|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 Čus, jak se maj dávat ložiska do karterů? Nevadí když to tam nabušim gumovou palicí? Nebo mám radši kartr nahřát ložisko dát do mrazáku a pak to tam dát? Nemám horkovzdušnou pistoli, tak bych to nejradši udělal tou pistolí, ale aby se to ložisko nepoškodilo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 19:36
 pionýrák: a karterum to vlastně vůbec neškodí, co? Proboha...
Datum: 09. března 2012 19:36
Jméno: pionýrák
IP: uživatel10860
 normálně je tam nabouchaj kladivem já to tak dělám a ložiska neponičím. A tím kladivem klep po vnějším kroužku
Datum: 09. března 2012 17:51
 vitan: Holt jsme amatéři no, každej nemůže bejt tak dobrej jako ty  Jinak bez horkovzdušky bych se v garáži asi neobešel, Používam jí furt na něco
Datum: 09. března 2012 9:49
 vitan: horkovzdušku využiješ i jinak než na ohřívání karterů, určitě se doma neztratí  Sám mám tu horkovzdušku z prvního odkazu asi 3 roky, v zimě s ní dokonce topím v dílně  , což se na ní docela podepsalo, ale maká pořád
Datum: 09. března 2012 9:40
 jj  Jestli máš na to peníze tak si připlať  Já sem moc neměl tak jsem šáhnul pot tomhle  Je to bomba: Ted sem s tim sundaval barvu ze starejch dveří, nahřejval umělý trubky, rozmrazoval vodu atd..
Datum: 08. března 2012 19:27
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 Carodka: No právě  Jakmile jsem otevřel troubu a začal tam cpát kartery tak mě s tim máma vyhodila, že prej nechce aby jí pak buchty smrděly olejem 
jubka: No já zase když už to kupuju, tak si radši připlatim za lepší. Ta dražší už má nastavitelnou teplotu 70-600 stupňů a je to lepší řada. Určitě jí budu používat na víc věcí než jen nahřejvání karterů
Datum: 08. března 2012 18:55
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 vitan ty experte co nám řeknou maminky když bude kuchyň smrdět olejem ???
Datum: 08. března 2012 18:38
Jméno: vitan
IP: uživatel13338
 hej vy amatáři to je na pohodu ...zapnete mati sporák pekně na 6 hodte to na 5 min na něj a jee nahřáto jak už bylo řečeno ložiska do mrazáku a nemusíte utrácet 400 za pistol..!!
Datum: 08. března 2012 17:01
 http://horkovzdusne-pistole.heureka.cz/extol-craft-411012/ já mám tuhle ale s kufrem za 500 ... Zatim s ní nic nikdy nebylo. je skvělá nemužu si stěžovat  Možná malý mínus že je taková "křehká".. Teda vypadá tak, ale vubec to eni znát. Spadla mi asi z 8 metru a je OK  Uvidíš
Datum: 08. března 2012 16:29
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 horkovzdušku seženeš takovou postačujucí od nějakejch 400,- ale ne nadarmo se říká zlatej střed.
Datum: 08. března 2012 16:08
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
Datum: 08. března 2012 14:34
 pokud je budeš lisovat přes vnější kroužek tak by se nemělo nic stát
Datum: 08. března 2012 11:54
 Koupil jsem na aukru za 200kč elektrickou troubu a naprostá pohoda :o) za 10 minut nahřáto a ložiska tam padají uplně samy :o)
Datum: 08. března 2012 7:21
 Klidně je dej do trouby, nahřeje se to aspoň rovnoměrně...
Datum: 07. března 2012 22:29
 Hele upřímně... Kup si tu horkovzdušku.... Pač to se ti potom vypaltí. Daj se s tim dělat i jjný věci  MYlsim že nejlevnější od extolu se dá sehnat kolem 350-400 J8 mám i s kufrem a nákejma tryskama za 520 myslím  Fakt je to skvělá investice
Datum: 07. března 2012 22:06
 Ano, dá se to na starém elektrickém plotnovém vařiči, na kamnech taky dobrá věc ... ideální je to vzít to horkovzduškou, v nouzi bych to zkusil fénem .. ložiska do mrazáku, nebo když je velká kosa (zima) tak je hodit na vzduch
Datum: 07. března 2012 21:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já kartery nahřívám normálně na starým elektrickým vařiči nebo na kamnech v pohodě se ohřejou na 100-120 stupnů a ložisko dám do mrazáku a jde to krásně,cpát ho tam za studena je blbost
Datum: 07. března 2012 21:41
 Viděl sem fotky, jak to někdo nahříval v troubě.  Musí makat rychle a nebo si koupit horkovzdušku, ta se doma nestratí.
Datum: 07. března 2012 21:36
 a než je z tý trouby vindá tak budou smrsklý
Datum: 07. března 2012 21:31
 A nebo dej kartery nahřát do trouby.
Datum: 07. března 2012 21:28
 tak to tam nabouchej když nemáš tu pistol nebo hořák .. ale nabouchej to tím větším kolečkem at si nepokazíš ložisko
Datum: 07. března 2012 21:22
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 V tý poslední větě má bejt místo druhý pistole gumová palice
Datum: 07. března 2012 21:13
 Zdarec chci se zeptat kdo dává do ČZ 175/487 nebo jiné těsnění po hlavu, kamarád ho tam dává, já ne - neteče mi to jen jsem to trošku mázl tmelem do 200°C a nefoukala
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 17:37
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 mě žádná hlava nikdy nefoukala, jestli fouká, tak je něco špatně, takže jak píše kolečko, zabrousit a dát těsnění..
Datum: 08. března 2012 17:37
 Já hlavu zabrousim, plus ještě dávam těsnění. Foukat by podle mě neměla ani za studena, a prosakovat olej by též neměl...
Datum: 07. března 2012 22:28
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 zádné tesnení dávat nemusíš máš pak lepší přenos tepla a o fous lepší kompresní pomer. A ze to teče na to se vykašli nesmi to foukat za tepla za studena muze.
Datum: 07. března 2012 21:18
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zdar. Jak poznám "párové kartry"? Dá se to nějak poznat na první pohled nebo se to musí odzkoušet?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Základním vodítkem je,že mají zespoda vyražené stejné číslo...... tzn. kupříkladu na levém karteru 4,na pravém 4 ,nebo 1-1,299 - 299 a podobně.....tzn. pokud je na jednom dvojka a na druhym čtyřka tak nejsou párové na 100%.... prostě jde o to,mít dva kartery co byly obrobený proti sobě..... takže když ty budeš mít jeden karter s číslem jedna a seženeš karter ze sousední vsi a bude mít vyraženou taky jedničku,tak taky na 100% nejsou párové....ty čísla se prostě opakovali.... doufam že budeš mít štěstí....a bacha....čísla 1,4 a 2 7 jsou dosti podobná.....
Datum: 06. března 2012 20:37
 Čau vím že to tu bylo hodněkrát ale potřebuju poradit jakej bude výkon na 1 kroužkovej píst díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 16:26
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 ale,na seriovce jsou dva kroužky
Datum: 08. března 2012 16:26
 standa na seriovce jsou tři kroužky
Datum: 08. března 2012 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Tak to je hustý.....mě dvoukroužek nikdy nechtěl přes 9 tisíc....
Datum: 08. března 2012 8:59
Jméno: Hrdina
IP: uživatel9389
 ten graf platí jen na tom motoru co byl měřen, na sériovce může být rozdíl jiný (žádný). Já mam na dvoukroužkovém pístu odtočíno 12000 ot/min
Datum: 07. března 2012 18:16
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 Bakoun díky za odkaz
Datum: 07. března 2012 8:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.jawa50speed.wz.cz/tech.html
Datum: 06. března 2012 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Dole ti to nestačí. Jinak neřek sem že to pojede líp/víc,napsal jsem,že to pojede jinak ....... u seriovýho válce to nemá význam řešit.......tam patří dva kroužky......
Datum: 06. března 2012 21:52
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 takže to pojede lépe nemáte někdo odkaz kde to je napsané
Datum: 06. března 2012 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Nárůst výkonu = 0HP ,lehce to stratí sílu odspoda a líp to pojede v otáčkách....nic víc.....
Datum: 06. března 2012 20:39
Jméno: Filip
IP: uživatel12612
 zdar draci co je lepší koupit novou klikovku nebo nechat udělat repas ?? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 10:28
Jméno: standa
IP: uživatel13341
 Radši repasovat starou nepoškozenou kliku,jsou kvalitnější jak polské,indické a čínské repliky......i když tady na fichtlkrámku je klika už vcelku ucházející......
Datum: 06. března 2012 10:28
 rači kupit novou vyjde te to na stejne prachy
Datum: 06. března 2012 10:00
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 určote repas,do novy kliky bych nešel,original setrváky jsou holt original ma stim dobre akusenosti,ojnice ckr s jelama a nebo z bronzovym futrem!Doporučuju!!
Datum: 05. března 2012 20:42
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Filip mi se bavíme o repasaci ne o zmenšení kliky pro závodní učely.čti občas
Datum: 05. března 2012 20:25
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 No,600 ojnici a zbytek ....
Datum: 05. března 2012 20:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Kvalita de oto na kolik ti to sklepal  aby to za ty prachy nebylo jen zlisovany a tot vše
Datum: 05. března 2012 20:16
 Carodka .. ne jeto CKR jehlove ložiska nahoře aj dole zatim sem snou ješte nejdel .. ale co sem slyšel tak u Padalika je hodne dobra kvalia
Datum: 05. března 2012 20:01
Jméno: Filip
IP: uživatel6218
 Carodka nechci nic řikat ale dival jsem se na ty stranky a piše tam od 2000 kč
Datum: 05. března 2012 19:37
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Datum: 05. března 2012 19:26
 me to vyšlo na 645,- u Padalika v Šardicich
Datum: 05. března 2012 19:21
Jméno: Filip
IP: uživatel6218
 Mam možnost mit repas za 1000 tak mě to vyjde na stejno jestli nova nebo repas.....Ale slyšel jsem že je lepší repas tak si to ověřuju
Datum: 05. března 2012 19:21
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 repas na jawa 50 klika CRK navařeni obroušeni obouch čepu sklepana mě vyšlo na 1250  o 100 min ja nová
Datum: 05. března 2012 19:18
 *** pošta ***
Datum: 05. března 2012 16:20
 Asi podle toho jaka bude cena za repas a za novou ,,, podle mě je mepši repas .. a ješte si pro nu zajet .. tá česká to je poděs s tim hazijou jak nevim co
Datum: 05. března 2012 16:19
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj všem, měl bych na Vás dotaz, byť to sem moc nepatří.. Mám doma 125, 4t a předloni jsem ji měl na opravě v servisu, kde mi mimo jiné řekli, že má podpálený výfukový ventily, tak chlápek udělal sedla a na opravu (výměnu) nedošlo a ještě jsem s moto nejel pak cca 6tis. km, jenže pak už jsem pozoroval, že jeden už zas začíná podfukovat a někdy si střelí.. letos už nechci riskovat, že mi nějakej někde uletí a rozšlehá mi to celej motor. Co se týče dílů, tak ty bych sehnal, jenže už se mi to nechce dávat nikam do servisu, pač cena práce vždy předčí cenu dílů a v tomto případě už možná i cenu motorky. Co myslíte, zvládnul bych doma sám výměnu těch dvou ventilů a seřízení?? Doteď jsem dělal vždy je 2T, 4t jsem se vyhýbal co to šlo, ale.. Nebo není někdo z Vás z okolí HK, kdo by mi s tím za úplatu pomohl? Díky všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2012 22:19
 Já jsem teď nedavno poprví měnil pístní sadu na pitu a když sem viděl ventily, tak sem se zhrozil, jak to žralo olej, tak na ventilech byla 2mm vrstva karbonu nebo čeho a vejfukovej ventil podfukoval, tak sem celou hlavu rozebral, ventily očistil, na dosedací plochy sem dal silichrom a točil s ventilama dokud dosedací plochy krásně neseděli a ventily netěsnily... Nejhorší bylo zajistit ventily, dělali jsme na tom ve třech a trvalo nám to pěkně dlouho, jedem držeh hlavu, další trubkou stlačoval pružiny a já se ventily snažil zajistit těma "kolíčkama".. Jestli máš motor OHC, tak u většiny motorů je to prej tak, že při horní úvrati ti musí směřovat šipka na rozvodovim kolu směrem pryč od motoru. A nastavit vůle na ventilech je brnkačka. Jen stačí mít dobrý měrky. Snad ti to nějak pomůže. Tady jsou nějaký fotky.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/pitbike/
Datum: 05. března 2012 22:19
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13325
 Čau, nevíte jestli se dají použít svorníky na válec z novějších typů pincků (20,21,23) na pařezáckej motor? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 21:57
 Mě se zda že maj neco kolem 12 cm .. přesne nevim
Datum: 04. března 2012 21:57
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13325
 Má někdo kdyžtak pařezácký svorníky a mohl by mi je změřit? Budu rád, díky
Datum: 04. března 2012 21:42
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 péro péro..  svorníky se to menuje a ne štefty
Datum: 04. března 2012 21:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím co máš namysli svorníkama ale jestli myslíš ty 4 štěfty tak myslím že ne u pařezáka jsou kratší,ikdyž ted nevím jak jsou dělaný třeba by šel prodloužit závit jestli nemají uzší dřík
Datum: 04. března 2012 20:51
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 idi nevíte o nekom kdo dělá generálky klikovek v okolí Rychnova nad Kněžnou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2012 18:13
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 aspon neco
Datum: 03. března 2012 18:13
 A kolem Nového Jičína???
Datum: 03. března 2012 18:11
 čau draci ... mam problem .. mam klikovku CKR a jehlove ležisko na hoře aj dole .. ale nehoře je neky divny nechce tam vlest pistni čep de tam ale ne jak ma de steška hodne steška .. ma to tak byt ? nebo je neky špatni ložisko ? (čep je dobrej skoušel sem aj jinači)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2012 20:22
 Čep do pistu (mam na to menči stahovak) samotnej čep do ojnice nejde (skoušel sem jich vic) ... ale uš vim čim to je v ložisku je malej hrbolek tak proto to tam nechce vlest .. ve škole zejtra udelam mlim pilničkem doufam že to pomože
Datum: 04. března 2012 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel13328
 Tak on ten čep tam nemá jít nějak na volno,ale když to mázneš olejem,tak tam musí jít suvně nastrčit.... samotnej čep do ojnice jde? bez pístu? Někdy se stává,že tam nechce jít čep při "lisování" s pístem.....musí se totiž přesně trefit oko ojnice ve vodorovném směru.....jinak se to kříží,nechce to tam a dokonce se to ložisko muže poškodit....chce to cit a minimálně přípravek na nalisování z M8 imbusovýho šroubu(perfektní věc)......ale jestli ani nejde samotnej čep do ojnice,tak je někde chyba......čep máš na 100% dobrej,je z FK,kupoval jsem ho tady i s pístem.....případně mi písni na mail jak se to dál vyvijí.....
Datum: 04. března 2012 18:32
 V ponděli se zajdu zeptat do prodejny jestli nemaj tyto ložiska ..... Ale je to divny a docela me to se*e
Datum: 03. března 2012 20:44
 jo jde ...
Datum: 03. března 2012 17:23
Jméno: standa
IP: uživatel13324
 samotný čep do pístu jde vsunout?
Datum: 03. března 2012 16:00
 Čau draci ... chcu se zeptat .. jak mam dat pist šipkou dolu (k vyfuku) ?? chcu se .. nechcu aby me praskl krouek nebo neco jinyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2012 20:15
 Doporučuju si to vždycky překontrolovat podle prvního zámku...děti v číně to občas fláknou obráceně, šipka pak ukazuje na druhou stranu...
Datum: 01. března 2012 20:15
 Ano šipkou k výfuku a když tam nebude tak prvním zámkem k sacímu kanálu
Datum: 01. března 2012 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel13318
 Zámek pístního kroužku do sacího kanálu,šipka k výfuku. Večer ti pošlu mail. Je potřeba detailně dodržet víc podmínek při montáži upraveného válce.
Datum: 01. března 2012 18:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 sipka na pistu musi byt smerem dolu tzn k vyfuku
Datum: 01. března 2012 17:54
 chcu se ujistit *-
Datum: 01. března 2012 17:52
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 Čau, nevíte jestli je možný použít těsnění pod hlavu z babetty na pařeza? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 21:50
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 Ondro díky moc za odpověď!
Datum: 29. února 2012 21:50
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec používám taky tesnění z babety pasuje pouze když upravíš vnější průměr ale to není problím když upneš vrtačku nebo máš stojanovku tak do ni dáš takovje ten brousicí kámen a stejnoměrne to obrušuješ dokola dokud to tma nepadne.
Datum: 29. února 2012 21:31
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13288
 JŠ: Je to možný, ale prodávájí jí tady Sesa a mají jí i u nás v mototechně. Tak nevím čím to...
Jenco: Díky o tom vím, ale nechce se mi platit poštovné. Byl jsem u nás v mototechně a tam ho neměli ale řikali že by tam mělo padnout těsnění z babetty, tak sem ho vzal. Je to pro kamaráda, mě se už moc nechce rozebírat motor abych to vyzkoušel 
-------Neví ještě někdo?
Datum: 29. února 2012 20:54
Datum: 29. února 2012 19:07
Jméno: Jiří Špička
IP: uživatel13310
 Babetta žádné těsnění pod hlavou nemá a nikdy neměla.kup si hliníkové ze Stadiona
Datum: 29. února 2012 19:02
 Zdar seso přišli už ti ty kroužky na 6vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 18:46
 Tak mam čekat v patek balik jo co sem si obědnaval?
Datum: 29. února 2012 18:46
 jo dnes to odeslo
Datum: 29. února 2012 18:26
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdar potřebuju poradit pasuje klika z 21 do 05? jasný že ložiska se musijou dát jiný ale jestli pasuje šířko a tak.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. února 2012 19:45
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 No ještě o tom popřemýšlím..........
Datum: 29. února 2012 19:45
Jméno: Jiří Špička
IP: uživatel13310
 zdarec.v podstatě tam dát jde,ale úprav a problémů je u toho tolik,že je lepší opravit to starou z 05ky.Klika je celkově širší,co znamená přebrousit vnitřek kolečka primáru a co hlavně,neexistují ložiska,které budou pasovat do karteru a zároveň na kliku z J 21.takže vytočit na ložiska kroužky,ale hlavně to primár.kolečko.takže se na to raději vykašli.
Datum: 29. února 2012 19:08
 to by bylo snadné, ale chce to mít přístup k něčemu čím to půjde udělat... čepy mají povrchovou nebo jsou celé tvrzené?
Datum: 29. února 2012 14:54
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Mnohem jednodušší je čepy obrousit-stočit na brusce nebo soustruhu na průměr 15 mm a dát ložiska orig. 05 6302.Pak se probrousí kuželová díra v primáru nebo posune kužel na levém čepu kliky o rozdíl mezi klikou 21 a 05.Toť vše.Na primár se udělá vymez. podložka.Pravá strana beze změn-zapalko sedí.
Datum: 29. února 2012 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 to ložisko neni. 05 blok a 555 blok je jiný. Do 555 bloku pasují ložiska snad 6002 nebo 6003 a pak se tam dá klika z J21 ale musi se upravit primární kolečko. Do tý 05 jedině protočit bloky(jestli to jde) a dát tam ložiska z J21 a nebo dát ty ložiska na 555 s klikou 21 a futra....jinak nejde...
Datum: 28. února 2012 20:36
 je ale je rozdíl když ho nasadíš na 17mm čep a 15mm čep.. na 17 je víc vzdálen od motoru... nicméně k přestavbě jsme se nikdy nedostal ale zjištoval jsem si to je to cca 2 roky možná 3 a radil mi drak Hlada, někteří ví o koho se jedná, ten měl ve svím pařízkovi kliku z 21 a primár musel upravovat...
Datum: 28. února 2012 19:45
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 primární kolečko je stejné
Datum: 28. února 2012 19:41
 ložisko koupíš menší a uděláš vymezovací kroužek do kartru... ale musí se i zvětšit díra v primárním kolečku pokud se nepletu
Datum: 28. února 2012 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 myslím že s těmi ložisky bude docela problém
Datum: 28. února 2012 18:40
 ano pasuje
Datum: 28. února 2012 18:14
 čaute. Prosím rychle. čím utěsnit dpoj mezi hlavou a válcem ? Brus. pastu nemám . Chtěl jsem zbrousit. Napadl me alobal ale je stim sran* . Děkuju moc !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 19:30
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 mě zničeho nic naposlo udělat si těsnění z toho víčka od zavařovačky a těsní mi to a jede to líp protože mě nejde pryč ten vzdych z válce
Datum: 13. března 2012 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel13296
 Musí to na sebe sedět! Jestli ne,tak je někde chyba a nevyřeší to žádný těsnění ani alobal
Datum: 28. února 2012 12:24
 dá se koupit těsnění, primárně na babetu nebo stadiona
Datum: 28. února 2012 6:20
 zubní pastu s popelem z cigára
Datum: 27. února 2012 21:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Si kup tu pastu, stojí to pár šupů a u nás to maj v každé prodejně s autodílama...
Datum: 27. února 2012 21:12
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 V prvních začátcích když nic jiného nebylo,tak sme používali víčko od zavařovací sklenice.Vystřihli jsme z něj kroužek cca 4mm a bylo těsnění.
Datum: 27. února 2012 20:52
 Já to dělám silichromem s kapkou oleje.
Datum: 27. února 2012 20:40
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 caes hele potrebuju se zeptat co mam delat kdyz sem pridrel motor ?? valec neni rejplej ani píst .. akorad sou na valci takovy stopy jakoby od zapečení a na krouzku taky je to na 2 místech proti sobe mam stim neco delat nebo to slozit a nechat ji chvili blafat a bude ok ? jinak pist se ve valci volne pohybuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2012 21:06
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 to je stara suzuki ts ... http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=69716 presne tohle a kdyz sem ji daval na vybrus tak me prisla uctenka a tam bylo pistni krouzek nejak 379.. 2x takze docela pálka no .. ale pride me to zajmave pac nova pistni sada se na to da sehnat kolem 900 .. zkusim to obrousit poskladat co to udela doufam ze se to zabehne a bude ok
Datum: 27. února 2012 21:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 by mě taky zajímalo...
Datum: 27. února 2012 21:03
 a co to je za stroj ze máš kroužek za 400?
Datum: 27. února 2012 20:50
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 takze kdyz sem to pridrel tak to jen lehonce liznu smirkem a jezdim dal ok  uz i kamos rikal ze to neni tak hrozny takze to namažu a budu jezdit dik
Datum: 27. února 2012 20:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Nejde o zaběh,četl jsi to?Při testování(zabíhání)se mu motor několikrát PŘIdřel,nechal ho chvilku schladit a jelo se dál,po následné rozborce motoru se nic nenašlo.A já toto potvrzuji,zkus válec přejet smirkem,lehce,případně vyměn pístní sadu,dle mého pokud ale neni nějak poškozen píst tak stačí vyměnit kroužky.Nic tomu neni,pokud je to tak jak píšeš.
Datum: 27. února 2012 20:10
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 aha no tak to si priplatim me jeden krouzek vychazi cca na 400 ... sou tam 2 a to co poslal kolega to rychle zabihani me pride kravina nemuzete tocit valec po vybrusu na max .. to nejde
Datum: 27. února 2012 20:02
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 souhlasím s čezetákem
Datum: 27. února 2012 19:58
 kravina s novym výbrusem.. rady od dětí! .... vem jemny smirek a vysmirkuj s ním prasátka ve vložce a pak dej nový píst a kruhy
Datum: 27. února 2012 19:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
Datum: 27. února 2012 19:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Datum: 27. února 2012 19:32
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 jo ale bouzel sto pridrel no vybrus a novy pist s kruhama
Datum: 27. února 2012 19:25
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 nechce se me zase kupovat vybrus ten byl delanej tak pred 4 mesici a od ty doby ma najeto prd
Datum: 27. února 2012 18:43
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 ideálně výbrus...
Datum: 27. února 2012 18:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čau,prosimvás potřebuju z válce sundat staré papírové těsnění které ale nechce dolu je tam dost festovně přilepený a kdybych to dělal ručně tak se s tim sxru celej den,můžu ten válec na noc hodit do kyble z vodou aby se uvolnilo? A JEŠTĚ DŮLEŽITÉ,na fichtlu mi platí pojistka do 1.5.2012,chci přejít k ČPP(je u ČSOB)protože tam mám všechny ostatní stroje,chci s nima ukončit smlouvu těch 6tydnu před koncem pojistky bez udani duvodu,mužu to jit vyřidit ted tento tyden(Mám totiž volno,odhlášení pojistky u čsob a následně v ten den to přihlásit u ČPP)a zařídit to tak aby jako ta pojistka platila až od toho 1.5 ikdyž to tam pojistim tento tyden?Nebo je to kravina?Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 7:04
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 a s tou pojistkou. já bych zašel do ČPP a pojistil bych to, pak bych sešl do ČSOB, ukázal jim smlouvu, že to mám už pojištěný jinde a zrušit to u nich. ono to tuším bez udání důvodu nejde
Datum: 28. února 2012 7:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 To mě vubec nenapadlo,dík.Mám doma mosaznej přesně pro to vhodnej.Paráda
Datum: 27. února 2012 21:38
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
Datum: 27. února 2012 21:34
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no do vody bych to neházel kvuli rzi na vložce... válce ale zkust to benzínem anormálně to vem nožem a zbytek jemným šmirkem nebo vodním smirkem
Datum: 27. února 2012 21:05
Jméno: korys
IP: uživatel12849
 čáu, kolik má byt spravný tlak ve válci u fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2012 17:15
Jméno: vitan
IP: uživatel13338
 mužu se jen zeptat k tematu čim se to měří...??
Datum: 08. března 2012 17:15
Jméno: korys
IP: uživatel12849
 standa: diky, protože se mi zda že mam hodně slaby kompres, takže zitra to proměřim, ale zkusim nove pistni kroužky a uvidim
Datum: 26. února 2012 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel13285
 Seriovej cca 10-12 bar...záleží na opotřebování a počtu kroužků + vyvinutá síla na pohyb pístu...
Datum: 26. února 2012 16:13
 kekz omg!!! proč reaguješ a posíláš dotaz dolů když nevíš? ted když nekdo bude vedet odpoved tak mu nenapíše bo pan KEKZ poslal dotaz dolů a už ho neuvidí!!!!!
Datum: 26. února 2012 12:26
 Tak to nevím, k čemu to potřebuješ vědět? máš slabou kompresi nebo co ?
Datum: 26. února 2012 12:04
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdar draci,nevíte někdo o nějakém návodu na půlení motoru na stadiona s11 ??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 19:45
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 díky moc ,ale já se do toho pustim tak nejdřív za dva měsíce až bude teplejc, a taky až dodělam jawu 20
Datum: 26. února 2012 19:45
 Kdyby ti něco nebylo jasný tak mi napiš mail, nějak to pořešíme...
Datum: 26. února 2012 10:19
Jméno: medvěd
IP: uživatel13111
Datum: 26. února 2012 9:48
 Zdarec draci. Mam takovej dotaz prisel mi novy vybrus a prisli mi 2 kroužky jeden cerny a jeden chromovaný a potrebuju radu jestli první bude ten cerny nebo ten chromovaný .. Díky za odpovedi !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2012 15:35
Jméno: Jakub
IP: uživatel13133
 chromovy bude prvni,ten cerny by mel byt druhy(stírací)
Datum: 26. února 2012 15:35
Jméno: ondra
IP: uživatel6218
 no vetsinou byva prvni chrom a 2 cerny protoze cerny je pevnejsi  ale nvm to jiste nech poradit jestli ti jeste nekdo napise ale myslim ze je to takk ??
Datum: 24. února 2012 18:23
Jméno: ruda
IP: uživatel11531
 cau bajkeri, jaky loziska potrebuju do motoru na fika 21 ? Diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2012 6:25
 6303 C3 dva kusy 6202 jeden kus 6004 jeden kus
Datum: 28. února 2012 6:25
Jméno: ruda
IP: uživatel11531
 ok, diky draci
Datum: 23. února 2012 22:52
Jméno: Jawa20
IP: uživatel12256
 6303 - 2x, 6202,6004
Datum: 23. února 2012 22:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 http://www.jawa-50.cz/ jawa 21 katalog nahradnich dilu tam budeš mejt aji gufera
Datum: 23. února 2012 22:03
|



|