|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel12894
 Draci jak je to s pístníma kroužkama , mám babettu 210 a válec má průměr 39.00 prostě bez výbrusu a píst taktéž původní , mám dát kroužky 39.00 nebo 39.25 nějak nevím .. ěkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2013 14:33
 a proč chceš měnit kroužky?
Datum: 09. února 2013 14:33
 Pokud to máš bez výbrusu, tak bych koupil normální origo kroužky.
Datum: 09. února 2013 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 prakticky sebou vem válec do obchodu a podívej se zda si trochu pomuže protože životnost kruhu je cca životnost výbrusu... novej kroužek dej cca 3cm po horní okraj do válce a pokut tam bude mezera víc ja pul mm a okolo kroužku víc kak třetinu prosvítat tak jako nic moc... pojede ti to cca stejně jak před tím jen eliminuješ riziko že ti starej krožek praske ve vyběhanom zámku a motor ho sežere....
Datum: 09. února 2013 8:40
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zkus trochu zapřemýšlet  jinak zkus dát něco s větším průměrem do něčeho s menším průměrem
Datum: 09. února 2013 8:08
Jméno: filip
IP: uživatel15070
Posl.aktualizace: 09. února 2013 15:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 filip: to neznamená nic. Jehlové ložisko ti výkon nepřidá, je to standartní náhrada. Vůbec bych to neřešil!
Datum: 09. února 2013 15:12
 Na funkci to nemá vliv
Datum: 09. února 2013 12:27
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Seriový Fichtl Cup na motoru je povoleno pouze vrtání do 40,00mm
Datum: 09. února 2013 10:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 filip: co jezdíš za závody, že jehly jsou zakázané?
Datum: 08. února 2013 23:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 futro se do kliky lisuje bez drážky a ta se řízne až na ojnici, jinak se to dost blbě trefuje a mohlo by dojít k poškození futra
Datum: 08. února 2013 19:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
Datum: 08. února 2013 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 neděla se futro i do crk ojnice??? myslím že ano i je zde v nabýtce...prostě máš tu super kvalitní ojnice z materialu do moderních skutru a v ní futro .....
Datum: 08. února 2013 19:04
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 já bych šel jen do jehel ale jde o to že závodím fichtlcupy se seriovým fíkem a jehly jsou zakázané
Datum: 08. února 2013 18:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ee asi mě zavraždíte ale kanálek by se mohl dobrousit malou frezkou.... anebo oko ojnice rozríznout do drážky pilkou to má tu výhodu že pokut se futro protočí vo jnici dírky to zavře drážku nikoliv... anebo futro nechat vyměnit sza to s drážkou nbyt je to u nový kliky dost na chuj
Datum: 08. února 2013 18:03
 Je to divný no.. stejně bych šel radši do jehliček
Datum: 08. února 2013 17:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jak neni kanálek, tak je to k ničemu!!
Datum: 08. února 2013 16:56
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nemělo by, jinak by to sesa neprodávat, ale myslím si že tam bude
Datum: 08. února 2013 16:46
Posl.aktualizace: 07. února 2013 18:42
 takhle to máznámej z vesnice a je to v pohodě, má to kompresi jak blázen, ale celkově to v jízdě neni podstatně znát
Datum: 07. února 2013 18:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 ps jak ten válec sis vybral ten z moto ustí?
Datum: 06. února 2013 21:33
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 mám 60 síma a hlavu original při nejhoším vem koulový cigárko a modelínou si najdi kde ti už moc prostru nezbývá a lízni to...kompresi to má slušnou kvuli menšímu spalováku ....řešení by bylo vyrobyt těsnění podbnýmu co se prodává i na fíka takový hliníkový krouže třeba i 2 na sebe a vypodložit to jen pozor at ti to těsnění nečumí do spal prostoru....
Datum: 06. února 2013 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel15091
 Jestli nenaráží píst do hlavy tak to neřeš.
Datum: 06. února 2013 21:16
 to je 60ccm ale po víbrusu 1  tak nevím co tim
Datum: 06. února 2013 20:45
 Za předpokladu že 50ccm má kompresní poměr 9,5:1 a ta 60ccm je opravdu 60ccm, tak bude výsledný kompresní poměr cca 11,4:1...
Datum: 06. února 2013 20:40
 aha tak dik moc
Datum: 06. února 2013 20:35
 nech tam tu původní... i kdyby tam byl nějakej rozdíl tak bude tak malej, že to ani nepoznáš...
Datum: 06. února 2013 20:28
 Čaute draci,mám jednoduchý,pro někoho.možná stupidní dotaz.Můžu očistit hlavu válců místo technického benzínu obyčejnou vodou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2013 22:31
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 skusit to mužeš ale moc to neumiješ..... napikaču to odmaštuje ...to už bych spíš odtočil decku z nádrže a umil to obyč benzínem....
Datum: 06. února 2013 22:31
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Pokud jezdíš teď v tomhle počasí, a máš válec,hlavu od bláta, tak vodou můžeš, ale zapečenej nános všeho možnýho technickým benzínem, nebo arva a opláchnout vodou. Jestli máš litinovej válec, chce to potom nastartovat, a nechat vodu odpařit. (Teď čtu hlavu válců, jestli je to z něčeho jinýho než z motorky, tak se omlouvám)
Datum: 06. února 2013 20:42
 když se ti to podaří.... když už tak vapkou...
Datum: 06. února 2013 20:19
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/523-3-Motorove-dily/5/262-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka
co si o tom myslíte vydrží to něco ? mate nekdo zkušenost ? to sou ty polsky šmejdy ne ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2013 19:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 to těsnění jsem měl , je to obyčejná čtvrtka
Datum: 06. února 2013 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i to těsnění stojí za ho*no, mam doma to isté a s klasickou zelenou kusovkou se to nedá srovnat.... jinak by mě zajímalo, kolik tis. vydrží motor "generálkovanej" takovouhle sadou
Datum: 06. února 2013 17:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no nekup to za ty prachy
Datum: 06. února 2013 17:33
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kdysi jsem to chtěl také z Polska dovážet,protože se to tam koupí za úplnej zlomek ceny co se to tady prodává,ale nakonec z toho sešlo,protože takle mizernou kvalitu bych si nelajznul prodávat.... Jinak tyhle sračky z Polska prodávaj všichni na Aukru.... Nic z toho bych si nekoupil....maximálně to těsnění... Franky: Chlast se přemění v játrech na formaldehyd a ten ti bude způsobovat haldy a sračky v palici,ve větším množství bude tvuj mozek v takovejch sračkách,že upadneš do alkoholickýho komatu
Datum: 06. února 2013 11:49
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 co se stane s chlastem kdyz ho do sebe naleju vic ????
Datum: 05. února 2013 23:56
 šel bych max to toho těsnění,ložiska jsem viděl po cca 1000km a šrot.zbytek si myslím,že nebude od toho daleko
Datum: 05. února 2013 21:23
Jméno: petr
IP: uživatel12630
 mě právě taky .. nevim co si o tom mam myslet proto se ptám
Datum: 05. února 2013 20:46
 Popravdě řečeno mě lehce děsí ta cena...
Datum: 05. února 2013 20:30
Posl.aktualizace: 06. února 2013 16:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 musíš dobře usoudit co máš k dispozici a kolik máš peněs... pokut ma klika vule i dole rukou citelne ve směru chodu pístu nejni co řešit vuli v bronzu jde opravit ... pokut sou dodrbane čepy je to třeba sjednotit ..ona mě před rokem vyšplochla i klika po repasu v čz 175 kdy po 700 kilomtrech začala zvonit sice mi to vzali jako reklamacu ale motor musel ven a pulit z nastříkane mašiny.....
Datum: 06. února 2013 16:10
 Zaleží na tom... třeba já nechal kliku repasovat a zůstal jsem u bronzu- nad ckr jsem taky uvazoval. Originál ojnice nebyla dole vydrená, tak nový lozisko+ čep a nahoře nový futro a vycentrování. Vyšlo mě to na nějakych 250kč. A dělal mi to mistr na učnáku, kterej ty kliky děla 30 let.
Datum: 06. února 2013 12:53
 to jsem chtel slyset  diky
Datum: 05. února 2013 21:34
 na tu jsem se taky dival.. asi vezmu tu s tim loziskem i hore
Datum: 05. února 2013 21:33
 ckr jsou odzkoušené a dobré.počítej nová ojnice s poštovným 650kč+přelisování a vycentrování a jsi skoro na nové klice ckr s jehlama.A to za předpokladu že na tvé staré klice jsou v pořádku čepy a závity.
Datum: 05. února 2013 21:32
Datum: 05. února 2013 21:24
Posl.aktualizace: 05. února 2013 19:25
 ano mam schopnej valec na mustanga na kterym jeste nebyl vybrus a i tak je slusnej je tam porad 38.00 ale uz je tam schodek, delam komplet go motoru.. takze dam na vas a dam ho na vybrus, diky je fakt ze me to polsko moc nelakalo
Datum: 05. února 2013 19:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nebrat...
Datum: 05. února 2013 19:23
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 skušenosti takove že za tidle peníze je lepší nechat udělat za 500 výbrus pokut máš schopnej válec ...ti nepřesnosti jsou velký a pokut vemeš např polskou hlavu tak ta má tak drsnej spalovák že i roginál po sežrání kroužku je hladší.... pokut tě baví pilovat a leštit tak proč ne ale tento díl bohužel nefunguje dáš a jede o čvrtku líp..... jinak pokud si to koupíš připomenu že je ten válec odlitej v kuse as vložkou a ta nejde vilisovat ..zase to líp odvádí teplo ....
Datum: 05. února 2013 18:15
Jméno: štěpan
IP: uživatel12770
 zdarec, našel jsem doma píst, ktery je kousek štiplej nejspíš od šroubovaku když se dotahovalo primarni kolecko. je jeste pouzitelny diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 23:47
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 a debilku ..... vubec... mohl by jsi mi vysvetlit co ta IP vubec znamena ??? a co jsem napsat treba tvou IP ... abych vedel jak to teda je ???
Datum: 05. února 2013 23:47
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 pro kretena s IP 12485 - IP ad. absolutne NIC neznamena !!! a pokud vidim dementni dotaz tak to AUTOMATICKY spada na kretena jako jsi ty !!!!! a stale cekam na dalsi tve bludy ohledne hydroxidu !!!! jsi blby vycachtany decko co machruje a mele sracky .... a kdyz ti nekdo napise ze je to blbost tak zase akorad prepisujes dalsi sracky z vebu !!! uvedom si ze zakony matematiky, fyziky a chemie poprit nemuzes.... takze mi ty kretene netvrd ze 2+3 je 8 .... zacpi si hubu klavesnici a koukej se UCIT !!!!!!!! NASRAT A NAZDAR
Datum: 05. února 2013 23:14
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Pro FRANKYHO!!! Zkus si srovnat IP adresy ty omezenče.
Datum: 05. února 2013 17:28
 nebo na záclony navěšet
Datum: 05. února 2013 15:42
Datum: 05. února 2013 15:21
 zdar. mam na mustangu štiplej pist dole uprostřed asi do hloubky 5mm.. zapiloval sme to , dal jsem to tam a od ty doby sem najel tk 1500km a motor jede jak pes
Datum: 05. února 2013 15:07
 Jo no ten píst můžeš vyhodit poněvač jak tady píše se ti změní sání.Jednou jsem takhle píst zkoušel do motoru a jelo to uplně na hovno jako kdyby to mělo místo 3,5 koní to mělo tak 1,5 hrozný vůbec to nejelo.
Datum: 05. února 2013 13:42
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 no tak jsem to psal dobre ..... DECKO NEBO DEBIL ..................
Datum: 04. února 2013 23:05
Jméno: avr
IP: uživatel6631
 za žádnou cenu bych ho nedával do motoru je to zbytečné a rozhodí ti to čas sání jestli myslíš spodek pístu. může se ulomit další kousek a zničíš kliku a válec nestojí to za to  předpokládám jawa 21?
Datum: 04. února 2013 22:11
 zdar draci mám dotaz neznáte nějakou stránku kde by byl návod na posazení nového pístu na simsonu?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2013 23:09
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 Pepku ..... tvuj kretenismus z hlediska globalniho aspektu zcela nevyhovuje ..................... KOLECKO - co to rande v praghulu ????
Datum: 04. února 2013 23:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
Datum: 04. února 2013 22:36
 Jo, to je ok...
Datum: 04. února 2013 18:09
 http://www.moto-prodejna.cz/nahradni-dily-simson/motory-valce-pisty-simson/ojnice-lozisko-horni-simson.html toto ložisko mam je dobré???
Datum: 04. února 2013 18:07
 aha tak dik moc
Datum: 04. února 2013 17:57
 Hlava bude jiná...na montáži pístu v podstatě nic neni, Pepa to tak nějak napsal. Já teda píst nijak nenahřívám. Chce to vyrobit si ten vytlačovák...v případě volných jehel si musíš vyrobit pomocný čep...
Datum: 04. února 2013 17:54
 kolecko: jo tím sem myslel montáž pístu. A neznáš nějakou stránku kde to je???
Datum: 04. února 2013 17:48
 zadřel sem 50ccm  a chci si to hodit na 60ccm 4 kanál a nevím jestli se dá dat hlava s 50ccm na 60ccm  ??????
Datum: 04. února 2013 17:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 symson má jednu dvízel a to je jehlove ložisko pod pístním čepemproto je nejlepší vyrobyt si vytlačovák pístního čepu a snínm starý píst demontovat vytlačovák se snadno vyrobí najdi si jen jak vypadá třeba ten na velkou motorku a upav to na simsona podle pruměru pístu a zvol vhodný šroub aby prošel dírou pro pístní čep...
nove písty montuju poohřátí v troubě vemu rukavice nechám ho pul hodky na nejviší teplotu pístní čep tam zaleze tak z pulky a tak to doladím tím vytlačovákem....
pozor na šipku musí jít k výfuku a pokut tam máš volně sypane jehly radej je vyměn za ložisko v kleci...
tot asy vše pokud mi někdo bude namítat nutnost přípravku a ohřátí je to pořát nejšetrnější zpusob ..ale jde to i vymlatit kladivem....ale rovnání ojnice či podobaný pístem vede k dotazu proč to děláš???
Datum: 04. února 2013 17:34
 Tím "posazením" je myšlena montáž pístu?
Datum: 04. února 2013 17:20
Posl.aktualizace: 05. února 2013 19:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pajo323f!Nevím nač to potřebuješ vědět?Gdyž hledat na netu se Ti nechce toš to máš smolu!Toš tak!
Datum: 05. února 2013 19:59
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 Mě někdo říkal že objem spalováku je 6 ml nevim už přesně taky sem to zapoměl
Datum: 05. února 2013 9:50
 draku vedel sem to alu uz jsem to zapomel,, sorac sesa
Datum: 05. února 2013 8:16
 cau mám jawu 125 dandy a při vysokých otáčkách mě občas vystřelí rána z výfuku. Neví někdo čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 19:44
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 já bych za to byl rád  každý řeší jak to udělat vypnutím zapalování, sytičem, ruznýmá sadama na zapalování směsi ve výfuku pro lepší efekt a praskot atd... nedělal jsi nové rozvody? nebo naopak dělal jsi je vubec?
Datum: 03. února 2013 19:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 anebo ti vynechává zapalko svíčka...
Datum: 03. února 2013 18:36
Jméno: rocky
IP: uživatel15071
 nejspíš předstihem
Datum: 03. února 2013 18:16
Jméno: pepek
IP: uživatel11657
 ahoj draci.. potřebuju poradit jak sundat rotor zapalování bez toho šroubu co se do něj šroubuje? on se mi ukroutil a nejde vyndat.  dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 14:33
Jméno: pepek
IP: uživatel11657
 dělám to na starým motoru ...vrátil jsem se k tomu po dělší době a myslím že jsem tam kdysy narval jinou velikost
Datum: 03. února 2013 14:33
 šroub M8 při stahování rotoru nezarve... jen pokud tam to jelito nešrubovali M6
Datum: 03. února 2013 13:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ceZetaku!By ses divil co tady je fšecko možný!Bych se kolikrát aj o krk vsadil, že nééé!A su rád, že sem se nevsadil!Toš tak!
Datum: 03. února 2013 13:26
 šroub na stažení není možné ukroutit.... takže otázka.. jakým šroubem jsi to dělal? kolikátkou?
Datum: 03. února 2013 12:32
 Tak pro příště...na stahování rotoru doporučuji používat stahovák, né obyč šroub. Když už teda je nutné použít šroub, tak používej pořádnej pevnostní...Co s tim ale teď? Asi bych se snažil trochu zarovnat čelo toho urvaného šroubu, přesně do středu navrtat dírku asi 5,5 mm tak, aby ses dostal až k závitu v klice a přitom si ho nepoškodil, do toho závitu našroubovat dlouhý pevnostní šroubek, a o ten už můžeš opřít hrot klasického dvoj nebo tří ramenného stahováku...
Datum: 03. února 2013 11:56
 zkus s tim otáčet (ale je tam čep, takže ti asik nepujde) a malinko! do toho klepat kladivem (a klika ať se moc netočí)... něco jako když sundaváš primární kolečko z kliky... tam ho taky skoro sundáš stahovákem a pak stačí jen párkrát do něj ťuknout a ono vystřelí ven... pak je druhá možnost, nějak udělat provizorní stahovák... musíš zkusit, ale hlavně až to budeš mít dole, tak ten šroub odvrtej ať to neřešíš zase příště při stahování...
Datum: 03. února 2013 11:55
 Zdravim, potřebuju poradit, renovuju jawu 350 panelka a na klice jsou vule, středove ložisko i čepi jsou OK ale mohu to nechat, nebo co s tim?? Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 15:05
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 co je to vůle na klice? má vakl do stran nebo při úvrati nahoru - dolu? mírná vůle do stran vůbec nevadí, jinak to udělat nejde. pakliže při horní úvrati pohybuješ hřídelí a píst se nehýbe a trochu to cvaká - pak je to špatně. já bych si to nechal udělat celé - kvalitní středové ložisko i nové ojnice, pak to vydrží desítky tisíc km.
Datum: 03. února 2013 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli děláš komplet GO tak nemá cenu dávat jetou kliku do zgenerálkovaného motoru tomu pak neříkám GO ale oprava
Datum: 03. února 2013 12:08
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 zdar draci, jde do original klikovky na panelku 250 nandat jehličkove lozisko, nebo musim koupit celou ojinici s loziskem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2013 20:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musý, provos atd. jsi retard?? čeština je můj mateřskej jazyk a takovýhle kurvění mě docela sere... když neumíš česky, tak sem radši nepiš!!
Datum: 03. února 2013 20:00
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kdo kdy viděl strkat jehly do bronzovýho futra... - koupíš novou kliku s ložiskem, ale futro ti vymění dobrej mechanik bez demontáže z motoru.
Datum: 03. února 2013 15:09
 pepo opravdu kecáč...
Datum: 03. února 2013 9:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 hlavně radej to trošku rozkecám ojnici doma nevyměníš dělá se to při repasy kliky a ta s novou ojnicí vychází na 2000 a musý se pulit motor....vubec nemá cenu zvažovat přínos pro výkon jde to s tim stejně......paradoxně je to spíš ekonomictější na provos protože klika na jehlách umožnuje snížit mnoštví oleje v benzínu a ušetříš za olej ....pokud máš vuli na pístu v horním oku skus koupit nový pístní čep a i pokut to bude mít vuli raděj si ho nechej vyměnit ono stružení bronzu je ošemetná činost nastroj je drahej....a je todej řekne věc za kterou si každej řekne 100...na netu myslím je cenovka 200 a pošta u borce co repasuje kliky
Datum: 03. února 2013 9:30
 Musí být jiná ojnice
Datum: 03. února 2013 9:15
 Ahoj draci, potreboval bych nekoho kdo dela vybrusy a repase kliky na jawu 50 mustang, a nebo se zaroven chci zeptat jestli tady ty nabizeny kliky jsou dobry jestli neni lepsi si ji nechat zrepasovat.. jinak vybrusy nejlip Jihomoravskej kraj.. Jsem z Dolních Dunajovic tak neco co je nejbliz...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 22:02
 Mohu zařídit,ozvi se mi na mail.
Datum: 02. února 2013 22:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Matesk!Toš já vím Padalík v Šardicích.Zadej:" výbusy válcú" a tam to najdeš!A mě možeš:"2beo@seznam.cz".Toš tak!
Datum: 02. února 2013 21:20
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím, nedávno jsem tu psal příspěvek o eloxování, ted se vás chci zeptat, jak chemicky vyčistit žebra z hlavy. Potřebuju odstranit zoxidovanou vrstvu a mechanicky to prostě všude nejde. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2013 23:15
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 co ten hydroxid ??? debil...................................
Datum: 05. února 2013 23:15
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Než začneš urážet a ohromovat svojí neznalostí uživatele se stejným nicknamem, tak se dívej na IPčka.
Datum: 05. února 2013 17:31
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 NEJSES SCHOPEN ODPOVEDET ..... proto se odmitas bavit !!!! s vysledkem spokojen byt nemuzes ponevac zadny nemas !! ja jsem mozna magor ale za to vim jak se veci maj.... po celou dobu jsi mi argumentoval prepsanejma nesmyslama z vebu ....!!!! jsi nejakej 16-letej fracek kterej akorad lže a dela frajera.....
Datum: 05. února 2013 14:03
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Mysli si o mě co chceš, ale já se s tebou už bavit nebudu. Je to pro mě kontraproduktivní a tobě tím ušetřím nervy, a i pro tebe už tak dost složité myšlenkové pochody. Podstatné je, že já jsem s výsledkem spokojen
a je pro mě zcela nepodstatné pokračovat v konverzaci s takovým omezencem, jakým jsi ty. Přeji hezký den.
Datum: 05. února 2013 12:29
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 problem je ze ja te chapu dobre !!! ale bud se bavim s deckem nebo s debilem !!! STALE ME ZAJIMA JAK NaOH vyjasni pripadne vycisti povrch "hliniku" na moto JAWA cz ???? JAK do prdele ??!!! (STALE jsi mi neodpovedel!!!) ODSTRANENI OXIDU HLINIKU ???? asi te "nechapu" takze napis co PRESNE myslis odstranenim oxidu hliniku !!! JAKEJ SAPONAT ? - napis nazev a znacku roztoku !!! a ze to je priprava na povrchovou upravu chemickou ci mechanickou ??? TO JE TOTAL PICOVINA - zacinam se bavit !!!! co tam mas dal ptaku ??? z jakeho materialu je tva hlava ?? napis nazev a znacku !!!! LASKAVE UZ ODPOVEZ NA ME BODY !!!! nejaky prepsany clanky z webu me absolutne nezajimaj !!!!!
Datum: 04. února 2013 23:00
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 O tvé základní škole se dá pochybovat, ale to tu neřešíme. Roztok NaOH slouží k odstranění mastnoty a odstranění oxidu hliníku z povrchu. Po vyjmutí z lázně následuje ponor do saponátu. Tohle slouží k odmaštění povrchu, popřípadě rozpuštění karbonu a je to příprava na další povrchovou úpravu a to jak chemickou, tak i mechanickou. Zjevně si mě špatně pochopil a vyléváš si zlost na své nevědomosti. Přeji ti hezký den.
Datum: 04. února 2013 15:13
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 ja tu stranku znam... a proto vim ze mi celou dobu kecas !!!! LŽEŠ tady me - LŽEŠ tady vsem !!!! PREHODNOT CELOU SITUACI !!! ZAMOTAVAS SE DO TOHO !!! STALE - STALE ME kurva ZAJIMA JAK hydroxidem vycistis a vyjasnis povrch "hliniku" na moto JAWA CZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAK ??? JAK ???? kurva jak ????????????????????????????????? ...............(a kdyz si chces dat tu praci tak mi udelej foto elektrolizy !!! s tvoji obcankou a pres fotku budes mit palec !) ........................................................................ nasel jsi stranku 2x precetl a delas machra !!!! ty teoretickej vymole !!! ODPEVEZ jak vylestis hydroxidem "hlinik" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a titul zakladni skoly mam taky ........
Datum: 04. února 2013 14:24
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
Datum: 03. února 2013 23:00
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 stojis si za svim ??? co jsi napsal ???? polozil bys za svuj nazor zivot ??? prisahej !!! blbecku... vim ze lakujes (povrchova uprava kovu je ma chutovka... co se tyce chem. cisteni sl. hliniku jsem vykoumal par mesicu z5... ) a moc dobre vim ze hydroxidem to nejde .... z jednoho prosteho duvodu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOBRE SI ROZMYSLI co odepises ty profesore !!!!
Datum: 03. února 2013 21:26
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Franky, tvůj názor beru, ale než tu začneš někoho urážet, tak si přečti něco o eloxování. 20% vodný roztok NaOH se používá jako mořidlo a připraví povrch pro eloxovací lázeň. Doba ponoru v roztoku se pohybuje okolo dvaceti sekund a po aplikaci dojde k odstranění mastnot a vyjasnění povrchu. Při delším ponoru se začne povrch rozpouštět. (A ještě poznámka k tvému překlepu HaOH... no hydroxid hahnatý by mohl opravdu existovat, ale předpokládám, že by ti z něj slezly nehty i vlasy) A to že jsem si odpověděl neznamená, že nehledám i jiné alternativy čištění. Takže si Franky nauč zavazovat boty. Přeju hezký den.
Datum: 03. února 2013 10:31
Jméno: Franky
IP: uživatel15065
 miluji lidi co jsou chytry az na pudu a pri tom si neumi ani zavazat boty !!! DEBILE vyjebanej......... http://www.fichtlpokec.cz/tuning/id239158.html uz jsis odpovedel... !!!! POUZIJ TEN SVUJ 20% ROZTOK HYDROXIDU !!!! zjistis ze to bude cerny ......... (ten tvuj preklep neberu vazne ale HaOH a NaOH je docela rozdil....) takze z hlediska globalniho aspektu je to zcela neprijatelne .... blbce................ kdyby jsi me nenasral tak bych ti to napsal ... a ze se mechanicky vsude nedostanes ??? co je to za hlavu ???
Datum: 03. února 2013 1:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 co to opískovat???
Datum: 02. února 2013 16:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Štěpáne!No esli se to nepovede nekerým zpúsobem jak je u teho eloxování popisovaný, toš bych to skusil vysokým tlakem vody!Nevím, ale esli to nenaruší to eloxování, toš bych to tam nechal.Kam se nemožeš dostat toš by tolik nevadilo, že to nebude dobře eloxovaný!Toš tak.
Datum: 02. února 2013 14:47
Jméno: čz
IP: uživatel6631
 Zdar draci dala by se stocit klika na čz 250/455 ? účel: odlehčení tech lozisek na klice za účelem jejich delší životnosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 18:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě se mi nestalo, abych musel nějakej motor půlit výhradně kvuli ložiskum na klice... většinou to bylo kvuli ojničnim ložiskum nebo že třeba nedržel kvalt.... ty ložiska (pokud je klika v pořádku) musej do další GO v pohodě vydržet!
Datum: 02. února 2013 18:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15072
 tak tak dej kvalitní ložiska a motrka ti řadu sezon vydrží pokut to naopak po odlehčení na chuj necháš vyvážit a nesedne si to budou zatížena víc....jedine ducod odlehčení kliky je pořád skryt v upravě motoru pro sportovní jízdu
Datum: 02. února 2013 16:42
 tvuj učel je nesmyslný...
Datum: 02. února 2013 14:11
 Čau draci tak zajíždím svoji mašinu Čz 175/487 mám najeto 750 km a motor začíná být hlučnější jakoby, ne!! že by zvonil ale prostě je víc slyšet .Tak by mě zajímalo jestli to je normální,že jak se to zabíhá tak si to udělá svoji vůli a tak proto to je hlučnější.To prý tyhle motory dělají,že to je už tak udělaný.Jako jinak to jede dobře čím dál líp po troškách.Tak co si o tom myslíte??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2013 13:26
Jméno: vlk
IP: uživatel13788
 Mě to na 477 začlo řinčet po 600km, rozdělal jsem to, zhodil hranky na kanalech a kroužkách a od té doby krásně šumí.
Datum: 02. února 2013 13:26
 Já mam opačnou zkušenost, spíš hned po výbrusu to dost bylo slyšet...postupně to o trochu ztichlo...
Datum: 02. února 2013 12:22
Jméno: Jan123
IP: uživatel14805
 Cus draci nevite kolko ccm je 8. Vybrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2013 19:57
 Udělat se dá až 41,75 což je 60ccm a něco. Tyto válce v holé i upravené verzi dělám a s vrtáním nechodím přes 41mm (58ccm) aby tam zbyly dva až tři výbrusy. Ano hlavu je nutné upravit jak z pohledu kompresního poměru tak průměru pístu. U neupraveného 60ccm válce je lepší použití upravené hlavy z J05,protože hlava z J21 je už moc tvrdá.
Datum: 01. února 2013 19:57
 jawak: Ne, není to 60ccm, je to 55,3ccm...jednoduchý vzoreček ze základní školy...
Datum: 01. února 2013 19:17
 Už i na 8 výbrus se hlava ukrouhne protože většinou klepe píst.
Datum: 01. února 2013 19:15
Jméno: jawak
IP: uživatel12770
 60 ccm musis ale uz mit upravenou hlavu valce
Datum: 01. února 2013 19:08
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 a jaky je nejvacsi vybruz na pio ?
Datum: 01. února 2013 15:07
Jméno: jan123
IP: uživatel14805
 jo mustang
Datum: 01. února 2013 14:57
 robo: tak si to přečti pořádně je tam může být až to znamená že může když uděláš ještě pár výbrusů
Datum: 01. února 2013 14:52
 Proboha, to je tak těžký vzít hlavu, kalkulačku a spočítat si to?  Je to přibližně 55,3ccm, pokud se bavíme o fichtlu...
Datum: 01. února 2013 14:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 01. února 2013 14:26
 na čem? na pionýru je to 40mm .. tedy 8 výbrusů udělá 2mm navíc
Datum: 01. února 2013 14:26
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 22:37
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Jedná se opravdu o vysokotlakou čistící jednotku. Čistí se samotnou vodou, nebo směsí se zrnky. My tím čistíme například kamennou dlažbu nebo kamenné sokly.
Datum: 31. ledna 2013 22:37
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Jo, samozřejmě, existuje i vapka ke které se dá připojit nasávání písku...
Datum: 31. ledna 2013 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Je to čerpadlo hnané dieselagregátem, 600 atm je minimální tlak na čistění a odstraňování rzi a barev, maximální tlak neznám, ale řeže to betonové konstrukce do dvoumetrové tloušťky.
Datum: 31. ledna 2013 20:27
Jméno: jano81
IP: uživatel15064
 chlapci to je suchý ľad
Datum: 31. ledna 2013 20:17
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 marin: dobře díky moc.
Datum: 31. ledna 2013 20:08
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 martin: takže to je jenom voda kterou stříká nějaká vysokotlaká vapka?
Datum: 31. ledna 2013 20:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Má to tlak minimálně 600 atmosfér.
Datum: 31. ledna 2013 20:06
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Voda. Viděl jsem to na vlastní oči.
Datum: 31. ledna 2013 20:05
|



|