|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Libek
IP: uživatel15158
 Ahoj klucí a holky měl bych dotazy na výbrus na čem se dělá,na co se dělá a kolik jich můžu udělat na jawa 23 a jestli jich můžu udělat víc na jednou jako že mi to bude dělat chlápek a já mu řeknu UDĚLEJTE MI 3X VÝBRUS tak to nějak funguje nebo jak jsem AMATÉR diky borci napiste mi na adysek1@email.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 17:09
 Jak píše postul, válec je nejdřív nutný srovnat do kulata, to honovačka neumí...takže napřed se odvrtá cca 0,2mm na vyvrtávačce, a pak se to teprve honuje na finální průměr. Takže dělat několik výbrusů naráz neni vůbec problém...
Datum: 24. února 2013 17:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 výbrus se dělá zvětšením o cca o,2mm ale válec muže byt opotřeben o víc třeba muže mýt dražku od praskleho kroužku 0?5mm hlubokou a to je duvod proč se třeba místo výbrusu 2 dělá i patej a vrtání se navíší o milimetr... na pioníru lze běžpečně provest 8 výbrusu ale v dnešní době jde vrtat až do 42 mm coš je asi 12 brus s tím že motor nemá odpovídající karburaci ale např i mazání protože se maže směsí s benálu oleje a ta jde pres hlavní trisku určenou na menší výkon a prutok... pokut necháš válec vybrousit měl bys dost o cca 0,2mm menší píst a kroužky ktere když vložíš do valce maj mezeru mezi konci 0,2 0,3mm je třeba si hlídat at nedostaneš jine... jinak i vlastní provedení výbrusu se liší někdo nejprve obrábý nasoustruhu a pak jen dolazuje ..ale viděl sem mašinu kdejen ustil válec nastavil hlavu pustil směst a 10 minut bylo hotovo...
krasne jsou zaběry z javy kde ěli stroj na honování co obráběl 8 válcu naraz... prostě v 21 století nejni nic problem...
Datum: 24. února 2013 13:35
 válec se musí obrobit nejdříve do kulata a pak se honuje na míru
Datum: 24. února 2013 11:58
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 takže účel za jakým se dělá výbrus - když už je válec značně opotřebený, tak jediná možná oprava je udělat výbrus tzn.válec přebrousit a tím zvětšit jeho průměr a potom zase dát větší píst + větší kroužky tak,aby to těsnilo ,jestli máš 2 výbrus nebo 5 výbrus na výkonu nepřidá,pořád to bude mít +- 3,5 koně,výbrus se nedělá kvůli razantnímu zvětšení výkonu,ale pouze jako oprava válce,který už je opotřebený.Výbrusů můžeš mít na mustangu 8 ( dnes prej i víc),dělat víc výbrusů najednou je zbytečnost.Pro jakuba 236 - přesnou technologii broušení neznám,ale myslím si že kvůli 0,1 mm to do soustruhu neupínaj
Datum: 24. února 2013 11:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 max. vrtaní se uvádí 40mm, ovšem dá se vrtat až na nějakých 41,75 (myslim), a proste mu řekneš kolik chces vrtání (jde to po 0,25 mm) takže pokud mas 0.výbrus a chces udelat třeba 3.výbrus tak mu řekneš že chceš bud 3.výbrus anebo vrtání 38,75 mm a on už ti to udělá ty se už o nic nestaras (jen o keke  ), jinak výbrusy se dělaj na soustruhu a následně na honovačce (myslim)
Datum: 24. února 2013 10:42
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 Zdarec chtel bych se zeptat jestli vam u kulaté 175 jednovejfuk vybrujou řiditka protože me celkem dost a nwm jestli to tak ma být nebo je to např. klikou předem díky za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:36
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 když ja jsem ji koupil tak stala asi 20let a byla rozebraná dovezl jsem jí domu složil seřidil a jezdil vše bylo cajk a pak jsem se jednou jel projet a začalo to vibrovat tak to bude asi klika no
Datum: 25. února 2013 16:36
 Já mam taky jednovejfuk deluxku a nevibruje vůbec...
Datum: 25. února 2013 7:20
Jméno: tunner
IP: uživatel10693
 ee tu vzperu tam nemam ale uz jí vyrabím ale nemužu to odzkoušet protože nemam zapalko musim upravit to z fichtla
Datum: 24. února 2013 14:19
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jakmile jedu nad 70km/h tak už cítím vibrace když jedu na max tak mě brněj i kolena,každá tahle čz brní,ale jelikož na ní vyjedu 5x za rok tak to neřeším
Datum: 24. února 2013 9:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 máš tam tu prokletou vzpěru mezy hlavou a válcem?? jinak do koncu řiditeknacpat těžká závaží....
Datum: 24. února 2013 9:05
 mě jawa 250 vybruje tak žě popojíždí na stojanu skus ještě vištelovat zapalováni ale klikou bi to mohlo bit pokud by nebila dobře vyvážena ale to nezjistíš pokud ji nedáš na vyváženi
Datum: 23. února 2013 19:44
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, mám válec po výbrusu, je na jawu 125 ( litinový ), na výbrus jsem ho dával jak byl ( rezatý ) ted je celý mastný a potřebuju ho natřít, případně nastříkat nákou tepelnostní barvou. Takže by mě zajímalo jakou zvolit nejvhodnější barvu a pracovní postup, mám li válec odmastit a obrousit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:46
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 válec ti opískujou cca za 100,- a barva bude stát taky tak 100,-
Datum: 24. února 2013 9:46
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 nevim kde se to dělá.. a jaká je cena písování ? a barva se sežene v nákých barvách a lakách že ?
Datum: 23. února 2013 19:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud nejseš detailista a nechceš to pískovat tak jo... ale scháněj černou lesklou barvu! Většina je totiž ve výsledku taková hnusně šedá a matná... udajně by měla bejt ok silikonová vypalovačka aluksyl
Datum: 23. února 2013 17:01
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 takže by stačilo válec dokonale odmastit ( technickým benzínem ) ty žebra truchu opucovat a obrousit a pak natřít tepelnostní barvou na kamna, výfuky.. která je do 700 stupnu
Datum: 23. února 2013 16:22
Jméno: pero
IP: uživatel15088
 Pepo chodil jsi někdy do školy?i profi firmy odmašťují techničákem takže bych v tom problém neviděl,jinak válce se černili a né natírali černou barvou
Datum: 23. února 2013 12:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 pískování nemá chybu pokut muož nost nemáš nezbyde ti neš to manualně nějak odrápat a ja raděj odmaštuju nitroředidlem benzím ma v sobě mastne slošky silikony a barva malinko mín drží ...alelitina jedocela hruba a něco to snese ...barva stačí obyčejná teplovzdorná možná i obyčejná černá protože teplote ploch je přes 80 a na 80 stupních se i obyč barva vipaluje....
Datum: 23. února 2013 12:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejlíp uděláš, když válec vykoupeš v tech. benzinu a pak ho necháš opískovat (nebo si ho opískuješ sám, pokud máš možnost)... jinak pro opískování musíš důkladně krejt funkční plochy válce, i kanály a dosedací plochy... je lepší to dělat před výbrusem...
Datum: 23. února 2013 12:09
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Díky za odpovědi
Datum: 23. února 2013 12:02
Jméno: Jarin
IP: uživatel14456
 Ahoj fichtlaři. Mám dotaz ohledně nové polské hlavy na pionýra, Jsou ty hlavy v pohodě nebo jsou špatné jako ty jejich vílce. Má s nimy někdo zkušenost? Dík za informace.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 12:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 dacan hlava na fíka na burze jde koupit i za cenu vložky vyjde to na stějno sam sem koupil hlavu na 05 za 100 a vložku za 70... byl to je navrh pokut by mermomoci stal o zachování dílu... a ono občas se nevede sehnat co potřebuješ..
Datum: 23. února 2013 12:58
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak díky všem za rady, koupím tu origo hlavu, už se mi něco rýsuje.
Datum: 22. února 2013 20:37
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 osobně bych koupil za tech pár korun opravnou závitovou vložku nebo jak se to jmenuje udělal tam větší závit a potom kupoval akorát delší svíčky...o dost levnější než kupovat novou nebo použitou...
Datum: 22. února 2013 15:15
 jinak mail je vbeck@seznam.cz
Datum: 21. února 2013 19:48
 já mám doma dvě hlavy navíc... jedna origo a druhá snížená (nevim o kolik, už jsem to tak vyfasoval) tak mi hoď mejl a můžem se domluvit...
Datum: 21. února 2013 15:32
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 21. února 2013 12:47
Jméno: Jarin
IP: uživatel15145
 Pepo díky, ale raději hlavu, která je ok než zpravovat. Tak budu tedy čekat až se nějaká oběví.
Datum: 21. února 2013 10:57
 nemá cenu spravovat, sháněj po inzercích... za kilčo musíš hlavu sehnat
Datum: 21. února 2013 8:50
 nějak sprav vlošku anebo ti jí skusím opravit za 100 a poštu...vi mail
Datum: 21. února 2013 0:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel14456
 Stará je v pořádku, ale bez ledvinky. A pak mám jednu, ale ta má stržený závit. Starší bych koupil hned jenže nemužu sehnat a když už tak za cenu větší než nová.
Datum: 20. února 2013 22:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15144
 maj děsně hrubý povrch spalováku ....takoví nemá ani origo hlava na motoru co sežral kroužek.... za mě kup starší vvyjde to i laciněji co se ti stalo s puvodní??
Datum: 20. února 2013 21:45
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci chybí mě vzpěra motoru mezi hlavou motoru a rámem u mí Mašiny Čz 175/487.Nevito z čeho to je udělaný já to na svý mašině nemám a ani jsem jí nikdy neviděl.Tak by mě zajímalo z jakýho matroše to je originálně a jestli to je trubka a nebo něco jinýho nebo jestli by to šlo udělat ještě z lepšího materiílu popříklad z jakýho.????Díky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 12:44
Datum: 24. února 2013 12:44
 http://www.jawa50speed.wz.cz/cz.html
Datum: 20. února 2013 16:15
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Ta vzpěra je fakt základ, spolu s utažením motoru na všech čtyřech šroubech, nejlíp vyměnit, u mě byly dva závity úplně ojeté, jinak vzpěra se dá koupit, ale nevím jestli sem můžu vložit odkaz...
Datum: 19. února 2013 21:43
Jméno: cezeta22
IP: uživatel14525
 sorry, odkaz nejede je to prostě u stejskyho na webu - a jeho udělaná čz 180
Datum: 19. února 2013 21:09
Jméno: cezeta22
IP: uživatel14525
 A pak se divíš, že ti vybruje jako kráva ,original matroš je řekl bych bláto, ale to "bláto je sakra poznat jestli tam je a nebo není  , je to v podstatě hrané U zakončené ploškou s dírou na šroub ( je postřehnutelná na těchto obrázcích http://www.jawa50speed.wz.cz/cz.html), buď sehnat, nebo vyrobit z obyčejné pásoviny ...
ostatní mě doplní...
Datum: 19. února 2013 21:08
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravím, má z vás někdo zkušenosti s novou klikou na stadiona co se zde prodává? slyšel jsem že má velký přesahy na čepech. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2013 14:11
 Zdarec jo slyšel jsi dobře, nacpat ji do ložisek je celem fuška, ikdyž ji ochladíš a ložiska nahřeješ..
Datum: 20. února 2013 14:11
 zdar draci jsem z usteckeho kraje a prosil bych vas o radu kde mi udelaj repas kliky na jawu 350 .638 .jedna se o vymenu labyrintu a vyvazeni kliky .dik draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2013 21:18
 parada dik moc draku .
Datum: 18. února 2013 21:18
Jméno: Jarin
IP: uživatel15134
 Záleží odkud jsi, ale zkus MOTO Ústí nad Labem ulice Chuderovská, mají i své stránky nebo je pak ještě jedna prodejna v Oseku, ale co já vím tam to je většinou výměnou já jezdím do toho Ústí.
Datum: 18. února 2013 20:01
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 cau hele chci se zeptat jestli když se zvětšuje např sací kanál tak se musej k tomu zvětšit i přefuky a vyfuk ? je na to nejaký vzorec ? nemyslím třeba jen pionýra ale 2T všeobecně
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 21:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak jelo jim minule líp než milánkova klapková 500-ka. Takže by se tomu i dalo věřit, i ty časy jsou nesmyslný.
Datum: 19. února 2013 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Dobře no,dost sem to nadsadil,ale nemyslím si že jsem přestřelil moc... S těma přefukama a karbonem si rozumíme  Z mýho pohledu upravovače rezerv originálu je tam prostoru hrozně moc...z toho se musí vytřískat daleko víc jak serie...když to jde u seriovýho RD... Klika je opravdu tankoidní,to je hodně brzda.... Navíc jestli má TK moto 40 koní na J640 stejně jako měli 6,5koně na 4K ve fichtlu seriovce,tak tech 40koní asi moc velkejch nebude... A zase ta klapka mizerná
Datum: 19. února 2013 18:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Lezoucí karbon do přefuků by šel lehce odstranit, ty mi určitě rozumíš .) Mně na tom motoru nejvíc štve ta tanková klika...
Datum: 19. února 2013 15:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 standa: s tou 640 opatrně. Vem si jaký má 350-ka časování přefuků... Že je to kozerva s tím by se dalo souhlasit, teďka si hraju s válcem na ČZ 250/471 a to je dost podobné časování (V 155° P108° S134°). Ale to je litnový 2K. Znám pár kluků ladících na sprinty (Socialistik dragster), kde se hraje na maxim. výkon a kdybych jim řekl, že z toho dostanu jednoduše půlku koní navrch, tak mě asi sežerou. U speciálu TK moto se mluví o 40k, ale to je komplet překopaný klapkový motor...
Datum: 19. února 2013 15:03
Jméno: standa
IP: uživatel15138
 Všechno má svý meze,samotnej sací kanál se rozšířit muže,ale lidsky...neumim to vyjádřit v nějakejch číslech...no prostě na dvoukanálu neudělam sací kanál velkej jako kráva,když mam jen dva nevelký přefuky o nijak velký ploše a seriovej vejfuk... Dost napoví i šachty přefuků... Buď konkrétnější  Neni válec jako válec...některý sou úmyslně uškrcený na vejfukovym a sacim kanálu a přitom přefuky by třeba jeli o 1500-2000ot/min víc....typickej příklad je J350 - 638/639/640 ...motor zavřenej jak konzerva až leze karbon do přefuků.... Po odladění to muže mít o polovičku koní víc...minimálně...
Datum: 19. února 2013 13:51
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Jestli chces udelat valec na pionira napis standovy kontakt tu najdes=)
Datum: 18. února 2013 19:30
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 Samozřejmě kdyz to nasaje tak to musi pryc zadnej vzorec nemam staci hledat najdes kupa výkresů. ?.
Datum: 18. února 2013 19:22
 Čus draci štve mě jak mě vibrují řídítka u mý Čz 175/487 - jediný místo co vibruje,jinak stoupačky a ostatní věci nic jenom ty řídítka.Nedá se to nějak udělat aby mín vibrovaly ty řídítka,mám je utáhnutý na krev.Docela mě to štve.Nějaký rady.Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 18:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 joo ta je zdát moc já mám 476 sice ale po laku sem krátce ladil motor bez ní a vždy mi upadly kaslíky v plem plynu  anebo se znatelne povolovali s ní se vibrace vytratili a kaslíky drží i s volně natočenými šrouby ...si tam provizorně něco vyroc..z paskoviny..... ps ono to i dokazalo povolit šrouby uložení motoru ..a takove šílenosti se ti pořád udávali s ní je to vše takove rozumne má to duvod že tam je
Datum: 19. února 2013 18:01
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Tu vzpěru nemám,myslíš že by pomohla??Hodně
Datum: 19. února 2013 16:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 všechno po dotahuj le myslím že ti pomoužou cca 200 gramový ostružený válce do řidítek ....tzn závažíčka ...funguje to docela dost... všpěru z hlavy motoru dofám máš??
Datum: 19. února 2013 14:27
 Když jsem kupoval čz 180 tak jsem tam měl závažíčka a měkké hefty, a problém s vibracema nebyl žádnej...
Datum: 17. února 2013 8:55
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 1/Dotáhnout každej ! šroubek na motorce, zvlášť uložení motoru a nezapomenout na vzpěru k hlavě válce ! 2/ Nedržet křečovitě 3/ Měkčí - lepší hefty 4/ Závažíčka
Zvyknout si  nebo čízu do depozitu a japonce ....
Datum: 16. února 2013 23:12
 Čus draci tak fůrt zajíždím svoji Čz 175/487.Už mám najeto skoro 1000 km a už to valí dobře někdy jí dám ale pořádně zabrat.Po kolika km jste to měli zajetý Vy??? co jste zajížděli výbrus u svoji Čz???Ale fůrt na tu 4 to není ono podle mě nevím tyjo do kopce (nejakýho prudšího se stoupáním 10% a víc)se jí moc nechce a když už tak jí musím točit a jet třeba 80 a výš.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 13:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 myslím že z tý motorky už víc nedostaneš už sem to tu psal ale 80 na 175 je až dost... a v kopci ten motor bučí je stavěnej na 80 ktera byla cestovní rychlost a ti jí rveš pomalu 100 kratce po go todle ta motorka prostě neumí daleko větší potencial davá 350 jako dvouválec který má skoro všude spíš převys výkonu 175 jen přetočíš a nejde ten výkon prostě nemá
Datum: 19. února 2013 13:50
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nu hele ja dal na 180/480 podle tachometru 80km/h na dvojku. max. tech tachometrovejch 120. na ctyrku jsem vetsi kopce musel tocit, jak ji tak lochtas na pul plynu tak uvada. je to proste tocivy... Jinac po 1000km uz jsem ji vytacel obcas i do plnejch. uplne povolila tak ve 2500km. a v peti uz zas zacala ztracet vykon  tak jsem to prodal a koupil 250/590 a nemusim to tolik tocit, ale zetka byla zivejsi bych rek...
Datum: 17. února 2013 14:18
 Mno taky mě napadlo koupit 15 zub a dát ho tam to je to samý jak u fekála ze 13 dát 12 zub a jak je to znát.Jinak tět na dvojku dám 75km/h.A max tak 110-120km/h.
Datum: 17. února 2013 11:49
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, nu ja myslim, ze to neni tak hrozny. tohle jsou točivý motory... to neni jawa 250, kde jedes ctyrku 40-110  . hlavně to nedus, prostě jezdi normalně co ten motor potřebuje. akorat to nesmis pretacet a do dlohyho kopce ji nevalit co da,ale drobet motoru ulevit dat nizsi kvalt aby tah a jet treba na pul-trictvrte plynu.
Datum: 16. února 2013 23:07
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 Jestli chceš všechny kopce jezdit na 4 jak s 250panelkou, tak sis vybral špatnou motorku, protože číza je o "radostném vytáčení kvaltů  , takže rada zní o jeden zub menší sekundár - dej 15z. maximum bude stejný protože motor dostane svižnost a pořádně se dotočí na max a navíc budeš moci jezdit do prakticky všech krpálů za 4 a dostaneš co chceš ...
Datum: 16. února 2013 23:02
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 já jsem dělal výbrus a kompletní generálku motoru a celé si to sedlo až po 3000 pak byl cejtit velkej rozdíl
Datum: 16. února 2013 21:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 1000 by mělo v pohodě stačit, trochu laboruj sytost směsi a předstih
Datum: 16. února 2013 20:07
Jméno: martin
IP: uživatel15126
 budu na mustanga dávat píst jednokružkový(kružek šířka1,5mn)(píst je průměru 38,50mn) a chci se zeptat jestli je dobrá věc nechat snížit hlavu?popřípadě že ano tak o kolik?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 20:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!Toš vynech tu mezeru mezi tečkú a cz a máš ho platnej!Taky se mě stalo, že mě tam spadla mezera.Toš tak!
Datum: 19. února 2013 20:34
Jméno: Martin
IP: uživatel15126
 Tak mi napište váš email...ten co tam máte je neplatný.Díky...
Datum: 19. února 2013 7:08
 Nechat snížit hlavu + jednokroužkovej píst na origo válci = totální kravina .... kdybys měl zájem,ozvi se mi,třeba bych pro tebe něco uměl udělat.....
Datum: 17. února 2013 21:21
 nech si udělat válec... takový aby vypadal skoro jako origo a vešel ses do klasiků.... jinak v klasiku se nejvíc podvádí
Datum: 16. února 2013 23:34
Jméno: martin
IP: uživatel15127
 takže bude lepší nechat origo píst a snížit hlavu??nebo co bych měl udělat do kategorie klasik..jinak v převodovce je akorát dvojka otočená do sily aby víc byla..co mám spíš upravovat?
Datum: 16. února 2013 15:19
 a co an tom máš ještě udělané? jen jednokruh a chceš snížit hlavu? ... jednokruh je to ti do terénu na nic...
Datum: 16. února 2013 14:10
Jméno: martin
IP: uživatel15126
 chci to do terenu...nebo tam radči nechat píst origo 2kružkový a nechat hlavu tak?
Datum: 16. února 2013 12:57
 z jakeho duvodu to tam dáváš? co od toho čekáš?
Datum: 16. února 2013 12:47
 Ahoj, Chci udělat Go na motoru čz 476. Chtěl bych de zeptat jestli nevíte o někom v Libereckém kraji kdo dělá Repas Kliky, případně zkušenosti a doporučení děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2013 20:10
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 moto ústí nad labem - stará pérovna - většinu typů umí výměnou
Datum: 16. února 2013 20:10
Jméno: mates09
IP: uživatel12630
Datum: 15. února 2013 19:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 bejt tebou za odpoledne zmlatim kvalitní dřevěnou bednu a někam to pošlu aby to mělo pod 40 kg ..ona kvalita těchto prací kolísa na svá moto sem montoval ruzne valce po výbrusech z celych čech slaný č lípa votice tábor....a co ves jinej pes na jwm maniji doporučují pana padalíka k výbrusu dodá i čep s kroužky apod a kliky dělá taky....
Datum: 15. února 2013 16:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6631
 Zdar draci koupil jsem si kliku ckr měla by přijít zítra. Je to na jawu 21 a o pár příspěvku níže jsem četl příspěvek že u 638 jawy má na ojničním oku jehlové ložisko a že se z boku musí dát podložky jinač se píst brousí jehlama. Musí se to tam dávat i u fichtla? přijdou mi ty podložky s klikou? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2013 11:10
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6631
 Díky za rady
Datum: 14. února 2013 11:10
 Kdysi jsem to u pio CKR ojnice řešil s Frikulínem a podle jeho zkušeností mi doporučil tam žádné vymezení nedávat. Je to v pohodě bez toho.
Datum: 14. února 2013 9:43
 Teda asi kecám  v tom prvním případě byly jehly bez klece, proto podložky.
Datum: 14. února 2013 7:45
 Pokud ti s tím nepřijdou žádné podložky tak to nijak neřeš, např. japonci, KTM, atd. (1 válce) nají ve většině případů taky klec a žádné podložky jsem tam nikdy nevidel. Ty podložky jsem viděl například na ojnici na 487 (tam byla užší klec a jehličky a právě ty podložky z venku) na druhé ojnici na 487 byla širší klec i jehly a žádné podložky. Vzhledem k tomu že ta první zmiňovaná byla původní a ta druhá zmiňovaná po repasu, tak je možné že se používají širší klece bez podložek.
Datum: 14. února 2013 7:38
 u ojnice na pio jsou mají jehly klec.... ale i ta hlec muže v ojnici pochodovat do stran takze by bylo dobre to nejak vymezit
Datum: 13. února 2013 22:46
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 Ahoj Draci,
koupil jsem si klikovku s jehlovým ložiskem pro pístní čep.http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=172&sName=Klikova-hridel-s-ojnici . Někde tady na fichtlkrámku byla řeč o tom, že u pístu mají být nějaké podložky. Třeba o simsona tam jsou. Mají tam nějaké být?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 21:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jak se ti můžou dotýkat jehly pístu když jsou v tomhle případě v kleci???
Datum: 13. února 2013 21:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 říká se jim příložka a je kalená, brání doteku jehel s materiálem pístu - musí tam být
Datum: 13. února 2013 19:08
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=172&sName=Klikova-hridel-s-ojnici
Datum: 13. února 2013 14:14
Jméno: hansde
IP: uživatel15113
 pri montazi loziska na kliku jsem ohral lozisko do modra vadi to? ajak drzi jehlove lozisko v ojnici cep pistu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 19:12
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 karlos.: vyměň to, stojí to pár kaček
hansde: to znamená, že tam ty podložky - správně příložky být musí (v jehlovém ložisku), jinak ti jehly dřou materiál pístu
Datum: 13. února 2013 19:12
 snad hansde omluví, přicpu se mu do dotazu, jsem trouba a povedlo se mi přehřát levý ložisko na klice u 638, ne jednom místě je do černa, ale i 2000 brusnym papírem to jde hned dolů, mám ho tam nechat, nebo kliku vylisovat a pudstupovat tu anabázi znova ?
Datum: 12. února 2013 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 a jehlové ložisko v ojnici nijak nedrží,jezdí si ze strany na stranu
Datum: 12. února 2013 17:27
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 žádný podložky se na kliku nedávaj,ale to ložisko vadí,mohlo se popustit při montáži se ložiska ohřejvací cca na 120C
Datum: 12. února 2013 17:26
 jaky podlozky se tam davaj?
Datum: 12. února 2013 17:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 jo vadí bude se ti z něj loupat chrom a valivá draha bude poškozena .. jikak ti moc nerozumím s tím ložiskem ..jen připomenu že tam z boku patří podložky z prava a z leva u futra ktere je zalisovaný podložky nejsou zde ano ..
Datum: 12. února 2013 16:58
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:30
 co se týče pionýra, tak rozměrově do levýho karteru převodovky (pod spojku), nebo do pravýho víka motoru. No ložisku je označení na vnějším kroužku jen z jedné strany
Datum: 12. února 2013 16:30
 velký průměr,malý průměr strojnické tabulky a je to doma.nebo internet.
Datum: 10. února 2013 21:29
 jo pod spojkovým košem promiňte jen nějaký jeliman přede mnou tam dal ložisko zakryté a na něm neni číslo tak sem to zapomněl díky
Datum: 10. února 2013 21:00
 jawasaki víš vubec pod kterým deklem je spojka?
Datum: 10. února 2013 20:45
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15107
 ano je
Datum: 10. února 2013 20:40
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako jak pod spojkou, pod spojkovým košem? anebo v miste kde zacina tycinka?
Datum: 10. února 2013 20:40
 cau draci chci se zeptat kolik by stál výbrus na čezetu 125 B.
dik za odpoved....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Neznám Padalíka,mě brousí jeden starší pán tady u nás....
Datum: 12. února 2013 12:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 pro standu...co Padalík???
Datum: 12. února 2013 6:16
 na papíry ji nemám dostal jsem ji od dědy k narozeninám, nemosís met strach vůbec se nechystám ju rozdělat a zničit, chci zní udělat opět originál ale tak cena je celkem velká,ale tak co no mosím šetřit,ona stála 25let v garáži a předtím se na ní dost jezdilo takže píst uplně proletí válcem že to ani nestihneš zareagovat a už je venku.....
Datum: 11. února 2013 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kolik by stál píst a kde ho maj??
Datum: 11. února 2013 16:22
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Kéž bych měl taky tu starost s výbrusem Bčka, cena by mě vůbec nevadila... Máš ji na papírech ? Doufám že to nemáš do nějaké krosky, nebo traktůrku či motokáry...
Datum: 10. února 2013 20:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 na tyto čz jsou dost drahá písty cca 700 za píst a 700 za výbrus.... ale poptej se a uvidíš sám
Datum: 10. února 2013 16:40
Jméno: Pavel
IP: uživatel11563
 Když chci snížit hlavu na JAWA 250 kyv. co všechno mám snížit jen ten rantl na hlavě nebo na válci a o kolik. rndík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 11:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 bud ale válec bych nesnižoval nechal bych to za 300 sject na freze či cnc protože potřebujes sínžit plochu kam dosedá válec u soutěžních uprav se doporučovalo až 3mm jedna vychytávka je použít víc těsnění pod hlavu jedno ma 0,5mm cca a tím kompresy doladit 1 těsnění stojí 20 .. doma si hlavu snížíš jen obtížně je duležite poctivě srazit hrany a spravně namontovat těsnění ve velkých kompresích je motor nachýlný na samozápal kor 250... jen se optám jak je na tom klika? pokut je starší tak ti to vydrží tak sezonu...a rosype se spodní ložisko .... osobně neš takhle tunit bych za 1000 sehnal motor z panelky ta je živější když je v rozumnom stavu.... a konec koncu nej řešení je nacpat tam 350 byt tech motoru moc nejni....
Datum: 10. února 2013 11:21
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Ani rantl na hlavě ani rantl na válcu. Nevyméšlé chujoviny,ze snižováním hlavy protože stejně nic nepoznáš. Rači dej novy těsnění pod válec,a zkus zabrousit hlavu na válec lapovací pastou. Nech to origo a budeš spokojenej. Dobře seřiď karb a zápalko a poletíš aji bez těch vašich rádoby tuningůůůů. Ať se daří.
Datum: 10. února 2013 11:01
 ahoj neví někdo jak zistím jestli valec na fichtla je původní vyroba z CSSR nebo je to replika podle ceho???diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2013 23:28
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Původní a novodobé válce se dají rozpoznat pouhým oka pohledem. Povrch žeber novodobých napodobenin se zdá být nějak upraven, snad chemicky pasivován (chromátován). Takovýto povrch je poměrně lesklý, příliš neoxiduje a dobře se čistí. Povrch žeber válců vyrobených za ČSSR bývá vzhledově zašlý, tmavě šedý a letité nečistoty a oleje zapečené do zoxidovaného povrchu žeber je obtížné vyčistit. Na původních válcích jsou vyraženy znaky odborné technické kontroly (OTK) a přesnost výbrusu (písmena A,B nebo C). Na novodobých válcích žádné takovéto znaky vyraženy nejsou. Napodobeninu je třeba chápat jako polotovar k domácímu dodělání, odchylky v rozměrech a umístění kanálů jsou až několik milimetrů, také výbrus nemívá kruhový průřez a bývá kuželový. U původního válce stačí nechat zhotovit nový výbrus a může se zajíždět. Souhlasím se Standovým komentářem, až na jednu maličkost: vložka není ve válci zalita, ale je zalisována až po odlití válce.
Datum: 09. února 2013 23:28
Jméno: standa
IP: uživatel15096
 Soráč,psal jsem o replice (Polsko)...
Datum: 09. února 2013 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel15096
 Malej sací kanál ve tvaru obdélníku,malej vejfukovej kanál ve tvaru obdélníku,přefuky nepasující na motor,macatá žebra,zalitá vložka ve válci,zezadu je vidět,že to bylo obráběno spolu...někdy je vložka ve válci "trochu šikmo" a to buď nahoru a nebo do strany...někdy to nejde nasadit na motor. Jinak Jenco to má na svejch stránkách nafocený... http://www.jencomoto.wbs.cz .... Upřímně nedoporučuji kupovat.
Datum: 09. února 2013 13:26
Jméno: adam
IP: uživatel15090
Posl.aktualizace: 10. února 2013 19:31
 nn tjmeno ti sem nenapíšu ale jiroví nejsem.....
Datum: 10. února 2013 19:31
Jméno: adam
IP: uživatel15105
 Jak se menujes celim jmenem jejsi nahodou jiroví
Datum: 10. února 2013 17:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ps si psal že to má výbrus dobrej tak proč měníš píst? pokut to jede raděj bych sedo toho něstval .. zkrátil bych převody do síly udělal brzdy a dlabal na to opravy polomotru chtěj určitej fortel a zázemí a i s ním se to občas nepovede.... vím že na to možná nemáš ani věk protože todle je látka technologie 2 ročníku učnáku ale zrovna tak vybavení ktere je na to potřeba už jenom ta blbá trouba ....protože když to tam nabušíš kladivem už se ti točí čep v pístu a novej píst je ti na nic mužeš dát starej nedej bože abys ohnul ojnici.... její repas stojí jak celej fík...
Datum: 09. února 2013 15:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 nejlíp když ten píst ohřeješ např v troubě anebo na vařiči přes kterej dáš plech ..na vařiči je blbý že když ten plech tam nedáš skroutí se ti píst... anebo horkovzduška .... pracuješ pochopitelně aspon v pracovních rukavicích anebo svařečskejch ... ti asi nemáš vytlačovák písního čepu že? protože on nejčastěji čep zajede tak do 3 čvrtin a pak je dobre ho tim vytlačovákem dostrčit... ..
nezapomen šipka na pístu k výfuku .. a pokut máš jehli at tam máš celou sestavu co tam patří..
ta díra v pístu je schválně menší neš čep protože jinak se ti čep netocí v ložisku ale v v pístu který je z hliníku a nejni to moc dobre takto je čep napevno aretován a otáčí se jen v ložisku...
Datum: 09. února 2013 14:55
|



|