Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravím, chlapi tedka zajíždím válec po výbrusu.Jedná se o msutanga. V tomto počasí to není nic moc. Chci se zeptat je to normální když je to válec aji motor za chviličku "vřelý"?? Po kolika km by měly byt asi přestávky, abych ho nezařel?... a ještě se chci zeptat když tam tedka dávám víc oleja, aby mazal když je po výbrusu, tak když ho při jízdě moc nehoním tak to držím v nizkých otáčkách a tím pádem se olej nespálí a zasírá mě hlavu aji píst. Potom nechce správně chytat atd tak, vždycky musim sundat hlavu a po nějaké době ji vyčistit. Je to normální?.... napište rady, zkušenosti atd. budu rád. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:29
Jméno: michal
IP: uživatel12170
Datum: 07. července 2013 21:29
 Jezdi volně, střídej kvalty a po dvou, třech nádržích to začni víc prohánět... jak to zajedeš, tak to bude jezdit. Jinak pak hlavně nepřecházej z z minerálu směrem k syntetice !!!
Datum: 06. července 2013 14:28
 Po výbrusu je větší tření, tím pádem je i větší teplota, takže je to normální, že se to víc hřeje. Oleje dávej 1:25, jehla ať je na 3 zářezu z vrchu, aby se motor více mazal a jezdi ve středních otáčkách, motor nepodtáčej a ani nevytáčej. Pauzy můžeš dávat např. po 15-20 km. Až se začne motor uvolňovat, tak mu můžeš pomalu začínat víc nakládat a po asi 500-600 km tomu můžeš dávat plnej kotel. Co se týká carbonu, tak ten se bude na hlavě a pístu dělat pořád, toho se nezbavíš, hlavně teď při zajíždění, ale až budeš v normálním provozu jezdit naplno, tak za použití dobrého oleje se bude karbon tvořit minimálně
Datum: 06. července 2013 13:48
 právě jsem se zalekl toho, že po 3km jízdy, se z válce doslouvá doutná  ¨tak jsem radši napsal... tak budu jezdit zlehka a budu mu dávat přestávky
Datum: 06. července 2013 13:37
 já mu liju MOGUL TSF
Datum: 06. července 2013 13:32
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 lej lepší olej stihl , oregon, castrol a problémy s karbonem ustoupí.Já jezdím stihl 160,-/l a spokojenost
Datum: 06. července 2013 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 jezdi volně ale jezdi furt hnat to do plnejch s přestávkama je blbost.... jinak motr když je vytavenej tak se pul minuty muže nechat vydíchat na volnoběh aby se namazal ... ..jinak hlava se čistí 1 za rok je to dvoutakt to bude černý furt... on se karbon vymete jízdou a při zazimování se oškrabe.... jinak mazej 1 .25 skousne to i 1.30 provozní a bude to ok..
Datum: 06. července 2013 13:28
 Zdar chlapi, potřebuju vybrousit válec na tatrana 125 a nemohu nikoho sehnat. Byl bych rád kdyby jste mi dali typ. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj krahulíku! Nechcu standovi brat kšeft, ale gdyž budú problémy s pístem, toš Padalík v Šardicích dělá Tatran 125 aj s pístem! Toš tak.
Datum: 05. července 2013 13:26
 Jestli na to jsou písty tak ti to mužu udělat. Kdyžtak se mi ozvi na mail.
Datum: 04. července 2013 21:00
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 zdur draci, je velky rozdil kdyz delam GO motoru a dam 1-krouzkovy pist misto 3-krouzkoveho pistu do motoru s vybrusem 40,00 mm3?????? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 ok, uz jsem ti napsal
Datum: 05. července 2013 13:09
 Ozvi se mi na mail,mužeme se domluvit na nějakym rozumnym kompromisu výkon/cena. Udělám i polský válec,ale podmínkou je odlitek válce se souměrnýma přefukama,ty brutální paskvily nedělám.
Datum: 05. července 2013 11:22
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 No ale kdo mi udela valec na prani?? u stejskyho je o neco drazsi nedela nekdo neco levnejsiho??
Datum: 05. července 2013 11:17
 No jen aby ses neukvapil!!! Ono totiž jestli je to 38:25 nebo 40:00 není výkonově tolik znát! Ono se řekne, že objem nenahradíš, ale věř mi, že bez jakýkoliv úpravy to pojede uplně stejně. Nech si poradit! Řádově počítám, že tě výbrus vyjde tak na 600 i s pístní sadou. Bez úpravy hlavy. Kdybys přihodil 400,- tak máš válec ,,na přání,, kterej jede oněco slaběji než Stejskyho úpravy... takže docela trhač asfaltu. Viz Standa Hrbek
Datum: 05. července 2013 11:06
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 zadnej polsky valec normalni origo necham udelat vybrus 40,00mm
Datum: 05. července 2013 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel15776
 40mm vrtání...tzn. Polskej válec? Zahodit ! Udělat na seriovce výbrus a dát dvoukroužkovej píst a budeš jezdit jak king!
Datum: 04. července 2013 21:05
 Tak samozřejmě snížíš hlavu a zvýšíš tím kompresi ---> zvýšíš otáčky motoru, ale to jde jen do určité meze... musíš vědět jak ten tvůj válec bude ježděnej, abys provedl (nechal provést) konkrétní úpravy (převážně kanálů).
Datum: 04. července 2013 18:28
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 A jak si predstavujes: co ti dovoli potencial jednokrouzku vyuziti??? Jake upravy napr.?
Datum: 04. července 2013 17:30
 I tak bych na to nevsázel... tříkroužek to je extrém, přežitek z dob dávno minulých, nemá cenu pokoušet motor tím, že ti jezdí třetí kroužek přes sací kanál... když už investovat do jednokroužku, tak s upraveným motorem... nemusí to být superspeciál, ale alespoň něco, co ti dovolí potenciál jednokoužku využít... Já ho taky měl na sériovce, výbrus 39:00 a změna byla taková, že mi motor brzy vadl a neměl kompresi.
Datum: 04. července 2013 16:43
 jestli nemáš aspoň sníženou hlavu tak to nemá cenu ..
Datum: 04. července 2013 16:39
 Na neupraveném motoru se změna neprojeví! Ba naopak se ti bude unavovat... dej dvoukroužek
Datum: 04. července 2013 16:27
 Jednokroužek ti jde lépe z otáček a do otáček než 3kroužkáč.
Datum: 04. července 2013 13:49
 zdravím chci se zeptat mám mustanga a chybý mi kus pístu ze spod se kousek ulomil když sem skádal motor složil sem ho a jede akorád ze začátku šel těžko tožit ale tedka už jde v pohodě akorád se rychle zahřívá motor a nemá výkon když jedu tak mě chvílema začne cinkat ve válci když to necinká tak táhne dobře ale jak to začne cinkat tak zase jako bych za sebou táhl ještě jednoho fichtla a nejde vytočit dělá to jenom chvílema lae nedá se stím jet rychle protože to nejde vytočit naplno muže to dělat ten píst to cinkání nebo kroužky ?? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:59
 krouzky!!!!
Datum: 05. července 2013 20:59
 Tvůj problém je vyřešen... máš prasklý píst --> vyměň ho
Datum: 04. července 2013 16:38
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 já bych skusil někam hnout se zapalkem se mi dá že máš malej předstih... že se ti to přehřívá a má samozápaly...
Datum: 04. července 2013 15:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ach jo, příjde ti normální dát do motoru poškozený píst??? Mě ne. Než se začneš ptát na kraviny tak se nad sebou zamysli.
Datum: 04. července 2013 6:13
 čau mám ulomený jeden šteft u fichtla a když tam hodim válec a hlavu tak je prostě moc krátký, můžu tam dát kus závitové tyče místo toho šteftu? a eště když je válec po výbrusu a po namontování pístní sady to jakoby dře ikdyž jsem to promazal olejem, je to v poho? dělá to taky zvuk dření
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 16:39
 jj dík
Datum: 04. července 2013 16:39
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 a logicky nenamazane opracovane plochy drou a valec je vhodne při motáži mazat při provozu si to mázne olej z béna....ale jak to maš vše nabroušene tak to prostě napatlej olejem jedno jakým..převodák motorák...
Datum: 04. července 2013 16:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 dej z jinýho motoru protože zavitovka muže bejt z hlíny a natahovat se a nemusí to těsnit puvodní svorníky jsou tvrdší... proto tak rady praskaj....
Datum: 04. července 2013 16:27
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 zdravím chci se zeptat mam 175 čz,kde je na klice díra o pruměru 15mm nevite jestli se da sehnat pist na čep 15mm všude je jen 16mm nebo 18mm je to typ 356 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 12:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stačí přestružit futro v ojnici na 16mm
Datum: 06. července 2013 12:32
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 díky moc
Datum: 04. července 2013 19:59
 http://www.motoren.sk/shop/Jawa/47/20
Datum: 03. července 2013 22:23
Jméno: chow
IP: uživatel15364
 Ahoj, leda na Slovensku, tady se to prej už nedělá.
Datum: 03. července 2013 19:59
 Zdravim, chtela jsem se zeptat - mame doma babetu, po par problemech jako byla praskla civka uz zase jezdi, ale ukrutne se prehriva. Nema nekdo ideu proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 14:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 15 je tzv studená svíčka..teda pro babetu tam se používali teplejší 15 je do fíka který nemá dokonale zapalovaní a kladívko ktere nemá tak kvalitní jiskru.....
a svíčka do sekačky je uřčitě teplejší je to 4 takt .....
šedá svíčka je doopravdy chudá směs a oduvodnuje to přehřívaní .... správný odstín je srnčí hněd tak aní šedý ani černý.....
no tve problemi do sebe krásně zapadají podle učebnice ale ted co praxe....
Datum: 03. července 2013 14:11
 Zkousim, houbelec platny, uz chytne jen s tou malickou svickou (a kdyz se zahreje tak ani s tou ne) takze je to asi bezpredmetny a bude chyba jinde.. jen nveim kde  co slo uz se vymenilo
Datum: 03. července 2013 13:12
Jméno: f
IP: uživatel15765
 Nastav si karburator, možná máš šroub vzduchu hodně povolenej. Dej ho asi na 1 otáčku a zkoušej..
Datum: 03. července 2013 12:54
 šedá je chudá směs, nejni divu že se hřeje, nastav karbec
Datum: 03. července 2013 12:45
 dik za rady  svicka je seda, cerna byvala driv.. kazdopadne ted uz je to neaktualni, protoze se pres noc odlezela a zase nejede. Je schopna nastartovat jen se svickou ze sekacky, co tam mel pritel od znamyho jako nouzovku na dojezd domu (tusim sedmicka), ale jak se tam da 15 tak ani prd..
Uz mne ten dabelskej stroj zacina zlobit
Datum: 03. července 2013 11:09
 jakou barvu má svíčka ?
Datum: 03. července 2013 3:20
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 maš olej v převodovce ?
Datum: 02. července 2013 23:26
 co znamená přehřívá?provozní teplota u vzducháče není 40 stupnů a kor když je venku 30stupnů,je to za chvíli horké...
Datum: 02. července 2013 22:16
 No aby se to tak rozpalilo behem par minut/metru, to mi prijde dost zvlastni  navic pali vse, jak motor (ci co to je za tim zebrovanim/chladicem) tak i civky a magnet.. u nej mi to prave moc nesedi.
Kazdopadne dik za radu, holt pritlacim na oleji a uvidim co to udela.
Datum: 02. července 2013 22:11
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 no teplo vzniká třením takže buď neco nadměrně tře nebo pomalu jezdíš a necháváš dlouho na volnoběh na stojanu. nic jiného mě nenapadá.
Datum: 02. července 2013 22:05
 čau mám motor po vybrusu a chtel bych ho zajet tim stylem že bych ho nechal na ramu nasazenej a nechal bych ho na volnobech nebo jen na jedničku klapat třeba celej den ( určite nak s vetrakem nebo neco kvuly chlazeni ) co vy na to .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 k dotazu nevýmýšlej vymyšlený 2 nadrže mazej dle výrobce motru a nehon to ..sam pocítíš že motor se bude otevírat.... ze začatku to bude chodit blbě ..toho se nelekej...mě se efektivnější zdal nápat motor honit vrtačkou ..ale sem línec člověk..
výbrusy se dnes dělají snad eštyě volnější než z výroby .... ale zaplat panbuch u vzducháče vule do 0,2mm mezi pístem a válcem je ok.... oni sázej na to že je vše rovný a těsní to....
0,05 mm je přepis pro novej vodní motor s bimetalickými písty....NE na vzducháč kterej tahá olej společně s palivem..ale je pravda že ykdyž píst vuli ve válci patrnou nemá jezdí to ..ale je celej krasně oleštěnej....
jinak těsným výbrusem moc výkonu nenaženeš..
za vše hovří historie modely 638 a 632...
632 měla motor z 634 tj 20 let starej osvědčenej protože 8 motory byli tak perfekně postavené že se zadírali....
Datum: 02. července 2013 12:20
 Sadro a co je na tom přesnějšího? Kruhovitost, válcovitost? Nebo snad drsnost povrchu? Kterou ale při honování válců dodržet musíš, bez toho by to moc nejelo...Mě je jasný že dneska jsou možnosti obrábění někde trochu jinde, ale to především v oblasti CNC mašin. Na konvenčních obráběcích strojích jako je klasická vyvrtávačka a honovačka se toho zase tolik nezměnilo...Taky bys mi mohl vysvětlit ty stovky zadřenejch motorů hned po výbrusu. Když by se to nemuselo zabíhat tak jak píšeš, tak by se ty motory přece zadřít nemohly ne?
Datum: 02. července 2013 9:22
Datum: 02. července 2013 6:55
 jak bylo řečeno brousí se s větší přesností
Datum: 01. července 2013 22:56
 pravda je že dneska už někde brousí standartně na 0,05mm vůle a to se potom moc zajíždět nemusí, ale já to stejně zajíždím
Datum: 01. července 2013 22:39
 Hm, tak to mi řekneš v čem je jiná technologie obrábění válců na fichtla dnes a před 40 rokama, viď?  Rád si poslechnu na čem se to brousí dneska...
Datum: 01. července 2013 21:50
 dneska je úroveň obrábění na daloko větší úrovni než bylo při výrobě pionýra, a navíc ani já ani kamarádi sme nikdy nijak zvláštně nezajížděli a všechny stroje šlapou perfektně
Datum: 01. července 2013 21:46
 Sádro a pak tu budeme řešit co se zadřenym motorem viď? Oni ty chlapí z vývoje ve fabrice nám snad posledních 100let s tim zajížděnim lhali
Datum: 01. července 2013 20:38
 ser na nějaký zajíždění, maž 1:25 a normálně jezdi, nemá smysl to zas tak moc hrotit
Datum: 01. července 2013 20:35
 jj děkuji
Datum: 01. července 2013 19:33
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 1:25 jako u všeho jiného
Datum: 01. července 2013 19:33
 jj dekuju jen me to tak napdalo abych nemusel tak dlouho zajizdet jen jak dlouho se tak zajizdi a v jakym pomeru mažeme .?
Datum: 01. července 2013 19:31
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 myslím že to nejní nejlepší nápad problém bude v tom že tam půjde pořád stejné množství směsi a nebude se to proplachovat (chladit píst směsí) taky to bude zřejmě karbonovatv hlavě. možná že se pletu dyš tak mě někdo opravte.
Datum: 01. července 2013 19:29
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 to asi ne , Protože ten motor nebude v zátěži a neměl by pak výkon
Datum: 01. července 2013 19:28
 Zdravím, mám Jawu 50 05 '93. Chtěl bych vyčistit a zároveň vyleštit kanálky. Nejideálnější je to žeprý hadrou a brusnou pastou. Ale dotaz zní.. Mám vyleštit i válec ?? Nebude to něčemu vadit? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 16:32
 Díky moc za rady!
Datum: 06. července 2013 16:32
 ručně neuděláš skoro nic ....
Datum: 01. července 2013 20:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 nejdřív začni hrubším smirkem, tak třeba 80, jinak ti tam pak zustanou rejhy jak tu právě ukázal 4gear
Datum: 01. července 2013 15:34
 Nejideálnější je to podle stavu... když máš třeba výfukový kanál dost zasviněný karbonem, tak to prvně vem šmirglem 500 a pak postupně šmirglem pro vodní broušení 1000 a nakonec 2000. Brousí se mokrým smirkem! Chviličku to trvá, ale stojí to za to. Nečekej od toho zázraky, ale zajistíš tak bezva výplach motoru bez odporů usazenin... Válec zevnitř neleštit! http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4131.jpg
Datum: 30. června 2013 22:51
 Ne, to nelešti...
Datum: 30. června 2013 17:23
 jo jo.. vnitřní část vložky.
Datum: 30. června 2013 16:42
 Myslíš jako vnitřní část litinové vložky válce?
Datum: 30. června 2013 16:38
Jméno: krmeli
IP: uživatel13182
Posl.aktualizace: 30. června 2013 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Ten na foto má hezký šachty přefuků,tam by stačil opravit sací a vejfukovej kanál a pojede 65-70 jako stará ČSSR klasika. Jen se u těch válců občas vyskytuje jeden průser. Asi jak se zalejvá válec na vložku tak se tepelně degraduje vložka a drolí se....takže nepoužívat tvrdý kroužky...nejlépe úplně nejobyčejnější litina
Datum: 30. června 2013 12:54
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Dá se, ale není to jen tak. Zlý jazykové tvrdí, že vložka nejde vylisovat = nejdou slícovat kanály. Ale omyl, všechno jde, musí se ale ďábelsky zahřát a pak na spešl lisu pomalu dostat ven. Pak už není problém na fréze udělat úpravy v podobě slícování kanálů, popř. udělání nových (tuning). Pak je vhodné vložku galvanicky ošetřit mědí a opět nalisovat zpět. Podařilo se nám taky tenhle válec předělat výměnou vložky na 70ccm, je to těsně, ale jde to taky. Záleží ale kus od kusu jak jsou ty odlitky povedený. V tvým případě doporučuju za 300 někde sehnat starej válec a nechat ho přebrousit.
Datum: 30. června 2013 9:50
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 polský hajzl srát na něj kup si origo udělej vybrus slícuj kanaly a máš lepší vykon než tuhle mrdku..
Datum: 30. června 2013 2:07
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 A ještě jeden dotaz mám prosím. Jak přesně je široká kliková hřídel z jawy 21. Díky moc za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 13:53
 zdravím draci,potřebuji zjistit,jestly něčemu vadí zlomený píst na vrchu.no prostě když sundám koleno od karrbeca tak vidím píst a nekompletní.kámoš říkal že nic tomu nevadí.jawa 50,20.a potom když to nechám klapat na volnoběch tak něco tam hrčí,když zmačknu spojku přestane to,a když jedu tak to jen slušně jezdí  prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:06
 děkuji za odpověd,nene spojkový kooš povolenej neni,a primar je novej.dnes sem zjistil že soused to blbě semnou poskládal.takže zase rozebreatt.nechcese mi
Datum: 29. června 2013 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 no nový je nový ale prakticky se s uštípanými písty potkávám a mám vykoušeno že pokut se to zapiluje aby se netrhal material dal tak to chodí taky.... dokonce dobová uprava na zavody doporučuje píst o cca 2 3mm zkrátit.... nemáš povolenej spojkovej koš anebo moc vytahanej primar?
Datum: 29. června 2013 16:08
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím. Potřebuju technickou radu. Jde na osu klikové hřídele z jawy 21 nasadit magneto z jawy 05 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 15:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15177
 ano jde
Datum: 29. června 2013 15:35
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím, má tu někdo zkušenosti se slovenskými ložisky KINEX?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:44
 rozumný ložiska za rozumnou cenu
Datum: 01. července 2013 20:44
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 pokud bych chtel ložiska, co ti vydrží asi na doživotí, tak mužu doporučit FAG
Datum: 30. června 2013 16:48
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jak píše standa, stejné jako ZKL, ZVL...
Datum: 28. června 2013 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel15743
 Normální ložiska alá ZVL ... Dokonce myslim,že Kinex je bejvalý ZKL...všechno je to slovensko,klasika...neni v nich rozdíl...obyč ložiska...
Datum: 28. června 2013 20:35

Dobrý den,Prosím vás majitelé jawy 90 poraďte mi ,chci udělat kompletní generální opravu motoru a nejde mi sundat rotor a sekundární kolečko.Vím že rotor se stahuje pomocí šroubu jako u pionýra, ale prostě rotor nejde dolů, a kdybych zabral tak zalomím šroub.Sekundární kolečko jsem stahoval stahovákem,ale také se nechtělo jít dolů ,a prosím jestli byste byli tak hodní tak mi ještě poraďte jak sundat rotační šoupátko.Děkuji vám moc,a ať vám 90tky krásně jezdí dělají radost přeji hodně ujetých kilometrů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 16:48
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Dobrý den, děkuji za odpovědi zkoušel jsem zdělat rotor a sekundární kolečko, ale neúspěšně.Rotor jsem stahoval pomocí toho šroubu,za 1 bez předehřátí a 2 s předehřátém ,ale nechtěl jít dolů a za 3 jsem vyrobil stahovák, který chytl rotor ze spodu a šroub ,který byl v stahováku tlačil do kliky.Sekundární kolečko jsem zdělával pomocí stahováku ,kolečko jsem před stahováním nahrál.Prostě nevím co stým ,když tyhle díly nesundám,tak nebude GO motoru,a motor se složí zpátky a 90tka bude zase jezdit několik let bez GO ,je mi to sice líto ,ale co už s tím.
Datum: 28. června 2013 16:48
Jméno: Ondra
IP: uživatel15740
 Bacha na levý závit u sekundarního kolečka, jinak pak pomůže určitě nahřát (nejlépe horkovzduškou) pak jak psal kolega...stahovák dotahnout...klepnout atd... U rotoru to zkus s tím nahřátím taky, ale nepřežeň to. Jinak šoupátko sundáš až po sundání statoru na kterém jsou cívky, pod statorem je kroužek po kterém "jezdí" břit gufera a ten je zajištěn kolíkem, ten vytahní a je tam také prižina, která jakoby přitláčí tu šoupátko ke stěně bloku tu musíš sundat taky, jiný zádrhel v tom není, pak dej bacha at ho tam zpátky zprávně nasadíš je na něm dolík který má být oproti tomu kolíku
Datum: 27. června 2013 22:01
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 stahovák, nebo šroub utáhneš/našponuješ a klepnutím kladívkem na hlavu šroubu/stahováku by to mělo odpadnout (utáhnout, klepnout; utáhnout, klepnout....)
Datum: 27. června 2013 19:45
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám takový dotaz ohledně kliky na pionýra. Když kliku chytnu za ojnici a pak do ruky, která drží ojnici, ze zhora bouchnu, tak klika zvoní. Můžu to brát jako signál, že se klika hlásí o repasi? A ještě související dotaz, jestli nevíte o někom, kdo slušně repasuje kliky, nejlépe na Jindřichohradecku  Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 23:38
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 v Ústí nad Labem stará pérovna tam to dělaj za 800
Datum: 28. června 2013 23:38
Jméno: Buvolos
IP: uživatel14613
 Když si to tak spočítám, není skoro lepší koupit tady na krámku rovnou novou klikovku a je pokoj?
Datum: 27. června 2013 23:04
Datum: 27. června 2013 21:14
 JJ,už je dost jetá. Kup ojnici,repas ti zařídim za 4 stovky. Jsem z Kladna. Není problém poslat poštou.
Datum: 27. června 2013 15:02
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdar lidi , nevíte jak upravit sání vzduchu na babetě 210 ce ? chci aby měla sportovnější zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 14:56
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Datum: 27. června 2013 14:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 tak jestli to nepojede t hadici muže dát z 5 ne? jinak 80 valec z te frezy anebo převrtanej origoš? bavíme se o 210?
Datum: 26. června 2013 23:14
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Skoušel jsem o sundat tu hadici ale pak to víc žralo a svíčky vydrželi cca. 30 km, už tědka mám vekou spotřebu pač mám tam 80 ccm válec
Datum: 26. června 2013 22:42
 u babety když sáhneš na vzduch tak už nepojede... je na to strašne háklivá
Datum: 26. června 2013 22:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 vyhodit tu hadici mezi rámem a plastovým kusem a díru v plastu zaslepit punčochou a gumičkou ..ale výbrus ti vděčnej nebude...
Datum: 26. června 2013 22:11
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 zdarec, jaké kvality je tá hlava na pionýra tady s fichtl krámku, vím, že nadáváte na válec, tak by mě zajímalo jak je na tom ona hlava, dík za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 19:18
 Já jí kupoval na rychlo motor má stejné vlastnosti jako s originální ale kvalita v žebrování to má rezervy...
Datum: 25. června 2013 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel15716
 Je hrozná,odlitek spalováku šílenej,nijak neopracovanej,moc velkej objem ( oko vidí 6,5-7ccm )...odlitá je na 40mm průměr akorát je to šišatý a s otřepama dovnitř...takže je klasicky do 39mm...pokud by si někdo dal práci a ruční frězkou upravil tak je použitelná až do vrtání 40mm... Jinak jako nouzovka je ok,ale v mejch očích je dobrá leda na soustruh...stahnout to drsný,snížit na 6ml a zarovnat na 40mm...
Datum: 25. června 2013 8:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 na chuj taky ma hrubej spalovát tak že i originál po tom co sežral kroužky je hladší.....
Datum: 24. června 2013 21:49
 čau, kolik zhruba stojí GO motoru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 9:44
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Souhlas s pepou... Jestli je to nálezovej motor někde ze stodoly, tak to většinou chce větší zásah. Jestli ale je to pincek co nebyl dlouho otevřenej a jezdil, tak samozřejmě ložiska, gufera, v prdeli bude asi i spojka, podle stavu kolíků na spojkovým koši možná i koš. Převodovka podle stavu, no a pak je na řadě výbrus a repase kliky. Ono se to nezdá, ale to jsou 2000 jen to lupne
Datum: 23. června 2013 9:44
 pionýru.. promiňte
Datum: 22. června 2013 23:46
 a na čem? na pionýru nebo na tatře 603?
Datum: 22. června 2013 23:39
 klika 800,- výbrus 600,- ložiska+gufera 500,- spojka 400,- těsnění 100,-
Datum: 22. června 2013 23:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 1500 klika 1000 nová spojka primár 500 ložiska těsnění 500 výbrus..
musíš dobře uvážit jaký máš zaklad ..pokut ti to lítá do kopce 60 a nepadaj kvalty ale jen klouže spojka je až škoda do toho zasahovat.....
Datum: 22. června 2013 23:21
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci pasuje koleno z čz 175/450 na čz 250/455? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 21:34
 Koleno pasuje.......... Nepasuje jenom na ČZ 125/453(473)......
Datum: 22. června 2013 21:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15402
 ne nepasuje motorka má vyžší válec
Datum: 22. června 2013 14:18
|



|