|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar mam na pinckovi novy vybrus a kdyz motor nakopnu chvili bezi a po cca 2 min se zacne dusit a piskaji krouzky a chcipne.Necham vychladnout a to same.Ani se se mnou nerozjede.Benzin do 12l 0.5l oleje (1:25) co s tim?Spatny tesny vybru ci co?dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 9:40
 Ježiš co tu tu píšete za chujoviny ?? když je fichtl po výbrusu tak musíte dávat 1:20 olej to je nejlepší hlavně olej pro 2T žádnej zadarmo hajzl, takže do 5x litru to máš nějakých přepočtu 250ml oleje..... což asi ten fichtl ve vaším případě nezažil
Datum: 30. června 2012 9:40
 Reminder ty taky píšeš volovinu na 25dílů benzínu 1 díl oleje ..... bys jezdil na olej
Datum: 30. června 2012 7:36
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Marku, napsal si volovinu! Při zajíždění se mísí 1:25, i 1:30 to zkousne... na 1 díl benzínu 25, (30) dílů oleje....
Datum: 30. června 2012 0:03
Jméno: Marek
IP: uživatel1008
 Ahoj, myslím, že tam dáváš málo oleje, na zajetí dávej více, já dával 1:50. Zajížděl jsem pomalu, nepřesáhl jsem 50 km/h.
Datum: 29. června 2012 23:25
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13956
 Zdarec, může způsobovat otočený píst nadměrnou spotřebu paliva? Jedná se o válec ČZ 125T (momentálně mám píst zámkama k výfukovým kanálkům...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 16:44
 Fichtl s otočeným pístem jezdí normálně, jen to žere kroužky...
Datum: 30. června 2012 16:44
 ČAU,TO BY TI VUBEC NEJELO
Datum: 30. června 2012 9:21
 Čau draci měnil sem gufera na klice a s klikou jde docela hodně těžko točit sedne si to?Velikost jsem objedlal správnou.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 13:40
 Ty gufera se nesmí dotknout ložisek. Podle mě jsi je zatlačil moc hluboko a teď dřou o ložiska, což je špatně. Jestli si nejsi stopro jistý že se nedotýkají, tak je vydělej a kup ještě jednou nové a zatlačuj je opatrně, gufera mají být správně zatlačené v jedné rovině s tím hliníkovým uložením.
Datum: 29. června 2012 13:40
 srry blbě jsem četl..  myslel jsem, že si měnil ložiska... v tom případě je vše OK...
Datum: 29. června 2012 13:37
Jméno: o
IP: uživatel13045
 Kdyby se to točilo volně tak by netěsnily, mázni je olejem a to se jízdou zajede...
Datum: 29. června 2012 12:55
 buď si ty ložiska špatně usadil, nebo si hnul s klikou (teďka bude na koncích házet více). Tipuju spíše druhou variantu s tím, že si půlil šroubovákem a klikovku dostával ven kladivem
Datum: 29. června 2012 12:50
 Zdravím.Mám dotaz spíše asi na Sesu, ale třeba někdo bude vědět. Mám jawu Dandy 125 s kitem na 150ccm. A potřebuji rozvodový řetěz .Našel jsem tu tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozvodovy_retez_d125222.html ale nevím jestli mi bude na můj motor CPI pasovat..Není na něj napsáno na který motor je jestli na toho lifana nebo na cpi..Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 0:04
 v pohodě draku  , usuzuju čistě z logicky věci, že se to vyrábělo všecko stejný  , taky mám CPIčko a ten řetěz by tam měl pasovat, i když jsem si koupil trochu levnější verzi tohoto  (označení myslím ČZ 426) a ten pasuje například i na 350tky jawky a jiné stroje
Datum: 29. června 2012 0:04
 Taky jsem si to myslel, ale víš to jistě? Já Né že bych ti nevěřil ale přece jenom nerad bych to dones domů a bylo to jinak..  Nic proti draku..
Datum: 28. června 2012 23:29
 ty řetězy by měly být stejné na oba motory
Datum: 28. června 2012 23:21
Jméno: Tsunami
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Chtel jsem se zeptat. Zda nevíte kde se zabývají predeláváním motorů jawy 21 aby byl výkonější (větší rychlost) nebo štvrtý převodový stupeň . Na rovine to jede v pohode 60km/h a cítím ze by to jelo i víc ale chybí tomu 4 převodoví stupen  Slyšel jsem že se tím zabývají někde u Jíčíněvse nebo přímo v Jíčíně vsi. Tak právě kontakt. Či někoho jiného kdo se tím zabývá. Dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel14047
 Hele viděl jsem tu sestavu na fotce a nepřišlo mi to nijak extrémně slabý...
Datum: 29. června 2012 19:11
 5-kvalt musí být ty kolca tak miniaturní, že po sezóně může člověk kupovat převodovku znova... 4q se dělaly i jako dobový tuning... měl to udělaný táta od kámoše v mustangu, ale bohužel je mustang i papíry o úpravě zřejmě pryč
Datum: 29. června 2012 13:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zkusil bych napsat Vl. Mužákovi, ten by ti dal bližší info. Nebo byl k mání 5-kvalt do origo karterů kolem 20k kč.
Datum: 29. června 2012 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel14044
 4 kvaltový bloky se daj sehnat,myslim že stojí 15000-20000,- ale kontakt nemam....
Datum: 29. června 2012 11:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 4. stupeň bude pravděpodobně taky přímý záběr (1:1), takže si v maximálce nepomůžeš...
Datum: 29. června 2012 0:12
 Ano přímo v Jičíněvsi dělá to pan Jiří Havelka
http://vybrusyvalcuhavelka.firemni-web.cz/nova-stranka-102505/
Taky tam musím časem zajet mám doma válec na mustanga na výbrus a navíc to k němu nemám ani nějak daleko
Datum: 28. června 2012 22:50
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, na pinckovi mi pořád odkapává spálený olej z místa, kde se hlava tiskne k válci... po nastartování je vidět, jak v těch místech ten šmír jakoby probublává... vyřeší to těsnící kroužek? Brusná pasta nepomohla... A nezmění kroužek kompresi? Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 20:20
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 já tám mám kroužek vystříhnutej z plechovky od piva a funguje bezproblému
Datum: 28. června 2012 20:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Brusná pasta pomůže, ale musíš to udělat správně...
Datum: 28. června 2012 19:56
 mám dotaz ohledně Babety typu 207 sháním na tento typ Válec, ale nikde ho nevidím na můj typ, všude jen vidím na 210 a jiné.. Takže myslíte že bude pasovat na mou 207 válec co má v označení typ 210? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:04
 dr.house: tak n amojí 207 válec z 210 nepasuje... viz to co sem popsal...
Datum: 29. června 2012 21:04
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
Datum: 28. června 2012 23:55
 nejsem si jist jak je to s výfukovým kolenem asi taky bude potřebovat předělat, já mám celý jiný výfuk
Datum: 28. června 2012 23:21
 O tom držáku už jsem taky slyšel, někdo píše že vadí někdo že ne, já osobně jsem asi před týdnem na mojí 207ku zkoušel jestli pasuje válec z 210 a mě pasuje bez problémů, nad posledním žebrem bylo alespoň 5mm, mám poslední typ 207.500 .když vyřešíš přírubu ke karburátoru můžeš ho použít, ale jestli válec 210 tak i hlavu
Datum: 28. června 2012 23:19
 twn válec je jiný  ... má taky jinou přírubu pro koleno ke karburátoru a a taky má vyžší žebra a bude mu zavazet držák indučky.
Datum: 28. června 2012 19:11
 jo bude bez problemu všechno je to stejny
Datum: 28. června 2012 17:34
Jméno: onome
IP: uživatel10514
 cau draci, píst se dává šipkou dolu nebo nahoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 13:29
Jméno: Marlboro
IP: uživatel12345
 šipka by měla jít k výfukovému kanálu, za předpokladu že kolíček zámku prvního kroužku bude směřovat do kanálu sacího - stává se totiž že občas někdo šipku narazí na opačnou stranu
Datum: 30. června 2012 13:29
Jméno: dd
IP: uživatel13045
 k výfuku, na všem..
Datum: 28. června 2012 15:33
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 prostě tak aby zámky nechodily přes kanály..
Datum: 28. června 2012 14:51
 Vždy k vyfuku  a nebo kdyš nenajdeš šipku tak zamkem ke karbecu jestli se nepletu
Datum: 28. června 2012 14:08
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Dolů
Datum: 28. června 2012 12:32
Jméno: Tsunami
IP: uživatel13482
 Slišel jsem taky že to dělaj v Jičiněvsi. Nevíte kontakt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 8:45
 Kontakt na Kurvy? 158
Datum: 28. června 2012 8:45
 Standa zabil
Datum: 27. června 2012 14:02
Jméno: standa
IP: uživatel14032
 Dělaj to na celym světě,jinak by nás nebylo 7 miliard..... až budeš velkej tak to taky budeš dělat.....
Datum: 27. června 2012 12:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 možná by to chtělo napsat co tam dělaj
Datum: 27. června 2012 11:18
 cau co budu potřebovat za všechny komplet stahováky a pomucky k rozebrání motoru čezety 125 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 22:04
 Tak nějak...nebo to můžeš vytlačit ze strany od zapalování, to je defakto jedno...
Datum: 27. června 2012 22:04
 a tou vlastne musim mít všechno sundaní i zapalování s rotorem na druhý strane a z tí strany kde je spojka dat ten stahovák a zašroubovat ty šrouby do karteru tim velkim sřoubem utahovat na hřídeli ty kliki a ona vipadne druhou stranou je to tak ?
Datum: 27. června 2012 19:27
 Si to oměř na motoru, to máš jednodušší. Prostě do nějaké podobné desky vyvrtáš velikou díru, tak 18mm cca, nad ní navaříš matku a seženeš si k tomu nějakej pěknej šroub, mam tam M16 s jemnym závitem, může být i jinej, tenhle jsem našel v bedně tak jsem ho použil. Pak si oměříš díry pro přišroubování spojkového víka tak, že když bys pak takhle přišrouboval ten stahovák, tak ti šroub vyjde přímo proti klice, a ty jí utahovánim toho šroubu vytlačíš z karterů.
Datum: 27. června 2012 7:38
 nemohl by si mi sme dát prosimte náky rozmery tvího stahováku na kartery a co to tam maš za šroub , ten si přivařil přesne do prostřed ? díky
Datum: 27. června 2012 7:00
Datum: 26. června 2012 21:53
 proswimte jak ho mám vyrobit ? dík , a daš mi odkaz na ten stahovák rotoru dík
Datum: 26. června 2012 21:41
 Vytlačovák pístního čepu, univerzální dvoj nebo trojramenný stahovák na primární kolečko, a pak si vyrobíš rozlisovák na kartery. Ještě teda stahovák na rotor by to chtělo...
Datum: 26. června 2012 20:55
 Ahoj Draci, nemá někdo kontakt na výbrusy válců ve Strakonicích? předem moc děkuji.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:20
 Já jsem od Mariánských Lázní, a byly mě doporučené strakonice, nebyl by problém to tam dovézt a nebo poslat,,,,, ale k té otázce co mám za moto, je to Babetta 207 a chci jí dát do původního stavu, protože je od nova v rodině, mám k ní určitý vztah a je to zatím bez výbrusu...origo...a už to nějak netahne a nechci kupovat žádnou,,,chinu, nebo Maďarsko atd. proto od někoho solidního výbrus,píst,kroužky, čep..... a moc a moc bych byl rád za kontakt.....a díky...Petra kováře znám,ale jenom s televize....jestli je to on motokrosař...
Datum: 30. června 2012 14:20
 ČAU MAM ,ZNAŠ PANA KOVÁŘE ,TÁTU OD PETRA KOVÁŘE,ZÁLEŽÍ NA TOM CO MÁŠ ZA MOTO
Datum: 30. června 2012 9:25
 Přátelé mám na Mustangu nově výbrus a budu zajíždět.Jak mi doporučíte co nejlépe motor zajet?Kolik mám řeďit benzín,jak stroj honit,kolik km mám zajíždět než bude stroj připraven k plnému výkonu  díky za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:40
 Křoviňák, sekačka, simson, varina, motorovka jsou něco jinýho protože mají horní jehličkové ložisko narozdíl od pionýra, který má bronzové pouzdro a proto se maže víc !! Do pionýra max 1:40 to je horní hranice .. dál bych nešel .. k dotazu: zajížděl bych zhruba 500 km, jehla na třetí zářez, samozřejmost je čistý karburátor a vzduchový filtr .. zezačátku snažit se jezdit v jednom a kopcům se vyhýbat, a dávat přestávky, poměr 1:25 ..
Datum: 26. června 2012 12:40
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 do 2taktů např. do sekačky do křovŇáku taky leju 1:50
Datum: 26. června 2012 11:55
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 did by to jezdilo pomalu na olej kdyz je 1:30
Datum: 26. června 2012 11:52
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo to je divný že to řiká expert že 1:50 a mý kámoši taky jezdí na 1:50 a eště se nám nezadřel a jede jako novej
Datum: 26. června 2012 11:50
 to je blbost když v manualu je pásno normál 1:30 a záběh 1:25, 1:40 UŽ JE HOROZNĚ MÁLO OLEJE. !!!! VYPRDNĚTE SE NA TO KDO CO ŘÍKAL ŘIDTE SE PODLE MANUÁLU A JE TO .
Datum: 26. června 2012 11:27
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 hele nechci vám do toho kecat ale ja mam pionýra a eště sem nedelal výbrus a jezdim na olej s benzínem 1:50 A JEDEN ZNÁMEJ OPRAVOVAL PIONÝRY A ŘIKAL MI ŽE MU TAM NĚKDO PŘIVEZ PIO. ŽE MU NEJEDE A SKOUŠEL VŠECHNO MOŽNÝ A NAKONEC TAM DAL JINEJ BENZÝN 1:50 A JELO TO .
Datum: 26. června 2012 9:15
 5stovkovej výbrus stačí zajet 50km a to tak že dáš víc oleje a zbytečně to nepřetáčíš
Datum: 25. června 2012 22:33
 Stači 1:33 v záběhu,já tak jezdím a ještě sem nezadřel..
Datum: 25. června 2012 21:48
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 pionýr 1:40 seš jasnej zadřeš, pio má jezdit v záběhu 1:20 -25, po záběhu 1:30 -33 snese i 1:40 ale , bronz už naříká
Datum: 25. června 2012 21:44
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Podle mě je to 1:25 moc protože to nestíhá spalovat a moc to dýmí. Já bych ředil 1:33-1:40. To 1:40 by bylo asi nejlepší.
Datum: 25. června 2012 21:38
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj, palivo 1:25 -20 dle uvážení  , jehla 3 z vrchu, první nádrž lechtat plyn, časté zastávky na vychladnutí, roviny, další nádrže nepřetáčet, nepodtáčet motor, nebrzdit motorem, přestávky,
záleží jak těsný máš výbrus...kolika kruhový píst ... alespoň dodržovat pět nádrží, pak naložit, měnit často otáčky, ale pořád 1:25 cca po 7 nádrži to musí letět, musíš to cítit jak se motor povoluje a podle toho jezdit... jakmile ucítíš že se motor utahuje tak zastavit, nechat vychladnout .. tak to robím já a v poho .... snad jsem na nic nezapoměl ....
Datum: 25. června 2012 21:26
 Ředit asi 1:25 nebo 1:33 jezdit pomalu,nikam to nehnat a jezdit po rovinách na trojku ať se píst přizpůsobí válci zajíždět asi 500 km(udáváno v příručce)
Datum: 25. června 2012 21:21
 Zdeavím všechny fichtláky. mám problém se zatesnenim hlava-válec porad podfukuje poskozeni stycnych ploch není výrazné dotahuji křížem podložky mám a závity dost dlouhé lapovat jsem to skoušel a nepomohlo hermetik jsem taky skoušel ale 30 kilometru a bylo po něm no už nevi mco s tím jsem bezradný :-/ moc děkuju za jakekoliv rady.. jezdím s tím do školy a jak to jede a hřeje se to no prote nic jineho tomu neni uz jsem skusil vše, fichtlum zdar!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zkus tam dat těsnění je to takový plechový kroužek to by mělo pomoct
Datum: 25. června 2012 21:58
 dekuju hosi hlavne za odkaz aspon vim ze mam shánet pastu a nepiplat se s tim tak nejak kutilsky  as to budu kupovat koupím hrubou a jemnou tu strední bych vysadil protoze hliník je hodne poddajný a ta jemná ho sama po chvilce prace zarovná  opravdu dekuju za rady aspon vim kam se priste obrátit
Datum: 24. června 2012 22:38
 Jde to i silichromem + kapka oleje... Ale je to na dýl než s tou pastou na ventily.
Datum: 24. června 2012 22:32
Datum: 24. června 2012 22:06
 Tak jim naser a kup to jinde, já kupuju 65kč za krabičku
Datum: 24. června 2012 22:04
 ale ta cena.. chteli po me 500  (( no uvidim kdyztak ohnu tatku  on na to mtaky rajtoval tak rad prispeje si myslim tak dik zatim.. nech to jezdí! já se v tom pohrabu s ksusim to sehnat tu pastu
Datum: 24. června 2012 21:27
 No takle bych to asi nedělal. Koupí se zabrušovací pasta na ventily v mototechně, dvě pixly - jemný a hrubý druh. Tim hrubym to zbrousíš tak nějak do roviny, pak vyčistíš, a jemnym druhem to dopasuješ na přesno...
Datum: 24. června 2012 21:24
 No a jakým zpusobem ja to delam ze tam jemne spony s flexi s olejem na hlavu a trosku na valec dam to na sebe a kroutim je to dobře?..
Datum: 24. června 2012 21:18
 Víc zabrousit, to by bylo aby to netěsnilo...
Datum: 24. června 2012 21:11
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz: potreboval by som vedieť, ako je to vlastne so zábehom po výbruse a GO motora. Niektorí hovoria, že stačí zabiehať 300km, iní, že 500km a niektorí zase tvrdia, že 1000km. Takže teraz fakt neviem, môžete mi poradiť, minimálne kolko kilometrov treba skutočne zabiehať? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 22:41
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ted jsem se díval do knížky a píšou tam že minimálně 600km to chce šetřit a jezdit sám a poté můžeme jezdit ve 2 ale pořád to šetřit a dávat víc oleje dokud nenajezdíme 1 500km
Datum: 24. června 2012 22:41
Jméno: markis
IP: uživatel5626
 se podívej do knížky
Datum: 24. června 2012 14:02
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz: mám na jawe 20 robenú kompletnú GO motora, taktiež aj výbrus a teraz som od výbrusu najazdil 80km a motor sa stále prehnane prehrieva. Neviete mi povedať, cca kolko kilometrov to ešte potrvá kým to prestane? A minimalne kolko kilometrov treba zabiehať?motor? Prosím poradte, dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 20:35
 premysl: blbost jsi ty.. aspon si precti manuál  .. 500km stací když je výbrus volnější.. a samosrejmě čím horší kvalita oleje tak tím rychleji zajedeš a naopak čím lepší olej tím déle zajíždíš... M2T for ever
Datum: 24. června 2012 20:35
 Když tomu budeš furt hulit a jak se to začne přidírat vymáčkneš spojku a necháš nekolik set metru dojet a vychladnout a pak pořád dokola, tak to zaběhneš během pár set km, ale nebude to mít žádný spodek...
Datum: 24. června 2012 19:28
 někde tu již psal standa že stačí 500km když tomu dáváš přestávky a příliž to nevytáčíš 1500km je blbost
Datum: 24. června 2012 12:07
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Neviem, ci myslim to, co ty, ale benzin riedim tak 1:27 - 1:30 a ihla je myslim na druhom zareze od spodu. A fakt to treba až tolko zabiehat? Ja som počul, že stačí tak 300km
Datum: 24. června 2012 0:22
 motor se zabíhá kolem 1500 km  takze 80km je fak málo.. a na kolik otáček si nastavil směs a na který zářez si dal jehlu?
Datum: 23. června 2012 23:28
 cau cim muže bejt na mustangovi když se rozjíždím na jedničku uš mám víc otáček a najednou to přestane táhnout zpomaluje to to samí na dvojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 9:17
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 eště kdyby nahodou skusit vyčist lauf neš rošteluješ celou karburaci....
Datum: 24. června 2012 9:17
Jméno: josef
IP: uživatel13057
 vyčistit trisky vyfokat karbec a skusit i vyčistit pal kohout....vyber si to v nejednoduším pořadí
Datum: 24. června 2012 9:12
 mam skusit zvíšit hladinu ? nebo jinej zářez na jehle
Datum: 24. června 2012 7:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nedotýkající benzín...
Datum: 23. června 2012 23:59
 Zdar draci. Jde o Jawa Dandy 125 Dneska mi přišel píst od chlápka z opravy a mám v něm díru skrz na skrz a je prasklý..Kde ho mám sehnat? Nevíte někdo? Už dlouho procházím díly na Dandynu a nikde nic takového..Je to ten motor s litinovým válcem..Je ten válec nějak označen pod nějakým číslem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 16:05
 Tak když si ten píst měl v opravně nebo co tu píšeš tak by musel bejt opravenej a pokud ti to někdo zníčil tak to reklamuj
Datum: 24. června 2012 16:05
Jméno: Richard.Soltis
IP: uživatel13462
 Já jsem po roce zjistil, že ta motorká má ten kit na 150ccm Mě bylo divný že si to cbr 125 dám a novější motorky..Mám nakonec litinovej válec a píst jsem taky našel tak snad ok..Ale tohle po roce zjistit, no hanba mi
Datum: 23. června 2012 14:36
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 kamo tak to asi ani neseženes, taky jsem me l dandynu a dily sem nesehnal,, nejkepsi prodat to a bude
Datum: 22. června 2012 18:18
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čus draci za nedlouho budu dávat do kupy motor z čž 175 hranatý tak bych potřeboval poradit jak to mám utěsnit,jak to děláte vy,Bud dám jenom tmel a nebo udělám papírový těsnění+ tmel.Tak nevím zas mám strach když dám jenom tmel tak aby nešla potom převodovky ztěžka a zas abych nedal těsnění a nezjistil že hlavní hřídel a předlohová budou mít velkou Axiální vůli.A na co si mám dát pozor při skládání.Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 11:41
 udělal jsem si papírový těsnění z hodně tenkého papíru už nevím kolik přesně a jsem spokojen motor ze spoda úplně suchý
Datum: 22. června 2012 11:41
Jméno: Wet
IP: uživatel13529
 Tak tak se silikonem je to skoro kov na kov akorat to vyplni mezerky..
Datum: 22. června 2012 7:50
 No...tmel podle mě udělá tak desetinku...zjistil si co vlastně drhne? Jestli předloha nebo hlavní hřídel?
Datum: 21. června 2012 22:36
 to jsme dělal přesně řadí to pěkně ale musel sjem to nepatrně povoli aby to mělo v§li poněvač se to točilo ztuha,tak i tak ten tmel tam udělá nějakou vůli ne?
Datum: 21. června 2012 22:29
 Dávam jenom tmel, pokud se nepletu tak origo tam byl taky jenom tmel. Převodovku si slož nanečisto do karterů, kartery k sobě stáhni na dva šrouby, a zkus jestli se to dobře točí a jestli to dobře řadí.
Datum: 21. června 2012 22:27
Jméno: Pavel
IP: uživatel10333
 čus , mám dotaz co je špatně když mi pionýr chytá krásně za studena ale za tepla ne , díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2012 15:56
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 špatná tepelná hodnota svíčky
Datum: 21. června 2012 15:56
 Zkus ho zatepla naklonit na pravou stranu to pomáhá při teplých startech
Datum: 21. června 2012 15:16
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci, je tu někdo kdo přesedlal z dvoukroužáku na tříkroužák? Chci si koupit nějaký komplet po výbrusu a na aukru je toho tuny, ale všechno tříkroužáky.. Teď mám dvou a jsem spokojený.. 
Co myslíte? Jaké změny pocítím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 17:23
 Nekopíruju Stejskalovi válce,dělám si svoje....dělám svůj cestovní válec s výfukovym kanálem ve tvaru "hříbku"+úprava hlavy na 60ccm... ve vrtání 41mm by tento válec vyšel s jednokroužkovým pístem na +/- 1500,- a cca 1350 až 1400,- s dvoukroužkovým pístem...no prostě podle nákupu...individuálně se dá zařídit i dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,ale je tam nějaká čekačka na dodání (SESA) ....písni mi na mail,mužeme to probrat.....válce řešim individuálně dle požadavků....Standa
Datum: 20. června 2012 17:23
 Stando kolik by mě vyšla cestovní ůprava z převrtaným na 60ccm jestli je děláš taky Díkes
Datum: 20. června 2012 11:10
 Ahoj. Aukro a další portály jsou plné nekvalitních polských válců s nekvalitníma pístníma sadama,ceny jsou sice vyzývavé,ale sady problémové.. Neměl bys spíš zájem o vytvoření nové sady z poctivého starého českého válce a hlavy + top pístní sada? Cena podobná aukru,jen s rozdílem,že moji sadu nasadíš,jednou seřídíš a už jen jezdíš,nic neřešíš..a hlavně ty moje válce JEDOU...dělam několik verzí upravených a "vyladěných origo" sad/či samotných válců na seriovku...kdybys chtěl tak mi napiš na mail a mužeme se domluvit...
Datum: 19. června 2012 20:55
|



|