slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
cau draci mam dotaz mam mustanga a byl sem v porici na fichtlkapu v treninku zachrastilo v motoru a chcip chvilku sem pockal a jelo to dal tak sem nastoupil do zavodu a hodinu sem odjel sice to moc netahlo ae jelo kdyz sem prijel domu tak sem ho nastartoval a pridal sem tak to prsklo jako by bylo prostreleny tesneni pod hlavou tak sem to shodil a tesneni je v pohode a valec pridrenej u vejfuku presne jak sem cekal, da se nejak zabranit pridirani u vejfuku a hlavne me zajima co bylo to prskani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15611    
Když je vše v pořádku ( viz. moje první reakce ), tak není žádný problém a není potřeba vybrušovat křížky. To se dělalo na pístech přetočenejch z kuželu do válce někdy v 60.letech na pařezech (dobovej tuning)...
 
 
Datum: 02. června 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
krouzek prasklej neni ale jak rikate bylo to pridreny a prskalo to. nekde sem se docet ze se na pistu u vejfuku pod krouzkama vypilovaval krizek aby se tam udrzel olej myslite ze to pomuze?
 
 
Datum: 01. června 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když je to zadřený, tak to většinou prská do výfuku, přesně jak říkáš, a nechytne to ...
 
 
Datum: 01. června 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jse mě stalo na 21 on praskl kroužek a drhnul o válec a když jsem to rozdělal tak jsem našel jenom jeden kroužek rozlumenej a ten druhej jsem našel totalně na kousky ve vejfuku taky to mohlo být tím žes to drtil na 1 furt do vysokejch otáček
 
 
Datum: 01. června 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
prskani vypadalo jakopby ve valci do vejfuku podle me je tam mezera a leze to pod pist a tam to boucha trysky tam sou origo a zadna uprava na stroji neni olej davam 1:40 bel ray plna syntika pro zavodni 2t v tom problem nebude bych rek vejfuk sem vypaloval nedavno a valec uz ma neco najezdeno
 
 
Datum: 01. června 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15600    
Prskání z karbecu ven? A nebo z vejfuku? To mohlo bejt klidně tim pístem...jak to vychladlo tak je tam teď "mezera" kterou leze stlačená směs pod píst... A nebo lehlo zapalování... Zadřel jsi protože tomu bylo horko. Buď těsnej výbrus nebo nekvalitní píst,malá tryska,těsnej/ucpanej vejfuk,blbý sání (tjunink krutopřísně přímej filtr) a nebo moc tvrdá hlava a nebo špatnej olej... To musíš vědět ty... Bez indicií nelze říct víc...
 
 
Datum: 01. června 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: Vena      E-mail:      IP: uživatel15596    
Zdravim.Vím,že to tady bylo už hodněkrát řešeno,ale možná má někdo aktuální poznatky.....jak vyvážit kliku na jednoválec(motorka).Jsou na to nějaký vzorečky,ale to nějak moc nechápu.Proč se do vyvážení počítá i hmotnost pístu a ojnice(respektive určitý procento).Jediný co mě napadá,že to je kůli pouze jednomu válci a absenci protizávaží.Motor v autě se vyvažuje po částech a pak ojnice,ale nepočítá se procento hmotnosti pístu a ojnic.Zkoušel jsem vyvážit kliku a ve finále aby stála ve všech bodech jsem přidal cca 10g na ojnici.Neni možný,abych ubíral dalších Xg procentuální hmotnosti ojnice a pístu.To z tý kliky nic nezbude a věřím,že i bez vyvážení ten motor pojede uplně normálně jako do teď.A otázka na konec,je nějaká tolerance nevyváženosti?Na tak malinký setrvák co má pincek,je možná ve finále jedno,jak moc je nevyvážený,respektive nedocílí se tak velký rozváženosti,aby to mělo negativní vliv.Pokud tomu někdo rozumí líp a má s tím zkušenosti,tak příspěvky sem :-) Jinak já nikdy nic nevyvažoval na 2T a nikdy žádný problém,ale z nudy člověk vymýšlí blbosti :-) Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Vena      E-mail:      IP: uživatel15596    
Odpovím si sám,nejde :-)
 
 
Datum: 08. června 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12195    
Zdar draci, dnes jsem se byl projet na fichlu přijel jsem zpátky a asi za hodinu jsem chtěl jet znova, tak nastartuju chytnul hned na první našlápnutí a vzápětí chcípne, chvíli startuju a nakonec chytne, tak vyjedu ale jde tak na půl plynu jak přidám víc tak se začne dusit, popojedu kousek a najednou začalo něco chrastit ve válci a chcíplo to. Když se to snažím nakopnou tak je slyšet jakoby něco ve válci dřelo, sundal jsem hlavu a kouknul jsem se jestli ve válci nejsou nějaký rýhy a nejsou, válec jsem zatím nesundával. Možná je prasklý kroužek, ale nejsem si jistý. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak co si myslíš jako že s tím tady máme udělat?jestli je prasklej kroužek to fakt nevim....
 
 
Datum: 29. května 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
uplne zbytočný prispevok, čo si si stratil čas pisanim si mohol dať dole 4 šroby a zistil by si čo potrebuješ
 
 
Datum: 29. května 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: afv      IP: uživatel6631    
čau draci mám doma fichtla po GO a válec je po výbrusu má najeto asi 250km +/- no problém je v tom že jde krásně do otáček jak pila na neutrál ale když jedu připadá mi slabý a moc se mu nechce do kopce, mohl by válec být špatně zajetý/ nebo snad špatně udělaný výbrus? myslím tím šišatý válec? díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
afv: chvíli ještě vydrž, motor je zajetý po cca 500-600 km a ty jsi v půlce. Mě se motor začal právě uvolňovat okolo 300 km a pak už jezdil dobře, tak ještě chvíli vydrž a mělo by to být lepší ;-)
 
 
Datum: 30. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: afv      IP: uživatel6631    
Stando karburátor mám nastavený spávně :-) svíčka má cihlovou barvu
 
 
Datum: 30. května 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15594    
Špatně nastavený. V6dycky když jde na nautrál jak pila a do kopce nejede,tak je to vždycky v karbecu
 
 
Datum: 30. května 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15143    
podle mě to nemáš zajetý motor je zajetý mezi 1500 2000 kilometru 250 nejni nic ....a těsně po výbrusu to plnej výkon nemá musí se snížit tření tím jak si to na sebe zvyká..prostě dál rozumně jezdi a povolí to a jestli jezdíš jen výkendově tak počítej pomalu sezonu než to bude ok
 
 
Datum: 30. května 2013 6:11
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel12689    
čau draci muj fichtl za studena nebo po dešti jede krásně do kopca to žene jak pán, ale po pár minutách ostřejšího ježdění jak se zahřeje tak hrozně zlenivý, vím že to tak bejvá jak se zahřeje že už tolik nejede, ale neměli byjte nějákou radu jak tenhle výkonový pokles minimalizovat? nebo co mám špatně, protože mi to dělá fakt hoodně..... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel4145    
je to klasickej neupravenej fichtl, výfuk je vyčištěný, hlavu sníženou nemám, filtr box novej, v převodovce je PP90 ložiska origo motornebyl půlen, svíčku zkusím vyšší díky..
 
 
Datum: 28. května 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15581    
Je to seriovka a nebo upravenej? Napadá mě klasika.....bohatá směs,festovní odpor filtrboxu,zanešenej vejfuk,rozhozený zapalování...a nebo třeba málo oleje a nebo špatnej olej v převodovce.... ložiska bez vůlí C3.....u upravenýho motoru to muže bejt i moc tvrdá hlava (moc snížená)..... ale spíš to vidim na ten karb a nebo vejfuk.....
 
 
Datum: 27. května 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Může to být svíčka na nízkou teplotu zkus dát z vyšším číslem
 
 
Datum: 27. května 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Potřebuju poradit,koupil jsem písní čep na Jawetu a má rozměr 10x30,ale starý čep měl rozměr 10x32 je to zmetek,nebo jsou už ty nové písty upravené s rozměrem pro zápich na pojistný kroužek na rozměr 30? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Zdar a sílu. Mám problém se svym pinckem. Start oáka se zasekla a nejde sešlápnout, dneska to budu rozebírat tak se chci připravit co mě čeká. Jaké jsou možnosti co by to mohlo být? Myslim že je to tam asi někde zlomené. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: nerow      IP: uživatel13868    
Půlení mě určitě nemine. Ale na roztlačení by to mělo normálně jezdit ne?
 
 
Datum: 26. května 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
myslím si že budeš mít ozlomené to startovací dvojkolečko
 
 
Datum: 26. května 2013 8:28
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15574    
Když se dobře udělá 60ccm válec tak je to nesrovnatelný s origo. S lehkým jezdcem a převodem 14/55 se dají dosahnout i rychlosti k 90km/h. Nebo naopak 100kg jezdec na pomalejší převod zase bude frčet 70-75 jako za mlada...
 
 
Datum: 26. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
To nejlepší co může být je velký takže to bude trochu znát i na výkonu ale žádné dělo nečekej.....
 
 
Datum: 26. května 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15574    
8.výbrus zdaleka poslední neni :-D
 
 
Datum: 26. května 2013 6:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
to Jawar : já tu sadu měl na jednom fichtlu a nemělo to chybu, teď toho fichtla má kámoš a nestěžuje si, ve dvou lidech to jede fakt solidně, sice jede max tacháčovejch 60 s 13 zubem kolečkem, ale ten tah do síly je úctyhodnej, zatim s tim nebyly problemy, já to mazal i kámoš to maže mogulem TSkem 1:25 v záběhu a pak 1:40, občas tam dá benzín s olejem do motorovky od fotra, ale jak řikám asi to nebyl pondělní kus :-D fakt to jede, je fakt teda že ty kroužky nic moc, možná už by stály za výměnu, ale kompresy to zatim má, ono to vlastně s tim poslednim výbrusem má asi 55,2 cm3 obsah že Stando?
 
 
Datum: 25. května 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6178    
Mimojiné zajišťuji i výbrusy válců či repase klikových hřídelů a není problém zajistit výbrus,klidně 40mm a nebo 41mm,za větší vrtání až 300,-.....normál vrtání do 250,- + cena pístní sady
 
 
Datum: 25. května 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
pardon valcec by měl být o 0,2mm menší pod broušení dole by správně mělo tedy být 39,8mm sem se upsal....ale princip je stejný..
 
 
Datum: 25. května 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
popř pokut si odvážnej a najdeš nastrojaře šlo by seriovku převrtat na píst z tohot setu ..kamarad to tento rok má a nestěžuje si najeto cca 500.. a zatím drží .. taky pozor nekteří brusiči si říkají ce nu ne za jeden výbrus ale za 8... není to pravda valec se veme na soustruhu nožem na 38,8 a zbytek se jemně vyhonuje a obrobí.... pokut najdeš někoho rozumneho tak by to vyšlo cca na tech 800 taky kanaly by byli vhodnější jen to chce trošku vyladit třeba dát 2 těsnění pod hlavu protože ta puvodní je líp vyrobená cose drsnosti spalováku tyče... prostě to chce trošku grif ale šlo by to....s tím že to je pracněší přestavba motoro kterám má své uskalí....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
taky jsem si to kdysi koupil ale je fakt lepší nechat udělat výbrus.Tady na tom se mi olámaly ty kusy vložky válce
 
 
Datum: 25. května 2013 7:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
tak radej obyčejný výbrus ..nesedí kanaly a na chuj to jede.... i to mín stojí
 
 
Datum: 24. května 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15566    
Ciao draci. Keď mám na pieste z j. 250/ 353 vyrazené 2P, znamená to 2. výbrus? Chcem kúpiť nové krúžky. Tie staré mali vo valci vôľu až 2 mm!!!-nutná výmena odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15570    
pepa- našiel som na nete toto: http://www.slovanet.sk/murin/jawa-250-353.html za 29,20€ nemáš s tým nejaké skúsenosti?
 
 
Datum: 25. května 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
bohužel to trochu víc stojí ale je to adekvatní oprava budeš mít nový díli a zas by to mělo držet ... eště ti snad poradím obejít víc brusiču cena sou dost skokove a někdy se oplatí to poslad poštou v dřevěný bedně... neš to davat nějakymu předraženýmu v oklí kor na slovači jsou podnikatele odvážní.... ja sem jihočech lidi si chválí pana padalíka ... ja to vozým do votic dostanu i novej čep kruhy vše ..cena ok jen se mi stalo že mi dali špatný kroužky pan ma i obchod s díli a bere věci jako s kramu a hrabnul o krabici jinam... ale jinak pohoda ....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15570    
Dočkala mám. Meral som v rôznych miestach, hlavne v strede valca, ale vôľa bola cez 2 mm. Asi poriešim ten výbrus.
 
 
Datum: 25. května 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
nemusíš ani supito vem kroužek a vkládej ho do válce v ruzných místeh od zhora jestli máš sparové měrky změř si rozdíl v dočkalovi je dovoleno něco kolem 01mm praktitcky to snese víc ...a spíš neš nove kruhy bych už nechal zvykle stare vracené na sve místo ...anebo brousil ..... a jestli nove kruhy tak do atipickeho válce vybrane osobně ono totiš nejde jen o vuli v zamku ale i to co se sleduje u zavodáku a říka se tomu prusvit.... a to je to že když dáš kroužek do válce a podívaš se proti světlu tak hodnotíš plochu kterou přiléhá kroužek k válci měla by být aspo 70 procent ....protože máš 3 kruhy.. tak každý muže mít cca 30 procent netěsnost..... jen abys viděl proč.. proto se v učebnicích pro mechaniky po válce hovoří o lapování kruhu do válce ale to bylo v dobach kdy nic nebylo....dnes to vše řeší brus
 
 
Datum: 25. května 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa má pravdu.můžeš vzít šupito a měřit.
 
 
Datum: 25. května 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za mě koupit nový kroužky vono to s nima ještě něco nalítá
 
 
Datum: 25. května 2013 8:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
v tomto stavu je už nutný brus protože ani nove kroužky nebudou v šišatem valci dobre řešení ... mužou těsnit huř než stare.... za mě neutracet 200 korun za kruhy ale bohužel dát 1000 za výbrus.... jinak čarovat s kroužky jde take se kupovaly o výbrus větší a zapilovavali na zamkách.... doporučím ti seber valec a houpni do obchodu i s ním at to poměříš.... toto už je ale docela extremní opotřebení... další možností je prostě jezdit a nechat to vybrousit až to kruhy sežere ...je to risk ale i možnost.... ....
 
 
Datum: 24. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci scháním nekoho kolem mohelnice sumperk a olomouc jestli nekdo newí kdo by mi zrenovoval motor na fíka :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
haled motr na fichtloně v pohodě pošleš poštou .... a lidí co to dělaj je docela dost jen je škoda repasovat zachovalej motor je to všechno ale jen o penězich ale jesli ti to líta 50 do kopce na 3 dlabej na to...lepší to nebude a za rok dva kup 125...
 
 
Datum: 25. května 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: dehner.zdenek      E-mail:      IP: uživatel14564    
chci všem kdo maji zájem o výbrus, doporučit Rýmařov tel.777551065 jedná se o kvalitní práci a dobré ceny. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím jak mám vyměnit pouzdro v ojnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
je to takový čep - má průměr o trochu menší než díra v ojnici bez futra na jednom konci odsoustružený tak, aby šel zastrčit do futra. pak ojnici položíš na desku se správným otvorem (nebo kousek trubky) do ojnice strčíš přípravek a zatlačíš - samozřejmě lisem. kladivem se to taky může podařit, ale spíš si to poškodíš, respektive staré vytlučeš, ale nové tam natlouct opravdu nepůjde - prostě se to lisovat musí.
 
 
Datum: 24. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
A jak to staré vylisovat nějakým přípravkem? Jakým?
 
 
Datum: 24. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vylisovat staré, nalisovat nové, proříznout mazací drážku, vystružit na průměr čepu. jednoduché
 
 
Datum: 23. května 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim draci 2 podobnej dotaz dnesniho dne :-D na jakej zarez mam dat jehlu když mám novej píst ale nemám vybrus jen píst díky za rady !!!! špechá to prosím !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
blbě kecáš dej jí na druhej a prvních 10 km dej víc oleje cca 1:30
 
 
Datum: 22. května 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nový píst do starého válce bez výbrusu ... hmm to je přístup, aspoň na prvních 50 km měj jehlu na 3 z vrchu jinak zadřeš
 
 
Datum: 22. května 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: medik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normalne druhy zařez odzhora.
 
 
Datum: 22. května 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15511    
ZMĚNA ČASOVÁNÍ ...ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??,změní se me časování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Ahoj, měl jsem podobnej problém válec od stejskyho cu a taky vylejzal píst tak jsem ho tak za 5mm od hrany normálně na soustruhu stáhnul o ten kousek aby nevyjížděl a bylo po problému
 
 
Datum: 22. května 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15511    
skusim upravit tu hlavu dik za radu
 
 
Datum: 22. května 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Silnější nebo víc těsnění pod válec aby byla hrana vložky s hranou pístu. Stejsky to na tom pápíře co dává k válci píše. Jenže to je tolik písmen, že se to většina ani nepokouší přečíst. Vložka se zamačkává, zkurvený dosedací plochy na válci i vložce se zabrušují, takže se půl milimetru ztratí hned.
 
 
Datum: 22. května 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
máš moc velkej radius na pístu ...díky vrtaní ti to naběhlo... bud namontuj 2 3 tesnění pod hlavu... co se prodava... anebo frezou kulovou uprav spalovák tak aby ti do otisku v modelíně byla tlouška aspon 07mm...v nejtenším místě
 
 
Datum: 21. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Tady nejde vůbec o to dělat z někoho něco. Abych byl schopnej ti říct co s tim,tak musim vědět o co de....promiň ale z popisu v úvodním přízpěvku jsem se nedozvěděl nic a vypadalo to jak když já nic já muzikant a klika je špatná....a to se mi nezdálo.... Ale i tak... hlavu máš k Silniční RS a nebo seriovou? Pokud seriovou,tak je to špatně. Nejen z hlediska průměru.
 
 
Datum: 21. května 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15536    
Ja sem doufal ze me poradíte co stím a ne ze tady budete ze me delat koko...a vymyslet co se stalo scim stalo! tak vase rada zní???? dik za odpovet
 
 
Datum: 21. května 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15536    
Valec je od stejskyho silniční RS vrtání mám ten pocit ze je 39,75 kliku jsem měnim protoze jsem prostě chcel:-D asi mas teda pravdu
 
 
Datum: 21. května 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Asi takle... origo hlava má jistou antidetonační štěrbinu a průměr hlavy je 38,5 - 39mm (dřív se víc jak 3.výbrus nedělal) a dokud máš píst do průměru 39mm tak i když máš krátkej válec,tak píst přejede přes horní hranu válce a tech 0,5-0,7mm zaleze do hlavy,protože je tam ta antidetonační štěrbina a nic se neděje.....jenže,jakmile se dostaneš jen jeden výbrus přes 39mm a nebo máš hlavu jen 38,5mm a 3 výbrus a prostě ten píst je větší jak díra do který se má vejít a prostě narazí na rantl....řeší se to úpravou hlavy a nebo se prostě válec vypodloží.... Mimojiné jsem psal před několika dny zrovna tobě na tenhle dotaz a psal jsem tam o rozdílech v délce válců a že jsou ty rozdíly náhodné.... Můj osobní názor je,že se ti vysypala stará kliky,jehly zadřely válec. Kliku si koupil novou,válec si dal na výbrus,protože tam byly rejhy až do prdele,tak to brusič projel na 39,5mm možná až ke 40mm a proto ti teď klepal píst....a protože byl možná zrovna válec kratší o 3-4 desetiny,tak si vypodkládal 9 desetin (protože předtim se píst vešel do hlavy a o kratšim válci jsi nevěděl)....to můj názor.....napiš jestli se pletu....díky....
 
 
Datum: 21. května 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše standa.. každá potíž má svůj důvod, je to většinou na straně opraváře, nikoli výrobce :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Nedělejte z toho kovbojku. Pepa má pravdu,u fichtla půl milimetru sem,půl milimetru tam.... když to neni o o hodně,tak se nemění nic.... jen ta klika má asi větší zdvih,protože ojnice jsou na 100% v pořádku...no....a nebo máš odjakživa kratší válec a zjistil jsi to až teď...i to se stává... a nebo máš výbrus nad 39mm a proto ti klepe píst do hlavy.....když jsi měnil kliku,tak to určitě nebylo jen z důvodu,že ses jednoho dne blbě vyspal a řek sis vyměnim kliku za novou.....nějakej důvod tam by....vylítaly ti jehličky ze starý? Proto nová? Dělal jsi i výbrus? Kolikátej tam je?
 
 
Datum: 21. května 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
ano jistěže změní...ale na seriovce která má 4 koně je rozdíl 2 sněděných knedlíku...známej má 350 a na ní naopek písty nedobíhaj do konce cca 2 3 mm a jezdí to normálně na 351 sem měl píst co byl zas o 3mm delší a dolní uvrati zabranoval teoreticky výfuku,,,, myslím že tech tvých 09 mm je v celku jawvská tolerance jako přesná... dej 2 3 těsnění pod hlavu a jezdi...
 
 
Datum: 21. května 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel14783    
Ahoj Seso,nebudeš mít náhodou jednokroužkový píst na babettu na 1.výbrus 39.25?Nejmenší v nabídce je 39.75 díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz je zajem tak udelat objednavku a napsat to do vzkazu pozadavek ale cekacka na nej je mesic
 
 
Datum: 20. května 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdarec, zdá se mi že mi bába 207ka fučí pod hlavou je to možné? a je tam těsnění nebo jenom přibrusnout hlavu? a ještě mi tlači přez dírku v nalívacím šroubu ven olej a moc ho tam nejní tak jestli je něco špatně? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel14862    
takže zabrousit a zároveň dát tesnění a ten olej přesně sedí chlustá to i do výfuku ale to gufero už jsem jednou měnil mrknu se na něj.
 
 
Datum: 20. května 2013 11:48
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedavno sem čistil hlavu ale teda žádný těsnění sem tam neměl, ani nevypadá že by tam kdy bylo
 
 
Datum: 19. května 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15463    
207 má skoro milimetrový těsnění z azbestu..... 210 je bez těsněbí .....ta hlava se rada kroutí jak je v ní díra na svíci a dekompresor...... a vylagrovane gufero od spojky foká ti tlak z valce...... a taky to ten převodak fluše do výfuku.....
 
 
Datum: 19. května 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsnění tam neni, jen v hlavě je zamačklej O kroužek, kterej těsní kanálek kterej vede od dekokpresního ventilu do vejfukovýho kanálu
 
 
Datum: 19. května 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci.Mám jawu 21 a na hlavě jsem objevil toto těsnění: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tesneni_pod_hlavu_stadion_jaweta.html Mám ho tam dávat ? Popřípadě,zlepší se nějaká vlastnost když tam dám to těsnění ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Jestli někdo nesnižoval hlavu nebo tak a je to origo tak to těsnění zahoď ,jestli bude podfukovat tak sundej válec nanes na hlavu brusnou pastu kapku oleje a toč sni tam spátky na tom válci krásně se to zarovná když tam necháš to těsnění co asi milimetr má snížíš si tím kompresy takže malinko hůř pojede :-)
 
 
Datum: 18. května 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: +++      IP: uživatel14573    
Zdarec koupil jsem pistni kroužy a je na nich napis OK jak je nasadit napisem dolu nebo nahoru nebo jedno. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15540    
napis nahoru
 
 
Datum: 18. května 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15536    
ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??, setkali jste se stím uz někdo? děkuji za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15511    
Jen me tak napadá kdyz to vykompenzuji těsněním změní se mě časování nebo ne?
 
 
Datum: 20. května 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15541    
Hm....zajímavý... ojnice CKR jako taková je cajk,ta má rozteč čepů stejnou jako origo,mám ji ve dvou motorech a bez rozdílu. Takže celá nová klika s CKR ojnicí má asi o 1-2mm větší zdvih no :-D Jinak bacha,válce z nepochopitelných důvodů mají různou délku....klasika od dosedačky po dosedačku je 85mm....ale už jsem měl v ruce kvanta válců 84,8mm(což je ok,to je zaklepaná vložka,to řeší dvě těsnění),některé válce 84,5mm ,tento rozměr je dost častý (nechápu-to už řeší podložka či víc těsnění) a několik válců co jsem dělal měli dokonce 84,2-84,3mm (asi zaklepanej 84,5mm)a to už je mazec.... Jestli blbly odlitky a nebo vždy netrefili stejně vysokou dosedačku vložky nahoře ve válci.... Přitom kliky měli stejnej zdvih,vždy vše sedí do puntíku.....je to zvláštní.... ale normální....
 
 
Datum: 18. května 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15536    
točí se ale klepe a kdyz bude tak klepat tak neaky nasledky to mit bude mapr se muze rozlitnout jehlovy lozisko skousel jsem obě dve hlavy a klepe to do obou měřily jste to nekdo jaky je rozdil mezi klasikou a CKR?
 
 
Datum: 17. května 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano je, na svém stroji po výměně ojnice za CKR jsem byl nucen dát 5 těsnění pod válec, ničemu to nevadí :-)
 
 
Datum: 17. května 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15537    
pokut tam je hlava z 05 pulkulata musel sem vždy použít těsnění pod válec.... u ledvinkovite stačil silikon ... doporučovalo se modelinou pořídit otisk a tlouška vrstvy by měla být sna 07mm pro zajímavost jinak pokut se točí moc bych to neřešil a jezdil...
 
 
Datum: 17. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Bob      E-mail:      IP: uživatel15532    
AHOJ! Mám Jawa 585 Mosquito, přišel jsem ovšem o zapalování. Potřeboval by jsem výbrus a nové kladívko. přátelé, nemůžete mi poradit, na koho se mohu obrátit o pomoc? Díky.B. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15537    
píst na 1 brus máš dokonce tu na kramku
 
 
Datum: 17. května 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15537    
kamaradovy před 5 lety udělali výbrus někde u česke lípy ...ale myslím si že brusírna ti to udělá snad každá ....s kladívkem neporadím ...už si nepamatuji
 
 
Datum: 17. května 2013 21:48
 
<  34  35  36  37  38  39  40  41  42  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:10:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu