|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus draci mensi dotaz jak mam sundat pisti cep na jawe 21 kdyz nemam stahovak nicim to nejde dik za rady jawe zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 13:59
 jak píše monty, kus závitovky, pár matek, podložek a buď kus trubky do který se čep volně vleze, nebo kus vyvrtaný dřevěnáho špalíku (nutný pouze při demontáži)
Datum: 28. července 2012 13:59
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 Monty to tam musí bejt i nejaká trubka aby do ní mohl ten píst vilíst ne ?
Datum: 28. července 2012 12:16
 šroub který projde dírou v pístu dost dlouhý na to abys na druhou stranu dal podložku a matku a utahuj, pístní čep půjde pomalu ven
Datum: 28. července 2012 11:23
 Vyrob si stahovák...stejně ho asi budeš do budoucna potřebovat...
Datum: 28. července 2012 9:24
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Když budu nahřívat karter abych narazil kliku do ložiska a už mám dané druhé gufero jak je ozubene kolečko nebude mu to vadit ? Gufero musi byt stavene i na nakou teplotu ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:19
 no.... ja to uprimne takjy jednou dělal ale horkovzduškou.. dával sme si na to pozor a je to OK
Datum: 27. července 2012 19:19
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj, skládám motor, a kdyz davam NOVOU kliku do loziska prez sroubek a hromadu podlozek tak samozrejme sroubek se ukroutil v klice.. Do ted nechápu jak ale podarilo se mi sroubek v klice odvrtat takřka přesně a prořezat závit.. Ted nastává otázka.. Pokud se mi podari vyrazit kliku pred drevo ven ( ted to nejde ani zahov.. ) jak ji dostat na misto do loziska ? jestli Fest nahřát karter a pak to tam co nejrychleji dát a pomoct si třeba tím šroubkem bo jak.. Prosím poradte.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 9:13
 jj, normálně jsem to nahřál pistolí a klice se tam moc nechtělo, tak jsem karter rozpálil na elektrickém ohřívači (plotna) kliku zmrazil a padla tam uplně sama, klika myslim že CKR a ložiska klasika zkl/zvl..
Datum: 27. července 2012 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Cpeš replikovou kliku do SKF ložisek? Pokud ano,tak to tam nepude....kup ložiska FAG,maj asi jinou toleranci a tam jde klika tak jak má jít....zastudena normálně suvně a zatepla jde natahnout přípravkem
Datum: 27. července 2012 8:55
 Zmrazit klikovku a nahřát ložisko...
Datum: 27. července 2012 8:04
 Čus draci potřeboval bych poradit : když mám B výbrus na 05tce tak to je kolik mm píst(38,50) ???? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Houby přesnost při výrobě...prostě dřívější označení vůle pístu ... A volnej C festovní...jednalo se tam jen o setinky....dnes už se to neřeší....jediný co tě zajímá,tak vrtání válce...
Datum: 27. července 2012 8:59
 B neni výbrus ale tolerance.. jinak řečeno přesnost při výrobě.... výbrusy jsou podlě průměru.. základ je u pio 38mm a kazdy dalsi výbrus je +0,25mm ... tedy 1. vybrus je 38.25mm ... 2. vybrus je 38.50mm
Datum: 26. července 2012 22:05
Jméno: jirka
IP: uživatel13917
 Přesně tak.
Datum: 26. července 2012 21:41
 Caute draci mam problem s volnobehem u sve jawky 250/559. Chvilku si bubla a pak zdechne. Karbec cisty stala 20 let motor po GO. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 18:47
 dikes
Datum: 26. července 2012 18:47
 Mrkni na vzduch. filtr, seřid' směs a volnoběh..... (volnoběh šteluj tím šroubkem co vede šikmo ze spodu).....A musí šlapat jak za mlada.....
Datum: 26. července 2012 18:38
 čus draci mam jawu 21 a chtel bych se zeptat na pistu mam napsany 38.23 pujde tam 38.25 podle cisla to asi vybrus nema koupil jsem ho a je pridrenej pist ted newim pujde to dikec za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 18:49
Jméno: standa
IP: uživatel14198
 To je ok,to je stejný jen jinak značený...je to 1.výbrus
Datum: 26. července 2012 18:49
 Zdar otázka pro admina a pro stejskyho. Ten polský válec jawa 21 je na nic nebo je dobrý .Stejsky ty upravujěš válce šel by i tenhle polský.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2012 13:39
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Odpovím ti stejně....na úpravu nebrat.....pro Maquee: Hele dělam co mužu,ale nezbývá mi čas,s největší pravděpodobností budu dělat tvuj válec až příští týden....možná to stihnu,ale nechci tě lakovat.....
Datum: 26. července 2012 13:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nevím jestli sem stejsky chodí, ale myslím že ten ti neupraví, pokud vím nejde totiž rozlisovat, vložka je v něm zalitá tak že jediný co upravíš je výfuk a sání do přefuků se nedostaneš, nebo aspoň ne jednoduše.
Datum: 26. července 2012 11:12
Jméno: vojta
IP: uživatel14190
Posl.aktualizace: 24. července 2012 22:31
 Zdarec DRACI. Víte někdo, jaké má číslo gufero a ložisko na kartru se spojkovou páčkou Jawa PIO 20, 21? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2012 8:40
Datum: 25. července 2012 8:40
Jméno: drak
IP: uživatel10258
Datum: 24. července 2012 21:52
 myslis takovito viko ?  tam je 6202 ložisko ..........a 15x33x7 gufero
Datum: 24. července 2012 21:42
Posl.aktualizace: 24. července 2012 10:42
 je to polský takže nic moc prej to vubec není sladěný takže to pojede ještě hůř. Dej raději jak je už psáno podemnou origo válec čssr na výbrus je to mnohem lepší.
Datum: 24. července 2012 10:42
 dostat*
Datum: 23. července 2012 23:55
  nejlepši je dat origo valec na vybrus  nebo jestli chceš s fika nakyho teho kone napiš Standovy Hrbkovy
Datum: 23. července 2012 23:52
Jméno: bzonekpetr
IP: uživatel13743
 zdravim, asi pred pul rokem sem senal repliku válce s 3kroužkovým pístem, s 40mm velikostí nultého výbrusu a zvětšenými kanálky, byl trochu upravený do objemu. teďka se chystám na vybrus a myslíte jestli by do toho byl lepší 1kroužkový píst, pač s tím 3. se to docelůa rychle zajelo a tak jako tak to mělo vetší přítlak na stěnu, takže to neslo ty nevýhody... nemáte s tím někdo zkušenosti, díky předem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:36
Jméno: bzonekpetr
IP: uživatel13743
 Jo, jedná se o Jawa Mustanga
Datum: 23. července 2012 21:36
Jméno: štěpán
IP: uživatel12743
 Zdravim,
mám 210, měnil jsem všechny ložiska a gufera jen né spodní ojniční ložisko, co je mezi ojnicí a setrvačníkem, nechtělo se mi to dělat pač na to nemám stahovák ale asi tam mám dosti velký vakl, asi 1mm do strany, možná víc - je to normální ??? mám se do toho pouštět když už jsem dělal všechny ostatní než to složim ?? 
děkuji Vám
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 22:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vůle do stran je v pořádku, dopředu nikoliv...
Datum: 23. července 2012 22:05
Jméno: Jawar
IP: uživatel12530
 Zdravím fichtlaře...mám menší problém.....pionýr mi startuje a jede jako drak  ,ale mam hrozně hlasitej motor, když přidám plyn. U žádnýho fichtla mi takhle neřval, a když jedu třeba 60 km/h a pustím plyn, tak začne strašně řinčet (je to opravdu hrozivej zvuk).....díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 16:50
 to mě taky dělá různý zvuky hučí tam ložisko za jízdy asi škrtá i primár o kartery ale neřeším to dokud to jezdí ... Až se to rosype tak udělám komplet generálku a bude.
Datum: 24. července 2012 16:50
Jméno: Jawar
IP: uživatel12530
 Hele je to taky možný  ...zkusim ho vyměnit...není to zas tak drahá investice  DÍKY
Datum: 24. července 2012 10:52
 a co primarni řetez? kdyš je moc volnej tak mlati do všeho v motoru to može byt ten zvuk mě to taky delalo pak sem koupim v kovošrote (asi novej) a uš to ani necinklo nerachotelo
Datum: 24. července 2012 0:22
 jo me to taky dělá... je to slyset pres pul vesnice.. ale jede to skvěle tak to neřešim
Datum: 23. července 2012 23:08
Jméno: Jawar
IP: uživatel12530
 Je to zapomenutej stodolák  najeto 5 300 KM  .......válec jsem měl sundanej  a ojnice včetně pístního čepu mi přišli ok :/
Datum: 23. července 2012 21:44
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Pokud je hodně zajetej tak ti v tom už se dá říct řinčí futra.
Datum: 23. července 2012 21:40
 Zdravim všechny, koupil jsem motor z jawy 350/354 a jsou na něm napasovány válce a hlavy z 350/634. Musí pro tuto úpravu být nejak předělávány kartery myslím jiný kanály a tak? Nebo tam můžu dát rovnou originály z 354?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:54
 Dej tam rovnou origo válce a hlavy z 354.........
Datum: 23. července 2012 21:54
 Zdarec jako kanec  budu zajíždět výbrus a poměr olejej zvedlou jehlu to všechno znám jen mě napadá po kolika km mám tak chladit ? cca. ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 16:58
 jako dávat přestávku ? no tak záleží kde budeš jezdit jaké budou zrovna povětrnostní podmínky atd. Tak hle přes net se blbě radí ale pokud teda hlavně rovinky tak třeba co 20 minut ....poznáš.
Datum: 23. července 2012 16:58
 panove mam Mustanga po vybrusu novy pist a dva krouzky jena se o 1 vybrus.Mam najeto 350km a kdyz jedu plnej plyn tam mi nejak cinka a chrasti v motoru.Uberu a je to ok.Jinak jede pekne.Redim 1:25 cim to muze byt?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 14:16
 Vidím to na bronzové futro na ojnici, které je vyběhané a nebo že ti třeba píst naráží do hlavy ale to by spíš mlátilo .. ložiska spíš hučí než cinkají .. ještě mě napadla klika, může mít vyběhané ojniční ložisko .. třeba to ustane uvidíš no..
Datum: 22. července 2012 14:16
 ano budu jezdit dal a uvidim.Pres zimu ch i stejne jeden motor udelat komplet GO
Datum: 22. července 2012 11:39
 tak pokud není motor po GO ale že by ložisko cinkalo mě třeba tak hučí pač sem ten motor ještě neměl půlenej jezdil bych dál a uvidíš
Datum: 22. července 2012 11:24

myslim ze 400km neni mnoho  .Sundal jsem hlavu a krouzky jsou ok valec pekne hladky.Asi to vidim na lozisko na klice .... co vy
Datum: 22. července 2012 11:05
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Joo, pokud na nim máš hodně najeto tak ti cinká vyběhaný futírko. s olejem to nemá nic společnýho si misim.
Datum: 22. července 2012 10:55
Jméno: Pan_Jawak23
IP: uživatel9564
 Taky mi to dělá musatng po výbrusu a vůbec nemužu přijit čim to je myslel sem třeba změnit olej v motoru na jiný (značku). Jinak taky mam okolo 350 - 400 kilaku .Ale řek bych že ted už to přestává dělat. a ředim 1:30.
Datum: 21. července 2012 20:42
Posl.aktualizace: 21. července 2012 20:31
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Co ty loziška zakrytý? kam je chce dát? na kliku :-O ?
Datum: 21. července 2012 20:31
 Nebrat ! a podle foto to ani klika CKR není raději kup novou klikovku tady na fichtlkrámku na jehlách nebo nech repasovat starou klikovku s tím že tady koupíš jen ojnici CKR samozřejmě na jehlách.
Datum: 21. července 2012 11:48
 hlava, válec - Almot, že by parodie na Almet  Jinak jsem myslel, že C.K.R. dělá jenom ojnice a né celý kliky?
Datum: 20. července 2012 22:45
 tohle bych nechtěl ani zadarmo a oni tady za to chtěj 2000.To jo pěkně nasra* přesně jak píše standa když udělaš GO jak tady píše a pořádně zajedeš tak ti fekál bude lítat 75 s 13 zubým sekundárem
Datum: 20. července 2012 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel14170
 Ne,nejhorší polský díly z aukra za nehoráznou cenu....v polsku se to prodává asi za 800,-....kvalita za 4....nebrat...doporučuju repasovat starou kliku která nemá projetý hřídele a dát na výbrus nepoškozenej českej válec,koupit obyč ložiska,vyčistit karburátor a koupit novej vzduchovej filtr....výsledek GO o 200% lepší a cena poloviční....polský šmejdy nebrat....
Datum: 20. července 2012 20:26
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 zdravim, chtěl sem se zeptat jestli je možné že po GO motoru přesněji z mustanga po new ložiskách guferách, futírkách v klice atd. může jet trochu líněji, než když je zajetý, válec hlava píst(3.kroužkáč) atd je nová OD Jiřího Hubáčka který je prodává na Bazoši, jako 40mm vrtání upravené sady http://motorky.bazos.cz/inzerat/16667882/Hlava-valec-pist-Jawa-50-NOVE-KOMPLET.php , ale je divný že sem ho měl před GO motoru asi 75km, a od horní úvrati, kousek od konce válc kde se dává hlava je takový hmatatelný schůdek, od asi 3mm čísti ketrá není 'zajetá' kam ty kroužky už nedosáhnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2012 11:16
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Tak sem dal inou jehlu protože byla trochu zvohlá, byla i na špatným zářezú, ten schůdek jsem zjistil že muj bratránek si s tím hrál(nejspíš to i nastartoval) a držel to jakou dobu v otáčká nebo s tím jakou dobu prostě blbnul, muselo mu to trvat hodne dlouho, vcera sem se to dozvedel co prijeli... takze tedka to jezdi o mnoho líp, no v podstatě dobře, tak jak by to mělo být když je motor po go, a silnější objem válce, válec má domluvený výbrus, a radu že by tam měl být 2kroužkový píst tak uvidím...
Datum: 20. července 2012 11:16
Jméno: standa
IP: uživatel14167
 Almot jsou ty válce,který maj už symetrický šachty kanálů,má to údajně být top quality,ale je to furt ten a samej blbě udělanej šmejd,jen už aspoň válec navazuje na motor  Jestli se ti zdá,že to nejede,tak se ti to nezdá,polský válce jedou míň jak českej 1.výbrus....
Datum: 20. července 2012 6:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Almot, co to sakra je? Čínská parodie na Almet?
Datum: 19. července 2012 23:16
 *možný
Datum: 19. července 2012 22:49
 mozna to je že je to línější... ale ten schudek... já mám na fichtlovi 0 vybrus, ma anjeto 7 500 a to ten tachometr nekdy určite enfungoval, a ten schudek je neznatelnej
Datum: 19. července 2012 22:48
 zdar draci potřeboval bych poradit jak co nejlíp a nejrychleji zajet válec , moc dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2012 21:16
 nájezd by měl být kolem 1500km... takže když budeš jezdit 100km kazdy den tak to mas za 2 tydny zajeté
Datum: 19. července 2012 21:16
 Nejrychleji, ale napytel to zajedeš tak, že to budeš furt držet na plném a až se to začne přidírat, vymáčkneš na několikset metrů spojku a zas furt dokola, Motor ale nebude mít žádný spodek, takže sis ani výbrus dělat nemusel
Datum: 19. července 2012 15:15
 Jezdit se da aj kdyš to netočiš do otaček nekdy si to skus je to 2x lepši neš ho pořad točit do plnych
Datum: 19. července 2012 12:17
 Pořadne temu maš ja sem temu mojemu daval na začatku 1:25 potom sem pomali daval min a netoč to do velkch otaček najed si tak 200km a jezdi
Datum: 19. července 2012 12:16
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 čau kluci můžu vyvařit hlavu v octu ? nebo jak jí mám vyčistit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2012 15:05
Jméno: Přema
IP: uživatel14097
 Myslím že mužeš ale nevím co by ti to pomohlo protože to asi nepustí. Zkus spiš takový přípraven na odstranění karbonu, koupíš ho v téměř každé mototechně...
Datum: 17. července 2012 15:05
|



|