|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim, po složení motoru ( výměna ložisek a gufer), tak první jízda dopadla tak, že po cca 10min jízde jsem přijel dom a koukal jsem, z motoru se prachsprotě kouřilo. V místě uložení kliky. V toimhle míste horký , válec až vřelý :-/ čím to muže byt způsobené? žebych natloukl moc gufera na ložiska a nějak by se to přidíralo?. Má někdo podobné zkušenosti? kvalty 1-2 jdou jakš takš roztáhnout pěkně 3 už do otáček nedostanu ( může to být odtrhem neno předstihem). Ale zaráží, mě to přehřívání. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 13:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 pokud ty ložiska přidřel, tak nevím jestli se to rozchodí
Datum: 02. května 2013 13:48
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Ložiska jsou mazané směsí tak přilej do benzínu trochu oleje navíc.
Datum: 02. května 2013 8:18
 nebo že by se přidíraly ložiska?... ty jsou mazané od kliky ne?
Datum: 01. května 2013 21:00
 anoi jsou zároven s blokem.... zkusim zítra po chvilách jezdit, snad se to rozchodí... předstih zkontrolu
Datum: 01. května 2013 20:13
 skontroluj předstih, velkej způsobuje přehřívání a jinak to že točí stuha je poměrně normální (pokud teda nemáš moc zaražený ty gufera,jsou zároveň s blokem? )
Datum: 01. května 2013 18:48
 nene píst je dán dobře, kroužky jsou celé  výfuk čištěn. Klika se točí docela ztuha. ano, jsou tam ložiska C3
Datum: 01. května 2013 17:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 no co vytoč svíčku a skus jakou silou se ti pohybuje klika ložiska na ní jsou c 3 že
Datum: 01. května 2013 17:30
Jméno: lukas
IP: uživatel15433
 nemůžeš ho tolik točit, nemáš otočený píst nebo prdlý kroužek, popř. máš párové kartery ?? kolik mažeš ?? ucpaný výfuk .....
Datum: 01. května 2013 17:29
Jméno: Filda
IP: uživatel15222
 Zdar draci, mam na ČZ potečený výfuk od kyseliny z baterky (neni odemně) zkoušel jsem to rozleštit silichromem i sitolem, ale nepomohlo, asi je to moc zažrané do toho chromu, neznáte někdo nějaký přípravek nebo způsob jakým by to třeba mohlo jít? Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 13:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 pokut to nesežralo celou vrstvu chromu tak jedině lešták do brusky...přip hadrový ne na svary a skusit to sebrousit ..leštit líp řečeno a doufat že na tebe nevykoukne měd taky si někde sežen roztok modre skalice s vodou a celej výfuk s ní poři a pokut se ti někde udělaj tmave fleky je to měd požitá jako zaklad pod chrom ktera s roztokem reaguje narozdíl od chromu a je to v...
Datum: 01. května 2013 13:51
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 Zdravím, jak nejlíp vyčistit výfuk??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 17:08
 hydroxidem sodným na čištění odpadů. Ale bacha žere stříbřenku, když ti to uteče!!
Datum: 30. dubna 2013 17:08
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Až se ti bude zdát, že to nehoří, kor když zrovna fouká, nebo to vypaluješ na průvanu, nekoukat se do toho, to je opravdu špatnej nápad. (to jen tak, je neuvěřitelný, co lidi občas napadne za kravinu).
Datum: 30. dubna 2013 0:12
 benzínem to taky de, ale davej bacha at ti to nesežehne chlupy na noze jak mi
Datum: 29. dubna 2013 23:04
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 Díky
Datum: 29. dubna 2013 21:35
 Je to jednoduché- zděláš vejfuk i s kolenem. Z výfuku vytáhneš tlumi, do kastrolu ho dáš, poliješ petrolejem a zapálíš aby se karbon dobře odpálil. Můžeš použít i plyn s hořákem pokud máš. Pak do výfuku nalijes taky petrolej a pomalu zapálíš- hlavně bacha ať si nic neuděláš. Jiank i na výfuk můžeš použít hořák. S kolenem to bude horší- ale mě fungovalo roztřepené brzdové lanko ze škodovky upnuté do vrtačky
Datum: 29. dubna 2013 21:26
 Zdravim,chci se zeptat je normálni, že když nechám fichtla brblat na stojanu na volnoběh tak asi za pár minut se válec s hlavou ohřeje na tolik,že se na něm nedá udržet ruka?? Nebo je to známka přidírání?.dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 1:13
 Nó od oka to mohlo být cca 1-3min. Právě mě jen zarazilo, že ta teplota je taková za takovou chvilku. Uvidiim ráno během jizdy
Datum: 30. dubna 2013 1:13
 je to blbost takhle to zkoušet... přehřátí a přidírání poznáš jízdou...
Datum: 29. dubna 2013 21:24
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 nevim jak dlouho trvá (pár minut) ale válec na takovych strojich se chladi vzduchem za jízdy takže neni dobry to nechavat zbytečně par minut na stojanu, ale asi nikdy sem to nezkoušel jestli se da udržet ruka v takovym připadě
Datum: 29. dubna 2013 21:19
 zdar draci mám tokový problém.
na fechtlu ujedu 15km a přestane na trojku tahat a motor uplně vynechá musím podřadit na dvojku a zas to roztáhnout a trojka po chvíli zas vynechá. nwm čim to može byt před 200km jsem měnil píst s kroužkama.a začalo to dělat až poslední dobou jinak to jelo uplně nádherně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 21:54
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 na to by ti pomohlo vyčistit výfuk a FILTER a mělo by to jet pokud máš jinak vše OK
Datum: 30. dubna 2013 21:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 tvl 15km a rvat to na 3 byt jen 3 4 vždyt to musí být přehřáty kor s tešnejším pístem a kruhy ...za mě víc mazat malinko obohatit směs a otočit zapalkem k zadnímu kolu....
Datum: 29. dubna 2013 19:44
Jméno: pavel_k
IP: uživatel15078
 Zdar draci,nemate nekdo vykres(schema) na nejakou slusnou upravu valce na pionyra,treba nejaky 4kanal.Chci si ten valec udelat sam,at z toha mam trochu radost.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:01
 Moje slova...plný souhlas... jinak návod na 4K je na webu jawa-50.cz ...ale řeknu ti,že ani po více jak dvouleté praxi v úpravě dvoukanálů bych se do toho 4K nepustil a když jo,tak ne v týhle verzi....
Datum: 29. dubna 2013 11:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Bez zkusenosti bych se na 4k vyprd. Zacal bych obyc. 2K valcem s origo prefukama, kde si bych si pohral s vyfuk. kanalem a sanim. Aspon zjistis, jak se to chova. A do zacataku ani nemusis vylisovat vlozku.
Datum: 29. dubna 2013 10:46
 zdar draci mam takovy problem, mam ČZ 125 B jezdi vždy tak 10minut pak chcípne a už ji minimálně 3-4hodiny nenastartuju. jiskru háže pořád benzín tam jde ale motor nenaskočí nemá ani snahu už jsem vyměnil i svíčku,faju,zkoušel předstih ale pořád to samé, a už fakt nwm čím by to mohlo byt. dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 jinak jezdíš doufám neodrušenou fajfku že .... takovou tu kratkou jestli jsi jezdil odrušenou dlouhou tak ta nemá na zettce 125 150 co dělat a tu cívku ku... nedokažu říct proč vysvětloval sem si to zpětným odporem ostatní poradí ale odrušená fajfka nedělala dobrotu.....jestli mužu poradit
Datum: 28. dubna 2013 14:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle258! Ešče to skus bez fajky! Esli to nepomože, toš potom tu cívku! Toš tak.
Datum: 28. dubna 2013 13:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 dělá to fakt zapalovací cívka jak se to ohřeje vzroste odpor a poklesne kvalita jiskry a ve válci to nepálí .... pokud máš založní indučku do jawy či dokonce škodovky mužeš jí chytit paskou na předek rámu a připojit na vysokonapětovej kabel z motoru a kostru a zas na svíčku a uvidíš že to pojede ....z puvodního zapalka to dostává impulz a 2 indučka ho nasobí.... jinak bud novou cívku anebo převinout pokut stojíš o originál.....
Datum: 28. dubna 2013 10:59
 Ono to venku může házet jiskru, ale pod tlakem ne...já bych to viděl na tu cívku
Datum: 28. dubna 2013 10:42
 dobře ale to by neházalo jiskru.. kdyby přestala jít....... a ono to pořád háže... nemože to byt i třeba v guferoch?
Datum: 28. dubna 2013 10:40
 Problém docela často bývá v zapalovací cívce...
Datum: 28. dubna 2013 10:27
 Zdar chlapi.Máte někdo zkušenost s přelisováním zadní vidlice?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 19:58
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, prosím vás, nevíte o někom, kdo renovuje, nebo dělá opravy klikových hřídelí v okolí Telče nebo Dačic? Dneska jsem dal dolů válec a píst (pio) a zjistil jsem, že oko ojnice má uplně vytahaný oko s čepem  . Popřípadě mi poradte, jakou mám koupit ojnici a na kolik mě ta celá sranda i s opravou vyjde. Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:48
Jméno: Daniel
IP: uživatel15415
 Přesně tak .. Posílá to Ampapovi .. A nebo kdybys měl cestu do Třebíče, tak Pražan .. A myslím, že ti tam dá CKR, takže cena ojnice plus něco na práci no ..
Datum: 27. dubna 2013 15:48
Jméno: pepa
IP: uživatel15414
 zplod dřevěnou bedínku a mužeš si klikaře vybírat a možná ušetříš par stokorun za mě 700 1000 podle toho jak se zadaří
Datum: 27. dubna 2013 15:48
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Předpokládám, že Tomex, že?
Datum: 27. dubna 2013 15:42
Jméno: Daniel
IP: uživatel15415
 Dačice Mototechna .. posílá to opravovat ..
Datum: 27. dubna 2013 15:38
 Zdar, jake mate zkusenosti s klikama odsud? CKR na jehlach, komplet klika, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:45
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 je o dost kvalitnější nešš puvodní aspon co se ojnice týče protože je od firmi co používá materialy i do moderních motorek... vyší cenu jde srovnat jen takovým detailem že po záběhu lze mazat 1:40 a těch pár stovek se ti vrátí jen na oleji .... jen bych místo volných jehel použil ložisko s klecí je to o dost jednoduší a nulová možnost že sy jehličky vysipeš do motoru.....
Datum: 28. dubna 2013 9:45
 zdravim tak sem si nechal udelat vybrus a nejak sem se nemohl moc dohledat nikde jak je to nejlepsi zajizdet či co použivat za olej do benzinu. nekde sem se docetl ze M2t je naprd tak se chcu zeptat co pouzivate vy jestli m2t nebo neco jinyho  a jeste k tomu vybrusu ten valeček co drži píst na klikovce ten je asi na vsechny stejnej ne ? a mel by v pístu drzet nebo by se mel protáčet? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 15:55
 dikec
Datum: 26. dubna 2013 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 sem to radil tobě  za mě čep v pístu napevno podívej se dolu proš a mysli..sem línej to psat 2 krát
Datum: 25. dubna 2013 17:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ten váleček ti každá lepší brusírna dá novej např motodíli votice ..cena cca 500...za brus ..poměř benzínu a oleje je 1.25 M 2 t je střed lepší a jen nepatrně dražší je mogul tsf... kupuj vždy lytrovky... a v pístu by se ti točit neměl....nedávno sem tu psal proč...hledej šmudlo
Datum: 25. dubna 2013 17:06
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 Zdar ,, jak co nejlíp vyndat gufera vod klikovky abych to nemusel půlit nákej nenáročnej způsob?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 22:31
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 pokut máš kulatou jawu či pioníra je to docela snadný na nich vyměníš vše bez pulení sundáš zapalko a spojku s primárem a gufera vyloupeš ven a dáš nová ...problém je u stroju jako 477 476 anebo 90 roadster u nich jsou gufera ze strany od klkovky a bez pulení je neviměníš
Datum: 24. dubna 2013 22:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 já kdyz menim, tak bud sroubovákem podebírám anebo malým imbusem a následně šroubovák
Datum: 24. dubna 2013 22:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 ajo to s těma šroubama to mi upa vypadlo díkec
Datum: 24. dubna 2013 21:19
 vyloupnout šroubovákem ale strávíš nad tím čas aby jsi si neponičil domeček pro gufero  nebo třeba malinký rázový kladivo...
Datum: 24. dubna 2013 20:05
 Zavrtat vrut a vyškubnout kleštěma...
Datum: 24. dubna 2013 20:03
 já to postříkal WDčkem nechal jsem to chvilku a pak vyloupl šroubovákem. Ovšem potom už jsou nepoužitelný to dá rozum. Toť moje metoda
Datum: 24. dubna 2013 20:00
 Zdravím draci mám Čz 125/476 a podfukujou mi gufera na klice a nevím jak je vyměnit mohli byste mi prosím poradit ??
za odpověď děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:11
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 podrobnosti napíšu zítra až to projedu pač si nejsem přesně jistej jak se to projevuje jen vím to že to ztrácí výkon a u fichtla mi to zbůsobovalo to že to přisávalo falešnej vzduch tak proto sem psal ty gufera
Datum: 23. dubna 2013 21:11
 Popiš to podrobněji...kdy ztrácí výkon, jak moc, vynechává? Kolísaji otáčky?
Datum: 23. dubna 2013 20:57
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 no jakoby to ztrácí výkon a jeden chlap mi říkal že to bude prý těma guferama proto sem se ptal ale pokud by byli i jiný nápady čím by to mohlo být byl bych moc rád
Datum: 23. dubna 2013 20:54
 To může být všechno od brzd po nevim co...popiš víc ten problém a něco vymyslíme
Datum: 23. dubna 2013 20:36
Jméno: martin46
IP: uživatel15043
 dík no a čím by to mohlo jinak být protože to moc nejede takže si myslím že to přisává vzduch
Datum: 23. dubna 2013 20:07
 Na jedno se dostaneš bez půlení, na zbylá dvě musíš půlit motor...teda za předpokladu že je to způsobeno guferama...
Datum: 23. dubna 2013 20:03
 zdravim mam dotaz dnes se me zadřel pist a jak je na klikovce ten valeček co drži píst a klouže v takove mosazne vložce ktera ma uprostřed kanalek a dvě dirky hadam že na mazání. da se ta vložka vyměnit? připadne jak ju mam (čim) nejlip vydělat abych ju nezničil . nebo budu muset vyměnit celou kliku? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 11:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 hlavně si v krámě vyber futro do ktereho pujde pístní čep asunout ....je vystružene ne polotovar....a místo vrtání dirky budeš přořezávat drážku pilkou.....coč je take řešení...
Datum: 24. dubna 2013 11:29
 dikec
Datum: 23. dubna 2013 21:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
Datum: 23. dubna 2013 20:51
Jméno: Aleš
IP: uživatel15395
 Nazdar chlapi. Navíte náhodou někdo jaky je max výbrus na jawu pařez 555? nejni 41,5 už moc?? diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 18:54
Jméno: Johny
IP: uživatel15395
 Dik
Datum: 24. dubna 2013 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Jak se to veme,ale 41mm bezpečně jo. Nezapomínej na hlavu a origo ojnice toho taky moc nevydrží. Jinak až 45mm,ale už to není jen o výměně pístu za větší
Datum: 23. dubna 2013 18:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj draci, mám problém s ČZ 175/477, dal jsem válec na výbrus, ale.. ihned po nasazení to šlo jakš takš a ujel asi na 3x 20km a teď ?.. jakoby to mělo malou kompresi a nenasaje to směs do válce, jen odkapává ze strany u sání na bloky motoru, zaboha to nejde natočit, ikdyž stříknu benzín rovnou do válce, jakmile však ohřeju válec horkovzdušnou pistolí, tak chytí na první drbnutí, motor jde kultivovaně, nikdě nic nezvoní, svíčka po jízdě cihlová, jde pěkně za plynem, ale za studena ji prostě nenatočim, po cca 5-10min. chodu na volnoběh motor zhasne, svíčka černá a oblemcaná tekutým dehtem-nikoli suchým.. Ochudit směs se bojím vzhledem k novému výbrusu - nastaveno dle hodnot v manuálu. Stalo se Vám někdy něco podobnýho. Nikdy jsem se s tím nesetkal, napadá mě jediná možnost a to, že ten výbrus je moc volnej popř. špatně vybroušenej a pak to netěsní a nemá kompres. Myslíte, že by pomohla výměna kroužků?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Tak a teď babo raď.. přijdu k motorce, šlápnu a chytla, počkal jsem hodinu až vychladne, šlápnu a zase chytla, myslím, že je pro problému, jen nechápu co za tím stálo, protože jsem s tím neudělal vůbec nic  Chybu v karburátoru jsem ale vyloučil hned zkraje, ten byl nastavenej dobře, předtím to jelo jak z praku, jen už to příšerně zvonilo, nyní jsem jen nastavil bohatší směs pro záběh. Pokud mě to zas nějak vytrestá, dozvíte se o tom jako první, jinak díky za rady..
Datum: 23. dubna 2013 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Jednoznačně karbec. S výbrusem to nemá nic společnýho.
Datum: 23. dubna 2013 20:27
 Na výbrus bych to nesváděl. Tenhle motor jsem měl na stole už mnohokrát a špatnej rozhodně neni. Na záběh u tohohle stroje stačí v pohodě 1:33. A nechávat mašinu po výbrusu blafat 10 minut na místě bych asi taky neviděl jako nejlepší řešení. Osobně bych ještě jednou pořádně zkontroloval karburátor...
Datum: 23. dubna 2013 20:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 To gufero mě taky napadlo, ale zas ty otáčky by pak různě stoupaly a kolísaly, kdyby to někde sálo, ten motor jde fakt pěkně, jen za studena ani nehlesne, budu to zkoušet pomalu zajíždět a doufat, že je ten výbrus jen špatně udělanej a sedne si to. Tenhle motor jsem na stole ještě neměl a prej ani není o co stát.. Olej v převodovce vypadá, že neubývá, hulí to dost, ale to je tím, že je tam M2T 1:25 a ještě bohatá směs.
Datum: 23. dubna 2013 19:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 neubejvá nepřibejvá olej? 477 ma zapeklitá gufera a musý se pulit jsou zevnitř ..... nekouří to moc? jinak co se kroužku týče pokut ze 3 čvrtin neprosvítaj pokut je dáš do válce tak by to mělo být cajk.... no a pokut píst má okolo 2 desetin vuli měřeno šuplerou je to ok.... prostě bys to musel mýt menší či větší o výbrus..tj cca 0,2mm ...ja to vidím na neradostnou událost že jak to dostalo tlaky po brusu sežralo to gufero u jawky je to řešitelne docela dobře....ale zrovna 477 je pitomá..ale šahni si do svědomí sám na dalku je to jen nápad...
Datum: 23. dubna 2013 17:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Bez svíčky se točí absolutně bez odporu, klika je ok, dělal jsem pouze výbrus. Svíčka N15, N14, N17 - a u všech je to stejné, po zahřátí válce horkovzduškou jde motor nastartovat na první cvrknutí a jede stejně dobře na všechny typy bez rozdílu, těsnění pod válcem nové, hlava nasazena též dobře, žádného poškození jsem si na dosedacích plochách nevšiml. Jiskra je opravdu pěkná, seřídit to umím, nejsem úplnej začátečník, ale tohle prostě nedávam, myslím, že je opravdu chyba v tom vybrusu. Elektriku jsem procházel několikrát, ta je ok.
Datum: 23. dubna 2013 16:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 jden ti volně protočit motrem když vytočíš svíci bez odporu? neuvolnil sys někde elektriku spíš jak to měl rozdělaný a svíčku máš spravnou? s kratkym zavitem....mě to tahne k nevhodne svíci....
Datum: 23. dubna 2013 16:21
Jméno: Martin
IP: uživatel15388
 zdravim draci chci udelat vybrus a mam tu 2 valce jeden 37mm druhej 39mm jakej mam nechat vybrousit bude ten 39mm lepsi? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:10
Jméno: standa
IP: uživatel15389
 Vyber ten co je míň dojebanej...eventuelně koukni kterej z nich má přefuky na středu - nepootočená vložka - a jestli jsou souměrný...případně ještě porovnej kterej má lepší sací a vejfukovej kanál...jestli to neni nějak okousaný,okopaný od kroužku atd... Jak je to okopaný od kroužku tak je kanál z výroby blbě udělanej... A nebo si hoď korunou,to je taky dobrý
Datum: 23. dubna 2013 11:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 je šumák co to má ted..vybírej podle stavu at maj žebra neposekane dosedací plochy a dobre štefty jinak je to upně šumák
Datum: 22. dubna 2013 22:07
 moc se nesmej dacane.. taky sem mel jeden válec který měl 37 a nejaké drobné
Datum: 22. dubna 2013 20:41
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
Datum: 22. dubna 2013 18:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 to jsi ten první válec vypral? že se ti srazil na 37mm?
Datum: 22. dubna 2013 17:27
 oba výbrusy budou stejné, ten s většim vrtánim bude mít větší obsah o trošičku,ten s menšim můžeš ještě víckrát poslat na výbrus
Datum: 22. dubna 2013 16:11
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 Zdravím, chci se zeptat, jestli má být pístní čep v pístu natěsno, nebo může být volnější ? Mám totiž nový píst a při montáži šel celkem hladce . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 za mě pokut je v ojnici futro tak čep montovat natěsno čep je kalený a točil by se v hlíně a ne v samomazne bronzy ....muže to přispět že to nsežere segovku ...mlatit ...je to prostě na chuj má to chodit v te bronzi ....
jina situace je u jehel ti maj minimalní odpor a čep se vždy otáčí vložisku protože ikdyž jde do pístu vtlačit prstem tak pouze tření zpusobí že se točí v jehlách....
tolik teorie vyber si sám jak uznáš za vhodne ....staří mechanici říkar že pokut se čep točí v pístu stojí to za....
dnes se většinou ale používají kliky s jehlam v oku proto nejsou naroky na těsne uložení čepu ...klesá tí zmetkovost... každopádně pokut píst ohřeješ měl by se namontovat tak aby byl čep na těsno ..
jestli čep do pístu vpadne co to bude dělat až se to ohřeje vždy tu musí mít pul desetiny i desetinu vuli ne????to hraničí se zmetkem.....dovlíno je 0,05 do plusu u futra a ne 0?1 u pístu.....
Datum: 25. dubna 2013 12:52
Jméno: martin
IP: uživatel15390
 my jsme je do leteckych pistovych motoru teda lisovali ,byl tam presah....
Datum: 23. dubna 2013 10:13
Jméno: standa
IP: uživatel14446
 Čep má jít vtlačit prstem. Jak je to jinak,tak je to vždycky nahovno. Pokud máš písty a čepy z FK,tak je to ok,taky beru písty z FK a jsou asi nejlepší ze všech co se daj sehnat.
Datum: 22. dubna 2013 9:50
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a teď babo raď
Datum: 22. dubna 2013 9:27
 čep by měl jít vtlačit prstem...
Datum: 21. dubna 2013 20:59
 pístní čep má být na těsno většinou se to dělá tak že píst se ohřeje a čep zmrazí pak by to mělo jít volně
Datum: 21. dubna 2013 19:06
 zdar chlapi, u motoru s mustanga jak je řadící automat tak v deklu kde je primár, spojka... tak nahoře vedle toho automatu řazení je v karteru malá dírečka. Myslel jsem,že mám vadný karter, ale pak jsem se díval na motory na jiných stránkých a tam ta dírečka je taky. K čemu slouží? Mohla by to být příčina, že mi mustang nejede když jsem jí zacpal? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 20:05
 jj
Datum: 21. dubna 2013 20:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 navrtat znova malym vrtackem a zbrousit
Datum: 21. dubna 2013 19:37
 a já kokot sem ji nechal svařit, tak pracně sem někoho sháněl aby mi svařil hliník kurva práce akorát sem dobastlil karter, tež sem myslel že je vadný
Datum: 21. dubna 2013 16:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ta dírka tam je z dvodu "přetlaku oleje" aby "páry" oleje měly kam odcházet
Datum: 21. dubna 2013 16:48
Jméno: paja546
IP: uživatel15233
 Zdar draci.Koho mi doporucite na upravu valce na pionyra ? nejde ani tak o cenu jak o cas. Je nekdo,kdo to zvladne do mesice ? Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 5:59
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
 Stando, jaká zrůdnost? Jsi nikdy neviděl pořádnou kliku????
Datum: 24. dubna 2013 5:59
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 phozman@seznam.cz
Datum: 23. dubna 2013 21:13
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 pokud jsi trochu šikovnej, tak ti mužu poslat navrh valce, vyfuku, hlavy atd pro naladění na 9HP s origo karbecem na 19mm...
Datum: 23. dubna 2013 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel14446
 Ty vole klapkáč,pěkný.... Co to je za zrůdnost? Píst v DU až u strvačníku....kratší ojnice? Větší zdvih? To nebude na seriovku  Tohle už neni muj level,já začínam i končim na dvoukanálu
Datum: 22. dubna 2013 9:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Nějaký info k tý klice?
Datum: 22. dubna 2013 9:52
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 22. dubna 2013 5:57
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Jojo, Standu Hrbka.... nedávno mi dělal válec a hlavu a musím říct že výborná práce
Datum: 21. dubna 2013 20:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Standa.Hrbek@seznam.cz nevím jak to má teď časove, ale měl jsem ho doma do 2 týdnu aji s výbrusem komplet
Datum: 21. dubna 2013 16:52
|



|