|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Čau ve spolek. Chystám se doma eloxovat pár dílů, mimo jiné i hlavu z pionýra. A otázka zní, jestli může být eloxovaná uplně celá včetně spalovacího prostoru, aby to nedělalo neplechu pak. Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 20:28
 No ešče jednú!:"2beo@seznam.cz"
Datum: 30. ledna 2013 20:28
 Štěpáne se omlúvám za tu mezeru!!!
Datum: 30. ledna 2013 20:26
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 email je neplatný
Datum: 30. ledna 2013 20:22
 Ahoj Štěpáne!Pokud bych eloxoval žebra, tak vnitřek hlavy né!Tam je potřeba, aby byla co nejhladší!A gdyby Ti nevadilo, tak napiš na:"2beo@seznam. cz".Děkuju!
Datum: 30. ledna 2013 19:41
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Doma eloxuju běžně s dobrým výsledkem. Hlavu a snad i válec chci eloxovat kvůli lepší tepelné výměně. Předpokládám, že elox bude černý.
Datum: 30. ledna 2013 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Další otázka je k čemu je to dobré eloxovat hlavu?
Datum: 30. ledna 2013 18:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 sveho času sem připravoval věci do zinkovny a kam se povlaky neměli nanest se plovchy natírali spec barvou....možná že t dáš i svepomocí....jako inspiraci ..jak chceš doma eloxovat by mě zajímalo?
Datum: 30. ledna 2013 18:29
 Čus draci zajíždím svoji Čz 175/487 už mám najeto přes 400 km karbec seštelovaný na záběh,mažu tět už 1:30-33 (na začátku 1:25).Tak motorka postupně jede jakoby líp a líp ale na tu 4 to ještě stejnak není ono když jedu do kopce který má stoupání víc jak 10 % tak se jí moc nechce akort když fouká proti mě vítr, to držím třeba 3/4 plynu a tak to zpomalí na 65 - 70 a dám tam trojku abych to nepodtáčel.Tak co myslíte povolí ještě časem??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 10:58
 Zdar, fakt hodně záleží na seřízení karbu, ale těch 400 km je ještě málo, aspoň 1000 km než to bude ono, navíc jezdit do kopce 70 na 4 rs. podtočenou je vražda, to samé jedu na 3 rs na 3/4 plynu ... ale tahle číza potřebuje točit, takže buď pojedeš origo 16 z. a kvalty na krev(těch tvých 70 umí i dvojka  ) a letí pěkně nebo dáš 15z. a vyjedeš většinu kopců na 4 rs.
Na ten záběh mít fakt jehla 4, volnoběh 1/2 - 3/4 ...
Datum: 28. ledna 2013 10:58
 Čau, karbec seštelovaný na záběh?.. né vždycky je to to pravý ořechový. Někdy je třeba dát ji napít ještě víc.
Datum: 28. ledna 2013 9:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 400 km je na záběh prd víc mazej 1.25 aspon 1500 ... no 75 procent plynu na 175 je cca 70 km v hodině vždyt bratrancova jede tak kilo na plnej a je po záběhu....110 dejme toumu když jedeš vraždu.... mám za to že ta motrka líp nepojede  ostatní mě možná opraví ...ale myslím že pokud ti tento výkon nesedí budeš to muset vyměnit celý stroj za novější
Datum: 28. ledna 2013 9:14
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, jak nejlépe vyčistím spalovák hlavy do vysokého lesku? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 17:46
 šmirgl - já jsem to bral 12ti stovkou  a pak ještě silichromem na leštícím kotouči na mini frézce... doba, ale jde to
Datum: 28. ledna 2013 17:46
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Leštit, leštit a zase jen lesštit
Datum: 27. ledna 2013 10:00
Jméno: DRN
IP: uživatel13436
 Zdar pánové, jaké máte zkušenosti s místníka klikama na pio/mustang? díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:37
 právě jde o to, jestli cca 1400 repasovat originál, nebo koupit hotové tohle, na žádné závody nebo ladění to nemám
Datum: 31. ledna 2013 14:37
 Super, origo je origo ale nic lepšího neseženeš  mám ji jak na mopedu tak na fichtlovi a spokojenost, koupil jsem si s jehličkama nahoře a supr! při nižším zatížení můžeš mazat 1:40 - 1:50
Datum: 26. ledna 2013 19:21
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 Zdravím, chci se zeptat, jestli je jedno jak dám pístní kroužky na píst. Mám totiž jeden píst. kroužek o kousek větší než ten druhý. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 19:45
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 aha  ok díky
Datum: 23. ledna 2013 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemůžeš tam dát kroužek, kterej zrovna najdeš! Kroužky musíš mít dle výbrusu a šířky drážky pro kroužek
Datum: 23. ledna 2013 19:28
 Jak jeden o kousek větší než druhý? Maji být stejné...
Datum: 23. ledna 2013 17:10
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:10
Jméno: stno
IP: uživatel1946
 coca cola nebo kofola a pak to vyťuknout...
Datum: 25. ledna 2013 19:10
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Kamarád jednou zkusil hezky přirezlej píst na Pinckovi vylisovat na 160T lisu a nevěřili by ste, jak jde lehce vytlačit vložka opačnym směrem 
Samozřejmě ten píst byl v tý vložce pořád
Datum: 25. ledna 2013 9:01
 když si ten traktor chceš zničit
Datum: 24. ledna 2013 17:39
Jméno: žigul
IP: uživatel14689
 co to přejet traktorem?
Datum: 24. ledna 2013 2:50
 když to nejde kladivem tak to pujde ještě větším kladivem
Datum: 23. ledna 2013 22:05
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 přesně tak jak říká kolečko pořádny rany kladivem přes nějake tvrde dřevo a vyraziš to ven a ani to nepoškodiš
Datum: 23. ledna 2013 21:31
 opřít o dřeva aby se nezničila vložka, urazit "packy" skrz kanály jestli to jde a mlátit a mlátit.... na 99% ten válec nepoškodíš pokud do něj nedáš ránu tím kladivem či sekáčem.... po mém vytloukání zůstaly v pístu 7mm rýhy od sekáče, ani nevím kde se tam tolik materiálu vzalo... po dnešním pístu bouchneš sekáčem bez kladiva a rozpadne se na sračky jak je pórovitej...
Datum: 23. ledna 2013 21:12
 důlek jak sem do něj zběsile mlátil ale jo navrtám to vymlátím , s něčím si už poradí v brusárně  a bude pokoj
Datum: 23. ledna 2013 20:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tys udělal důlek do pístu  ... to je celkem málo... navrtej to, vem palici a nasaď tomu
Datum: 23. ledna 2013 19:55
Datum: 23. ledna 2013 19:51
 Už si to zkusil jak jsem ti radil?
Datum: 23. ledna 2013 19:37
 dlouho asi 2 dny a pěkně pravidelně prostříkával , ale asi jo rozvrtat a dostat to co nejvíc ven a zbytek si poraděj v brusírně snad
Datum: 23. ledna 2013 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel15019
 Rozvrtat a vymlátit. Jak dlouho si nechával působit odrezovače a brzdovku? Přes noc? A nebo krátkodobě?
Datum: 23. ledna 2013 18:57
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a co coca cola ?
Datum: 23. ledna 2013 18:32
 Pořádně zamlátit kladivem přes dřevo...
Datum: 23. ledna 2013 18:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12894
 WD nepomohlo , petrlej taky , tu už sem zkoušel červená brzdovka taky ne , já už nevím :/
Datum: 23. ledna 2013 18:17
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já jednou takhle odrezoval motor u simsona a pomoh petrolej nalejt nad píst a nechat působit
Datum: 23. ledna 2013 17:26
 Jestli už je to dost prolitý odrezovačema, tak bych to šikovně vypodložil dřevama, a ten píst vymlátil velkym kladivem přes kus tvrdýho dřeva, už jsem takhle uvolnil několik motorů, zpravidla větších než u pionýra
Datum: 23. ledna 2013 17:07
 Naštěstí není
Datum: 23. ledna 2013 16:45
 Ten válec je na motoru nebo ne?
Datum: 23. ledna 2013 16:32
Jméno: korys
IP: uživatel15018
 Zdarec draci, nevíte náhodou někdo jakou má fichtl spodní kompresi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:33
 žigul?a do jaké formule?
Datum: 26. ledna 2013 9:33
Jméno: trubka
IP: uživatel15030
 žigul-LD Vršovice většinou na T 679
Datum: 26. ledna 2013 1:22
Jméno: žigul
IP: uživatel14689
 pro trubka. a já opravuju a vymýšlim motory do formule. kde jsi se učil ?
Datum: 25. ledna 2013 1:24
Jméno: trubka
IP: uživatel15026
 pro jawa 46. No já tě nevím,ale v réce 1978 jsem se vyučil opravářem motorových lokomotiv a po vojně dodělal školu se zaměřením na spalovací motory.Takže až budeš nějaké bludy psát tak alespoň pravdivé.
Datum: 24. ledna 2013 21:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Juknu doma do poznámek, měl jsem tam spodní kompresi origo motoru a jak se změní po vložení podkovy...
Datum: 24. ledna 2013 13:54
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
Datum: 24. ledna 2013 12:23
Jméno: korys
IP: uživatel15018
 měl sem takový pocit že se ta spodní komprese neboli přetlak, počítá právě z objemu pod pístem. pokud se mýlím tak mě opravte.
Datum: 24. ledna 2013 11:30
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tome,nejsem zas takovej odborník, ale ani laik abych si troufl s tebou o tom diskutovat. reagoval jsem na trubku, neb sem se zprvu domníval že píše něco v tom smyslu že slova spodní komprese nejsou.. leč řekl bych že jsme se nakonec zřejmě pochopily.
Datum: 23. ledna 2013 22:37
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 dwein: spodní komprese má na výplach hodně malí vliv. Například mam válec se sáním 166° a přepouštěním 128° na stlačení směsi zbývá 33° otočení kliky, takže moje komprese odhadem 1,06:1 a to mi směs nepřepustí, tak jak to že to jezdí??
Objem prostoru pod pístem na výplach má velký vliv, ale komprese, tedy o kolik se směs stlačí vliv nemá
Datum: 23. ledna 2013 22:11
 trubka.. asi moc odborných knih si nečetl co?
Datum: 23. ledna 2013 21:34
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 ano, neb též spodní komprese
Datum: 23. ledna 2013 20:33
Jméno: trubka
IP: uživatel15020
 no trochu přemýšlej......co třeba přetlak.
Datum: 23. ledna 2013 20:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 trubko a jak myslíš že se směs dostává z klikového prostoru přes přepoštěcí kanály nad píst ?? kolik je ta hodnota bohužel nevím.
Datum: 23. ledna 2013 20:10
Jméno: trubka
IP: uživatel15020
 no nazdar.Co to je spodní komprese ?Odborné knihy hovoří o podtlaku,přetlaku,kompresi ale o spodní kompresi NIC.Tak tady nikdo neblbněte nikomu hlavu.
Datum: 23. ledna 2013 20:06
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jestli je znát klikovka s jehlovejma ložiskama nebo to nemá ani tolik vliv? Jedná se konkrétně o tuto
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 20:25
 )apíš na tento e-mail Standa.Hrbek@seznam.cz , Je to rozumný a šikovný človek, určite sa dohodnete na úprave akú budeš chcieť
Datum: 23. ledna 2013 20:25
Jméno: Tom
IP: uživatel6480
 můžu se zeptat, jakej upravenej válec od standy?
Datum: 23. ledna 2013 19:55
 Mám tú kľukovku a je to kvalita za 1. Tiež mám od standu valec ktorý má pekné točky, a zatiaľ ani náznak o opotrebovaní....Neváhaj
Datum: 22. ledna 2013 22:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nemit upravenej valec od standy, tak to ani nepoznam
Datum: 22. ledna 2013 19:38
 Čus draci zajíždím svoji Čz 175/487.Tak už mám najeto 350 km a mažu 1:25 polosyntetikou a jehla 4 zářez shora a šroub vzduchu 1/4 otáčky zhruba po 400 až 500 km bych chtěl dát jehlu na 3 zářez shora a šroub 1/2 a potom třeba až po 1000-1500 km to dát na 2 zářez shora.Válec jsem kontroloval a je vcajku.Můžu to takhle udělat teda ?A po těch 400 km budu mazat 1:30 do 600km třeba a potom zas uberu na 1:35 do 1000-1200 km atd.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 17:12
 Záběhový poměr bych volil spíše 1:33, po záběhu 1:40, ale dlouhodobě snese i 1:50 s kvalitnim minerálem. Jehlu dávam při záběhu na třetí, po 1000km na druhej...
Datum: 21. ledna 2013 17:12
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdavim draci ..prosim poradíte mi nějaky kvalitní kroužky co něco vydrží ...prostě aby vydrželi co nejdyl dík . je to na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 20:05
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 no ja nvm mame tady kramek v plzni a mě se ty kroužky zdaj nahovno a na nic ... prostě kvalita nic moc
Datum: 22. ledna 2013 20:05
 Do fichtlcupovejch válců dávám chrom kroužky tady z krámku. Bez problému jedna sezona na jeden až dva kroužky. Jen pozor! Jestli máš blbě udělanej výfukovej kanál,tak praskaj jak nic,jsou křehký.....
Datum: 21. ledna 2013 16:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15010
 tak obyčejný kroužky jsou docela nepotopitelný spíš co mužeš sehnat ?? jestli chceš jen překroužkovat motor anebo ho máš po výbrusu ...ono překroužkovávat krivý vrtání nejni žadne terno troško pomužou konické kroužky označene KO ti maj jakoby ostří sice neznatelne ale něco tam je aby líp přilíhaly.... další řešní je sehnat kroužky s tvrdochromem na povrchu ale ti asi v puvodní míře neženeš a jejich nevýhoda je že sou dost tvrdý s vidíraj valed dost sudovitě.... takže zvaš co tě čeká anebo dal rozeber s čím máš problem??
Datum: 21. ledna 2013 13:49
 Standartní kroužky vydrží málo?
Datum: 21. ledna 2013 13:24
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 zdarec nevite kdo děla repas kliky a vybrus válce v okolí olomouce diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 17:16
 Kolem té MZ/Simson mototechny jsem včera okolo jel ale taky netuším jestli to funguje ale nápisy nálepky atd tam byly takže to nejspíš není zrušený ... jinak jestli to pro tebe není daleko tak v Holešově je mototechna kde dělají jak výbrusy tak repase klik a mají dost ND na jawy a babetty - http://moto-kopecek.info/nabidka.php
Datum: 20. ledna 2013 17:16
 u hornbachu je taková malá mototechna, Simson a MZ ale dělají tam i jawy... já už tam teda dlouho nebyl, nebyl jsem tam totiž spokojenej... ale kliky a výbrusy tam dělali... jestli to ještě funguje to nevím... potom je ještě mototechna v Brodku u Přerova, ti mi dělali kliku na pio ale myslím že čz by taky zvládli... další možnost je to někam poslat
Datum: 20. ledna 2013 15:49
Jméno: rade
IP: uživatel15004
 na čz 175
Datum: 20. ledna 2013 15:20
Jméno: vojtěch mauer
IP: uživatel14975
 nevíte někdo jaká je délka ojnice na jawa 50/23 rv 1980??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 12:49
 rozteč mezi čepy je 100mm
Datum: 20. ledna 2013 12:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jednak na co to potrebujes a jednak nemuzes si to zmerit???
Datum: 20. ledna 2013 2:23
Jméno: Pavel
IP: uživatel12772
 Zdur draci, mam dotaz na STANDU, delas vybrusy valce na Jawu 50 a upravy hlavy? Jestli jo, tak mi prosim napis za kolik by to bylo. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 6:42
 Ozvi se mi na mail prosím. Díky
Datum: 19. ledna 2013 6:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Pavle!No dybys byl co k čemu a přečtl si sem tam nejakej dotaz, toš o Standovi budeš vědět úplně fšecko a mohls mu napsat přímo!Toš tak.
Datum: 18. ledna 2013 20:26
 Ahoj, nevznáte někdo prosímvás náhodou někoho, kdo provádí výbrusy a repase klikovek v jižních Čechách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 22:45
 Díky moc..
Datum: 18. ledna 2013 22:45
Jméno: Vlado sofer
IP: uživatel14996
 Zdary výbrusy i repase klikovek dělá pan Pavel Herda ze Strakonic 605140726 zkus mu zavolat...
Datum: 18. ledna 2013 22:35
 Cauves draci mam na vas dotaz. Mam necim maznout tesneni pod valcem nebo ho tam mam dat suchy? diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2013 18:52
 silikonem v zadnem případě!!!!
Datum: 13. ledna 2013 18:52
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 Potřít silikonem na motory.
Datum: 13. ledna 2013 16:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nebo namazat vazelínou
Datum: 13. ledna 2013 14:04
 Dobra diky za odpoved
Datum: 12. ledna 2013 16:33
 To je v podstatě jedno, co najdeš...převodovej, motorovej...
Datum: 12. ledna 2013 14:53
 Diky a popripade do jakeho oleje?
Datum: 12. ledna 2013 14:24
 Doporučuji namočit do oleje...
Datum: 12. ledna 2013 14:04
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 zdar draci nevíte kolik má objem spalovací prostor u 20,21 a 23 ? myslim že 4.4 ml ale nevim to stoprocentně díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 12:48
Jméno: standa
IP: uživatel14976
 Jak to myslíš? S pístem v HU a nebo hlava samotná? S pístem v HU nevím,to bych musel zjistit,ale bude to nějak okolo 5ml....samotný objem hlavy je různý,od 6,5ml po 6,1ml,jak se jim to ve fabrice zrovna povedlo.....sem tam se objeví i kousky s objemem k 7ml....a třeba polská hlava má objem skoro 7ml(je to šmejd)....tak asi tak....
Datum: 12. ledna 2013 12:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkus si to spočítat, v manuálu je uveden kompr. poměr 1:9,2. Vzoreček si anjdeš a není to těžký spočítat... Ale 4,4ml to u sériáka opravdu není.
Datum: 12. ledna 2013 12:48
Jméno: vojtěch mauer
IP: uživatel14975
 chtěl bych se zeptat jakou nejlepší (nejpevější) možnou ojniční sadu lze sehnat na jawu 23 mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel14976
 To buď v klidu,ojnice ti určitě nepraskne. To je asi to poslední co by u serovky prasklo.....i stará vylágrovaná klika se spíš vysype na jehličkách ve spodním uložení než aby jí praskla ojnice....to spíš se někomu stalo,že na závodnim motoru roztrhnul horní oko staré přejeté ojnice....ale to je jiný případ a ty si s tim nelámej hlavu....kliky CKR jsou perfektní a hrozně moc toho vydržej....
Datum: 12. ledna 2013 14:16
 pokud píst nenasazuješ kladivem, tak ti ojnice jen tak z ničeho nepraskne  u upravených motorů už to může být problém... jestli něco praskne, tak to bude píst
Datum: 12. ledna 2013 12:53
Jméno: vojtěch mauer
IP: uživatel14975
 no ja hodně cestuju a největší strach mám z toho že mi odejde klikovka nebo praskne ojnice která mi příde jako největší slabost jinak na motoru nemám žádnou upravu
Datum: 12. ledna 2013 12:49
 která pasuje bez úprav? CKR...
Datum: 12. ledna 2013 12:04
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 12. ledna 2013 11:34
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Cus .. Mozno blba otazka ale isiel by spravit vybrus na pincka (pripadne na 477) na sustruhu SV18R ?? Teda keby som si k nemu zohnal nejake to nadobicko ... A keby ano .. jake ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 19:03
 nevíte někdo o nějaké příručce jak pracovat s honovačkou? kámoš ji má doma ale nikdo neví jak se stím dělá
Datum: 10. ledna 2013 19:03
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Aha tak nic .. Sorry za blbu otazku , to bola len taka uvaha
Datum: 10. ledna 2013 18:42
 Normálně se to dělá ještě na vyvrtávačce a pak na honovačce...já myslim že je to naprosto zbytečný řešit, když výbrus stojí pár korun...
Datum: 10. ledna 2013 18:42
 potřebuješ honovačku, to je trochu jiný než soustruh
Datum: 10. ledna 2013 18:39
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Duvod ?
Datum: 10. ledna 2013 18:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne
Datum: 10. ledna 2013 18:34
Jméno: Joohan
IP: uživatel14759
 Ahoj, je nějakej rozdíl v tom, když mám píst na 18 čepu nebo na 16 čepu? A nevíte, proč už se nedělaj písty na 15 čepu? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 14:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 18je číza, 15 je Jawa? ... řešil sem to taky, když sem dával kliku asi z J356 do čz 450... písty s 15mm se už standartně sehnat nedaj (alespoň u nás), takže jsem přestružil pouzdro v ojnici a dal píst s 16mm... žadnej problém v tom nebyl...
Datum: 16. ledna 2013 14:28
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 zdravím chci se zeptat zdali by šel válec ze 175 450 nebo ze skutru na 175 356??? děkuji odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 21:04
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 díky takže tam nemůžu dat válec ze skutru 175 na tu 356 ?
Datum: 10. ledna 2013 21:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle mě to nejde a to kvi těm přepouštěcim kanálum... když mi lojza v mototechně místo těsnění pod válec na 450 dal na 356, těsnění bylo v jednom místě uplně mimo docedací plochu na karterech...
Datum: 10. ledna 2013 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no asi pasuje ale myslím si že nebudou kloudně sedět přefuky
Datum: 10. ledna 2013 15:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ano pasuje
Datum: 09. ledna 2013 23:21
|



|