|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Seso! Nemohl bys sehnat/udělat kroužky na "Téčko" na původní výbrus (52mm) a původní píst (takže šířka kroužku 2.5mm)? Nutně je potřebuju a nemůžu to za boha sehnat...:/
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2012 8:15
 Lepsi pozde, nez vubec  jinak hloubka krouzku musi byt 2mm!
Datum: 20. června 2012 8:15
 jo
Datum: 19. června 2012 15:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 kolecko: jj, CZ 250/471 ma zakladni vrtani 52mm a krouzky 2.5mm silne. Seso: dokazal bys sehnat i krouzky pro 3 vybrus?
Datum: 19. června 2012 15:22
 ja to dodam, ale cekacka max mesic,,je zajem?nebo to je pozde?
Datum: 19. června 2012 14:29
 Nebude to pasovat třeba z 250/471? Ta měly takové kroužky pokud se nepletu...
Datum: 19. června 2012 13:28
 Čau draci čím se dá stáhnout primární kolečko z klikovky?Stahovát nemám.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 21:23
Jméno: vena40
IP: uživatel12708
 zdar ja to pokaždy beru mont pakou a pokaždy mi vystřelí ani bych nepoškodil nejak kartery žadna díra se mi zatim nepovedla
Datum: 18. června 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 parkrát se mi ho podařilo sundat montpákou,ale musíš dávat bacha a šikovně si to podložit dřevem aby jsi nevykousl karter a válec z 05 poznáš že má odost menší přepouštěcí kanálky
Datum: 18. června 2012 20:31
 A ještě jstli se můžu zeptat jak poznám válec z 05 od 20,21,23??
Datum: 18. června 2012 19:05
 Když nemáš stahovák, tak si ho zrob...
Datum: 18. června 2012 18:54
 Čau draci liší se nějak od sebe hlava z 05 od 20,21,23?Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 6:32
 Díky
Datum: 19. června 2012 6:32
 valec od 05 ma menči kanalky neš 20,21,23
Datum: 18. června 2012 22:40
 A ještě jstli se můžu zeptat jak poznám válec z 05 od 20,21,23?
Datum: 18. června 2012 17:51
 Jde to poznat, pokud máš tu hlavu sundanou. Hlava z novějších má ve spalovacím prostoru takový schůdek, 05 má půlkulovej spalovací prostor...
Datum: 18. června 2012 17:28
 A jde nějak poznat z venku mám hlavu bez takového to hliníkového proužku a právě nevím jestli je z 05 nebo 21.Dik
Datum: 18. června 2012 17:26
 Tvarem spalovacího prostoru
Datum: 18. června 2012 17:14
 Čím?
Datum: 18. června 2012 17:11
 Ano
Datum: 18. června 2012 17:01
Jméno: Jawista
IP: uživatel13835
 zdravim mam takovou otazku sice stupidni ale niic potřeboval bych vedet jak napojit elektřinu na cross z pincka vim že z magneta na civku ale newim jestli musim na magneto napojit dalši kabel tak aby to jelo diik za odpoved rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 16:35
 Hej to je tu snad denně .. ze zapalovací cívky na kladívko a z kladívka na indukčku pól 1, pól 15 napojit na kostru (očkem pod šroubek) a hotovo !! Pokud tam chceš chcípák tak to z pólu 1 napoj na spínač a s tama na kostru .. !!
Datum: 18. června 2012 16:35
 Na "cross" pinckovi se zápalko zapojuje stejně jako na obyč "street" pinckovi, tak mrkni do schématu, tam je to krásně nakreslené
Datum: 18. června 2012 16:10
 Ahoj, řeším na svým mosquitu problém. Mám na něm nový výbrus, nikdy jsem ho nezajížděl, tak jsem si přečetl, co tady radíte. Dávám víc oleje, jehla posunutá ze 2. na 3.zářez shora, jezdím ve středních otáčkách, nedávno jsem si přečetl, že mám srazit hrany kanálů ve válci. Tak jsem to rozdělal a co nevidím. Svíčka bílá jak vánoce, píst na horní hraně opálený, ze strany k sacímu kanálu drobné rýhy.....mám najeto teprve 20 km! Nejspíš to podle mě někde saje faleš, protože, sotva ujedu 2 km a zastavím, začne se kouřit zpod válce a topí to víc, než je zdrávo. Myslíte, že je to všechno tím falešným vzduchem, nebo něčím jiným? Moc děkuju za odpovědi  , nerad bych dělal další výbrus, je to docela drahá záležitost i s tím indickým pístem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2012 15:17
Jméno: pepa
IP: uživatel13174
 ahoj
asi to tak vypadá skus namočit hadr do benzínu a prikladej to na spoj karburatoru mezi kartri pod valec pokud to saje faleš tak se obobohatí směs a vyletí otáčky....pozor výpari z hadru z rozpaleneho motru radi chytaj.....
Datum: 19. června 2012 15:17
 Čau draci poradte nedávno jsem poskládal kloudnýho Fíka jawa 21 sport,ale štve mě jedna věc když dojíždím na křižovatku tak v nízkých otáčkách se hltí jakoby trochu se zadusí a pak už jde točit normálně,jenom v nízkých otáčkách to děla jako kdyby já nevím co byla moc bohatá směs.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 22:37
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau draci kde sezenu samolepku s rokem vyrobi na predni blatnik kejvacky diky44
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 20:36
 jedině nechat udělat, nebo napsat u písmomalíře
Datum: 17. června 2012 20:36
 Zdra draci, mam takovej dotaz jaky je nejlepsi pist na Jawu 50/21 bud 1-krouzkovy nebo 2-krouzkovy a 3-krouzkovy pist ? Ktery z nich je nejlepsi na vykonost ??? pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 22:33
 Čau draku přesně jak tady píše Standa na seriovku 2 kroužkový je nejlepší volba,ono by to s jedním možná jelo trochu rychlejc ale do kopce bys jel na 2 30 a možná i na 1.A taky by to nemělo žádnej spodek
Datum: 17. června 2012 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel13979
 Na seriovku jedině dvoukroužkovej. Jednokroužek je na točivku.
Datum: 17. června 2012 13:52
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 klasika 2-krúžkový. ale v podstate to je jedno. len 1- krúžkový sa mi zdá už málo...
Datum: 17. června 2012 13:48
 Čau draci,vcera jsem pulil motor z jawky 250/353 ..a uplne jsem zustal hledet,je tam klika (s tema dvema velkyma dírama)a v ní je podkova,jako u fichtlu.. chtel jsem nechat kliku stocit po ty díry,ale co ted,kdyz je tam ta podkova,jaky to ma vyznam?jak by to jelo stou stocenou klikou ? ..stou podkovou..nebude se jenom vyrit smes nebo i neco jineho ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 10:29
Jméno: awaj
IP: uživatel13976
 zdar draci, nedávno sem složil motor 350/634, když je studenej, jde nádherně tiše, ale jak se ohřeje tak začne něco brutálně rachtat, a když se přidá plyn a motor je ve většim tahu, tak to přestane, nějaký nápady co by to mohlo bejt?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2012 21:45
 no pekna kravina
Datum: 29. června 2012 21:45
 První bych zkontroloval primární řetěz
Datum: 16. června 2012 12:22
 cau jak mám sundat karbon z hlavy,válce a pístu tak abych to neponičil
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 10:28
 Jemnej šmirgl a doleštil silichromem
Datum: 16. června 2012 10:28
 kdyš nebudou velky tam ne
Datum: 15. června 2012 21:12
 no já myslel že práve tym kartáčem tam udelám rejhi tak jesli to nebude vadit
Datum: 15. června 2012 20:39
 no neni to zrovna nejlepši napad rači to vem šmirgl papírem
Datum: 15. června 2012 16:52
 to tomu pístu nebo hlave nebude vadit že nanich budou rejhi ? díky
Datum: 15. června 2012 14:48
 co kdybych to vzal škrabkou jak se sní ve stavebnictví škrábe stará barva ze zdi
Datum: 15. června 2012 14:46
 ocelovim kartačem sem to dělal.. Ale ve valci nevim kde chceš čistit karbon možna tak ve vyfokovim kanalku tam sem to delal šroubovačkem a pak kartačkem a benzinem
Datum: 14. června 2012 23:40
Posl.aktualizace: 14. června 2012 18:12
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 projed tohle http://www.veteranske-testace.cz/veteranske-znacky pisou tam puvodni typ motoru v kazdem pripade.Ale jinde jsem se docet,ze jsou ruzne skupiny tech zarazeni veteranu a lecos jde.Hlavně vzdycky je to o tom co tam sedi za šimla...Ja jsem to nikdy sam nezkousel,jen jsem se o to zajimal.Snad nekdo napise vic...
Datum: 14. června 2012 18:12
 Když ho dám do péroše a půjdu na veteránský značky nebudou mít s tím problém?
Datum: 14. června 2012 17:45
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 ondra byl rychlejsi...
Datum: 14. června 2012 17:25
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Ja bych to videl na 250/353 kejva uz ta novejsi (03,04) s vetsim vykonem,jednopáka.S jistotou to zjistis z cisla na karteru levo od karbecu,bude tam nejspis *353 atd. nebo tak neco.
Datum: 14. června 2012 17:24
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 no to bude motor z péráka a nebo kejvačka 250/353 podle ty startovací páky to je kejvačka 250/353
Datum: 14. června 2012 17:21
 Zdarec draci ... jsem po zadření motoru u jawy 21 a když už to teda dělám tak bych se chtěl zeptat jestli na taková ježdění a blbnutí na loukách není lepčí 1kroužkovej píst ... ( válec bude po výbrusu výbrus č.2)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:32
 jednokroužkový je na piiccuu. Použij vícekroužkový...
Datum: 13. června 2012 22:32
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 Dej tam 2krouzkovej a val tam kvalitni olej
Datum: 13. června 2012 20:40
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci kolik stojí repase kliky na babettě 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 21:23
 U Padalika (v Šardicich) to maš za 745,-. Mě delal na Mustanga kliku (ojnice ckr) mělo to stat 745,- a chtěl za to kolem 610,-
Datum: 14. června 2012 21:23
 Pokud bysi mi poslal klikovku + novou komplet ojnici která stojí 500kč tak za 400kč ti ji nechám nalisovat a pokud bysi poslal jen samotnou klikovku na výměnu ojnice tak za komplet práci 900kč
Datum: 14. června 2012 14:12
 čau dračci  chcu se zeptat jak je to se zajiždenim naftoviho motoru (2t) po vybrusu. olej tam nemožu dat nafta je sama olej jedine možna tak vic chladit. neboo se pletu a je na to neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 22:02
 Jo ja ne ale kamoš jo. diky
Datum: 13. června 2012 22:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak zajíždíš TKčko? stačí když to nebudeš pár hodin jízdy moc zapřahávat
Datum: 13. června 2012 19:44
Jméno: tomas delbon
IP: uživatel9691
 Cus draci mam takovy problem potrebuju poradit mam novej valec na pionyra a nesedi tam kdyz ho tam dam bez tech sroubu tak pasuje ale kdyz tam natocim ty srouby do karteru tak tam nepasuje kvuli jendomu tomu ctverci na vlozce a newim jestli je nejak naohybat nebo jestly do karteru nemam to trosku probrousit.diky moc.specha!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 13:56
 Pokud je to PL válec tak já sem nato bouchnul palici !! ne do vložky !! ale vedle a on tam potom zajel nebo zkus zatlačit ted po G.O. už tam šel normálně....
Datum: 13. června 2012 13:56
Jméno: standa
IP: uživatel13965
 Ha....polskej válec  prodat a koupit českej...vim co tam nejde...je blbě odlitej...nic neohýbej,to není řešení
Datum: 13. června 2012 6:42
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
Datum: 12. června 2012 21:48
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci hele je možny že se vyraběly sekačky na trávu s válcem zapalovánim klikovkou z babetty 210 ted otec dovezl sekačku ale asi je na nějakej trakturek a jsou tam pravě ty věci z babetty akorat motor je polovični a nejsou vevnitř žadny ozubeny kolečka a je tam jina spojka a vlastně takovej větrak jak u minibika chlazeni u zapalování nikdy sem to neviděl jde mi oto jestli ta klikovka a valec pudou normalně na motor od babetty 210?? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 19:13
 Čau my doma máme traktůrek z 210 babetty kultivátor má šnůru + vetráček a jezdí dobře 25Km/hod  máme ktomu i vozejček všechno jezdím stím do lesa pro větve a vyvážet listí  a projíždím se ze psem
Datum: 12. června 2012 19:13
Jméno: Hojnik
IP: uživatel13962
 Čau, draci mám otázku k mé panelce 250. Jede dobře, nevynechává, startuje na první kop a je po takové menší GO. Ale k dotazu, na jakoukoli svíčku mi to furt tu svíčku černí! Prostě není cihlová. Karb mám 2926 s tryskama 96/50, vzduch zhruba 3/4 otáčky, filtr orig., jehla 3. zářez a ředím 1ku40 se stihláckým olejem.. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 12:12
 příliš bohatá směs
Datum: 13. června 2012 12:12
Jméno: Hojnik
IP: uživatel13963
 Nechci ji šidit na benzínu, ale svíčky sem skoušel 17, 15, 14, N7, N8Y, BOSCH, NGK.., ale pořád černá..
Datum: 12. června 2012 19:14
 cau ja bych skusil dát jehlu na druhej zářez z hora
Datum: 12. června 2012 16:04
 Nastavení karburátoru, olej atd se zdá být v pořádku, vzduchový filtr je nový/čistý? Výfuky vypálené? Jaká je tepelná hodnota svíčky?
Datum: 12. června 2012 16:03
 Nevíte o nějákém lepidle kterým by šla vylepit klika v ložiskách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 14:51
 Horší otázku sem ještě neviděl
Datum: 12. června 2012 14:51
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jestli lepit ložiska, tak lepidlem Locktite. Vyvinuto v NASA na lepení termického pláště raketoplánu, takže eňo ňuňo. Nikdy nesklamalo. (ale v tomhle případě je to spíš z nouze cnost až prasárna...  )
Datum: 12. června 2012 14:07
 Uvidím buď jí vylepím nebo ji tam dám takovou jaká je, klepat do ní důlčíkem to nebudu. Měnit jí nebudu protože je orig od motoru uvidím jak to pojede jištak jí dám časem na GO přebrousit ojinici a oravit čepy.
Datum: 12. června 2012 10:24
 jedna prasárna střídá druhou...!určitě výměna kliky
Datum: 12. června 2012 9:37
Jméno: honzah
IP: uživatel13216
 čau, to se rozhodně nelepí. Osobně bych navrhoval buď výměnu kliky za novou, nebo po případě zkusit důlčikem naklepat dírky v místě, kde je ložisko na klice, ale záleží na vůli mezi klikou a ložiskem
Datum: 12. června 2012 9:35
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Ahoj draci,
premyslim o koupi 350/354 rok 57 za 16tis. s TP, chromy v cajku, barva neoriginal, ale pekna,plechy bez dulku, motor nevim, ale pojizdna. Ma doutniky a spinacku na nadrzi i na svetle, tak se chci zeptat, jak byla v originale a jestli to ma cenu kupovat? A jeste jak je to s go motoru, kolik prijde vybrus,klika,...Taky nevim, jestli by nebylo lepsi koupit 250/592(panelku), kvuli serizovani, asi vic vydrzi, dostupnost dilu-cross upravy na inzercich za 3.tis... Diky za Vase nazory a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 15:11
 16tis. mi příjde hodně dobrá cena  za 16k si koupíš moto v předrenovačním stavu z roku 46-51 bez TP, tohle zní hodně lákavě, pokud jsou i pěkné chromy, tak neváhej. Spínačka by měla být v nádrži jak má pérák podle mě. U GO se prohneš, ale to máš všude  ceny výbrusu, kliky atd. se liší jako člověk od člověka  Jinak jak to chceš upravovat do crossu, tak si kup krosku :/
Datum: 11. června 2012 15:11
|



|