slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  342  343  344  345  346  347  348  349  350  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci mam takovej dotaz ja mam ulomenej kousek pístu tam jak je tev vákrojek tak ten rožek..Tak se chcu zeptat jestli to něčemu vadí?????diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2006 20:43
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mno mohlo by to mít vliv na to že píst nebude vyvážený a bude u jedný strany válce dřít trošku víc než u druhý.
 
 
Datum: 11. října 2006 20:43
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ja sem chtel vědet jestli se treba nezmení výkon nebo neco takovýho??
 
 
Datum: 11. října 2006 15:48
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to mám taky olámaný a jezdím
 
 
Datum: 10. října 2006 21:04
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Někde jsem četl o něčem co se dává mezi válec a hrdlo karburátoru. Měl by to být jednosměrnej ventil aby se palivo nevracelo nahoru myslíte že to jde někde koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2006 20:26
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel32    
asi mas namysli klapku dava se mezi valec a hrdlo je pak lepsi plneni valce a smes se nevraci do karbecu a i mirne to zvysi vykon mrkni na http://www.sweb.cz/firesnek
 
 
Datum: 10. října 2006 20:26
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel32    
asi mas namysli klapku dava se mezi valec a hrdlo je pak lepsi plneni valce a smes se nevraci do karbecu a i mirne to zvysi vykon mrkni na http://www.sweb.cz/firesnek
 
 
Datum: 10. října 2006 20:25
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci když dam do valca 3.výbrus. kroužek tak je tam asi tak 2mm mezera tak ten válec má 4 výbrus???nebo jak to je poradte??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: TRKY      IP: uživatel21    
Podle kroužků to nemůžeš posuzovat!! Bůh ví, jaký máš!! Vem šupléru a měř průměr válce. 38,00 originál, 38,25- první výbrus, 38,50- druhý výbrus, 38,75- třetí výbrus, 39,00- čtvrtý výbrus. Některé firmy dělají výbrusů i víc, ale je to výjmečné. Když dáš do válce nový pístní kroužek pro příslušný výbrus, mezera by měla být 0,2-0,3 mm.
 
 
Datum: 09. října 2006 20:11
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel1    
Zdar darci prosim vas jakej je rozdil mezi výbrusem?? a že je pincek po kompletní GO dyky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2006 19:02
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
jak psal Wiku,ale hlavně tam je zgenerálkovaná klikovka, cena g.o klikovky 650,-
 
 
Datum: 01. října 2006 19:02
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Výbrus znamená že válec je přebroušený,má to nový píst a kroužky. Komletní Go znamená výbrus,nová gufera a ložiska,nová futra v převodovce,nové řadící vidličky a možná i oběhané kolečka,někdy i nová spojka(pokud je oběhaná).
 
 
Datum: 30. září 2006 22:17
 
 
 
 
Jméno: Apoštol      E-mail:      IP: uživatel1    
Čus draci nevíte kolik stojí výbrus?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2006 21:10
 
 
 
 
Jméno: majvoš ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
360 pist+ pist. kroužky + čep Krnov
 
 
Datum: 18. října 2006 21:10
 
 
 
 
Jméno: paca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
480 zevsim vsudy rymarov
 
 
Datum: 02. října 2006 20:34
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Upřesnuji: 300-350Kč v Ústí nad Labem v Božtěšicích.
 
 
Datum: 30. září 2006 13:39
 
 
 
 
Jméno: pařez      E-mail:      IP: uživatel8    
Výbrus+píst,kroužky,čep,segerky=420,-kč v Chrudimi
 
 
Datum: 29. září 2006 16:32
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
450Kč včetně pístní sady v Ahře v Hradci Králové
 
 
Datum: 29. září 2006 10:34
 
 
 
 
Jméno: m2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já sem se ptal ve strašnicích a tam mi řekli že za to chtěj 600,-
 
 
Datum: 29. září 2006 6:59
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Výbrus stojí okolo 300Kč včetně pístní sady.
 
 
Datum: 26. září 2006 20:33
 
 
 
 
Jméno: ivko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci stedioňáci, poraďte jak nejlépe utěsnit koleno výfuku S11 k válci, když to je jen na jeden šroub - plocha rovná ale ta objímka nic moc. A spoj kolena s výfukem ? Nic tam nevleze. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2006 14:12
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku nejlepsi je ogi mezi kus http://www.sesa-moto.cz/minulost/data/stadion_50_typ_11/katalog/04.jpg ale ten se vzdy ztrati,,,bud azbest snuru a nebo siliko,,,nic jineho nejde
 
 
Datum: 19. září 2006 14:12
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel1    
zdar fikaři mám dotaz dá se to bronzový futro na klice nahradit jehlovym ložiskem aniž bych kupoval novou ojnici a jestli se dá to ložisko samostatně koupit díííííkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to nejde pac jehlove ma vetsi prumet, tudiz i ojnici, bud komplet nebo nic, nebo klasiku
 
 
Datum: 18. září 2006 17:18
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel1    
Cus draci!Tak vcera som to fakt posral.S kamaratom sme sa vecer vozili na mustafovi,isli sme co to dalo,zrazu cesta dolu z hradze tak som tomu ubral potom "lup" a uz nic.dnes som to rozobral a co nevidim zadrety ako hovado(sa zlomila segerovka a uz to bolo).Som sa fakt ako nastval mal som chut hodit ho do Vahu.Ale co uz musim zohnan nove aby sme sa co najskor mohli zase vyvazat :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2006 12:54
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel81    
Tome to ta pruzinka co ti drzi piest z obidvach stran.tak to za co sa to vytahuje :-)
 
 
Datum: 17. září 2006 12:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel9    
Jaka se ti zlomila segrovka???
 
 
Datum: 17. září 2006 7:16
 
 
 
 
Jméno: dragonier      E-mail:      IP: uživatel83    
Ryhy su tam ako svina-ziadny vybrus ale kupim od kamarata secko nove
 
 
Datum: 17. září 2006 0:30
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel3    
Takže musíš zohna? nový piest,krúžky,piestny čap,segrovky a pozrie?,či nie je na valci ryha.Ak je,treba výbrus.Prípadne keď su na ňom lesklé miesta,treba ich jemne ošmirgľova?.To by malo by?,dúfam,všetko.Keby náhodou nie,opravte ma.
 
 
Datum: 16. září 2006 17:40
 
 
 
 
Jméno: Schyzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kucii, tedka sem videl toho new pareza se ctyrtaktem, tak me napadla zbesila vec: nemate nekdo prosimvas vykres toho motoru honda monkey 50ccm? bo jako jestli by sel nabastlit do pincka (hmm, akorat to ma retezovy kolecko na spatny strane...) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.motoscoot.cz/ zeptej se tady výrobce. Napasovat by to tam určitě
 
 
Datum: 08. září 2006 22:37
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
presne,,ale dato fusku ho tam dostat,,pac ma velkou roztec v kostre
 
 
Datum: 08. září 2006 9:12
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      IP: uživatel27    
Ten motor jsem viděl za 4000Kč (na moto salonu v Praze)
 
 
Datum: 07. září 2006 19:23
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
Borci potreboval bych vedet jak mam sundat pist a jestli budu muset pri vymene pistu kupovat novy cep a ty pojistky. Diky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2007 19:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel373    
Čep ani pojistky nemusíš dávat nový.Když to sundaváš tak musíš sundat hlavu válce.Potom odšroubuješ karburátor z válce a poté válec sundáš ůplně.Vezmeš si nějaký špičatý kleště a vyndáš pojistky.Potom vezmeš šroubovák a vytlačíš čep ven a píst ti vypadne.
 
 
Datum: 05. ledna 2007 19:08
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sory ja sem si to špatne precetl jestli chceš dávat novej píst tak je lepši dát i novej čep
 
 
Datum: 22. července 2006 13:11
 
 
 
 
Jméno: skunk.1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to musis odělat pojistky a vytlačit ten čep. Ty pojistky kup rači novy a čep nech stary
 
 
Datum: 22. července 2006 13:08
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Potřeboval bych přesněji vědět, jakou vůli může mít ojnice (čepy a pouzdra). A jaký to má vliv na chod motoru.Mám totiž teď rozpůlený motor. Protože, jak jsem se zde dočetl, není jednoduchá výměna ani těch čepů s pouzdry, natožpak celé ojnice.... Můj Mustang mi totiž jel každou chvíli jinak.. Chvílu jel dobře, pak zas ne... Hlavně když se zahřál, nebo stál celý den na slunci, tak byl skoro naroztlačitelný (nakopnout šel jen někdy ráno za studena). A často motor tak nějak vynechával - kuckal... musel jsem pořád podřazovat a znovu se rozjíždět a pumpovat benzín....A když jsem ho jednou musel tlačit z práce dom, tak jsem se naštval a rozdělal jsem ho, abych ho pořádně spravil..Ale financí moc není... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2006 19:27
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      E-mail:      IP: uživatel27    
Kroužky můžeš vyměnit kdykoliv když jsou moc opotřebované tak je vyměníš.
 
 
Datum: 07. září 2006 19:27
 
 
 
 
Jméno: Tondajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Wiku, díky...Je to tak - taky se mi ozývá cinkání.... Když jsem rozdělal válec, tak jsem zjistil, že je takový lehce rýhatý.. Někde jsem četl, že je dobré to lehce přešmirglovat.No snad to bude lepší, co myslíš? Neměl bych vyměnit i kroužky? Mám dva, měřil jsem válec posuvkou a má 38,50 mm..Takže mám 2 výbrus...Prý nemá smysl měnit kroužky, jen po novém výbrusu, jaký máte názor ? Díky moc za odpovědi.Jsu vděčný.
 
 
Datum: 22. července 2006 15:11
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já mám ten čep taky vymlácený a zatím to neřeším.Projevuje se to tak že když jedeš tak se zmotoru ozývá takový cinkání jinak to na nic vliv nemá (myslím).To co popisuješ není následek vymlácenýho čepu.To máš závadu někde v karburátoru nebo v zapalovánjí.Tipoval bych svíčku nebo hladinu v plovákovce
 
 
Datum: 22. července 2006 12:46
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel1    
Sorry že pořát votravuju ale potřeboval bych poradit jak u fichtla dostat ven ložiska ve kterejch sedí klika. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2006 12:28
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel2    
Musíš rozpůlit motor.Pak vezmeš nějakou trubku a třískneš do nich ze strany co je gufero (to musíš vyndat)
 
 
Datum: 20. července 2006 12:28
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel1    
Zdarec může mi někdo pomoct při půlení motoru u fichtla.Má to vše očesaný a bloky motoru od sebe dostanu cca na 0,7 cm a víc to nejde.Je na to nákej speciální fígl nebo jak se má postupovat ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2006 11:28
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Zdar mrkni na http://www.sweb.cz/m.b.simpson/vozitka/postup/fichtlapul/index.htm tu mas popsany to puleni tos ja sem to udelal tak jak tam, dal sem pasovinu na dva srouby leveho vika a vytlacil kliku a pak sem to normalne takovou kovovou tyckou rozpulil.
 
 
Datum: 19. července 2006 11:28
 
 
 
 
Jméno: sony      E-mail:      IP: uživatel1    
Jo dělal jsem motor,určitě mají být kliková ložiska zakryta?Nebo jen s jedné strany?Dal jsem tam v provedení c3,ale ty gufera se vysouvají pořád.Mám zkusit červený těsnící tmel,jak radíš,nebo existuje nějaká substance na bázi teplotně odolného lepidla,poraďprosím.Sony odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2006 14:47
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku C3 jsou dobra ale zakryty se davala jen na stadiony ale u fichtla jsou nevhodne, jedině to zalep cervenym silikonem to bude drzet jak hrnec na....jinak, davas tam opravdu spravne gufera?
 
 
Datum: 18. července 2006 14:47
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel1    
Zdarec poradí mi někdo jak mám sundat u fichtla magneto (bez stahováku !!!) ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2006 12:49
 
 
 
 
Jméno: M      IP: uživatel103    
Jo díky už to mám sundaný
 
 
Datum: 18. července 2006 12:49
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslis asi to co se toci? sundej vacku a nasroubuj do otvoru 8 sroub s dlouhym zavitem a sroubuj a sroubuj pokud tam mas dobre zavit tak to sundas
 
 
Datum: 18. července 2006 11:53
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel1    
Zdar borci, nevite jak se sundava segment startovani?? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2006 19:30
 
 
 
 
Jméno: nepstr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
do nádoby z benalem dej ten segment startovaní a hod sirku a rychle zdrhej
 
 
Datum: 21. července 2006 19:30
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku, nejlip to jde samoukou, to je nejlepsi kdy se budu je vztah mezi fichtlem a clovekem,,sorac driv sem nemohl reagovat
 
 
Datum: 18. července 2006 8:57
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel6    
Tak uz sem to sundal.
 
 
Datum: 17. července 2006 21:52
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Fichláci. Netuší znalec, čim by mohlo bejt to, že po zahřátí fichtl nejde točit. Po rovině nedám z dvojky trojku jinde, než z kopce, a lehkej dokopec pokud musim někde vrznout jedna, tak dva tam už nedám. Dikes za nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2006 13:13
 
 
 
 
Jméno: Urvanej      IP: uživatel73    
Vejfuky jsem nedávno vypaloval, chudáci chromy, ale čistota je naprostá.Svíčka tam je už hodně dlouho N15C, ale asi zkusim tu 14ku, zatim díky za nápady, o víkendu to zkusim nějak rozžíznout.
 
 
Datum: 19. července 2006 13:13
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel5    
Zkus se taky podivat jestli nemáš ucpanej vejfuk, kámoš to měl taky ucpaný a nejdřiv se to projevovalo tak jak popisuješ a pak to už nejelo ani studený
 
 
Datum: 19. července 2006 9:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jakou tam máš svíčku?Já byhc tam pro jistotu koupil úplně novou N14C
 
 
Datum: 18. července 2006 23:25
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus chlapi. Seso, zatim tam ten vybrus nemam, šetřim si ho do novýho motoru, jezdim furt na starej už dávno sedlej válec s pístem. S odtrhem a předstihem sem si hrál a ten na to nemá vliv.Že se to přidírá mě taky napadlo, ale najezdil sem s tim takhle už 800Km, to bych to už prodřel. Spíš mě napadá, jestli se tam nějak nepere svíčka, která po zahřátí nepracuje, nebo nestíhá, ale ta má furt sqělou barvu, tak prostě nevim, proto sem se ptal.
 
 
Datum: 18. července 2006 12:22
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, to bude tim vybrusem ode mne, kazdej vybrus potrebuje zajet,,,,,dal jsi jehlu uplne nahoru at ti tam jde vic paliva at to chladi,,,,,,,,,,,,,a jezdis 40KM v hodine a nebo daas tomu cocinu,,,,dal jsi pist tou sipkou dolu k vyfuku,to pro jistotu
 
 
Datum: 18. července 2006 9:05
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hmm zajímavej problém.Možná bych pro jistotu zkontroloval předstih a odtrh.Ale ten olej.... to spíš vypadá že se ti přidírá.Kolik máš najeto po výbrusu? No klaždopádně JÁ bych jako vždy znovu nastavil předstih a odtrh,zkontrolova a vyčistil svíčku a vyčistil a našteloval karbec.Pokud to bude dělat i pak tak bych hledal nějakou jinou příčinu třeba to přidírání.
 
 
Datum: 18. července 2006 0:05
 
 
 
 
Jméno: Urvanej ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tim "nejde točit" myslim že prostě xindlík netáhne. Ale když zastavim a dám cígo, tak to vychladne a zase to chvíli táhne. Jenže to než ujedu tech 100km v kuse co s nim jezdim, tak bych se ukouřil. Jo a zjistil sem, když sem mu dal lepší olej (nějakej z motorovky) tak to nedělalo tak výrazně.
 
 
Datum: 17. července 2006 12:19
 
 
 
 
Jméno: sony      E-mail:      IP: uživatel1    
fictlaři zdravím, asi po 200 km jízdy se mi na mojí Jawetě sportce vysouvají gufera s kikové skříně,poraďte jak je zajistit,žádný tmel mi na to nepomáhá.Cybí tam drýžka na segerovku,vwlky motorky to již mají. Díky za rady.Sony odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2006 22:44
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draku, to slyším poprvé, červenej silikon to udrží. Jinak nedělal jsi motor a nové ložiska? Ložiska tam maj být zakrytá
 
 
Datum: 14. července 2006 22:44
 
 
 
 
Jméno: johnyppe      IP: uživatel1    
Zdar borci, dival sem se na puleni motoru jak ho popisuje jeden typek na netu a mel asi stejny problem co ted mam ja, me se ve valci spaluje prevodovy olej, hnusne to smrdi a kape mi mezi valcem a karterama. Asi budu mit taky blbe gufero na klice jak mel on, ale dival sem se na to a myslite ze je nutne pulit cely motor? To gufero je hned pod vikem tak sem mysel ze staci sundat ty kolecka. Nechce se mi pulit cely motor, se bojim ze to nedam dohromady :-) Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2006 13:11
 
 
 
 
Jméno: johnyppe      IP: uživatel112    
ne benzin to urcite neni, je to ten prevodak.. ja budu ted mit novy valec s vybrusem a novy vyfuk, tak nechcu aby se mi to sralo tim prevodakem.. diky chlapi :-)
 
 
Datum: 13. července 2006 13:11
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kape mezi válcem a karterama??? myslim že tam by to kapat nemělo, to by ti taky mohlo sát falešnej vzduch a moh by ti tam kapat i benzín což neni moc dobrý pro chod motoru, ty polochy musej bejt rovný a mezi nima těsnění pak by to kapat nemělo
 
 
Datum: 12. července 2006 22:38
 
 
 
 
Jméno: Wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak říkaj kolegové nic na tom není a aspoň ten motor přetěsníš a vyčistíš od stop po tom oleji. Rozebírání se neboj protože když to rozebereš tak už budeš vědět jak to složit.A kdyby ses někde zasek tak se zeptej,my poradíme.
 
 
Datum: 12. července 2006 21:14
 
 
 
 
Jméno: ZdenyRider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bych rek ze kdybys to rozdelal a vymenil gufera a pretsnil to tak se nic nestane a uz to urcite kapat nebude a urcite se neboj ze to nezdelas taky sem se poprvy bal ale nic na tom neni !!!! JAWAŘUM A SESOVI ZDAR
 
 
Datum: 12. července 2006 19:54
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jasne, on ten borec to mel i s ocistou po oleji, ono to uděla sve ( vyplati se to, pac to je ve vnitr brutus zas) Jinak jestli to hces obýt, tak staci sundat vika a sundat kolecko a rotor a mas to
 
 
Datum: 12. července 2006 18:22
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel1    
Zdravim. Prosim vás, kde bych sehnal klingerit na těsnění? Nemůžu ho nikde sehnat. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2006 19:43
 
 
 
 
Jméno: sesa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
draku to fakt nevim,,,,ale jednou tady bude, pac mam na nej zalusk,,,jedine instalateri
 
 
Datum: 07. července 2006 19:43
 
<  342  343  344  345  346  347  348  349  350  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.07.2025 17:38:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu