slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel13513    
Ahoj seso,scháním nové ojnice do motoru čz 175/450 a čz 250/455 ,oba motory chci generálkovat a chci tam dát nové ojnice s jehlovým ložiskem v kleci dole a s jehlama nahoře.Šla by ojnice z motoru 175/477 co tu máš do 175/450?a kde schrastit ojku do tý dvěpade?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdar draci mám problém kámošoj sem prodal válec po výbrusu ten novej typ bez kolíčku na jedný díře která se navlíka na svorníky ale kyz sme tro měnily tak sem si všim že on ho tam má. Otázka zní když sme to nakoply tak v tom začalo něco jakoby chřastit jako kdyby něco bylo ve válci to jsem ještě zkontromoival nic tam není. Před výmněnou to normálně jezdilo a nic nepištělo co to může dělat????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jo taky mne to napadlo jenze předtim sem s tím válcem normálne jezdil a bez problemu
 
 
Datum: 30. března 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normální jev po výbrusu, dělaji to ostrý hrany kanálů
 
 
Datum: 30. března 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec, mněním ložiska na klice na pařezu, má se to něčím namazat nebo stačí když to maže olej s benzínu. Díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
nemusíš ale když je tam daváš tak je namaž klidně i stěnu ložiska at nedře hliníkový karter tak jsem to udělal ja olej se po první jízdě vypálí a hlavně namaž gufera
 
 
Datum: 29. března 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel13095    
Zdravim , potřebuju nutně vědět kolik váží motor na Jawu 250 kývačku neví to přibližně někdo ? Jde mi o poslání poštou - posilájí do 30kg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pošta posílá věci do 30kg a myslím že od 20kg už to neposílá přímo pošta ale jiná služba spolupracující s poštou,kdyžtak sundej válec a pošli to zvlášt ale ten motor má 35kg určitě
 
 
Datum: 29. března 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Tento motor má asi 35 kg, pokud ho pošta nepřepraví bude nutno použít služeb PPL, DPD apod.
 
 
Datum: 29. března 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: blaf      IP: uživatel6401    
Zdarec ,mam mustanga po GO ,vybrus novy a když sem s tym tedka poprve jel tak de slyšet takovy piskající zvuk ... jak kdyby neco o sebe třelo , bud neco ve valci , magneto nebo nevim , nevite čim to muže byt ? a jeste se mi zda že to moc netahne , zlepší se to po zajetí ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
namazal si břit(y) gufera pod zapalováním? tohle bejvá častou příčinou.. další možností je suchá vačka..
 
 
Datum: 28. března 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám dozat ohledně mý Čž 175/487.Ohledně vibrací,čím to je že tyhle motory tak vybrují?Moje 175 vibruje poměrně dost,motor je ještě originál,myslíte že na těch vybrací můžou přidta gufera která jsou včudu a i jiný věci který například.??Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě číza na volnoběh na stojanu pochodovala dozadu :-D .. sehnal sem si vzpěru mezi hlavu a rám a je to lepší
 
 
Datum: 29. března 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Ringo      IP: uživatel13327    
kámoš má taky 487, celou po GO a dělala než si jí taky upravil..hefty,závaží, úprava uchycení motoru,lepší stupačky..
 
 
Datum: 28. března 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
ono vibrovat často ani nemusí jen ta klika, může to dělat i rozhozenej spojkovej koš, za jízdy pak do řidítek nejvíc vibruje rozvážený přední kolo, takže bych se v prvý řadě zaměřil na to..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čz mam závažíčka v řídítkách a lepší hefty. Často za vibrace může špatně opevněnej motor v rámu, takže koupit pevnostní šrouby a pořádně dotáhnout. Jinak moje číza má natočeno asi 54tis(r.v. 1993), klika původní a vibrace se neobjevujou, pak mam ještě dvě 477, a tam je to s vibracema trochu horší...
 
 
Datum: 28. března 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Zdar, mám ten samý stroj a když se podíváš do TP tak tam je dokonce napsána vyjímka ze zákona že stupačky a řidítka překračují stanovený limit :-), ale jestli máš původní motor tak už může být načatá klika nebo ložiska, gufera ty ne - jen to přisává vzduch - horší seřizování, netahá tolik. Za 1. mít v pořádku motor 2. nějaké ty silenbloky mezi motor a rám 3. jiné měkčí rukojetě a můžeš přidat závažíčka. Já s ČZ lítám jen okolo komína cca do 100 km a taky mám ještě origo motor - 18 000 km a s vybracema jsem spokojen :-) není nad to mít rozeřvanou a rozvybrovanou ČZ mezi nohama a na tacháči hrozný číslo ... Čezeta forever
 
 
Datum: 28. března 2012 9:49
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Draci jak často čistíte hlavu od usazeného karbonu? Najezdil jsem tak 300km a musel jsem měnit těsnění pod válcem a když jsem to sundal tak v hlavě nebyl ani kousek karbonu a píst byl jen mírně zrakbonizovaný... mix s M2T 1:33. Díky za echo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jo super díky. Fichtla mám teprve tak půl roku a zatím se s ním učím a když jsem to viděl tak mi to přišlo dost divný
 
 
Datum: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
300km není moc... já jezdil na svoje 05 se stejným olejem a poměrem 1:33 - 1:25 a první dekarbonizace mohla být až po více jak 1000km a to ani nebylo pořádně potřeba (spíše píst než hlavu)
 
 
Datum: 27. března 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím máte někdo zkušenost s polskejma kšeftařema jeden tam prodává motor na fichtla 20 co má ještě na pravém víku 3 vodicí futra a jedno futro na válci na vymezení což už je asi jeden z posledních zachovalejch co sou díííkkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu a nebyl by jeden schopnej na prodej nepoškozenej :-D
 
 
Datum: 27. března 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
s polskejma kšeftařema sic zkušenost nemaje, ale z deseti motorů co se mi válí po chalupě od výr.čísla 814 514 až 1 689 856, je maj všechny.
 
 
Datum: 27. března 2012 9:18
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Čago draci. Tak jsem dneska konečně ukecal souseda a dal mi za pár litrů lihovin ČZ 175/ 450.02 (motor 450.03 stejné co mám na 470) .... Motorka je v solidním původním stavu a po vyčištění nádrže, karbecu a seřízení předstihu a odtrhu motka chytla na drc .... (radost jak maly děcko)... Ale po jemném přidání plynu jde motor hned do otáček a ty vybrace jsou brutální(se divím že ta motorka ještě drží po kupě)... Je vidět že se někdo hrabal v motoru.... (soused ví hovno) Prosím o radu , protože v motorech se nehrabu.....(nemám zkušenosti) Díky za vsěchny rady a názory..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
To by bylo bez vybrací.Tohle si myslím,že je hnutá klika.Nebo se mrkni na rotor,jestli neháže.Somozřejmě určité vybrace tam budou,ale ne nic extremního.
 
 
Datum: 26. března 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: StrycKvetina      IP: uživatel9645    
a co kdyz prisava pod guferem na klice, uz jsem se s tim na 175 setkal, zvysene otacky a vibrace
 
 
Datum: 26. března 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
podle toho co popisujes to je jako kdyby nebyla vycentrovana klika
 
 
Datum: 26. března 2012 14:22
 
 
 
 
Jméno: Koupi      E-mail:      IP: uživatel13481    
Ahoj,nevěděl by někdo kde bych sehnal válec na Dandy 50.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
DANDY má originál jednokroužek
 
 
Datum: 20. dubna 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: koupi      E-mail:      IP: uživatel13481    
Tak na té stránce prodávají píst,ale má jen jeden kroužek a orginál má 2kroužky a ještě k tomu nejsou kroužky že je nedělaj
 
 
Datum: 13. dubna 2012 19:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      E-mail:      IP: uživatel13308    
píst seženeš tady http://www.almet.cz
 
 
Datum: 27. března 2012 13:37
 
 
 
 
Jméno: koupi      E-mail:      IP: uživatel13481    
Tak válec jsem sehnal ještě sháním píst
 
 
Datum: 26. března 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      E-mail:      IP: uživatel13308    
Dandyna má nikasil, novej válec nekoupíš....jedině že by se někomu válela doma nějaká uloženka. Můžu ti říct že je to docela problém. Kamarád Dandiny sbírá a kvuli dílům kupuje celé stroje. V podstatě nic na ty motorky není..
 
 
Datum: 26. března 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: koupi      E-mail:      IP: uživatel13481    
To jsem taky našel ale myslel jsem nový orginál bez výbrusu
 
 
Datum: 25. března 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13448    
http://motorky.bazos.cz/inzerat/14784960/Prodam-valecpist-hlava-na-Jawa-Dandy-50.php
 
 
Datum: 25. března 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: tibor hangurbadžo      E-mail:      IP: uživatel8622    
Zdravím prosím vás mam čz 150 352 a když dotahnu magneto a pak to nkopnu a chytne tak se povoli, jak je to možne ? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože ti nesedí konus na klice.klínek je jen montážní ustavení magnetu vůči klice.vytáhni klínek a zabrušovací pastou zabrus magnet vůči klice.dále zkontroluj velikost klínku,zdali nebrání dosednutí magnetu na kliku.
 
 
Datum: 25. března 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten klínek se nepřestřihne když se ti povolí to magneto? Zkus nasadit rotor, a lehce ho tam naklepnout paličkou přes ten nýtovaný střed, né po obvodu, tím bys to rozhodil...a po lehkém naklepnutí dotáhnout...
 
 
Datum: 25. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: tibor hangurbadžo      E-mail:      IP: uživatel8622    
jj klínek tam je a matice taky doseda ale jinač moc děkuju.
 
 
Datum: 25. března 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam klínek? Sedí dobře na kuželu? Dosedá matice s podložkou na rotor?
 
 
Datum: 25. března 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, proč se musí dávat mezi kartery a válec papírový těsnění... nestačilo by to zalepit silikonem na motory?... to papírový je tlusčí a když by tam nebylo, tak je píst blíž k hlavě a tím pádem vyšší komprese..dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Přesně jak píše standa, gramatika není nic až tak podstatnýho, ale bohužel kolikrát o člověku mnohé řekne.. třeba jeden příklad za všechny.. před časem tu pár draků nabízelo díly na fichtly, že to nikdo nechce, nechce se jim to vyhazovat, atd..tak si říkám, že jim napíšu a něco odkoupím..ale jakmile mi odepsali, tak mi bylo jasný, že podle skladby věty a gramatických přehmatů to bude zas těžký pořízení a taky že ano.. na slíbený foto jsem čekal 2 týdny(samo, že dodnes mi nikdo nebyl schopnej ani odpovědět až na jednoho a pak si taj stěžujou, jak to nikdo nechce) :-D až mě to donutilo se poohlédnout jinde a pohoda.. holt dříve myslet a pak jednat, trocha serióznosti a pokory při jednání s druhejma by někdy opravdu nebylo od věci. A pravopis je vážně základ, neříkám být premiant, ale vymlouvat se, že píšu rychle, atd.. vždyť je to Vaše vizitka!
 
 
Datum: 26. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K dotazu: papírový těsnění byla myslím že originál záležitost ... já těsním papírem + silikon kartery a spojkové víko, silikon dobře utěsní nerovnosti na dosedacích plochách, pod válec dej jen papír, silikon by se mohl drolit, rozežírat a nalítalo by to do kliky a kanálků. Bez toho těsnění by se to možná dalo kdyby to dosedalo, ale jak bylo zmíněno píst by ti mohl narážet do hlavy ... a pokud se nepletu (nemám ověřeno), zanedbatelně by se rozhodilo časování kanálků .. jinak dan23cz : "kdyš pišu rychle tak nepřemyšlim" tak piš pomalu a s přemýšlením, vás ve škole neučili pravopis? Jsem v čtvrtém ročníku osmiletého gymplu a mám poměrně dobrou gramatiku ...
 
 
Datum: 25. března 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13480    
Notak chlapi,přece se nebudete handrkovat kvůli pravopisu,to ste fichtlaři....podivejte na sesu....a taky je mu to u prdele.....jenže on má svůj slang,to není ani tak o pravopise.... faktem je,že když mi píše někdo,kdo absolutně neovládá gramatiku a diakritiku,tak dopředu vím,že s ním bude těžká práce a je tam jen špetka naděje,že odladí motor.....já třeba takové lidi odrazuju od složitých úprav motoru a postrkuju je k lehce upravené seriovce....protože to je defakto blbuvzdorný.... A k tomu těsnění....nějaké výroky tu padly,ale chybělo mi tam několik důvodů pro papír. A tím hlavním důvodem pro papír je,že silikonem nepodložíš válec,když ti píst přejíždí horní hranu válce....a jak všichni víme,tak při HÚ má lícovat hrana pístu s hranou válce....ale kdiš něgdo chce aby mu to enom ňák jelo takje to uplňe ukradení jestly tam dá těsňeňý a nebo sylykon
 
 
Datum: 25. března 2012 16:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tak to jsme ale tuze rádi, že na nás sereš. už jsem si říkal že z toho bude zas debata hodná úrovně chlapců základní školy... bohužel pro tebe toto je normální stránka s normálníma lidma, které spojuje fichtl, případně jiná motorka čssr výroby. jenže musíš si uvědomit že tito normální lidé nemají potřebu reagovat na každej blábol co zde napíše adolescent jakýmž jsi například ty.. důkazem toho může býti tvoje obhajoba pravopisu, kterýž jak píšeš umíš... jakej je tedy rozdíl napsat když se ,,ž,, když tvoje ,,š,, je jen o tři tlačítka vedle ?.. no co víc k tomu napsat, než že kolečko ti to vysvětlil dostatečně a věř, že na to opravdu jednou přijdeš. a až se zde budeš ty, nebo tobě podobní ptát co a jak poladit, tak věř že se ti bude dostávat ,,odborných,, rad ale pouze od tobě podobných. my starší draci, co už máme tohle za sebou se ti nebudeme snažit pomoci.
 
 
Datum: 25. března 2012 15:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to potom az se vysereš tak se nezapomen utřít ;-)
 
 
Datum: 25. března 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: neboj naučim :-) ale aj umim ale kdyš pišu rychle tak nepřemyšlim a pište si co chcete uš sem si myslel že to je normalni stranka z normalni lidma kteři kašlou na chyby jinych ale tady je to jak ve škole :-D stači me že ju mam 5 dni v tydnu ale musim čist keci kdo a co si o me mysli ! ? seru na vas všechny !
 
 
Datum: 25. března 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: Už jen svým pravopisem o sobě hodně řekneš...myslím, že komunikovat umím docela dobře, což se o tobě, vzhledem k pravopisu, říci nedá. Ten odkaz nebyl myšlen nijak útočně či urážlivě, spíš to bylo k zamyšlení, aby si to každý přebral po svém, nic víc a nic míň. A že jsi si myslel že jsem postižený? Kvůli tomu se na tebe zlobit nebudu. Je to jen prázdný, ničím nepodložený výkřik do tmy, který je umožněn internetovou anonymitou. Ten odkaz jsem sem vložil, světe div se, pro tvoje dobro. Myslím, že psát spisovně je docela dobrý návyk který by si ti v životě mohl nějakým způsobem hodit. Když budeš psát jako doposud, spousta lidí si na tebe vytvoří horší názor. A k těm bezduchým urážkám, které zde vypouštíš...musíš si uvědomit, že chceš poradit ty od nás. Když budeš někoho urážet, tak se ti bude stávat, že už ti pak třeba lidé nebudou tak ochotně radit, víš? To si myslím, že je taky docela dobrý návyk, který se ti v životě bude hodit. Jestli jsi tohoto článku vezmeš alespoň nějaké ponaučení, můžeš si být jistý, že z tebe bude zase o něco lepší člověk. Možná si myslíš, že píšu nějaké nesrozumitelné hlouposti, časem ale poznáš, že jsem měl pravdu. Čim dřív to poznáš, tim lépe pro tebe. Konec slohu.
 
 
Datum: 25. března 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dane ty se hlavně nauč pravopis at to co píšeš není jako od mentálně zaostalého jedince ;-)
 
 
Datum: 25. března 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: ne myslel sem to tak že si ty postiženej aby ses naučil komunikovat s normalnima lidma > - naky to kolečko < a omlouvam se ti že sem ti poradil špatnou knišku.. a nemam čas tady s nekymu - kolečkem psat :-) tak se ti omlouvam jestli sem te urazil
 
 
Datum: 25. března 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: Ty jsi postižený? Nebo proč bych se měl učit komunikovat s postiženými? Jestli jsi to myslel tak, že jsi duševní invalida a já na to mám brát ohled, tak je vše v pořádku a omlouvám se :-)
 
 
Datum: 25. března 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no ještě abych reagoval na dotaz jonyho: zrovna včera sem jeden válec sundal a nedalo mi to a šel jsem to těsnění změřit posuvkou. když se teda ptáš na tu kompresi, tak ti řeknu, že to těsnění se při dotažení rozmáčkne a nemá ani dvě desetiny milimetru, takže jestli si dokážeš vypočítat kompresní poměr, tak zřejmě zjistíš zanedbatelný rozdíl a proto nemá cenu to už z důvodů níže uvedených řešit.
 
 
Datum: 25. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
těsnění je od slova těsnit. na předstih to vliv opravdu nemá.. pokud teda se nebudem bavit o tloušťkách v centimetrech, což ale jak všichni víme je kravina. s tim narážením pístu do palice by to mohlo býti pravdou, pokud použijeme třeba polský válec, čínskej píst, ojnici z bulharska a hlavu z tramtárie... u originál příslušenství fichtla by se to stávat nemělo, avšak může.. jediné správné a nejjednodušší řešení je papírové těsnění mázlé olejem aby se nepřilepovalo, když třeba v polních podmínkách měníme kroužky atp. nedovedu a ani nechci si představit jak například 150km od domova čístím válec a kartry od pojebanýho silikonu, nehledě k tomu, že veškeré věci k tomu potřebné budu muset míti s sebou. takže dane23cz knížku si zakup a nastuduj sám, poněvač kolečko má pravdu.
 
 
Datum: 25. března 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dane ty jsi tele :-D ...
 
 
Datum: 25. března 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. března 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: Já jsem jenom podotýkal že předstih se ti nehne, protože na to nemá síla těsnění vliv :-) ( http://www.lingea.cz/pravidla-ceskeho-pravopisu.html )
 
 
Datum: 25. března 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ale jo kdyš sem menil kdoušky tak sem omilem rostrhl tesneni a uš to pak nebylo ono a kdyš kdyš sem delal Go a nemel sem to tam tak předstih nešel udelat šel ale ne přesne .. a tak se omlouvam tim kreřim si myslijou že to je blbost ale ja si za svojim stojim a budu stat :-)
 
 
Datum: 25. března 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dane proboha naliskej si...co to melěš za kraviny? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 25. března 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dan: no na předstih to vliv nemá :-) ale já jsem zvyklej pod válec a karbec dávat papír, jednak nevylejzá po dotažení do průřezu sání, a například při demontáži karburátoru/válce se nemusíš srát s čištěnim dosedacích ploch, montáž se obejde bez rukou opatlanejch od silikonu atd...
 
 
Datum: 25. března 2012 11:11
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
mě se právě zdá, že to valí jak drak :-)
 
 
Datum: 25. března 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to nevim :-D kdyš tam nebude tak budeš met špatnej předstih a nevim jestli ti bude naražet pist do hlavi ... taky sem to tak mel a nešlo to do otaček jak melo rači tam dej to papirovy
 
 
Datum: 25. března 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
je jedno jeslo tam das papirvy a nebp ne, ja to napaplal silikonem a dobrý...
 
 
Datum: 25. března 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel12245    
Zdravim draci , potřeboval bych poradit ohledně výfuku na Jawě 21 je to ten novější typ ( NE doutník). Na podzim jsem ho rozebral , vyndal tu vložku atd a vyčistil jenže teď nevím jak ho dát dohromady. Z jedné strany té vložky je jedna větší díra a zdruhé strany jsou dvě menší díry vedle sebe. Tak tedy mám vyndanou vložku na které byl naražený z jedné strany nevím už z které takový zaoblený plech s dvouma vývody. Takže bych potřeboval zjistit z které strany mám tu vložku zarazit do výfuku. Díval jsem se do návodu ve kterém je ale jen ten doutníkový typ což mi je k ničemu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost :-D já si myslím že je dobře, když tam tu vložku narazíš tak abys viděl tu jednu větší díru. ale jistý si nejsem:-D
 
 
Datum: 24. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel12352    
kašli na vožku dej tam jenom ten koncový plech a drátěnku :-D vložka je tam nanic jenom aby to byo těžší
 
 
Datum: 24. března 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,rychlá otázečka,jakou stranou ke svíčce nové kroužky?KO NEBO OK? Či je to jedno?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja čo viem tak označením KO, TOP má byť smerom ku hlave. Označuje to správnu polohu krúžku, kužeľovitosť, tá je voľným okom nezistiteľná.
 
 
Datum: 24. března 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
dik
 
 
Datum: 24. března 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
je to jedno. prej je to značka výrobce.
 
 
Datum: 24. března 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam prosbu zda je skladem klika CKR s jehlovým ložiskem na jawa 20 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne uz davno
 
 
Datum: 22. března 2012 7:21
 
 
 
 
Jméno: michal.x      IP: uživatel13388    
zdravím mam prozbyčku nemůžu nikde najít takovou tu plastovou krytku přes tu páčku spojky na karteru u 21 poradí nekdo? a ještě jedna věc shánim kartery na jawu 20 ale ty co mají u válce na jednom ze šteftů vodítko a u spojkového deklu 3x vodítka novější už měli jen 2 děkuji mnohokrát...... už sem v koncích nikdo je snad nemá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. března 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
čau draci budu davat valec babetty na vybrus ale nevim jaky je lepši těsněni pod valec jestli tmel nebo normalni těsneni?? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí papír potřít třeba vazelínou a zkontrolovat dosedací plochy ...
 
 
Datum: 20. března 2012 6:59
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
papír a hodně lehce potřit tmelem
 
 
Datum: 19. března 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pod válec je nejlepší normální těsnění s tmelem
 
 
Datum: 19. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pdo valec tmel v zadnem pripade!!!
 
 
Datum: 19. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: ToM559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Zdravím draci měl bych dotaz ohledně Čž 175/487 a 477.Jaký je mezi nimi rozdíl ohledně motoru kromě otočeního řazeni?Ale taky by mě zajímalo že u nějakých válců mají na válci jakoby na 2 stranách maji rozřízlý žebra neim jak to popsat přesně,tak by mě zajímalo jestli je mezi nima nějaký velký rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor je jiný.. má jinak uchycení k rámu, obrácené řazení a taky má jiný zpusob mazání ložisek na klice ;-)
 
 
Datum: 19. března 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor není až tak stejný...
 
 
Datum: 19. března 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar motor je stejný, řazení je opačné - otočená kulisa, a ty žebra asi myslíš na hlavě že? to se dávalo na nějaký typy na nějaký ne většinou už je to měněný takže se to vyskytuje u 477 i 487 :-)
 
 
Datum: 19. března 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: Lifan      IP: uživatel12957    
Zdravím Draci,chtěl bbych se zeptat,jestli by byla potřeba dát na pionýra lepší klikovka,kdybych tam chtěl dát hlavu 60ccm?? Popřípadě kde by se dala sehnat.\r\nDíky všem moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13430    
Jo,je potřeba dát pořádnou ojnici,třeba tady tu CKR (jehla či bronz).....záleží taky jestli to bude seriově časovaný anebo upravený...a dost záleží,jakej to bude mít kompresní poměr....já se nažím dělat 60ccm válce s kompresním poměrem do 10,5 :1 aby netrpěla klika,na seriovku do 10:1 ..... a bacha,neni to jen o tom vzít válec a navrtat ho na 41-41,5mm průměr a myslet si,že máš hotovo ;-)
 
 
Datum: 18. března 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ješte k temu kde to sehnad tak tady na FICHTL KRAMKU klikovku CKR nejlepši hejlove kožika nahoře aj dole .. a jestli ne tady tak musiš napsat s kama si :-D možna ti vic draku poradi :-)
 
 
Datum: 18. března 2012 13:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau tak jestli tam maš nakou starou kliku ktera ma najeto mega tisic km tak tam dej novou .. a jenom hlava ti nepomože na 60 ccm musiš met aj převrtanej valec ..
 
 
Datum: 18. března 2012 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat kolik vám žere 250/353 když ju nehoníte na plnej ale prostě jezdíte sní tak nějak normálně. A jakou teda máte cestovní rychlost, je velký rozdíl motor po GO a ten co už něco djezdil myslím ve spotřebě.Kolik stojí GO klikovkx? a kdo dělá v okolí Přerova?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Ano myslim že mam 15tku. S tim řazenim nevym mohl by to bejt vychozenej řadič ale těžko říct.
 
 
Datum: 18. března 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Takže máš 15ctku pístní čep? no kámoši co ma j 250 tak jim jde řazení tak že stačí zvednout špičku........
 
 
Datum: 18. března 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Ja mam original kejvačkovou na bronzovým pouzdru. A ten dlouhej chod je asi normální ja taky řadim patou a nebo musim celou nohou, jinak ta ojnice holá stála asi 900 bez práce a normalně ji měly v tom obchodě co mě to dělali
 
 
Datum: 18. března 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Ještě něco u te mojí 250 má řadička strašně dlouhý chod když podřazuji nejde zařadit jen špičkou ale musím ji vzít patou a hodně vysoko nevíš čím to je?
 
 
Datum: 18. března 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
A ojnici máš panelkovou?na jehližkovžch ložiskách?já potřebuju akorát ojnicu novou stačí mi jen ju koupit přelisovat a vycentrovat to není problém.....dá se někde sehnat kývačková ojnica?
 
 
Datum: 18. března 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Jednu mam rok 1957a druhou 1958 spotřeba by měla bejt uplně stejná. Go kliky jsem si nechával dělat v Ustí nad Orlicí a byly v tom nové čepy komplet nová klika a slisování a vycentrování
 
 
Datum: 18. března 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Ok díky, ještě dotaz z kterého roku ji máš? záleží na roku nebo všechny žraly stejně? já mám rok 1955.....A kde jis dělal GO kliky? dík
 
 
Datum: 18. března 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
ja mam jawu 250/353 dokonce 2 a jezděj obě za 4 litry bez rozdílu jestli je zajetá nebo ne, a průměrná rychlost je kolem 70-80 ale na rovince ji taky protáhnu na těch 95. GO kliky mě vyšla asi na 2500 ale v jiném kraji
 
 
Datum: 17. března 2012 23:27
 
<  65  66  67  68  69  70  71  72  73  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 0:58:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu