Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: venca
IP: uživatel13513
 Ahoj seso,scháním nové ojnice do motoru čz 175/450 a čz 250/455 ,oba motory chci generálkovat a chci tam dát nové ojnice s jehlovým ložiskem v kleci dole a s jehlama nahoře.Šla by ojnice z motoru 175/477 co tu máš do 175/450?a kde schrastit ojku do tý dvěpade?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 12:37
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mám problém kámošoj sem prodal válec po výbrusu ten novej typ bez kolíčku na jedný díře která se navlíka na svorníky ale kyz sme tro měnily tak sem si všim že on ho tam má. Otázka zní když sme to nakoply tak v tom začalo něco jakoby chřastit jako kdyby něco bylo ve válci to jsem ještě zkontromoival nic tam není. Před výmněnou to normálně jezdilo a nic nepištělo co to může dělat?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 19:53
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jo taky mne to napadlo jenze předtim sem s tím válcem normálne jezdil a bez problemu
Datum: 30. března 2012 19:53
 to je normální jev po výbrusu, dělaji to ostrý hrany kanálů
Datum: 30. března 2012 17:53
 Zdarec, mněním ložiska na klice na pařezu, má se to něčím namazat nebo stačí když to maže olej s benzínu. Díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 15:47
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 nemusíš ale když je tam daváš tak je namaž klidně i stěnu ložiska at nedře hliníkový karter tak jsem to udělal ja
olej se po první jízdě vypálí a hlavně namaž gufera
Datum: 29. března 2012 15:47
Jméno: Pavel
IP: uživatel13095
 Zdravim , potřebuju nutně vědět kolik váží motor na Jawu 250 kývačku neví to přibližně někdo ? Jde mi o poslání poštou - posilájí do 30kg
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pošta posílá věci do 30kg a myslím že od 20kg už to neposílá přímo pošta ale jiná služba spolupracující s poštou,kdyžtak sundej válec a pošli to zvlášt ale ten motor má 35kg určitě
Datum: 29. března 2012 21:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tento motor má asi 35 kg, pokud ho pošta nepřepraví bude nutno použít služeb PPL, DPD apod.
Datum: 29. března 2012 12:24
Jméno: blaf
IP: uživatel6401
 Zdarec ,mam mustanga po GO ,vybrus novy a když sem s tym tedka poprve jel tak de slyšet takovy piskající zvuk ... jak kdyby neco o sebe třelo , bud neco ve valci , magneto nebo nevim , nevite čim to muže byt ? a jeste se mi zda že to moc netahne , zlepší se to po zajetí ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:04
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 namazal si břit(y) gufera pod zapalováním? tohle bejvá častou příčinou.. další možností je suchá vačka..
Datum: 28. března 2012 19:04
 Čus draci mám dozat ohledně mý Čž 175/487.Ohledně vibrací,čím to je že tyhle motory tak vybrují?Moje 175 vibruje poměrně dost,motor je ještě originál,myslíte že na těch vybrací můžou přidta gufera která jsou včudu a i jiný věci který například.??Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:03
 mě číza na volnoběh na stojanu pochodovala dozadu  .. sehnal sem si vzpěru mezi hlavu a rám a je to lepší
Datum: 29. března 2012 21:03
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 kámoš má taky 487, celou po GO a dělala než si jí taky upravil..hefty,závaží, úprava uchycení motoru,lepší stupačky..
Datum: 28. března 2012 21:14
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ono vibrovat často ani nemusí jen ta klika, může to dělat i rozhozenej spojkovej koš, za jízdy pak do řidítek nejvíc vibruje rozvážený přední kolo, takže bych se v prvý řadě zaměřil na to..
Datum: 28. března 2012 17:07
 Na čz mam závažíčka v řídítkách a lepší hefty. Často za vibrace může špatně opevněnej motor v rámu, takže koupit pevnostní šrouby a pořádně dotáhnout. Jinak moje číza má natočeno asi 54tis(r.v. 1993), klika původní a vibrace se neobjevujou, pak mam ještě dvě 477, a tam je to s vibracema trochu horší...
Datum: 28. března 2012 11:05
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, mám ten samý stroj a když se podíváš do TP tak tam je dokonce napsána vyjímka ze zákona že stupačky a řidítka překračují stanovený limit  , ale jestli máš původní motor tak už může být načatá klika nebo ložiska, gufera ty ne - jen to přisává vzduch - horší seřizování, netahá tolik. Za 1. mít v pořádku motor 2. nějaké ty silenbloky mezi motor a rám 3. jiné měkčí rukojetě a můžeš přidat závažíčka. Já s ČZ lítám jen okolo komína cca do 100 km a taky mám ještě origo motor - 18 000 km a s vybracema jsem spokojen  není nad to mít rozeřvanou a rozvybrovanou ČZ mezi nohama a na tacháči hrozný číslo ...
Čezeta forever
Datum: 28. března 2012 9:49
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Draci jak často čistíte hlavu od usazeného karbonu? Najezdil jsem tak 300km a musel jsem měnit těsnění pod válcem a když jsem to sundal tak v hlavě nebyl ani kousek karbonu a píst byl jen mírně zrakbonizovaný... mix s M2T 1:33. Díky za echo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jo super díky. Fichtla mám teprve tak půl roku a zatím se s ním učím a když jsem to viděl tak mi to přišlo dost divný
Datum: 27. března 2012 22:20
 300km není moc... já jezdil na svoje 05 se stejným olejem a poměrem 1:33 - 1:25 a první dekarbonizace mohla být až po více jak 1000km a to ani nebylo pořádně potřeba (spíše píst než hlavu)
Datum: 27. března 2012 22:17
 zdravím máte někdo zkušenost s polskejma kšeftařema jeden tam prodává motor na fichtla 20 co má ještě na pravém víku 3 vodicí futra a jedno futro na válci na vymezení což už je asi jeden z posledních zachovalejch co sou díííkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:43
 opravdu a nebyl by jeden schopnej na prodej nepoškozenej
Datum: 27. března 2012 23:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 s polskejma kšeftařema sic zkušenost nemaje, ale z deseti motorů co se mi válí po chalupě od výr.čísla 814 514 až 1 689 856, je maj všechny.
Datum: 27. března 2012 9:18
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Čago draci. Tak jsem dneska konečně ukecal souseda a dal mi za pár litrů lihovin ČZ 175/ 450.02 (motor 450.03 stejné co mám na 470) .... Motorka je v solidním původním stavu a po vyčištění nádrže, karbecu a seřízení předstihu a odtrhu motka chytla na drc .... (radost jak maly děcko)... Ale po jemném přidání plynu jde motor hned do otáček a ty vybrace jsou brutální(se divím že ta motorka ještě drží po kupě)... Je vidět že se někdo hrabal v motoru.... (soused ví hovno) Prosím o radu , protože v motorech se nehrabu.....(nemám zkušenosti) Díky za vsěchny rady a názory.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:48
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 To by bylo bez vybrací.Tohle si myslím,že je hnutá klika.Nebo se mrkni na rotor,jestli neháže.Somozřejmě určité vybrace tam budou,ale ne nic extremního.
Datum: 26. března 2012 16:48
Jméno: StrycKvetina
IP: uživatel9645
 a co kdyz prisava pod guferem na klice, uz jsem se s tim na 175 setkal, zvysene otacky a vibrace
Datum: 26. března 2012 14:31
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 podle toho co popisujes to je jako kdyby nebyla vycentrovana klika
Datum: 26. března 2012 14:22
 Ahoj,nevěděl by někdo kde bych sehnal válec na Dandy 50.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 6:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 DANDY má originál jednokroužek
Datum: 20. dubna 2012 6:50
 Tak na té stránce prodávají píst,ale má jen jeden kroužek a orginál má 2kroužky a ještě k tomu nejsou kroužky že je nedělaj
Datum: 13. dubna 2012 19:04
Datum: 27. března 2012 13:37
 Tak válec jsem sehnal ještě sháním píst
Datum: 26. března 2012 20:06
 Dandyna má nikasil, novej válec nekoupíš....jedině že by se někomu válela doma nějaká uloženka. Můžu ti říct že je to docela problém. Kamarád Dandiny sbírá a kvuli dílům kupuje celé stroje. V podstatě nic na ty motorky není..
Datum: 26. března 2012 8:26
 To jsem taky našel ale myslel jsem nový orginál bez výbrusu
Datum: 25. března 2012 19:15
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/14784960/Prodam-valecpist-hlava-na-Jawa-Dandy-50.php
Datum: 25. března 2012 17:05
 Zdravím prosím vás mam čz 150 352 a když dotahnu magneto a pak to nkopnu a chytne tak se povoli, jak je to možne ? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:18
 protože ti nesedí konus na klice.klínek je jen montážní ustavení magnetu vůči klice.vytáhni klínek a zabrušovací pastou zabrus magnet vůči klice.dále zkontroluj velikost klínku,zdali nebrání dosednutí magnetu na kliku.
Datum: 25. března 2012 13:18
 a ten klínek se nepřestřihne když se ti povolí to magneto? Zkus nasadit rotor, a lehce ho tam naklepnout paličkou přes ten nýtovaný střed, né po obvodu, tím bys to rozhodil...a po lehkém naklepnutí dotáhnout...
Datum: 25. března 2012 13:12
 jj klínek tam je a matice taky doseda ale jinač moc děkuju.
Datum: 25. března 2012 13:09
 máš tam klínek? Sedí dobře na kuželu? Dosedá matice s podložkou na rotor?
Datum: 25. března 2012 12:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, proč se musí dávat mezi kartery a válec papírový těsnění... nestačilo by to zalepit silikonem na motory?... to papírový je tlusčí a když by tam nebylo, tak je píst blíž k hlavě a tím pádem vyšší komprese..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Přesně jak píše standa, gramatika není nic až tak podstatnýho, ale bohužel kolikrát o člověku mnohé řekne.. třeba jeden příklad za všechny.. před časem tu pár draků nabízelo díly na fichtly, že to nikdo nechce, nechce se jim to vyhazovat, atd..tak si říkám, že jim napíšu a něco odkoupím..ale jakmile mi odepsali, tak mi bylo jasný, že podle skladby věty a gramatických přehmatů to bude zas těžký pořízení a taky že ano.. na slíbený foto jsem čekal 2 týdny(samo, že dodnes mi nikdo nebyl schopnej ani odpovědět až na jednoho a pak si taj stěžujou, jak to nikdo nechce)  až mě to donutilo se poohlédnout jinde a pohoda.. holt dříve myslet a pak jednat, trocha serióznosti a pokory při jednání s druhejma by někdy opravdu nebylo od věci. A pravopis je vážně základ, neříkám být premiant, ale vymlouvat se, že píšu rychle, atd.. vždyť je to Vaše vizitka!
Datum: 26. března 2012 16:45
 K dotazu: papírový těsnění byla myslím že originál záležitost ... já těsním papírem + silikon kartery a spojkové víko, silikon dobře utěsní nerovnosti na dosedacích plochách, pod válec dej jen papír, silikon by se mohl drolit, rozežírat a nalítalo by to do kliky a kanálků. Bez toho těsnění by se to možná dalo kdyby to dosedalo, ale jak bylo zmíněno píst by ti mohl narážet do hlavy ... a pokud se nepletu (nemám ověřeno), zanedbatelně by se rozhodilo časování kanálků .. jinak dan23cz : "kdyš pišu rychle tak nepřemyšlim" tak piš pomalu a s přemýšlením, vás ve škole neučili pravopis? Jsem v čtvrtém ročníku osmiletého gymplu a mám poměrně dobrou gramatiku ...
Datum: 25. března 2012 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel13480
 Notak chlapi,přece se nebudete handrkovat kvůli pravopisu,to ste fichtlaři....podivejte na sesu....a taky je mu to u prdele.....jenže on má svůj slang,to není ani tak o pravopise.... faktem je,že když mi píše někdo,kdo absolutně neovládá gramatiku a diakritiku,tak dopředu vím,že s ním bude těžká práce a je tam jen špetka naděje,že odladí motor.....já třeba takové lidi odrazuju od složitých úprav motoru a postrkuju je k lehce upravené seriovce....protože to je defakto blbuvzdorný.... A k tomu těsnění....nějaké výroky tu padly,ale chybělo mi tam několik důvodů pro papír. A tím hlavním důvodem pro papír je,že silikonem nepodložíš válec,když ti píst přejíždí horní hranu válce....a jak všichni víme,tak při HÚ má lícovat hrana pístu s hranou válce....ale kdiš něgdo chce aby mu to enom ňák jelo takje to uplňe ukradení jestly tam dá těsňeňý a nebo sylykon
Datum: 25. března 2012 16:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak to jsme ale tuze rádi, že na nás sereš. už jsem si říkal že z toho bude zas debata hodná úrovně chlapců základní školy... bohužel pro tebe toto je normální stránka s normálníma lidma, které spojuje fichtl, případně jiná motorka čssr výroby. jenže musíš si uvědomit že tito normální lidé nemají potřebu reagovat na každej blábol co zde napíše adolescent jakýmž jsi například ty.. důkazem toho může býti tvoje obhajoba pravopisu, kterýž jak píšeš umíš... jakej je tedy rozdíl napsat když se ,,ž,, když tvoje ,,š,, je jen o tři tlačítka vedle ?.. no co víc k tomu napsat, než že kolečko ti to vysvětlil dostatečně a věř, že na to opravdu jednou přijdeš. a až se zde budeš ty, nebo tobě podobní ptát co a jak poladit, tak věř že se ti bude dostávat ,,odborných,, rad ale pouze od tobě podobných. my starší draci, co už máme tohle za sebou se ti nebudeme snažit pomoci.
Datum: 25. března 2012 15:25
 tak to potom az se vysereš tak se nezapomen utřít
Datum: 25. března 2012 15:05
 JAWA_ceZetak: neboj naučim  ale aj umim ale kdyš pišu rychle tak nepřemyšlim a pište si co chcete uš sem si myslel že to je normalni stranka z normalni lidma kteři kašlou na chyby jinych ale tady je to jak ve škole  stači me že ju mam 5 dni v tydnu ale musim čist keci kdo a co si o me mysli ! ? seru na vas všechny !
Datum: 25. března 2012 15:00
 dan: Už jen svým pravopisem o sobě hodně řekneš...myslím, že komunikovat umím docela dobře, což se o tobě, vzhledem k pravopisu, říci nedá. Ten odkaz nebyl myšlen nijak útočně či urážlivě, spíš to bylo k zamyšlení, aby si to každý přebral po svém, nic víc a nic míň. A že jsi si myslel že jsem postižený? Kvůli tomu se na tebe zlobit nebudu. Je to jen prázdný, ničím nepodložený výkřik do tmy, který je umožněn internetovou anonymitou. Ten odkaz jsem sem vložil, světe div se, pro tvoje dobro. Myslím, že psát spisovně je docela dobrý návyk který by si ti v životě mohl nějakým způsobem hodit. Když budeš psát jako doposud, spousta lidí si na tebe vytvoří horší názor. A k těm bezduchým urážkám, které zde vypouštíš...musíš si uvědomit, že chceš poradit ty od nás. Když budeš někoho urážet, tak se ti bude stávat, že už ti pak třeba lidé nebudou tak ochotně radit, víš? To si myslím, že je taky docela dobrý návyk, který se ti v životě bude hodit. Jestli jsi tohoto článku vezmeš alespoň nějaké ponaučení, můžeš si být jistý, že z tebe bude zase o něco lepší člověk. Možná si myslíš, že píšu nějaké nesrozumitelné hlouposti, časem ale poznáš, že jsem měl pravdu. Čim dřív to poznáš, tim lépe pro tebe. Konec slohu.
Datum: 25. března 2012 14:59
 dane ty se hlavně nauč pravopis at to co píšeš není jako od mentálně zaostalého jedince
Datum: 25. března 2012 14:55
 kolecko: ne myslel sem to tak že si ty postiženej aby ses naučil komunikovat s normalnima lidma > - naky to kolečko < a omlouvam se ti že sem ti poradil špatnou knišku.. a nemam čas tady s nekymu - kolečkem psat  tak se ti omlouvam jestli sem te urazil
Datum: 25. března 2012 14:25
 dan: Ty jsi postižený? Nebo proč bych se měl učit komunikovat s postiženými? Jestli jsi to myslel tak, že jsi duševní invalida a já na to mám brát ohled, tak je vše v pořádku a omlouvám se
Datum: 25. března 2012 12:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 no ještě abych reagoval na dotaz jonyho: zrovna včera sem jeden válec sundal a nedalo mi to a šel jsem to těsnění změřit posuvkou. když se teda ptáš na tu kompresi, tak ti řeknu, že to těsnění se při dotažení rozmáčkne a nemá ani dvě desetiny milimetru, takže jestli si dokážeš vypočítat kompresní poměr, tak zřejmě zjistíš zanedbatelný rozdíl a proto nemá cenu to už z důvodů níže uvedených řešit.
Datum: 25. března 2012 12:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 těsnění je od slova těsnit. na předstih to vliv opravdu nemá.. pokud teda se nebudem bavit o tloušťkách v centimetrech, což ale jak všichni víme je kravina. s tim narážením pístu do palice by to mohlo býti pravdou, pokud použijeme třeba polský válec, čínskej píst, ojnici z bulharska a hlavu z tramtárie... u originál příslušenství fichtla by se to stávat nemělo, avšak může.. jediné správné a nejjednodušší řešení je papírové těsnění mázlé olejem aby se nepřilepovalo, když třeba v polních podmínkách měníme kroužky atp. nedovedu a ani nechci si představit jak například 150km od domova čístím válec a kartry od pojebanýho silikonu, nehledě k tomu, že veškeré věci k tomu potřebné budu muset míti s sebou. takže dane23cz knížku si zakup a nastuduj sám, poněvač kolečko má pravdu.
Datum: 25. března 2012 12:03
 dane ty jsi tele  ...
Datum: 25. března 2012 11:55
Datum: 25. března 2012 11:42
Datum: 25. března 2012 11:31
Datum: 25. března 2012 11:26
Datum: 25. března 2012 11:11
 dan: no na předstih to vliv nemá  ale já jsem zvyklej pod válec a karbec dávat papír, jednak nevylejzá po dotažení do průřezu sání, a například při demontáži karburátoru/válce se nemusíš srát s čištěnim dosedacích ploch, montáž se obejde bez rukou opatlanejch od silikonu atd...
Datum: 25. března 2012 11:11
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mě se právě zdá, že to valí jak drak
Datum: 25. března 2012 11:07
 No to nevim  kdyš tam nebude tak budeš met špatnej předstih a nevim jestli ti bude naražet pist do hlavi ... taky sem to tak mel a nešlo to do otaček jak melo rači tam dej to papirovy
Datum: 25. března 2012 11:03
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 je jedno jeslo tam das papirvy a nebp ne, ja to napaplal silikonem a dobrý...
Datum: 25. března 2012 11:01
Jméno: tom
IP: uživatel12245
 Zdravim draci , potřeboval bych poradit ohledně výfuku na Jawě 21 je to ten novější typ ( NE doutník). Na podzim jsem ho rozebral , vyndal tu vložku atd a vyčistil jenže teď nevím jak ho dát dohromady. Z jedné strany té vložky je jedna větší díra a zdruhé strany jsou dvě menší díry vedle sebe. Tak tedy mám vyndanou vložku na které byl naražený z jedné strany nevím už z které takový zaoblený plech s dvouma vývody. Takže bych potřeboval zjistit z které strany mám tu vložku zarazit do výfuku. Díval jsem se do návodu ve kterém je ale jen ten doutníkový typ což mi je k ničemu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:40
 blbost  já si myslím že je dobře, když tam tu vložku narazíš tak abys viděl tu jednu větší díru. ale jistý si nejsem
Datum: 24. března 2012 20:40
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 kašli na vožku dej tam jenom ten koncový plech a drátěnku  vložka je tam nanic jenom aby to byo těžší
Datum: 24. března 2012 20:27
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Čus,rychlá otázečka,jakou stranou ke svíčce nové kroužky?KO NEBO OK? Či je to jedno?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 18:56
 Ja čo viem tak označením KO, TOP má byť smerom ku hlave. Označuje to správnu polohu krúžku, kužeľovitosť, tá je voľným okom nezistiteľná.
Datum: 24. března 2012 18:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 dik
Datum: 24. března 2012 12:15
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 je to jedno. prej je to značka výrobce.
Datum: 24. března 2012 11:58
 zdravim mam prosbu zda je skladem klika CKR s jehlovým ložiskem na jawa 20 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2012 7:21
 jasne uz davno
Datum: 22. března 2012 7:21
Jméno: michal.x
IP: uživatel13388
 zdravím mam prozbyčku nemůžu nikde najít takovou tu plastovou krytku přes tu páčku spojky na karteru u 21 poradí nekdo? a ještě jedna věc shánim kartery na jawu 20 ale ty co mají u válce na jednom ze šteftů vodítko a u spojkového deklu 3x vodítka novější už měli jen 2 děkuji mnohokrát...... už sem v koncích nikdo je snad nemá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 22:26
Datum: 20. března 2012 22:26
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 čau draci budu davat valec babetty na vybrus ale nevim jaky je lepši těsněni pod valec jestli tmel nebo normalni těsneni?? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 6:59
 Stačí papír potřít třeba vazelínou a zkontrolovat dosedací plochy ...
Datum: 20. března 2012 6:59
 papír a hodně lehce potřit tmelem
Datum: 19. března 2012 23:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pod válec je nejlepší normální těsnění s tmelem
Datum: 19. března 2012 21:00
 pdo valec tmel v zadnem pripade!!!
Datum: 19. března 2012 20:40
 Zdravím draci měl bych dotaz ohledně Čž 175/487 a 477.Jaký je mezi nimi rozdíl ohledně motoru kromě otočeního řazeni?Ale taky by mě zajímalo že u nějakých válců mají na válci jakoby na 2 stranách maji rozřízlý žebra neim jak to popsat přesně,tak by mě zajímalo jestli je mezi nima nějaký velký rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 20:42
 motor je jiný.. má jinak uchycení k rámu, obrácené řazení a taky má jiný zpusob mazání ložisek na klice
Datum: 19. března 2012 20:42
 motor není až tak stejný...
Datum: 19. března 2012 20:04
 Zdar motor je stejný, řazení je opačné - otočená kulisa, a ty žebra asi myslíš na hlavě že? to se dávalo na nějaký typy na nějaký ne většinou už je to měněný takže se to vyskytuje u 477 i 487
Datum: 19. března 2012 20:02
Jméno: Lifan
IP: uživatel12957
 Zdravím Draci,chtěl bbych se zeptat,jestli by byla potřeba dát na pionýra lepší klikovka,kdybych tam chtěl dát hlavu 60ccm?? Popřípadě kde by se dala sehnat.\r\nDíky všem moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:14
 Jo,je potřeba dát pořádnou ojnici,třeba tady tu CKR (jehla či bronz).....záleží taky jestli to bude seriově časovaný anebo upravený...a dost záleží,jakej to bude mít kompresní poměr....já se nažím dělat 60ccm válce s kompresním poměrem do 10,5 :1 aby netrpěla klika,na seriovku do 10:1 ..... a bacha,neni to jen o tom vzít válec a navrtat ho na 41-41,5mm průměr a myslet si,že máš hotovo
Datum: 18. března 2012 18:14
 A ješte k temu kde to sehnad tak tady na FICHTL KRAMKU klikovku CKR nejlepši hejlove kožika nahoře aj dole .. a jestli ne tady tak musiš napsat s kama si  možna ti vic draku poradi
Datum: 18. března 2012 13:55
 Čau tak jestli tam maš nakou starou kliku ktera ma najeto mega tisic km tak tam dej novou .. a jenom hlava ti nepomože na 60 ccm musiš met aj převrtanej valec ..
Datum: 18. března 2012 13:49
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Dobrý večer, chtěl bych se zeptat kolik vám žere 250/353 když ju nehoníte na plnej ale prostě jezdíte sní tak nějak normálně. A jakou teda máte cestovní rychlost, je velký rozdíl motor po GO a ten co už něco djezdil myslím ve spotřebě.Kolik stojí GO klikovkx? a kdo dělá v okolí Přerova?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 20:09
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Ano myslim že mam 15tku. S tim řazenim nevym mohl by to bejt vychozenej řadič ale těžko říct.
Datum: 18. března 2012 20:09
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Takže máš 15ctku pístní čep? no kámoši co ma j 250 tak jim jde řazení tak že stačí zvednout špičku........
Datum: 18. března 2012 18:30
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Ja mam original kejvačkovou na bronzovým pouzdru. A ten dlouhej chod je asi normální ja taky řadim patou a nebo musim celou nohou, jinak ta ojnice holá stála asi 900 bez práce a normalně ji měly v tom obchodě co mě to dělali
Datum: 18. března 2012 17:44
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Ještě něco u te mojí 250 má řadička strašně dlouhý chod když podřazuji nejde zařadit jen špičkou ale musím ji vzít patou a hodně vysoko nevíš čím to je?
Datum: 18. března 2012 12:53
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 A ojnici máš panelkovou?na jehližkovžch ložiskách?já potřebuju akorát ojnicu novou stačí mi jen ju koupit přelisovat a vycentrovat to není problém.....dá se někde sehnat kývačková ojnica?
Datum: 18. března 2012 12:35
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Jednu mam rok 1957a druhou 1958 spotřeba by měla bejt uplně stejná. Go kliky jsem si nechával dělat v Ustí nad Orlicí a byly v tom nové čepy komplet nová klika a slisování a vycentrování
Datum: 18. března 2012 10:27
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Ok díky, ještě dotaz z kterého roku ji máš? záleží na roku nebo všechny žraly stejně? já mám rok 1955.....A kde jis dělal GO kliky? dík
Datum: 18. března 2012 9:42
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 ja mam jawu 250/353 dokonce 2 a jezděj obě za 4 litry bez rozdílu jestli je zajetá nebo ne, a průměrná rychlost je kolem 70-80 ale na rovince ji taky protáhnu na těch 95. GO kliky mě vyšla asi na 2500 ale v jiném kraji
Datum: 17. března 2012 23:27
|



|