|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím, potřebuju poradit. Po sejmutí pravého deklu co skyrývá zapalování tak jak je sekundární kolečko tak když jsem za ně chytnul tak to mělo dosti vuli dostrany i dozadu a dopředu i ta hřídel na které to drží. Myslel jsem, že by mohlo být vychozené kufero nebo ložisko. Po sundání motoru jsem oddělal sekundární kolečko, vyloupl gufero. Jenže ted se mi zdá, že to takovou vuli nemá. Když chytnu jen tio hřidel (kliku) jakou by to mělo mít vuli? nebo žádnou?. Jinak bych musel pulit a vyměnit i ložisko zda to nepomůže. Kdyby byl vymačkaný karter tak bych to přeskládal do jiných ale ještě se raději zeptám zda s tímto má někdo zkušenosti.Prosím o radu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 20:32
Jméno: pepa
IP: uživatel14996
 urad snese všechno ja ale měl problem protože sem to dělal s evidenčkou a s jiným číslem motoru ..už novým...doporučuju to udělat eště se stavajícíma kartrama a pak to je šumák
Datum: 20. dubna 2013 20:32
 ještě se chci zeptat, co mě čeká, když si chci s velkého TP vymazat číslo motoru? zda, to jde a jaký by byl postup? děkuji.
Datum: 20. dubna 2013 19:45
 tak jsem to omrknul důkladně a když chytnu tu hřídelku tak se to mele i s ložiskem v kartru.. když to schrnu tak ty moje kartry stojí za prd, je tam víc vad tak to rozpůlím a dám to do jiných co jsou v pořádku.. a bude po problému
Datum: 20. dubna 2013 19:34
 Vůle by tam správně být neměla...na druhou stranu ta hřídelka je uložena ještě v jednom ložisku co je v deklu zápalka, takže by to takovej problém být neměl...
Datum: 20. dubna 2013 16:42
 dodám že se jedná o motor na mustanga
Datum: 20. dubna 2013 15:54
Jméno: Martin
IP: uživatel15371
 zdravim mam dotaz fichtl mi chrasti. cim to muze byt? krouzky?klika? pulit se mi to moc nechce ale vybrus bych kdyztak udelal. a jeste mam jednu vadu kdyz pridam plyn tk se zadusi a pk roztoci jako ze nereqguje hned. co stim?(karbes vycisten, serizen, svicka nova) diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel15375
 No já bych to napřed rozebral  Online tady do toho nikdo nevidíme a od monitoru nezjistíš proč to chrastí
Datum: 20. dubna 2013 9:57
Jméno: Martin
IP: uživatel15376
 ja si prave taky myslim krouzky, takze udelam vybrus a uvidim
Datum: 20. dubna 2013 9:39
Jméno: standa
IP: uživatel15375
 Jestli ti to chrastí tak to budou kroužky v prdeli,jestli to zvoní tak je to klika.
Datum: 20. dubna 2013 9:08
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel15373
 Aha, sorry. Teď jsem si všimnul že ti to jde z válce, Hned jak jsem si to totiž přečet mě napadnul řetěz, protože sem si vzpoměl na věčně chrastící rozvoďák u felicie
Datum: 19. dubna 2013 22:36
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel15373
 Koukni se jestli to nejde zpod levýho víka, může to dělat primární řetěz
Datum: 19. dubna 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 nemáš moc nový či naopak moc starý kroužky???
Datum: 19. dubna 2013 22:03
Jméno: Mičl
IP: uživatel8325
 skuš sundat hadici od vzducháče u karbecu nastartuj a kouknise jestli se nehejbe šoupák (jak drží jehlu), když přidáš možná bude chrastit ... já to mám taky tak ten můj už je ošoupanej  .. možná to bude tím
Datum: 19. dubna 2013 13:58
Jméno: Martin
IP: uživatel15372
 ten dotazenej jde. to jde z valce kdyz dam.vic plynu nebo kdyz to vytocim
Datum: 19. dubna 2013 9:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 dotáhni si motor v rámu a přestane chrastit
Datum: 19. dubna 2013 8:04
 Zdar draci, kde v Plzni dělají dobré výbrusy válců?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:42
 Zkus Fekla... ja tam jezdim a pohoda. hodne casto je to temer na pockani
Datum: 17. dubna 2013 22:42
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 zdarec nevíte proč mi po slozeni motoru jel motor na volnobeh cca 10 sekund a hned mi praskl krouzek a samozrejme mi zadřel pist? čím to muze byT?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 10:11
Jméno: fichtlar 21
IP: uživatel14803
 při nakopávani to nezvonilo vubec, při tlačení trošku jo, řekl bych že to bylo sražením kanálku, válec na vybrus..
Datum: 10. dubna 2013 10:11
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zvonilo to fest ? Hrany na kanálku, popřípadně raději i kroužcích byli sražené ?
Datum: 08. dubna 2013 21:34
Jméno: buh
IP: uživatel13005
 hlavne trpelivost ja by teda byl nasranej----
Datum: 08. dubna 2013 20:14
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 mel si ho spravne v zamku ? mozna taky vada materialu
Datum: 08. dubna 2013 19:19
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 nene ten byl správně
Datum: 08. dubna 2013 19:06
 píst naopak?
Datum: 08. dubna 2013 18:58
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci na čz 250/455 jsem opískoval hlavu jěště ji chci přeleštit a válec taky chcu pískovat a ptám se stříká se něčím hlava ? ay neoxidovala nebo ji mám nechat tak jak je? válec asi nějákou černou proti žárnou barvou
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 9:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 přesně, s kámošem jsme, co mě dřív jawu 250 dělanou do krosu dělaly celej motor aby šlapal seřizovaly a tak a doved se pěkně rozhicovat, to bylo jak malý kamna  , taky to než to zchladlo vytopilo jeho dílničku v zimně  takže 80 tam nebude, tam bude aspoň 150
Datum: 09. dubna 2013 9:01
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 osobně bych řekl těch 150° minimálně
Datum: 08. dubna 2013 20:59
 80 jo?u vzducháče jo?tomu sám nevěříš
Datum: 08. dubna 2013 20:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 na válec dej jakoukoliv barvu teplota je někde na 80 a snese i obyč sitetika.... tochu se to vypalí a vysmrdí a dokoncee i líp přilne ....hlavu za mě nechej být šla by leštit ..ale je to šíleně pracne ....za mě poněchat
Datum: 08. dubna 2013 20:29
 Zdarec můžu se zeptat jak zjistím (změřím) na pístu jaký pístní kroužky potřebuju ???? dík za odpověd ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 9:58
 měří se rozměr válce, podle toho se kupuje píst a kroužky, proč by se asi meřil píst - ten se víc opotřebovává oproti válci, přesnějši je teda válec, logicky
Datum: 08. dubna 2013 9:58
 To slyším poprvé že při koupi kroužků se měří píst  .. no asi nějaká novinka budu se muset přiučit..
Datum: 07. dubna 2013 21:35
 Změř šuplerou píst na kříž od děr na pístním čepu.
Datum: 07. dubna 2013 21:17
 změr válec..
Datum: 07. dubna 2013 17:03
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 na některejch pístech je rozměr vyraženej n a přední straně když voškrabeš karbon jinak změřit šuplerou nebo mikrometrem
Datum: 07. dubna 2013 15:52
Jméno: mustafff
IP: uživatel15205
 čau , jakym zpusobem se vymenuje lozisko v pravym karteru ( presneji lozisko ktere podpira z prave strany hridel pastorku , zalisovane smerem z motoru , prochazim jim tycka spojky) vytlacit ani vymlatit nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 22:53
 taky už sem ho měnil, ve svejch prvopočtcích svýho zpravování  jak píšou kluci pode mnou, já sem taky rozebral komplet páku vypínání spojky a to ložisko sem vyrazilrn
Datum: 06. dubna 2013 22:53
 V každém případě ale nahřát...
Datum: 06. dubna 2013 20:16
 a já potřetí píšu vyndej páčku spojky a to ložisko vybouchej... možná pracnější ale aspon to mužu pořádně vyčistit...
Datum: 06. dubna 2013 20:15
 minuly tyden to tu bylo 2x.... nahřej to pořádně a práskni s tím o špalek.. ložisko vypadne samo
Datum: 06. dubna 2013 18:41
Jméno: Honza
IP: uživatel12772
 Zdur draci, .mam takovy dotaz je lepsi dat na fichtla dvokrozkovy pist nebo trikrouzkovy pist, ktery je lepsi na vykon atd. Ma nekdo s tim nejake zkusenosti? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 21:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 2 Bakoun, zkus taky popsat co tam kromě toho jednokroužkovýho pístu máš dalšího, to je možná důležitější
Datum: 03. dubna 2013 21:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... proč mi to táhne i s jedním kroužkem? Dělám něco špatně?
Datum: 02. dubna 2013 23:07
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 za sebe mohu říct,(měl sem fichtly s tím i s tím) že to zas tak markantní rozdíl není, záleží spíš jak si motor teda válec s pístem zaběhneš, ale logicky čim míň kroužků tím menší tření - ale i menší komprese(ale ne o moc),Zkrátka: dvoukroužkovej= dá se víc točit ale má menší tah, tříkroužkovej= tolik ho neroztočíš, ale má větší tah. Ale jak řikám záleží jak si to "sedne", možná ti ostatní napíš víc
Datum: 02. dubna 2013 20:06
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci pasuje labyrint z ČZ 125/453 na ČZ 250/455?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 18:21
Jméno: fa
IP: uživatel13045
 Nepasuje..
Datum: 03. dubna 2013 18:21
Jméno: meloun
IP: uživatel13283
 ne má to jiný čepy a ložiska
Datum: 02. dubna 2013 1:04
 ne...
Datum: 31. března 2013 19:27
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau draci chci se zeptat v čem může být problém fichtl táhne dobře ale jen na 1. a 2. rs na trojku skoro vubec nejede ale je po výbrusu cca 100km jinak je vyčištěnej karbec,kohout , výfuk novej filtr na sání .... nevím čím by to bylo dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 19:49
 http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=3714&nodeid=255770
Datum: 31. března 2013 19:49
 a ještě co vzduchovej filtr??
Datum: 31. března 2013 15:32
 s tim napnutim toho řetězu to moc nepřehánět, na nezatíženém motocyklu by měl být průvis řetězu při pohybováním nahoru a dolu asi 2-3 cm - na spodni větvi, takhle to teda píšou v manuálu, a já s tim problém nemám, bejt tebou bych udělal jak radí kolečko
Datum: 31. března 2013 15:31
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no to sice ano ale když sem to tak udělal tak se nestihal spalovat benal a svíčka byla jak uhlí , ještě tedy kouknu na karbec a zapalko
Datum: 31. března 2013 12:50
 Ano, nastavení zapalování má zásadní vliv na funkci motoru...jinak neni pro záběh předepsaná poloha jehly na třetím zářezu?
Datum: 31. března 2013 12:14
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 ok a nevíte jestli je možný že to dělá tryska? mam ten polskej karbec a dal sem tam trysku z českýho a na krámku píšou něco že se to nesmí dávat , jinak karbec mám jehla na 2.zářez hladina lícuje s plovákem karbec by měl být ok...řetěz naplej gumy nafouklý... snad jen jestli na to může mít vliv předstih,odtrh...
Datum: 31. března 2013 11:34
 Problém je v tom, že ti ten fichtl nejspíš táhne špatně i na první dva rychlostní stupně, akorát tu trojku už prostě neutáhne. Takže napřed koukni jestli ti to někde nepřibržďuje, mrkni na řetěz, brzdy, gumy...Pak se zaměř na seštelování karburátoru, zapalování...
Datum: 31. března 2013 10:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 skus eště něco najet at si to sedne...motr po brusu nedává 100 pro výkon hned
Datum: 31. března 2013 8:06
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau draci co je pravdy na tom ,že když se jezdí bez výfuku(jen s kolenem ,že se poškozuje motor?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 7:02
 a jsi na 3,5 který má psaný v dokladech
Datum: 30. března 2013 7:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 přečti si dobový test mustanga ze světa motoru a tam mu se sportvním výfukem domácí výroby naměřili o pul koně mín... jen ti připomenu že fichtl má konč 4 a seber si z toho 0,5......
Datum: 30. března 2013 6:28
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Sání a výfuk musí mít odpor,jinak to vždycky jede nahovno. Přes to vlak nejede. Motor jako takovej zničit nemužeš,to jedině že by ti tam vlezla myš...
Datum: 29. března 2013 17:18
 a pokud ti to jede jen s kolenem líp tak si vyčisti výfuk pořádně a pojede to mnohem líp
Datum: 29. března 2013 13:38
Datum: 29. března 2013 12:57
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 ZDAREC draci mám problém na svojí 23A. Měnil jsem píst na 3 kroužky + čep vše je nové a hned při první jízdě jsem měl problém s volnoběhem spíše vůbec nedržel. Motocykl jakože má pěknou kompresi od spodních otáček, ale k čemu když li snížím otáčky tak chcípne a tryskou ani štelováním na karbeci to není a k tomu při vysokých otáčkách to začne jakoby ve válci třískat a vybrovat. Prosím vás poraďte mi už jsem v koncích tolik peněz už jsem do ní natřískal a pořád nějaký problém děkuji všem co napíšou nějaký nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 8:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 no co když má vše ok at jezdí jestli je pečlivej at dpojí hadice a schodí válec dolu..a podívá se na kruhy zda nejsou v místech zamku ojete do pulkulata ..to zapříčiní to že chytaj o hranu kanalu....zaroven pohmatem skontroluje vuli na klice a zda se mu čep netočí v pístu atd....jinak nemlatí ti to do hlavy c si dal za těsn ění pod válec a hlavu?
Datum: 31. března 2013 8:22
Jméno: luke
IP: uživatel15289
 píst je danej správně šípkou k výfuku a je to ten novější 38,25 kroužky jsou nové a správně dané v drážkách válec už je teda skleněný valec je J 23 a čep je novej ale mezi vložku jsem tam nechal
Datum: 29. března 2013 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Tak znova. Co ten píst? Odpověz na moje dotazy ať se pohneme dál. Potřebuju vědět co tam máš. Muže to zakopávat v sacim kanálu. Některý 3 kroužkový písty maj blbě zámky a některý válce jsou "blbě opravovaný"a pak zakopává i druhej a třetí kroužek ve vejfuku. Jestli je píst otočenej,tak to zakopává všude. Odpověz mi co máš za píst,kroužky a jestli není píst otočenej????
Datum: 29. března 2013 20:23
Jméno: luke
IP: uživatel15289
 nn vše je dobře zapojené válec je origo a má jeden výbrus
Datum: 29. března 2013 20:11
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Muže to dělat blbej píst. Jakej píst tam máš? Na jaký kroužky je? Válec je origo?válec je J05 a nebo J20/21/23? S nějakym sedánim bych nepočítal. Ba naopak,mohl bys dělat výbrus znova. A mimojiné,nedal si píst obráceně? Je špka do vejfuku? První zámek nahoru k sacímu kanálu?
Datum: 29. března 2013 17:27
Jméno: Maykl
IP: uživatel15035
 problem bude nejspíš vtom že kroužky jsou ve válci moc natěsno ještě když tam sou 3 na jed par kiláku a vono sito sedne, pak by to mělo držet volnoběh v pohodě.
Datum: 29. března 2013 15:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 myslím že máš 2 problemy první je nastavení volnoběhu...za studena bych ho neřešil nastavil byc ho na teplem motoru tak jak má být to je na nejniší otáčky kdy eště běží........
pokut ti tříská ve válci po praci na pístní soutavě je nutno se optat zda se ti prace pvedla ...točí se ti čev ve futru ale v pístu je natvdo ? neuhli se ti kroužky ze zámku? nesežralo to něco? jakou to vubec měl vuli na futru v ojnici?
Datum: 29. března 2013 8:18
 Předstih moc velkej
Datum: 29. března 2013 7:34
Jméno: filip
IP: uživatel15282
 je dobre davat do jawa 350/639 anabex do benzinu ? je to takova zelena vodicka .... diki za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2013 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jednu dobu to tady byl docela hit tak jsem to taky vyzkoušel a vůbec nic jsem nerozeznal  jinak jestli má někdo přebytky a neví co s tím tak mě to pošlete
Datum: 28. března 2013 18:05
 to marque: asi to tak bude... ale stejně tam cmrndnu když si vzpomenu
Datum: 27. března 2013 21:46
 mě třeba zbyla ze škodovky celá lahvička aditiva do benzínu tak tam do pincka když tankuju trošku naliju ať to nemusím vyhazovat...
Datum: 27. března 2013 16:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 to wenoush: tomu se říká placebo efekt
Datum: 27. března 2013 15:19
 já dávám něco podobnýho do simála a zdá se že motor jde o malinko líp (ale může to být i tím, že člověk vidí to, co vidět chce...)
Datum: 27. března 2013 14:25
Jméno: pepa
IP: uživatel15283
 spíš kup mogul tsf anebo skus jiný olej který nebude tak zanášet karbonem ....když už chceš utracet...ale jawa skousne všechno... a spíš neš drahej olej by nebylo od věci koupit nový svíčky či promazat lanka....
Datum: 27. března 2013 9:22
 Anabex se přidává do bezolovnatýho benzínu pro ochranu ventilovejch sedel, např. Š120. U 350 ventily nemáš, tak tam nc nelej
Datum: 27. března 2013 9:03
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci dělal jsem go motoru a když jsem daval gufera na kliku tak jsem je dal na doraz a tím padem asi dřou o ložisko kliky a klika jde stuha nechce se mi kvuli toho rozebírat zase pravý i levý bok motoru jako sundavat rotor a sundavat spojku. a proto se ptám sedne si to?  ze začátku to bylo horší a postupně se to zlepšuje dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:43
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 bez gufer šla lehoučce roztočil jsem ji a točila se chvíli
Datum: 26. března 2013 18:43
 pokud skládáš, tak máš zkusit protočit motor ješte bez gufer (a samozřejmě bez válce) a pokud půjde klika hodně ztuha, tak pres vhodou trubku klepnout do ložiska za vnitřní kroužek Myslím že si to cestu najde. Nehcal bych to, jak to je
Datum: 26. března 2013 15:39
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele tohle mě dělá běžně .. ja dycky ještě gumovou paličkou poklepu kliku z obou stran a pak toho fichtla par km jentak lechtám a jak vystydne azase se zahřeje tak je to ok  ..
Datum: 25. března 2013 20:33
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 čau draci kolik může stát výbrus na emzetu 150 + vyčištění kanalu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:34
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 To tolik stát nebude nee max 800 kč
Datum: 25. března 2013 18:34
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 hele já sem nechával dělat výbrus na svojí 125 s pístní sadou mě to vyšlo cca na 2500 .. záleží kde to necháš dělat a kolik stojí pístní sada ..  je to všude trochu jiný
Datum: 25. března 2013 16:21
Jméno: Honza
IP: uživatel6480
 Zdar draci, chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s laďákem Hikone? vyplatí se ta práce na ladění za ten výsledek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 18:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 sorry to patřilo k otázce níže
Datum: 25. března 2013 18:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 na sériovce si myslym ocení světelnej výkon a spolehlivost, jinak já osobně mám na pionýru dělaný tyristorový zapalování - jiskra jako nikdy předtim, motor chytá na drcnutí napoprví. Zapalování sem jen zapojil podle návodu,(kladívka zůstavaj - jen nespínaj velkej proud,ale spínaj malym proudem velkej, tudíž se tak neopalujou kontakty) zapalování sem sehnal tady přes inzerci asi za 400 + poštovný, jeto doma dělaný od někoho kdo tomu rozumí, mám to asi 2 roky a jetě sem nedělal předstih a motor šlape tak jak má,Takže to můžu doporučit jako takovou levnější alternativu
Datum: 25. března 2013 18:57
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 řekl bych že na sériovce to moc znát nebude
Datum: 25. března 2013 16:22
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 zdar draci jaky mate kdo zkušenosti s vyměnou simerinku na klice na simsonu s51??? muzete mi prosim napsat nějakej stručnej a jasnej postup??  dik za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:11
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 pokud už jsi to třeba měnil někdy na fichtlu tak ke to podobný, pokud budeš měnit na straně u spojky tak vypust olej, sundej víko(napřed řadící páku a nakopávačku),pak povol matici u primárního ozubeného kolečka(nejsem si už jistej jestli tam neni náhodou přihnutej plíšek - pojistka, pokud jo tak ho musíšodchlípnout tak abys povolil matku), spojkovej koš povolovat a sundavat asi memusíš,sundáš teda to kolečko + !pozor! je tam klínek na kužely klikovky, no pak vydloubneš starý a opatrně tam rovnoměrně( i třeba za pomoci nářadí) pak to všechno zase namontuješ z5,
Na stranězapalování jen sundáš dekl, zápalko a taky vydloubneš starý a dáš nový,při zpětný montáži ale musíš nastavit objímku zapalování tak jak byla - nejlepší je si udělat čárku fixem nebo rýhu něčim na zapalování i na motoru kde je zapalování abys věděl jak to bylo a jenom to zápalko natočíš jak bylo,jinak by si měl trochu rozladěný zapalováni,ale Sím by ti měl chytit i tak teda pokud máš S51 s elektronickym zapalovánim
Datum: 21. března 2013 16:11
 ahoj Mam dvojrychlostu babetu a chcel by som sa spytat jak by som mohol zvysit rychlost.. bola na vybruse motora s kompletnym vymenemim vsetkych lozisiek a semeringou... dakujem rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 ps eště jestli to máš čerstvě po brusu motor nejni sedlej nemuže dávat plnej výkon ..časem se otvírá ale zase nečekej že ti to udělá víc jako 5 km v hod na babetě je nejduležitejší abys jel pokut možno bez šlapaní ...to je taková požadovaná vlastnost každeho duchodce co jí má......  výbrus si sedá 1000 km a to je na moped sezona ježdění ...teda pokut s tim nechceš jet na ural a zpět a strávit tak mládí....
Datum: 21. března 2013 19:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 koleno zkrátit mužeš ale rychlost se naviší simbolicky o 5 km v hod ...pomáhá dát větší rozetu do motoru a měnší na kolo a jestli jezdíš v kopci je to jen kompromis ...osobně bych babetu prodal a koupil pioníra ....pokut máš na něj papíry ... on ten tuning něco stat bude a lacinější neš fichtl to nebude.....díly na babetu jsou docela drahý stejně jako cele stroje ktere jsou díky provozním nakladum docela v kurzu
Datum: 21. března 2013 13:09
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 těžší převod spolu se změnou časování motoru
Datum: 20. března 2013 21:41
Jméno: miko2704
IP: uživatel15261
 a ako to je potom zo spotrebou? pocul som aj trebarz ze skrat asi o 7 cm koleno na konci .. slo by to?
Datum: 20. března 2013 21:22
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 větší kolečko na vývodu z motoru a menší rozetu ale nepřeháněj to moc
Datum: 20. března 2013 21:18
 Čau lidi poraďte, když mám zajetý válec a nový píst jak dlouho mám zajíždět píst? styčilo by 100 km?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Kroužky se nechávají sednout = do ojetýho šišatýho válce dáš nový kruhový kroužky a pak čekáš jestli se kroužky taky ojedou do šišata a sedniu si a budou dobře těsnit a nebo si to nesedne,což se stane ve většině případů a pak holt chtě nechtě dáš válec na výbrus...
Datum: 21. března 2013 20:00
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Jak se nechávají sednout kroužky? je mi 16 s zatím jsem se stím nesetkal tak prosím o radu...
Datum: 21. března 2013 5:54
 zajíždí se válec a popípadě se nachávají sednout kroužky.. ale písty se nezajíždí
Datum: 20. března 2013 21:19
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 Je to ale bába 210 ka ta nemá ale nějak vysoké otáčky.
Datum: 20. března 2013 21:17
 Moc to nehroť...já bych dal maličko víc oleje a první projížďku tomu nedával plnej...
Datum: 20. března 2013 21:14
Jméno: s
IP: uživatel1272
 Ja si myslím ze valec by se mel zajíždět na 500km ale nejsem si jisty
Datum: 20. března 2013 21:05
 čau draci, nedávno jsem se setkal s názorem, že když třeba jedu s fichtlem na rovince a nebo z kopce a mám jen lehce přidaný plyn, tak to motoru nijak zvlašt nepřispívá.že klika dotává naprdel Mám tím na mysli, když mám přidáno o torchu víc, než je volnoběh a motor má takový ty občasný detonace, tedy když nemá pravidelný chod při větším plynu. Prý je lepší jet s více plynem.. Co si o tom myslíte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 19:49
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Řešíte kraviny s tim bržděním motorem. Když nebude 50 stupňů a nebudete sjíždět Grossglockner tak to ničemu nevadí. A mačkat spojku a protáčet motor je největší píčovina, akorát kurvíš spojku. Vyřadit na neutrál je nejlepší, ale ne v noci kdy ti přestane svítit světlo  A na to vypínání zapalování při zařazenym kvalktu pozor, nahromadí se ve vejfuku benzin, pak zapneš zapalování a může to blafnout a je to nepříjemná rána.
Datum: 19. března 2013 19:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 z dlouhých kopců nebo dlouho mírný je nejlepší motor vypnout nebo alespon vyřadit a neni co řešit
Datum: 19. března 2013 17:38
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 myslim ze resis kraviny , kdyz je motor zdravej tak neakej kilometrovej skopec ho nemuze poskodit , olejovy film vydrzi
Datum: 19. března 2013 15:44
 taky jsem o tom slyšel. řeším to tak, že když je dlouhej kopec, tak občas vymáčknu spojku a trochu přidám plyn ať se promaže.
Datum: 19. března 2013 15:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 tady tím asi myslíš, nebo je myšleno to že se motor míň maže, protože pokud jedeš z kopce s zavřenym plynem(šoupátko dole) jde do motoru jen množství směsi (Benzín + olej + vzduch) na volnoběh, přitom motor má ve skutečnosti otáček podstatně víc, -ale myslim si že pokud je to jen krátkodobě, nebo jen občasnemělo by se nic stát, (ale zase musim řict, že když někdy rozebírám motor, který nedavno běžel tak v klikovym prostoru je docela dost vysráženýho oleje, ale tím nechci říct že to nějak neškodíbrzdit motorem) dál záleží na stavu motoru a to v jakym poměru mícháš benzín + olej, proto třeba auta Trabant nebo Wartbug s 2T motory měly volnoběžku aby z kopce nepřetáčely motor, tak asi takhle,
Datum: 19. března 2013 11:45
|



|