slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  37  38  39  40  41  42  43  44  45  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, potřebuju poradit. Po sejmutí pravého deklu co skyrývá zapalování tak jak je sekundární kolečko tak když jsem za ně chytnul tak to mělo dosti vuli dostrany i dozadu a dopředu i ta hřídel na které to drží. Myslel jsem, že by mohlo být vychozené kufero nebo ložisko. Po sundání motoru jsem oddělal sekundární kolečko, vyloupl gufero. Jenže ted se mi zdá, že to takovou vuli nemá. Když chytnu jen tio hřidel (kliku) jakou by to mělo mít vuli? nebo žádnou?. Jinak bych musel pulit a vyměnit i ložisko zda to nepomůže. Kdyby byl vymačkaný karter tak bych to přeskládal do jiných ale ještě se raději zeptám zda s tímto má někdo zkušenosti.Prosím o radu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14996    
urad snese všechno ja ale měl problem protože sem to dělal s evidenčkou a s jiným číslem motoru ..už novým...doporučuju to udělat eště se stavajícíma kartrama a pak to je šumák
 
 
Datum: 20. dubna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě se chci zeptat, co mě čeká, když si chci s velkého TP vymazat číslo motoru? zda, to jde a jaký by byl postup? děkuji.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak jsem to omrknul důkladně a když chytnu tu hřídelku tak se to mele i s ložiskem v kartru.. když to schrnu tak ty moje kartry stojí za prd, je tam víc vad tak to rozpůlím a dám to do jiných co jsou v pořádku.. a bude po problému :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vůle by tam správně být neměla...na druhou stranu ta hřídelka je uložena ještě v jednom ložisku co je v deklu zápalka, takže by to takovej problém být neměl...
 
 
Datum: 20. dubna 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dodám že se jedná o motor na mustanga
 
 
Datum: 20. dubna 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15371    
zdravim mam dotaz fichtl mi chrasti. cim to muze byt? krouzky?klika? pulit se mi to moc nechce ale vybrus bych kdyztak udelal. a jeste mam jednu vadu kdyz pridam plyn tk se zadusi a pk roztoci jako ze nereqguje hned. co stim?(karbes vycisten, serizen, svicka nova) diky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
No já bych to napřed rozebral ;-) Online tady do toho nikdo nevidíme a od monitoru nezjistíš proč to chrastí ;-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15376    
ja si prave taky myslim krouzky, takze udelam vybrus a uvidim:-)
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15375    
Jestli ti to chrastí tak to budou kroužky v prdeli,jestli to zvoní tak je to klika.
 
 
Datum: 20. dubna 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel15373    
Aha, sorry. Teď jsem si všimnul že ti to jde z válce, Hned jak jsem si to totiž přečet mě napadnul řetěz, protože sem si vzpoměl na věčně chrastící rozvoďák u felicie :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel15373    
Koukni se jestli to nejde zpod levýho víka, může to dělat primární řetěz :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15179    
nemáš moc nový či naopak moc starý kroužky???
 
 
Datum: 19. dubna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Mičl      IP: uživatel8325    
skuš sundat hadici od vzducháče u karbecu nastartuj a kouknise jestli se nehejbe šoupák (jak drží jehlu), když přidáš možná bude chrastit ... já to mám taky tak ten můj už je ošoupanej :-) .. možná to bude tím :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15372    
ten dotazenej jde. to jde z valce kdyz dam.vic plynu nebo kdyz to vytocim
 
 
Datum: 19. dubna 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
dotáhni si motor v rámu a přestane chrastit
 
 
Datum: 19. dubna 2013 8:04
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, kde v Plzni dělají dobré výbrusy válců? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Foglik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus Fekla... ja tam jezdim a pohoda. hodne casto je to temer na pockani
 
 
Datum: 17. dubna 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar 21      IP: uživatel15021    
zdarec nevíte proč mi po slozeni motoru jel motor na volnobeh cca 10 sekund a hned mi praskl krouzek a samozrejme mi zadřel pist? čím to muze byT? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: fichtlar 21      IP: uživatel14803    
při nakopávani to nezvonilo vubec, při tlačení trošku jo, řekl bych že to bylo sražením kanálku, válec na vybrus..
 
 
Datum: 10. dubna 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Zvonilo to fest ? Hrany na kanálku, popřípadně raději i kroužcích byli sražené ?
 
 
Datum: 08. dubna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: buh      IP: uživatel13005    
hlavne trpelivost ja by teda byl nasranej----
 
 
Datum: 08. dubna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
mel si ho spravne v zamku ? mozna taky vada materialu
 
 
Datum: 08. dubna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar 21      IP: uživatel15021    
nene ten byl správně
 
 
Datum: 08. dubna 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst naopak?
 
 
Datum: 08. dubna 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci na čz 250/455 jsem opískoval hlavu jěště ji chci přeleštit a válec taky chcu pískovat a ptám se stříká se něčím hlava ? ay neoxidovala nebo ji mám nechat tak jak je? válec asi nějákou černou proti žárnou barvou :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
přesně, s kámošem jsme, co mě dřív jawu 250 dělanou do krosu dělaly celej motor aby šlapal seřizovaly a tak a doved se pěkně rozhicovat, to bylo jak malý kamna :-D, taky to než to zchladlo vytopilo jeho dílničku v zimně :-D takže 80 tam nebude, tam bude aspoň 150
 
 
Datum: 09. dubna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
osobně bych řekl těch 150° minimálně :-D
 
 
Datum: 08. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
80 jo?u vzducháče jo?tomu sám nevěříš
 
 
Datum: 08. dubna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
na válec dej jakoukoliv barvu teplota je někde na 80 a snese i obyč sitetika.... tochu se to vypalí a vysmrdí a dokoncee i líp přilne ....hlavu za mě nechej být šla by leštit ..ale je to šíleně pracne ....za mě poněchat
 
 
Datum: 08. dubna 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: cedacek      E-mail:      IP: uživatel15312    
Zdarec můžu se zeptat jak zjistím (změřím) na pístu jaký pístní kroužky potřebuju ???? dík za odpověd ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měří se rozměr válce, podle toho se kupuje píst a kroužky, proč by se asi meřil píst - ten se víc opotřebovává oproti válci, přesnějši je teda válec, logicky
 
 
Datum: 08. dubna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To slyším poprvé že při koupi kroužků se měří píst :-D.. no asi nějaká novinka budu se muset přiučit..
 
 
Datum: 07. dubna 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Změř šuplerou píst na kříž od děr na pístním čepu.
 
 
Datum: 07. dubna 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změr válec..
 
 
Datum: 07. dubna 2013 17:03
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
na některejch pístech je rozměr vyraženej n a přední straně když voškrabeš karbon jinak změřit šuplerou nebo mikrometrem
 
 
Datum: 07. dubna 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: mustafff      IP: uživatel15205    
čau , jakym zpusobem se vymenuje lozisko v pravym karteru ( presneji lozisko ktere podpira z prave strany hridel pastorku , zalisovane smerem z motoru , prochazim jim tycka spojky) vytlacit ani vymlatit nejde. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky už sem ho měnil, ve svejch prvopočtcích svýho zpravování :-D jak píšou kluci pode mnou, já sem taky rozebral komplet páku vypínání spojky a to ložisko sem vyrazilrn
 
 
Datum: 06. dubna 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V každém případě ale nahřát...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já potřetí píšu vyndej páčku spojky a to ložisko vybouchej... možná pracnější ale aspon to mužu pořádně vyčistit...
 
 
Datum: 06. dubna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
minuly tyden to tu bylo 2x.... nahřej to pořádně a práskni s tím o špalek.. ložisko vypadne samo
 
 
Datum: 06. dubna 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12772    
Zdur draci, .mam takovy dotaz je lepsi dat na fichtla dvokrozkovy pist nebo trikrouzkovy pist, ktery je lepsi na vykon atd. Ma nekdo s tim nejake zkusenosti? Dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
2 Bakoun, zkus taky popsat co tam kromě toho jednokroužkovýho pístu máš dalšího, to je možná důležitější :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... proč mi to táhne i s jedním kroužkem? Dělám něco špatně?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
za sebe mohu říct,(měl sem fichtly s tím i s tím) že to zas tak markantní rozdíl není, záleží spíš jak si motor teda válec s pístem zaběhneš, ale logicky čim míň kroužků tím menší tření - ale i menší komprese(ale ne o moc),Zkrátka: dvoukroužkovej= dá se víc točit ale má menší tah, tříkroužkovej= tolik ho neroztočíš, ale má větší tah. Ale jak řikám záleží jak si to "sedne", možná ti ostatní napíš víc :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci pasuje labyrint z ČZ 125/453 na ČZ 250/455? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: fa      IP: uživatel13045    
Nepasuje..
 
 
Datum: 03. dubna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: meloun      IP: uživatel13283    
ne má to jiný čepy a ložiska
 
 
Datum: 02. dubna 2013 1:04
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...
 
 
Datum: 31. března 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau draci chci se zeptat v čem může být problém fichtl táhne dobře ale jen na 1. a 2. rs na trojku skoro vubec nejede ale je po výbrusu cca 100km jinak je vyčištěnej karbec,kohout , výfuk novej filtr na sání .... nevím čím by to bylo dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3714&nodeid=255770
 
 
Datum: 31. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě co vzduchovej filtr?? :-D
 
 
Datum: 31. března 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim napnutim toho řetězu to moc nepřehánět, na nezatíženém motocyklu by měl být průvis řetězu při pohybováním nahoru a dolu asi 2-3 cm - na spodni větvi, takhle to teda píšou v manuálu, a já s tim problém nemám, bejt tebou bych udělal jak radí kolečko
 
 
Datum: 31. března 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
no to sice ano ale když sem to tak udělal tak se nestihal spalovat benal a svíčka byla jak uhlí , ještě tedy kouknu na karbec a zapalko
 
 
Datum: 31. března 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, nastavení zapalování má zásadní vliv na funkci motoru...jinak neni pro záběh předepsaná poloha jehly na třetím zářezu?
 
 
Datum: 31. března 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
ok a nevíte jestli je možný že to dělá tryska? mam ten polskej karbec a dal sem tam trysku z českýho a na krámku píšou něco že se to nesmí dávat , jinak karbec mám jehla na 2.zářez hladina lícuje s plovákem karbec by měl být ok...řetěz naplej gumy nafouklý... snad jen jestli na to může mít vliv předstih,odtrh...
 
 
Datum: 31. března 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problém je v tom, že ti ten fichtl nejspíš táhne špatně i na první dva rychlostní stupně, akorát tu trojku už prostě neutáhne. Takže napřed koukni jestli ti to někde nepřibržďuje, mrkni na řetěz, brzdy, gumy...Pak se zaměř na seštelování karburátoru, zapalování...
 
 
Datum: 31. března 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
skus eště něco najet at si to sedne...motr po brusu nedává 100 pro výkon hned
 
 
Datum: 31. března 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
čau draci co je pravdy na tom ,že když se jezdí bez výfuku(jen s kolenem ,že se poškozuje motor?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jsi na 3,5 který má psaný v dokladech
 
 
Datum: 30. března 2013 7:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
přečti si dobový test mustanga ze světa motoru a tam mu se sportvním výfukem domácí výroby naměřili o pul koně mín... jen ti připomenu že fichtl má konč 4 a seber si z toho 0,5......
 
 
Datum: 30. března 2013 6:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15288    
Sání a výfuk musí mít odpor,jinak to vždycky jede nahovno. Přes to vlak nejede. Motor jako takovej zničit nemužeš,to jedině že by ti tam vlezla myš...
 
 
Datum: 29. března 2013 17:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud ti to jede jen s kolenem líp tak si vyčisti výfuk pořádně a pojede to mnohem líp
 
 
Datum: 29. března 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
úplně se nopoškozuje, na výkon dvoutaktu má výfuk největší vliv, proto tam nech aspoň originál,jízda jen s kolenem - za 1.-velký hluk, 2.-větší spotřeba 3.-možná to někomu ani nepříde, ale je to tak - nižší výkon, horší projev výkonu - dá-li se o něčem takovym u fichtla mluvit :-D :-D
 
 
Datum: 29. března 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15180    
ZDAREC draci mám problém na svojí 23A. Měnil jsem píst na 3 kroužky + čep vše je nové a hned při první jízdě jsem měl problém s volnoběhem spíše vůbec nedržel. Motocykl jakože má pěknou kompresi od spodních otáček, ale k čemu když li snížím otáčky tak chcípne a tryskou ani štelováním na karbeci to není a k tomu při vysokých otáčkách to začne jakoby ve válci třískat a vybrovat. Prosím vás poraďte mi už jsem v koncích tolik peněz už jsem do ní natřískal a pořád nějaký problém děkuji všem co napíšou nějaký nápad :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2013 8:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
no co když má vše ok at jezdí jestli je pečlivej at dpojí hadice a schodí válec dolu..a podívá se na kruhy zda nejsou v místech zamku ojete do pulkulata ..to zapříčiní to že chytaj o hranu kanalu....zaroven pohmatem skontroluje vuli na klice a zda se mu čep netočí v pístu atd....jinak nemlatí ti to do hlavy c si dal za těsn ění pod válec a hlavu?
 
 
Datum: 31. března 2013 8:22
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15289    
píst je danej správně šípkou k výfuku a je to ten novější 38,25 kroužky jsou nové a správně dané v drážkách válec už je teda skleněný valec je J 23 a čep je novej ale mezi vložku jsem tam nechal
 
 
Datum: 29. března 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15288    
Tak znova. Co ten píst? Odpověz na moje dotazy ať se pohneme dál. Potřebuju vědět co tam máš. Muže to zakopávat v sacim kanálu. Některý 3 kroužkový písty maj blbě zámky a některý válce jsou "blbě opravovaný"a pak zakopává i druhej a třetí kroužek ve vejfuku. Jestli je píst otočenej,tak to zakopává všude. Odpověz mi co máš za píst,kroužky a jestli není píst otočenej????
 
 
Datum: 29. března 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15289    
nn vše je dobře zapojené válec je origo a má jeden výbrus
 
 
Datum: 29. března 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15288    
Muže to dělat blbej píst. Jakej píst tam máš? Na jaký kroužky je? Válec je origo?válec je J05 a nebo J20/21/23? S nějakym sedánim bych nepočítal. Ba naopak,mohl bys dělat výbrus znova. A mimojiné,nedal si píst obráceně? Je špka do vejfuku? První zámek nahoru k sacímu kanálu?
 
 
Datum: 29. března 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Maykl      IP: uživatel15035    
problem bude nejspíš vtom že kroužky jsou ve válci moc natěsno ještě když tam sou 3 na jed par kiláku a vono sito sedne, pak by to mělo držet volnoběh v pohodě.
 
 
Datum: 29. března 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
myslím že máš 2 problemy první je nastavení volnoběhu...za studena bych ho neřešil nastavil byc ho na teplem motoru tak jak má být to je na nejniší otáčky kdy eště běží........ pokut ti tříská ve válci po praci na pístní soutavě je nutno se optat zda se ti prace pvedla ...točí se ti čev ve futru ale v pístu je natvdo ? neuhli se ti kroužky ze zámku? nesežralo to něco? jakou to vubec měl vuli na futru v ojnici?
 
 
Datum: 29. března 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Předstih moc velkej
 
 
Datum: 29. března 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15282    
je dobre davat do jawa 350/639 anabex do benzinu ? je to takova zelena vodicka .... diki za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jednu dobu to tady byl docela hit tak jsem to taky vyzkoušel a vůbec nic jsem nerozeznal:-D jinak jestli má někdo přebytky a neví co s tím tak mě to pošlete
 
 
Datum: 28. března 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to marque: asi to tak bude... ale stejně tam cmrndnu když si vzpomenu
 
 
Datum: 27. března 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě třeba zbyla ze škodovky celá lahvička aditiva do benzínu tak tam do pincka když tankuju trošku naliju ať to nemusím vyhazovat...
 
 
Datum: 27. března 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
to wenoush: tomu se říká placebo efekt
 
 
Datum: 27. března 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dávám něco podobnýho do simála a zdá se že motor jde o malinko líp (ale může to být i tím, že člověk vidí to, co vidět chce...)
 
 
Datum: 27. března 2013 14:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15283    
spíš kup mogul tsf anebo skus jiný olej který nebude tak zanášet karbonem ....když už chceš utracet...ale jawa skousne všechno... a spíš neš drahej olej by nebylo od věci koupit nový svíčky či promazat lanka....
 
 
Datum: 27. března 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Anabex se přidává do bezolovnatýho benzínu pro ochranu ventilovejch sedel, např. Š120. U 350 ventily nemáš, tak tam nc nelej
 
 
Datum: 27. března 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci dělal jsem go motoru a když jsem daval gufera na kliku tak jsem je dal na doraz a tím padem asi dřou o ložisko kliky a klika jde stuha nechce se mi kvuli toho rozebírat zase pravý i levý bok motoru jako sundavat rotor a sundavat spojku. a proto se ptám sedne si to? :-) ze začátku to bylo horší a postupně se to zlepšuje dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
bez gufer šla lehoučce roztočil jsem ji a točila se chvíli :-)
 
 
Datum: 26. března 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud skládáš, tak máš zkusit protočit motor ješte bez gufer (a samozřejmě bez válce) a pokud půjde klika hodně ztuha, tak pres vhodou trubku klepnout do ložiska za vnitřní kroužek Myslím že si to cestu najde. Nehcal bych to, jak to je
 
 
Datum: 26. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele tohle mě dělá běžně .. ja dycky ještě gumovou paličkou poklepu kliku z obou stran a pak toho fichtla par km jentak lechtám a jak vystydne azase se zahřeje tak je to ok :-) ..
 
 
Datum: 25. března 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
čau draci kolik může stát výbrus na emzetu 150 + vyčištění kanalu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
To tolik stát nebude nee max 800 kč
 
 
Datum: 25. března 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
hele já sem nechával dělat výbrus na svojí 125 s pístní sadou mě to vyšlo cca na 2500 .. záleží kde to necháš dělat a kolik stojí pístní sada .. ;-) je to všude trochu jiný
 
 
Datum: 25. března 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6480    
Zdar draci, chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s laďákem Hikone? vyplatí se ta práce na ladění za ten výsledek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
sorry to patřilo k otázce níže :-(
 
 
Datum: 25. března 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
na sériovce si myslym ocení světelnej výkon a spolehlivost, jinak já osobně mám na pionýru dělaný tyristorový zapalování - jiskra jako nikdy předtim, motor chytá na drcnutí napoprví. Zapalování sem jen zapojil podle návodu,(kladívka zůstavaj - jen nespínaj velkej proud,ale spínaj malym proudem velkej, tudíž se tak neopalujou kontakty) zapalování sem sehnal tady přes inzerci asi za 400 + poštovný, jeto doma dělaný od někoho kdo tomu rozumí, mám to asi 2 roky a jetě sem nedělal předstih a motor šlape tak jak má,Takže to můžu doporučit jako takovou levnější alternativu
 
 
Datum: 25. března 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
řekl bych že na sériovce to moc znát nebude
 
 
Datum: 25. března 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
zdar draci jaky mate kdo zkušenosti s vyměnou simerinku na klice na simsonu s51??? muzete mi prosim napsat nějakej stručnej a jasnej postup?? :-) dik za odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
pokud už jsi to třeba měnil někdy na fichtlu tak ke to podobný, pokud budeš měnit na straně u spojky tak vypust olej, sundej víko(napřed řadící páku a nakopávačku),pak povol matici u primárního ozubeného kolečka(nejsem si už jistej jestli tam neni náhodou přihnutej plíšek - pojistka, pokud jo tak ho musíšodchlípnout tak abys povolil matku), spojkovej koš povolovat a sundavat asi memusíš,sundáš teda to kolečko + !pozor! je tam klínek na kužely klikovky, no pak vydloubneš starý a opatrně tam rovnoměrně( i třeba za pomoci nářadí) pak to všechno zase namontuješ z5, Na stranězapalování jen sundáš dekl, zápalko a taky vydloubneš starý a dáš nový,při zpětný montáži ale musíš nastavit objímku zapalování tak jak byla - nejlepší je si udělat čárku fixem nebo rýhu něčim na zapalování i na motoru kde je zapalování abys věděl jak to bylo a jenom to zápalko natočíš jak bylo,jinak by si měl trochu rozladěný zapalováni,ale Sím by ti měl chytit i tak teda pokud máš S51 s elektronickym zapalovánim
 
 
Datum: 21. března 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: miko2704 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj Mam dvojrychlostu babetu a chcel by som sa spytat jak by som mohol zvysit rychlost.. bola na vybruse motora s kompletnym vymenemim vsetkych lozisiek a semeringou... dakujem rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
ps eště jestli to máš čerstvě po brusu motor nejni sedlej nemuže dávat plnej výkon ..časem se otvírá ale zase nečekej že ti to udělá víc jako 5 km v hod na babetě je nejduležitejší abys jel pokut možno bez šlapaní ...to je taková požadovaná vlastnost každeho duchodce co jí má...... :-) výbrus si sedá 1000 km a to je na moped sezona ježdění ...teda pokut s tim nechceš jet na ural a zpět a strávit tak mládí....
 
 
Datum: 21. března 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
koleno zkrátit mužeš ale rychlost se naviší simbolicky o 5 km v hod ...pomáhá dát větší rozetu do motoru a měnší na kolo a jestli jezdíš v kopci je to jen kompromis ...osobně bych babetu prodal a koupil pioníra ....pokut máš na něj papíry ... on ten tuning něco stat bude a lacinější neš fichtl to nebude.....díly na babetu jsou docela drahý stejně jako cele stroje ktere jsou díky provozním nakladum docela v kurzu
 
 
Datum: 21. března 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
těžší převod spolu se změnou časování motoru
 
 
Datum: 20. března 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: miko2704      IP: uživatel15261    
a ako to je potom zo spotrebou? pocul som aj trebarz ze skrat asi o 7 cm koleno na konci .. slo by to?
 
 
Datum: 20. března 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
větší kolečko na vývodu z motoru a menší rozetu ale nepřeháněj to moc :-)
 
 
Datum: 20. března 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: kojot92000 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi poraďte, když mám zajetý válec a nový píst jak dlouho mám zajíždět píst? styčilo by 100 km? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15262    
Kroužky se nechávají sednout = do ojetýho šišatýho válce dáš nový kruhový kroužky a pak čekáš jestli se kroužky taky ojedou do šišata a sedniu si a budou dobře těsnit a nebo si to nesedne,což se stane ve většině případů a pak holt chtě nechtě dáš válec na výbrus...
 
 
Datum: 21. března 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Jak se nechávají sednout kroužky? je mi 16 s zatím jsem se stím nesetkal tak prosím o radu...
 
 
Datum: 21. března 2013 5:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíždí se válec a popípadě se nachávají sednout kroužky.. ale písty se nezajíždí
 
 
Datum: 20. března 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
Je to ale bába 210 ka ta nemá ale nějak vysoké otáčky.
 
 
Datum: 20. března 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc to nehroť...já bych dal maličko víc oleje a první projížďku tomu nedával plnej...
 
 
Datum: 20. března 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
Ja si myslím ze valec by se mel zajíždět na 500km ale nejsem si jisty
 
 
Datum: 20. března 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, nedávno jsem se setkal s názorem, že když třeba jedu s fichtlem na rovince a nebo z kopce a mám jen lehce přidaný plyn, tak to motoru nijak zvlašt nepřispívá.že klika dotává naprdel Mám tím na mysli, když mám přidáno o torchu víc, než je volnoběh a motor má takový ty občasný detonace, tedy když nemá pravidelný chod při větším plynu. Prý je lepší jet s více plynem.. Co si o tom myslíte? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Řešíte kraviny s tim bržděním motorem. Když nebude 50 stupňů a nebudete sjíždět Grossglockner tak to ničemu nevadí. A mačkat spojku a protáčet motor je největší píčovina, akorát kurvíš spojku. Vyřadit na neutrál je nejlepší, ale ne v noci kdy ti přestane svítit světlo :-) A na to vypínání zapalování při zařazenym kvalktu pozor, nahromadí se ve vejfuku benzin, pak zapneš zapalování a může to blafnout a je to nepříjemná rána.
 
 
Datum: 19. března 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
z dlouhých kopců nebo dlouho mírný je nejlepší motor vypnout nebo alespon vyřadit a neni co řešit
 
 
Datum: 19. března 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel14518    
myslim ze resis kraviny , kdyz je motor zdravej tak neakej kilometrovej skopec ho nemuze poskodit , olejovy film vydrzi
 
 
Datum: 19. března 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem o tom slyšel. řeším to tak, že když je dlouhej kopec, tak občas vymáčknu spojku a trochu přidám plyn ať se promaže.
 
 
Datum: 19. března 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
tady tím asi myslíš, nebo je myšleno to že se motor míň maže, protože pokud jedeš z kopce s zavřenym plynem(šoupátko dole) jde do motoru jen množství směsi (Benzín + olej + vzduch) na volnoběh, přitom motor má ve skutečnosti otáček podstatně víc, -ale myslim si že pokud je to jen krátkodobě, nebo jen občasnemělo by se nic stát, (ale zase musim řict, že když někdy rozebírám motor, který nedavno běžel tak v klikovym prostoru je docela dost vysráženýho oleje, ale tím nechci říct že to nějak neškodíbrzdit motorem) dál záleží na stavu motoru a to v jakym poměru mícháš benzín + olej, proto třeba auta Trabant nebo Wartbug s 2T motory měly volnoběžku aby z kopce nepřetáčely motor, tak asi takhle,
 
 
Datum: 19. března 2013 11:45
 
<  37  38  39  40  41  42  43  44  45  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 4:26:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu