slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, chlapi tedka zajíždím válec po výbrusu.Jedná se o msutanga. V tomto počasí to není nic moc. Chci se zeptat je to normální když je to válec aji motor za chviličku "vřelý"?? Po kolika km by měly byt asi přestávky, abych ho nezařel?... a ještě se chci zeptat když tam tedka dávám víc oleja, aby mazal když je po výbrusu, tak když ho při jízdě moc nehoním tak to držím v nizkých otáčkách a tím pádem se olej nespálí a zasírá mě hlavu aji píst. Potom nechce správně chytat atd tak, vždycky musim sundat hlavu a po nějaké době ji vyčistit. Je to normální?.... napište rady, zkušenosti atd. budu rád. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
ja leju tenhle olej a zajizdel sem 50 km a ted mu davam co proto http://www.amtrade.cz/index.php?main_page=product_info&products_id=136635
 
 
Datum: 07. července 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi volně, střídej kvalty a po dvou, třech nádržích to začni víc prohánět... jak to zajedeš, tak to bude jezdit. Jinak pak hlavně nepřecházej z z minerálu směrem k syntetice !!!
 
 
Datum: 06. července 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po výbrusu je větší tření, tím pádem je i větší teplota, takže je to normální, že se to víc hřeje. Oleje dávej 1:25, jehla ať je na 3 zářezu z vrchu, aby se motor více mazal a jezdi ve středních otáčkách, motor nepodtáčej a ani nevytáčej. Pauzy můžeš dávat např. po 15-20 km. Až se začne motor uvolňovat, tak mu můžeš pomalu začínat víc nakládat a po asi 500-600 km tomu můžeš dávat plnej kotel. Co se týká carbonu, tak ten se bude na hlavě a pístu dělat pořád, toho se nezbavíš, hlavně teď při zajíždění, ale až budeš v normálním provozu jezdit naplno, tak za použití dobrého oleje se bude karbon tvořit minimálně ;-)
 
 
Datum: 06. července 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
právě jsem se zalekl toho, že po 3km jízdy, se z válce doslouvá doutná :-)¨tak jsem radši napsal... tak budu jezdit zlehka a budu mu dávat přestávky
 
 
Datum: 06. července 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já mu liju MOGUL TSF
 
 
Datum: 06. července 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
lej lepší olej stihl , oregon, castrol a problémy s karbonem ustoupí.Já jezdím stihl 160,-/l a spokojenost
 
 
Datum: 06. července 2013 13:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
jezdi volně ale jezdi furt hnat to do plnejch s přestávkama je blbost.... jinak motr když je vytavenej tak se pul minuty muže nechat vydíchat na volnoběh aby se namazal ... ..jinak hlava se čistí 1 za rok je to dvoutakt to bude černý furt... on se karbon vymete jízdou a při zazimování se oškrabe.... jinak mazej 1 .25 skousne to i 1.30 provozní a bude to ok..
 
 
Datum: 06. července 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: krahulík      E-mail:      IP: uživatel15775    
Zdar chlapi, potřebuju vybrousit válec na tatrana 125 a nemohu nikoho sehnat. Byl bych rád kdyby jste mi dali typ. Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj krahulíku! Nechcu standovi brat kšeft, ale gdyž budú problémy s pístem, toš Padalík v Šardicích dělá Tatran 125 aj s pístem! Toš tak.
 
 
Datum: 05. července 2013 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15776    
Jestli na to jsou písty tak ti to mužu udělat. Kdyžtak se mi ozvi na mail.
 
 
Datum: 04. července 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
zdur draci, je velky rozdil kdyz delam GO motoru a dam 1-krouzkovy pist misto 3-krouzkoveho pistu do motoru s vybrusem 40,00 mm3?????? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
ok, uz jsem ti napsal:-)
 
 
Datum: 05. července 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15779    
Ozvi se mi na mail,mužeme se domluvit na nějakym rozumnym kompromisu výkon/cena. Udělám i polský válec,ale podmínkou je odlitek válce se souměrnýma přefukama,ty brutální paskvily nedělám.
 
 
Datum: 05. července 2013 11:22
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
No ale kdo mi udela valec na prani?? u stejskyho je o neco drazsi nedela nekdo neco levnejsiho??
 
 
Datum: 05. července 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jen aby ses neukvapil!!! Ono totiž jestli je to 38:25 nebo 40:00 není výkonově tolik znát! Ono se řekne, že objem nenahradíš, ale věř mi, že bez jakýkoliv úpravy to pojede uplně stejně. Nech si poradit! Řádově počítám, že tě výbrus vyjde tak na 600 i s pístní sadou. Bez úpravy hlavy. Kdybys přihodil 400,- tak máš válec ,,na přání,, kterej jede oněco slaběji než Stejskyho úpravy... takže docela trhač asfaltu. Viz Standa Hrbek
 
 
Datum: 05. července 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
zadnej polsky valec normalni origo necham udelat vybrus 40,00mm
 
 
Datum: 05. července 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15776    
40mm vrtání...tzn. Polskej válec? Zahodit ! Udělat na seriovce výbrus a dát dvoukroužkovej píst a budeš jezdit jak king!
 
 
Datum: 04. července 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak samozřejmě snížíš hlavu a zvýšíš tím kompresi ---> zvýšíš otáčky motoru, ale to jde jen do určité meze... musíš vědět jak ten tvůj válec bude ježděnej, abys provedl (nechal provést) konkrétní úpravy (převážně kanálů).
 
 
Datum: 04. července 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
A jak si predstavujes: co ti dovoli potencial jednokrouzku vyuziti??? Jake upravy napr.?
 
 
Datum: 04. července 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I tak bych na to nevsázel... tříkroužek to je extrém, přežitek z dob dávno minulých, nemá cenu pokoušet motor tím, že ti jezdí třetí kroužek přes sací kanál... když už investovat do jednokroužku, tak s upraveným motorem... nemusí to být superspeciál, ale alespoň něco, co ti dovolí potenciál jednokoužku využít... Já ho taky měl na sériovce, výbrus 39:00 a změna byla taková, že mi motor brzy vadl a neměl kompresi.
 
 
Datum: 04. července 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nemáš aspoň sníženou hlavu tak to nemá cenu ..
 
 
Datum: 04. července 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na neupraveném motoru se změna neprojeví! Ba naopak se ti bude unavovat... dej dvoukroužek
 
 
Datum: 04. července 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel15497    
Jednokroužek ti jde lépe z otáček a do otáček než 3kroužkáč.
 
 
Datum: 04. července 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdravím chci se zeptat mám mustanga a chybý mi kus pístu ze spod se kousek ulomil když sem skádal motor složil sem ho a jede akorád ze začátku šel těžko tožit ale tedka už jde v pohodě akorád se rychle zahřívá motor a nemá výkon když jedu tak mě chvílema začne cinkat ve válci když to necinká tak táhne dobře ale jak to začne cinkat tak zase jako bych za sebou táhl ještě jednoho fichtla a nejde vytočit dělá to jenom chvílema lae nedá se stím jet rychle protože to nejde vytočit naplno muže to dělat ten píst to cinkání nebo kroužky ?? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: uuk      E-mail:      IP: uživatel14930    
krouzky!!!!
 
 
Datum: 05. července 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvůj problém je vyřešen... máš prasklý píst --> vyměň ho
 
 
Datum: 04. července 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
já bych skusil někam hnout se zapalkem se mi dá že máš malej předstih... že se ti to přehřívá a má samozápaly...
 
 
Datum: 04. července 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ach jo, příjde ti normální dát do motoru poškozený píst??? Mě ne. Než se začneš ptát na kraviny tak se nad sebou zamysli.
 
 
Datum: 04. července 2013 6:13
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám ulomený jeden šteft u fichtla a když tam hodim válec a hlavu tak je prostě moc krátký, můžu tam dát kus závitové tyče místo toho šteftu? a eště když je válec po výbrusu a po namontování pístní sady to jakoby dře ikdyž jsem to promazal olejem, je to v poho? dělá to taky zvuk dření odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dík
 
 
Datum: 04. července 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
a logicky nenamazane opracovane plochy drou a valec je vhodne při motáži mazat při provozu si to mázne olej z béna....ale jak to maš vše nabroušene tak to prostě napatlej olejem jedno jakým..převodák motorák...
 
 
Datum: 04. července 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
dej z jinýho motoru protože zavitovka muže bejt z hlíny a natahovat se a nemusí to těsnit puvodní svorníky jsou tvrdší... proto tak rady praskaj....
 
 
Datum: 04. července 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
zdravím chci se zeptat mam 175 čz,kde je na klice díra o pruměru 15mm nevite jestli se da sehnat pist na čep 15mm všude je jen 16mm nebo 18mm je to typ 356 diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stačí přestružit futro v ojnici na 16mm
 
 
Datum: 06. července 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
díky moc
 
 
Datum: 04. července 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoren.sk/shop/Jawa/47/20
 
 
Datum: 03. července 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: chow      IP: uživatel15364    
Ahoj, leda na Slovensku, tady se to prej už nedělá.
 
 
Datum: 03. července 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: markiz-k ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, chtela jsem se zeptat - mame doma babetu, po par problemech jako byla praskla civka uz zase jezdi, ale ukrutne se prehriva. Nema nekdo ideu proc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
15 je tzv studená svíčka..teda pro babetu tam se používali teplejší 15 je do fíka který nemá dokonale zapalovaní a kladívko ktere nemá tak kvalitní jiskru..... a svíčka do sekačky je uřčitě teplejší je to 4 takt ..... šedá svíčka je doopravdy chudá směs a oduvodnuje to přehřívaní .... správný odstín je srnčí hněd tak aní šedý ani černý..... no tve problemi do sebe krásně zapadají podle učebnice ale ted co praxe....
 
 
Datum: 03. července 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: markiz-k ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkousim, houbelec platny, uz chytne jen s tou malickou svickou (a kdyz se zahreje tak ani s tou ne) takze je to asi bezpredmetny a bude chyba jinde.. jen nveim kde :-( co slo uz se vymenilo :-(
 
 
Datum: 03. července 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15765    
Nastav si karburator, možná máš šroub vzduchu hodně povolenej. Dej ho asi na 1 otáčku a zkoušej..
 
 
Datum: 03. července 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šedá je chudá směs, nejni divu že se hřeje, nastav karbec
 
 
Datum: 03. července 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: markiz-k ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik za rady :-) svicka je seda, cerna byvala driv.. kazdopadne ted uz je to neaktualni, protoze se pres noc odlezela a zase nejede. Je schopna nastartovat jen se svickou ze sekacky, co tam mel pritel od znamyho jako nouzovku na dojezd domu (tusim sedmicka), ale jak se tam da 15 tak ani prd.. Uz mne ten dabelskej stroj zacina zlobit :-D
 
 
Datum: 03. července 2013 11:09
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou barvu má svíčka ?
 
 
Datum: 03. července 2013 3:20
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
maš olej v převodovce ? :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co znamená přehřívá?provozní teplota u vzducháče není 40 stupnů a kor když je venku 30stupnů,je to za chvíli horké...
 
 
Datum: 02. července 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: markiz-k ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No aby se to tak rozpalilo behem par minut/metru, to mi prijde dost zvlastni :-) navic pali vse, jak motor (ci co to je za tim zebrovanim/chladicem) tak i civky a magnet.. u nej mi to prave moc nesedi. Kazdopadne dik za radu, holt pritlacim na oleji a uvidim co to udela.
 
 
Datum: 02. července 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
no teplo vzniká třením takže buď neco nadměrně tře nebo pomalu jezdíš a necháváš dlouho na volnoběh na stojanu. nic jiného mě nenapadá.
 
 
Datum: 02. července 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám motor po vybrusu a chtel bych ho zajet tim stylem že bych ho nechal na ramu nasazenej a nechal bych ho na volnobech nebo jen na jedničku klapat třeba celej den ( určite nak s vetrakem nebo neco kvuly chlazeni ) co vy na to .?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
k dotazu nevýmýšlej vymyšlený 2 nadrže mazej dle výrobce motru a nehon to ..sam pocítíš že motor se bude otevírat.... ze začatku to bude chodit blbě ..toho se nelekej...mě se efektivnější zdal nápat motor honit vrtačkou ..ale sem línec člověk.. výbrusy se dnes dělají snad eštyě volnější než z výroby .... ale zaplat panbuch u vzducháče vule do 0,2mm mezi pístem a válcem je ok.... oni sázej na to že je vše rovný a těsní to.... 0,05 mm je přepis pro novej vodní motor s bimetalickými písty....NE na vzducháč kterej tahá olej společně s palivem..ale je pravda že ykdyž píst vuli ve válci patrnou nemá jezdí to ..ale je celej krasně oleštěnej.... jinak těsným výbrusem moc výkonu nenaženeš.. za vše hovří historie modely 638 a 632... 632 měla motor z 634 tj 20 let starej osvědčenej protože 8 motory byli tak perfekně postavené že se zadírali....
 
 
Datum: 02. července 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sadro a co je na tom přesnějšího? Kruhovitost, válcovitost? Nebo snad drsnost povrchu? Kterou ale při honování válců dodržet musíš, bez toho by to moc nejelo...Mě je jasný že dneska jsou možnosti obrábění někde trochu jinde, ale to především v oblasti CNC mašin. Na konvenčních obráběcích strojích jako je klasická vyvrtávačka a honovačka se toho zase tolik nezměnilo...Taky bys mi mohl vysvětlit ty stovky zadřenejch motorů hned po výbrusu. Když by se to nemuselo zabíhat tak jak píšeš, tak by se ty motory přece zadřít nemohly ne?
 
 
Datum: 02. července 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor se zajíždí! A to ve středních otáčkách, nepřetáčí se ani nepodtáčí, častěji se mění kvalty aby si zvykal. Cca 200 kilometrů, pokud ředíš 1:25 minerálním olejem a pak to začít pozvolna trošku víc prohánět. Zajížděním ze vytyčí správné vůle a mužeš získat i jednoho koníka navíc. Jinak prosím tě neposlouchej pseudoladiče jako Sadra 17... nezajíždět, to možná funguje na závodech, kde jde po závodě válec znovu na výbrus... a ještě mi vysvětli tu technologii obrábění (tady asi honování, že?), to by mě zajímalo :-D :-D
 
 
Datum: 02. července 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak bylo řečeno brousí se s větší přesností
 
 
Datum: 01. července 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravda je že dneska už někde brousí standartně na 0,05mm vůle a to se potom moc zajíždět nemusí, ale já to stejně zajíždím
 
 
Datum: 01. července 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, tak to mi řekneš v čem je jiná technologie obrábění válců na fichtla dnes a před 40 rokama, viď? :-) Rád si poslechnu na čem se to brousí dneska...
 
 
Datum: 01. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dneska je úroveň obrábění na daloko větší úrovni než bylo při výrobě pionýra, a navíc ani já ani kamarádi sme nikdy nijak zvláštně nezajížděli a všechny stroje šlapou perfektně
 
 
Datum: 01. července 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sádro a pak tu budeme řešit co se zadřenym motorem viď? Oni ty chlapí z vývoje ve fabrice nám snad posledních 100let s tim zajížděnim lhali :-D
 
 
Datum: 01. července 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ser na nějaký zajíždění, maž 1:25 a normálně jezdi, nemá smysl to zas tak moc hrotit
 
 
Datum: 01. července 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj děkuji :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
1:25 jako u všeho jiného :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dekuju jen me to tak napdalo abych nemusel tak dlouho zajizdet jen jak dlouho se tak zajizdi a v jakym pomeru mažeme .?
 
 
Datum: 01. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
myslím že to nejní nejlepší nápad problém bude v tom že tam půjde pořád stejné množství směsi a nebude se to proplachovat (chladit píst směsí) taky to bude zřejmě karbonovatv hlavě. možná že se pletu dyš tak mě někdo opravte.
 
 
Datum: 01. července 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
to asi ne , Protože ten motor nebude v zátěži a neměl by pak výkon :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám Jawu 50 05 '93. Chtěl bych vyčistit a zároveň vyleštit kanálky. Nejideálnější je to žeprý hadrou a brusnou pastou. Ale dotaz zní.. Mám vyleštit i válec ?? Nebude to něčemu vadit? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za rady!
 
 
Datum: 06. července 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ručně neuděláš skoro nic ....
 
 
Datum: 01. července 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
nejdřív začni hrubším smirkem, tak třeba 80, jinak ti tam pak zustanou rejhy jak tu právě ukázal 4gear
 
 
Datum: 01. července 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejideálnější je to podle stavu... když máš třeba výfukový kanál dost zasviněný karbonem, tak to prvně vem šmirglem 500 a pak postupně šmirglem pro vodní broušení 1000 a nakonec 2000. Brousí se mokrým smirkem! Chviličku to trvá, ale stojí to za to. Nečekej od toho zázraky, ale zajistíš tak bezva výplach motoru bez odporů usazenin... Válec zevnitř neleštit! http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4131.jpg
 
 
Datum: 30. června 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, to nelešti...
 
 
Datum: 30. června 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo.. vnitřní část vložky.
 
 
Datum: 30. června 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš jako vnitřní část litinové vložky válce?
 
 
Datum: 30. června 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: krmeli      IP: uživatel13182    
zdar draci jake mate skusenosti s timto valcem: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/valec_vrtani_382.html za odpověď diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Ten na foto má hezký šachty přefuků,tam by stačil opravit sací a vejfukovej kanál a pojede 65-70 jako stará ČSSR klasika. Jen se u těch válců občas vyskytuje jeden průser. Asi jak se zalejvá válec na vložku tak se tepelně degraduje vložka a drolí se....takže nepoužívat tvrdý kroužky...nejlépe úplně nejobyčejnější litina
 
 
Datum: 30. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Dá se, ale není to jen tak. Zlý jazykové tvrdí, že vložka nejde vylisovat = nejdou slícovat kanály. Ale omyl, všechno jde, musí se ale ďábelsky zahřát a pak na spešl lisu pomalu dostat ven. Pak už není problém na fréze udělat úpravy v podobě slícování kanálů, popř. udělání nových (tuning). Pak je vhodné vložku galvanicky ošetřit mědí a opět nalisovat zpět. Podařilo se nám taky tenhle válec předělat výměnou vložky na 70ccm, je to těsně, ale jde to taky. Záleží ale kus od kusu jak jsou ty odlitky povedený. V tvým případě doporučuju za 300 někde sehnat starej válec a nechat ho přebrousit.
 
 
Datum: 30. června 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
polský hajzl srát na něj kup si origo udělej vybrus slícuj kanaly a máš lepší vykon než tuhle mrdku..
 
 
Datum: 30. června 2013 2:07
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
A ještě jeden dotaz mám prosím. Jak přesně je široká kliková hřídel z jawy 21. Díky moc za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím draci,potřebuji zjistit,jestly něčemu vadí zlomený píst na vrchu.no prostě když sundám koleno od karrbeca tak vidím píst a nekompletní.kámoš říkal že nic tomu nevadí.jawa 50,20.a potom když to nechám klapat na volnoběch tak něco tam hrčí,když zmačknu spojku přestane to,a když jedu tak to jen slušně jezdí :-Dprosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji za odpověd,nene spojkový kooš povolenej neni,a primar je novej.dnes sem zjistil že soused to blbě semnou poskládal.takže zase rozebreatt.nechcese mi :-(
 
 
Datum: 29. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
no nový je nový ale prakticky se s uštípanými písty potkávám a mám vykoušeno že pokut se to zapiluje aby se netrhal material dal tak to chodí taky.... dokonce dobová uprava na zavody doporučuje píst o cca 2 3mm zkrátit.... nemáš povolenej spojkovej koš anebo moc vytahanej primar?
 
 
Datum: 29. června 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím. Potřebuju technickou radu. Jde na osu klikové hřídele z jawy 21 nasadit magneto z jawy 05 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
ano jde
 
 
Datum: 29. června 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím, má tu někdo zkušenosti se slovenskými ložisky KINEX? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozumný ložiska za rozumnou cenu
 
 
Datum: 01. července 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
pokud bych chtel ložiska, co ti vydrží asi na doživotí, tak mužu doporučit FAG :-)
 
 
Datum: 30. června 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jak píše standa, stejné jako ZKL, ZVL...
 
 
Datum: 28. června 2013 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15743    
Normální ložiska alá ZVL ... Dokonce myslim,že Kinex je bejvalý ZKL...všechno je to slovensko,klasika...neni v nich rozdíl...obyč ložiska...
 
 
Datum: 28. června 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: marcek90      E-mail:      IP: uživatel15738    
Dobrý den,Prosím vás majitelé jawy 90 poraďte mi ,chci udělat kompletní generální opravu motoru a nejde mi sundat rotor a sekundární kolečko.Vím že rotor se stahuje pomocí šroubu jako u pionýra, ale prostě rotor nejde dolů, a kdybych zabral tak zalomím šroub.Sekundární kolečko jsem stahoval stahovákem,ale také se nechtělo jít dolů ,a prosím jestli byste byli tak hodní tak mi ještě poraďte jak sundat rotační šoupátko.Děkuji vám moc,a ať vám 90tky krásně jezdí dělají radost přeji hodně ujetých kilometrů. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Dobrý den, děkuji za odpovědi zkoušel jsem zdělat rotor a sekundární kolečko, ale neúspěšně.Rotor jsem stahoval pomocí toho šroubu,za 1 bez předehřátí a 2 s předehřátém ,ale nechtěl jít dolů a za 3 jsem vyrobil stahovák, který chytl rotor ze spodu a šroub ,který byl v stahováku tlačil do kliky.Sekundární kolečko jsem zdělával pomocí stahováku ,kolečko jsem před stahováním nahrál.Prostě nevím co stým ,když tyhle díly nesundám,tak nebude GO motoru,a motor se složí zpátky a 90tka bude zase jezdit několik let bez GO ,je mi to sice líto ,ale co už s tím.
 
 
Datum: 28. června 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15740    
Bacha na levý závit u sekundarního kolečka, jinak pak pomůže určitě nahřát (nejlépe horkovzduškou) pak jak psal kolega...stahovák dotahnout...klepnout atd... U rotoru to zkus s tím nahřátím taky, ale nepřežeň to. Jinak šoupátko sundáš až po sundání statoru na kterém jsou cívky, pod statorem je kroužek po kterém "jezdí" břit gufera a ten je zajištěn kolíkem, ten vytahní a je tam také prižina, která jakoby přitláčí tu šoupátko ke stěně bloku tu musíš sundat taky, jiný zádrhel v tom není, pak dej bacha at ho tam zpátky zprávně nasadíš je na něm dolík který má být oproti tomu kolíku :-)
 
 
Datum: 27. června 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
stahovák, nebo šroub utáhneš/našponuješ a klepnutím kladívkem na hlavu šroubu/stahováku by to mělo odpadnout (utáhnout, klepnout; utáhnout, klepnout....)
 
 
Datum: 27. června 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Ahoj. Mám takový dotaz ohledně kliky na pionýra. Když kliku chytnu za ojnici a pak do ruky, která drží ojnici, ze zhora bouchnu, tak klika zvoní. Můžu to brát jako signál, že se klika hlásí o repasi? A ještě související dotaz, jestli nevíte o někom, kdo slušně repasuje kliky, nejlépe na Jindřichohradecku :-) Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
v Ústí nad Labem stará pérovna tam to dělaj za 800
 
 
Datum: 28. června 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel14613    
Když si to tak spočítám, není skoro lepší koupit tady na krámku rovnou novou klikovku a je pokoj? :-D
 
 
Datum: 27. června 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motokrámku přelisujou ojnici za 170kč http://www.motoservis-jakuba.cz/servis/
 
 
Datum: 27. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6705    
JJ,už je dost jetá. Kup ojnici,repas ti zařídim za 4 stovky. Jsem z Kladna. Není problém poslat poštou.
 
 
Datum: 27. června 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdar lidi , nevíte jak upravit sání vzduchu na babetě 210 ce ? chci aby měla sportovnější zvuk :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Válec mám koupenej od stejskyho http://www.ms50.cz/ ano bavíme se o 210 ce
 
 
Datum: 27. června 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
tak jestli to nepojede t hadici muže dát z 5 ne? jinak 80 valec z te frezy anebo převrtanej origoš? bavíme se o 210?
 
 
Datum: 26. června 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Skoušel jsem o sundat tu hadici ale pak to víc žralo a svíčky vydrželi cca. 30 km, už tědka mám vekou spotřebu pač mám tam 80 ccm válec :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u babety když sáhneš na vzduch tak už nepojede... je na to strašne háklivá
 
 
Datum: 26. června 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
vyhodit tu hadici mezi rámem a plastovým kusem a díru v plastu zaslepit punčochou a gumičkou ..ale výbrus ti vděčnej nebude...
 
 
Datum: 26. června 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
zdarec, jaké kvality je tá hlava na pionýra tady s fichtl krámku, vím, že nadáváte na válec, tak by mě zajímalo jak je na tom ona hlava, dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jí kupoval na rychlo motor má stejné vlastnosti jako s originální ale kvalita v žebrování to má rezervy...
 
 
Datum: 25. června 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Je hrozná,odlitek spalováku šílenej,nijak neopracovanej,moc velkej objem ( oko vidí 6,5-7ccm )...odlitá je na 40mm průměr akorát je to šišatý a s otřepama dovnitř...takže je klasicky do 39mm...pokud by si někdo dal práci a ruční frězkou upravil tak je použitelná až do vrtání 40mm... Jinak jako nouzovka je ok,ale v mejch očích je dobrá leda na soustruh...stahnout to drsný,snížit na 6ml a zarovnat na 40mm...
 
 
Datum: 25. června 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
na chuj taky ma hrubej spalovát tak že i originál po tom co sežral kroužky je hladší.....
 
 
Datum: 24. června 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kolik zhruba stojí GO motoru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Souhlas s pepou... Jestli je to nálezovej motor někde ze stodoly, tak to většinou chce větší zásah. Jestli ale je to pincek co nebyl dlouho otevřenej a jezdil, tak samozřejmě ložiska, gufera, v prdeli bude asi i spojka, podle stavu kolíků na spojkovým koši možná i koš. Převodovka podle stavu, no a pak je na řadě výbrus a repase kliky. Ono se to nezdá, ale to jsou 2000 jen to lupne
 
 
Datum: 23. června 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýru.. promiňte
 
 
Datum: 22. června 2013 23:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na čem? na pionýru nebo na tatře 603?
 
 
Datum: 22. června 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika 800,- výbrus 600,- ložiska+gufera 500,- spojka 400,- těsnění 100,-
 
 
Datum: 22. června 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
1500 klika 1000 nová spojka primár 500 ložiska těsnění 500 výbrus.. musíš dobře uvážit jaký máš zaklad ..pokut ti to lítá do kopce 60 a nepadaj kvalty ale jen klouže spojka je až škoda do toho zasahovat.....
 
 
Datum: 22. června 2013 23:21
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci pasuje koleno z čz 175/450 na čz 250/455? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koleno pasuje.......... Nepasuje jenom na ČZ 125/453(473)......
 
 
Datum: 22. června 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
ne nepasuje motorka má vyžší válec
 
 
Datum: 22. června 2013 14:18
 
<  32  33  34  35  36  37  38  39  40  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:11:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu