|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar Chtěl sem se jenom zeptat ,jestli hodně vadí,když mam novej výbrus,už trošku zajetej, ale ne moc a parkrát sem to omylem protůroval uplně mrtě na neutrál vadí to hodně ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 18:21
 Dík a jaký by to mělo příznyky přidřený?
Datum: 12. února 2012 18:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel10860
 No ten výbrus potřebuje spíš trochu tůrovat jak to jenom lechtat na trochu plynu.Jak budeš jezdit pod otáčkama tak ti ten motor zleniví a nebude mět pěkný výkon. Jedničku vždycky trochu víc vytoč i dvojku a trojku potom jenom tak lechtaj.
Datum: 12. února 2012 12:34
 Jestli se to nepřidřelo, jako že spíš ne, pokud to bylo pouze krátkodobě, tak se tomu asi nic nestalo...
Datum: 11. února 2012 7:49
Jméno: Mates
IP: uživatel13161
 Zdar draci, mám dotaz..byly ČZ s označením 478? Zakoukal jsem se na číslo motoru a tam je to.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 10:18
 tak tak, nesmíš věřit všemu co se kde píše  to cos poslal je 487
Datum: 10. února 2012 10:18
 478 neexistuje, je to překlep
Datum: 10. února 2012 8:24
Jméno: bulldog
IP: uživatel12424
Datum: 10. února 2012 8:11
 bulldog: Hoď odkaz nějakej, já to na netu nenašel...
Datum: 10. února 2012 6:07
Jméno: bulldog
IP: uživatel11667
 Ale vždyť ČZ 478 existuje. Je jich málo ale jsou.
Datum: 09. února 2012 22:19
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 tak to někdo asi blbě narazil
Datum: 09. února 2012 20:41
Jméno: Mates
IP: uživatel13161
 nezakoukal jsem se špatně, je tam označení 478, kdyby tam bylo 487, tak se nad tim ani nepozastavuju..
Datum: 09. února 2012 20:40
 tenhle rozdíl vznikl akorát jinym způsobem měření, motory maji stejnej výkon...
Datum: 09. února 2012 20:11
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 nevím,ale píšou to
Datum: 09. února 2012 20:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 má to stejne kW
Datum: 09. února 2012 20:01
 péro: si piš že to nemá o 1,5kw víc...
Datum: 09. února 2012 19:23
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 jo je tam 487 a je to hned typ po 477 akorát že má o 1,5kw víc a poznáš to tak že nemá jakoby dělená žebra na válci
Datum: 09. února 2012 19:17
 zakoulal ses špatně.. je tam 487
Datum: 09. února 2012 17:58
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Posl.aktualizace: 12. února 2012 19:56
 Je to válec z mosquita.
Datum: 12. února 2012 19:56
Jméno: standa
IP: uživatel13186
 To neni Jawa ! To bude nějaký historický motokolo.....ale je fakt,že vložka je dost podobná
Datum: 09. února 2012 11:13
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 myslim že jo to válec z vogónský lodi !!
Datum: 08. února 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 napadá mě jedině mosquito nebo dandy,ale to nejsou motory jawa
Datum: 08. února 2012 22:13
 nebude to z Jawy..
Datum: 08. února 2012 21:21
Jméno: aron
IP: uživatel6631
 Ahoj celkem dost mně zajímá z čeho se dá nejlépé přizbusobit válce na fichtla? viděl jsem na závodech fichtly z válcema jako ze simsona díky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:19
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel12987
 na terenich zavodech se objevujou občas různý válce... simson dost často s převařenejma žebrama, potom válce z KTM taky s převařenejma žebrama, a různý další a občas se objeví i vodník
z buhvi ceho, taky válce z babety nebo z koráda ....je jich dost
Datum: 12. února 2012 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Nn,tohle sem nemyslel,řikam z Pucha
Datum: 10. února 2012 16:35
Datum: 10. února 2012 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel13189
 Nooo nechci nabádat....ale jednou tu někdu ukazoval fichtla s 6 kanálovym válcem Mallossi 70ccm snad z Pucha. Kanály to má kupodivu přijatelné a rozteč šteftů stejnou. Měl to podložené distanční podložkou o výšce 1,5-2 cm. Fungovalo to,ale nešlo mu to odladit.
Datum: 09. února 2012 21:18
 ironií je že simson či čz má stojatej válec, tudíž k tomu uzpůsobená žebra a představ si, že to dáš na fichtla kterej je ležatej... jak se to asi bude chladit...
Datum: 09. února 2012 16:50
Jméno: aron
IP: uživatel6631
 ne viděl jsem přímo válec vypadalo to jako z čz 175 ten kulatý a další mněli i vodní chalzení
Datum: 09. února 2012 16:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Na pár závodech jsem viděl naroubovaný vodou chlazený válce z kdovíčeho. Ale na většině závodů je to zakázaný...
Datum: 09. února 2012 7:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 překvapivě na fichtla, nejlíp uzpůsobíš válec z fichlta!! to co si viděl byly možná válce s navařenými žebry, hlavami z babetty atp...
Datum: 08. února 2012 23:21
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 zdar draci kdybych píst na fichtlu zabrousil/zarovnal na vrchní straně jelo by to líp ? myslím jen pro hranu jen to zaoblení ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 17:15
Jméno: nova ves
IP: uživatel13192
 Nedělej to. Pojede to moc rychle, budeš trhat asfalt a fichtl není konstrukčnš stavěnej na rychlost přez 100 km
Datum: 10. února 2012 17:15
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 no myslím vršek pístu
Datum: 09. února 2012 19:16
 standa se ptal co přesně máš na mysli.. mužeš nam to tedy znovu objasnit?
Datum: 09. února 2012 19:09
Jméno: tuma
IP: uživatel6631
 není tam nic jen seriovka vrtání originál 38,00 karbec origo zaplko taky
Datum: 08. února 2012 20:16
 Máš tam nějake upravy už ?
Datum: 08. února 2012 16:56
 Nevim furt co myslíš....jako že bys udělal rovný dno pístu? Důvod? Máš kolmý přefuky? či jinej důvod? Obecně je rovný dno pístu lepší,líp se na něj rozkládá/působí síla z hoření,ale na seriovce to bude kontraproduktivní,nedělal bych to.....maximálně si mužeš zarovnat dno pístu na rádius r60....případně proti tomu utočit hlavu na r60.....kdybys chtěl udělat válec,co víc pojede,tak se ozvi na muj mail.
Datum: 08. února 2012 12:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Zdravim,mám na čz 470 docela vyběhany valec s 3tim vybrusem(58,75),nove kroužky pro tento vybrus asi budou zbytečne,myslite že by prozatim stačilo koupit kroužky o vybrus větši?(59,00)A kdyžtak je trochu srazit v zamcich?Vybrus se mi ted delat nechce protože me nebavi zajiždění.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2012 20:11
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Pravda.Díky
Datum: 08. února 2012 20:11
 U fakt hodně vyjetýho válce to nemá moc význam. Nedávnou sem to zkoušel jen tak z prdele u jednoho válce co jsem měl na úpravu. Když už tam dáš o výbrus větší kroužek a zpiluješ ho v zámcích,tak se stane to,že vzadu sotva sotva proleze,ale ve výsledku se nad výfukovým kanálem otevře skoro stejně jako ten co tam patří,možná je tam o desetinu menší vůle....ale ono vůle v zámku 1 a 1.1mm už neni moc rozdíl.....tím chci jen říct,poslechni Kolečka,a v létě to hoď na výbrus a za 2 týdny to máš zajetý....alespoň tak nahrubo aby se už dál dalo "normálně jezdit" jen s bohatší směsí...to stačí i ten týden.....
Datum: 08. února 2012 11:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Máš recht,nechám to na prázdniny.Díky
Datum: 07. února 2012 22:28
 Ne, nech to tak jak to je, kulatý kroužky v šišatym válci by ti stejně moc netěsnily, i kdyby byly o 18 výbrusů větší...raději si počkej až tě bude zabíhání výbrusu bavit...je to týden ježdění o prázdninách...
Datum: 07. února 2012 21:40
Jméno: weep
IP: uživatel13045
 Zdarec, jsou kliky z panelky a kývačky stejné? Myslím setrváky a ojnice, čepy. Vím, že je rozdíl v oku, že kyvka má 105ku čep, ale jinak by šly zaměnit? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2012 8:32
 Klika s panelky společně s pístem se dá v pohodě použít do kejvačky, jezdí to v pohodě. Obráceně to vyzkoušený nemám
Datum: 10. února 2012 8:32
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 klika s pístem jde prohodit
Datum: 08. února 2012 16:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno použít i ojnici z panelky, ojnice nejsou stejně dlouhé. Jinak jsou ještě u panelky odlehčené setrvačníky z vnitřní strany, vnější rozměry jsou stejné. Klika z panelky je asi o 0,5 kg lehčí.
Datum: 07. února 2012 21:27
Jméno: weep
IP: uživatel13045
 Nemám kliku na panelku a na kyvku ano, tak jsem myslel, že na kývačkovém pístu propiluju okýnka na přepoušťáky a nahoře udělám ty snížené kraje pístu k výfukovým kanálum a bylo by to na tom čepu 15mm. Takže klika a píst z kyvky na panelce..
Datum: 07. února 2012 19:06
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14200032/Valec-SIMSON-70ccm-8-kanalu-TUNING.php žeby něco kvalitního ? co si o tom myslíte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2012 23:25
Jméno: standa
IP: uživatel13179
 Nooo simsonum nerozumim,něco se mi tam sice nezdá,ale jinak je to dobře udělanej válec. Mě se líbí. To neni ta plečka co jsem posledně kritizoval. A cena je příznivá.
Datum: 07. února 2012 23:25
 ono prekupnici řikají kazde dire kanal.. to pak i obyc 2 kanal má najednou 4 kanaly
Datum: 07. února 2012 21:29
 4 kanál...
Datum: 07. února 2012 21:19
Jméno: KoliHN
IP: uživatel11092
 No nemyslím si podle mě to je klasika polsko + nějaké kanály navíc. Já bych to nekoupil...
Datum: 07. února 2012 20:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat jaky je nejlepsi silikon na utesneni karteru kdyz skladam motor muzu pouzit ten cerveny?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 15:41
 paulin je k nicemu.. je dobrej na utěsnění pneu kdyz fuší kolem patky
Datum: 06. února 2012 15:41
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 pod hlavu u fichtla žádný těsnění nepatří, a nějakej tmel už vůbec ne, pokud ti fouká, srovnej si jí pastou na zabrušování sedel ventilů
Datum: 06. února 2012 15:33
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
Datum: 06. února 2012 14:17
 Jo, používam červenej co smrdí jako ocet  od DenBravenu...nikdy s tim nebyl problém
Datum: 06. února 2012 10:04
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci potrebujem radu ako vyčistiť výfukový kanál na valci pionier. za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2012 14:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky hoši
Datum: 06. února 2012 14:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 ˇzbytek ,
Datum: 06. února 2012 8:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11346
 zdravim,normálně něco co pude oškrábnout,a bytek jsem vzal filcem,tm to pěkně vylešíš
Datum: 06. února 2012 8:34
 zdarec jestli seš alespoň trošku šikovnej tak si pořiď sadu malinkatejch pilníčků a jemně to vybruš a nakonec to vem šmirglem nejjemějším  bude ti to líp vyplachovat válec když to bude hladký tím pádem to i líp pojede =)
Datum: 05. února 2012 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vydloubat šroubovákem a na závěr smirkem
Datum: 05. února 2012 19:38
Jméno: Erto
IP: uživatel1026
Posl.aktualizace: 05. února 2012 12:00
 10 jako orig
Datum: 05. února 2012 12:00
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Zdar, jak se dá vyleštit zevnitř hlava válce ( spalovací prostor )?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 13:48
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jé sory já sem vůl neumim číst...
Datum: 05. února 2012 13:48
 chceš ma zabyť  ten správný efekt je 2mm karbonu?
Datum: 05. února 2012 13:44
 jj kus nehybného hliníka je treba mazat!
Datum: 05. února 2012 13:42
Datum: 05. února 2012 13:41
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nevidím důvod to leštit. Po výrobě je ten povrch mikroskopicky hrubý a v tom se drží olejový film když to vyleštíš tak to nebude mít ten správný efekt.
Datum: 05. února 2012 13:24
 Když to vyleštíš, a u toho to nepoškrábeš, tak se ti bude líp vyplachovat válec.
Datum: 05. února 2012 12:06
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Měl by se tam míň usazovat karbon. Jako myslim jestli to leštíte ručně hadrem, nebo vrtačkou s filcovym kotoučem, jestli na to používáte nějakou leštěnku atd.
Datum: 05. února 2012 11:56
 Když tam máš moc karbonu, tak se ě to víc zahřívá a když to vyleštíš, tak se tě tam bude míň usazovat. Teda takhle si to myslím já.
Datum: 05. února 2012 11:11
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 na co je to dobry? jen pro parádu nebo to má nějakej význam
Datum: 05. února 2012 11:06
 Já jí leštím silichromem a výsledek je pěknej.
Datum: 05. února 2012 9:00
 sundáš ji a vyleštíš.. co si jako myslel?
Datum: 05. února 2012 2:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,chtěl bych se zeptat jak co nejefektivněji nebo jestli máte nějakej fígl na vyčištění výfuk.kanálu u čz 470.Právě provádím dekarbonizaci a ten kanálek je pěkně dlouhej a zatočenej takže nevim co na to použít jesi nějakej kartáč nebo šmirgl.co myslíte?.A ještě,u tohoto typu motoru jsem si všiml že píst je na pístním čepu uložen volně tzn.že se v něm pístní čep pohybuje-není tam nalisovaný.Je to u tohoto typu motoru tedy ČZ 450 normální?V knize o údržbě tohoto druhu čezet je psáno: Píst je spojen s ojnicí píst. čepem atd.,KTERÝ je vsuvně nasazen do pístu a pojištěn proti posunutí dvěma pojistkami.Z tohoto usuzuji že je to v pořádku.Co vy na to?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2012 9:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 áno čap v ojničnom puzdre sa má voľne presúvať a keďže usudzujem že ta čz ma dačo už nabehané tak to je v poriadku
Datum: 05. února 2012 9:07
 Seso! nutně potřebuju ČZ píst 125ccm vrtání 52mm (staré zetky 125a/b/c/t) je to dvou kruháč. Pokud ho sezeneš/vyrobíš, máš u mě bod jako nikdo jiný
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2012 18:51
 Omlouvám se, špatně jsem to pochopil
Datum: 04. února 2012 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel13159
 "kdyz pockas mesic tak tiho dodam,, napis mi mail " = napiš mi na email  Přes pokec budeš asi těžko něco objednávat něco z eshopu
Datum: 04. února 2012 14:50
 dřív to nepůjde?  dneska jsem byl tady u nás v kamenném krámku a říkali mi, že snad za 14dní, ale těžko říct... každopádně mail : djangi@seznam.cz
Datum: 04. února 2012 12:56
 kdyz pockas mesic tak tiho dodam,, napis mi mail
Datum: 04. února 2012 12:35
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Potřebuji radu koupil jsem nové pístní kroužky přesně podle tabulky a válec nejde nasadit. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 22:14
 A vyškrábal si pečlivě drážky pro pístní kroužky? Aby v nich nebyl žádný karbon?
Datum: 02. února 2012 22:14
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 taky tam ma bejt nejaka vule na kroužku  a pro krouzy nebo pist uz od jisty doby chodim s valcem
Datum: 02. února 2012 21:52
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 jo natočené je mam dobře. Zkusím je nasadit do válce bez pístu
Datum: 02. února 2012 21:14
 máš kroužky natočená zámkama na kolíčky v pístu?
Datum: 02. února 2012 20:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 kroužky si měl předtím zkusit nasadit do válce, můžeš to udělat ale i teď ... budou li větší výrazně, dej jiný ... budou li větší jen o něco, můžeš je trošku zpilovat.
Datum: 02. února 2012 20:46
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 No prostě nejde přetáhnout ani přes první kroužek.
Datum: 02. února 2012 20:37
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 *valec
Datum: 02. února 2012 20:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 jak nejde nasadit valej?
Datum: 02. února 2012 20:36
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Zdar, nevíte typové označení spodního ojničního ložiska na origo kliku na mustanga Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 19:13
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 myslim že na origo musiš menit celou ojnicu  \r\n
Datum: 02. února 2012 19:13
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Čau. Mám dotaz, potřebuju vědět číslo výbrusu na ČZ 175/477. Změřil jsem píst a vykouklo na mě 57,75. To je přece ale blbost ne? Minimálně je 58... ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2012 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel13150
 píst měř na sací hraně, u dna je píst o jeden výbrus menší jak vzadu,což podle tvýho měření dokonale sedí.....
Datum: 02. února 2012 10:20
Jméno: péro
IP: uživatel13149
 musí být menší kdyby měl 58 tak ti nechodí v tom válci lehce ne? je to 0 výbrus
Datum: 02. února 2012 8:36
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 To vše vím. No, ještě na to kouknu, ale nejspíš to bude ten originál 0. výbrus no. Díky za odpovědi.
Datum: 01. února 2012 23:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nahoře má píst vždy menší průměr a také není úplně kulatý, v ose pístního čepu je také menší průměr, je to kvůli tepelné roztažnosti.
Datum: 01. února 2012 22:42
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Píst jsem měřil nejdřív pod horní hranou, pak přes drážky na kroužky a potom i pod kroužkama. Šuplery jsem na to bral 2, nechtěl jsem tomu totiž věřit.
Datum: 01. února 2012 22:35
Jméno: Groak
IP: uživatel13147
 Na měření pístu si neber šupléru, ale provázek a ludolfovo číslo. Sry, ale mě to tak vždycky vyšlo líp...
Datum: 01. února 2012 22:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Bude to válec zatím bez výbrusu. Máš pořádnou šupleru? V kterých místech jsi měřil píst?
Datum: 01. února 2012 22:21
 Tak to netuším, počkej na reakce ostatních.
Datum: 01. února 2012 21:58
Jméno: Buvolos
IP: uživatel9464
 Válec má podle posuvky taky pod 58. A že by se píst sjel po celym obvodě o 2 desetiny, to mi přijde dost divný...
Datum: 01. února 2012 21:56
 Změř průměr válce a uvidíš..
Datum: 01. února 2012 21:53
 Neni možný že je píst už dost jetej?
Datum: 01. února 2012 21:52
Jméno: Dan
IP: uživatel13138
 a ještě jeden poledni dotaz když jsem vyndal klikovku tak jsem zjistil že pist v ojnici se hýbe do stran ale nevaklá jenom se posunuje do stran je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 18:22
Jméno: libor1
IP: uživatel13058
 mám za to že se tomu řiká plovoucí uložení pístního čepu
Datum: 31. ledna 2012 18:22
 při sundaném válci je posuv pístního čepu s pístem v ojničním oku doprava/doleva normální jev. Pokud máš kliku venku tak se podívej na píst zespod a pochopíš proč.
Datum: 31. ledna 2012 10:48
Jméno: Dan
IP: uživatel13137
 dík moc ale mam ještě jeden dotaz, proč se nahřívá praví karter a dává se do něj klikovka jako první když se klikovka vytlačovala z letého karteru. A také mi není jasné jestli když budu motor úplně zavírat jestli nahrát i druhý karter. Dík za odpovědi jsem začátečník. Vše dělám podle webu jawa-50.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 14:25
 ne, jde hlavně o kliku
Datum: 31. ledna 2012 14:25
Jméno: Dan
IP: uživatel1698
 a musim nahřívat i ložiska hřideli v převodovce?
Datum: 31. ledna 2012 9:33
 Sakra, Michal byl rychlejší
Datum: 31. ledna 2012 9:26
 Fichtláckej motor se půlí tak, že se sundá levej karter z pravého, přičemž převodovka a klika zustává v pravém karteru. Půlí se to jakoby stejně...takže všechno v pravym karteru a přiklopíš to levym, jinak to asi nejde...a při skládání ložisko v levém karteru klidně nahřej
Datum: 31. ledna 2012 9:24
 Motor se skládá opačným spůsobem než rozebírá. Kartery se narhřívají kvůli roztažnosti materiálu - nejdřív kvůli montáži ložisek, poté s ložisky - teplem se roztáhne vnitřní kroužek ložiska a klika do ložiska spadne sama. Nahřívat musíš oba kartery
Datum: 31. ledna 2012 9:23
Jméno: Dan
IP: uživatel12350
 Cus draci, mám takový dotaz poprvé jsem půlil motor a teď ho budu skládat gufera jsem nechal původní, tak nevím co se s nima stane když budu pravý karter nahřívat. Mám je vyndat? Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 9:25
 gufera zahoď a dej nový, stojej pakatel. Hlavně je tam necpi nasucho, břit mázni olejem
Datum: 31. ledna 2012 9:25
 Tak tak, jak píše Milan, gufera stojí pár korun, takže starý zahodit a dát nový
Datum: 30. ledna 2012 22:01
Jméno: milan
IP: uživatel12533
 vyndat a dát nová ..... jinak Go na nic ...
Datum: 30. ledna 2012 21:23
|



|