česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar mam na pinckovi novy vybrus a kdyz motor nakopnu chvili bezi a po cca 2 min se zacne dusit a piskaji krouzky a chcipne.Necham vychladnout a to same.Ani se se mnou nerozjede.Benzin do 12l 0.5l oleje (1:25) co s tim?Spatny tesny vybru ci co?dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiš co tu tu píšete za chujoviny ?? když je fichtl po výbrusu tak musíte dávat 1:20 olej to je nejlepší hlavně olej pro 2T žádnej zadarmo hajzl, takže do 5x litru to máš nějakých přepočtu 250ml oleje..... což asi ten fichtl ve vaším případě nezažil :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Reminder ty taky píšeš volovinu na 25dílů benzínu 1 díl oleje ..... bys jezdil na olej :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 7:36
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Marku, napsal si volovinu! Při zajíždění se mísí 1:25, i 1:30 to zkousne... na 1 díl benzínu 25, (30) dílů oleje....
 
 
Datum: 30. června 2012 0:03
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1008    
Ahoj, myslím, že tam dáváš málo oleje, na zajetí dávej více, já dával 1:50. Zajížděl jsem pomalu, nepřesáhl jsem 50 km/h.
 
 
Datum: 29. června 2012 23:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel13956    
Zdarec, může způsobovat otočený píst nadměrnou spotřebu paliva? Jedná se o válec ČZ 125T (momentálně mám píst zámkama k výfukovým kanálkům... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: djangi      E-mail:      IP: uživatel13956    
Fichtl s otočeným pístem jezdí normálně, jen to žere kroužky...
 
 
Datum: 30. června 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: RADEK      E-mail:      IP: uživatel14051    
ČAU,TO BY TI VUBEC NEJELO
 
 
Datum: 30. června 2012 9:21
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci měnil sem gufera na klice a s klikou jde docela hodně těžko točit sedne si to?Velikost jsem objedlal správnou.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty gufera se nesmí dotknout ložisek. Podle mě jsi je zatlačil moc hluboko a teď dřou o ložiska, což je špatně. Jestli si nejsi stopro jistý že se nedotýkají, tak je vydělej a kup ještě jednou nové a zatlačuj je opatrně, gufera mají být správně zatlačené v jedné rovině s tím hliníkovým uložením.
 
 
Datum: 29. června 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
srry blbě jsem četl.. :-) myslel jsem, že si měnil ložiska... v tom případě je vše OK...
 
 
Datum: 29. června 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: o      IP: uživatel13045    
Kdyby se to točilo volně tak by netěsnily, mázni je olejem a to se jízdou zajede...
 
 
Datum: 29. června 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
buď si ty ložiska špatně usadil, nebo si hnul s klikou (teďka bude na koncích házet více). Tipuju spíše druhou variantu s tím, že si půlil šroubovákem a klikovku dostával ven kladivem ;-)
 
 
Datum: 29. června 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Mám dotaz spíše asi na Sesu, ale třeba někdo bude vědět. Mám jawu Dandy 125 s kitem na 150ccm. A potřebuji rozvodový řetěz .Našel jsem tu tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozvodovy_retez_d125222.html ale nevím jestli mi bude na můj motor CPI pasovat..Není na něj napsáno na který motor je jestli na toho lifana nebo na cpi..Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 0:04
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v pohodě draku;-), usuzuju čistě z logicky věci, že se to vyrábělo všecko stejný :-), taky mám CPIčko a ten řetěz by tam měl pasovat, i když jsem si koupil trochu levnější verzi tohoto :-D (označení myslím ČZ 426) a ten pasuje například i na 350tky jawky a jiné stroje :-)
 
 
Datum: 29. června 2012 0:04
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem si to myslel, ale víš to jistě? Já Né že bych ti nevěřil ale přece jenom nerad bych to dones domů a bylo to jinak.. :-) Nic proti draku..
 
 
Datum: 28. června 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty řetězy by měly být stejné na oba motory :-)
 
 
Datum: 28. června 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel13482    
Zdar draci. Chtel jsem se zeptat. Zda nevíte kde se zabývají predeláváním motorů jawy 21 aby byl výkonější (větší rychlost) nebo štvrtý převodový stupeň . Na rovine to jede v pohode 60km/h a cítím ze by to jelo i víc ale chybí tomu 4 převodoví stupen:-) Slyšel jsem že se tím zabývají někde u Jíčíněvse nebo přímo v Jíčíně vsi. Tak právě kontakt. Či někoho jiného kdo se tím zabývá. Dík za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14047    
Hele viděl jsem tu sestavu na fotce a nepřišlo mi to nijak extrémně slabý...
 
 
Datum: 29. června 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
5-kvalt musí být ty kolca tak miniaturní, že po sezóně může člověk kupovat převodovku znova... 4q se dělaly i jako dobový tuning... měl to udělaný táta od kámoše v mustangu, ale bohužel je mustang i papíry o úpravě zřejmě pryč :-(
 
 
Datum: 29. června 2012 13:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zkusil bych napsat Vl. Mužákovi, ten by ti dal bližší info. Nebo byl k mání 5-kvalt do origo karterů kolem 20k kč.
 
 
Datum: 29. června 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14044    
4 kvaltový bloky se daj sehnat,myslim že stojí 15000-20000,- ale kontakt nemam....
 
 
Datum: 29. června 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
4. stupeň bude pravděpodobně taky přímý záběr (1:1), takže si v maximálce nepomůžeš...
 
 
Datum: 29. června 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano přímo v Jičíněvsi dělá to pan Jiří Havelka http://vybrusyvalcuhavelka.firemni-web.cz/nova-stranka-102505/ Taky tam musím časem zajet mám doma válec na mustanga na výbrus a navíc to k němu nemám ani nějak daleko :-)
 
 
Datum: 28. června 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Ahoj draci, na pinckovi mi pořád odkapává spálený olej z místa, kde se hlava tiskne k válci... po nastartování je vidět, jak v těch místech ten šmír jakoby probublává... vyřeší to těsnící kroužek? Brusná pasta nepomohla... A nezmění kroužek kompresi? Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
já tám mám kroužek vystříhnutej z plechovky od piva a funguje bezproblému :-)
 
 
Datum: 28. června 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Brusná pasta pomůže, ale musíš to udělat správně...
 
 
Datum: 28. června 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: gumitek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám dotaz ohledně Babety typu 207 sháním na tento typ Válec, ale nikde ho nevidím na můj typ, všude jen vidím na 210 a jiné.. Takže myslíte že bude pasovat na mou 207 válec co má v označení typ 210? Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dr.house: tak n amojí 207 válec z 210 nepasuje... viz to co sem popsal...
 
 
Datum: 29. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Válec i s pístní sadou na 207 se u konkurence dá zakoupit za 790 Kč, ale nemám odvahu sem dát odkaz kvůli porušení pravidla fichtlpokecu o nedělání reklamy na cizí weby. Osazení motoru z 207 válcem z 210 se zde občas řeší, třeba zde: http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id167691.html
 
 
Datum: 28. června 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem si jist jak je to s výfukovým kolenem asi taky bude potřebovat předělat, já mám celý jiný výfuk
 
 
Datum: 28. června 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O tom držáku už jsem taky slyšel, někdo píše že vadí někdo že ne, já osobně jsem asi před týdnem na mojí 207ku zkoušel jestli pasuje válec z 210 a mě pasuje bez problémů, nad posledním žebrem bylo alespoň 5mm, mám poslední typ 207.500 .když vyřešíš přírubu ke karburátoru můžeš ho použít, ale jestli válec 210 tak i hlavu
 
 
Datum: 28. června 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
twn válec je jiný :-) ... má taky jinou přírubu pro koleno ke karburátoru a a taky má vyžší žebra a bude mu zavazet držák indučky.
 
 
Datum: 28. června 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo bude bez problemu všechno je to stejny
 
 
Datum: 28. června 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: onome      IP: uživatel10514    
cau draci, píst se dává šipkou dolu nebo nahoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 13:29
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel12345    
šipka by měla jít k výfukovému kanálu, za předpokladu že kolíček zámku prvního kroužku bude směřovat do kanálu sacího - stává se totiž že občas někdo šipku narazí na opačnou stranu :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 13:29
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel13045    
k výfuku, na všem..
 
 
Datum: 28. června 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
prostě tak aby zámky nechodily přes kanály..
 
 
Datum: 28. června 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždy k vyfuku ;-) a nebo kdyš nenajdeš šipku tak zamkem ke karbecu jestli se nepletu
 
 
Datum: 28. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Dolů
 
 
Datum: 28. června 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: Tsunami      IP: uživatel13482    
Slišel jsem taky že to dělaj v Jičiněvsi. Nevíte kontakt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kontakt na Kurvy? 158
 
 
Datum: 28. června 2012 8:45
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa zabil :-D
 
 
Datum: 27. června 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14032    
Dělaj to na celym světě,jinak by nás nebylo 7 miliard..... až budeš velkej tak to taky budeš dělat.....
 
 
Datum: 27. června 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
možná by to chtělo napsat co tam dělaj
 
 
Datum: 27. června 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau co budu potřebovat za všechny komplet stahováky a pomucky k rozebrání motoru čezety 125 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nějak...nebo to můžeš vytlačit ze strany od zapalování, to je defakto jedno...
 
 
Datum: 27. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a tou vlastne musim mít všechno sundaní i zapalování s rotorem na druhý strane a z tí strany kde je spojka dat ten stahovák a zašroubovat ty šrouby do karteru tim velkim sřoubem utahovat na hřídeli ty kliki a ona vipadne druhou stranou je to tak ?
 
 
Datum: 27. června 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Si to oměř na motoru, to máš jednodušší. Prostě do nějaké podobné desky vyvrtáš velikou díru, tak 18mm cca, nad ní navaříš matku a seženeš si k tomu nějakej pěknej šroub, mam tam M16 s jemnym závitem, může být i jinej, tenhle jsem našel v bedně tak jsem ho použil. Pak si oměříš díry pro přišroubování spojkového víka tak, že když bys pak takhle přišrouboval ten stahovák, tak ti šroub vyjde přímo proti klice, a ty jí utahovánim toho šroubu vytlačíš z karterů.
 
 
Datum: 27. června 2012 7:38
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemohl by si mi sme dát prosimte náky rozmery tvího stahováku na kartery a co to tam maš za šroub , ten si přivařil přesne do prostřed ? díky
 
 
Datum: 27. června 2012 7:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz#stahovak_001.jpg takhle nějak vypadá muj rozlisovák na kartery. A rotor bys teda taky mohl stáhnout dlouhym M8 šroubem, i když já to nerad vidim, několikrát jsem viděl poškozenej náběh díry v klice od toho šroubu. http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_rotoru_dynama_jawa_cz222.html timhle by se to mělo správně stahovat.
 
 
Datum: 26. června 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proswimte jak ho mám vyrobit ? dík , a daš mi odkaz na ten stahovák rotoru dík
 
 
Datum: 26. června 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vytlačovák pístního čepu, univerzální dvoj nebo trojramenný stahovák na primární kolečko, a pak si vyrobíš rozlisovák na kartery. Ještě teda stahovák na rotor by to chtělo...
 
 
Datum: 26. června 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel14016    
Ahoj Draci, nemá někdo kontakt na výbrusy válců ve Strakonicích? předem moc děkuji..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: romaxi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem od Mariánských Lázní, a byly mě doporučené strakonice, nebyl by problém to tam dovézt a nebo poslat,,,,, ale k té otázce co mám za moto, je to Babetta 207 a chci jí dát do původního stavu, protože je od nova v rodině, mám k ní určitý vztah a je to zatím bez výbrusu...origo...a už to nějak netahne a nechci kupovat žádnou,,,chinu, nebo Maďarsko atd. proto od někoho solidního výbrus,píst,kroužky, čep..... a moc a moc bych byl rád za kontakt.....a díky...Petra kováře znám,ale jenom s televize....jestli je to on motokrosař...
 
 
Datum: 30. června 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: RADEK      E-mail:      IP: uživatel14051    
ČAU MAM ,ZNAŠ PANA KOVÁŘE ,TÁTU OD PETRA KOVÁŘE,ZÁLEŽÍ NA TOM CO MÁŠ ZA MOTO
 
 
Datum: 30. června 2012 9:25
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přátelé mám na Mustangu nově výbrus a budu zajíždět.Jak mi doporučíte co nejlépe motor zajet?Kolik mám řeďit benzín,jak stroj honit,kolik km mám zajíždět než bude stroj připraven k plnému výkonu :-D díky za zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Křoviňák, sekačka, simson, varina, motorovka jsou něco jinýho protože mají horní jehličkové ložisko narozdíl od pionýra, který má bronzové pouzdro a proto se maže víc !! Do pionýra max 1:40 to je horní hranice .. dál bych nešel .. k dotazu: zajížděl bych zhruba 500 km, jehla na třetí zářez, samozřejmost je čistý karburátor a vzduchový filtr .. zezačátku snažit se jezdit v jednom a kopcům se vyhýbat, a dávat přestávky, poměr 1:25 ..
 
 
Datum: 26. června 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
do 2taktů např. do sekačky do křovŇáku taky leju 1:50
 
 
Datum: 26. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
did by to jezdilo pomalu na olej kdyz je 1:30 :-D
 
 
Datum: 26. června 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
jo to je divný že to řiká expert že 1:50 a mý kámoši taky jezdí na 1:50 a eště se nám nezadřel a jede jako novej
 
 
Datum: 26. června 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost když v manualu je pásno normál 1:30 a záběh 1:25, 1:40 UŽ JE HOROZNĚ MÁLO OLEJE. !!!! VYPRDNĚTE SE NA TO KDO CO ŘÍKAL ŘIDTE SE PODLE MANUÁLU A JE TO .
 
 
Datum: 26. června 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
hele nechci vám do toho kecat ale ja mam pionýra a eště sem nedelal výbrus a jezdim na olej s benzínem 1:50 A JEDEN ZNÁMEJ OPRAVOVAL PIONÝRY A ŘIKAL MI ŽE MU TAM NĚKDO PŘIVEZ PIO. ŽE MU NEJEDE A SKOUŠEL VŠECHNO MOŽNÝ A NAKONEC TAM DAL JINEJ BENZÝN 1:50 A JELO TO .
 
 
Datum: 26. června 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5stovkovej výbrus stačí zajet 50km a to tak že dáš víc oleje a zbytečně to nepřetáčíš :-D
 
 
Datum: 25. června 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stači 1:33 v záběhu,já tak jezdím a ještě sem nezadřel..
 
 
Datum: 25. června 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
pionýr 1:40 seš jasnej zadřeš, pio má jezdit v záběhu 1:20 -25, po záběhu 1:30 -33 snese i 1:40 ale , bronz už naříká :-)
 
 
Datum: 25. června 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Podle mě je to 1:25 moc protože to nestíhá spalovat a moc to dýmí. Já bych ředil 1:33-1:40. To 1:40 by bylo asi nejlepší.
 
 
Datum: 25. června 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, palivo 1:25 -20 dle uvážení :-), jehla 3 z vrchu, první nádrž lechtat plyn, časté zastávky na vychladnutí, roviny, další nádrže nepřetáčet, nepodtáčet motor, nebrzdit motorem, přestávky, záleží jak těsný máš výbrus...kolika kruhový píst ... alespoň dodržovat pět nádrží, pak naložit, měnit často otáčky, ale pořád 1:25 cca po 7 nádrži to musí letět, musíš to cítit jak se motor povoluje a podle toho jezdit... jakmile ucítíš že se motor utahuje tak zastavit, nechat vychladnout .. tak to robím já a v poho .... snad jsem na nic nezapoměl ....
 
 
Datum: 25. června 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ředit asi 1:25 nebo 1:33 jezdit pomalu,nikam to nehnat a jezdit po rovinách na trojku ať se píst přizpůsobí válci zajíždět asi 500 km(udáváno v příručce)
 
 
Datum: 25. června 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
Zdeavím všechny fichtláky. mám problém se zatesnenim hlava-válec porad podfukuje poskozeni stycnych ploch není výrazné dotahuji křížem podložky mám a závity dost dlouhé lapovat jsem to skoušel a nepomohlo hermetik jsem taky skoušel ale 30 kilometru a bylo po něm no už nevi mco s tím jsem bezradný :-/ moc děkuju za jakekoliv rady.. jezdím s tím do školy a jak to jede a hřeje se to no prote nic jineho tomu neni uz jsem skusil vše, fichtlum zdar!!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Zkus tam dat těsnění je to takový plechový kroužek to by mělo pomoct
 
 
Datum: 25. června 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
dekuju hosi hlavne za odkaz aspon vim ze mam shánet pastu a nepiplat se s tim tak nejak kutilsky :-) as to budu kupovat koupím hrubou a jemnou tu strední bych vysadil protoze hliník je hodne poddajný a ta jemná ho sama po chvilce prace zarovná ;-) opravdu dekuju za rady aspon vim kam se priste obrátit :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde to i silichromem + kapka oleje... Ale je to na dýl než s tou pastou na ventily. :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zabrus to jak ti radí tou pastou, 500 to je opravdu hodně to musela bejt nějaké velké balení, malé balení co postačuje na spoustu hlav koupíš do 50kč, viz. odkaz http://www.zbozi.cz/?q=zabru%C5%A1ovac%C3%AD%20pasta&typ=nabidky&seradit=nejlevnejsi
 
 
Datum: 24. června 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jim naser a kup to jinde, já kupuju 65kč za krabičku :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
ale ta cena.. chteli po me 500 :-((( no uvidim kdyztak ohnu tatku :-D on na to mtaky rajtoval tak rad prispeje si myslim tak dik zatim.. nech to jezdí! já se v tom pohrabu s ksusim to sehnat tu pastu ;-)
 
 
Datum: 24. června 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No takle bych to asi nedělal. Koupí se zabrušovací pasta na ventily v mototechně, dvě pixly - jemný a hrubý druh. Tim hrubym to zbrousíš tak nějak do roviny, pak vyčistíš, a jemnym druhem to dopasuješ na přesno...
 
 
Datum: 24. června 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel4620    
No a jakým zpusobem ja to delam ze tam jemne spony s flexi s olejem na hlavu a trosku na valec dam to na sebe a kroutim je to dobře?.. ;-)
 
 
Datum: 24. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Víc zabrousit, to by bylo aby to netěsnilo...
 
 
Datum: 24. června 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám dotaz: potreboval by som vedieť, ako je to vlastne so zábehom po výbruse a GO motora. Niektorí hovoria, že stačí zabiehať 300km, iní, že 500km a niektorí zase tvrdia, že 1000km. Takže teraz fakt neviem, môžete mi poradiť, minimálne kolko kilometrov treba skutočne zabiehať? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ted jsem se díval do knížky a píšou tam že minimálně 600km to chce šetřit a jezdit sám a poté můžeme jezdit ve 2 ale pořád to šetřit a dávat víc oleje dokud nenajezdíme 1 500km
 
 
Datum: 24. června 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: markis      IP: uživatel5626    
se podívej do knížky
 
 
Datum: 24. června 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám dotaz: mám na jawe 20 robenú kompletnú GO motora, taktiež aj výbrus a teraz som od výbrusu najazdil 80km a motor sa stále prehnane prehrieva. Neviete mi povedať, cca kolko kilometrov to ešte potrvá kým to prestane? A minimalne kolko kilometrov treba zabiehať?motor? Prosím poradte, dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
premysl: blbost jsi ty.. aspon si precti manuál :-) .. 500km stací když je výbrus volnější.. a samosrejmě čím horší kvalita oleje tak tím rychleji zajedeš a naopak čím lepší olej tím déle zajíždíš... M2T for ever :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Když tomu budeš furt hulit a jak se to začne přidírat vymáčkneš spojku a necháš nekolik set metru dojet a vychladnout a pak pořád dokola, tak to zaběhneš během pár set km, ale nebude to mít žádný spodek...
 
 
Datum: 24. června 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
někde tu již psal standa že stačí 500km když tomu dáváš přestávky a příliž to nevytáčíš 1500km je blbost
 
 
Datum: 24. června 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Neviem, ci myslim to, co ty, ale benzin riedim tak 1:27 - 1:30 a ihla je myslim na druhom zareze od spodu. A fakt to treba až tolko zabiehat? Ja som počul, že stačí tak 300km
 
 
Datum: 24. června 2012 0:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se zabíhá kolem 1500 km :-) takze 80km je fak málo.. a na kolik otáček si nastavil směs a na který zářez si dal jehlu?
 
 
Datum: 23. června 2012 23:28
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau cim muže bejt na mustangovi když se rozjíždím na jedničku uš mám víc otáček a najednou to přestane táhnout zpomaluje to to samí na dvojku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13057    
eště kdyby nahodou skusit vyčist lauf neš rošteluješ celou karburaci....
 
 
Datum: 24. června 2012 9:17
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel13057    
vyčistit trisky vyfokat karbec a skusit i vyčistit pal kohout....vyber si to v nejednoduším pořadí
 
 
Datum: 24. června 2012 9:12
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam skusit zvíšit hladinu ? nebo jinej zářez na jehle
 
 
Datum: 24. června 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nedotýkající benzín...
 
 
Datum: 23. června 2012 23:59
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Jde o Jawa Dandy 125 Dneska mi přišel píst od chlápka z opravy a mám v něm díru skrz na skrz a je prasklý..Kde ho mám sehnat? Nevíte někdo? Už dlouho procházím díly na Dandynu a nikde nic takového..Je to ten motor s litinovým válcem..Je ten válec nějak označen pod nějakým číslem? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když si ten píst měl v opravně nebo co tu píšeš tak by musel bejt opravenej a pokud ti to někdo zníčil tak to reklamuj :-)
 
 
Datum: 24. června 2012 16:05
 
 
 
 
Jméno: Richard.Soltis      IP: uživatel13462    
Já jsem po roce zjistil, že ta motorká má ten kit na 150ccm Mě bylo divný že si to cbr 125 dám a novější motorky..Mám nakonec litinovej válec a píst jsem taky našel tak snad ok..Ale tohle po roce zjistit, no hanba mi :-D
 
 
Datum: 23. června 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
kamo tak to asi ani neseženes, taky jsem me l dandynu a dily sem nesehnal,, nejkepsi prodat to a bude :-)
 
 
Datum: 22. června 2012 18:18
 
 
 
 
Jméno: Tom75      IP: uživatel1723    
Čus draci za nedlouho budu dávat do kupy motor z čž 175 hranatý tak bych potřeboval poradit jak to mám utěsnit,jak to děláte vy,Bud dám jenom tmel a nebo udělám papírový těsnění+ tmel.Tak nevím zas mám strach když dám jenom tmel tak aby nešla potom převodovky ztěžka a zas abych nedal těsnění a nezjistil že hlavní hřídel a předlohová budou mít velkou Axiální vůli.A na co si mám dát pozor při skládání.Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal jsem si papírový těsnění z hodně tenkého papíru už nevím kolik přesně a jsem spokojen motor ze spoda úplně suchý
 
 
Datum: 22. června 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: Wet      IP: uživatel13529    
Tak tak se silikonem je to skoro kov na kov akorat to vyplni mezerky..
 
 
Datum: 22. června 2012 7:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No...tmel podle mě udělá tak desetinku...zjistil si co vlastně drhne? Jestli předloha nebo hlavní hřídel?
 
 
Datum: 21. června 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsme dělal přesně řadí to pěkně ale musel sjem to nepatrně povoli aby to mělo v§li poněvač se to točilo ztuha,tak i tak ten tmel tam udělá nějakou vůli ne?
 
 
Datum: 21. června 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dávam jenom tmel, pokud se nepletu tak origo tam byl taky jenom tmel. Převodovku si slož nanečisto do karterů, kartery k sobě stáhni na dva šrouby, a zkus jestli se to dobře točí a jestli to dobře řadí.
 
 
Datum: 21. června 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel10333    
čus , mám dotaz co je špatně když mi pionýr chytá krásně za studena ale za tepla ne , díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
špatná tepelná hodnota svíčky
 
 
Datum: 21. června 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus ho zatepla naklonit na pravou stranu to pomáhá při teplých startech
 
 
Datum: 21. června 2012 15:16
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, je tu někdo kdo přesedlal z dvoukroužáku na tříkroužák? Chci si koupit nějaký komplet po výbrusu a na aukru je toho tuny, ale všechno tříkroužáky.. Teď mám dvou a jsem spokojený..;-) Co myslíte? Jaké změny pocítím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Nekopíruju Stejskalovi válce,dělám si svoje....dělám svůj cestovní válec s výfukovym kanálem ve tvaru "hříbku"+úprava hlavy na 60ccm... ve vrtání 41mm by tento válec vyšel s jednokroužkovým pístem na +/- 1500,- a cca 1350 až 1400,- s dvoukroužkovým pístem...no prostě podle nákupu...individuálně se dá zařídit i dvoukroužkový píst na dva slabé kroužky,ale je tam nějaká čekačka na dodání (SESA) ....písni mi na mail,mužeme to probrat.....válce řešim individuálně dle požadavků....Standa
 
 
Datum: 20. června 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
Stando kolik by mě vyšla cestovní ůprava z převrtaným na 60ccm jestli je děláš taky Díkes
 
 
Datum: 20. června 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13989    
Ahoj. Aukro a další portály jsou plné nekvalitních polských válců s nekvalitníma pístníma sadama,ceny jsou sice vyzývavé,ale sady problémové.. Neměl bys spíš zájem o vytvoření nové sady z poctivého starého českého válce a hlavy + top pístní sada? Cena podobná aukru,jen s rozdílem,že moji sadu nasadíš,jednou seřídíš a už jen jezdíš,nic neřešíš..a hlavně ty moje válce JEDOU...dělam několik verzí upravených a "vyladěných origo" sad/či samotných válců na seriovku...kdybys chtěl tak mi napiš na mail a mužeme se domluvit...
 
 
Datum: 19. června 2012 20:55
 
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 22:13:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu