Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nazdar hoši mám dotaz při pokusu o vylisování vložky válce mi upadl kousek vložky(jeden z tech výstupku co se strká do kártru) a mám dotaz jestli to má cenu vůbec upravovat a nehledět na to nebo sehnat vložku jinou respektive jestli to bude mít vliv na výkon motoru....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
Datum: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 http://veteran007.rajce.idnes.cz/stahovak_na_vlozky_valcu../ tak jo hoši tož tu to je...
Datum: 23. prosince 2012 13:48
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 sakra...tady se to rozjelo  ....vyfotím a pošlu...je to prakticky obrovskej stahovák na pístní čepy akorát na konci místo podložky je trn.....vložku tedy skusím sehnat jinou...
Datum: 23. prosince 2012 8:09
Jméno: FK
IP: uživatel13006
Datum: 22. prosince 2012 20:53
 sory za překlep,nějak jste se mi zmotali vy dva.Dacane jeden jsi ulomil a druhý možná nalomil a ani o tom nevíš.následné upadnutí znamená destrukci motoru.Vždycky platilo  o závodního motoru jen to nejlepší bez jakýchkoli kompromisů.Ak tomu druhému se už nebudu vyjadřovat
Datum: 22. prosince 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Ty prostě nevíš a taháš to ze mě zuby nehty a furt nic a tobě to nedá a nedá a furt chceš jasný odpovědi a furt nic... A nebude to jiný... Nebudu jmenovat a nebudu konkrétní ... Kdo ví a zná tak ....
Datum: 22. prosince 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jé tady se upravujú válce!A na vysokej úrovni!Toš já bych potřeboval poradit jak upravit přefuky na JAWA 250/592!Teda esli to nejni tajný?
Datum: 22. prosince 2012 18:30
 Koukám že proti tunerovi jsem "úplnej začátečník, a v porovnání s ním umím velmi málo". Asi.
Datum: 22. prosince 2012 12:55
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 ale nee..., řikam nerozčiluj se. Neptal jsem se na nic vic, než to co jsi tady sam začal, vychloubal nebo obvinoval nekoho jineho a vzdycky jsi na to uz neodpovedel. To je normalni? Takze znovu, psal jsi, ze to delas snad zadarmo a ze jini za to inkasuji tezke prachy, potom jsi psal, ze umis delat okna bez rozlisovani, udelanejch tricet valcu atak. Kdyz se te na cokoliv zeptam, tak uz neodpovis, takze nepoucuju ja tebe, ale spis pisu abys ses zamyslel nad tim ze kdyz asi neco napises, tak to potom vypada, ze kecas. Nebo snad myslis ze ne? Tak si to po sobe precti jeste jednou..
Datum: 22. prosince 2012 10:14
 konečně stando.Tento online tuner ví jak dělat válec s pomocnými okénky ale rozláme vložku když ji lisuje.Takže tunere:je několik stupnů a úrovní uprav.záleží na použití stroje.cross,okruh či normální civil.to co dělá standa jsou seriové válce které jsou vyladěné.a slícovat hrany kanálů vložky s vložkou o tom snad nebudeme polemizovat ne?
Datum: 22. prosince 2012 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel14874
 Ne,je to jinak a do podrobností nebudu zabíhat... A moc tě prosím,přestaň mi tu stále poučovat pane chytrej "tunere" beze jména... Už mi to leze krkem a opravdu ti tu nebudu psát co a jak dělam abych rozšířil tvuj omezenej obzor
Datum: 22. prosince 2012 8:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 to jako vrtačkou provrtáš hliník a vložku skrz, když děláš pomocný okna bez rozlisování? to teda trochu prasečina je. Jestli chceš na seriovce zlepšit průběh, tak tam stačí dát největší píst co se vejde, zbytek okolo jsou drobnosti. Objem motoru zlepší průběh, pokud propiluješ výfuk, tak ztatíš spodek,vždycky.
Datum: 22. prosince 2012 1:05
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Neřeš,,,vím jak to myslíš,ale je to ještě trochu jinak a do podrobností zacházet nechci. Umím dokonce i udělat výfukovej kanál s "pomocnejma oknama" aniž bych rozlisoval válec aupozorňuju,že to neni nijak na prasáka... Přesto dobře udělanej vejfukovej kanál vynahradí tyhle stylistický "okýnka" . Řikam neřeš to... Prostě to dělam jinak... A myslim si že je to čistě moje věc... Ať si každej dělá co chce,já si taky dělam co chci....asi tak......tímto bych naší debatu uzavřel.. účelem této mé první reakce bylo poukázat na chyby,kvůli kterým rozlámal vložku a poukázat na fakt,že když si chceš udělat jen nějakej light válec na seriovku pro zlepšení průběhu tak není nutné hned válec rozlisovávat... Rozhodně sem tu nechtěl sáhodlouze polemizovat nad tématem typu proč nechávám 2 minuty vrčet naftovej motor,když to většina lidí nedělá... Asi tak... Pro další konverzaci jsem na mailu,viz níže. Zdarec,Standa
Datum: 21. prosince 2012 14:56
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hned se nerozčiluj, jde o to, že slepě hledět na to jestli mezi vložkou a hliníkem je dokonalý přechod, když to piluješ dohromady, tak nikdy nebude, ale druhá věc je ta, že tyhle drobnosti koně neuberou ani neziskaji...., viš? Děláš to zadarmo, nebo kdo za co inkasuje těžký prachy? Tomu nerozumim
Datum: 21. prosince 2012 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 S tvým postupem a rozměry úplně nesouhlasím,,,ovšem detaily zde uvádět nebudu,,,, to co potřebuju udělat zvládám zvenku,co je na tom špatně? Zazněly ohlasy,že takle čistě to neudělá ani stroj... Pár válců jsem udělal v rozlisovaný podobě,pár sem jich udělal vcelku,rozdíl nebyl v ničem,takže dnes když nejsou nějak namrdaný přefuky,tak nemám důvod válce otvírat... Ohřeju válec,dam vložku tak aby přefuky byly na svym místě,vyčistim bordel z přefuků a pustím se do úpravy sacího a výfukovýho kanálu... Proč se s tim srát víc než je potřeba? Jen protože to všichni dělaj? Někdo třeba rozlisuje válec a ani neví proč...a nakonec se ptá co s tim... Ať si každej dělá co chce a jak chce... Mam to jako koníček a neinkasuju za to těžký prachy jako jiní... Tímto bych to asi utnul,,,každej máme na věc jinej názor,,, ty to vidíš ze svýho pohledu a já zase z mýho... Dostali se mi do ruky i "profesionálně" upravené válce a kroutil sem nad tim hlavou... Ono je fajn něco upnout do stroje a šup šup a hotovo...pak to spasuješ a protože už byla vložka zatlučená o 0,5mm tak je najednou všechno jinak..rantly na výfuku,rantly v sání,třetí kanál posazenej skoro až v sacim,rantly v přechodu přefuků z hliníku do vložky a tohle je teda ta správná cesta? V tom případě to dělam špatně,když mam všechno na svym místě a čistý... Ať se daří,Standa
Datum: 21. prosince 2012 10:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 takže ty jsi u třiceti válců vzal pilník, propiloval výfuk o milimetr k hlavě a sání o milimetr ke klice a hotovo? To je fofr..., přeci, kdyby jsi vylisoval vložku, tak máš ke všemu mnohem lepší přístup, jsem měl za to, že když se upravují válce, tak se to dělá takhle, i když je otázka kdo říká čemu úprava...
Datum: 21. prosince 2012 10:13
 Co bych nemoh? Mužu. Když vim co,proč a jak,tak se nemusím tupě držet nějakých cizích návodů...Že někdo něco dělá "tak" či "onak" neznamená že to někdo nemuže dělat "jinak" ... Při lehký úpravě válce na seriovku nevidím jediný důvod k vylisování vložky ... Zatím jsem udělal přes tři desítky upravených válců do seriovek a do klasiků a až na vyjímky jsem neměl důvod vylisovávat vložku ... Pokud bych dělal něco děravějšího,tak to bez vylisování samozřejmně neudělám ... Jenže se stále držím skutečnosti,že počet děr ve válci neurčuje "počet koní"... Nebudu dělat nějakej pětikanál,jen proto že je v něm víc dir a je na oko víc tunerskej... No nic... Tím sem jen chtěl říct ,že jsem se nikdy nedržel žádnýho stáda a šel svou cestou,věřil selskýmu rozumu a používal kupecký počty
Datum: 21. prosince 2012 9:24
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 nojo tajemství netajemství, vždyt s pilníkem skrz kanál moc udělat nemůžeš a co potom přefuky, další okna a tak... Tupý návrhy na netu se dají aspon považovat za úpravu
Datum: 21. prosince 2012 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tajemství  nedělam to tupě podle nějakejch návodů z netu...
Datum: 21. prosince 2012 6:20
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 stando, jak mužeš upravovat valec, když nevylisuješ vložku?????
Datum: 21. prosince 2012 6:14
 já to prohnal 4t lisem...na vložce ze vnitř jdou u těch capek vidět praskliny... to je ještě horší než kdyby upadli...
Datum: 20. prosince 2012 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tak to děláš blbě. Vložky nevylisovávam,pouze válce ohřívám v práci na 2,5kW topný spirále z jeřábu abych pootočil vložku na střed a kdybych chtěl,tak vemu dlouhej šrou,velkou podložku a kus trubky a bez násilí je to venku....stačí vzít rozpálenej válec a položit ho zadkem vložky na zem a ta vložka do válce zajede sama... Přidej teplo a půjde to samo...
Datum: 20. prosince 2012 10:41
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 nene, tata mi v práci udělal stahovák, jenže jak je na konci tej vložky takový to zkosení dovnitř tak se to po tem nejakým způsobem svezlo a jeden kousek se odlomil a vložka se na 1 pokus ani nepohla...to zkosení se muselo zbrousit aby tam byla aspon trochu nejaká plocha a pak to šlo, ale teda drželo to tam jako svina už jsem myslel že urvu i ty ostatní a to jsem to nahříval a vložku chladil kladivem bych to nikdy nedělal a navíc bych to tím ani nikdy nemymlátil
Datum: 19. prosince 2012 21:36
 a jak jsi to lisoval prosimte? s přípravkem to proste nejde ulomit.... že jsi to vložce mlátil kladivem
Datum: 17. prosince 2012 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel14858
 Já poškozený válce neupravuju. Nechci riskovat že se někde něco kousne při 9000ot/min jen protože tam je uraženej kus vložky. Na otázku jestli to má vliv na něco či ono ti odpovědět neumím.
Datum: 17. prosince 2012 16:59
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim vás kolik má bejt těch jehliček v hornim ojničnim oku u čz 175/487 ? rozdělával sem to poprví a samozřejmě sem nějaký postrácel
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 16:21
 28
Datum: 16. prosince 2012 16:21
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci chtěl bych si tady na FK koupit tuhle ojnici CKR na jehlách do svý Čz 175/487.Myslíte že tam bude pasovat??O to mám docela strach ale proč by soudruzi dělali 10 rozměrů?Tak by mě zajímalo jestli jste si ji někdo tady taky kupoval a jak jste s ní spokojeni a jaká je její kvalita??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 19:43
Datum: 15. prosince 2012 19:43
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 ojnice jsou u 175 125 a dokonce 350 stejne pokut jde rozměrově stejná s originalem není problem naopak crk by měly být s kvalitnějších materialu....
Datum: 15. prosince 2012 15:40
 a duvod? mam origo ojnici na 476 s jehlama nahoře i dole
Datum: 15. prosince 2012 12:10
 Ahoj, na kolik vás vyšla Go motoru a komplet chromy?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel14845
 GO celýho fichtla J21 mi vyšla na 11000,- (řidítka a rámeček světla jsem nekupoval,nový lak 2500,-)
Datum: 14. prosince 2012 9:02
 Jawa 20
Datum: 13. prosince 2012 20:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14842
 jawa 50
go motoru s klikou 4000 klika repas crk ,nove hrídele a kolečka spojka ložiska
3000 stojí výfuk koleno
500 1000 řídítka ..zaleží zda máš rovný hrazdaky
1700 kolo ss chrem draty 1300 kolo se zinkovanými draty
Datum: 13. prosince 2012 16:35
 na jakým myslíš stroji ?
Datum: 13. prosince 2012 15:58
Jméno: Pan Jawák
IP: uživatel14837
 Dobrý den má zde někdo zkušenosti s taiwanskou klikou na Jawu 50 23 děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2012 16:41
Jméno: pepa
IP: uživatel14842
 jewstli myslíš tu s crk ojnicí ta je ok kvalitou materialu předežene originál ... spíš neš tu conplet co je tady bych nechal zrepasnout puvodní ....administrator promine.....
Datum: 13. prosince 2012 16:41
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravim, máte někdo zkušenost s touto svíčkou ? je dobrá ? poradte případně něco lepšího.. vysunutý jiskřiště je prej o ničem.. co tříbodová svíčka ? je to na Jawu 175/356rnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/bosch_wr_7_ac_brisk_n15_17c.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 19:11
 přidání výkonu v tom nenajdeš, jestli hledáš kvalitu tak svíčky od Bosch jí nijak moc nevynikají..
Datum: 12. prosince 2012 19:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14835
 svíčkou moc víkonu nenaženeš neš davat hi teich svíčky za par stovek bude lepší nechat za 400 snížit hlavu a dofat že to klika skousne....
Datum: 12. prosince 2012 16:14
 Tak tak...dej tam N15C, trojbodovou svíčkou nic nezískáš...kromě lehčí peněženky...
Datum: 11. prosince 2012 22:13
Jméno: dwein diblyt
IP: uživatel12627
 a co jako čekáš od svíčky?? snad nejseš jeden z ěch co věří, že svíce přidá výkon?? dej tam obyčejnou svíčku seřiď to jak to má bejt a utrhne ti to ruce až u prdele.
Datum: 11. prosince 2012 22:11
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bosch_wr_7_ac_brisk_n15_17c.html
Datum: 11. prosince 2012 22:06
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Dobrý večer, měl bych dotaz bude mi pasovat ojniční sada CKR na klikovku z 05? někde sem četl že se liší spodním čepem je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 16:12
 myslim že ne ale viděl sem 05 motor kterej ju měl
Datum: 15. prosince 2012 16:12
Jméno: Marek
IP: uživatel5626
 zdar,když budu nít válec o průměru 40mm tak píst je 39,75? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 18:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No ale na druhú stranu by píst nezadřel a ani by nemusel zabíhat!!!No nééé?HI!HI!HI!
Datum: 11. prosince 2012 18:49
 na vrtání 40.00 použiješ 40.00 píst a kroužky a tím to končí
Datum: 11. prosince 2012 17:20
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne,píst bude cca 39,98
Datum: 10. prosince 2012 22:55
 ne bude mít 40mm(+- nějaký tabulkový vůle)protože píst má ve válci chodit plynule,má být volnější,těsnost maji dělat kroužky
Datum: 10. prosince 2012 22:20
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Chtěl jsem se zeptat. Nechal jsem si udělat celkově motor z 21 jawy (oprava, výbrus). Jak nejlépe ho zajet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 10:45
 kde ti to prosím dělali. Potřeboval bych taky repásnout.
Datum: 04. ledna 2013 10:45
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Jestli máš píst a kroužky z FK tak to moc nezajížděj,stačí tak 200km a jak se bude motor povolovat,tak zrychluj,ale jezdi s rozumem,zbytečně ho nepřetěžuj a zbytečně nejezdi jak šnek....po cca 600km seřiď směs zpět na cihlovou svíčku a je hotovo...
Datum: 10. prosince 2012 6:30
 Jehlu na třetí zářez, více oleje (dávam 1:25 kvalitní minerál), prvních 100km hodně opatrně, často přestávky. Pak by se měl začít motor uvolňovat...rozhodně motor nepřetěžovat, tzn nepřetáčet a nepodtáčet. Měnit rychlost, často řadit...
Datum: 09. prosince 2012 15:41
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Otazka : Dala by sa nejako upravit kluka z 21 alebo z 555 aby pasovala do 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 17:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel9865
 Hm pěkná!! Takovou jsem vždycky chtěl. Tak nad čím se rozmejšlíš, kup tempo a silichrom, motor dej do go(cenově za to dáš jako za repas klikovky na 05) a máš krásnou mašinu! Já minulý rok dostal 20, která 25let stála ve sklepě, tak jsem dal motor do go a letos vyrazil na STK a musím říci, že bez jediného problému všichni mechanici se k ní sešli a jen si jí prohlíželi a jestli to svítí, troubí je vůbec nezajímalo.
Datum: 14. prosince 2012 17:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 13. prosince 2012 17:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel14836
 Jj chápu. Tak uvidíš jaká bude ta klika co máš možnost koupit a pak se rozhodneš. Jen říkám, že pokud chceš, aby ten motor byl doopravdy ok ta go klikovky tě nemine. Ono totiž nikdy nevíš jak ten co ti jí prodává se k tý klikovce choval, kde všude se válela a jak byla uskladněná a nikdy nebude jetá klika 100% ok. Zkus se u vás popídit jestli někdo klikovky nedělá a ten by ti třebas mohl poradit co by se za kolik peněz dalo udělat. Jimak mi tenkrát radili, koupit kliku na 21 podle ní koupit ložiska(vnější velikost podle karteru a díra dle kliky) a v primáru převrtat díru, aby zalezlo dál, ale nemám s tím žádnou zkušenost.
Datum: 12. prosince 2012 18:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 no ja mam uz 21 v uplne povodnom stave a budem ju renovovat.. A 05 mam iba motor po go ale som ho dost znicil este ked som nevedel co to je za motor (vtedy som ho mal na takom mini bantame) no a teraz by som ho chcel znova zgeneralkovat a potom zohnat nejake diely a spravit si 05 alebo aspon repliku
Datum: 12. prosince 2012 7:59
Jméno: Jarin
IP: uživatel14829
 Hlavní rozdíl je v těch bočních čepech. U 05 mají menší průměr(je stejný od setrvačníku a pomalu se zežtíhluje),čep co vede k primárnímu kolečku je kratší a v setrvačníkách jsou dvě díry. u 21 jsou ty boční čepy tluščí u setrvačníku a tak po 1cm je malej schůdek a začnou se zužovat a v setrvačníkách nejsou díry. Lepší je jí mít venku a vše porovnat. A rozenáš zda je klika v pořádku? Ono totiž nejde jen o to koupit klikovku, ale hlavně o to, aby byla aspoň trochu ok, protože pak bis mohl zkončit tam kde jsi teď. Proto jsem ti radil, pokud nemáš ani kostru s plechařinou kup si raději celýho pionýra 20 a vyjde tě to levněji. Protože pokud chceš jak ty píšeš dělat renovaci, tak ten motor je základ a go klikovky tě stejně nemine.
Datum: 11. prosince 2012 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel14828
 Jo,klika z J05 má díry v setrvákách,klika z J21 je nemá.
Datum: 11. prosince 2012 10:59
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14827
 a jak rozoznam kluku 20 a 05??? Lebo mam moznost kupit kluku na 05 ale nechcem sa osrat aby to nebola z 20... No a stary motor je na povaly a zlozeny a nechce sa mi ho rozoberat
Datum: 11. prosince 2012 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 ono te asisklamalo ale 141 čem používá i 21 ale sou jine setrvaky a čepy do ložisek
Datum: 10. prosince 2012 13:19
Jméno: Jarin
IP: uživatel10826
 Jo tak tohle znám a asi tě moc nepotěším. Před rokem jsem řešil stejný problém na své 05, taky jsem chtěl dát starou klikovku na repas a jak to dopadlo.. V jedné dílně mi kliku rozlisovali, ale po rozlisování zjistili, že tam nepasuje ojnice tak mi jí po měsíci vrátili rozloženou. Tak jsem se vydal jinam, jj není žádný problém tak se mi ulevilo, ale jen do doby než jsem se zeptal na cenu. Kolik to asi bude stát...., 2600 kc Tak jsem vytřeštil oči klikovku zbalil a dal tam jinou a až budou peníze tak jí nechám udělat. Možná, že do té doby, jí někdo začne dělat a bude po starostech. Má rada, motor si schovej a sežeň si jawu 20 nebo 21 a když bedeš mít štěstí tak za ní dáš míň než za repas klikovky.
Datum: 10. prosince 2012 7:27
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Tu první verzi kliky s 10mm čepem sem taky neviděl,ale věřim tomu,do konce 62 roku byly dva odlitky motoru a další mutace a až v roce 63 to začali jet na čisto jak to známe... Rozdíl v klikách je hlavně ve spodním čepu! První modely měli malej spodní čep-pařez-a slabou ojničku...a na to prostě nejsou ojnice....pozdější modely měli ojnici jako J21.... Osobně bych se 300,- koupil na burze nějakej polomotor bez válce a spojky atd a složil ze dvou jeden...
Datum: 10. prosince 2012 6:41
 cap
Datum: 09. prosince 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 21 měla taky 14.1
Datum: 09. prosince 2012 21:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja mam tu 14,1 ... A 21 mala jaky piestny cap ?
Datum: 09. prosince 2012 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no já myslím že sehnat kliku do 05 snad nebude takovej problém klik do 05 s čepem 14,1 je pořád hodně,spíš jsem nikdy neviděl tu s čepem 10
Datum: 09. prosince 2012 19:38
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja mam doma iba motor z 05 a mal som ho na takej Bantam jawke .. no a raz mi kamarad zadrel ojnicu ked bolo horko a on to dusil na 1. do kopca  no a tu hlavu aj valec chcem nechat orig .... teraz chcem 2-krat zgeneralkovat ten motor a po case zohnat nejaku 05 bez motora a pekne ju zrenovovat ... no a kedze mam iba 15 tak nemam zrovna moc penazi
Datum: 09. prosince 2012 17:35
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 no jedině teda sehnat kliku do 05 s ojnicí na 14 čep myslím že byli docela běžně par motoru sem s ti vyděl myslím že se to lisí pruměrem setrvaku a čepu kliky ..obměr starou a sežen jinou ....proč vubec měníš stavající kliku? ja osbně bych to řešil až po zavadě se 300 korunamy moc parady neuděláš kdyš klika po repasi je dražší neš celej fichtel,,,neuraž se ale je to tak zachovala puvodní klika je nej řešení navíc je i dost odolná i sou na ní běžně dostupnéi tuningove písty s velkým vrtáním....jen bych nesnižoval hlavu a nemontoval ledvinkovou z 21 23.... oprava kliky je velmi naročná zaležitost dělal sem si to v praci s chlapem co to umí a po 2 už bych raděj koupil jinou dobrou je s tim dost sraní ...naučil sem se že nejni nad to když je vše na sebe zvyklí a s ničím pak nejni prace....doufám že sem neurazil 05 je docela rarita v puvodním stavu sa díky trošku menšímu výkonu nejede tolik jak 20 21 23 ale ma jine kouzlo.... jinak nevím co tě trápí a co bys potřeboval klika z 555 jde do 05 maximalně budeš muset koupit píst s čepem a segrovkami na 10 mm pístní čep
Datum: 09. prosince 2012 16:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja by som radsej nejaku variantu tak do 300kč  Pripadne mam doma aj sustruh na nejake upravy keby bolo treba ....
Datum: 09. prosince 2012 13:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 některé novější 05 měli ojnice na 14 čep a byly daleko robustnější možná že by šlo takovou kliku při go motoru vyrobit za použití crk ojnice...ja takovou kliku měl byla i zamontovaná v motoru 05 ...scháněj repas kliky vyjde na 1500 ja tu svou dal za 500..
Datum: 09. prosince 2012 12:54
 Zdar draci,nevíte jestli někdo dělá výbrusy v okolí Uhlířských Janovic?Vím jen o někom v Čáslavi,ale je to docela daleko  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 13:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 co to skusit poslad pštou v dřevěný bedně?
Datum: 10. prosince 2012 13:27
Jméno: David Bak
IP: uživatel11109
 25km je opravdu štreka... Ale zkus Jeřichu v Sendražicích u Kolína. Ušetříš skoro 3km...
Datum: 09. prosince 2012 19:26
 Čaute draci,nevíte jestli je rozdíl mezi hlavou na 05 a 21? Asi jo že,prtože 21 má přece větší omprs než 05 ne? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 20:21
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 tak si tam dej z 21 má větší výkon a bohužel foto nemam ale to je lehký poznat proste jestly máš vedle svíčky ve vnitr hlavi takovou ledvinke(bouli)tak to je z 21 pokud tam není tak to más z 05
Datum: 09. prosince 2012 20:21
 Ne já mám 21 jen hlavu mám nejspíš z.05
Datum: 09. prosince 2012 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 z bespečnostních duvodu raděj na tenkou ojnici na 10 mm pístní čep kompresní hlavu nemontuj nemusela by to snest pokut máš ojnici na pístní čep mužeš namontovat... a pozor zmenšuje se předstih 05 má jiný...
Datum: 09. prosince 2012 18:50
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 08. prosince 2012 22:50
 Neměl bys i foto pro porovnání ?
Datum: 08. prosince 2012 22:28
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Rozdíl tam je v tom že 21 má ledvinku v hlavě kdešto 05 ještě ne
Datum: 08. prosince 2012 18:26
Jméno: drak
IP: uživatel14188
 nazdar hoši,chtel bych se zeptat jak se delaji na jawu 21 ty 4kanaly a tak. jakou upravu toho valce bych si mohl nechat udelat abych nemusel menit karburator a výfuk,ale aby to jelo o trochu líp jde to? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2012 12:46
 Pokud chceš aby to trochu víc jelo a nemusel si nic měnit tak stačí upravit seriovej dvoukanál. Řešit 4K je zde zbytečný. Není problém se na něčem domluvit. Kdyžtak se ozvi na mail. Sice nemam webovky,ale dělam to za rozum
Datum: 08. prosince 2012 12:46
Jméno: jawař
IP: uživatel14817
 nazdar draku, já mám cestovní úpravu od stejskyho s jeho novou hlavou a je to paráda, cena, kvalita zpracování i spousta užitečných informací, info tu http://ms50.cz/_cu.html At to lítá!!!
Datum: 08. prosince 2012 10:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 řeknu ti to tkhle, to co si napsal, tak je nerealne dle me, jinak Standa Hrbek dela peckovni valce + ti poradi s ruznyma vecma  jinak dela upraveny dvoukanal a pecka, mám ho tky a nemuzu si vynachvalit
Datum: 07. prosince 2012 23:13
Jméno: Markis
IP: uživatel5626
 Zdar, víte někdo kolik je vůle mezi pístem a válcem u jawy 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel14804
 V korunce pístu 0,25mm +nějaká setina a vzadu +/- 0,05mm
Datum: 05. prosince 2012 20:25
 Cauves draci, prosim Vas jak nejlepe dostat vsechen bordel z panelkoveho valce? Necim co je bezne doma(pokud vubec je)  diky za odpovedi at to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:50
 Diky za odpovedi
Datum: 02. prosince 2012 19:50
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Nastříkat na to rozprašovačem arvu, nechat 10 minut a pak ostříkat hadicí. Ani ten válec nemusíš sundavat. Doporučuju!
Datum: 02. prosince 2012 16:54
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 viz kolecko...vapka...rychly jednoduchy.vyvarovat v nejakym sraci,teda nevim.mel bych strach o vlozku.taky prodavaj takovy tenky drateny kartece do vrtacky....
Datum: 02. prosince 2012 14:51
Jméno: jack
IP: uživatel14109
 Musím se přiznat ale jednou jsem to dělal na babettě NOVOU štětkou na hajzl  ono je to tvrdé a některé mají dlouhé štětiny samozřejmě v acetoně
Datum: 02. prosince 2012 14:47
 ano ze zebrovani  myslel jsem treba to do nejakeho sajratu nalozit a vyvarit nevim
Datum: 02. prosince 2012 13:21
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 myslis jako zvenku nebo zevnitr?
Datum: 02. prosince 2012 12:40
 Myslíš ze žebrování? Úzkej štěteček a benzín, nafta nebo nějaký podobný rozpouštědlo...
Datum: 02. prosince 2012 12:39
 šel by na fichtla válec s hlavou ze simsona či jiné motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 16:11
 Mas pravdu nevidel
Datum: 02. prosince 2012 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel3232
 Už jsi viděl nějakej polskej válec kterej by měl výkon??
Datum: 02. prosince 2012 15:09
 chtěl sem ti to napsat
Datum: 01. prosince 2012 21:50
 to na tom videu se bude hřát jak prase  ... jinak opravdu to neni 8 kanal!!! ... prekupnici to neumi pocitat.. jsou tam 3 vyfokove kanaly... a 5 přefuků .. čily je to 5ti kanál ... to by pak každý sériový pionýr byl 4 kanál
Datum: 01. prosince 2012 21:38
 jo a ty zebra jdou upravit a zvětšit někde sem viděl že to tam navařili
Datum: 01. prosince 2012 21:19
Datum: 01. prosince 2012 21:15
 a an tech simsonech jsou to 5ti kanály.. ale to nevadí. to se časem naučíš počítat  .. kdyz mi bylo 13 taky sem vymejšlel takové bejkoviny jak ty
Datum: 01. prosince 2012 21:10
 kdybys nebyl tele tak by sis take precetl ze se musi prefrezovat bloky aby tam ten valec vubec šel.. a jak bys vyřešil chlazení? simson má žebra jinak než pionýr.. takže bys pořád vařil
Datum: 01. prosince 2012 21:05
 na netu je 70 cc válec 8 kanál simson
Datum: 01. prosince 2012 20:55
 od kdy má simson větší výkon než fichtl?
Datum: 01. prosince 2012 20:54
 vyšší výkon
Datum: 01. prosince 2012 20:52
 a duvod tohoto?
Datum: 01. prosince 2012 20:50
 Zdravím borci, potřeboval bych poradit jak upevnit výfuk na čz 175/ 450 delux. Pod zadními stupačkami mi je to jasný, ale lámu si hlavu s druhým úchytem na výfuku směrem k motoru. Dík za rady, popřípadě foto...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2012 17:52
 Dacan: Ten držáček je tam navařený!
Datum: 11. prosince 2012 17:52
Jméno: Dacan
IP: uživatel14790
 Dik za foto ale ještě jednu věc nechápu. Jak je uchycený ten držaček na kostru když v te trubce na kostře neni žádný závit?
Datum: 02. prosince 2012 9:57
Datum: 01. prosince 2012 19:03
 Čau draci. Mam problem s mojim naftakem omilem sem ho zadřel a novy valce (i pisty) stoji kolem 18 tisic. Nevi nekdo kde kdo v Brně dělá vybrusy? Ještě otazka jestli je tady nakej exper přes naftovy motory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 13:21
 aha  ... pulku motoru možu mět okolo 7 tisic ale budu mět určitě dost nalitany.. do patku by sem měl vědět jaky to tlaky a potom se domluvim na ceně jinyho motoru jestli budu chcet
Datum: 02. prosince 2012 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 Prodej to dokud je motor vcelku ať se trápí někdo jinej.... To nebude jen o výbrusu....
Datum: 01. prosince 2012 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 Dvoutaktní Ligier-motor nezjistitelný,papírově sachs 50,realita??
Datum: 01. prosince 2012 19:47
 tyhle prditka sem videl kolem 60tis... takže za 20tis ses na to mel vykaslat.. dalo se cekat ze to bude srot za ty prachy.... je pravda ze nekdy se da slusny stav koupit za levno.. ale to je jen pripad kdyz uz to nekomu jen prekazi a nevyuziva to.. jinak ne.
Datum: 01. prosince 2012 19:15
 stando co to měl za mopedauto? značku typ?
Datum: 01. prosince 2012 19:05
 no čekam jstli nakej blbec jako ja to koupi a bude si s tim hrat kupoval sem to jenom kvuli temu aby sem si mohl hrat ale toto je moc!
Datum: 01. prosince 2012 19:03
 Aha...prodat...a říct si, že za ty prachy je to dobrá zkušenost...
Datum: 01. prosince 2012 18:56
 už je na prodej 2 zajemci byli no ale jak četli cenu tak už sem nic od nich nečet
Datum: 01. prosince 2012 18:56
 koupil sem to za 20 s rozmalcenym čelnim sklem a bez zrcatka jak sem s tim dolej dom tak sem litoval teho že sem to kupoval brzdily jenom předni kola zadni občas jedno, ručka nejela zadni naprava no to byla hruza v jakym byla stavu ram motoru o tom ani nemluvim ten byl natřenej aby se neřeklo že je to ve špatnym stavu... vele na ložiskach v zadnich kolech ve předu na prave straně vule na řizeni zasrana brzdici pumpa baterka v kufru litala tam v zatačkach jako špina v hrnci špatny koleno děravej vyfuk na chladiči.. tekl olej z motoru z převodovky když sem přejel přes diru ve 40 myslel sem že sem tam nechal pul auta ale na rychlost sem si nestěžoval kolem tech 75-85 to jelo ještě byl dopi*enej zadni variator no neco s toho sem musel koupit neco s toho sem dělal sam no jestli bude chcet muj syn mopedauto tak mu rači budu platit pokuty za řizeni osobaku v 15 neš do toho cpat měsične přes 10 tisic
Datum: 01. prosince 2012 18:53
 koukal jsem na inzerci co ty moped auta stojí... a to jsou teda pálky.. za tu cenu seženeš normální jeté auto
Datum: 01. prosince 2012 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel14789
 Prodat nepojízdné... Nic neopravovat....utopíš v to pade....Mluvim z vlastní zkušenosti... Brácha taky v 15 letech blbnul s koupí moped auta...dohromady to najelo tak 300km,opravy a přestavby cca 30 tisíc(výroba nových hřídelí do převodovky-origo nesehnatelné,přestavba elektroniky na dostupný součástky,výměna shnilého rámu,výměna variátoru...) ,pak ještě mrda na papírech a po "vyčištění papírů" tu mrdku prodal za 15000,- a byl rád protože už to zase začalo bejt rozesraný....prvotně koupil dvě za cenu jednoho-druhý na díly....a to shořelo....
Datum: 01. prosince 2012 16:57
 Podíval bych se co s tim je...jestli to jde na jeden válec a na druhej to hulí tak to asi bude zapečený...
Datum: 01. prosince 2012 14:13
 ve vašim připadě jak byste pokračovali vy?
Datum: 01. prosince 2012 14:10
 ono to má snahu ale jenom na jeden valec kouři to bilo/šedě shodil by sem hlavu a by sem se podival ale musel by sem koupit novy těsněni ktery stoji 2000,-
Datum: 01. prosince 2012 13:47
 Nebo tu motorku prodat a koupit auto...
Datum: 01. prosince 2012 13:40
 no trubo asi je problém někde jinde než v množství oleje.pokud jsi tam dal to co tam má být.mohl zůstat viset redukční ventil na olejovém čerpadle.každopádně najít příčinu,vyřešit a potom dělat go motoru
Datum: 01. prosince 2012 13:39
 no asi sundam motor auto hodim ven a rozdělam to naštěsti to trubo nema  oleje tam ma byt podle manualu 1,5l
Datum: 01. prosince 2012 13:36
 přesně jak říká kolečko,nejdřív jde do kopru to co je na kluzných ložiskách,tj klika,vačka a turbo.kolik tam má být oleje?
Datum: 01. prosince 2012 13:34
 takova mala KU*VA Lombardini pos*any mopedauto koupil sem to před letnima prazdninama a najel sem s tim 100km lituju teho že sem to koupil!
Datum: 01. prosince 2012 13:30
 Skoro bych se bál jak na tom bude klika a vačky...
Datum: 01. prosince 2012 13:30
 na čem
Datum: 01. prosince 2012 13:27
 oleje*
Datum: 01. prosince 2012 13:25
 v navodu je napsany 1,5L tak sem tam nalil jednu a pul flašky a ja magor sem věřil knišce tak sem se nedival jestli je tam dost oleje kontrolka asi nejela nebo je rozbita a po 5 minutach bubac začelo to ječet jako kdyby sem sundal koleno a zhdechlo
Datum: 01. prosince 2012 13:25
 jak jsi mohl omylem zadřít nafťáka?
Datum: 01. prosince 2012 13:09
 Zdravim draci mam dotaz jak je karter a vnem je ulozena klika mam jak kdyby v tom kartru korozi jako ze ulomky otrepi a dulky vadi to ? potom mam jeste jedny kartry ale tam zas jsou strasne lehne vsunout loziska na kliku bez zakrivani nebo vtloukani proste jak jsou loziska v kartrech na kliku tak tam dam loziska bez problemu to jsou asi kartry uz k nicemu ze nebo poradte jak by sli opravit diky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:49
 Zdravim uz to mam vyresenou akorat nevite kde sehnat prevodovku rychlou do fichtla diky .
Datum: 29. listopadu 2012 19:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak ty ložiska pocínuj!
Datum: 29. listopadu 2012 19:29
 to nevým kde by jsi koupil nový kartery- občas se nekde objevý na inzerci nepoužitý original kartery z uloženky, ale jsou pekelně drahy... lepsi koupit nejakej kloudnej motor, kterej jezdil a risknout, že bude mit ty kartery aj zevnitr dobrý kdyz jsou i z venku... Nejlip sehnat přes známý, ale jinak aukro, motoinzerce- sekce nahr díly atd...
Datum: 29. listopadu 2012 12:52
 Je to prave hodne z oxidovane skusim to stim dulcikem. jo a kde bych zakoupil nove kartry muzes mi poradit a poslad kdyztak odkaz diky .
Datum: 29. listopadu 2012 12:46
 o tehc prvních karteru. zalezi jak moc to tam je znicene. rozpulit motor, vycistit vsechno , vymenit loziska- když ten prostor bude jenom jakoby dulkovatej, tak to extra nicemu nevadi. Hlavne vymíst ulomky atd... A ty druhy kartery- s tím bch se taky neprdel- kup NOVÝ LOŽISKO a zkus to tam dát a když to pujde bez nahrejvani taky, tak vem dulcik a jemne kolem toho loziska udelej rovnomerne nekolik dolicku, aby tam to lozisko pekne zvostalo- enni to ideální řešení ale taky to funguje...  a nebo lepidlo- LOCTIDE ATD...
Datum: 29. listopadu 2012 12:43
 Zdar. Jaký je na jawa 21 pístní čep. 10 nebo 14 ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 19:45
 Děkuji
Datum: 26. listopadu 2012 19:45
 14,1,,,rovnych 14,00 ma babetta
Datum: 26. listopadu 2012 18:58
|



|