slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  342  343  344  345  346  347  348  349  350  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawyna      E-mail:      IP: uživatel345    
zdar draci jste moje poslední šance nevíte nekdo kde se dá koupi válec na fekala převrtanej z 38,00 na 40,00 moc dík pište pište odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2007 10:16
 
 
 
 
Jméno: .......      IP: uživatel345    
BOREC nestarej se adi do .......
 
 
Datum: 01. ledna 2007 10:16
 
 
 
 
Jméno: borec      E-mail:      IP: uživatel365    
prde co si vo sobě myslíš
 
 
Datum: 27. prosince 2006 13:36
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
A jestli jsi to myslel tak že 40mm je 60 objem tak se mílíš,40 je 55ccm objem.Na šedesátku bys musel mít 42mm a to válec nevydrží,jedině ten z pařeza
 
 
Datum: 22. prosince 2006 7:25
 
 
 
 
Jméno: rapid      IP: uživatel353    
predavali to aj na stranke aukro komplet sadu aj hlava aj piest ze to je 60ka ale ma to vrtanie 40 je to 55ka.
 
 
Datum: 21. prosince 2006 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl      E-mail:      IP: uživatel17    
Zdarec , tak to je jednoduchy necháš si udělat 8.výbrus což je 40,00 a máš to .
 
 
Datum: 21. prosince 2006 20:57
 
 
 
 
Jméno: pedro      E-mail:      IP: uživatel345    
Zdar draci potřebuju pomoc jak mamzvíšit vikon fekala dik za otpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2006 11:35
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
snížení hlavy,odborně seřídit zapalko,větší motorová(hlavní 68) tryska,
 
 
Datum: 30. prosince 2006 11:35
 
 
 
 
Jméno: cara      IP: uživatel351    
pootoc zapalovani nebo zvis jehlu
 
 
Datum: 21. prosince 2006 10:15
 
 
 
 
Jméno: stejsky      E-mail:      IP: uživatel350    
nějaký koník jsem taky přidal http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 20. prosince 2006 21:38
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel327    
 
 
Datum: 20. prosince 2006 20:02
 
 
 
 
Jméno: Mira-SlipKnoT      E-mail:      IP: uživatel331    
Prosimvás jak je to s tím vyýbrusem?a stojí to stejně třeba kdyz si necham udelat 5 vybrus nebo treba enom prwni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: Mira-SlipKnoT      E-mail:      IP: uživatel331    
Ja nechcu dělat 8 výbrus,ja tak jedine 5-6.
 
 
Datum: 19. prosince 2006 18:03
 
 
 
 
Jméno: tunnig      IP: uživatel347    
čím máš větší vybrys tím máš automaticky i větší objem
 
 
Datum: 19. prosince 2006 16:29
 
 
 
 
Jméno: tunnig      IP: uživatel347    
čím máš větší vybrys tím máš automaticky i větší objem
 
 
Datum: 19. prosince 2006 16:29
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Tak idealni je, kdyz si sezene nejaky stary a ten si necha vybrousit, valec sezenes za par KC, a kdyz se to zadre tak tam hodis puvodni a je to.
 
 
Datum: 19. prosince 2006 15:35
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel27    
Ale je blbost dělat hned osmej výbrus protože se to posere a můžeš kupovat celej válec.
 
 
Datum: 18. prosince 2006 22:12
 
 
 
 
Jméno: Mira-SlipKnoT      E-mail:      IP: uživatel331    
Jj,dikas
 
 
Datum: 18. prosince 2006 20:07
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel298    
Je to všechno stejný.První nebo osmý,všeschny stojí stejně.Ale než si to necháš vybrousit tak se radši zeptej.Páč jistota je jistota
 
 
Datum: 18. prosince 2006 18:41
 
 
 
 
Jméno: pedro      E-mail:      IP: uživatel345    
zdar draci mam problem chci se zeptat jestly nekdo delá ješte 8 víbrusu najednou na fekala dik za odpověd!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2006 21:13
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel327    
Myslim,ze kazdy.Donesies valec a opvies,ze chces 8. vybrus a oni by ti ho mali urobit.
 
 
Datum: 17. prosince 2006 21:13
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
draci myslíte že když mám komprese 2.5 kPa že je to dost nebo to má byt víc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2006 15:48
 
 
 
 
Jméno: iša      IP: uživatel286    
mislim ve valci
 
 
Datum: 16. prosince 2006 15:48
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel327    
Jak si to meral?
 
 
Datum: 15. prosince 2006 19:57
 
 
 
 
Jméno: frk      IP: uživatel27    
Má to bejt kolem 8 bar tak nevim
 
 
Datum: 15. prosince 2006 6:42
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel327    
Myslis vo valci?Alebo nahustenie pneumatik?
 
 
Datum: 14. prosince 2006 21:10
 
 
 
 
Jméno: diplo      IP: uživatel329    
jak sa sa spravit na fichtlovy dopredsie startovacia paka aby hned zaberala? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2006 21:35
 
 
 
 
Jméno: marian      E-mail:      IP: uživatel327    
To nema vyznam.Pokial nezvetsis nejakym sposobom pocet zubov,tak vyznam nebude mat.Bude to vzdy zaberat rovnako,len musis trocha viac pohnut startovackou.Inac to bude to iste,ako to mali tie fichtly.
 
 
Datum: 13. prosince 2006 21:35
 
 
 
 
Jméno: diplo      IP: uživatel336    
nie zuby mam dobre.ale videl som na niektorych fichtloch spravenu paku do predsie...neni rovno ale je nahnuta dopredu
 
 
Datum: 13. prosince 2006 19:47
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
Nejspíš máš olámané zuby na tomhle http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_12.html pokud se ti do toho chce šťourat tak rozpul motor a uvidíš.
 
 
Datum: 13. prosince 2006 17:50
 
 
 
 
Jméno: Mira-SlipKnoT      E-mail:      IP: uživatel331    
Zdar draci,nevíte kde sehnat hvězdicovou hlavu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2006 17:55
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel327    
 
 
Datum: 11. prosince 2006 17:55
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel313    
Ahoj kluci, prodá mi někdo upravený válec a píst, čep 10mm na S22/hlavu snížím/ aby to trochu jelo.Stačí mi tak 75km rovinka. Díky za nabídku.Karbec mám 2917 z pincka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: stejsky      E-mail:      IP: uživatel330    
Taky si hraju s padesátkama, asi těžko ti někdo prodá upravený válec, mrkni na mé stránky http://www.jawa50speed.wz.cz
 
 
Datum: 10. prosince 2006 13:44
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Čížek      E-mail:      IP: uživatel307    
ahoj lidi mam problem koupil jsem novou hlavu a hvilku to jede tak 30h. a pak ta zčne dělat bordel a namohu na to přít .dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2006 15:50
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel309    
jsem to ale hlava,,,tady se nejaky hytrak vydaval za tomase,,
 
 
Datum: 03. prosince 2006 15:50
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel309    
Nevim o co tu jde pac jsi si sam odpovedel? ale hlavou to asi nebude
 
 
Datum: 03. prosince 2006 15:05
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Čížek      E-mail:      IP: uživatel307    
hovado kup si výbrus
 
 
Datum: 03. prosince 2006 10:02
 
 
 
 
Jméno: rapid      IP: uživatel283    
zdar.chcel bych poradit.dal som novy valec,pist,loziska a pincel ide po rovine 1,2 celkom slusne.ale na 3ke nechce ist.a ked pridem do terenu tak nechce ist ani dvojkov.cim to bude? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2006 20:50
 
 
 
 
Jméno: rapid      IP: uživatel283    
je to vsetko nove.mam najazdene mozno tak 10km ale na zabeh neni cas koli pretekom.ale hadam sa to zlepsi.diky
 
 
Datum: 28. listopadu 2006 20:50
 
 
 
 
Jméno: xx      IP: uživatel27    
nejdřív to musíš tak 500 km zajet pokud je to nové, pak to bude možná lítat dobře
 
 
Datum: 28. listopadu 2006 19:53
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel2    
A kde jsi to celý vzal? Patří ty díly vůbec k sobě nebo je to každý z jinýho fichtla? Jestli je to nové tak se to musí nejdříve zaběhnout!
 
 
Datum: 28. listopadu 2006 19:42
 
 
 
 
Jméno: pincelo      IP: uživatel283    
zdar.co si myslite o hviezdicovej hlave na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 19:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Hlavu můžeš snížit maximálně o 1mm.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 19:01
 
 
 
 
Jméno: hjhg      IP: uživatel323    
Neni to špatny ale žere kroužky jak prase co mněsíc novy.
 
 
Datum: 25. prosince 2006 20:18
 
 
 
 
Jméno: hjhg      IP: uživatel323    
Neni to špatny ale žere kroužky jak prase co mněsíc novy.
 
 
Datum: 25. prosince 2006 20:18
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Radsi si vem origo hlavu, sniz si ji na soustruhu, navar si na ni zebra a mas to skoro to same a taky skoro zadarmo
 
 
Datum: 26. listopadu 2006 20:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Neskusal som,neviem,ale vraj to nie je az take super.Ale neviem.Vravim,neskusal som.
 
 
Datum: 26. listopadu 2006 20:22
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel9    
Zdarec draci poradte mi jak mam dat pístí čep vysunout stáhovákem to de v pohode ale jak ho tam dat.tak to teda nevim.Jeste mne napadlo sem psal minule jak zjistím kolikátej má válec výbrus??,Neslo by to tak ze skusim vložit do válce pístní kroužky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2006 12:13
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Pár motorů jsem udělal ale přiznám se že sathovák na pístní čep jsem nepoužil nikdy a ani nevidél používat.4ep vyklepneš a při montáži ohřeješ píst horkovzdušnou pistolí nebo nasd plamenem a čep tam vsuneš.
 
 
Datum: 30. listopadu 2006 12:13
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
jak píše majo prostě ten stahovák použiješ obráceně. Podle kroužků by to šlo,ale to bys ty kroužky musel mít nový nesjetý.Prostě vem posuvku a změř si průměr válce na tom není nic těžkýho.
 
 
Datum: 17. listopadu 2006 0:17
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Takze prestrcis srubu cez cap,prvu dieru na pieste,ojnica,druha diera,podlozka,matica a pritahujes.Lepsie to neviem popisat.
 
 
Datum: 16. listopadu 2006 22:17
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel9    
Zdarec draci prosim jak mam zjistit jakej mám válec kolikátej výbrus???A kdyz si udělám výbrus kolik minimálne km ho musím zajet protože jeste nemam papíry a nemam ho kde zajet???diky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2006 15:36
 
 
 
 
Jméno: Štěpa      E-mail:      IP: uživatel268    
Kolykátej výbrus zjistíš tak že se podíváš na horu hlavy a tam by mělo být A,B,C NEBO FAKT NEVÍM
 
 
Datum: 15. listopadu 2006 15:36
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
500km je malo.Vravim,aspon tych 1000km
 
 
Datum: 13. listopadu 2006 17:03
 
 
 
 
Jméno: zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Já jsem zajel 500km a bylo to v poho
 
 
Datum: 13. listopadu 2006 16:23
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      IP: uživatel9    
Jo diky a jeste k temu zajetí kolik teda to musí byt minimálne ???
 
 
Datum: 12. listopadu 2006 19:51
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
Zmř si posuvkou vnitřní průměr válce a podle tabulky si zjistíš jaký máš výbrus.Tabulka je tady: http://wiku.ic.cz/navody/pist.htm
 
 
Datum: 12. listopadu 2006 19:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Zabehnut to musis takych 1000-1500km urcite.Aj viac.S tym zistenim ktory mas vybrus ti poradi niekto iny.Ale tusim ze zmeras vnutorny priemer valca a pozres do tabulky.Alebo tak nejak.
 
 
Datum: 12. listopadu 2006 12:29
 
 
 
 
Jméno: skunk.1      E-mail:      IP: uživatel9    
Zdarec darci kdyz dávám nový píst i kroužky tak mám dat i nový čep??A jeste A melo by se to asi zajet že??A kdyz ho budu dávat přez zimu tak to ničemu nevadí??Protože pulim motor a budu muset serizovat předstih a takže budu híbat s pístem?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2006 14:43
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Ked davas novy piest a kruzky,tak vymen aj cap aj poistky piestneho capu.Ked ho vymenis,tak staci,ked primiesas viac oleja.Podla toho,aky davas.
 
 
Datum: 08. listopadu 2006 14:43
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
Jak tlusté má být těsnění pod hlavu a pod válec na 555 ???? Mám pocit že sem tam dal moc tlusté a změnil sem kompresní poměr a kvůli tomu mně to asi blbne. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2006 13:01
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
pod válec papírové těsnění, pod hlavu hliníkové popř. azbestové. pod válec není problém vyklepat (jednodušší však za 10kč koupit)pod hlavu koupit
 
 
Datum: 23. listopadu 2006 13:01
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Podle mého názoru, papírové těsnění pod hlavou nemá co dělat!! Buď měď nebo hlinik!!!!!!
 
 
Datum: 09. listopadu 2006 0:49
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Ked si myslis,ze je to tym tesnenim,tak tam vystrihni nove alebo si kup nove zo shopu a uvidime.
 
 
Datum: 08. listopadu 2006 19:21
 
 
 
 
Jméno: andy      IP: uživatel11    
Nastavoval sem zapalování ,čistil karbec ,dal nové kroužky ........... Ale zdá se my ,že by to mohlo byt tím těsněním ,protože je fakt dost tlusté .
 
 
Datum: 08. listopadu 2006 15:36
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Ja si myslim, to iste.Chyba bude niekde inde.
 
 
Datum: 07. listopadu 2006 20:00
 
 
 
 
Jméno: Wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
Když to těsnění vystříhneš z kreslící čtvrtky a napustíš ho olejem tak by tam mělo vydržet a nebude to tak silný na to aby to změnilo kompresy ne?
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 20:48
 
 
 
 
Jméno: andy.02      IP: uživatel11    
Vystřihnul sem ho z těsnícího papíru ale zdá se mi moc tlustý. jedno pod válec a druhé pod hlavu.Myslím si že to má malý kompresní poměr nechce to do otáček a chcípá to.
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 20:32
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Si si ho vystrihol?Ved ked si tam daval original so shopu,tak nemoze byt tluste.Ibaze by si tam dal dve.Ale aj tak.
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Draci budu tedka menit loziska v motoru a chcu se zeptat, estli to staci normalne vyklepnout a dat tam nove nebo se to musim nejak spesl.. abych neco neposral :-) Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2006 17:24
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel28    
Já sem dal kartery na plech a do trouby,rozehřál na 80 stupnu,zabalena loziska sem dal na 5 min do mrazaku a pak tam sli sami
 
 
Datum: 08. listopadu 2006 17:24
 
 
 
 
Jméno: vyspu      E-mail:      IP: uživatel252    
wiku>já nevim jestli to rezne protože já to hned složim, ale vždycky to je suchý
 
 
Datum: 08. listopadu 2006 15:43
 
 
 
 
Jméno: wiku      E-mail:      IP: uživatel2    
vyspu: taky je dávám do mrazáku,ale pak se mi vždycky obalej takovým ledem a někdy i oreznou když je po namontování neusuším.
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 20:51
 
 
 
 
Jméno: vyspu      E-mail:      IP: uživatel5    
přesně jak píše majo, nemusíš to dávat ani do trouby stačí třeba přenosnej el. vařič a ty nový ložiska ještě dávám asi na půl dne zmrazit do mrazničky, pak tam zapadnou skoro bez pomoci
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 19:13
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Ja som teraz menil loziska aj gufera.Vyberies ich tak,ako pise Wiku a potom das nahriat kartery.Ja som ich dal do truby na pecenie.Daval som to do plynovej,takze neviem,kolko to malo stupnov.Hodis to tam a chvilu to tam nechas.Ja som to vybral,ked som na to naplul a sliny ,,odskocily,,.Vybral som to von(samozrejme v rukaviciach),polozil na stol a naklepal tam loziska.Pockal som,kym to vychladne a dal som tam aj gufera.
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 17:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
No pokud budeš měnit ložiska tyk vyměň i gufera.Prostě vydloubneš gufero ven,a od tý strany co bylo to gufero do ložiska klepneš nějakou kulatinou nebo tak něco.A ono ti vyleze ven
 
 
Datum: 06. listopadu 2006 16:17
 
 
 
 
Jméno: francek      IP: uživatel1    
http://aukro.cz/item136181751_cylinder_jawka_50_tuning_60_cm.html co si o tom myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2006 18:20
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku>Tak si přečti popis, píše tam že to má průměr 40mm což je 2mm více..., zbytku moc nerozumim ale timhle sem si jistej, já vim že to neni 60ccm jednu chvíly tam měl napsaný že to má 55 a teď tam zase píše 60 a když se podiváš na ten obrázek tak vidíš jak je už při 40mm vložka slabá, myslim si že si vzal origo válec podle kterýho udělal fomu a jenom zvětšil vrtámí.....
 
 
Datum: 28. října 2006 18:20
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
vyspu: Při 40mm je to nějakých 55,3ccm.Abys dostal 60ccm musel bys to převrtat na 42mm.Což je nějaký 13-14 výbrus.Takže jestli to je vyrobené tímhle způsobem tak z té vložky už moc nezbylo.A ještě pokud je to převrtaný na 60ccm a je tam seriová hlava tak ti komprese stupne z původních 1:9,2 na 11,9 což se nebude líbit klikovce a ojnici.
 
 
Datum: 28. října 2006 10:38
 
 
 
 
Jméno: Monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no je pravda že de o kvalitu ale jinak se me to celkem líbí, za tisícovku taková parádička, no já bych to bral ;-)
 
 
Datum: 27. října 2006 10:37
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já si myslím že když si necháš originální válec převrtat na 40mm tak dosáhneš stejnýho efektu ale jestli potřebuješ novej válec a hlavu tak si to kup, vyjde tě to levnějc ale nevim jak to je s kvalitou...
 
 
Datum: 26. října 2006 21:20
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci!Chystam sa na zimu pulit motor na mojom Mustangu hlavne kvoli loziskam na kluke,pretoze uz su totalne vybehane.Doma sa mi vala jeden motor na nahradne diely a tak som si povedal,ze si to vyzkusam na nom.Sruby som povoli skoro vsetky okrem dvoch,ktorym som vyvrtal hlavicku.Tak som nasadil vytlacovak klukovky.Pritahujem a pritahujem a ono sa ten vytlacovak ohyba a ohyba.Nijak raz to nechce vyliezt.Skusil som po tom aj klepat drevom.Vysledok ziadny.Stahovak som otocil opacne a zase sa len ohol.Pasovina,z ktorej je vyrobeny je hruba 5mm.Je to malo?Nepozna niekto nejaku fintu ako by ta klukovka povolila?Fakt som z toho zufaly.Zadna cast motora sa od seba uz odlepila.Len ta klukovka tam drzi.Aby som nezabudol...vyklepal som aj tie valceky co su v uchytoch motora. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2006 13:38
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kladivom cez drevo som do toho uz buchal a nepomohlo to.
 
 
Datum: 28. října 2006 13:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Opravdu jsi odšrouboval i ty šrouby u řadícího mechanismu? Jestli je to opravdu tak zrezlý jak říkáš tak bych se nestyděl do tý kliky pratit dřevěnou paličkou a nebo kladívkem přez kus dřeva.
 
 
Datum: 28. října 2006 10:49
 
 
 
 
Jméno: majo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Aj tu.Nie je tam proste nic,co by to drzalo po hromade.Kontroloval som to milion krat.Akurat ma napadlo...ta klukovka je dost zhrdzavena.Predchozi majitel to nechal stat bez valca a hlavy len tak.Rukou sa s nou neda ani hnut.
 
 
Datum: 27. října 2006 13:08
 
 
 
 
Jméno: dachl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar ne že bych s tebe dělal nějakyho vola ale mě se to stalo taky,povolil jsi tu matku na tom vozubenym kolečku ??
 
 
Datum: 26. října 2006 22:48
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel1    
já s kamarádem,když děláme generálku motoru na pionýru, tak za práci bez materiálu si říkáme 600kč odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2006 18:55
 
 
 
 
Jméno: machi      E-mail:      IP: uživatel319    
to ste teda dřeváci to to děláte měsíce né??já to mam hotoví za hodinu a zadarmo (BLBOUNI)
 
 
Datum: 06. prosince 2006 18:55
 
 
 
 
Jméno: veslic      E-mail:      IP: uživatel20    
No 600 to je docela dost, ale když to vydělím dvouma tak to už je přiměřený. Jinak si myslím že nad generálkou jednoho motoru se stráví tak 3-4 čisté hodiny práce, takže vono 80-100kč je docela solidní. Teďka jsem měl rozebranej motor z čz 175 a to je jiný srání se skládáním než u pincka. nevěřily byste ale nejvíc práce mi zabralo dát klikovku do kartenu, tak abych jí nerozházel. To není jako u pincka jen ložisko a gufero, tady u čízy to je ložisko, labyrint a zase ložisko a vono jak jsou ty karteny starý tak to bylo docela těžký tam dát, tak za to bych si teprve účtoval 600kč.
 
 
Datum: 23. října 2006 20:46
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
to máš pravdu,živit se tím tak mě rodina chcípne hlady.Jde o to,že nás to baví, vypadnem na chvílku od rodin,pokecáme a uděláme někomu radost.Ale určitě nám nepočítej hodinový výdělek,nebo budem všem pro srandu.
 
 
Datum: 22. října 2006 18:46
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
To je právě to, že na pionýrech se nedá vydělat. To je srdeční záležitost!!! Jste dva, když sečteš hodiny příprav a práce, vyjde ti hodinově směšná částka!!!
 
 
Datum: 21. října 2006 22:11
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Tento odkaz platí pro předchozí inzerát
 
 
Datum: 21. října 2006 12:35
 
 
 
 
Jméno: Draaaaaak      IP: uživatel1    
Zdarec draci, chtel bych se zeptat kolik muze priblizne stat v servisu vymena vsech gufer, pisnich krouzku, tesneni pod valec a mezi kartery??? Vsechno mam nakoupene jen to vymenit. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2006 20:54
 
 
 
 
Jméno: veslic      E-mail:      IP: uživatel20    
Kolik to stojí v servisu to nevím, ale to si myslím že by byly vyhozený prachy. Jestli si trochu věříš a máš trochu zkušenosti tak to dáš do kupy během 1-2 hodin
 
 
Datum: 23. října 2006 20:54
 
<  342  343  344  345  346  347  348  349  350  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.07.2025 17:35:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu