Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci mam takovej dotaz ja mam ulomenej kousek pístu tam jak je tev vákrojek tak ten rožek..Tak se chcu zeptat jestli to něčemu vadí?????diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2006 20:43
Mno mohlo by to mít vliv na to že píst nebude vyvážený a bude u jedný strany válce dřít trošku víc než u druhý.
Datum: 11. října 2006 20:43
Ja sem chtel vědet jestli se treba nezmení výkon nebo neco takovýho??
Datum: 11. října 2006 15:48
Já to mám taky olámaný a jezdím
Datum: 10. října 2006 21:04
 Někde jsem četl o něčem co se dává mezi válec a hrdlo karburátoru. Měl by to být jednosměrnej ventil aby se palivo nevracelo nahoru myslíte že to jde někde koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2006 20:26
Jméno: šulis
IP: uživatel32
asi mas namysli klapku dava se mezi valec a hrdlo je pak lepsi plneni valce a smes se nevraci do karbecu a i mirne to zvysi vykon mrkni na http://www.sweb.cz/firesnek
Datum: 10. října 2006 20:26
Jméno: šulis
IP: uživatel32
asi mas namysli klapku dava se mezi valec a hrdlo je pak lepsi plneni valce a smes se nevraci do karbecu a i mirne to zvysi vykon mrkni na http://www.sweb.cz/firesnek
Datum: 10. října 2006 20:25
 Zdar draci když dam do valca 3.výbrus. kroužek tak je tam asi tak 2mm mezera tak ten válec má 4 výbrus???nebo jak to je poradte???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:11
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
Podle kroužků to nemůžeš posuzovat!! Bůh ví, jaký máš!! Vem šupléru a měř průměr válce. 38,00 originál, 38,25- první výbrus, 38,50- druhý výbrus, 38,75- třetí výbrus, 39,00- čtvrtý výbrus. Některé firmy dělají výbrusů i víc, ale je to výjmečné. Když dáš do válce nový pístní kroužek pro příslušný výbrus, mezera by měla být 0,2-0,3 mm.
Datum: 09. října 2006 20:11
 Zdar darci prosim vas jakej je rozdil mezi výbrusem?? a že je pincek po kompletní GO dyky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2006 19:02
jak psal Wiku,ale hlavně tam je zgenerálkovaná klikovka, cena g.o klikovky 650,-
Datum: 01. října 2006 19:02
Výbrus znamená že válec je přebroušený,má to nový píst a kroužky. Komletní Go znamená výbrus,nová gufera a ložiska,nová futra v převodovce,nové řadící vidličky a možná i oběhané kolečka,někdy i nová spojka(pokud je oběhaná).
Datum: 30. září 2006 22:17
 Čus draci nevíte kolik stojí výbrus??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2006 21:10
360 pist+ pist. kroužky + čep Krnov
Datum: 18. října 2006 21:10
480 zevsim vsudy rymarov
Datum: 02. října 2006 20:34
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Upřesnuji: 300-350Kč v Ústí nad Labem v Božtěšicích.
Datum: 30. září 2006 13:39
Výbrus+píst,kroužky,čep,segerky=420,-kč v Chrudimi
Datum: 29. září 2006 16:32
450Kč včetně pístní sady v Ahře v Hradci Králové
Datum: 29. září 2006 10:34
Já sem se ptal ve strašnicích a tam mi řekli že za to chtěj 600,-
Datum: 29. září 2006 6:59
Výbrus stojí okolo 300Kč včetně pístní sady.
Datum: 26. září 2006 20:33
 Zdar draci stedioňáci, poraďte jak nejlépe utěsnit koleno výfuku S11 k válci, když to je jen na jeden šroub - plocha rovná ale ta objímka nic moc. A spoj kolena s výfukem ? Nic tam nevleze. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2006 14:12
Datum: 19. září 2006 14:12
Jméno: šulis
IP: uživatel1
 zdar fikaři mám dotaz dá se to bronzový futro na klice nahradit jehlovym ložiskem aniž bych kupoval novou ojnici a jestli se dá to ložisko samostatně koupit díííííkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2006 17:18
draku to nejde pac jehlove ma vetsi prumet, tudiz i ojnici, bud komplet nebo nic, nebo klasiku
Datum: 18. září 2006 17:18
 Cus draci!Tak vcera som to fakt posral.S kamaratom sme sa vecer vozili na mustafovi,isli sme co to dalo,zrazu cesta dolu z hradze tak som tomu ubral potom "lup" a uz nic.dnes som to rozobral a co nevidim zadrety ako hovado(sa zlomila segerovka a uz to bolo).Som sa fakt ako nastval mal som chut hodit ho do Vahu.Ale co uz musim zohnan nove aby sme sa co najskor mohli zase vyvazat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2006 12:54
Tome to ta pruzinka co ti drzi piest z obidvach stran.tak to za co sa to vytahuje
Datum: 17. září 2006 12:54
Jaka se ti zlomila segrovka???
Datum: 17. září 2006 7:16
Ryhy su tam ako svina-ziadny vybrus ale kupim od kamarata secko nove
Datum: 17. září 2006 0:30
Takže musíš zohna? nový piest,krúžky,piestny čap,segrovky a pozrie?,či nie je na valci ryha.Ak je,treba výbrus.Prípadne keď su na ňom lesklé miesta,treba ich jemne ošmirgľova?.To by malo by?,dúfam,všetko.Keby náhodou nie,opravte ma.
Datum: 16. září 2006 17:40
 kucii, tedka sem videl toho new pareza se ctyrtaktem, tak me napadla zbesila vec: nemate nekdo prosimvas vykres toho motoru honda monkey 50ccm? bo jako jestli by sel nabastlit do pincka (hmm, akorat to ma retezovy kolecko na spatny strane...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2006 22:37
http://www.motoscoot.cz/ zeptej se tady výrobce. Napasovat by to tam určitě
Datum: 08. září 2006 22:37
presne,,ale dato fusku ho tam dostat,,pac ma velkou roztec v kostre
Datum: 08. září 2006 9:12
Jméno: Zipoman
IP: uživatel27
Ten motor jsem viděl za 4000Kč (na moto salonu v Praze)
Datum: 07. září 2006 19:23
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel1
 Borci potreboval bych vedet jak mam sundat pist a jestli budu muset pri vymene pistu kupovat novy cep a ty pojistky. Diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 19:08
Čep ani pojistky nemusíš dávat nový.Když to sundaváš tak musíš sundat hlavu válce.Potom odšroubuješ karburátor z válce a poté válec sundáš ůplně.Vezmeš si nějaký špičatý kleště a vyndáš pojistky.Potom vezmeš šroubovák a vytlačíš čep ven a píst ti vypadne.
Datum: 05. ledna 2007 19:08
sory ja sem si to špatne precetl jestli chceš dávat novej píst tak je lepši dát i novej čep
Datum: 22. července 2006 13:11
to musis odělat pojistky a vytlačit ten čep. Ty pojistky kup rači novy a čep nech stary
Datum: 22. července 2006 13:08
 Potřeboval bych přesněji vědět, jakou vůli může mít ojnice (čepy a pouzdra). A jaký to má vliv na chod motoru.Mám totiž teď rozpůlený motor. Protože, jak jsem se zde dočetl, není jednoduchá výměna ani těch čepů s pouzdry, natožpak celé ojnice.... Můj Mustang mi totiž jel každou chvíli jinak.. Chvílu jel dobře, pak zas ne... Hlavně když se zahřál, nebo stál celý den na slunci, tak byl skoro naroztlačitelný (nakopnout šel jen někdy ráno za studena). A často motor tak nějak vynechával - kuckal... musel jsem pořád podřazovat a znovu se rozjíždět a pumpovat benzín....A když jsem ho jednou musel tlačit z práce dom, tak jsem se naštval a rozdělal jsem ho, abych ho pořádně spravil..Ale financí moc není...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2006 19:27
Kroužky můžeš vyměnit kdykoliv když jsou moc opotřebované tak je vyměníš.
Datum: 07. září 2006 19:27
Wiku, díky...Je to tak - taky se mi ozývá cinkání.... Když jsem rozdělal válec, tak jsem zjistil, že je takový lehce rýhatý.. Někde jsem četl, že je dobré to lehce přešmirglovat.No snad to bude lepší, co myslíš? Neměl bych vyměnit i kroužky? Mám dva, měřil jsem válec posuvkou a má 38,50 mm..Takže mám 2 výbrus...Prý nemá smysl měnit kroužky, jen po novém výbrusu, jaký máte názor ? Díky moc za odpovědi.Jsu vděčný.
Datum: 22. července 2006 15:11
Já mám ten čep taky vymlácený a zatím to neřeším.Projevuje se to tak že když jedeš tak se zmotoru ozývá takový cinkání jinak to na nic vliv nemá (myslím).To co popisuješ není následek vymlácenýho čepu.To máš závadu někde v karburátoru nebo v zapalovánjí.Tipoval bych svíčku nebo hladinu v plovákovce
Datum: 22. července 2006 12:46
 Sorry že pořát votravuju ale potřeboval bych poradit jak u fichtla dostat ven ložiska ve kterejch sedí klika.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2006 12:28
Jméno: Wiku
IP: uživatel2
Musíš rozpůlit motor.Pak vezmeš nějakou trubku a třískneš do nich ze strany co je gufero (to musíš vyndat)
Datum: 20. července 2006 12:28
 Zdarec může mi někdo pomoct při půlení motoru u fichtla.Má to vše očesaný a bloky motoru od sebe dostanu cca na 0,7 cm a víc to nejde.Je na to nákej speciální fígl nebo jak se má postupovat ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2006 11:28
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Datum: 19. července 2006 11:28
 Jo dělal jsem motor,určitě mají být kliková ložiska zakryta?Nebo jen s jedné strany?Dal jsem tam v provedení c3,ale ty gufera se vysouvají pořád.Mám zkusit červený těsnící tmel,jak radíš,nebo existuje nějaká substance na bázi teplotně odolného lepidla,poraďprosím.Sony
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2006 14:47
Draku C3 jsou dobra ale zakryty se davala jen na stadiony ale u fichtla jsou nevhodne, jedině to zalep cervenym silikonem to bude drzet jak hrnec na....jinak, davas tam opravdu spravne gufera?
Datum: 18. července 2006 14:47
 Zdarec poradí mi někdo jak mám sundat u fichtla magneto (bez stahováku !!!) ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2006 12:49
Jo díky už to mám sundaný
Datum: 18. července 2006 12:49
myslis asi to co se toci? sundej vacku a nasroubuj do otvoru 8 sroub s dlouhym zavitem a sroubuj a sroubuj pokud tam mas dobre zavit tak to sundas
Datum: 18. července 2006 11:53
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel1
 Zdar borci, nevite jak se sundava segment startovani?? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2006 19:30
do nádoby z benalem dej ten segment startovaní a hod sirku a rychle zdrhej
Datum: 21. července 2006 19:30
draku, nejlip to jde samoukou, to je nejlepsi kdy se budu je vztah mezi fichtlem a clovekem,,sorac driv sem nemohl reagovat
Datum: 18. července 2006 8:57
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel6
Tak uz sem to sundal.
Datum: 17. července 2006 21:52
 Ahoj Fichláci. Netuší znalec, čim by mohlo bejt to, že po zahřátí fichtl nejde točit. Po rovině nedám z dvojky trojku jinde, než z kopce, a lehkej dokopec pokud musim někde vrznout jedna, tak dva tam už nedám. Dikes za nápady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2006 13:13
Jméno: Urvanej
IP: uživatel73
Vejfuky jsem nedávno vypaloval, chudáci chromy, ale čistota je naprostá.Svíčka tam je už hodně dlouho N15C, ale asi zkusim tu 14ku, zatim díky za nápady, o víkendu to zkusim nějak rozžíznout.
Datum: 19. července 2006 13:13
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Zkus se taky podivat jestli nemáš ucpanej vejfuk, kámoš to měl taky ucpaný a nejdřiv se to projevovalo tak jak popisuješ a pak to už nejelo ani studený
Datum: 19. července 2006 9:38
Jakou tam máš svíčku?Já byhc tam pro jistotu koupil úplně novou N14C
Datum: 18. července 2006 23:25
čus chlapi. Seso, zatim tam ten vybrus nemam, šetřim si ho do novýho motoru, jezdim furt na starej už dávno sedlej válec s pístem. S odtrhem a předstihem sem si hrál a ten na to nemá vliv.Že se to přidírá mě taky napadlo, ale najezdil sem s tim takhle už 800Km, to bych to už prodřel. Spíš mě napadá, jestli se tam nějak nepere svíčka, která po zahřátí nepracuje, nebo nestíhá, ale ta má furt sqělou barvu, tak prostě nevim, proto sem se ptal.
Datum: 18. července 2006 12:22
Draku, to bude tim vybrusem ode mne, kazdej vybrus potrebuje zajet,,,,,dal jsi jehlu uplne nahoru at ti tam jde vic paliva at to chladi,,,,,,,,,,,,,a jezdis 40KM v hodine a nebo daas tomu cocinu,,,,dal jsi pist tou sipkou dolu k vyfuku,to pro jistotu
Datum: 18. července 2006 9:05
Hmm zajímavej problém.Možná bych pro jistotu zkontroloval předstih a odtrh.Ale ten olej.... to spíš vypadá že se ti přidírá.Kolik máš najeto po výbrusu? No klaždopádně JÁ bych jako vždy znovu nastavil předstih a odtrh,zkontrolova a vyčistil svíčku a vyčistil a našteloval karbec.Pokud to bude dělat i pak tak bych hledal nějakou jinou příčinu třeba to přidírání.
Datum: 18. července 2006 0:05
Tim "nejde točit" myslim že prostě xindlík netáhne. Ale když zastavim a dám cígo, tak to vychladne a zase to chvíli táhne. Jenže to než ujedu tech 100km v kuse co s nim jezdim, tak bych se ukouřil. Jo a zjistil sem, když sem mu dal lepší olej (nějakej z motorovky) tak to nedělalo tak výrazně.
Datum: 17. července 2006 12:19
 fictlaři zdravím, asi po 200 km jízdy se mi na mojí Jawetě sportce vysouvají gufera s kikové skříně,poraďte jak je zajistit,žádný tmel mi na to nepomáhá.Cybí tam drýžka na segerovku,vwlky motorky to již mají. Díky za rady.Sony
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2006 22:44
Draku, to slyším poprvé, červenej silikon to udrží. Jinak nedělal jsi motor a nové ložiska? Ložiska tam maj být zakrytá
Datum: 14. července 2006 22:44
Jméno: johnyppe
IP: uživatel1
 Zdar borci, dival sem se na puleni motoru jak ho popisuje jeden typek na netu a mel asi stejny problem co ted mam ja, me se ve valci spaluje prevodovy olej, hnusne to smrdi a kape mi mezi valcem a karterama. Asi budu mit taky blbe gufero na klice jak mel on, ale dival sem se na to a myslite ze je nutne pulit cely motor? To gufero je hned pod vikem tak sem mysel ze staci sundat ty kolecka. Nechce se mi pulit cely motor, se bojim ze to nedam dohromady  Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2006 13:11
Jméno: johnyppe
IP: uživatel112
ne benzin to urcite neni, je to ten prevodak.. ja budu ted mit novy valec s vybrusem a novy vyfuk, tak nechcu aby se mi to sralo tim prevodakem.. diky chlapi
Datum: 13. července 2006 13:11
kape mezi válcem a karterama??? myslim že tam by to kapat nemělo, to by ti taky mohlo sát falešnej vzduch a moh by ti tam kapat i benzín což neni moc dobrý pro chod motoru, ty polochy musej bejt rovný a mezi nima těsnění pak by to kapat nemělo
Datum: 12. července 2006 22:38
Jak říkaj kolegové nic na tom není a aspoň ten motor přetěsníš a vyčistíš od stop po tom oleji. Rozebírání se neboj protože když to rozebereš tak už budeš vědět jak to složit.A kdyby ses někde zasek tak se zeptej,my poradíme.
Datum: 12. července 2006 21:14
bych rek ze kdybys to rozdelal a vymenil gufera a pretsnil to tak se nic nestane a uz to urcite kapat nebude a urcite se neboj ze to nezdelas taky sem se poprvy bal ale nic na tom neni !!!! JAWAŘUM A SESOVI ZDAR
Datum: 12. července 2006 19:54
Jasne, on ten borec to mel i s ocistou po oleji, ono to uděla sve ( vyplati se to, pac to je ve vnitr brutus zas) Jinak jestli to hces obýt, tak staci sundat vika a sundat kolecko a rotor a mas to
Datum: 12. července 2006 18:22
 Zdravim. Prosim vás, kde bych sehnal klingerit na těsnění? Nemůžu ho nikde sehnat. Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2006 19:43
draku to fakt nevim,,,,ale jednou tady bude, pac mam na nej zalusk,,,jedine instalateri
Datum: 07. července 2006 19:43
|



|