|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Zdravím, nemáte někdo vyzkoušenou tuto sadu? Jde mi o životnost, výroba zřejmě Čína/Polsko. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 14:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jak bylo řečeno, vys.r se na to, polaci nemaj slicovane kanaly,... takže jdi do výbrusu a nevyšmlej, jsou to jinak vyhozeny penize za tohle
Datum: 29. května 2012 14:49
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
 Právě jsem přemýšlel, výbrus s novým pístem a kroužky vyjde skoro na to samý, tohle ,,by mělo" mít lepší výkon,ale obávám se tý životnosti  Polákům nevěřím nic....
Datum: 29. května 2012 12:04
Jméno: mastnatyc
IP: uživatel10415
 Ty penize strc radeji do vybrusu zaplatis neco kolem 500kc a budes mit vybrouseny valec, pist, a krouzky. Polaci sou horsi jak Cinani
Datum: 29. května 2012 11:30
Jméno: K@rlos
IP: uživatel13831
Datum: 29. května 2012 11:07
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 Čau draci, poradte mi nekdo se zvoněním v motoru, hrozně tam zvoní, jakoby od kliky nebo ojnice, a fichtl poslední dobou ztratil výkon. Poradtě někdo  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 7:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Měl by jsi strhnout hrany kanálů aby přez ně pěkně prebíhaly kroužky a nezadrhávaly protože když to neuděláš tak se může stát že kroužky prasknou
Datum: 27. června 2012 7:09
 zdarec chlapi.Tak tenhle problém mám taky,motor po go ,a při volnoběhu chrastí jako blázen,a když přidám tak je to v pohodě.Kroužky jsou v pohodě.Co se ztrhává jak otom tu stále mluvite.Já jsem totiž nic nestrhával.Dík za radu
Datum: 26. června 2012 21:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 a co takhle vytahaný pouzdro v oku ojnice?
Datum: 31. května 2012 17:09
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Pokudto máš po gennerálce tak si zapomnel srazit hrany pokud ne tak ti praskl kroužek nebo vytahanej primární řetěz.
Datum: 28. května 2012 23:21
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to jsou prasklé pístní kroužky
Datum: 28. května 2012 20:37
 Zdar draci, potřebuju poradit, jak nasadit pístní čep. Dal jsem ho na půl hodiny do mrazáku. Píst i kliku jsem nahřál a stejně tam ten pístní čep nejde a nejde nasadit. Asi před 200 km mi to taky nešlo nasadit, tak jsem pístní čep trošku obrousil po stranách a udělalo mi to tohle. http://david45623.rajce.idnes.cz/Pist/#DSCN6299.jpg Tím jsem si pos*al píst. Mám ještě jeden válec s pístem (po výbrusu) a znova tam ten obroušenej čep dávat nechci, ale jinej tam prostě dát nejde. Násilím to tam taky nechci mlátit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 10:13
Jméno: rendolf
IP: uživatel6263
 zdravím nevím nevím dle fotky to vypadá jakokdybys měl čep nalisovaný v tom bronzovém oku.jak ti de čep za běžných teplot nasunout do oka?musí jít suvně.jinak nařej píst a čep chladit a mělo by to jít poměrně snadno
Datum: 29. května 2012 10:13
 už jsem se setkal s tím že píst byl tak skurveně udělán že když jsem tam ten čep nalisoval tak po ujetí asi 2 km píst praskl skus proměřit vnitřek pístu a samozřejmě i čep jestli jsou v normách, jestli jo stačí nahřát píst a nalisovat neměl by bejt problém čep ani ochlazovat nemusíš  nikdy jsem to nedělal a šlo to
Datum: 28. května 2012 16:26
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel13025
 čau no nevim teda když to tam chce jen nalisovat naco mu tam bude nějaká trubka? Prostě vezmeš ten čep dáš ho na okrajpísu tak jak by tam měl jít vezmeš dlouhej tenkej šroub( tak tenkej aby prošel čepem) pod hlavu šroubu dáš podložku o velokosti čepu tj 14,, nebo i oněco menší ale nejlepší je 14mm no a na druhé straně tí z pístu teď čumí kus šroubu tak tam hodíš podložku matku a stahuješ a tím se ti to tam nalisuje.. je dobrý to nahráť (píst ) a schladit čep ale de to i za studena
Datum: 28. května 2012 14:57
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Nahřát a zchladit, jak to děláš, a potom to tam nalisovat. Přípravek si uděláš ze šroubu, matice, kusu trubky a nějakých těch podložek. Alespoň tak mi to vždy fungovalo
Datum: 28. května 2012 13:53
Jméno: mastnatyc
IP: uživatel10415
 zdar draci, je potreba na 8 vybrus, nejak upravovat hlavu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 8:24
Jméno: standa
IP: uživatel13847
 Občas se stane,že je válec špatně vyrobený a je o pár desetin delší,chybou je že píst nedojíždí na hranu válce,a celý časování je tim posunutý....vedlejší efekt je,že při velkym vrtání nemuže narážet píst do užší hlavy....origo Česká hlava má totiž průměr 39mm....polská má něco okolo 40mm
Datum: 28. května 2012 8:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 co je horsi , kompresni pomer se dostava do zbytecnejch hodnot, vychazi to 1 ojnice na sezonu
Datum: 27. května 2012 23:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 mATES NEVIM JAK tobe ale me se motor prehrival a ztracel vykon , po zvetseni spalovaku vykon zustal a motor nevadne
Datum: 27. května 2012 22:56
 asi záleží na výrobci pístu
Datum: 27. května 2012 22:10
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 to sou mi noivinky já mám taknajeto 2tkm a bez problému s origo hlavou
Datum: 27. května 2012 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel13845
 Ano,rozšířit minimálně na 40mm.
Datum: 27. května 2012 21:32
 může při třetím výbrusu píst klepat do hlavy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 20:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 To je škoda , zrovna dneska sem to vsechno cistil a rozebirat se mi to zase nechce , ale hned jak budu mit cas tak to premerim a dam vedet.
Datum: 28. května 2012 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel13847
 No dohadovat se s tebou nechci...ale provedeme kontrolní měření....změř válec,musí mít 85mm přesně a změř píst,nesmí být delší jak 54mm
Datum: 28. května 2012 13:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Stando to je nesmysl , pist sem menil , pist co sem mel predtim byl taky od sesy a do hlavy nenarazel. Myslim ze v tomhle pripade hraly roly desetiny milimetru.,ale je to proste na prd.
Datum: 28. května 2012 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel13847
 Dlouhej píst od sesy jsem ještě neviděl,to je kravina,písty se nedělají kusově ale v seriich a blbe serie už by si někdo všimnul....já měl všechny stejně dlouhé vždy....spíš máš jeden z krátkejch válců
Datum: 28. května 2012 8:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 JA sem si koupil pist tady u sesi a byl rozhodne delsi , protoze mi klepal o hlavu , musel sem vyfrezovam dosedy .
Datum: 27. května 2012 22:58
Jméno: standa
IP: uživatel13845
 čistě teoreticky muže....už se mi dostalo pod ruce několik válců,který byly nepochopitelně z výroby kratší o 0,2-0,5mm a to pak vyjíždí píst ven...těch 0,2mm je v pohodě,to je dost častý,daj se dvě těsnění a fertig....0,5mm už je problém.....řeší se to podložkou pod válec z 0,5mm plechu...a nebo těsněním o síle 0,6-0,7mm.....jinak co se týče šířky pístu a hlavy tak je to cajk,do 4.výbrusu píst do hlavy neklepe.....
Datum: 27. května 2012 21:16
 teoreticky se to stát může ale prakticky je to celkem blbost nemyslíš že když tam dáš správný píst tak to musí jít správně asi to bylo nějak vymyšlené ne???
Datum: 27. května 2012 19:54
 Co když bude třeba vyšší píst? To mi pak do hlavy klepal píst i při prvnim výbrusu...
Datum: 27. května 2012 19:01
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Ne
Datum: 27. května 2012 18:27
 Čau draci šel by přehodit válec z Jawy 250 Kývačky na Panelku nebo naopak??Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 15:15
 panelka má sací kanál na válci... kývačka má sací kanál na bloku.
Datum: 27. května 2012 15:15
 Ne...
Datum: 27. května 2012 14:37
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 Zdarec mám válec po výbrusu (jednokoroužek) a stala se mi taková nemilá věc: dal sem to dokupy nastartoval chvíli nechal brčet a pak sem dostal ten koko..kej nápad zatáhnout za plyn a jelikož sem zaněj zabral fakt dost tak praskl píst. kroužek. Jelikoš sem měl druhej (chrom.) tak sem ho hned vyměnil ten starek kroužek byl prasklej přesně naproti zámku u výfuk. kanálu ale jen na dvě části tak nebyl po celým motoru a naštěstí ani nestihl nadělat nic ve válci. No ae teď když to nastartuju tak vtom trošičku něco zconí ale fakt jen lehce není to moc slyšet přez Hikona a nevím co stím.. poradí někdo? ten motor je komplet po GO nemůže to být tím že si tam třeba ještě něco nesedlo? (ale dělá to i na volnoběh
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 22:09
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 no dobrá todle zkusím Čep dám novej ale myslim že mě čeká i výměna futra v oku... ta kliká není nová dal sem jí tam ze svejch zásob co sem měl... ale to se mi fakt dělt nechce protože nemám výstružník a ani nikoho kdo mi my to udělal :/
Datum: 27. května 2012 22:09
Jméno: standa
IP: uživatel13845
 Napadá mi jediné a bude to hodně pravděpodobné. Je blbě udělanej výfukovej kanál,v rovinné části je moc širokej a nemá udělaný náběhy....koukni na to....vyndej válec,strč do něj píst a volně s nim pohybuj prstem z DU do HU a výfukovym kanálem sleduj,co se děje na hranách výfuku....zároveň i ucejtíš v prstu,jestli se to najednou seká a nebo ne....poku tam ten problém bude,tak je holt potřeba výfukuvoje kanál ještě přepilovat dopředu do obloučku a hlídat aby rovinná šířka hrany kanálu nebyla víc jak 23mm....ono se to blbě odhaduje,ale třeba se to dá překreslit fixem na kroužek a pak změřit posuvkou.......jinak vymlácenej pístní čep vždy "klepe" i když ho dáš do novýho pístu i futra....to je potřeba vyřešit....
Datum: 27. května 2012 21:23
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 jo. může to dělt starej pístní čep ? mi to borec poslal bez čepu tak sem tam dal nějakej z domácích zásob...
Datum: 27. května 2012 11:34
 Srazil jsi hrany kanálů?
Datum: 27. května 2012 9:08
Jméno: Radek Adam
IP: uživatel1226
 Čau draci, sháním sadu těsnění na jawu mosquito, poradíte mi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:25
Jméno: Radek Adam
IP: uživatel1226
 Deěkuju
Datum: 28. května 2012 16:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi si so spojovacích materiálů a kup si těsnící papír 0,3mm a těsnění si vystřihni
Datum: 27. května 2012 11:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jednoduchý vem silikon
Datum: 27. května 2012 11:55
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, na mojej jawe 20 nabehávam práve prvé kilometre po GO motrora a výbruse, tak chcel by som sa spýtať ohladne zábehu, koľko kilometrov treba motor zabehávať. A ešte otázočka, počas zábehu sa nesmie jazdiť so spolujazdcom a do prudkých kopcov? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2012 12:40
 Jehla třetí zářez, mazat více .. se spolujezdcem tak těch prvních 100 km ne potom třeba nějakého lehčího můžeš ale když to není nutný neber .. kopcům se radši vyhýbat .. jde jen o to že válec, píst a kroužky jsou tam natěsno a musí si to sednout, takže nejdůležitější je aby se motor dobře chladil (je tam větší tření), tudíž jízda ve dvou a kopce mu nesvědčí . .zajížděl bych tak do 400-500 km .. a motor aby neběžel zas na nejnižší otáčky při jízdě..
Datum: 26. května 2012 12:40
 tome hydro je kvalitni olej.. ale neni určený pro 2T  .... myšleno bylo ten nejlevnější olej pro 2T .. ale jestli si to tome nepochipil tak pokud máš občanku tak ji běž zase odevzdat
Datum: 25. května 2012 23:21
Jméno: tom
IP: uživatel13795
 tak tam hrkni hydraulický, fritovací, převodák, či je nejaký ještě horší?
Datum: 25. května 2012 21:57
 čím horší olej tím rychlej se to zajede
Datum: 25. května 2012 21:42
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 zdar no určitě tomu moc nežeň a nejezdi nejlepe vubec se spolujezdcem jezdí tak že se válec zahřeje do provozovní teploty a pak ho nech vychladnout a pak znova dokola někdo říká že 300km někdo 500km když budeš dávat plnosyntetický olej do benzínu tak to bude v pohodě ale jde to znát jak si všechno začne sedat ložiska a hlavně píst uvidíš jak bude živější
Datum: 25. května 2012 20:04
 Zdarec draci tak mi dneska přišel ten polskej válec s vrtáním 40mm no kanály jsem slícoval, pěkně vyleštil doladil nedostatky ... jen mám trochu dilema protože k tomu byly pojistný kroužky pístního čepu (ty se zahnutím na obou koncích) nejsou zrovna kvalitní a když jsem je tam dal tak jsou tak měkké že nedoléhají po celém obvodě na píst mám celkem strach aby se neuvolnily a nebylo by ródeo. Jinak když jsem za ně bral rukou (prstem jsem se snažil vyvracet) tak se nehnou ale když jsem s nima chtěl po obvodě otočit tak co šlo ... Co myslíte mám to radši rozebrat mám 2 týdny do závodů a hotovej mám jen motor a potřebuji co nejrychleji zajet.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2012 19:00
Jméno: standa
IP: uživatel13838
 Já bych to zajel tak,že bych to co nejrychleji prodal
Datum: 25. května 2012 19:00
Jméno: znk
IP: uživatel13660
 Cau vim dobre jaky to jsou a nestoji opravdu za nic... bejt tebou dam tam jiny je to 5 min prace...
Datum: 25. května 2012 13:06
 SPĚCHÁ!!!!!!!!!!čau draci jak nasadim pist. krouzky na pist? pry tam sou nejake zámky, jak poznam ze je v nem ten krouzek dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:33
Jméno: Hafík
IP: uživatel13535
 Pak ještě musíš mít koužky v těch zámcích ale to poznáš protože ti to ijinak nepude dát do válce
Datum: 23. května 2012 14:33
Jméno: Hafík
IP: uživatel13535
 S těmadle znalostma bych se v motoru vubec nehrabal 
jinak jesly je tam máš ty zámky v pohodě (to jsou takový vyvýšeninky z prostoru pro kroužek)
tak nemáš co skazit normálně nasad ten kroužek ze zhora po jednom a máš to
Datum: 23. května 2012 14:31
 čest draci dělam na cheru 8 vybrus a chci zvětšit vyfukovy kanal nevite miry okolik a jestli to ma vubec smysl když mam 2kanalek. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:35
 Hm.....na dvoukanálovym válci nemá smysl upravovat kanály.....proto moje upravený dvoukanály v základu jedou skutečných 80km/h....tak to asi nemá smysl.....
Datum: 23. května 2012 18:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 na dvojkanálovom valci to nemá význam. inak 8 výbrus ti výkon na fichtli zvýši dost. ešte by si tam mohol dať nejaký ten "lepší výfuk"
Datum: 23. května 2012 18:04
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 22. května 2012 22:20
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 To je pro někoho, kdo má nástroje, stroje a hlavně šikovnost v rukou udělat si z toho hvězdicovou hlavu (Myslím, že se tu prodává už i hotová) 
Především je to pro ladiče, kteří ví co a jak.
Datum: 22. května 2012 22:20
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, dnes som spojazdnil motor na jawa 20 po vybruse, všetko dobre ide, len mám problém, keď prejdem asi tak 300 metrov, motor je veľmi prehriatý, až z neho úplne sála teplo, a aby som ho nezničil, musím ho potom vypínať a nechať vychladiť. Je pravda, že zatial som nemal možnosť ho otestovat inde než doma na dvore, no v pohode sa da na dvore dosiahnuť rýchlosť 20-25km/h, aj viac, ale pred vybrusom som mohol v pohode jazdiť aj 30 minut po dvore, a motor mal až po cca 30 minutach iba mierne naznaky prehriatia, ale toto je niečo strašné. Neviete mi poradiť, v čom môže byť problém? Lebo fakt si to neviem vysvetliť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 21:46
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No jestli to zajíždíš tak že jedeš 25km/h po dvoře tak to potěš klobouk. Vem to na silnici a jezdi v klidu po rovině na 3 na střední otáčky.
Datum: 22. května 2012 21:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 po výbrusu chce víc oleje 1:30
Datum: 22. května 2012 21:24
 hlavně nejezdi moc na jedničku,spíš jezdi na trojku po rovince,na jedničku to tak zadřeš
Datum: 22. května 2012 21:23
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Brisk n 17C myslím, ale robii sme uplne rovnako GO na dvoch motoroch, na mojom, a kamaratovom, a on jazdi na Bosch WR 5 AC alebo Bosch WR 7 AC teraz neviem, a jemu sa to tiež tak strašne prehrieva.
Datum: 22. května 2012 21:21
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, no zabudol som ešte dodať, že mám po GO celý motor, čiže guferá, ložiská, tesnenia, vidličku radenia... tak ja len, či to nemá na to nejaký vplyv. Inak po tej GO mi aj inak funguje radenie rýchlostí, treba na to trochu viacej tlačiť, a je to taký iný pocit, ale dúfam, že to bude iba tými novými dielmi v motori.
Datum: 22. května 2012 21:17
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Aku mas svicu? značka a typ
Datum: 22. května 2012 21:12
Jméno: lukáš
IP: uživatel12770
 tak draku to je uplne normalni pokud mas motor po vybruse. Musis ho ted ale poradne zajet a na to zahrada neni moc dobra.  Jed s tim nekde na asfalt a kazdy den jezdi treba pul hodiny. Hlavne hodne oleje a at to jezdí
Datum: 22. května 2012 21:12
Jméno: Matěj
IP: uživatel12688
 čaute, mám dotaz jak se ladí dvoukomorovej výfuk na fichtlu  díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 18:30
 Ahoj draci chtěl jsem se zeptat mám motor po generálce a nechce naskočit jiskru hází předstich seštelovanej nevíto co stím je
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 6:19
 Všechno jsem zkoušek roztlačit vyměnil jsem několik svíšek i cívek a barvu hází normální a když to tlačim tak to 1 škytne a nic
Datum: 24. května 2012 6:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 A co skusit jinou svíčku?a nebo jak řáká Strela ® skus to roztlačit
Datum: 23. května 2012 21:10
 Jakou barvu má jiskra??? Zkoušel jsi to roztlačit?
Datum: 22. května 2012 18:55
 zkoušel jsem benzín stříknout pod svíčku a nic a elektrika je zapojena jenom na civku nemůže být chyba uvnitř motoru ?
Datum: 22. května 2012 18:52
 Zkontroluj přívod paliva. Také zkus stříknou benzín přímo pod svíčku. Pokud to nechytí ani s tímto stříknutím tak bude problém v elektrice
Datum: 22. května 2012 18:04
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Čau, Dělal jsem menší GO motoru... měnil segmenty atd... složil jsem a rozjel.... při jízdě "střílí" ale motor běží v jakejch koli otáčkách ... nejde seřídit volnoběh... Nemůže to bejt třeba netěsností hlavy válce??? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 22:10
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Díky... bylo to povolenou hlavou válce
Datum: 22. května 2012 22:10
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel13759
 maš pořadně dotahlou hlavu valce ? mě to dělal malo utažena hlava
Datum: 22. května 2012 17:04
Jméno: :)
IP: uživatel13511
 seřid si zapalování (předstih)
Datum: 22. května 2012 13:45
Jméno: PIO-hlava
IP: uživatel12302
 zdar draci,nevadí když mám pionýra 23 válec mám origo..A chci tam dát z 05 hlavu, žádnou jinou po ruce nemám  nebude to nečemu vadit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 13:46
 je lepší mít origo jestli chceš mám jich doma dost
Datum: 21. května 2012 13:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak menší výkon není jen konstrukcí hlavy, stačí porovnat válce...
Datum: 21. května 2012 9:23
 jAWA 05 MÁ DÍKY JINÉMU KOMPRESNÍMU POMĚRU ZHRUBA O 0,5 KONĚ MENŠÍ VÝKON. JE TO DÁNO PRÁVĚ KONSTRUKCÍ HLAVY. POUŽITÍM TÉTO HLAVY SE I VÝKON TVÉHO STROJE SNÍŽÍ PRÁVĚ O TENTO ROZDÍL. VŠE OSTATNÍ BUDE FUNGOVAT JAKO DOPOSUD.BÝT TEBOU, TAK SEŽENU HLAVU Z JAWY 20,21 NEBO 23. NAPŘ NA SERVERU AUKRO BY TO NEMĚL BÝT PROBLÉM.ZDAR TOM.
Datum: 20. května 2012 22:26
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ve své podstatě ne, akorát budeš muset dát jiný předstih, bo 05 nemá ledvinku, a bude menší výkon dle mě
Datum: 20. května 2012 22:22
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 ahoj, jak srazit hrany kanálů ve válci? a proč mi motorka po výbrusu nedrží volnoběh, když mám karburátor seřízený, díky za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:31
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 provizorně to udělám na všech, tím snad nic nepokazím nebo jo?
Datum: 21. května 2012 17:31
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 šmirglem radši ne, odpadává z něj ten nalepenej písek a zůstává nalepenej v naolejovaných kanálech.. nejlíp sraž hrany jemnym pilníkem, stačí na hranách rovnoběžných s pístními kroužky..
Datum: 21. května 2012 17:15
 skus to jemnym šmirgl papirem.. a volnobeh se seřizuje za tepla
Datum: 21. května 2012 0:23
Posl.aktualizace: 21. května 2012 14:03
 stando já jsem si koupil hvězdicovou hlavku, s těma kanálama počítám že je budu muset doladit já mám právě 2 týdny do závodů a musím ještě udělat převodovku a zajet to tak doufám že to bude ok.. ale ta tvá úprava se mi celkem líbí kdyby něco ozvu se
Datum: 21. května 2012 14:03
 Je to různý....mam jeden svuj válec z počátků prodeje tohoto nepovedenýho replikovýho "omylu" a ten po základním začištění fungoval obstojně....jen řikam,ty kanály se musej začistit a musí se upravit hlava aby nenarážel píst.... Ovšem dostali se mi do rukou,omylem,i jiné polské válce,které mi poslali lidi v dobrém úmyslu a ve všeh případech to byla katastrofa....asi největší problém byly blbě odlité šachty přefuků....tzn. jeden kanál dobře a druhej jinam....ten válec nemohl jet i kdybys ho prosil....no katastrofa...tím netvrdím,že musí být špatné všechny.....ale většina jo....kdyby měl někdo zájem,tak jsem předělal muj polskej 8.výbrus,vylepšil kanály aby to víc jelo a bude z toho obstojná 60ccm....píst dvoukroužkovej na slabý kroužky...živější tahoun...mám k tomu i hotovou polskou hlavu na průměr 41,5mm o vhodném kompresním objemu.....bude k mání....stačí písnout na mail...
Datum: 20. května 2012 20:58
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 měl sem to na fichtlu co sem prodal kámošovi, a nemůžu říct křivýho slova, fichtl tahá jak kráva i s 13 z. kolečkem
Datum: 20. května 2012 19:00
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 mnel sem to a jeto k nicemu,rraci zrob vybrus na origo valcu treba prumer 40.50 a bude stokratl epsi nes tenlhe polskej prd
Datum: 20. května 2012 13:22
|



|