Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci, renovuju mustanga,ale mám problém.koupil jsem komplet nový ložiska nalisoval do bloků,fajne se točila,koupil jsem i novou kliku,nalisoval jsem ji do bloku,kde je převodovka(klika do mrazáku blok nahrat-spadla tam krásně)tam se točila ještě suprove ale co jsem nalisoval druhej karter,kde spojka zda se mi ze jde docela ztuha.je to normální nebo je někde chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 12:33
 dík moc
Datum: 20. května 2012 12:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to normální
Datum: 20. května 2012 11:48
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel13805
 a máš párové bloky? zistíš to keď sa pozreš na spodnú časť blokov a pozri či sú tam čísla- musia byť rovnaké ak sú tak sú párové
Datum: 20. května 2012 11:28
 řekl bych ze ne,pac jsem gufera namackl ještě před lisovanim a to se točili dobře
Datum: 20. května 2012 9:19
 Nenamáčkl jsi gufera moc hluboko?
Datum: 20. května 2012 8:48
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 mělo by si to samo sedout až nastartuješ
Datum: 20. května 2012 8:43
 Cauves draci mam blby dotaz ale vtomhle se moc nevyznam je mozne prevrtat valec z 38 na 39? Anebo se musi postupovat postupne po 0.25mm? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 20:32
Jméno: katan
IP: uživatel9410
 musim rict ze sem na to taky narazil 7. vybrus na nej original , strasne se to prehrivalo, zvetsil sem spalovat tak prasacky az sem se za to stydel ale jede to a dobre . Na vrtacku sem nasali brusnej valecek a ledvinku ubrousil podle oka . Jede lip a neprehriva se.
Datum: 19. května 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel13799
 nejlépe soustruhem  Pak existujou dvě prasácký varianty....hlinikový těsnění pod hlavu a vyříznout na 40mm a nebo utočit hranku korunky pístu na 39mm(v nejvíc prasácký variantě prostě srazit hranku pístu na brusce či flexe)....ovšem ty dvě prasácký řešení jsou tak do nouze,ale ne načisto.....pokud to chceš mít cajk,tak utočit hlavu na soustruhu....a rovnou ji udělat s vyšší antidetonačkou aby se zvětšil kompresní objem a ulevila si klika.....
Datum: 19. května 2012 17:18
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 standa: zrovna jsem na to narazil, mám nový výbrus 39,5, naštěstí jsem to nestartoval......jak mám tu hlavu pořešit?
Datum: 19. května 2012 16:00
 diky za odpovedi
Datum: 19. května 2012 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel13798
 Přesně tak...jde to na kolik chceš,jen nad 39mm se musí řešit objem hlavy a jeji průměr...
Datum: 19. května 2012 12:43
 Je to možné, stejně se větší část materiálu odebírá na vyvrtávačce, takže neni problém aby to vyvrtal víc...
Datum: 19. května 2012 12:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 co by nešlo
Datum: 19. května 2012 12:05
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 zdravim draci, Mám pionýra 23 a za jízdy mi tam něco zvoní...Nevíte co by to mohlo být,popřípadě jak to opravyt...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 9:55
Jméno: Pepa
IP: uživatel13826
 Záleží kdy to zvoní. Pokud když je motor v tahu, tak je to příliš velký předstih. Pokud naopak když v tahu není, nebo když jde motor naprázdno, tak to může být jak už bylo zmíněno vyběhané pouzdro v oku ojnice, nebo vytahané uložení čepu v pístu. Zvoní také když je motor přehřátý.
Datum: 24. května 2012 9:55
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 mustaf10 má pravdu, a jinak to může být i volnější píst
Datum: 20. května 2012 19:21
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 jakub236 ,no to sip iš ze t ma vlvi a velkej!,,mne se to stalo tao samý a kvuli tomu mi nechctel jet do otacek,,vymenil jsem a bylo to zase v pohodě
Datum: 20. května 2012 13:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 To ti zvoni povolené bronzové futro, nejlepší je to futro asi vyměnit, jinak pokud ti to nevadi tak to nech být, na funkci motoru to nema vliv
Datum: 19. května 2012 11:35
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Joo to bude klika...takže bude muset rozpůlit motor a koupit novou kliku...
Datum: 19. května 2012 11:26
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Zdravim SESO chtěl bych se zeptat jestli se nedá sehnat holá klida na stadiona ale aby neměla jehličkové ložisko u pístu? aby to bylo origo mosazné futro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 7:43
 tak takova fungl se nedela,,teda dela nikdo ji dela ale cena kosrto 5 tis,,, jinak kdyz koupis tu co je v rkramku,vyhodit jehlova a narves tam bronuz, jen bude prace u soustruhu
Datum: 20. května 2012 7:43
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar,chtěl bych se zeptat jak poznám, že je potřeba vyměnit pístní kroužky. Sundal jsem válec a ty kroužky mi přijdou hrozně volný. Otáčej se po celym pístu a jdou lehce sundat. Když dám ale kroužek do válce tak má vůli jen cca 1mm. Kdy jsou zralý na výměnu? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 12:38
 jo no ja tam mam uz treti krouzky a jede to dobre  urcite s tim jednu sezonu mozna i vic ujedes
Datum: 19. května 2012 12:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele dej nový kroužky a uvidíš že to pomůže a sezonu s tím ještě určitě ujedeš
Datum: 19. května 2012 10:48
 Slož to jak to bylo a jezdit to nějakym způsobem bude. Jestli je ten válec už vyběhanej, tzn znatejnej schůdek, vyběhanej do elipsy atd tak tě stejně výbrus asi nemine...
Datum: 19. května 2012 10:13
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Hmm, tak to jste mě moc nepotěšili  Jestli je ten válec vyběhanej to nevim jak poznám. Válec vypadá docela dobře, žádná rejha uvnitř neni a píst se mi zdal taky OK. Pod kroužkama černej nebyl. Mám teda koupit jen nový kroužky, nebo to rovnou dát na výbrus? Dá se s těmahle starejma kroužkama ještě chvíly jezdit? Potřebuju vyzkoušet jestli všechno funguje a musim dojet na evidenčku. Tu motorku jsem koupil nedávno a ještě jsem na ni ani nejel. A protože asi 10 let nejezdila tak jsem to začal nejdřív rozebírat abych viděl v jakym je to stavu a mohl všechno vyčistit.
Datum: 19. května 2012 9:32
 1mm je docela dost, nejsem si jistej jestli nové kroužky pomůžou...
Datum: 19. května 2012 8:54
Jméno: standa
IP: uživatel13797
 V tvém případě měly být vyměněny už dávno  milimetr je hrozná díra,měněj se při vůli 0,8mm....a co válec? Jak moc je vychozenej?
Datum: 19. května 2012 6:58
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravím mám problém potřebuju na babetě 207 vymněnit gufera a nevím jak se dostat na gufero u spojky prosím poradte jak tu spojku rozebrat a sundat ten pravěj kryt.děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 21:00
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci mám takovej menší problém potřebuju poradit. Měnil jsem gufero na levé straně motoru od spojky. A jak jesm povoloval primár tak jsem si nezapřel klikovku a píst se samozdřejmě opřel o kártr a ze zhora úplně vzadu trošičku napraskl ale uplně miniaturně zhruba 0,5 cm tak to bylo vyvýšený a každej si dokáže představit jakou byto udělalo paseku kdybych to složil dal zpátky a nastartoval. Mám strach totam nasadit a nakopnout aby se ten kousíček neodlomil a všechno byse pokazilo. Tak jsem to sklepl a zdá se to dobrý ale furt mam strach to tam dát myslíte že kdybych to odloupl tak se nic nestane ? Na funkčnost to stejně mít vliv nebude protože těsnidlo jsou kroužky. a jeto puvodni píst trojrkoužkáč tak je mi líto ho vyhoazovat a dávat novej dá se to nějak spravit ? Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2012 1:54
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Nechám si udělat nový píst na zakázku trojrkoužkový... Ano jeto moc pěknej pincek ktereého jsem sehnal v úplném originál stavu za pár korun je jak nový chromy lak vše prostě jak má být jeto muj miláček leštěnka prostě  takže ten starej tma určitě dávat nebudu
Datum: 19. května 2012 1:54
 je to tvoje zdraví... mi ti do toho kecat nebudem  a jelepší utratit teď pár stovek než ptoom měnit celej vršek motoru protože se rozletí...
Datum: 18. května 2012 22:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli to to nějaký pěkný pionýr s tp na ježdění po cestách tak nmormálně kup nový píst, ale jestli je to jen takový bez tp tak to ulom a pěkně zabrus aby to hlavně nebylo nijak ostré a normálně nasad ale vžádném případě to tam nenechávej tak naprsklé při běhu se to ulomí ten hliník a tak ti to podře válec že budeš buset dělat tak 2 výbrusy
Datum: 18. května 2012 21:19
 neser se stím dej novej píst a kroužky a jezdi !
Datum: 18. května 2012 16:09
 Přesně tohle se mi stalo taky. Napraskl mi růžek tý horní "lopatky" u sacího kanálku. asi tak 0,3cm, ostrou hranu sem zabrousil do kulata a píst vrátil zpět. Jezdím s tím jednou za čas po vsi a zatím bez problému. Určitě bych to tam nedával naprásklý, nikdy nevíš, kdy se to ulomí úplně. Buď kup novej píst a nebo to ulom a zabruš.
Datum: 18. května 2012 15:49
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Určitě to vyměň. S takovym strojem bych se bál jezdit  Nevíš kde tě to může nechat...
Datum: 18. května 2012 14:32
 No píst rozhodně z tvrdého materiálu není, spíše naopak (to jen tak na okraj, tvrdost materiálu stejně definuje uplně něco jiného než si měl na mysli). Dost pravděpodobně v místě ohybu vznikl tzv. křehký lom, což je způsobeno nedostatečnou houževnatostí materiálu. Podle mě se klidně může stát, že to za provozu odpadne. Ta prasklinka by se mohla rozšiřovat, přecijen v motoru vznikají nějaké vibrace, rozdíly teplot atd...takže muj názor je takovej, že by tam ten píst v takovém stavu přijít neměl...
Datum: 18. května 2012 12:53
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel82
 MLuvil se otom s dědem a ten říkal že stím klidně mužu jezdit že to nemuže upadnout jeto tvrdej matroš nemá to jak upadnout byto muselo bejt hodně naprasklý žebyseto hejbalo nahoru a dolu když bych stim zacasnoval
Datum: 18. května 2012 8:46
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 muj předchozí příspěvěk je samozřejmě myšlen až po ulomení tý naprasklý části, jezdit s tim takhle bych se bál, zaprvý zadřít třeba v 60km/h, navíc v zatáčce neni nic pěknýho, a pak novej výbrus s repasí kliky taky neni zrovna levný..
Datum: 18. května 2012 8:20
 Asi bych ten píst vyměnil, prasklina se může rozrůst a pak ti upadne kus pístu a vše ti nalítá do klikovky do kanálů udělá to rejhy na válci aji svíčku ti to může poškodit, takže lepší než platit komplet výbrus s pístem kroužky čřepem a zajištováky + repase klikovky, new svíce bych si ted radši koupil ten píst .. teď mám zdělaný válec z cagivy 125 kdy se odštípl kus pístu a píst kroužky a válec v prdeli možná ani ten válec neudělá nikasil protože rejhy jak svině, v ojnici je zapíchlý kus pístu, svíčka zdecímovaná apod. hrůzy takže udělám časem GO no a uvidí se ...
Datum: 18. května 2012 7:19
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 0,5cm neni tak moc, ale jestli je to na horní straně (u sacího kanálu), pak ti to rozhodí časování nasávání směsi, jestli na spodní straně, pak se jen trošku rozváží píst a po zapilování ostrejch hran by se s tim jezdit dalo, nicméně pokud to neni jen nějaký přibližovadlo na blbnutí na poli, kde je jedno když to zničíš, tak bych do novýho pístu investoval..
Datum: 17. května 2012 22:45
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Kvuli nasávání směsi ? Pochybuju žebyto nějak vadilo krs nasávání směsi to podle mě stím nemá nic společnýho
Datum: 17. května 2012 22:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to se mi stalo taky ten píst vem a zahod nedá se s ním nic dělat po čase to upadne a věř že ten odštíplej kousek vadí kvůli nasávání směsi
Datum: 17. května 2012 22:18
Jméno: LucasJawa20
IP: uživatel11264
 Fakt ? Nepovídej ! Myslíš žeto nevím  ? Já vim jak nato ale spíchal jsem a prostě se stalo přesně tak jsem to dělal a dělal jsem to sam nikdo mi nepomáhal a i přesto seto stalo ted uz toje jedno hlavně že jsi mi poradil to jsem ptořeboval vědět.
Datum: 17. května 2012 22:09
 udelal si totalni kravinu!!! nikdy nezapírej píst ale bud hod kvalt a teprv povol nebo vraz mezi zuby na primáru a řetez šrubovák a povol matku
Datum: 17. května 2012 21:59
 Cauwes draci prosim Vas mam dotaz jak nejlepe odstranit bordel z hlavy a valce jawa 50/21? Mam na mysli nejakou ucinnou lazen proste chemie
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 23:49
 drill D9 nebo kdejakej čistič na trouby
Datum: 17. května 2012 23:49
 Nitroředidlo to umeje krásně nebo arva
Datum: 17. května 2012 21:56
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau dtaci, mám problém, robím GO motora, a akurát som nasádzal na piet krúžky, a jeden z troch mi praskol. Bohužial neviem, kde na Slovensku sa dá taký zohnať, jedá sa o tento krúžok http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html aj piest mám k nemu, je to piest 39,00 a iduu na neho 1,5mm kružky, normalne sa davaju 2mm Sesa pri tom pieste pisal, že to si to dal na zakazku vyrobiť, a ja teraz neviem, kde sa to da na Slovensku zohnať, a z fichtlkramku asi teraz tak skoro objednavať nebudem, lebo všetko potrebne som už kupil, a poštovne by vyšlo drahšie než ten kružok, no a ten kružok mi velmi ponahla. Neviete mi poradiť, kde taky na Slovensku zohnať? Je to súrne, Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:48
 je na slovensku Mountfield ? bazény,sekačky,motorvky atd... ? pokud jo zajdi do jejich servisu a poptej se na ten kroužek... stejné kroužky se dávají na motorové pily... nezaručuji že ho budou mít,ale zkusit to můžeš  u nás ho mají
Datum: 16. května 2012 21:48
Jméno: drak
IP: uživatel13687
 Čau draci. Kámoš má DKW 125 RT a já mu dělám generálku motoru. Když jsem vyndal kliku tak jsem zjistil že ojniční ložisko u kliky není ložisko jen tam jsou kuličky a ojnice má docela velké vůle (pouze do strany) nahoru a dolu to vůli nemá. Mám to dát na repasi kliky nebo to nemám řešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:35
Jméno: martin
IP: uživatel4620
 Chytni si ji za ojnici z vrchu pak na ní normálně bouchni rukou a jestli cinká tak je špatná
Datum: 16. května 2012 18:35
 Jestli jsou tam válečky tak je to podle mě docela normální klikovka...nicméně jak píšou kluci...axiální vůle není na závadu (v jisté míře spíše naopak), přílišná radiální vůle na závadu je...
Datum: 16. května 2012 13:55
Jméno: jawasimson
IP: uživatel8251
 No tak když se to hýbe do strany a ne do zadu nebo do předu tak to nevadí to je zcela normální jde a je to asi ne Pouzdrová klikovka ale jehlová klikovka.... Dal bych nový ložiska a šla by spádky....
Datum: 16. května 2012 13:54
Jméno: typeg
IP: uživatel12424
 Když už generálka, tak pořádně. Dal bych to na repas.
Datum: 16. května 2012 12:14
Jméno: drak
IP: uživatel13687
 Omlouvám se. Nejsou tam kuličky, ale válečky
Datum: 16. května 2012 11:49
Jméno: jirka122
IP: uživatel13786
 zdarec, když jsem vyměňoval píst ( tříkroužkáč ), tak mi šel pístní čep celkem dobře pomocí domácího stahováku ( kulatina pr. 8mm, plastová vodovodní trubka ) vyndat a nandat. Teď mám nový píst ( jednokroužkový ) a pístní čep nemohu nasunout. Je to tím, že jednokroužkový píst je kvalitnější a má menší vůli ? Mám píst nahřát a čep dát do mrazáku? Díky za rady. Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 21:41
 přesně jak říká tady shrek ty čepy tam nemůžou jít tak těžko .. stalo se mi uplně to stejný nasunul jsem ho tam násilím přes stahovák ujel jsem 10 km a píst křupl a bylo vymalováno
Datum: 16. května 2012 21:41
 a představ te si, že když lze zasunout prstem, tj. lechce vsuvně tak je to správně  já se spíš setkal s případem že píst jsem nahřál,čep zmrazil, zasunul a bum po vyrovnání teplot píst praskl... od doby co si nechávám výbrusy dělat u p. Baška tak každej čep do každýho pístu lze lechce vsuvně zatlačit..
Datum: 16. května 2012 20:25
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Pístní čep se do pístu musí nasunout až po zahřátí! Jinak by tam jít neměl. Je to prostě tak. Kvalita dnešních pístů made in jihovýchodní asie, popřípadě polsko to ale vylučuje. Mnohdy se stane, že koupíš píst a čep do něho zasuneš lehce i prstem. Píst nahřej, a čep tam půjde. Kdyby ne, tak ještě mrazák, ale jestli je to tak, jak má, tak se čep chladit nemusí.
Datum: 16. května 2012 9:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 čep do pístu musíš dostat bez násilí, píst nahřej a musí tam jít jako po másle když čep ještě zmrazíš půjde to o to líp
Datum: 16. května 2012 6:15
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, tak valec na moju jawa 50/20 sa zajtra vrati z vybrusu, tak by som Vás poprosil o nejaké rady, koľko kilometrov treba motor zabiehať, akým olejom mám riediť benzín, treba použiť olej na vysokootačkove motory? V akom pomere treba riediť, a pri akých otáčkach treba radiť rýchlosti, treba radiť ešte predčasne, alebo tak akurat primerane? Ďakujem, a ak som niečo ešte vynechal, tak mi ešte prosím poradte, čo všetko treba pri zábehu. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 aspon 3 nádrže,lepší olej 1:30(stihl,shell,castrol) a jezdi tak 50km/h
Datum: 15. května 2012 22:18
 Jo promiň za spam  Najezdi tak dvě nádrže tímhle stylem jízdy ;P
Datum: 15. května 2012 19:32
 čau draku. Upaľuj na ten olej, na ktorý potom budeš jazdiť po zajatí. Ak jazdíš na M2T tak to chce miešať vo väčšom pomere. Nevim treba 1:25. Nemusíš nejaký špeciálny oleja. Ja jazdím na Castrol 2T myslím a nemôžem si sťažovať .... Ale vjazde. Nevytáčajte motor, ale zase Nejazdi zbytočne v nízkejch otáčkach. Niekedy ho môžeš pretočiť, ale né moc často ... Nejzdit ako prasa no  ... keď tak ešte niečo dopíše keby si chcel. Ted musim este dorobiť Fíka vonku: D
Datum: 15. května 2012 19:31
Jméno: František Daniel
IP: uživatel13778
 Čau draci , ja budu dělat GO motoru a tak sem se chtěl zeptat , jakej válec tam mám dát , na fíku mám originál a doma má 8 výbrus, který sem tam chěl dát , ale kamarád mi říkal , že ten osmmý výbrus je na prd , ze to vůbec nejede a tak sem se chěl zeptat vás.. co myslíte mam tam dat spíše originál , nebo 8 výbrus, co pojede lépe  děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel13783
 Dej tam normální válec s normálním výbrusem,pojede ti to víc jak polák s 8.výbrusem...
Datum: 15. května 2012 21:07
Jméno: rocky
IP: uživatel13778
 hey franto kup si radsi trabanta je to pekne shitka jezdi dokat to jezdi na starej pist dej lukopren a jedes..
Datum: 15. května 2012 20:15
 franto asi tak vem to a zahot do kopřiv jeto 
uplne na ho... ty poláci sou uplny idi.. maj asi křivý voči kanály vobec nesedi přehřejvá se to
Datum: 15. května 2012 20:09
 a hlavně pokud máš koupený ten polský válec s vrtáním 40mm tak ho zahod do kopřiv  .... bez DODO to nejede
Datum: 15. května 2012 19:36
 počítej stí male že musíš mýt upravenou i hlavu pro ten 8 výbrus
Datum: 15. května 2012 18:37
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Z 8 vybrusom ti to samozrejme pojde o niečo rychlejšie, a zväčší sa o niečo výkon, a takisto aj spotreba, ale rozhodni sa sám, ale asi by som ja osobne bral ten 8 vybrus.
Datum: 15. května 2012 18:11
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz, ohladne mojej jawy 50 typ 20. som 3 majitel, a dozvedel som sa, že na motorke je vybrus č.1. Keď som ale skúšal, koľko to dá, motorka mala dosť už pri 50 km/h a viac to už nešlo (mám komplet vyčistený výfuk, nový originál karburátor, motor má dosť dobrú kompresiu a mám nové bezkontaktné zapalovanie, aj elektriku správne zapojenú, reťaz spravne našponovanu, nove ložiska v kolesach, takže neviem v čom je problém), udajne od vyroby to dalo 60 km/h. Rozhodol som sa, že spravim vybrus č.4 a spravil som kompletnu GO motora, aj s novou klukovkou, retazove 13 zubove kolecko idem vymeniť za 14 zubov. Bohužial valec je ešte na vybruse, a asi tak skoro to nebudem trapiť a zistovať maximálnu rýchlosť, tak sa chcem spytať, myslíte si, že po vybruse to dá aspon tych 60 km/h? Alebo aj viac? Ako by sa podla vas dala zväčšiť max rychlosť, bez použitia ,,tuningu,, ako športoveho filtru, vybrusu č. 12 alebo podobne. Dá sa maximálka zväčšiť tak, aby motocykel ostal v povodnom stave? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 12:50
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13777
 dej tam kolečko 14zubé čím větší vrtání tím větší výkon a 4 výbrus je dobrý na to to pojede aji v kopcích jestli chceš to do síly tak to 12-13z
Datum: 15. května 2012 12:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mám 05 po 2. výbrusu a hlavu a karbec mám z 21 sekundární kolečko 12z a 65 není vůbec problém 14zub tam ani nedávej dej tam 12 max 13
Datum: 14. května 2012 21:49
Jméno: stands
IP: uživatel13774
 Zkontrolovat,zda tam skutečně máš válec a hlavu z J20/21 ...mužeš tam mít z J05 a to by odpovídalo maximálce 55-60kn/h....pokud máš opravdu válec z dvacítky,tak zkontroluj,jestli nemá z výroby zprasený kanály....spodní oblouk sacího kanálu má být necelých 68mm od horní hrany válce(HU) a nesmí moc čumět "hliník" do kanálu...u výfukového kanálu zkontrolovat jestli je horní hrana rovná neokousaná a je vzdálená od horní hrany válce 29,5-29,7mm...dále zkontrolovat podle přefuků,jesli není vložka ve válci pootočená...pokud bude vše v pořádku,tak musí jet s přehledem 65-70km/h....jestli ne,tak hledat chybu v nastavení a nebo špatná/špatně uložená klika,vylágrovaná předlohová hřídel a nebo nějaký velký odpor v ložiskách(kola,rozeta,řetězové kolečko,dekl) a nebo řetěz
Datum: 14. května 2012 19:53
Jméno: jawa 23
IP: uživatel13407
 jestli tam dáš ten 4 výbrus jak si řikal a 14 z kolezko a správně seřidiš tak to klidně poleti i těch 75km/h
Datum: 14. května 2012 17:12
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Podle mě už jsi měl vyběhanej válec a píst, proto ti to na hovno jelo. Až to zajedeš mělo by to bejt lepší. Ještě můžeš slícovat kanály.
Datum: 14. května 2012 16:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Záleží v jaké směně máš motorku vyrobenou ... pokud to bylo před vánočníma svátkama tak z toho těch 60 nedostaneš...
(co kus to originál). Jinak seřídit, perfektně zajet, doseřídit a mohl by dát i více než 60... (pokud nebyla špatná směna  )
Datum: 14. května 2012 16:48
Jméno: prson
IP: uživatel4801
 Zdarec. Mám takovej hloupej dotaz. Mam fechtla po výbrusu a slyšel jsem že to zajíždění podle tech mír co je dáno je zbytečný. Že stačí když to nepřetáčiš a nepodtáčiš. Co si o tom myslíte? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 7:24
Jméno: prson
IP: uživatel4801
 No ja právě nevim já toho fechtla ještě nemám doma....
Já tomu moc nerozumím ale něco se mně tam podělalo tak jsem to dal k odborníkům a přišli mně na víc věcí takže jsem na to zvědavej.
Datum: 17. května 2012 7:24
Jméno: standa
IP: uživatel13768
 Postupem času jsem se stal zastáncem zkráceného zajíždění. Nervat to do plnejch,nechávat motor ohřát a hlídat teplotu motoru a prvních cca 100km se držet do středních otáček,ale rozhodně nejezdit 30 na trojku,ale ba naopak třeba 50,ať se to hezky chladí....ALE....než začneš na válci jezdit ,tak sraž hrany kanálů aby netrpěly kroužky....jinak po 250km to mužeš začít otvírat naplno,ale za podmínky,že i nadále bude v benzínu víc oleje a směs bude na hnědou svíčku....1500km záběh je naprostá kravina....to možná dřív když se dělali extratěsný výbrusy a ještě se dávaly naschvál o toleranci větší písty aby to tahalo odspoda a málo žralo...
Datum: 13. května 2012 22:25
 Jaké míry máš na mysli?
Datum: 13. května 2012 18:37
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci. Jaká je hodnota předstihu na CZ 175/450
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 20:05
 V manuálu je 3,5-3.8 mm.............
Datum: 12. května 2012 20:05
 Čau draku předstih je 3,8 v manuálu mno tak nějak já bych dal 3,5 a odtrh na kladívkách 0,4
Datum: 12. května 2012 18:39
Jméno: Jááááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mě to nedá. Musím se zeptat, nechci nikde udělat chybu. Dostal jsem zadarmo válec a hlavu na pincka. Válec (jawa05) po čerstvém výbrusu 39:00. Hlava s kulatým spalovacím prostorem, neupravená. Píst jednokroužek, kroužek litina (neberte to, když je to zadarmo) Vše je v bezva stavu, kanály slícované, leštěné, nezvětšené. Spalovák hlavy vyleštěný, nesnížený. Prostě sériovka ve výtečným stavu. TAK, potřebuju poradit, jak to mám zajíždět, jak dlouho atd. Už jsem psal že hodlám mazat M2T. A ještě nemám výfuk... Váhám mezi tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html a tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:08
 Moje řeč..pokud to chceš mazat olejem M2T tak si sežeň rezavej vejfuk a máš to...
Datum: 12. května 2012 18:08
 Jestli chceš mazat M2T tak si tam navař rouru protože tenhle dvoukomorovej vejfuk mám! a je výbonej po menší úpravě ale s m2t vzniká tolik karbonu že je pořád zasranej... doporučuju Motul 100 motomix je to minerál.
Datum: 12. května 2012 12:46
Jméno: Jááááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mám válec z pincka po výbrusu, chystám se zajíždět. Bude M2T v poměru 1:25 se směsí dostatečně účiným mazadlem při záběhu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to já si zase radši koupím stihl protože většinou jezdím na nákup nebo jen krátký trasy,výfuk je zevnitř cihlovej a zvenku ho vždicky jen utřu hadrem když to někde cvrndá
Datum: 12. května 2012 11:06
 jo klidně se toho neboj a dej tam M2T
Datum: 12. května 2012 10:57
 Jááááá - delej to, to je najlepšie čo môžeš delať  používam M2T a ani po 6500km to nepotrebuje dekarbonizacizu
Datum: 11. května 2012 21:54
 tom mele sračky..... někde četl od někoho že m2t je sračka a už má hubu plnou keců...... nikdy NIKDY sem nekoupil nic jiné než m2t a nikdy žádný problém.... moje motorka ma na tom oleji nahrkáno 30tis a pořád perfektní tah a když sem po 10 letech sundal výfuk a že ho vypálím tak sem ho zrovna dal zpátky protože nebylo co vypálit.... ono když nějaký fagan nastartuje, ujede 2km a zas zdechne tak se neni čemu divit že olej se nestihle vypálit.. když ale bude dělat dlouhé trasy v kuse tak tam ve vyfuku nebude nic
Datum: 11. května 2012 21:08
 Čus jestli nechceš po pár tis. km nechat dělat znovu výbrus tak tam nalej lepší olej aspon nějakou polosyntetiku,to dnešní M2T je hrozná sračka,jinak když dáš polosyntetiku 1:25 to by mělo stačit a jehlu dej na 3 zářez ze zhora
Datum: 11. května 2012 20:07
 Čau draci.. Jak mam zajet co nejrychlejš valec na fiku mam vrtani 40,50 jednokřouškovej pist trochu upravenej valec potřebuju to met do tydne zajety a zatim nemam od fichla doklady a tak moc se nechcu ukazovat na silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 23:31
 no tak to necham na začatek tak 1 minutu na volnobech udelam to tak 4x s pauzama a pak pojedu aspon na 8km cestu okolo vesnic kolik stači 150-200 km na zabeh valcu ? podle me je zbytečny zajiždet valec 500 km  valec stejne pujde zas na vybrus za rok
Datum: 11. května 2012 23:31
 Mno hodně to namaž třeba i 1 : 20 a jezdi delší trasu ale jakmile začne fekál vadnout tak zastavit a nechat chvíly vychladnout.
Datum: 11. května 2012 20:10
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 Jaký se prosím leje olej do převodovky pro jawa 350/360. A jaký byste mi doporučily olej do benzínu pro zajíždění vybroušeného motoru. Jaké svíčky ? Je jich moc a nevyznám se v tom.... Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2012 14:38
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 1:25
Datum: 10. května 2012 14:38
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 Ještě jednu věc, v jakym poměru na ten záběhředit benzin s olejem ???
Datum: 10. května 2012 7:26
Jméno: bobek
IP: uživatel13011
 dík
Datum: 10. května 2012 7:19
 Do převodovky MOGUL 80W90.......... Do benzínu MOGUL TSF........ Svíčky BRISK N15C........
Datum: 09. května 2012 20:57
 Klasický převodový olej 80 nebo 90, do benzínu dej nějakej lepší minerál a svíčky dej Brisk N15C
Datum: 09. května 2012 20:48
|



|