Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ahoj seso mám dotaz, bude v budoucnu normálně v prodeji výfuk na s11 s trubičkou do boku?ted jsem ho tu nenašel
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2012 23:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ok tak to je dobře
Datum: 01. ledna 2012 23:23
 jo tak tento e klasicky k mani vcetne drzatka
Datum: 01. ledna 2012 0:13
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
Datum: 31. prosince 2011 23:27
 draku ani nahodou,,lebo to neni orig,, mozna jen na jawetu standart,,,ale neni ani orig dle ktereho by se to udelalo,,,takze nic
Datum: 31. prosince 2011 16:03
Jméno: jony
IP: uživatel12978
 cau, davam do kupy motor z fichtla a zbyly mi 2 gumova tesneni o prumeru 2 cm. jedno je jen guma a druhe je oplechovane. mam takovy tuseni ale nechci to pokazi.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 19:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prilozka_ke_start_pace_s_oj_krouzekm.html
Datum: 31. prosince 2011 19:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 to oplechovany bude asi krouzek okolo star paky zvenku na karteru
Datum: 31. prosince 2011 19:21
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 že by to byly simerinky na klikovku?když skládáš motor(opravuješ) tak se takovýhle věci dávají většinou nové
Datum: 31. prosince 2011 13:12
Jméno: nadrc
IP: uživatel2970
 Zdar draci,nevite jakou hodnotu muze mit motor komplet s karburatorem,bez krytu zapalka z čz 175 asi special rok 1938.Nálezovej stav kvaltuje,točí se,mírná vůle na klice.dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 21:13
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 dej foto
Datum: 30. prosince 2011 21:13
Jméno: EtterDestillere
IP: uživatel12485
 Čau draci, chci se zeptat, jak mám správně zajet válec po výbrusu (válec 05, výbrus 39:00, sériovka bez úprav, slícované a leštěné kanály, píst jednokroužek) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 20:39
Jméno: EtterDestillere
IP: uživatel12485
 Píst jsem dostal od známého zadarmo, je to ten dražší, co je tu uveden na fichtlkrámku jako tuning lehčí... přece to nevyhodím. Kroužek je litina se skosenými hranami. Motor komplet po GO, žádná fujařina, kolínko taktéž nové z fichtlkrámku, výfuk original. Proto se ptám, jak správně zajíždět a co od toho můžu čekat. Díky draci
Datum: 30. prosince 2011 20:39
 nejlepčí je vyjezdit 10-15 litrů benzínu s bohatší směsí v klídku v pohodě po rovince
Datum: 30. prosince 2011 20:27
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Známej co dělá motorky, tak lidem doporučuje výbrus zajíždět tím stylem, že před samotným ježděním je lepší cca 10 min nechat motor běžet na volnoběh a sem tam trochu přidat plyn, aby se to obohatilo a po těch cca 10ti min. to zdechneš, necháš vychladnout.. takhle to uděláš za den 10-15x a druhej den už můžeš jezdit. Jasně že s tím můžeš jezdit hned od žačátku. Takhle si to prej ale všechno líp sedne, hlavně ten motor jde zlehka, takže je i logický, že by to pro něj mělo být šetrnější. Já to tak dělám a nikdy jsem s tím něměl problém, nebo určitě jsem nezaregistroval negativní vliv na motor.
Datum: 30. prosince 2011 17:24
 dan: takhle se motor nezabíhá...
Datum: 30. prosince 2011 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Pravděpodobně se to zadře. Je potřeba s tim jezdit.
Datum: 30. prosince 2011 15:22
 a co kdyš to necham na nolnobeh tak na 7 L benzinu nestane se nic nebo jestli tim neco nepokazim ??
Datum: 30. prosince 2011 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Jinak bych to asi moc nezajížděl.....řekněme 250km.....normálně v klidu,jako když jezdeš prostě po silnici v klídku,no stress,střední otáčky,víc oleje,bohatší směs....
Datum: 30. prosince 2011 14:09
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Proč na 05 válec zrovna jednokroužkovej píst? Význam?
Datum: 30. prosince 2011 14:07
 čau draci jaka je nejlepši uprava valce na normalni jezdeni po silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2012 16:14
Jméno: hulis31
IP: uživatel13004
 Já si osobně myslím že pokud k Tomu nemáš srdcovej Vztah a šetříš na tom každou korunku Jak říka standa Tak se na to vyprdni a nech to tak jak to je...
Datum: 05. ledna 2012 16:14
Jméno: standa
IP: uživatel12921
 Napiš mi na mail. Valec z 21 je dostatecne tovarne zavrenej. Da se kouzlit.
Datum: 30. prosince 2011 22:04
 to by mě taky zajímalo.
Datum: 30. prosince 2011 21:21
 Ozvi se mi na mail,o nečem bych věděl. Bude potřeba válec z 21 a hlava z 05.
Datum: 30. prosince 2011 21:15
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 standa: chtěl bych se zeptat, uměl bys udělat nějaký traktorovitý válec? bydlím hodně v kopcích a potřeboval něco co pojede od spodu. Jáká by byla asi cena? Díky
Datum: 30. prosince 2011 20:54
 standa - no jestli budu mnet naky penize tak se ti ozvu na tvuj email nekde ho mam ulozenej
Datum: 30. prosince 2011 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 to ti z hlavy neřeknu.....no ojniční sada + práce + poštovný.....už nevim co sem mu dával...ale určitě to dohromady nevyšlo víc jak 900,- .......ale máš výhodu,že když najdeš/seženeš origo nezničenou a nepoškozenou kliku s OK hřídelema a dá se na to CKR ojnice,tak máš jistotu že máš xxkrát lepší kliku jak ty nový co se prodávaj a ještě výrazně levněji...a hlavně bude i zkontrolovaná na vyvážení a 100% vycentrovaná..... nevim co bys platil u padalíka za repas kliky,ale je důležitý myslet na kvalitu ojnice a ne na výslednou cenu....
Datum: 30. prosince 2011 18:52
 standa - a kolik to stoji udelat tu kliku ???
Datum: 30. prosince 2011 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 nehroť to.... kdyby si chtěl zařídit i kliku,tak mam známýho..... mimojiné mi dělá i ty hlavy.... jestli chceš,napiš na maila a domluvíme se.....ale jestli honíš každou korunu,tak kašli úplně na upravování a hoď prostě seriovku do pucu.....to je nejdůležitější.....mít pořádnej stroj co i v serii jede....na tom se teprve dál dá stavět.....bez funkčního motoru je ti 60ccm na pytel....
Datum: 30. prosince 2011 18:20
 standa - ja by sem ti poslal .. ale nemam moc penez ted setrim kazdou korunu ...... no mozna by sem ti napsal na email
Datum: 30. prosince 2011 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Mám doma jednu z prvních Stejskyho CU. Jezdil jsem jí dost dlouho na seriovce. Něco mi tam trochu vadilo. Časem jsem pomejšlel na závody upravenejch seriovek....pár válců jsem vytvořil....takže jsem jezdil na seriovce jak mojí pole RS,tak Terén RS...a další...nikdy jsem to neměl na brzdě... pocitově: pole RS jede odspoda trochu líp jak CU,ale ve špičce jí trochu chybí-perfektní válec na seriovku,,,,,terén RS je dá se říct stejná v chování jako CU,jen má pár set otáček navíc......čísla nemam.... cena je jaká je....snažim se jí dostat dolu co nejvíc....zatím neumím nakoupit písty a kruhy levněji o stejné kvalitě jako tady.....až se dostanu na pístní sadu s jednokroužkovym pístem a litinovejma kroužkama jako má Bašek, tak pujde cena výrazně dolu....řešením by bylo brousit výhradně u Baška.....jenže já spíš dělam 41mm vrtání a na to Bašek nemá písty....a svýho brusiče mam kus od zadku...ale ten jednokroužkový písty nemá a neumí je sehnat....takže jedu na písty z fichtlkrámku.....a když neberu víc pístů navíc,tak se to zbytečně prodražuje....až vychytam mouchy,tak půjdu určitě ještě níž....ne jako stejskal,čim větší poptávka,tim větší cena  Jinak to dělam hlavně jako koníček,takže to nehrotim.....proto ani moc nevystrkuju růžky
Datum: 30. prosince 2011 18:11
Jméno: Tom
IP: uživatel12266
 To Standa: Už si delší dobu všímám že tomu rozumíš. A že upavuješ válce tak jsou o 400KČ levnější jak od stejskyho CÚ. Tak by mě zajímalo jestli má tvůj válec srovnatelný výkon jako CÚ?? Děkuji.
Datum: 30. prosince 2011 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Jinak když dotahnu do finiše aktuální projekt,tak v polovině roku 2012 by mohly být k mání opravené a upravené polské sady se skutečným objemem 60ccm,včetně hlavy,trysky pro vyšší výkon.....cenu zatím nevím....pravá 60ccm na simsona stojí 1800,-......možná se na to taky vyseru....  ....uvidim....zatím nemám tušení jak budu komunikovat s polským prodejcem....
Datum: 30. prosince 2011 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Nechci ti do toho kecat,ale já nemluvil jen o výbrusu válce na 60ccm.....to umí každej moula za pár stovek....ale udělat z toho něco,co pojede a nebude ničit motor + nějakej konik navíc.....to ti padalik neudělá kámo  Padalik ti udělá výbrus a dá ti píst....co dál? Hlavu k tomu nemáš.....když tam naroubuješ origo hlavu tak jak je(jde to),tak budeš mít kompresní poměr že to vymlátí i CKR ojnici.....a že se to bude hřát jako prase.....to už je asi tak nějak jedno....hlavně že budeš mít levně 60ccm....to je na internetu důležitý....ať žije virtuál tuning....to jak a jestli to jezdí je jedno...to nikdo nevidí.... sorry kámo....je to tak...realita.....já nabízim kompletní řešení za nejnižší cenu v CZ  Ale přemlouvat tě rozhodně nechci .....
Datum: 30. prosince 2011 17:19
 standa- no ja nevim ja bych potreboval udelat aj klikovku a ty klikovky nedelaš ...... ja by sem chtel dát padalikovi do šardic protoze to je docela blisko a co sem mu psal na email tak udela valec na 60 ccm za za rozumnou cenu ale presn si to nepamatuju......
Datum: 30. prosince 2011 15:38
 Sem schopnej ti za 800,- udělat lehce upravený válec na seriovku s dvoukroužkovým pístem,úpravy hlavy + 200,-. Pokud bys chtěl něco živějšího,tak mam takovou leso/polní RS úpravu(mírnější časování ve stylu všemi známé Cestovní úpravy),jednokroužkový píst,dva kroužky,včetně úpravy hlavy 1400,- a nebo za 1600,- trochu živější úprava do terénu. Vše dvoukanálové válce se sólo výfukovým kanálem použitelné na běžném seriovém motoru v dobrém stavu při použití origo převodovky.
Datum: 30. prosince 2011 14:51
 u stejskyho  nemam zrovna 6 tisic  a zdá se mne zbitecnos
Datum: 30. prosince 2011 14:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleži jeslti bys daný válec dokázal odladit, nejjednodušší by pro tebe bylo si vybrat u stejskyho, samozřejmě si to zaplatíš...
Datum: 30. prosince 2011 13:58
 a jeste vsechno mam novi loziska gufra jenom musim dat klikovku prelisovat
Datum: 30. prosince 2011 12:42
 no chtel sem neco silnjsiho co vic tahne a má vetsi otacky a jede kolem 80-90 jestly to je mozny..
Datum: 30. prosince 2011 12:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nejlepší je úprava, kde bude mit valec max výkon a moment v nížších otáčách, jak píše standa...
Datum: 30. prosince 2011 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Ptal se na normální ježdění  Jinak samozřejmně rozumnej válec,co na seriovce jede 8000 až 8500ot/min.....seriovka víc nevyužije.....
Datum: 30. prosince 2011 11:50
Jméno: jawa 23
IP: uživatel12782
 podle mě cestovní úprava od stejskyho s tou to jede fakt parádně
Datum: 30. prosince 2011 11:40
Jméno: standa
IP: uživatel12976
 Popravdě žádná  Maximálně tak slícovat kanály.......
Datum: 30. prosince 2011 10:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, je možný že u jawa 23 není ta kulička mezi tou dlouhou tyčkou a krátkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 19:22
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Když tam tu kuličku nedáš, tak se tu ty tyčky budou rozlisovávat, rozlisovávat, až se ti rozlisují a nepůjdou ven z hlavního hřídele! Taky se mi to stalo, koupil jsem mustafa a pořád šla spojka špatněji a špatněji až se to rozlisovalo a musel sem to vyvrátvat...
Datum: 30. prosince 2011 19:22
 Ono jak tam hodíš tu kuličku tak se to pomalu vytlačí zase ty ďůlky ..  A má to být od spojkového koše krátká tyč, kulička, dlouhá tyč ...
Datum: 30. prosince 2011 8:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já právě taky myslel že tam zřejmě chybí, ale udivilo mě to, že obě tyčky z jedný strany nemají to vnitřní zaoblení na kuličku... jsou každé z obou stran stejný, sterjně rovnej řez...
Datum: 29. prosince 2011 23:31
 mozny to neni ... kulička tam musi byt nebo ti pojede špatne spojka a ty tyčky se budou balit a pomali skracovat tak rači kup kuličku za 3 koruny neš tyčky za 40
Datum: 29. prosince 2011 23:21
Jméno: jw5
IP: uživatel12838
 zdarec uz zase otravuju,chci se zeptat jestli se mi nebude přidírat válec ,,ČSSR" s 8.výbrusem?  ,,mam to na normální ježdění s papírama po silnici" díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2011 10:47
 Nevim proč ty poláci si vymysleli zrovna tak blbý číslo jako 8.výbrus-40mm,když třeba simsona dělaj 41mm.....jestli chtěli ochcat lidi,nebo se jim nechtělo přiznat,že je k tomu potřeba větší hlavu.....každopádně mi mrzí,že se toho všichni tak chytaj jak nějaké modly..... k dotazu: Ne,nebude se ti to přidírat.
Datum: 30. prosince 2011 10:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevidim důvod, proč by se zrovna osmej výbrus měl přidírat snáž, než jakejkoliv jinej,,, když dodržíš základní zajížděcí cyklus a ani potom na tom nebudeš jezdit plnej knedlík, tak to bude ok... každopádně bych ten osmej výbrus neuspěchával, žádnej ham výkonu to neni a akorát tim "znehodnotíš" válec... postupoval bych prostě dalšim výbrusem
Datum: 29. prosince 2011 22:53
Jméno: 21
IP: uživatel12782
 čus hele když budeš mazat a nebudeš to točit do extrému tak asi ne.l
Datum: 29. prosince 2011 21:40
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, zajímalo by mě, jesli by šly prohodit písty na pionýru a simsonu... co sem tak koukal, tak oba mají stejný vrtání (38mm)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 23:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nic víc v tom není, než jen lidská zvědavost
Datum: 29. prosince 2011 23:09
 Spíš bych ten čep viděl jako 12mm  klikař: podle mě by tě 5 koní neminulo
Datum: 29. prosince 2011 23:07
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 a co by si tím jako sledoval???
Datum: 29. prosince 2011 23:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 aha, měl sem za to, že má taky simson 14mm průměr
Datum: 29. prosince 2011 23:04
 A pístní čepy jsou stejný jo?
Datum: 29. prosince 2011 23:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ajo, to mě nenapadlo... to může být v řádech maximimálně pár milimetrů... a nebo umístění otvoru na pístní čep, škoda že sem se nepodíval na zdvih u obou druhů
Datum: 29. prosince 2011 22:03
Jméno: libor1
IP: uživatel12974
 ale řekl bych že budou mít možná rozdílné zámečky na pístní kroužky, tak aby ti nepraskly kroužky, kdyby blbě najely na nějaký kanálek, ale třeba se mílim . . . .
Datum: 29. prosince 2011 21:45
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, rozdělávám motor u fichtla a zastavil jsem se nad primárním kolečkem... vyrobil jsem si stahovák, ale stejně to ani za boha nepovolí.. poradíte jak na to?  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 18:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vše dopadlo podle očekávání... primární kolečko sundáno, motor rozpůlen... děkuju
Datum: 29. prosince 2011 18:10
 poprvé jsem stahoval primár stahovákem na jaký odkazuje jony (místo imbusu jsem měl klasické šrouby a při větším tahu se rozjížděly, takže jsem je musel stáhnout drátem), podruhe jsem si ze školy půjčil dvouramenný stahovák
Datum: 29. prosince 2011 16:39
 áha ... tak to jo
Datum: 29. prosince 2011 14:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 protáčí se nakopávačka, takže asi strhanej startovací segmen.
Datum: 29. prosince 2011 13:49
 ok  asi vím jak ten stahovák je dělanej... někde jsem ho asi viděl... vidíš no  ale hlavně si myslim že nahřejvat je to kravina  a kdyby ses do toho motoru dostal  co tam chceš dělat ? ložiska měnit ?
Datum: 29. prosince 2011 13:39
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Datum: 29. prosince 2011 13:37
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 možná by se někdo našel, kdo by měl a půjčil mi ho.... teď jsem se ještě jednou podíval na tu stránku, kde je popsanej ten podomácku vyrobenej stahovák a už asi vím v čem je chyba.... já ty díry mám blíž odsebe, tímpádem jsou ty šrouby zešikma a netlačí to kolečko ven, ale příčí se to... jestli mi rozumíš... teď jdu koupit větší šrouby a zkusím to ještě jednou, myslím že by to mělo už jít krásně
Datum: 29. prosince 2011 13:36
 jak sis vyrobil stahovák ? to sis s ním musel dát práci.... každopádně co nejde silou ,jde ještě větší ... hlavně do toho nějak nemlať kladivem !!! já to u prvního taky udělal a potom jsem zjistil, že sem si tim zrušil závit.... fakt pozor !!! jink nemáš někoho kdo by tim stahovák pujčil ??? já jsem si ho chtěl kpovat a nakonec sem zjistil že dědá má uplně luxusní !! ( teda pokud ještě dědu máš )  no uvidíš ..
Datum: 29. prosince 2011 13:30
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 21:11
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
 Takže je to stejný, akorát axiál je šetrnější na klikovku jo? Vezmu teda asi radši ten axiál.
Datum: 29. prosince 2011 21:11
 no ja na to nejdu obchodniyky ale prakt... jak u techto klik zničis zavity na klice,,tak to se těžko opravuje, pokud je klika dost brutalne tesna na lozskach,tak kulicka je setrna ale jestli vyvynes silu na sroubovani,,tak kulicka tak trochu roztahne zavit do strany,, proto axil tlasi primi, kulicka jako by rozrvirlala, oba dva jsou ok,,axial je setrnejsi na kliky ktery se v tomto pripade nedelaji min 20 let
Datum: 29. prosince 2011 4:43
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 čus draci potřebuju poradit fichtl se mi př 45 km/h začne dusit a fakt nevim čim to je mam tam karbec dellorto a tenhle vzducháč http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_rms2222.html když ladím karbec šroubkem na směs tak to nic nedělá je to pořád stejný osobně si myslím že když vzducháč trochu přoškrtím tak že to bude ok ale nevim tak se s váma radši poradím předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 21:49
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 hlavní tam je 85 a co myslíte mám koupit větší nebo menší ?? dík
Datum: 29. prosince 2011 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel12971
 Otazka kolinko....neni az tak spatny....kazdopadne se musi vevnitr zarovnat....jinak jsem ho ve vyusteni premeril a pres obsah ctverce/kruhu jsem se dostal na prumer kruhu o stejne plose,kde prumer je skoro 20mm....tzn po uprave kolene lze pouzit i sirsi karburator,ale proc? Koleno je uz tak dost dlouhy...a navic prechody ctverec/kruh nejsou uplne idealni.... K tvymu problemu....spatne otryskovano....filtr tim hlavnim problemem nebude...co tam mas ted za trysku? VT? HT? Na seriovce tam bude neco mezi 80-90....
Datum: 29. prosince 2011 12:10
 není dobrý vzhledem ktomu že je na 17mm karbec... to že má špatnej tvar je "vedlejší"...
Datum: 29. prosince 2011 9:41
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 a co říkáte na to origo kolínko je to dobrý ??
Datum: 28. prosince 2011 23:27
Jméno: fichtlař jako svině
IP: uživatel12782
 mam dellorto jo už vím dobrý díky moc doufám že to pak pojede jak má až koupím sadu trysek a vyzkouším to díky
Datum: 28. prosince 2011 23:26
 tak máš DO nebo originál karbec? mění se hlavní tryska...
Datum: 28. prosince 2011 23:05
Jméno: rounik@seznam.cz
IP: uživatel12782
 hele trysky jsem ještě nezkoušel a sací kolínko mam origo a na to přidělanej origo karbec. jo a jaký trysky se měněj jen ty malinký ?? nebo i ty dlouhý ?? dík
Datum: 28. prosince 2011 22:28
 jinak ten filtr je k ničemu to zahoď a kup něco lepšího.... pokud nechceš jezdit 45kmh...jak máš dlouhý sací kolínko?
Datum: 28. prosince 2011 22:16
 chlapy a kolik trysek jste vyzkoušeli?
Datum: 28. prosince 2011 22:15
 čau  taky sem mě tenhle fltr ale na origo karbec.... a když sem ho vyměnil za ten original, tak to jelo na ho*no. se to dusilo a než to došlo do otáček tak proběhly dvě generace lidí... nevím jezdilo ti to předtim ??? jo a hele když je mokrej od benzínu tak mi to nikdy nejelo ...
Datum: 28. prosince 2011 22:01
 Zdarte potreboval bych se zeptat jestli bude mnet pincek dostatečnou kompresi kdyš sem tam dal těsnění pod hlavu a mezi válcem a hlavou je celkem velká mezera
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 21:40
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja tam mam taky tesneni z tenkyho mnedenýho plýšku a je to ok
Datum: 28. prosince 2011 21:40
 proč
Datum: 27. prosince 2011 21:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,jaký mám dát ložisko a gufero na kliku?Je to mustang.Dík za odpoved PS:koukal jsem tu do nabidky,ale vubec se v tom nevyznam...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 23:01
Jméno: Ondra
IP: uživatel1337
 Dík moc
Datum: 26. prosince 2011 23:01
 omluvam se gufera sou 17-30-7
Datum: 25. prosince 2011 23:54
 na klice je 6303 a gufera sou 17-30-4 na obou stranach
Datum: 25. prosince 2011 23:50
Jméno: hh
IP: uživatel7430
 rozměry si najdeš v návodu k obsluze, a typ (gumová/silikonová) neni až tak důležitej, já doporučuju gumový, nikdy sem s nima neměl problém
Datum: 25. prosince 2011 23:48
Jméno: petr.drak
IP: uživatel12947
 Zdravím, potřebuju vědět zda můžu použít stejný píst co byl v motoru do teďka i po výbrusu. Jestli jednoduše vůli pístu ve válci stačí doladit pouze kroužkama
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 22:37
 Po výbrusu je o stupeň větší vrtání , takže musí být i o stupeň větší píst a kroužky ... jinak kdybys to tam dal tak by to buď nejelo nebo jen bafalo (malá komprese) a nerozjel bys to vůbec ..
Datum: 25. prosince 2011 22:37
 Ne
Datum: 25. prosince 2011 21:10
 čim změřim pist? potřebuji vědět kvuli vybrusu.... pujde to normalně šuplerou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 píst měř za čepem
Datum: 25. prosince 2011 20:29
 no jenom se ujišťuju aby to bylo přesne  ....
Datum: 25. prosince 2011 19:52
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 jestli to chces hodne presne tak muzes pouzit mikrometr
Datum: 25. prosince 2011 19:24
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 ano,proc by to neslo?
Datum: 25. prosince 2011 18:51
 zdarec draci  mam dotaz jak poznam kolikaty mam výbrus? diky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 12:09
 frant > čim to mam změřit?
Datum: 26. prosince 2011 12:09
Jméno: franta
IP: uživatel12948
 jawačezetákem to proměř, ten je na to nejlepší,
Datum: 26. prosince 2011 1:01
 a změřim to normalně šupleru? nebo čim?
Datum: 25. prosince 2011 19:38
 ok diky moc... protože chcu kupovat nove pistni kroužky a nevim kolikaty vybrus
Datum: 25. prosince 2011 19:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 jasný, šuplerou
Datum: 25. prosince 2011 18:46
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 změříš píst, nebo válec. Např. i fichtla je originál válec 38mm (průměr válce) co jeden výbrus navíc to si přičti 0,25mm. Takže když budeš mít např. 38,75 tak je to 3.výbrus
Datum: 25. prosince 2011 18:25
 čau lidi, máte někdo zkušenosti s pokovou mezi setrvačníky na fichtla? zvedne to výkon o dost nebo jen trochu? já jsem četl na stránkách jawa-50
tam někdo psal že mu to točilo 12000 ot/min, ale já tomu moc nevěřim, odepište díky a hezký zbytek svátku
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel12946
 Blbost. Podkova nemá přímo vliv na výkon ani otáčky. Je pouze řešením důsledků upraveného válce/motoru/motorky,jako nižší spodní komprese vlivem přečasování sacího kanálu do otáček-zde má využití podkova..... na seriovku zbytečná.....tak pro štěstí
Datum: 25. prosince 2011 19:13
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, stačí dát mezi oba kartery jen těsnění namázlé vazelínou? jaké s tím máte zkušennosti..... a jestli jde použít indukční cívka 6V na pincka? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 19:40
 Já dělám fíka do crossu a mám doma indukčku jen 6V doufám že mě to někde nenechá
Datum: 09. května 2014 19:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s 6V jsem neměl nikdy žádnej problém a to že jsem na ní nějakej ten tisíc najezdil dokonce jsem jezdil i s cívkou 12v ze škodovky a bez problémů vlastně na tu ze škodovky ted jezdím
Datum: 27. prosince 2011 13:50
 Mám doma 2 cívky, jednu na moto - 6V , 555 motor - žádnej problém , pak v autíčku - asi taky 6V (stará hnědá bakelitka) - 555 motor - taky žádnej problém... jednu dobu jsem tam měl i cívku z trabanta nebo z čeho mělo to takovej znak Z a jiný hodnoty a taky fungovala ... ale asi je lepší tam dát tu 8V když je to předepsaný na to ...
Datum: 24. prosince 2011 23:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kamarád tak odrovnal 1 jetou a 1 novou... sam jsem u toho byl pri vyjizdkach, samozrejme to nebylo hned ale tak 3 mesice to vrcelo pak konec, potom se mi priznal, hodil tam 8V a uz je bez problemu. Ja zkousel 6v (mam funglovku) a na pio si ani neprdla na cz/jawa samozrejme uz ano. To je moje zkusenost, takze za me koupit tu co tam ma byt 8V pokud. Ona se totiz ta 6 prehriva
Datum: 24. prosince 2011 18:38
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Mám doma několik cívek starých 6V i 8V a vždycky fungovaly obě! Úplně stejně! Tam je rozdíl v takových hodnotách, který spočítá jen elektrikář...a na motorce nejsou rozeznat...
Datum: 24. prosince 2011 18:18
 Zajimavý, já s 6V jezdim už dlouho a rozdíl jsem nepoznal...
Datum: 24. prosince 2011 17:55
Jméno: Daves's
IP: uživatel7401
 Pokud jsou kartery rovný a nikdo je nepůlil šroubovákem tak vazelína + těsnění bohatě stačí. Cívka fungovat nebude.
Jsou 2 možnosti: 1, nebude fungovat vůbec (jako mě) 2, bude fungovat ale dá malou jiskru a jakmile se přehřeje při delším používání tak jde do haje (jako kamarádovi) patří tam 8V
Datum: 24. prosince 2011 16:40
 jo, takhle by to těsnit mělo, mezi kartery ale dávam silikon, i pod víka...a cívka fungovat bude...
Datum: 24. prosince 2011 14:03
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 V zásadě na neporušené kartery to stačí bohatě a je to varianta dostačující. Jestli máš ale kartery nějaký odřený, ťuklý atd, tak pro klidný svědomí použí silikon (lukopren nebo paulin). Jinak pod válec se se na druhou stranu dává pouze papír mázlej vazelínou...
Datum: 24. prosince 2011 13:34
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Čest draci, řeším problém koupil jsem válec na pio a ten blb co to měl přede mnou zpiloval tak 2 mm z hora válce (vylézající kousek vložky) a jelikož mě vo těch 2 mm leze píst z válce přemejšlím jak to podložit.....dávat 2 mm těsnení pod hlavu se mi zdá celkem trapné řešení a tak mě napadlo co třeba dát nějakou silnější podložku pod válec....a tak se ptám:Jak byste to vyřešili vy? Pojede to? Budou výkonostní ztráty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 9:31
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 ok,dík tak to dám pod válec a pohraju si s pístem
Datum: 25. prosince 2011 9:31
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 Pravděpodobně ano,podříznutím válce se změní časování sacího kanálu do otáček,nepatřně se zvýší spodní koprese a pravděpodobně to pojede trochu víc....kdyby se ještě malinko poupravil výfukový kanál a začistil sací kanál tak by z toho mohla bejt zajímavá točivka....ale to už jsme zase jinde.....
Datum: 24. prosince 2011 14:11
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Přesně jak říká standa, uprav píst tak aby vše chodilo jak a kam má! Možná to bude mít pozitivní vliv na výkon...
Datum: 24. prosince 2011 13:38
Jméno: standa
IP: uživatel11791
 uprav píst
Datum: 24. prosince 2011 12:42
Jméno: kipr31
IP: uživatel9074
 neni vozka jen posunuta???? mas tam drazku???
Datum: 24. prosince 2011 11:29
 Ahoj všichni Přeju pěkné svátky.Z čeho mi bude pasovat ojnice do jawy-čz 125/355 aby průměr pístního čepu byl 18mm.předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 18:18
 Tak si řekni co přesně bys potřeboval oměřit, až pudu do garáže tak na to mrknu
Datum: 24. prosince 2011 18:18
 kolečko to bych byl rád...
Datum: 24. prosince 2011 16:41
 postul: kdybys chtěl oměřit kliku z jednovejfuka tak řekni, mam jí na stole
Datum: 24. prosince 2011 16:07
 a klika celá asi pasovat nebude že?
Datum: 24. prosince 2011 13:33
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Nevím přesně, podobný problém jsem řešil v létě, je velký problém s těmito díly, ale u 175 je řešení, napíšu ti později na mail. Snad to půjde i u 125.
Datum: 24. prosince 2011 12:45
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Píst s průměrem 18 mm byl u ČZ 175 jednovýfuku a u 125 byl pravdopodobně také. Dvouvýfuky měly pístní čep menšího průměru.
Datum: 24. prosince 2011 12:01
 a sakra.tak to mám píst na prd
Datum: 24. prosince 2011 7:50
 asi tě zklamu, ale myslim že z ničeho
Datum: 24. prosince 2011 6:36
|



|