno a pošli mi ten plech na fotce
Datum: 24. května 2006 19:13
čus a kolik za něj dáš mislim kč a nebo neco viměním
Datum: 23. května 2006 21:11
 čau.potřeboval bych poradit proč mi jede motorka za studena lépe než za tepla.mám jawu 20.jo a za studena mi spojka zabírá dobře a za tepla zabírá míň.je to dosti na.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2006 13:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
urcite na tom ma vinu svicka pac me to delalo taky ale i o te spojce by se dalo uvazovat
Datum: 24. května 2006 13:44
Jméno: Ondra Vondrák
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel27
Není to moc bohatá směs?
Datum: 24. května 2006 7:21
Muze to bejt plno vecma 1.skusil bych se podivat na olej v motoru jak je na tom. 2.Jak uz je zmíněno udelal bych okem neviditelnejch odtrh jako to mam ja a hned to bude lepsi 3.podival bych se na gufera. 4.A mozná byych nasteloval hladinu v karbecu.
Datum: 23. května 2006 21:24
To že nejede by mohl dělat i karbec.Zkus dát jehlu níž a tím ochudit směs
Datum: 23. května 2006 20:45
a to že jede hůř za tepla, může bejt i předstihem. Nakopneš to vždy?
Datum: 23. května 2006 20:33
Zkontroluj spojku, jak na tom je a kdyžtak ji vyměň.
Datum: 23. května 2006 20:30
 Nevim jaký mám koupit pístní kroužky na svuj píst poraďte mám píst se třema kroužkama a anhoře na pístu je napsáno A a v takovom obdélníku Q tak vůbec nevim co tam mám dát za kroužky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2006 14:40
Zkontroluj si jestly nemáš na pístu nastřižený zámky, jestly to má cenu dávat noví kroužky.
Datum: 21. června 2006 14:40
vyfo? ten píst a pošli mi ho mailem já ti pak řeknu
Datum: 23. května 2006 20:20
 Zdar draci vadí hodně když se hejbe ojnice do stran a jestli to má velkej vliv na výkon motoru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2006 17:38
draku to neva,, do stran je to ok
Datum: 21. května 2006 17:38
 Ludia,neuverite jak som vyriesil to co som tu par clankov dozadu pisal.Som zadrel lozisko na kluke na jednorychlostke,a ten poje..ny patent sa ani rozobrat neda.Som z otvoru kam ide hlava namazal to ložisko VD-čkom a rozchodil to a ono to funguje,som ušetril.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2006 13:47
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
No skoro spíš jen oddálil opakování, tak zatimco ti to lítá, tak slov někde způsob na rozebrání, ale standardní pravodlo je, pokud něco nejde, máš přece vždycky větší kladivo ne?
Datum: 18. května 2006 13:47
A? to frččččččččččíí
Datum: 16. května 2006 8:36
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
No vidíš draku,tak a? to znova nezadřeš  )
Datum: 15. května 2006 21:50
 Zdar draci potřeboval bych píchnout jezdil jsem na fekálovi a pořád to v něm nějak chrastilo jako kdyby padali šrouby na plech tak jsem to rozebral. Sundal jsem hlavu s válcem a ůplně vymlácený. Píst se klepal celej do stran tak jsem ho sundal a to pouzdro co je nahoře v ojnici u pístu se v tom protáčelo a klepalo jako svině no tak myslim že budu muset koupit asi nový ale jde o to že ten čep na pístu má 14,1 a pouzdro 14 tak nevim co s tim udělám protože to tam asi nenarvu nemáte někdo podrobnej popis jak se to opraví.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2006 8:30
To se někdo ma, když je pod profi dohledm?
Datum: 16. května 2006 8:30
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
No to víš táta nástrojař.Tak do toho musím vidět.
Datum: 15. května 2006 14:29
wiku máš recht, nějak se fakt zdokonaluješ
Datum: 15. května 2006 9:12
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Hele seso neříká se výstružník? Já nevím třeba každej myslíme něco jinýho ale soustružník je podlě mě ten člověk co pracuje se soustruhem.
Datum: 14. května 2006 21:11
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Taky jestli si na to jezdil dlouho, tak můžeš tu díru v pístu mít vymlácenou do oválu a to by asi chtělo novej píst, nebo to může sebou vzít i očko na ojnici a musel bys je měnit celou.
Datum: 14. května 2006 18:03
Draku kdyz koupis nove pouzdro na horu ojnice. Tak stejne to pouzdro musis soustruznikem projet, proto ze je velkeho prumeru. Prodava se to schvalne velke aby si to mohl kazdy poupravit dle potreby..
Datum: 13. května 2006 17:09
Jméno: Kunka
IP: uživatel1
 sesa: chci se zeptat jak je to s tou ojnicí s jehlovým ložiskem . kde mi to vymění za tu původní ? nebo jak se to dělá ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2006 21:57
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Já myslím že pak nemusíš dávat tolik oleje.
Datum: 13. května 2006 21:57
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
jj díky, ještě otázka: je to nějak poznat ta výměna ?
Datum: 12. května 2006 16:52
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Datum: 12. května 2006 16:45
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
a kolik to asi tak stojí ?
Datum: 12. května 2006 16:44
To dělají profíci, jde o to, že klika se musí rozlisovat, nalisovat a nej. profi práce je kliku vycentrovat,,,,
Datum: 12. května 2006 16:41
 nevim proc ale dela mi hrozny problemy seridit karburator z pionyra -s cim vsim se tam da hejbat a jakej to ma vliv................... motorka na ROZTLACENI OBCAS BLAFNE ALE NETAHNE JAKMILE PRIDAM PLION TAK CHCIPNE PLS PORADTE FICHTLARI
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2006 13:32
Jméno: petr
IP: uživatel205
tak uz sem asi prisel cim to je ... podle me to asi nema potrebnou kompresy sundal sem hlavu a bylo tam hrozne moc karbonu nevim asi to nesaje a tece tam moc benalu ,takysem zapomel dodat ze sem menil pist a krouzky takze to bude asi tim ted asi vybrus co ..poradte
Datum: 13. května 2006 13:32
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
ten odkaz si otevři v novým okně a? je to čitelný
Datum: 12. května 2006 6:52
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
http://www.wiku.ic.cz/navody/karburator.htm tady jsem se pokuošel popsat nastavení karburáturu,možná tam budou nějaké chybyčky. Ale to co píšeš by klidně mohl dělat předstih nebo svíčka.
Datum: 12. května 2006 6:52
Jméno: vyspu
IP: uživatel5
u karburátoru na fíka se seřizuje jen bohatost směsi a volnoběžný otáčky, bohatost se šteluje polohou jehly (měla by bejt myslim na 2 zářezu z hora), volnoběh se nastavuje šroubkem kterej je mezi tryskama(ten s pružinkou), ale tohle spíš vypadá na předstih
Datum: 11. května 2006 21:43
Bude to asi uchlastaný, zkus, teď nevym jestli snížit nebo zvýšit jehlu.
Datum: 11. května 2006 21:34
 jak mám poznat jaký pístní kroužek mám na svém fekálovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2006 16:21
Ale jak teda poznám jakej mám píst protože na některejch je s 2 kroužkama a na některejch se třema a já mám ten ze třema kroužkama
Datum: 13. května 2006 16:21
Jméno: Kunka
IP: uživatel118
podle rozměru pístu
Datum: 10. května 2006 18:51
 Mohli by ste mi niekto poradit?Zadrel som lozisko na klukovke na jednorychlostke a neviem rozobrat to kolecko co je asi nalisovane za spojkou.Ked dam dole tie klepietka spojkove,tak sa dalej neviem pohnut.popripade ponuknite niekto klukovku alebo aj cely motor.Moj mail je Superman35@azet.sk Som sa s nou babral od jesene,celucku som ju nastriekal aj plnic,novy chrom,nove svetlo,sedacka,rukatka,pedale a druha jazda a je po nej.Som z toho cely nestastny. Dakujem popredu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2006 14:06
Ale jak vyberem to kolecko?Sak to nejde nijak jakeby to tam bolo nalisovane alebo privarene.Je na to nejaky stahovak?alebo co s tym?
Datum: 11. května 2006 14:06
Ale jak vyberem to kolecko?Sak to nejde nijak jakeby to tam bolo nalisovane alebo privarene.Je na to nejaky stahovak?alebo co s tym?
Datum: 11. května 2006 14:06
Vydloubni gufero, pod ním je pojistný kroužek, ten sundej a pak jde vyndat spojkový talíř, pod ním je to kolečko. Celé to kolečko je nasazené na volních jehlách, tak bacha abys je nepoztrácel...
Datum: 11. května 2006 8:23
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Nevím jak to tam vypadá,ale skus to stahovákem,třeba je to na kuželu.
Datum: 10. května 2006 17:48
|



|