slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  41  42  43  44  45  46  47  48  49  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Čau ve spolek. Chystám se doma eloxovat pár dílů, mimo jiné i hlavu z pionýra. A otázka zní, jestli může být eloxovaná uplně celá včetně spalovacího prostoru, aby to nedělalo neplechu pak. Co myslíte? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      E-mail:      IP: uživatel14145    
No ešče jednú!:"2beo@seznam.cz"
 
 
Datum: 30. ledna 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      E-mail:      IP: uživatel14145    
Štěpáne se omlúvám za tu mezeru!!!
 
 
Datum: 30. ledna 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
email je neplatný
 
 
Datum: 30. ledna 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      E-mail:      IP: uživatel14145    
Ahoj Štěpáne!Pokud bych eloxoval žebra, tak vnitřek hlavy né!Tam je potřeba, aby byla co nejhladší!A gdyby Ti nevadilo, tak napiš na:"2beo@seznam. cz".Děkuju!
 
 
Datum: 30. ledna 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Doma eloxuju běžně s dobrým výsledkem. Hlavu a snad i válec chci eloxovat kvůli lepší tepelné výměně. Předpokládám, že elox bude černý.
 
 
Datum: 30. ledna 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
Další otázka je k čemu je to dobré eloxovat hlavu?
 
 
Datum: 30. ledna 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
sveho času sem připravoval věci do zinkovny a kam se povlaky neměli nanest se plovchy natírali spec barvou....možná že t dáš i svepomocí....jako inspiraci ..jak chceš doma eloxovat by mě zajímalo?
 
 
Datum: 30. ledna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci zajíždím svoji Čz 175/487 už mám najeto přes 400 km karbec seštelovaný na záběh,mažu tět už 1:30-33 (na začátku 1:25).Tak motorka postupně jede jakoby líp a líp ale na tu 4 to ještě stejnak není ono když jedu do kopce který má stoupání víc jak 10 % tak se jí moc nechce akort když fouká proti mě vítr, to držím třeba 3/4 plynu a tak to zpomalí na 65 - 70 a dám tam trojku abych to nepodtáčel.Tak co myslíte povolí ještě časem??Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, fakt hodně záleží na seřízení karbu, ale těch 400 km je ještě málo, aspoň 1000 km než to bude ono, navíc jezdit do kopce 70 na 4 rs. podtočenou je vražda, to samé jedu na 3 rs na 3/4 plynu ... ale tahle číza potřebuje točit, takže buď pojedeš origo 16 z. a kvalty na krev(těch tvých 70 umí i dvojka :-D) a letí pěkně nebo dáš 15z. a vyjedeš většinu kopců na 4 rs. Na ten záběh mít fakt jehla 4, volnoběh 1/2 - 3/4 ...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, karbec seštelovaný na záběh?.. né vždycky je to to pravý ořechový. Někdy je třeba dát ji napít ještě víc.
 
 
Datum: 28. ledna 2013 9:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
400 km je na záběh prd víc mazej 1.25 aspon 1500 ... no 75 procent plynu na 175 je cca 70 km v hodině vždyt bratrancova jede tak kilo na plnej a je po záběhu....110 dejme toumu když jedeš vraždu.... mám za to že ta motrka líp nepojede :-) ostatní mě možná opraví ...ale myslím že pokud ti tento výkon nesedí budeš to muset vyměnit celý stroj za novější
 
 
Datum: 28. ledna 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, jak nejlépe vyčistím spalovák hlavy do vysokého lesku? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šmirgl - já jsem to bral 12ti stovkou :-D a pak ještě silichromem na leštícím kotouči na mini frézce... doba, ale jde to :-)
 
 
Datum: 28. ledna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Leštit, leštit a zase jen lesštit :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: DRN      IP: uživatel13436    
Zdar pánové, jaké máte zkušenosti s místníka klikama na pio/mustang? díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: DRN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě jde o to, jestli cca 1400 repasovat originál, nebo koupit hotové tohle, na žádné závody nebo ladění to nemám
 
 
Datum: 31. ledna 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, origo je origo ale nic lepšího neseženeš ;-) mám ji jak na mopedu tak na fichtlovi a spokojenost, koupil jsem si s jehličkama nahoře a supr! při nižším zatížení můžeš mazat 1:40 - 1:50 :-)
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
Zdravím, chci se zeptat, jestli je jedno jak dám pístní kroužky na píst. Mám totiž jeden píst. kroužek o kousek větší než ten druhý. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
aha :-D ok díky
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemůžeš tam dát kroužek, kterej zrovna najdeš! Kroužky musíš mít dle výbrusu a šířky drážky pro kroužek
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jeden o kousek větší než druhý? Maji být stejné...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci mám doma válec , ale je vněm zarzlej píst , , wdčko nepomohlo brzdovka ani nic jinýho , už sem na něj vzteky vzal i kladivo se sekáčem :-D nepomohlo , horkovzduška nepomohla :-D :-D :-D Už nevim jak to sundat , dokážou to v brusírně odvrtat nebo je ten válec na výhoz , je to nultej výbrus takže je to škoda ho vyhodit :/ ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: stno      IP: uživatel1946    
coca cola nebo kofola a pak to vyťuknout...
 
 
Datum: 25. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Kamarád jednou zkusil hezky přirezlej píst na Pinckovi vylisovat na 160T lisu a nevěřili by ste, jak jde lehce vytlačit vložka opačnym směrem :-) Samozřejmě ten píst byl v tý vložce pořád :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si ten traktor chceš zničit :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: žigul      IP: uživatel14689    
co to přejet traktorem?
 
 
Datum: 24. ledna 2013 2:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nejde kladivem tak to pujde ještě větším kladivem
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:05
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
přesně tak jak říká kolečko pořádny rany kladivem přes nějake tvrde dřevo a vyraziš to ven a ani to nepoškodiš
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opřít o dřeva aby se nezničila vložka, urazit "packy" skrz kanály jestli to jde a mlátit a mlátit.... na 99% ten válec nepoškodíš pokud do něj nedáš ránu tím kladivem či sekáčem.... po mém vytloukání zůstaly v pístu 7mm rýhy od sekáče, ani nevím kde se tam tolik materiálu vzalo... po dnešním pístu bouchneš sekáčem bez kladiva a rozpadne se na sračky jak je pórovitej...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
důlek jak sem do něj zběsile mlátil ale jo navrtám to vymlátím , s něčím si už poradí v brusárně :-D a bude pokoj :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tys udělal důlek do pístu :-D ... to je celkem málo... navrtej to, vem palici a nasaď tomu
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a ani se nehnul dokonce už sem udělal i důlek do pístu :-D :-D :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už si to zkusil jak jsem ti radil?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dlouho asi 2 dny a pěkně pravidelně prostříkával , ale asi jo rozvrtat a dostat to co nejvíc ven a zbytek si poraděj v brusírně snad :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15019    
Rozvrtat a vymlátit. Jak dlouho si nechával působit odrezovače a brzdovku? Přes noc? A nebo krátkodobě?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
a co coca cola ?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně zamlátit kladivem přes dřevo...
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12894    
WD nepomohlo , petrlej taky , tu už sem zkoušel červená brzdovka taky ne , já už nevím :/
 
 
Datum: 23. ledna 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já jednou takhle odrezoval motor u simsona a pomoh petrolej nalejt nad píst a nechat působit
 
 
Datum: 23. ledna 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli už je to dost prolitý odrezovačema, tak bych to šikovně vypodložil dřevama, a ten píst vymlátil velkym kladivem přes kus tvrdýho dřeva, už jsem takhle uvolnil několik motorů, zpravidla větších než u pionýra :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Naštěstí není :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten válec je na motoru nebo ne?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: korys      IP: uživatel15018    
Zdarec draci, nevíte náhodou někdo jakou má fichtl spodní kompresi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žigul?a do jaké formule?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15030    
žigul-LD Vršovice většinou na T 679
 
 
Datum: 26. ledna 2013 1:22
 
 
 
 
Jméno: žigul      IP: uživatel14689    
pro trubka. a já opravuju a vymýšlim motory do formule. kde jsi se učil ?
 
 
Datum: 25. ledna 2013 1:24
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15026    
pro jawa 46. No já tě nevím,ale v réce 1978 jsem se vyučil opravářem motorových lokomotiv a po vojně dodělal školu se zaměřením na spalovací motory.Takže až budeš nějaké bludy psát tak alespoň pravdivé.
 
 
Datum: 24. ledna 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Juknu doma do poznámek, měl jsem tam spodní kompresi origo motoru a jak se změní po vložení podkovy...
 
 
Datum: 24. ledna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel7456    
Přesné měření dělal Ing. Stejskal http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 24. ledna 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: korys      IP: uživatel15018    
měl sem takový pocit že se ta spodní komprese neboli přetlak, počítá právě z objemu pod pístem. pokud se mýlím tak mě opravte.
 
 
Datum: 24. ledna 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tome,nejsem zas takovej odborník, ale ani laik abych si troufl s tebou o tom diskutovat. reagoval jsem na trubku, neb sem se zprvu domníval že píše něco v tom smyslu že slova spodní komprese nejsou.. leč řekl bych že jsme se nakonec zřejmě pochopily.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
dwein: spodní komprese má na výplach hodně malí vliv. Například mam válec se sáním 166° a přepouštěním 128° na stlačení směsi zbývá 33° otočení kliky, takže moje komprese odhadem 1,06:1 a to mi směs nepřepustí, tak jak to že to jezdí?? Objem prostoru pod pístem na výplach má velký vliv, ale komprese, tedy o kolik se směs stlačí vliv nemá
 
 
Datum: 23. ledna 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trubka.. asi moc odborných knih si nečetl co? :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
ano, neb též spodní komprese
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15020    
no trochu přemýšlej......co třeba přetlak.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
trubko a jak myslíš že se směs dostává z klikového prostoru přes přepoštěcí kanály nad píst ?? kolik je ta hodnota bohužel nevím.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15020    
no nazdar.Co to je spodní komprese ?Odborné knihy hovoří o podtlaku,přetlaku,kompresi ale o spodní kompresi NIC.Tak tady nikdo neblbněte nikomu hlavu.
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdravím draci, chtěl bych se zeptat, jestli je znát klikovka s jehlovejma ložiskama nebo to nemá ani tolik vliv? Jedná se konkrétně o tuto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
)apíš na tento e-mail Standa.Hrbek@seznam.cz , Je to rozumný a šikovný človek, určite sa dohodnete na úprave akú budeš chcieť ;-)
 
 
Datum: 23. ledna 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
můžu se zeptat, jakej upravenej válec od standy?
 
 
Datum: 23. ledna 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám tú kľukovku a je to kvalita za 1. Tiež mám od standu valec ktorý má pekné točky, a zatiaľ ani náznak o opotrebovaní....Neváhaj ;-)
 
 
Datum: 22. ledna 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nemit upravenej valec od standy, tak to ani nepoznam :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci zajíždím svoji Čz 175/487.Tak už mám najeto 350 km a mažu 1:25 polosyntetikou a jehla 4 zářez shora a šroub vzduchu 1/4 otáčky zhruba po 400 až 500 km bych chtěl dát jehlu na 3 zářez shora a šroub 1/2 a potom třeba až po 1000-1500 km to dát na 2 zářez shora.Válec jsem kontroloval a je vcajku.Můžu to takhle udělat teda ?A po těch 400 km budu mazat 1:30 do 600km třeba a potom zas uberu na 1:35 do 1000-1200 km atd.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záběhový poměr bych volil spíše 1:33, po záběhu 1:40, ale dlouhodobě snese i 1:50 s kvalitnim minerálem. Jehlu dávam při záběhu na třetí, po 1000km na druhej...
 
 
Datum: 21. ledna 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
zdavim draci ..prosim poradíte mi nějaky kvalitní kroužky co něco vydrží ...prostě aby vydrželi co nejdyl dík . je to na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12708    
no ja nvm mame tady kramek v plzni a mě se ty kroužky zdaj nahovno a na nic ... prostě kvalita nic moc
 
 
Datum: 22. ledna 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15013    
Do fichtlcupovejch válců dávám chrom kroužky tady z krámku. Bez problému jedna sezona na jeden až dva kroužky. Jen pozor! Jestli máš blbě udělanej výfukovej kanál,tak praskaj jak nic,jsou křehký.....
 
 
Datum: 21. ledna 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15010    
tak obyčejný kroužky jsou docela nepotopitelný spíš co mužeš sehnat ?? jestli chceš jen překroužkovat motor anebo ho máš po výbrusu ...ono překroužkovávat krivý vrtání nejni žadne terno troško pomužou konické kroužky označene KO ti maj jakoby ostří sice neznatelne ale něco tam je aby líp přilíhaly.... další řešní je sehnat kroužky s tvrdochromem na povrchu ale ti asi v puvodní míře neženeš a jejich nevýhoda je že sou dost tvrdý s vidíraj valed dost sudovitě.... takže zvaš co tě čeká anebo dal rozeber s čím máš problem??
 
 
Datum: 21. ledna 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standartní kroužky vydrží málo?
 
 
Datum: 21. ledna 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
zdarec nevite kdo děla repas kliky a vybrus válce v okolí olomouce diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 17:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolem té MZ/Simson mototechny jsem včera okolo jel ale taky netuším jestli to funguje ale nápisy nálepky atd tam byly takže to nejspíš není zrušený ... jinak jestli to pro tebe není daleko tak v Holešově je mototechna kde dělají jak výbrusy tak repase klik a mají dost ND na jawy a babetty - http://moto-kopecek.info/nabidka.php
 
 
Datum: 20. ledna 2013 17:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u hornbachu je taková malá mototechna, Simson a MZ ale dělají tam i jawy... já už tam teda dlouho nebyl, nebyl jsem tam totiž spokojenej... ale kliky a výbrusy tam dělali... jestli to ještě funguje to nevím... potom je ještě mototechna v Brodku u Přerova, ti mi dělali kliku na pio ale myslím že čz by taky zvládli... další možnost je to někam poslat :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:49
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
na čz 175
 
 
Datum: 20. ledna 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: vojtěch mauer      IP: uživatel14975    
nevíte někdo jaká je délka ojnice na jawa 50/23 rv 1980?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozteč mezi čepy je 100mm
 
 
Datum: 20. ledna 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jednak na co to potrebujes a jednak nemuzes si to zmerit???
 
 
Datum: 20. ledna 2013 2:23
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12772    
Zdur draci, mam dotaz na STANDU, delas vybrusy valce na Jawu 50 a upravy hlavy? Jestli jo, tak mi prosim napis za kolik by to bylo. Dik :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14997    
Ozvi se mi na mail prosím. Díky
 
 
Datum: 19. ledna 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Pavle!No dybys byl co k čemu a přečtl si sem tam nejakej dotaz, toš o Standovi budeš vědět úplně fšecko a mohls mu napsat přímo!Toš tak.
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevznáte někdo prosímvás náhodou někoho, kdo provádí výbrusy a repase klikovek v jižních Čechách? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc..:-)
 
 
Datum: 18. ledna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Vlado sofer      IP: uživatel14996    
Zdary výbrusy i repase klikovek dělá pan Pavel Herda ze Strakonic 605140726 zkus mu zavolat...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci mam na vas dotaz. Mam necim maznout tesneni pod valcem nebo ho tam mam dat suchy? diky za odpovedi at to jezdi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silikonem v zadnem případě!!!!
 
 
Datum: 13. ledna 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Potřít silikonem na motory.
 
 
Datum: 13. ledna 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nebo namazat vazelínou
 
 
Datum: 13. ledna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobra diky za odpoved :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je v podstatě jedno, co najdeš...převodovej, motorovej...
 
 
Datum: 12. ledna 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky a popripade do jakeho oleje?
 
 
Datum: 12. ledna 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuji namočit do oleje...
 
 
Datum: 12. ledna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: kenny      IP: uživatel12983    
zdar draci nevíte kolik má objem spalovací prostor u 20,21 a 23 ? myslim že 4.4 ml ale nevim to stoprocentně díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14976    
Jak to myslíš? S pístem v HU a nebo hlava samotná? S pístem v HU nevím,to bych musel zjistit,ale bude to nějak okolo 5ml....samotný objem hlavy je různý,od 6,5ml po 6,1ml,jak se jim to ve fabrice zrovna povedlo.....sem tam se objeví i kousky s objemem k 7ml....a třeba polská hlava má objem skoro 7ml(je to šmejd)....tak asi tak....
 
 
Datum: 12. ledna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zkus si to spočítat, v manuálu je uveden kompr. poměr 1:9,2. Vzoreček si anjdeš a není to těžký spočítat... Ale 4,4ml to u sériáka opravdu není.
 
 
Datum: 12. ledna 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: vojtěch mauer      IP: uživatel14975    
chtěl bych se zeptat jakou nejlepší (nejpevější) možnou ojniční sadu lze sehnat na jawu 23 mustang odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14976    
To buď v klidu,ojnice ti určitě nepraskne. To je asi to poslední co by u serovky prasklo.....i stará vylágrovaná klika se spíš vysype na jehličkách ve spodním uložení než aby jí praskla ojnice....to spíš se někomu stalo,že na závodnim motoru roztrhnul horní oko staré přejeté ojnice....ale to je jiný případ a ty si s tim nelámej hlavu....kliky CKR jsou perfektní a hrozně moc toho vydržej....
 
 
Datum: 12. ledna 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud píst nenasazuješ kladivem, tak ti ojnice jen tak z ničeho nepraskne :-) u upravených motorů už to může být problém... jestli něco praskne, tak to bude píst
 
 
Datum: 12. ledna 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: vojtěch mauer      IP: uživatel14975    
no ja hodně cestuju a největší strach mám z toho že mi odejde klikovka nebo praskne ojnice která mi příde jako největší slabost jinak na motoru nemám žádnou upravu
 
 
Datum: 12. ledna 2013 12:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
která pasuje bez úprav? CKR...
 
 
Datum: 12. ledna 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
 
 
Datum: 12. ledna 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Cus .. Mozno blba otazka ale isiel by spravit vybrus na pincka (pripadne na 477) na sustruhu SV18R ?? Teda keby som si k nemu zohnal nejake to nadobicko ... A keby ano .. jake ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo o nějaké příručce jak pracovat s honovačkou? kámoš ji má doma ale nikdo neví jak se stím dělá :-)
 
 
Datum: 10. ledna 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Aha tak nic .. Sorry za blbu otazku , to bola len taka uvaha
 
 
Datum: 10. ledna 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně se to dělá ještě na vyvrtávačce a pak na honovačce...já myslim že je to naprosto zbytečný řešit, když výbrus stojí pár korun...
 
 
Datum: 10. ledna 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuješ honovačku, to je trochu jiný než soustruh
 
 
Datum: 10. ledna 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Duvod ?
 
 
Datum: 10. ledna 2013 18:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ne
 
 
Datum: 10. ledna 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: Joohan      IP: uživatel14759    
Ahoj, je nějakej rozdíl v tom, když mám píst na 18 čepu nebo na 16 čepu? A nevíte, proč už se nedělaj písty na 15 čepu? Díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
18je číza, 15 je Jawa? ... řešil sem to taky, když sem dával kliku asi z J356 do čz 450... písty s 15mm se už standartně sehnat nedaj (alespoň u nás), takže jsem přestružil pouzdro v ojnici a dal píst s 16mm... žadnej problém v tom nebyl...
 
 
Datum: 16. ledna 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
zdravím chci se zeptat zdali by šel válec ze 175 450 nebo ze skutru na 175 356??? děkuji odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
díky takže tam nemůžu dat válec ze skutru 175 na tu 356 ?
 
 
Datum: 10. ledna 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle mě to nejde a to kvi těm přepouštěcim kanálum... když mi lojza v mototechně místo těsnění pod válec na 450 dal na 356, těsnění bylo v jednom místě uplně mimo docedací plochu na karterech...
 
 
Datum: 10. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
no asi pasuje ale myslím si že nebudou kloudně sedět přefuky
 
 
Datum: 10. ledna 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ano pasuje
 
 
Datum: 09. ledna 2013 23:21
 
<  41  42  43  44  45  46  47  48  49  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:12:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu