|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj lidi, měl bych se bát původu tady té pístní sady? http://goo.gl/QjtJu nebo to je jedno jestli to je z německa, nebo z indie? diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 7:07
 normálně jezdim na písty AMBICA nebo jak se to jmenuje.ale to je věc názoru co je nebo není špatný.pravdou je že se mi povedlo přimáznout i jednokroužkovej píst tady z krámku.
Datum: 18. března 2012 7:07
Jméno: standa
IP: uživatel13424
 No tak to nemáš na výběr a holt ber co je...
Datum: 17. března 2012 21:19
 no to je právě problém, že to je do mosquita, takže odtud píst těžko seženu
Datum: 17. března 2012 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel13424
 Já bych si to do svýho motoru nekoupil,jedině kvalitní písty a kroužky odtud. Ale je to na tobě.
Datum: 17. března 2012 20:21
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, poradil by mi nekdo o kolik mm. se snizuje hlava na stadecovi S11)+ o kolik se snizuje to zahloubeni? (mam moznost si to v praci udelat na CNC frezce)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 22:26
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Hlava na stadionu se nesnižuje. Z jednoho prostého důvodu: snížením se hlava ztenčí a v provozu se zkroutí.
Datum: 17. března 2012 22:26
Jméno: standa
IP: uživatel13422
 Dobrá odpověď Čezeťáku  Jsou na to takový pitomý vzorečky,kde se zohledňuje výška výfukového kanálu a vrtání válce.....je to obecně klasický (objem válce + objem hlavy)/objem hlavy = kompresní poměr .....ovšem se tam taky místo celýho zdvihu,muže dosadit jen vzdálenost od prvního kroužku zavřenýho kanálem po horní hranu válce......já to počítam bez kroužku.....jen místo zdvihu dosadim vzdálenost výfukovýho kanálu od hrany válce....aby to bylo bezpečný na seriovku,tak to musí vycházet pod 7,na holou seriovku lépe okolo 6 a 3/4 ......teda u fichtla...ale u stadiona to bude stejný...
Datum: 17. března 2012 11:46
 snizuje se o tolik o kolik potřebuješ k upravenému válci
Datum: 17. března 2012 9:51
 Čau draci mám Simsona s51 Enduro a když se zahřeje tak když chci přidat plyn tak to trvá tak 3-5s a pak až se to vytočí nevíte čím to je?Filtr sem čistil.A ještě trochu rachotí válec myslíte že jsou to jen kroužky?Výbrus se tam dedělal 26 let ale i přesto jede perfektně a má velký výkon jak budou peníze tak budu renovovat.Předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 18:32
Jméno: vojta
IP: uživatel9821
 ahoj draci, chtěl bych se zeptat kolik stojí výbrus na pionýra v jižních čechách a kde to dělají.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 14:22
 Ravo české budějovice tam to vychází cca 550,- výměnným způsobem nebo potom v mirovicích u písku za 400,- taky výměnným způsobem
Datum: 15. března 2012 14:22
Jméno: fichtl
IP: uživatel13393
 zdarec draci mám jawu21 je přidrěná tak bych se chtěl zeptat jestli nekdo nemáte válec píst..atd..a nebo jestli nevíte o nějaký inzerci díkec za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 15:51
 Jestli maš ješte zajem mam valec po vybrusu najeto 500 km -/+ 3.vybrus 2 pistni kroušky + pistni čep a pojistky
Datum: 16. března 2012 15:51
 na soustruhu se jen zarovná vyběhaná elipsa a pak se to honuje
Datum: 14. března 2012 20:25
Jméno: fichtl
IP: uživatel13393
 jj dík asi to nechám jen vybrousit,a nestačilo by kdyby mne to vybrousil kámoš na soustruhu,nebo se to vybrušuje něják specialne aby se to nepoškodilo nebo něco
Datum: 14. března 2012 18:40
 kdyby jsi chtěl, tak mám jeden válec po výbrusu. ještě nebyl ani nasazenej. za 800,- je tvůj
Datum: 14. března 2012 15:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Dej to na výbrus.Když si spočítáš že dáš něco za válec a poštovné,tak zjistíš,že si ušetřil jen 100-200. To radši si ty 200 přidej a dej výbrus.A je daný,jak to zajedeš,tak to potom pojede.
Datum: 14. března 2012 15:37
 zdar mam nově složenýho fíka ale ted mi začli houpat otáčky myslíte že to můžou bejt gufera na klice ? jsou původní letos slaví 40 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 19:36
 tak nakonec to bylo v karbci, vyměnil sem za jinej a furt to samý tak sem si pučil od kámoše vytáh ho ze stodoly zaprášenej od vápna já jenom provouk trysky a fík jedejak za mlada
Datum: 19. března 2012 19:36
 tak dneska sem vyměnil ještě kondík a kladívka a dělá to furt asi si budu muset od kamaráda pučit karbec
Datum: 15. března 2012 14:23
 drážka na klice nebyla, přívod je čistej v koukoutu nová gumička jehlovej ventil se zalešťoval - zasekával se ted už to nedělá, když to chcípne tak hned zavřu benzín a v plovákovce je ho dost motor nikdy půlenej nebyl
Datum: 14. března 2012 23:12
 Alebo to máš proste upchaté, prívod benzínu, nestíha dotekať do komory, keď je málo benzínu otáčky vybehnú, benzín sa dopustí otáčky klesnú, preturuješ ho a otáčky zase držia vysoko, a stále dokola....aj toto je možnosť
Datum: 14. března 2012 19:13
 Možno netesní kľukový priestor, kľukovka si ťahá vzduch medzerou medzi blokmi motora. Alebo je aj tá možnosť že ak naozaj neboli menené guferá 40 rokov, veľmi stvrdli, a na čapoch kľuky ti vydralo hlbokú drážku, teda možno nepomohli ani nové guferá a fučí tade....
Datum: 14. března 2012 19:10
 tak gufera vyměněný a furt tomu lítaji otáčky těsnění pod válcem nový, pod karbecem nový kudy jinudy by to mohlo přisávat falešnej vzduch ?
Datum: 14. března 2012 18:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo můžou dokonce na to mají nárok po takové době
Datum: 13. března 2012 22:33
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, nevíte prosím vás, kde bych sehnal originální píst na Jawu 175/356 na čep o rozměrech 15x56?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 22:07
 Ahoj,kolik otáček vydrží klika (21) seriovka ? Chtěl bych udělat přestavbu motoru na čtyrtakt a ten motor by točil nějakejch 12 tis ot./min.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 11:13
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 Jenda- nádherná práce!!
Datum: 16. března 2012 11:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 protože to bude furt pincek,ale 4T Pit sice má 4 kvalty,což bych uvítal,ale pit se do pincka nenacpe.musel bych uříznout kus zadního plechu a to nechci.A další věc je že ho chci mít na cestování jako doposud.celej motor z pita by dráždil policajty,takhle by to nemuselo bejt tak krutý.Možná že i s obdivem.A nebo mi seberou techničák.
Datum: 15. března 2012 15:22
 tak v tom případě nevidim důvod to cpát na původní motor
Datum: 15. března 2012 14:25
Jméno: adsy
IP: uživatel12849
 sorač, nechcu byt otravny ale pošleš mi to taky? email: adam.strako@seznam.cz diky
Datum: 15. března 2012 13:46
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tohle je 125ccm
Datum: 14. března 2012 23:51
 válec z čínskýho pitbiku osobně bych do toho nešel snažší by bylo dopasovat celej motor, dělaji se i v obsahu 125 to už by s fíkem hejbalo dost
Datum: 14. března 2012 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 mohl bys mi to prosím taky zaslat? diky moc  phozman@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 21:45
 Tyjo to je paráda.  Má tam stejnej válec a hlavu jak mam na pitu..  Zajímalo by mě, jak tam vyřešil rozvody u klikovky.
Datum: 14. března 2012 19:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tak se mi zahltila email schránka.takovej zájem sem nečekal.Mám asi 60 meilů a nestíhám to posílat sakra.Ale pošlu.
Datum: 14. března 2012 19:02
 taky mě to zajímá, na web to nedám
ps: vim co dělaj brzdy při 80 docela brzdí pokud maji dobrý obložení
Datum: 14. března 2012 18:55
 Můžu taky poprosit videjko? Viděl sem zatím jen fotku 4T fíka.. mejl: jastinek@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 18:50
Jméno: otaznik
IP: uživatel13243
 Prosím pašleš mi to taky shec@seznam.cz Dík
Datum: 14. března 2012 18:35
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 zajímalo by mě kdo bude řešit stabilitu rozvodu při 12 tis. ot./min. Nějak si totiž nedovedu představit řešit to v podmínkách garážovýho úpravce.
Datum: 14. března 2012 18:34
 ja se hlásím,jendo i mně to pošli dík
Datum: 14. března 2012 18:13
 Jendo poslal bys mi to prosím taky?  email: kopecky.lukiiin@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 17:40
Jméno: rosi48
IP: uživatel13405
 taky bych se rád podival  rostislavlonicek@seznam.cz dik
Datum: 14. března 2012 17:26
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Vyzera to velmi dobre. Fakt pekna uprava!!!
Datum: 14. března 2012 17:05
 CO?  prosím pošli
Datum: 14. března 2012 17:03
 rostikpostul@seznam.cz díky
Datum: 14. března 2012 16:09
Jméno: V o
IP: uživatel13401
 VBFP@SEZNAM.CZ DĚKUJI MOC ZA ZASLÁNÍ..
Datum: 14. března 2012 15:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Pošli mi to prosim tě taky. Jasně nikam to dávat nebudu. Můj mail je Barbaro.Joe@seznam.cz Dík
Datum: 14. března 2012 14:48
Jméno: Petr
IP: uživatel13400
 p.medek@seznam.cz , díky
Datum: 14. března 2012 14:00
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 zdar hej me by to taky zajimalo jak to šlape posles mi to též ??  m-maty@centrum.cz
Datum: 14. března 2012 13:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel13396
 Kucí o jedno vás prosím,nedávejte to nikam na youtab a podobně,neznám přímo majitele toho pincka a mohl by bejt problém.Nechte si to jen pro vaší inspiraci.Díky.
Datum: 14. března 2012 12:47
Jméno: libor1
IP: uživatel10807
 taky by mě to zajímalo, prosím o zaslání, dik L.i.b.o.r.M@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 12:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel12593
 čus : matejak@email.cz
Datum: 14. března 2012 11:54
Jméno: Hajnej
IP: uživatel11911
 Čau Jendo, taky bych rád byl v obraze.  tesajiri(zavinac)gmail.com Děkuji
Datum: 14. března 2012 11:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Tyjo tak to by mě moc zajmalo.Mohu take poprosit?Moc díky: kadlec1969@seznam.cz
Datum: 14. března 2012 10:33
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 Jenda: mozes to prosim poslat aj mne? tiez som velmi zvedavy. Diky. furioso19 zavinac gmail.com
Datum: 14. března 2012 9:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel13396
 Myslím,že je to dobře překopaný,jen je otázkou,co vydrží ta origo ojnice.Už tedkon víme,že nevydrží spojka a startovací segment.A prej při 80ce hůř reagujou brzdy.Ale to všechno jde dochytat.Nejlepší na tom je,že 8 pětek to jede i do kopce a spotřeba je 2,5 litru čistého benzínu.
Datum: 14. března 2012 8:16
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mě to můžeš taky poslat
david8@volny.cz
Datum: 14. března 2012 6:55
 PETRHLAHULEK156seznam.cz
Datum: 14. března 2012 6:42
 Já bych taky rád něco viděl ohledně toho 4T.Předem dík.
Datum: 14. března 2012 6:41
 Taky by mě to zajímalo tak kdyby jsi mi to mohl poslat.díky
Datum: 13. března 2012 23:27
 Napiš mi email,něco ti pošlu,abys byl v obraze.
Datum: 13. března 2012 22:58
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
  co to kecአ jako 4t ti to nepojede skoro..
Datum: 13. března 2012 22:25
 když bude dobře vyvážená tak bych v tom neviděl problém
Datum: 13. března 2012 22:21
Jméno: David
IP: uživatel9268
Posl.aktualizace: 13. března 2012 18:30
 čau draci mám fechtla a je asi přidrěnej a potřeboval bych pomoct co stím mám dělat,jestli koupit valec píst atd..,nebo to nák vybrousit plys pomocte mi,kdyžtak napište co bych mněl koupit nebo co dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 20:31
 maso dyt to píšu... vyleštěné prasátka ve válci vybrus smirkem a dej nový píst a kruhy.
Datum: 14. března 2012 20:31
 a co kdynych jen ten válec vybrousil a pís koupil nove to nestačí
Datum: 14. března 2012 12:00
 Sem trdlo, občas mam blbý nápady... Ale teď sem se konečně dokopal k tomu poslat válec Standovi na úpravu a výbrus.
Datum: 13. března 2012 21:30
 maso40: v klidu.. se naučíš.... jastin: kdybys nebyl trdlo a nešmirgloval píst tak by to jelo... píst se smirkem dělat nesmí!!! pís se pouze zapiluje jemným pilníčkem.... protože smirek zanechá v pístu kamínky a ty ti pak vydřou válec.
Datum: 13. března 2012 20:49
 Tak taky sem měl přidrřenýho fíka a vzal sem to jen smirkem asi 800 a pak sem to leštil 1500 i píst sem tak udělal, ale nejezdí to nějak světoborně.. Teď už bych si radši našetřil na výbrus..
Datum: 13. března 2012 19:40
Jméno: mAsO40
IP: uživatel13393
 a když vybrousím ten válec a koupím tam nový píst a ty kroužky tak to nestačí?
Datum: 13. března 2012 19:30
 jj vim že to sou rady jak od děcek je mi 13 let a moc tomu nerozumím ale dík za rady.
Datum: 13. března 2012 19:26
 "nech vybrousit" zas rady jak od DĚCEK!!!! ... vyndej válec a jemným smirkem vybrus prasátka (lesklé fleky) a dej nový píst.
Datum: 13. března 2012 19:21
Jméno: mAsO40
IP: uživatel13393
 jj dík,a nestačilo kdyby mne to někdo udělal na soustruhu a pak tam ty kroužky dokoupil?
Datum: 13. března 2012 19:17
 Jen pošleš nebo doneseš válec někomu kdo tě udělá výbrus, buď k tomu dostaneš komplet písní sadu, nebo si jí pak budeš muset koupit. A cenu si každej říká jinou, cca 500Kč
Datum: 13. března 2012 19:09
Jméno: mAsO40
IP: uživatel13393
 a na kolik mne asi výjde to vybroušení a budu,neco dokupovat,ja totiž tomu moc nerozumím
Datum: 13. března 2012 19:03
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 nech si ho vybrousit.
Datum: 13. března 2012 18:41
Posl.aktualizace: 13. března 2012 20:46
 něktěří říkají že čím větší axiální vůle tím lepší, nevím proč ale držím se toho a motor tak šlape už rok při cca 9500 ot/min
Datum: 13. března 2012 20:46
 takže nevadí, když se posouvá pístním čepu? mě to úplně ideální nepřide..
Datum: 13. března 2012 17:09
 bronzovy ložisko musí být na pevno jehličkové je tam pouze nasunuto (ručně)
Datum: 13. března 2012 11:42
 taky dělám GO a koupil jsem tuhle klikovku a taky mě to napadlo jestli to nebude vypadávat ale zase mám jednoho pincka ve ketrym už bronzový futro nedrží v ojnici a jezdím snim takže to asi v motoru s toho nevypadává a doufám že to bude stejný i stou jehlovou klecí..
Datum: 13. března 2012 11:08
Posl.aktualizace: 11. března 2012 23:45
 neni problem napis to do vzkazu objednavky a ja dodam cele na raz,,sesa
Datum: 11. března 2012 23:45
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 Čus bejci, nedávno jsem se tady ptal, jak dávat ložiska do karterů. Půjčil jsem si horkovzdušnou pistoli, abych to s ní mohl nahřát. Teď jsem to zkoušel, ale asi jsem to nahřál málo, protože tam vlezl jenom kousek, takže jsem ho musel po vychladnutí karteru vytáhnout a znova strčit do mrazáku. Na jakou teplotu se to tak přibližně musí nahřát? Stačí na ten první stupeň, nebo na druhej? Ložisko má teplotu kolem -15°C. Pistoli mam půjčenou tuhle http://aukro.cz/horkovzdusna-pistole-kinzo-2000w-i2117496588.html. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2012 14:36
 Do jistý teploty to nahřejvat můžeš, zase tak hrozný to neni, ale neřeknu ti přesný číslo...a ložiska se za vnitřní kroužek nemontujou...
Datum: 12. března 2012 14:36
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel12424
Datum: 12. března 2012 12:54
 To si musíš dát bacha čoveče, zinek teplotu moc dobře nesnáší, zežloutlo by to...
Datum: 11. března 2012 22:05
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 Ok, dik. A ještě jedna otázka. Chci dát taky nový ložisko do rozety, takže bych ji taky nahřál horkovzduškou. Je nově pozinkovaná, nepoškodí se nějak ten pozink když do toho budu prát horkovzduškou?
Datum: 11. března 2012 21:48
 Já položim karter šikovně na kraj stolu, do svěráku lehce chytnu horkovzdušku, nasměruju na díru pro ložisko a pustim...mezitim si dojdu nahoru do mrazáku pro ložisko a spadne tam samo...
Datum: 11. března 2012 20:39
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 stačí max 10 min ale i to je dlouho.Prostě nahřívej to cely okolo ty díry na ložisko a v druhy ruce ložisko a hned ho tam hod.Me tam vetsinou jdou a ani je nemusim dat do mrazaku.
Datum: 11. března 2012 20:19
Jméno: úchil vögel
IP: uživatel11667
 No právě že v troubě to nahřejvat nemůžu, takže zbejvá ta horkovzduška. Drak: Aha, ja jsem právě nahřejval hlavně tu díru na ložisko  Co je to dlouhá doba? 10minut? 20 minut?
Datum: 11. března 2012 20:10
Datum: 11. března 2012 19:59
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No nahřívej to klidně na druhý stupeň ale nenahřívej otvor pro ložisko, ale prostor okolo aby se to roztahovalo rovnoměrně. Neboj se nahřívat delší dobu.
Datum: 11. března 2012 19:32
Posl.aktualizace: 12. března 2012 14:08
 nekupovat, ,sice na normalni jezdeni staci ale zivotnost 50% oproty ckr,, a hlavne se na to neda splasit nahradni horni lozisko!!
Datum: 12. března 2012 14:08
 Mno to bude asi nějaká sračka,určitě bych jí nekupoval to radši jak tady píše někdo bych si připlatil za ojnici CKR.
Datum: 12. března 2012 13:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 12. března 2012 7:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 http://www.jawaracing50.wbs.cz/cestovni-stroj.html tady si počti
Datum: 11. března 2012 18:39
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 uz jsem se tady nato ptal bylo me řečeno že na normalni ježdeni stači ale pro jistotu jsem priplatil a dal CRK
Datum: 11. března 2012 18:37
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 čau draci,obědnával jsem si z fichtl krámku válec 8 výbrus,píst...atd,a sesa tam píše že se má truchu vybrousit sací a výfukový kanál a já to možná vybrousil až moc vadíto??dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2012 7:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Čemu říkáš moc vybrousil???
Datum: 13. března 2012 7:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13308
 Slícovat ne probrousit, jde o to, že když se do kanálů podíváš, tak nelícují s vložkou a jsou tam otřepy, tak to jen zarovnej a případně vylešti.
Datum: 12. března 2012 10:27
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám na Vás dotaz. Plánujem si ne fichtla kúpiť trojkrúžkový piest ,,39,00,, ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/174.html ) idú tam krúžky s hrúbkou 1,5mm a ja mám na výber obyčajné 1,5mm piestne krúžky ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pis_krou_39_00x1_5_tuning.html ) alebo chrómované 1,5mm piestne krúžky ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_krouzek_39_00x1_5_chrom222.html ) Potrebujem vaše názory, alebo skúsenosti, nejde mi o to, ktorý krúžok je drahší alebo lacnejší, ide mi o kvalitu. Ja som iba počul, že vraj maju chrómové dlhšiu životnosť a vytvárajú menší odpor, ale neviem, či je to tak skutočne, takže budem vďačný za Vaše skúsenosti, názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2012 13:43
 Čus draku koupil bych ty normální ty chromový to je zbytečný podle mě.
Datum: 12. března 2012 13:43
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ahoj draci, potrebujem vašu radu. renovujem JAWA 20 a neviem sa rozhodnúť medzi bronzovým ihličkovým ložiskom. Aké s nimi máte skúsenosti? Počul som, že bronz má nižšiu životnosť, a keď sa ihličky zničia, robia veľké škody na motori. Ktoré ložisko mi odporučíte? Momentálne najazdím mesačne CCA 30 km, ale v budúcnosti po renovácii plánujem používať pioniera častejšie, čiže najazdím viac Km. Ďakujem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2012 9:16
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Ďakujem, ja som sa rozhodol pre ihlové ložisko, asi to tak bude lepšie.
Datum: 11. března 2012 9:16
 Určite investuj do ihlového ložiska, za jedno aj keď sa ti vyderie, rukou ho vymeníš a založíš druhé, zatiaľ čo bronz musíš rozlisovať a vystružiť na požadovaný priemer atď, to že sa vysype je fakt zriedkavá vec, buď zlou montážou alebo prehnaným tunením motora ktorý točí 12000ot. Tvoja sériovka mu neublíži a tá kľukovka ťa prežie. Ihlové sa nemusí toľko mazať oproti bronzu, teda si predĺžis interval čistenia výfukového systému. Budeš robiť výbrus ale kľukovka bude smelo pokračovať. Teda ak spravíš všetko ako má byť a vieš natom jazdiť a cítiš čo si motor pýta.  Rozhodni sa sám, ja som ti len poradil podľa vlastných skúseností.
Datum: 10. března 2012 21:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Boss: a klikrát se ti to stalo? Měl jsem takových strojů ať už s jehl. klecí nebo jen na jehlách a nikdy se mi nic nestalo... Kleci není tak háklivá na mazání jako bronz. Pokud máš ojnici v pořádku, tak bych to neřešil, pokud už je na nic, dal bych ojnici na jehlách.
Datum: 10. března 2012 21:21
 u fika bych dal bronz lepsi nez pak delat vybrus
Datum: 10. března 2012 20:03
Jméno: tuningář
IP: uživatel12913
 zeptám se jestly je lepší pořádnej dvoukanál nebo čtyř kanál ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel13370
 klapky,klapky,klapky,klapky.....co z toho? On podle mě neumí udělat pořádnej dvoukanál,natožpak čtyřkanál a navíc klapkovej....a co s klapkama.....na co....na nic....pro ozdobu....navíc tahle otázka je hodně blbě položená....pro zamyšlení: co je lepší? Shnilá hruška nebo čerstvý jabko? Samozřejmně jabko....ale co když jabko bude shnilý a hruška čerstvá? ...tak asi tak....přeber si tu metaforu jak chceš....
Datum: 10. března 2012 14:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lepší pořádný 2K než doprasený třeba 20-kanál... takže asi tak.
Datum: 10. března 2012 11:46
 Jestli ten čtyřkanál bude pořádně upravenej, jestli máš zkušenosti s laděním, klapky, dellorto 21mm, jinej výfuk atd.. tak podle mě logicky bude lepší 4kanál..
Datum: 10. března 2012 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 To obecně nejde říct. Spíš je tam potřeba uvažovat časování a charakteristiku válce ,aby sis pořídil válec, který ty pro tvé účely potřebuješ ...poCet dir není úměrný výkonu
Datum: 10. března 2012 6:29
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 tak samozdřejmně že 4 kanal plus klapka ... dellorto vape ... jinač nemá cenu 4k
Datum: 10. března 2012 0:01
 Čau Draci, slyšel sem , že když se u fichtla zkrátí na pístu taková ta "lopatka" co otevírá/zavírá sací kanál o cca 4-5mm, že to pojede líp. Mělo by to nasát víc směsy a dřív. Máte s tím někdo zkušenost? Už dlouho mi to vrtá hlavou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2012 6:35
Jméno: standa
IP: uživatel13366
 Bez úpravy výfukovýho kanálu bych neměnil časovánI sacího... píst se dá zkrátit na sací straně ale s malým průtokem a vadami origo sacího kanálu to nemá význam.....4mm je hrozně moc,to bude jen prskat a nic z toho
Datum: 10. března 2012 6:35
 Takže je to nejspíš k ničemu...
Datum: 09. března 2012 22:22
 já když sem začínal tak jsem jednou povoloval sp. koš samozřejmě sem zapřel píst šroubovákem a ulomil sem ju tak sem to ošmirgloval a chvíly stim jezdil a jezdilo to ůplně stejně....
Datum: 09. března 2012 22:19
 Vidíš, to mě třeba vůbec nenapadlo.
Datum: 09. března 2012 22:17
 taky se sací kanál pozdeji zavře a víc směsy se vráti zpět do sání
Datum: 09. března 2012 22:11
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 zdar,jak nejlíp a nejučinějš vyčistit kartery?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2012 17:43
Jméno: pionýrák
IP: uživatel10860
 V umývacím boxu takovou tou sračkou černou
Datum: 09. března 2012 17:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 umýt benzínem
Datum: 08. března 2012 22:30
|



|