česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim, po složení motoru ( výměna ložisek a gufer), tak první jízda dopadla tak, že po cca 10min jízde jsem přijel dom a koukal jsem, z motoru se prachsprotě kouřilo. V místě uložení kliky. V toimhle míste horký , válec až vřelý :-/ čím to muže byt způsobené? žebych natloukl moc gufera na ložiska a nějak by se to přidíralo?. Má někdo podobné zkušenosti? kvalty 1-2 jdou jakš takš roztáhnout pěkně 3 už do otáček nedostanu ( může to být odtrhem neno předstihem). Ale zaráží, mě to přehřívání. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
pokud ty ložiska přidřel, tak nevím jestli se to rozchodí
 
 
Datum: 02. května 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Ložiska jsou mazané směsí tak přilej do benzínu trochu oleje navíc. ;-)
 
 
Datum: 02. května 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo že by se přidíraly ložiska?... ty jsou mazané od kliky ne?
 
 
Datum: 01. května 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
anoi jsou zároven s blokem.... zkusim zítra po chvilách jezdit, snad se to rozchodí... předstih zkontrolu :-)
 
 
Datum: 01. května 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skontroluj předstih, velkej způsobuje přehřívání a jinak to že točí stuha je poměrně normální (pokud teda nemáš moc zaražený ty gufera,jsou zároveň s blokem? )
 
 
Datum: 01. května 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene píst je dán dobře, kroužky jsou celé :-) výfuk čištěn. Klika se točí docela ztuha. ano, jsou tam ložiska C3
 
 
Datum: 01. května 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15051    
no co vytoč svíčku a skus jakou silou se ti pohybuje klika ložiska na ní jsou c 3 že
 
 
Datum: 01. května 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15433    
nemůžeš ho tolik točit, nemáš otočený píst nebo prdlý kroužek, popř. máš párové kartery ?? kolik mažeš ?? ucpaný výfuk .....
 
 
Datum: 01. května 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Filda      IP: uživatel15222    
Zdar draci, mam na ČZ potečený výfuk od kyseliny z baterky (neni odemně) zkoušel jsem to rozleštit silichromem i sitolem, ale nepomohlo, asi je to moc zažrané do toho chromu, neznáte někdo nějaký přípravek nebo způsob jakým by to třeba mohlo jít? Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
pokut to nesežralo celou vrstvu chromu tak jedině lešták do brusky...přip hadrový ne na svary a skusit to sebrousit ..leštit líp řečeno a doufat že na tebe nevykoukne měd taky si někde sežen roztok modre skalice s vodou a celej výfuk s ní poři a pokut se ti někde udělaj tmave fleky je to měd požitá jako zaklad pod chrom ktera s roztokem reaguje narozdíl od chromu a je to v...
 
 
Datum: 01. května 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel14082    
Zdravím, jak nejlíp vyčistit výfuk?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hydroxidem sodným na čištění odpadů. Ale bacha žere stříbřenku, když ti to uteče!!
 
 
Datum: 30. dubna 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Až se ti bude zdát, že to nehoří, kor když zrovna fouká, nebo to vypaluješ na průvanu, nekoukat se do toho, to je opravdu špatnej nápad. (to jen tak, je neuvěřitelný, co lidi občas napadne za kravinu).
 
 
Datum: 30. dubna 2013 0:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínem to taky de, ale davej bacha at ti to nesežehne chlupy na noze jak mi
 
 
Datum: 29. dubna 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel14082    
Díky :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jednoduché- zděláš vejfuk i s kolenem. Z výfuku vytáhneš tlumi, do kastrolu ho dáš, poliješ petrolejem a zapálíš aby se karbon dobře odpálil. Můžeš použít i plyn s hořákem pokud máš. Pak do výfuku nalijes taky petrolej a pomalu zapálíš- hlavně bacha ať si nic neuděláš. Jiank i na výfuk můžeš použít hořák. S kolenem to bude horší- ale mě fungovalo roztřepené brzdové lanko ze škodovky upnuté do vrtačky
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,chci se zeptat je normálni, že když nechám fichtla brblat na stojanu na volnoběh tak asi za pár minut se válec s hlavou ohřeje na tolik,že se na něm nedá udržet ruka?? Nebo je to známka přidírání?.dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 1:13
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nó od oka to mohlo být cca 1-3min. Právě mě jen zarazilo, že ta teplota je taková za takovou chvilku. Uvidiim ráno během jizdy:-)
 
 
Datum: 30. dubna 2013 1:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to blbost takhle to zkoušet... přehřátí a přidírání poznáš jízdou...
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
nevim jak dlouho trvá (pár minut) ale válec na takovych strojich se chladi vzduchem za jízdy takže neni dobry to nechavat zbytečně par minut na stojanu, ale asi nikdy sem to nezkoušel jestli se da udržet ruka v takovym připadě
 
 
Datum: 29. dubna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mám tokový problém. na fechtlu ujedu 15km a přestane na trojku tahat a motor uplně vynechá musím podřadit na dvojku a zas to roztáhnout a trojka po chvíli zas vynechá. nwm čim to može byt před 200km jsem měnil píst s kroužkama.a začalo to dělat až poslední dobou jinak to jelo uplně nádherně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
na to by ti pomohlo vyčistit výfuk a FILTER a mělo by to jet pokud máš jinak vše OK
 
 
Datum: 30. dubna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15308    
tvl 15km a rvat to na 3 byt jen 3 4 vždyt to musí být přehřáty kor s tešnejším pístem a kruhy ...za mě víc mazat malinko obohatit směs a otočit zapalkem k zadnímu kolu....
 
 
Datum: 29. dubna 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: pavel_k      IP: uživatel15078    
Zdar draci,nemate nekdo vykres(schema) na nejakou slusnou upravu valce na pionyra,treba nejaky 4kanal.Chci si ten valec udelat sam,at z toha mam trochu radost.dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15420    
Moje slova...plný souhlas... jinak návod na 4K je na webu jawa-50.cz ...ale řeknu ti,že ani po více jak dvouleté praxi v úpravě dvoukanálů bych se do toho 4K nepustil a když jo,tak ne v týhle verzi....
 
 
Datum: 29. dubna 2013 11:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Bez zkusenosti bych se na 4k vyprd. Zacal bych obyc. 2K valcem s origo prefukama, kde si bych si pohral s vyfuk. kanalem a sanim. Aspon zjistis, jak se to chova. A do zacataku ani nemusis vylisovat vlozku.
 
 
Datum: 29. dubna 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mam takovy problem, mam ČZ 125 B jezdi vždy tak 10minut pak chcípne a už ji minimálně 3-4hodiny nenastartuju. jiskru háže pořád benzín tam jde ale motor nenaskočí nemá ani snahu už jsem vyměnil i svíčku,faju,zkoušel předstih ale pořád to samé, a už fakt nwm čím by to mohlo byt. dik za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15418    
jinak jezdíš doufám neodrušenou fajfku že .... takovou tu kratkou jestli jsi jezdil odrušenou dlouhou tak ta nemá na zettce 125 150 co dělat a tu cívku ku... nedokažu říct proč vysvětloval sem si to zpětným odporem ostatní poradí ale odrušená fajfka nedělala dobrotu.....jestli mužu poradit
 
 
Datum: 28. dubna 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle258! Ešče to skus bez fajky! Esli to nepomože, toš potom tu cívku! Toš tak.
 
 
Datum: 28. dubna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
dělá to fakt zapalovací cívka jak se to ohřeje vzroste odpor a poklesne kvalita jiskry a ve válci to nepálí .... pokud máš založní indučku do jawy či dokonce škodovky mužeš jí chytit paskou na předek rámu a připojit na vysokonapětovej kabel z motoru a kostru a zas na svíčku a uvidíš že to pojede ....z puvodního zapalka to dostává impulz a 2 indučka ho nasobí.... jinak bud novou cívku anebo převinout pokut stojíš o originál.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to venku může házet jiskru, ale pod tlakem ne...já bych to viděl na tu cívku
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře ale to by neházalo jiskru.. kdyby přestala jít....... a ono to pořád háže... nemože to byt i třeba v guferoch?
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém docela často bývá v zapalovací cívce...
 
 
Datum: 28. dubna 2013 10:27
 
 
 
 
Jméno: laciubor2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi.Máte někdo zkušenost s přelisováním zadní vidlice?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, prosím vás, nevíte o někom, kdo renovuje, nebo dělá opravy klikových hřídelí v okolí Telče nebo Dačic? Dneska jsem dal dolů válec a píst (pio) a zjistil jsem, že oko ojnice má uplně vytahaný oko s čepem :'-( :'-( . Popřípadě mi poradte, jakou mám koupit ojnici a na kolik mě ta celá sranda i s opravou vyjde. Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15415    
Přesně tak .. Posílá to Ampapovi .. A nebo kdybys měl cestu do Třebíče, tak Pražan .. A myslím, že ti tam dá CKR, takže cena ojnice plus něco na práci no ..
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
zplod dřevěnou bedínku a mužeš si klikaře vybírat a možná ušetříš par stokorun za mě 700 1000 podle toho jak se zadaří
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:48
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Předpokládám, že Tomex, že?
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel15415    
Dačice Mototechna .. posílá to opravovat ..
 
 
Datum: 27. dubna 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: DRN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jake mate zkusenosti s klikama odsud? CKR na jehlach, komplet klika, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
je o dost kvalitnější nešš puvodní aspon co se ojnice týče protože je od firmi co používá materialy i do moderních motorek... vyší cenu jde srovnat jen takovým detailem že po záběhu lze mazat 1:40 a těch pár stovek se ti vrátí jen na oleji .... jen bych místo volných jehel použil ložisko s klecí je to o dost jednoduší a nulová možnost že sy jehličky vysipeš do motoru.....
 
 
Datum: 28. dubna 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim tak sem si nechal udelat vybrus a nejak sem se nemohl moc dohledat nikde jak je to nejlepsi zajizdet či co použivat za olej do benzinu. nekde sem se docetl ze M2t je naprd tak se chcu zeptat co pouzivate vy jestli m2t nebo neco jinyho:-) a jeste k tomu vybrusu ten valeček co drži píst na klikovce ten je asi na vsechny stejnej ne ? a mel by v pístu drzet nebo by se mel protáčet? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikec
 
 
Datum: 26. dubna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
sem to radil tobě :-) za mě čep v pístu napevno podívej se dolu proš a mysli..sem línej to psat 2 krát
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
ten váleček ti každá lepší brusírna dá novej např motodíli votice ..cena cca 500...za brus ..poměř benzínu a oleje je 1.25 M 2 t je střed lepší a jen nepatrně dražší je mogul tsf... kupuj vždy lytrovky... a v pístu by se ti točit neměl....nedávno sem tu psal proč...hledej šmudlo
 
 
Datum: 25. dubna 2013 17:06
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
Zdar ,, jak co nejlíp vyndat gufera vod klikovky abych to nemusel půlit nákej nenáročnej způsob? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
pokut máš kulatou jawu či pioníra je to docela snadný na nich vyměníš vše bez pulení sundáš zapalko a spojku s primárem a gufera vyloupeš ven a dáš nová ...problém je u stroju jako 477 476 anebo 90 roadster u nich jsou gufera ze strany od klkovky a bez pulení je neviměníš
 
 
Datum: 24. dubna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
já kdyz menim, tak bud sroubovákem podebírám anebo malým imbusem a následně šroubovák :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
ajo to s těma šroubama to mi upa vypadlo díkec
 
 
Datum: 24. dubna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyloupnout šroubovákem ale strávíš nad tím čas aby jsi si neponičil domeček pro gufero :-D nebo třeba malinký rázový kladivo...
 
 
Datum: 24. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zavrtat vrut a vyškubnout kleštěma...
 
 
Datum: 24. dubna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to postříkal WDčkem nechal jsem to chvilku a pak vyloupl šroubovákem. Ovšem potom už jsou nepoužitelný to dá rozum. Toť moje metoda :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel15043    
Zdravím draci mám Čz 125/476 a podfukujou mi gufera na klice a nevím jak je vyměnit mohli byste mi prosím poradit ?? za odpověď děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
podrobnosti napíšu zítra až to projedu pač si nejsem přesně jistej jak se to projevuje jen vím to že to ztrácí výkon a u fichtla mi to zbůsobovalo to že to přisávalo falešnej vzduch tak proto sem psal ty gufera
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popiš to podrobněji...kdy ztrácí výkon, jak moc, vynechává? Kolísaji otáčky?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
no jakoby to ztrácí výkon a jeden chlap mi říkal že to bude prý těma guferama proto sem se ptal ale pokud by byli i jiný nápady čím by to mohlo být byl bych moc rád
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může být všechno od brzd po nevim co...popiš víc ten problém a něco vymyslíme
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
dík no a čím by to mohlo jinak být protože to moc nejede takže si myslím že to přisává vzduch
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jedno se dostaneš bez půlení, na zbylá dvě musíš půlit motor...teda za předpokladu že je to způsobeno guferama...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam dotaz dnes se me zadřel pist a jak je na klikovce ten valeček co drži píst a klouže v takove mosazne vložce ktera ma uprostřed kanalek a dvě dirky hadam že na mazání. da se ta vložka vyměnit? připadne jak ju mam (čim) nejlip vydělat abych ju nezničil . nebo budu muset vyměnit celou kliku? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
hlavně si v krámě vyber futro do ktereho pujde pístní čep asunout ....je vystružene ne polotovar....a místo vrtání dirky budeš přořezávat drážku pilkou.....coč je take řešení...
 
 
Datum: 24. dubna 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikec
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
najdi si mechanika co ti to udělá.za 200 spravně se ten váleček musí přesně obrobit stružením a z tveho popisu to asi nedáš....dá se koupit už i obrobený na jawa 50 wz cz je návod výměny ale občas se i ten obrobený rozhodí a je ho třeba upravit .... http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html tu odkaz ale je to prace co chce grif.....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel15395    
Nazdar chlapi. Navíte náhodou někdo jaky je max výbrus na jawu pařez 555? nejni 41,5 už moc?? diky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel15395    
Dik
 
 
Datum: 24. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Jak se to veme,ale 41mm bezpečně jo. Nezapomínej na hlavu a origo ojnice toho taky moc nevydrží. Jinak až 45mm,ale už to není jen o výměně pístu za větší
 
 
Datum: 23. dubna 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj draci, mám problém s ČZ 175/477, dal jsem válec na výbrus, ale.. ihned po nasazení to šlo jakš takš a ujel asi na 3x 20km a teď ?.. jakoby to mělo malou kompresi a nenasaje to směs do válce, jen odkapává ze strany u sání na bloky motoru, zaboha to nejde natočit, ikdyž stříknu benzín rovnou do válce, jakmile však ohřeju válec horkovzdušnou pistolí, tak chytí na první drbnutí, motor jde kultivovaně, nikdě nic nezvoní, svíčka po jízdě cihlová, jde pěkně za plynem, ale za studena ji prostě nenatočim, po cca 5-10min. chodu na volnoběh motor zhasne, svíčka černá a oblemcaná tekutým dehtem-nikoli suchým.. Ochudit směs se bojím vzhledem k novému výbrusu - nastaveno dle hodnot v manuálu. Stalo se Vám někdy něco podobnýho. Nikdy jsem se s tím nesetkal, napadá mě jediná možnost a to, že ten výbrus je moc volnej popř. špatně vybroušenej a pak to netěsní a nemá kompres. Myslíte, že by pomohla výměna kroužků?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Tak a teď babo raď.. přijdu k motorce, šlápnu a chytla, počkal jsem hodinu až vychladne, šlápnu a zase chytla, myslím, že je pro problému, jen nechápu co za tím stálo, protože jsem s tím neudělal vůbec nic:-D Chybu v karburátoru jsem ale vyloučil hned zkraje, ten byl nastavenej dobře, předtím to jelo jak z praku, jen už to příšerně zvonilo, nyní jsem jen nastavil bohatší směs pro záběh. Pokud mě to zas nějak vytrestá, dozvíte se o tom jako první, jinak díky za rady..
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Jednoznačně karbec. S výbrusem to nemá nic společnýho.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výbrus bych to nesváděl. Tenhle motor jsem měl na stole už mnohokrát a špatnej rozhodně neni. Na záběh u tohohle stroje stačí v pohodě 1:33. A nechávat mašinu po výbrusu blafat 10 minut na místě bych asi taky neviděl jako nejlepší řešení. Osobně bych ještě jednou pořádně zkontroloval karburátor...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
To gufero mě taky napadlo, ale zas ty otáčky by pak různě stoupaly a kolísaly, kdyby to někde sálo, ten motor jde fakt pěkně, jen za studena ani nehlesne, budu to zkoušet pomalu zajíždět a doufat, že je ten výbrus jen špatně udělanej a sedne si to. Tenhle motor jsem na stole ještě neměl a prej ani není o co stát.. Olej v převodovce vypadá, že neubývá, hulí to dost, ale to je tím, že je tam M2T 1:25 a ještě bohatá směs.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
neubejvá nepřibejvá olej? 477 ma zapeklitá gufera a musý se pulit jsou zevnitř ..... nekouří to moc? jinak co se kroužku týče pokut ze 3 čvrtin neprosvítaj pokut je dáš do válce tak by to mělo být cajk.... no a pokut píst má okolo 2 desetin vuli měřeno šuplerou je to ok.... prostě bys to musel mýt menší či větší o výbrus..tj cca 0,2mm ...ja to vidím na neradostnou událost že jak to dostalo tlaky po brusu sežralo to gufero u jawky je to řešitelne docela dobře....ale zrovna 477 je pitomá..ale šahni si do svědomí sám na dalku je to jen nápad...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Bez svíčky se točí absolutně bez odporu, klika je ok, dělal jsem pouze výbrus. Svíčka N15, N14, N17 - a u všech je to stejné, po zahřátí válce horkovzduškou jde motor nastartovat na první cvrknutí a jede stejně dobře na všechny typy bez rozdílu, těsnění pod válcem nové, hlava nasazena též dobře, žádného poškození jsem si na dosedacích plochách nevšiml. Jiskra je opravdu pěkná, seřídit to umím, nejsem úplnej začátečník, ale tohle prostě nedávam, myslím, že je opravdu chyba v tom vybrusu. Elektriku jsem procházel několikrát, ta je ok.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
jden ti volně protočit motrem když vytočíš svíci bez odporu? neuvolnil sys někde elektriku spíš jak to měl rozdělaný a svíčku máš spravnou? s kratkym zavitem....mě to tahne k nevhodne svíci....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15388    
zdravim draci chci udelat vybrus a mam tu 2 valce jeden 37mm druhej 39mm jakej mam nechat vybrousit bude ten 39mm lepsi? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Vyber ten co je míň dojebanej...eventuelně koukni kterej z nich má přefuky na středu - nepootočená vložka - a jestli jsou souměrný...případně ještě porovnej kterej má lepší sací a vejfukovej kanál...jestli to neni nějak okousaný,okopaný od kroužku atd... Jak je to okopaný od kroužku tak je kanál z výroby blbě udělanej... A nebo si hoď korunou,to je taky dobrý ;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
je šumák co to má ted..vybírej podle stavu at maj žebra neposekane dosedací plochy a dobre štefty jinak je to upně šumák
 
 
Datum: 22. dubna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc se nesmej dacane.. taky sem mel jeden válec který měl 37 a nejaké drobné
 
 
Datum: 22. dubna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
to jsi ten první válec vypral? že se ti srazil na 37mm? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oba výbrusy budou stejné, ten s většim vrtánim bude mít větší obsah o trošičku,ten s menšim můžeš ještě víckrát poslat na výbrus
 
 
Datum: 22. dubna 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
Zdravím, chci se zeptat, jestli má být pístní čep v pístu natěsno, nebo může být volnější ? Mám totiž nový píst a při montáži šel celkem hladce . Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15144    
za mě pokut je v ojnici futro tak čep montovat natěsno čep je kalený a točil by se v hlíně a ne v samomazne bronzy ....muže to přispět že to nsežere segovku ...mlatit ...je to prostě na chuj má to chodit v te bronzi .... jina situace je u jehel ti maj minimalní odpor a čep se vždy otáčí vložisku protože ikdyž jde do pístu vtlačit prstem tak pouze tření zpusobí že se točí v jehlách.... tolik teorie vyber si sám jak uznáš za vhodne ....staří mechanici říkar že pokut se čep točí v pístu stojí to za.... dnes se většinou ale používají kliky s jehlam v oku proto nejsou naroky na těsne uložení čepu ...klesá tí zmetkovost... každopádně pokut píst ohřeješ měl by se namontovat tak aby byl čep na těsno .. jestli čep do pístu vpadne co to bude dělat až se to ohřeje vždy tu musí mít pul desetiny i desetinu vuli ne????to hraničí se zmetkem.....dovlíno je 0,05 do plusu u futra a ne 0?1 u pístu.....
 
 
Datum: 25. dubna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15390    
my jsme je do leteckych pistovych motoru teda lisovali ,byl tam presah....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14446    
Čep má jít vtlačit prstem. Jak je to jinak,tak je to vždycky nahovno. Pokud máš písty a čepy z FK,tak je to ok,taky beru písty z FK a jsou asi nejlepší ze všech co se daj sehnat.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a teď babo raď :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep by měl jít vtlačit prstem...
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: tvshov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pístní čep má být na těsno většinou se to dělá tak že píst se ohřeje a čep zmrazí pak by to mělo jít volně
 
 
Datum: 21. dubna 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar chlapi, u motoru s mustanga jak je řadící automat tak v deklu kde je primár, spojka... tak nahoře vedle toho automatu řazení je v karteru malá dírečka. Myslel jsem,že mám vadný karter, ale pak jsem se díval na motory na jiných stránkých a tam ta dírečka je taky. K čemu slouží? Mohla by to být příčina, že mi mustang nejede když jsem jí zacpal? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
navrtat znova malym vrtackem a zbrousit
 
 
Datum: 21. dubna 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já kokot sem ji nechal svařit, tak pracně sem někoho sháněl aby mi svařil hliník kurva práce akorát sem dobastlil karter, tež sem myslel že je vadný
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
ta dírka tam je z dvodu "přetlaku oleje" aby "páry" oleje měly kam odcházet
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: paja546      IP: uživatel15233    
Zdar draci.Koho mi doporucite na upravu valce na pionyra ? nejde ani tak o cenu jak o cas. Je nekdo,kdo to zvladne do mesice ? Dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 5:59
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Stando, jaká zrůdnost? Jsi nikdy neviděl pořádnou kliku????
 
 
Datum: 24. dubna 2013 5:59
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
pokud jsi trochu šikovnej, tak ti mužu poslat navrh valce, vyfuku, hlavy atd pro naladění na 9HP s origo karbecem na 19mm...;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14446    
Ty vole klapkáč,pěkný.... Co to je za zrůdnost? Píst v DU až u strvačníku....kratší ojnice? Větší zdvih? To nebude na seriovku :-D Tohle už neni muj level,já začínam i končim na dvoukanálu :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Nějaký info k tý klice?
 
 
Datum: 22. dubna 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: drakoun      IP: uživatel14642    
Za sebe muzu doporucit stejskyho, mam od neho 3K http://www.ms50.cz/nab/zu_2.jpg a na druhem motoru klikovku http://www.ms50.cz/nab/o_32.jpg
 
 
Datum: 22. dubna 2013 5:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel14718    
Jojo, Standu Hrbka.... nedávno mi dělal válec a hlavu a musím říct že výborná práce
 
 
Datum: 21. dubna 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Standa.Hrbek@seznam.cz nevím jak to má teď časove, ale měl jsem ho doma do 2 týdnu aji s výbrusem komplet :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2013 16:52
 
<  36  37  38  39  40  41  42  43  44  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:23:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu