slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte moja jawa 20 ma slaby tah na jesen este jak tak isla ale teraz uz aj ked sa rozbieham na rovine na 1 musim sa pohanat nohami, ani 3 hore dedinou nejde, proste nejako stratila vykon a neviem cim to je.Mal som dole valec pozrel som vsetko kruzky,piest,vycistil karburator,palivovy ventil a stale nic.Proste sel som sa odviezt a stale to iste neviem ci to ma s tym nieco spolocne sel som dole dedinou na trojku pomaly sa rozbiehal a ked som sa rozbehol dal som neutral a pustil plyn ale stale tam bol ako kebyze ten plny plyn a asi az po 1-2sekunde to islo zhasnut neviem ci to je nieco s plyn.lankom alebo s cim ze to tak sekne niekedy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufero vymenene a stale to iste,,,ale kebyze to robi ze priteka malo zmesi tak by zdechynal fichtl ne?
 
 
Datum: 17. května 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15526    
dyž sundáš to plastove saní tak to dělá co? necháš ho sát rovnou z karburace..?? jinak to že je kout profouknutý je takový na chuj protože se za 200 metru zas ucpe ... ja tu radím že za 30 sekund musí natect tří čvrtě nadobky male od M2 t pokut nenateče či znatelně mín nedotýka benzín na to aby to podalo výkon ..sice jde natočit ale jinak končíš.... to by mělo být příznakem chude směsy... pokut by byla směs bohatá mohlo by pomoct sundat vzducháč.... eště před nastavením a laborováním bych radil vyměni gufero pod zapalkem... normalně si udělej na kartru a zapalku risku at to nemusíš štelovat odpoj kable a zapalko sundej...
 
 
Datum: 17. května 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten vyfuk som skusal skusil som to aj bez vyfuku,aj som dal uplne druhy s kamaratovho fichtla a stale to iste uz som v koncoch prosim pomozte niekto.
 
 
Datum: 16. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže komprese je v pořádku, s tím předstihem ti nepovím jestli by pionýr zdechal nebo ne, protože já jsem s předstihem nikdy problémy neměl... Zkus ještě mrknout na ten výfuk a tak mě napadlo (možná blbost), že když se při rozjezdu musíš odrážet nohama, tak neklouže ti spojka?
 
 
Datum: 16. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
Zkontroluj vyfuk
 
 
Datum: 16. května 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Komprese je paradna urobil som co si napisal a moto stoji na zadnom kole uplne v osi, dokonca ked ju na jednotke roztlacam a pustim spojku tak ma kompresiu jak svina proste to je citit aj pri roztlacany.Predstih viem nastavit ale kebyze to robi predstih tak by motorka zdechynala ne?A on ide zvukom pekne.
 
 
Datum: 16. května 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to zajmavý, ale někde chyba určitě bude, jinak by ten pionýr jel. Ten předstih zkontroluj (pokud víš jak na to), jinak bych ale řekl, že je malá komprese. Co jsem kdysi dostal radu od jednoho staršího pána (opravoval Jawy), tak u pionýra se dá lehce zjistit správná komprese tak, že se při vypnutém motoru zařadí jednička a pak se pionýr postaví na zadní kolo. Pokud to motor neudrží a začne se motor protáčet, tak je malá komprese, tzn. někde to fouká nebo je motor zralej na výbrus :-)
 
 
Datum: 16. května 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To som skusal fales vzduch nesaje, ale ja vubec tomu proste nechapem zvuk vsetko pekne ale ten vykon ako klesol z nicoho nic to som hotovy.
 
 
Datum: 15. května 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
co vzduchovej filtr ? a vejfuk ? není třeba povolenej nebo zacpanej ? zkus to nastartovat sundat vzduchuvej filtr a ucpat sání rukou aby nešel do motoru vzduch pokud to zdechne tak je to dobře ale pokud to pojede furt tak to saje faleš možná pod zapalkem
 
 
Datum: 15. května 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: martin2075 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano to vsetko som urobil a v kruzkoch je spravna medzera.Benzin doteka dobre som prefukoval kohutik.A mna tiez napadlo ze to moze robit predstih,ale kebyze to robi predstih tak by to aj zdechynalo nie?Ale on ide docela pekne.Uz fakt netusim co to moze robit prosim poradte uz sa chcem vozit.
 
 
Datum: 15. května 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsi měl sundaný válec, dal jsi potom nové těsnění? Nefouká ti to kolem hlavy? Jinak co jsi na tom pístu a kroužkách viděl? Jak velká je mezera na kroužku když ho dáš do válce? Předstih a odtrh je správnej? Benzín teče v pořádku a karbec je taky seřízenej?
 
 
Datum: 15. května 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih si skoušel?
 
 
Datum: 14. května 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně výfuku podle pravidel Stadion CUP/Moped CUP, mám dlouhé koleno 35cm, ve výfuku mám odstraněny všechny přepážky, 200mm od konce mám výfuk rozřízlý a mám tam vsazenou trubičku 100mm dlouhou o vnitřním průměru 18mm, a na ni mám navařenej trychtýř který zacíná 200mm od konce výfuku o vnitřním průměru výfuku a vyusťuje do té trubičky. trychtýř má taky délku 100mm. a chtěl jsem se zeptat jáké používáte výletovky? já tam v té 18tce trubičče mám vsazenou trubičku o průměru 13mm, můžu použít ještě menší? (s tou 18tkou to nemá sílu do kopce a s 13tkou je to úplně o něčem jiném, karburátor mám přepilovanej cca na dif 18,5, sací kanál ve válci mám 30mm širokěj a horní hrana je 52mm od horní úvrati a spodní hrana 68mm. výfukovej kanál má tvar hříbku horní hrana kanálku je 27,5mm od HU, v té užsí části je kanálek širokej 21mm a v té širší části je 25,5mm širokej. přepoštěcí kanály mám 35mm od horní úvrati a úhel je 2,5°. oproti originálu jsou propilovány do šířky o 1mm směrem k sacímu kanálu. jsou žvětšeny i v tělě válce a karterech. chtěl jsem se zeptat zda někdo jezdí se 14zubový řetězovým kolečkem? já jezdím zatím s 12tizubem ale myslím si že by to tu čtrnáctku možná zvládlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím 15z a origo rozetu - válec stejsky kolem 7 koní.. mám rychlou jedničku
 
 
Datum: 14. května 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: andrewop89 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci, znáte někdo někoho kdo by mi navařil větší žebrování na hlavu z pionýra? Odepište díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:34
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel15002    
za 5 ti radím je tam našroubuj
 
 
Datum: 13. května 2013 17:34
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat proč tohle řešíš?? Navaření žeber příjde skoro na stejný peníze jako hvězdicová hlava. Časy kdy ti to někdo navařil za flašku ve fabrice jsou nenávratně pryč.
 
 
Datum: 13. května 2013 6:30
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz uz mam rozdelanej motor na jawe 21 co neprehlednout na vymenu repasi atd.. ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každopádně taky lamely,primární řetěz,jestli není ohoblovaná mezilamela....
 
 
Datum: 12. května 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží, kolik km má vše najeto ;-) Mrknul bych na ložiska, vůli kliky, jestli jsou všechny ozubené kola v převodovce ok, jestli není křivá vidlička atd atd.. Ještě zkontroluj válec, píst, kroužky, v jakém je to stavu..
 
 
Datum: 12. května 2013 16:13
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím. Chci se zeptat, jestli při instalaci gufer stačí gufera jen naklepnout na místo, nebo je ještě nějak jistit, třeba locktitem a podobně. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
Něca na to vyráběj určitě, jen jsem chtěl podotknout tu kombinaci teplota-kov-guma. Druhá věc bude cena toho zázraku, aby nebyli levnější jiný kartery :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel14718    
Locktite podrží i tepelnej plášť raketoplánu, já bych mu věřil ;-) :-D
 
 
Datum: 13. května 2013 6:25
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Štěpáne neboj, jen jsme se trochu rozepsali:-) Když jsem si ty příspěvky četl znovu, tak se to dá opravdu vyložit různě. Nejjednoduššeji by asi bylo poznamenat, že dynamo se využívá jako zdroj stejnosměrného proudu a alternátor střídavého a hned neřešit princip funkce. To jsme asi pár lidem trochu zamotali hlavu. Pokud se vrátím k původnímu tematu, tak pakliže není uložení gufera poškozeno, není nutno jej nijak zajišťovat, Pokud bylo ale nějakým předchozím "opravcem" poškozeno, tak Ti opravdu nezbude než ho nějak zajistit. Zaklepnutí důlčíkem je sice brutální způsob, ale v domácích podmínkách hojně používaný, Lictite to podle mne nepodrží, nejsem si vědom že by "lepil" kov-guma. To by muselo být lepidlo odolávající teplotám.
 
 
Datum: 12. května 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel14718    
A já se ptal jen na gufera :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. května 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno s tim buzenim bych to neviděl tak jednoznačně. Vyskytují se alternátory i dynama jak s permanentním buzením, třeba permanentním magnetem. Stejně tak se vyskytují alternátory a dynama s jiným typem buzení. Nicméně to už dost odbíháme od tématu, mě spíš zaujala ta poznámka že dynamo vyrábí střídavý proud :-)
 
 
Datum: 12. května 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15243    
Kolečko, víš že s Čezeťákem mluvíme všichni o tom stejném, jen to každý pojal jinak. Byla to "poznámka". Fyzika velí, že indukce umí "udělat" proud z "pohybu" a sběrač komutátoru tomu dá smysl :-) Dynamo má permanentní buzení a alternátor budíš proudem, pravda? To bychom mohli za chvíli řešit průběh proudu podle oscioloskopu a to nepochopí valná většina:-) . Tímto se předem omlouvám pokud se ta poslední poznámka někoho dotkla.
 
 
Datum: 12. května 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera stačí naklepnout, za předpokladu že není domek gufera nějak dojebán. A jinak Lukáš má pravdu, už na základní škole se učí, že dynamo je stejnosměrný zdroj!! Když by to dodávalo střídavý proud tak to není dynamo, ale alternátor. Holt fyziku neočůráš :-)
 
 
Datum: 12. května 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jawačezeťák byl rychlejší :-), holt fyziku neočůráš.
 
 
Datum: 11. května 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáši budeš se divit ale i dynamo vyrábí střídavý proud! .. který je po sléze mechanicky usměrněn na komutátoru
 
 
Datum: 11. května 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
pokud máte na mysli pionýra, tak ten žádné dynamo nemá. dynamo vyrábí stejnosměrný proud !
 
 
Datum: 11. května 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oklepávat domeček na gufero?to jsi dobré hovado.a znova to gufero dáš jak?
 
 
Datum: 11. května 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe, gumový gufero a zničí dynamo? RESPEKT! :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ano, stačí naklepnout, ale stalo se mi, že mi nezajištěné gufero na klice vyskočilo a zničilo dynamo. od té doby gufero jistím - průbojníkem klepnu 6x kolem do domečku (tak akorát něžně), loctite nejspíš nebude fungovat, je na kovy.
 
 
Datum: 11. května 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí naklepnout
 
 
Datum: 11. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Ahoj, prosím vás, půlím motor, kartery jsou od sebe, ale nevím jak dostat klikovku z katreru. Motor jsem krásně rozlisoval. ale nevím jak jí vyndat z druhé poloviny. Děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Jupí už je venku. Nakonec jsem jí vytáhl dvourameným stahovákem
 
 
Datum: 10. května 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak...
 
 
Datum: 10. května 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
A šrouby pak šroubovat do strany zapalování že? :-)
 
 
Datum: 10. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uplně stejně jako z té první, akorát převrtáš díry na přípravku...
 
 
Datum: 10. května 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: sefgsf      IP: uživatel5546    
cao, jakou mate zkusenost s hermetikem (potrit nim papirove tesneni) , jak dlouho to nechat schnout? Jedna se mi o schnuti mezi karterama, potrebovla bych totiz skládat a né zase čekat den než to zaschne.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Hermetik je prezitek z dob, kdy nic jinyho nebylo.
 
 
Datum: 10. května 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
na hermetik se vys.. zajed do drogerky, barev nebo Bauněco,... a kup si tam silikon na vysoké do vysokých teplot, odolný benzínu,... no prostě na motory asi za 100-150Kc velka tuba :-D , napatlej to na bloky dej tam třeba papírový těsnení a spoj. Konec tečka šmitec :-D jinak dávám jen silikon a pecka, neteče mi nikde olej a při sundavani leveho víka jen sundám a nasadím, a v poho :-)rn
 
 
Datum: 10. května 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, jak je na babettě ložisko na ojnici na hoře, je to stejný jako je na pionýra? nebo je jiný? odepište díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15287    
je to jine... babeta má přesně 14 mm pístní čep pio 14,1 mm do pioníra bys píst z babety dostal s použitím spec vyrobeneho futra a převrtáním válce ale pístní čep z pio do babety sobtížema...
 
 
Datum: 07. května 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Jestli se ptáš jestli je tam futro/jehličky volně/jehličky v kleci, tak originálně jsou tam jehličky, pozor ať ti nenapadají ke klice, utěsnit třeba čistou hadrou -babetta 210. Teď koukám do katalogu, 207čka má futro
 
 
Datum: 07. května 2013 1:07
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud myslíš bronzové pouzdro, tak babetta má 14 a fichtl má 14,1mm
 
 
Datum: 06. května 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel14518    
Zdravim , chci se pustit do neake zakladni upravy vlozky valce , nevi o neake overene sablone pro upravu kanalu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15469    
Dám ti bojovej úkol,když ho překonáš,nepotřebuješ už žádnou šablonu. Vem si do ruky válec a pořádně ho prohlídni a proměř. Ááá je pootočená vložka ve válci. Dej vložku na střed, 90% válců ji má prostě pootočenou. Prohlížej dál,,,Po delším bloumání tě asi napadne provedení sacího kanálu...něco tam neni úplně dobře....tak to je první úkol....zamysli se nad tím,jak ho opravit a hlavně proč? Co tím získáš? Dál si vem nějakej projetej kroužek a píst a postrkuj si ho pístem ve válci a pozoruj jaké jsou hrany jednotlivých kanálů.... nezdá se ti něco? Je to křivý? Heureka,srovnej to... To je level 1.... až pochopíš tyhle základní věci,tak je možný se pouštět do nějaký úpravy válce,protože pokud nemáš ani šajn jak to má vypadat,když je to pořádku,tak nemá cenu něco dělat,protože to tak zprasíš,že ti akorát budou praskat kroužky a zakopávat píst. Standa
 
 
Datum: 06. května 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel15474    
Jako začátečník bych si to nwdělal sám pač by to nemělo vysledek :/ ale pokyd tomu rozumíš tak to skus :-)
 
 
Datum: 06. května 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel14718    
Ahoj draci, možná je to banalita, ale zeptám se. Můžu ke stažení hlavy a válce ke šteftům použít místo klasických matic matice dlouhé??? (http://www.vapp.cz/userfiles/image/eshop-velke/150061.jpg) A kterým koncem mám ty štefty zatočit do karterů?? jeden konec je krátký a druhý delší. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel631    
do karteru patří strana s "větším" závitem - měl by mít jiné toleranční pole. Zkus na šteft natočit matičku....kam to půjde hůř tou stranou do karteru. (Při kvalitě dnešní výroby bych se nedivil, kdyby byly závity na obou koncích stejné.)
 
 
Datum: 06. května 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15471    
matice klidně dej pokut toebude chytat o blatník jinak svorníky patří zavit do karteru ten delší aby se to nestrhlo hliník je měkěj tak proto delší závit..hratší je na matičku z ocele
 
 
Datum: 06. května 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15469    
Tim delšim do hlavy. Matice jsou super!
 
 
Datum: 06. května 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
proc bys nemoh? :-D a ty konec ? jak jeden muze kratsi a druhy delsi?? to mi nejak hlava nebere :-D
 
 
Datum: 06. května 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mužete mi pomoct nikde nemužu najit tu matici s drážkou co se davá do předních řídítek ze spoda a do ní se pak našroubuje ten dlouhy šroub odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CNC neni potřeba, já bych to upích na klasickym soustruhu...
 
 
Datum: 05. května 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja cnc nemam ale dik za radu zeptám se po kámošíchrnrn
 
 
Datum: 05. května 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Musíš si ji vyrobit já jsem si to osoustružil na CNC soustruhu a pak tam navařil svar a zbrousil ho. Nebo si vezmi z kola myslím že ve skládačce to je stejné jako u fechtla!
 
 
Datum: 05. května 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: Mates Jawa 05      IP: uživatel15077    
Čauvec mam dotaz dam s jawa 555 klikovku do jawa05 prosím o odpoved nutné Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel15077    
Potřebuji to vedet nutne :-)
 
 
Datum: 05. května 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15465    
Myslim že tam nejde.
 
 
Datum: 05. května 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdá sa mi že aj zotrvák má 555 iný ...
 
 
Datum: 05. května 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
mělo by to jít ale musíš i s pístem a čepem
 
 
Datum: 05. května 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
zdar lidi, nevíte proč se dává do žeber na babetě tohle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tlumici_vlozka_do_zeber.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14678    
kvuli hluku žebra se nemužou tak rozkmitat podle otáček a nedrnčí to tolik
 
 
Datum: 05. května 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj, nevíte jaká může být vůle na ojnici dole na klice? myslim vůli doleva a doprava, snad se jí řiká axiální, mě, pokud je píst ve spodní úvrati, jakoby když je v klikovce skovaná co největší část ojnice skoro dotýká klikovky, může tam být z každý strany tak 0,4 mm když s tim zakvrdlám, je to zralý na repasi? mám koupit radši novou? jsem z prahy z modřan a je to klika do nulapětky, dělá to tu v okolí někdo? snad v háji nebude původního majitele dobře znám a najel na tom 8000km, že by už odešla? snad je to v normě ;-) Kdyžtak jestli by tam šla nová kliková sada s 14mm ojničnim čepem byl bych rád, pokud bych to měl kupovat nový, dal bych tam rovnou dvoukroužkáč ;-) a pokud bych to tady koupil je lepší s jehlovejma nebo bronzovejma ložiskama? nechci závodit, renovuju na sériovku ale s tim že chci eliminovat mouchy který měl i novej pionýr takže asi lepší karbec a zapalko, ale zdůrazňuju že né kvůli výkonu ale kvůli spolehlivosti, jak jsou dyštak kvalitní ty kliky odsud? kolik se na nich dá normální jízdou najet? 10000 určitě nebo míň? chci pak fíka používat na normální ježdění. jsem klidný jezdec, nebudu ho pak trápit ;-) dík moc, podle toho co mi řeknete se bude ubírat další renovace ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
jj už jsem na to koukal, myslel sem že se na 10mm čep dvoukroužkáč nedělá, jinak ty kroužky nevim, chci tam prostě takový abych pak na ten motor nemusel 10000km šáhnout, jinak co si myslíte o tom automatu řazení jak sem psal do předminulý odpovědi?
 
 
Datum: 05. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15465    
Pepo a jakou máš ty zkušenost s chromovanejma kroužkama? Já na nich udělal cca 60% produkce mých válců. Těsní dobře,maj menší přítlak a válec oproti jinejm variantam nevydíraj vůbec. Možná i míň jak šedá litina. Ale je to kvůli svejm vlastnostem spíše kroužek do točivky,ale dělal jsem třeba sadu s pístem na dva slabý kroužky pro cestovní seriovku (pro Marquee) a tam jsem to zvolil zase z důvodu životnosti a muže s tim jezdit na špičce a přitom to má rozumnej spodek.... Jinak Martine,tříkroužkovej píst nedávej,dej obyč dvoukruh,je to nejlepší varianta.
 
 
Datum: 05. května 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15463    
ale pozor na to chromovane kroužky lepe těsní ale take logicky víc vydíraj válec...za mě všechno klasika.... srazit hrany a maš klid ....
 
 
Datum: 05. května 2013 9:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
jo jinak psal jsem že sem z modřan tak jestli bydlíš někde poblíž rád bych poznal někoho kdo dělá fichtly a má třeba náký ty díly a zkušenosti, renovuju od píky a budu určitě nějaký věci potřebovat i jiný, nebránim se ani radám a fíglům, rozumim jako všemu jak to funguje ale vždycky právě takle na něco kouknu a nevim jestli to tak může bejt nebo jak dlouho to ještě vydrží, nebo jestli to mám rovnou zahodit, jinak nemyslim tim hned teď, díky stavu mojí pokladničky si na hotovim fíkovi zajezdnim doufám ke konci příštího léta
 
 
Datum: 04. května 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
zitra to ještě omrknu a dyštak dám vědět,, chtěl sem se zeptat, koukal sem pořádně na automat řazení a co tam na těch dvou malech perkach za stran vylejzaj ty packy o ktery se to opre když se chce zařadit tak jsou ze stran obepnutý tim tlustym plechem a je jakoby zůženej ktý straně co vylejzaj když se řazenim pootočí, no a ten plech má na jedný straně tu nejtenší tlouštku tak půl mm a na druhý straně je sjetej ůplně do špičky, bojism se že to tak nechám a ojede se to ještě víc a pak ta pacička když budu chtít zařadit nezapadne do toho žlábku a nic se nestane, chtěl bych vědět jestli to teda je takle sjetý víc mín normálně nebo jestli to už je prostě opotřebený dík
 
 
Datum: 04. května 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      E-mail:      IP: uživatel14274    
Kup chromovaný kroužky na píst ty vydrží víc a pokud bys chtěl kliku na 05ku fíka tak dej vedět mám tu jeden motor na prd a klika je bez axiální vůle, kliku ti nechám za 500,- celej motor za 1000,- tak dej vedět na skype nebo fb jméno pošli na email
 
 
Datum: 04. května 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
takže kliku nechám ;-), koupim vrchní bronz. pouzdro, tříkroužkáč na 10mm čep, potom čep a jaký kroužky bych tam měl dát? chci nějaký na co největší životnost válce ;-) jinak sem se ještě chtěl zeptat, protože je mi to divný, kde je v nulapětce nějaký těsnění nakopávačky? když sem to rozebral, zvenku ani zevnitř žádnej kroužek gumovej nebyl ani nevidim kam by se tam dával, nejde mi dohromady aby to tam bylo jen tak, dík, jo a ještě ten dellorto tam dávat nechci, nechce se mi vrtat do válce, šel by tam třeba karbec ze simsona? nebo něco takovýho, jde mi o to že ten pionýráckej je spíš taková fixírka, ten na simsonu už je přecejen lepší
 
 
Datum: 04. května 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15459    
U kliky vadí vůle nahoru/dolu...(radiální? - příp.opravte)...takže pokud dole neni žádná vůle nahoru/dolu tak jen vyměn bronzový pouzdro za nový a jezdi dál ;-) Nové kliky z FK jsou dobré,to vydrží hafo dlouho,jen ani jedna nepasuje do J05,tam má klika užší hřídele/čepy. U některých novějších klik z J05 už snad pasuje ojnice CKR na spodní ojniční čep. Vape doporučuju. Dellorto 19 taky doporučuju,jen ho na holou seriovku nedáš,minálně by se musel předělat sací kanál + udělat nové koleno. Je to z výroby tak blbě udělaný,že to sotva natahne 17mm karbec(origo). Kdybys chtěl pořešit ten válec,tak se mi ozvi,udělal bych ti to.
 
 
Datum: 04. května 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: Tomík      IP: uživatel14199    
zdar draci budu renovovat co nepodcenit a jak začít jinak je to jawa 50/21 pionýr :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
peníze jsou zasadní protože jen kola asi nejlíp v nrezu pokut to máš i na ježdění s pláštěma a si v tom za 5000 vyfuk 3000 řidítka 1000 .. věci na fíka stojí jak na 250 co se chromu týče.. jnak se rozhodni at to nerozebereš do šroubku zbytečně musíš si vyber začít s rámem a koly a příslušenstvím s povrchovkama? anebo motorem.... tade volba ti umožní i nechat si motor udělat v servise a věnovat se detailum a odvest 100 pro výkon jinde .. jinak na fíka moc nejsou nábje kol a plechařina ... dílu do motoru je dostatek.. kola ti umyslně radím v nerezu sice jedno za 2500 ale budeš je mít na celý život samohrejmě jsou take leštěná a chromovaná... vjfuk je jasnej novej chrom te lacineji nevyjde a na fýkovy je často vorvanej pozor na spravné koleno plecháče 05 a 20 maj jine... lakování bych ti poradil akrylátem ...což je 1500 za barvu tužidlo ředidlo..
 
 
Datum: 04. května 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně nepodcenit stav oběživa ve šrajtofli...pak už jenom rozebrat. Díly roztřídit na zinek, chrom, písek atd, Pak GO motoru, kol, podvozku atd atd...
 
 
Datum: 03. května 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz muzu pouzit na tenhle valec jednokrouzkovej píst ? :-) ten tří kroužkáč je na prd dík. PS: nechci otravovat sesu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 4:36
 
 
 
 
Jméno: voldy      IP: uživatel15562    
nazdar osobne jsem zkousel jedno krouzek do polskeho valce bez uprav a nic ¨zadny vyznam ale po slicovaní a dobrouseni kanalku to neco dalo ale zadna slava tocito jak motoracka :-D ale tah zadnej :-( jeste chci zkusit 2kr nebo spis musim protoze seriovej 3kr prasknul az otestuji napisu :-)
 
 
Datum: 24. května 2013 4:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15133    
nvm postavil bych to z toho co máš vše nějak přebrousil naleštil apod aby to lícovalo a nemělo ztráty
 
 
Datum: 03. května 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To, že to není nic moc nemusí být tříkroužkem, ale právě blbím časováním, další průser je že jsou většinou nedolité kanály u okének přefuků, tak že je tam schod jako prase a s tím nic neuděláš.
 
 
Datum: 03. května 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak nejak myslel jsem si to ale co mam tedka trikrouzkovej tak to de poznat ze to stojí za prd juako já mám 125 na papírech ale chtel jsem trochu pokusy :-) dík at to jezdí !
 
 
Datum: 03. května 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
jednokrozkvý píst je výhodný ve velkých otáčkách tak od 6000 nahoru zmenšuje tření zvyšuje rychlost pístu amax otáčky rostou pruser je že seriovka točí kolik maximálně 5700 myslím ... dej to na výbrus stejně většinou dostaneš píst se 2 kroužky a podle tvých znalostí je to maximum co z toho stroje dostaneš...spíš bych si sehnal brigádu a našetřil na simsona či 125 ...anebo sy pohrál s převodama protože 1 kroužkový píst vyžaduje rozsahlé upravy motoru rozvodu a plnění... a řekl bych že i zapalování...
 
 
Datum: 03. května 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to ja si necham udelat vybrus na svem valci co je origo a narvu tam ten jedno krouzek to by slo ne ? kdyz dam este vetsi trysku ? :-) dík za odpovedi
 
 
Datum: 03. května 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13627    
Hele já v tom jednokroužek mám, ale ten válec si člověk musí tzv. dodělat. Předělat kanály, protože soudruzi v Polsku to dělaj na zednický míry. Navíc válec nesedí na kartery, tak že je musíš taky předělat a už tam nikdy nedáš seriovku. Pokud to chceš na normální ježdění a nečekáš zázraky tak to pak nejede uplně blbě. Jetli ti můžu radit kup si na burze raději výbrus a máš klid.
 
 
Datum: 03. května 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo.. uz samo o sobe to jede nahovno.. tak s tim jednokruhem to bude ještě horší
 
 
Datum: 02. května 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ajo tvl ja nedal odkaz sorry ja si rikal ze zrovna ty bys to nevedel :-D http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouzek.html
 
 
Datum: 02. května 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On by to možná někdo věděl, kdybys řekl jaký válec máš na mysli...
 
 
Datum: 02. května 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbý myslíš ze to nikdo neskoušel ? :-(
 
 
Datum: 02. května 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To právě nikdo neví...
 
 
Datum: 02. května 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: PetrT30 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci koupit jednokrouzkovy pist 41,50 na upravenou babettu. Pistni krouzek bude take 41,50? Vybrus necham udelat dle pistu resp. krouzku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: PetrT30 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík. Hlavu mám zatím origoš, ale již sníženou.
 
 
Datum: 03. května 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15445    
Samozřejmně i kroužek bude 41,5mm. Nezapomeň řešit i hlavu-průměr a kompresní poměr.
 
 
Datum: 02. května 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
čus draci mam problem s čz 175/477 potřebuju koupit píst a nevím kde takže ho chi obednat .. nevyznám se ve značení výbrusů na pístu je napsaná značka AX a jeste A ve čtverečku .. číslo tam neni žádný znamená to že je to bez výbrusu ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
Jak jsou ty packy co zavíraji kanály tak jeden je prič :-) válec je jako novej práve :-)
 
 
Datum: 03. května 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
haled kde se ti to čtíplo?
 
 
Datum: 02. května 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jéje, no příště si musíš klikovku zablokovat nějak jinak :-D Jinak zvaž, jestli má cenu kupovat píst. Kolikrát už bejvá válec stejně vyběhanej a je lepší udělat komplet výbrus...
 
 
Datum: 02. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
Proto že jsem kokot a ulomil jsem si ho když jsem povoloval primární kolečko :-)
 
 
Datum: 02. května 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A-tolerance pístu, X-tolerance díry pro pístní čep, A v čtverečku-značka výrobce Almet. Pokud tam neni číslo tak je to pravděpodobně bez výbrusu, doporučuju přeměřit píst. Jinak proč chceš měnit samotný píst?
 
 
Datum: 02. května 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6480    
zdar draci, rozdělal jsem celej motor, chci udělat go motoru! a zjistil jsem že mám kartely pórovatý (malinké prasklinky) myslíte, že to je velkej problém? nebo by to nemělo ničemu vadit: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to popraskane kartry ale jsou to otisky prasklin z formy do které ty slévaly.... je to na všech motorech... vubec neřeš.
 
 
Datum: 01. května 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel15434    
ako spoznam spárované kartre je to nejako označene odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
motory z pionýra mají na spodní straně čísla
 
 
Datum: 01. května 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no záleží na čem :-D ... nevim jak u pio ale na velkých motorkách je na každém bloku vyrazené číslo a to musi byl u obou půlek stejné
 
 
Datum: 01. května 2013 21:16
 
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 4:27:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu