Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: David
IP: uživatel12679
 Ahoj všem. Mám dotaz. Chci si koupit nový válec na pionýra, ale koukám, že ho tu v recenzi nikdo nedoporučuje (jaká je pravda?) je ten polský válec opravdu nekvalitní? Jaký s tím máte zkušenosti? V čem je to špatné? Diky všem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:27
 lepší je sehnat origo starej čsr a udelat výbrus a nedá se to porovnat
Datum: 29. října 2011 13:27
Jméno: libor1
IP: uživatel12682
 na jednoho fichtla sem si to koupil pěkne zaběhnul a nebyl problem, teď nedavno sem zaběhnutýho fichtla prodal klukovi z vesnice a ten na tom lítá furt, a bez problému tahá pěkně i s 13z. pastorkem, fakt to po záběhu jede dobře ( doufám že máš na mysli tu sadu i s pístem, kroužkama....,ten 8 výbrus)
Datum: 29. října 2011 9:32
Jméno: libor
IP: uživatel9637
 Kdy budu mít větší vykon na fichtlu ?
kdyz budu mit pist s jednim krouzkem nebo se dvema ??
predem dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:43
Jméno: DRAK
IP: uživatel12135
 já mám 2 kroužkovej píst a tahne dobře i ve vyšších otáčkách a i v nižších
Datum: 30. října 2011 21:43
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 a 2kroužkový v nizkých otáčkách táhne..?
Datum: 28. října 2011 19:25
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Normálně vyndej píst! Nebude to mít žádný tření a pojede to jak drak  .....Hledej je to tu každý den
Datum: 28. října 2011 15:36
Datum: 28. října 2011 10:18
Jméno: fichtlar
IP: uživatel12364
 Řešilo se to tady 3 nebo 2 dny tomu. Tak zkus prosimte používat vyhledavač.
Datum: 28. října 2011 8:58
 vykon ti to teda nepřida pouze 2 kroužkový píst zlatá střední cesta větší tření tahne dobře ve středních otáčkách a 1koužkovej menší tření ale táhne až ve vyšších otáčkách
Datum: 28. října 2011 0:36
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, co je lepší... nechat karbon na vnitřní straně hlavy? nebo ho dát pryč.... když tam je, zvětší se kompresní poměr, ale když se dá pryč, tak se směs lépe plní... co myslíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:38
 JAWA_ceZetak plně souhlasím
Datum: 28. října 2011 0:38
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 karbon sundat,hlavu vyleštit....+0,1HP
Datum: 28. října 2011 0:24
Jméno: elent
IP: uživatel2970
  zdar,kazdopadne dat pryc,motor se lepší vyplachuje...Myslim,že kompresi to zvýší tak nepatrně,že ty ztráty z vyplachování převládnou...
Datum: 27. října 2011 23:21
 některé dotazy kdyz si čtu tak mám pocit že spím a jen se mi to zdá
Datum: 27. října 2011 23:08
Jméno: jawa23
IP: uživatel12518
 Zdar draci, budu kupovat novej píst i s kroužkama, ten starej píst má okolo sebe cca 1 mm místa takže je přibližně o 1 nebo 2 mm menší a zvoní mi to pěkně je to tim? A zvýší mi to výkon když koupim píst kterej bude správnej? Nebo bude lepší uďelat výbrus válce a až pak koupit píst, předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 16:27
Jméno: čorny
IP: uživatel11098
 Já měl výbrus na babetu s kroužkama a pístem za 530,-KČ v Hradci....
Datum: 27. října 2011 16:27
Jméno: jawa23
IP: uživatel12518
 Přesně tak
Datum: 27. října 2011 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 to už je trochu rozumná cena,jestli má nějakýho přímýho dodavatele pístů a kroužků,tak moh mít Almeťáckej českej píst za 160,- a kroužky po 25,- .....tomu potom rozumim......ale nerozumim pístní sadě píst,čep,pojistky,kroužky za 135,- .... to je máslo....nechápu jak to někdo muže dodávat k novýmu vybrusu,když ten píst je z blbýho matroše a přidírá se a supertenký čínský kroužky mizej po 500km nebo praskaj...... proto tak zdůrazňuju.....když už něco dělam,tak pořádně.....vložíš do toho prachy,čas co věnuješ zajíždění a chceš aby to sloužilo a nesralo se to.....tak koupim kvalitní věci....ne levnej šmejd.....
Datum: 27. října 2011 12:47
 já jsem měl výbrus za 410 kč i s pístem a kroužkama
Datum: 27. října 2011 12:22
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 Asi žiju v jiný realitě,ale já za výbrus na honovačce platim 200,- + novej píst 220 + kroužky.... v žádnym případě se neumim s cenou dostat pod 550.....ledaže si to necham udělat u nějakýho šmudly na brusce a použiju nekvalitní pístní sadu z másla za 100,-  .....prostě počítej aspoň 500,-
Datum: 27. října 2011 12:22
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Díky
Datum: 27. října 2011 11:09
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Výbrus většínou za 250-300kč
Datum: 27. října 2011 11:00
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Jo jo rejhu ve válci mám, tak to dám na výbrus a pak koupim novej píst i s kroužkama  A ještě jeden malej dotaz za kolik je ten výbrus válce? cca
Datum: 27. října 2011 10:10
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 vyndej valej a zajdi doprodejny a podle vule na novejch kroužkach ti doporuči vybrus pokud tam nemaš rejhy.a 1 presnej a vem sebou valec mam zkušenost že jsem koupil 2 pist do 2 vybrusu a bylo to docela tesny.
Datum: 27. října 2011 10:03
Jméno: honza
IP: uživatel12362
 ahoj draci. Chci se zeptat do teď jsem lítal na fichtlu 3 kroužkovým pístem. Přemýšlím o 2 kroužkovým. Jaký budou změny?? pojede to rychleji ale bude to horší do kopců ale po rovině pojedu rychleji? děkuju za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 Dvoukruh na dva slabý 1,5mm široký chromovaný kroužky......to je muj favorit....pak píst na L-kroužek
Datum: 27. října 2011 12:31
 dacan nevim jak ty ale já mám za to že 3 kroužkovej píst byl ve všch fichtlech měl jsem ho na 05tce mám ho i na 21čce kámoš ho má na 2 tce a další kámoš ho má taky na 05tce jinak k dotazu vyčisti výfuk projistotu i vzduch filtr a uvidíš taky dost dělá jestli máš naplej řetěz ale pokud máš vymláceny ložiska v kolech taks toho víc nedostaneš ty ložiska taky dělaj dost
Datum: 27. října 2011 11:50
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 lukejawa20: Tys tomu dal korunu  tříkroužek ani náhodou nebyl ve všech pionýrech..řady od 20 nahoru už měly dvoukroužek možná i 05tka a na jízdu do kopce může mít vliv celkem dost věcí nejen kolečka....
Datum: 27. října 2011 8:31
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 OMg ty ses borec. vtom není zadnej rozdíl jenze troj krouzkovej pist je original a daval se do vsech pincku a dvoj se prodava ted normal a troj jsou uz jen nazazku a nema to vliv jestli to pojede lip po rovine nebo do kopce natoma vliv kolecko jestli tam mas trinactku zub nebo jedenactku zub pokud das 13ku tak po rovine jedes jak drak a do kopca taky ale nic moc apokud das 11ku tak naopak
Datum: 26. října 2011 22:53
Jméno: honza
IP: uživatel12362
Datum: 26. října 2011 22:18
 3kruhy=táhne od spoda,horší ve vyších točkách,nevytočí tolik jako 1 nebo 2 kruhy
2kruhy=zlatá střední cesta nejvíc táhne tak v polovině už vytočí víc
1kruh je snad jasne bere ve vysokejch dá se dost vytočit
Datum: 26. října 2011 22:16
 Vyčisti lauf, když to nepomůže nové pístní kroužky.
Datum: 26. října 2011 21:52
Jméno: honza
IP: uživatel12362
Datum: 26. října 2011 21:49
 Bude to mít sice menši tření o stěny vložky, ale myslim si že, jestli to jede po roviné rychleji ani nepoznáš
Datum: 26. října 2011 21:41
Jméno: libor
IP: uživatel9637
 Jaky je rozdil mezi pistem B a C u pionyra ?
je to jenom ta jedna setina mm nebo jeste neco dalsiho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:33
Jméno: standa
IP: uživatel11804
 jo myslim že jedna stovka rozdíl.......nic víc....samozřejmně A,B,C je tolerance a 0,1,2,3..... je výbrus
Datum: 27. října 2011 12:33
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 dneska uz se to na B a C nerozdeluje co výbrus tak to je + 0,25 mm
Datum: 26. října 2011 22:04
Jméno: brouk malouch
IP: uživatel11667
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:12
 no kámoš měl dvě devadesátky, sice bez TP, ale řikal že je měl za 500. koupil je ale tak před před 7-8 rokama
Datum: 27. října 2011 13:12
Jméno: brouk malouch
IP: uživatel11667
 No chce za to 20 000, což mi přijde docela dost. Za 15 bych to bral, ale za těch 20 nevim no.
Datum: 27. října 2011 12:20
 tak to bych se nato vysral za 20 má to celkme dost chyb proto je málo kusu a rači prodali tu koncepce němcum a co za par let vzniklo? simson za 20 000 bych se fakt na to vysral a rači koupil nákou starší dvácu
Datum: 27. října 2011 11:53
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Jestli je to do max 15 000Kč tak to ber.
Datum: 27. října 2011 11:11
Jméno: brouk malouch
IP: uživatel11667
 Fakt? Vim za kolik to prodává, zejtra se tam pojedu podivat. Akorát mě zajmá jestli to neni předražený.
Datum: 27. října 2011 0:13
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 30000kč!
Datum: 26. října 2011 18:02
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 Zdar daci potřebuju prosim poradit,měnim valec na pinckovi a potrebuju vedet jak ten píst má být jestli sipkou nahoru nebo dolů kazdej mi říká něěco jinýho kamos mi zas rekl ze prvnim zamkem nahoru,ale zase kdyz jsem to mnel prvnim dolů tak to mnělo vetsi kompres.Prosím o rozumnou a spravnou radu díky moc  A ještě sem se chtel zeptat kdyz mám béčkovej valec musí nato nutně být bečkovej píst nebo toje fuk? Prosím o spravnou radu díky moc !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 20:27
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 A tam to co sem psal pro "Lukejawa20" s tou bohatou směsí, tak se to psal pro "jenda"
Datum: 26. října 2011 20:27
Jméno: mates
IP: uživatel12518
Datum: 26. října 2011 20:22
 ked ti***
Datum: 26. října 2011 20:13
 ked si strílá do karbecu tak ty más inde problem... olejom to nieje... máš nahovno nastavený motor alebo zrovna vybehaný...
Datum: 26. října 2011 20:12
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jenco: když tam mam tolik oleje tak mi to střílí do karburátoru... já bych to tim olejem tolik nepřeháněl, pak se ti akorát tvoří hodně karbonu v hlavě  Lukejawa20: asi bohatá směs tak vyndej takový to víčko jak tam vede plynovej bovden, vyndáš jehlu, a tu "jakoby" podložku přendáš o drášku nahoru a zas to vrátíš na spátek a nakonec až tam budeš mít volnoběch tak pošteluješ karburátor tim šroubkem s pružinkou, buď utáhneš nebo povolíš šroubek, snad sto pochopil
Datum: 26. října 2011 19:48
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 Tak co mám teda udělat
Datum: 26. října 2011 18:39
 Mates! nerad blbosti... olej 1:33, pocas zábehu 1:25,
Datum: 26. října 2011 17:50
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 jenda: nejspíš bohatá směs, tak posuň o drážku vejš (na jehle) a nebo dáváš moc oleje do benzínu. Nejlepší je ředit 1:50 coš je do 5l cca 100 ml oleje
Datum: 26. října 2011 12:40
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 zdarec šipkou dolu a ty kroužky a píst to musíš mýt stejnej výbrus když ti aji ten píst ve válci klajdá tak to strácí vzduch a jede ti to pomaleji toto mě to taky dělalo ale já mám teťka problém se svíčkou nevýš proč tu svíčku mám pořád mokrou nebo čím to je dík
Datum: 26. října 2011 11:50
 sipka dolu k vyfuku a to A,B ,C já mám třeba taky vyraženy na pístu B to je třídění jak se to dřív dělalo aleted už jse to nepouživá normál tam dej kroužky na 0tý výbrus a jeto
Datum: 26. října 2011 11:10
Jméno: Lukejawa20
IP: uživatel11264
 Jo jenomze ja mma beckovej valec je to oriogs 38 mm tak jsem nato sel koupit origos pist a krouzky ale nerekl jsem oznaceni ja nato zapomel proste jsem řek origos pist a krouzky a borecmi to prodal a je nanem vyrazený jen 38.00 a šipka
ale kdyz jsem ho mnel nasazen obracene ten pist tak to mnelo slusnou kompresu a ted kdyz jsem ho dal sipkou dolu tak je takova mala nwm kde je chyba
Datum: 26. října 2011 11:03
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,Bčkovej valec-Bčkovej pist.A,B,C jsou jiny rozměrově.Šipka prostě dycky k vejfuku,nad větší kompresí nepřemejšlej,jinak rozlámeš při nejlepším kroužky.
Datum: 26. října 2011 10:47
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 šipka nešipka, prostě žádnej zámek nesmí jezdit přes kanál! někdy bejvá i šipka vyražená blbě, takže je lepší se nad tim zamyslet logicky a hned je to jasný
Datum: 26. října 2011 9:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jak píšou all.. šipka dolů.. jinak já jak sem udělal GO babetty tak mě nějakej blb poradil že má bejt šipka nahoru, tak sem to tak udělal.. jezdil sem s tím asi 300km.. se divím, jak je možný, že to jelo.. že třeba nepraskly píst. kroužky.
Datum: 26. října 2011 8:40
 šípka dolu, a prvý zámek nahoru
Datum: 26. října 2011 5:54
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Šipka of a DOWN  ! jedině
Datum: 26. října 2011 0:23
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,muzu jenom souhlasit s nic...
Datum: 26. října 2011 0:04
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 sipka ma vzdycky smmerovat k vyfuk tzv dolu!
Datum: 25. října 2011 23:02
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Ahoj.. chtěl bych se zeptat co se dělá když se dělá výbrus..? a jaký je rozdíl mezi pístem s jedním pístním krožkem , dvěma a třemi píst. kroužky.. díky za odpověd..  \\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 Dělá se repas motoru.....co je v loji,to se opraví/vymění ..... přejetou kliku repásnout taky.....píst si kup dvoukroužkový....
Datum: 25. října 2011 17:22
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to tu dnes a denně, pohledej ve starších dotazech, nebo buď chytrej a použij vyhladávání
Datum: 24. října 2011 22:16
 Zdar draci mám problém , když jedu na fichtlovy na dvojku a vytočí se do otáček mám pocit že ty otáčky by ješte mohli jít dál ale nejdou. Maximální otáčky jsou docela nízko(nové pístní kroužky ,válec a píst v poho.
Myslíte že by to mohl dělat výfuk (je vyrobený doma).
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:50
 Předstih, odtrh, karbec = seřízený , Klika i ložiska se také zdají být v pořádku (motor nedávno rozebíraný a kontrolovaný). Je tam podomácku řešený výfuk.
Datum: 26. října 2011 19:50
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 tak to jo.. jinak problém bude v nastavení.. ( předstih, odtrh, ).. jak píše standa.. špatně centrovaná klikovka nebo v háji ložiska?
Datum: 25. října 2011 19:24
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 Počet kroužků zde nebude ten hlavní problém.....rozhodně ne.....to je až to poslední....poupravenej/opravenej/nepřečasovanej polskej 8.výbrus s 3kr.pístem mi uměl točit 7400 ot/min....ačkoliv vaše teorie o 3 kroužká to vyvrací....origo stará seriovka s origo 3kr pístem točila taktéž jak ten polák.....neni to o počtu kroužků.....drnčet to nemá....něco je špatně....něco podobného mi dělal 2kr píst v upraveném motoru,kde vlivem nepárových karterů nebyla klika uložena v ose karterů(rovně).....problém bude dole v motoru......
Datum: 25. října 2011 17:18
 Mam i jinyho fichtla ten je 3 kroužek ale ten de vytočit dobře.
Datum: 25. října 2011 14:17
 Mám dvoukroužek a je to právě vono vztáčím dvojku začne drnčet a dál nejde.
Datum: 25. října 2011 14:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo ale 3k píst točí míň jak 2k.. vlastní zkušenost... mustang= motor ve výborným stavu, všechno seštelovaný, maximálka ale max 60.. proč? ten 3k píst to nesmírně brzdil.. mělo to neskutečnej zátah, ale jak ses dostal na max. otáčky už to dál nešlo ani za boha.. teď mám jawu 21.. 2k píst a to slyšíš aji cítíš že to de víc do otáček než 3k.. kámoš má taky jawu 20, 3k píst mu to strašně brzdí.. jede na 2, začne mu ve válci něco drnčet a víc to prostě nejde..
Datum: 25. října 2011 6:50
 Tak díky moc.
Datum: 24. října 2011 20:27
 kekz: tak v trojkroužkoym pístu bych závadu fakt nehledal, to spíš ten lauf, nebo prostě seštelování...
Datum: 24. října 2011 20:12
 Čus hele tohle dělá 3kroužkový píst.. jestli máš 2kroužek, může to dělat ten výfuk no..
Datum: 24. října 2011 20:08
 Ahoj. Plánuju další GO motoru, tentokrát ale pro mě, taakže co nelíp ( kvaalitaa ložiska , spojkaa atd..) aale řešim jaak to udělat s klikovkou a válcem. mám doma uplně hnusnou klikovku ketrá cinká jaak kráva, a potom kliku která má ohnutou ojnici. Tak nevim zda mám kkoupit ojnici a nechaat si někde repasovat kliku nebo koupit kliku celou novou, ale tose mi moc nechce. prej je to nic moc. a je lepší komunistickej válec a udelat výbrus ?? než koupit novej ?? to jsou prej taaky polský jebky :/ máte s tim někdo zkušenosti ?? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:27
 slyšel jsem že klikař taky děla dobře repas klikyale nevím jak to s ním je mě totož v letě taky bude čekat komplet go na fichtlu a pravě i klikovka
Datum: 23. října 2011 11:27
 a on mi vymení i to ložisko mezi setrvačníky ?? -> řekněme kdyby mi repasoval kliku ( moje ojnice, nový ložisko, popř. čep) a vyvážení... kolik by me to stálo ?? dík
Datum: 23. října 2011 8:15
Datum: 23. října 2011 8:07
 Dík.  a kdybych mu napsal že chci tu mojí kliku ?? Tak by mi jí dal ?? jo a mám si nechat tu zdravou ojnici ?? nebo koupit novou CKR. a ložisko mi tam dá ??-> dík moc davide
Datum: 23. října 2011 8:04
 taky sem ted dělal generálku a kliku sem posílal na repas k panu Padalíkovi. http://www.motoservispadalik.ic.cz/ bylo to za celkem slušnou cenu, akorát mě nasralo, že mi přišla klika jiná, na které byl zku***nej závit. docela mě to nasralo, ale tak zpravil sem to (kdyby jsi to tam posílal, tak mu napiš, ať ty závity zkontroluje). Dal sem tam i válec na výbrus. Můj názor je určitě poslat kliku na repas a válec na výbrus. Je to levnější a kvalita bude lepší.
Datum: 22. října 2011 23:22
 zdarec, mám dotaz zda můžu dát do spojky segrovku bez podložky. jak sem se to snažil složit, tak mi dvě podložku odletěly neznámo kam a já další nemám a krámek je mimo provoz. rozebral jsem dvě spojky a segrovek mám 10, ale podložek sem měl jen 5, takže na jedné spojce ty podložky nebyly. takže tam asi být nemusí. radši dám na radu zkušenějších. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 13:01
Jméno: Čamlík
IP: uživatel12640
 Podložky tam určitě dej! Kdyžtak kup obyčejné podložky ze železářství(bude to mít i větší přítlačnou sílu), ale určitě to nenechávej jen na segrovkách.
Datum: 23. října 2011 13:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dávám na spojku klasický šestky podložky a v pohodě,,, jsou silnější a líp se snima spojka skládá, než s těma slabejma plechovejma,,, jenom je potřeba mit ok segrovky, ne žádný vytahaný mrchy,,,
Datum: 22. října 2011 21:49
 ok, dám tam nějaký jiný, ale ty co sem z tama zdělal, tak ty měly takovej žlábek, že pěkně držely na té pružině
Datum: 22. října 2011 21:40
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 zkus to a sotva povolíš to péro tak ségrovka se rozlomí a nebudeš mít ani tu ségrovku nákou podložku určitě najdeš
Datum: 22. října 2011 21:22
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 ty podložky tam byt musijou jednak lepši přitlak a pružina nevyskoči pres segrovku tam dej podložku o stejnym pruměru co je tyčinka a maš to
Datum: 22. října 2011 21:05
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 no tak to vážně né no...  si buďto kup nový a nebo doma najdeš náký takový ne.. bez nich to rozhodně nedělej!!!
Datum: 22. října 2011 21:01
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahoj, potřebuji si udělat nové koleno výfuku z vnitřním průměrem 28, doma mám trubku o tloušťce materiálu 1 mm takže ideální. Ale jak to ohnout. Jednoznačně vysypat pískem a co dál ? Půjde to vůbec doma ? Ohyb má být 90°. Jak tedy na to? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 vysypat pískem,zavařit konce a ohnout pod plamenem(třeba autogen)......akorát to bude chtít vymyslet nějakej rozumnej přípravek na ohnutí
Datum: 22. října 2011 15:07
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 já bych ho radši koupil, ale jestli máš na to vybavení proč ne ae nemam s tim zkušenosi
Datum: 22. října 2011 15:06
 http://www.youtube.com/watch?v=pM9GTiZ9u44&feature=related tak to je neuvěřitelný  těchto 550 bylo opravdu jen pár kusů na odzkoušení..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:37
 motor je z jawety je to vidno z toho ze tam má odliatok pre spojkovú páku.. dalej 359ka mala za slapacím hriadelom este jednu M8 skrutku ako každé pionýky
Datum: 23. října 2011 21:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ten motor podle mě jawetta není .. je to origo.. jenco máš pravdu, sorry, asi potřebuju brýle no
Datum: 23. října 2011 17:32
 kekz ty potrebujes brýle ..... z daleka je vidno, ze je tam hliníkový stred s 4 dierky teda z babetty... druhá vec co potvrdzuje koleso z babetty a motor z jawetky ze je tam malá rozeta!!!!! nie 55zubová...
Datum: 23. října 2011 11:35
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Je to dobová úprava majitel to má kvúli tomu, aby se to bralo jako moped a tudíš nemusel míti papíry.Tak je to...A ten motor to je jawettka.Zajímalo by mě jak to jede
Datum: 23. října 2011 9:57
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 takže zaprvé motor nené z jawetty ale je origo z tohoto typu.. zadruhé zadní kolo není z žádný babetty 207!!! jenco už si viděl babettu s půlbubny?
Datum: 23. října 2011 9:27
 ondra si dalsí ktorý nevies rozozpoznat motor z jawety a podla fotky motor z slapacieho pareza
Datum: 22. října 2011 22:12
 zadné kolo je z babetty 207
Datum: 22. října 2011 18:56
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
Datum: 22. října 2011 18:56
 jojo práve som chcel rikat ze z daleka je vidno ze motor je tam z jawety... aj zadná rozeta je malá nie 55Z pravdepodobne to stadáka/jawety... je to bastl
Datum: 22. října 2011 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Je to super,ale co sem tak viděl na dobovejch fotkách,tak to nemělo stejnou plechařinu jako později seriově vyráběná 550 a tohle mělo plechařinu z pozdější 550.....a navíc mi to přišlo jako FAKE....ten motor vypadal jako Jawetta....no těžko soudit z takle mizerně kvalitního videa.....
Datum: 22. října 2011 12:35
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 jo vo tem jsem už myslím taky někde četl...pozoruhodný stroj...
Datum: 22. října 2011 10:56
 Zdarec draci... chtěl bych se zeptat... když budu půlit klikovku abych vyměnil spodní jehličkové ložisko musím měnit i ojniční čep? Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 19:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 souhlasim se standou kup CKR ojnici s jehlama mam jí taky na fichtlu jezdim s tim závody a 1 výhodu to má že nemusíš tolik mazat a pincek líp spaluje a nekouří tolik jinak to asi žádný jiný výhody nemá
Datum: 22. října 2011 19:52
 ja rozlisujem a slisujem s dvojramenným stahovákom.. a vycentrujem to na praxi tam majú hrotový prístroj s hodinkami a je to.. usetrím peniaze,
Datum: 22. října 2011 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel12632
 Vašs problémy bych chtěl mít.....CKR ojnice s jehlama jezdí na špici závodních fichtlů a ty tu řešíš,jestli to vydrží podřazování do kopce..... prostě si kup jehlovku CKR a nech kliku repasovat...co víc k tomu říct...
Datum: 22. října 2011 11:31
 ntj... ale babettu netočíš (ani nemáš jak) a 350 též skoro nemusíš pokud nechceš jet nadoraz... kdežto u fichtla, jak chceš řadit vyšší stupeň už v mírném kopečku, tak musíš mít plyn naplno a čekat okamžiku kdy už ti nebude stíhat zápalko...
Datum: 22. října 2011 10:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti to asi takhle u 350 jsou taky jehlicky a sype se to??babeta je má taky
Datum: 22. října 2011 9:38
 no uvidíme co a jak a kolik bude peněz  jinak radši Bronz, nebo jehličky? jeden říká, že jehličky se docela dost sypou a pak je po válci (což se u bronzu nestane), druhý zas že je to pomalu nesmrtelné... :-/
Datum: 21. října 2011 22:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 to souhlas, ale treba ty moznosti ma... o tom se muzeme jen dohadovat... jinak abych tady jen neplacal mimo tema... ja bych udělal komplet jak pise standa
v 1 prizpevku precejen, kdyz neco delam tak to delam poradne a ne jen z pola... kliku udelas, ujedes par kilometru a jak byva zakon schvalnosti zacne to zvonit jak krava
pac to bude uz vycochtany... za tu praci by me to nestalo to radsi vynecham 1 noc v hospode a koupim si komplet ojnicni sadu a pak do akce... ale at si kazdej dela co chce jeho vec
Datum: 21. října 2011 21:46
 tak, tak  navíc kdo sakra říkal, že to hodlám dělat doma? V robotě je takových hebel hromada...
Datum: 21. října 2011 21:42
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dave: ano správně, jde o to v jakym okruhu lidí se pohybuješ, takže když zrovna ty znáš většinu takovejch lidí, neznamená to že je zná a že má tyhle možnosti každej..
Datum: 21. října 2011 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Ok,chápu,samodomo splácat.....takže rozhodně vyměn i ojniční čep
Datum: 21. října 2011 20:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Jde o to v jakym okruhu lidi se pohybujes... ja mezi mechanikama a znam hromadu lidi co maka doma, v dilnach nebo jen proste napr ekonomove, kuchari atd co bydli
na vesnici a maji doma po dedcich ohybacky, lisy (hydrauliky, mechaniky), zdvize, zirafy, pripravky, pripravky na uhlovani ojnic atp to ze ty nikoho takoviho neznas
neznamena ze takovi lidi nejsou...
Datum: 21. října 2011 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to by mě teda taky zajímalo jak to táta údržbář bude centrovat, jestli na to doma nemá hodinky... a že by měla většina lidí doma lis, to je mi novinka, asi sem z nějakýho nenormálního kraje..
Datum: 21. října 2011 17:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vetšína lidí má lis doma... nebo má možnost si to někde udělat sám (což je zase můj případ)
Datum: 21. října 2011 17:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak že to teda rozlisuješ s tim tátou údržbářem??
Datum: 21. října 2011 16:04
 všecko se dá zvlášť s tátou údržbářem.... centrování bude asi horší, ale i to nějak půjde...
ojnici bych nechal starou jen vyměnil ložisko... kdybych to chtěl měnit celé, tak za tu cenu té ojniční sady to radši pošlu na repas...
Datum: 21. října 2011 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Budeš půlit klikovku? To sem moc zvědavej jak.....napíšeš mi to jak se to dělá? Já jsem asi tele a kliky posílám na repas protože nevím o způsobu jak doma "rozpůlit" a "vycentrovat" kliku....samozřejmně když budeš měnit ojnici,tak sakum prdum-tj.ojnice,spodní klec,horní pouzdro/klec,čepy ....říká se tomu ojniční sada....
Datum: 21. října 2011 15:30
 Mám Jawa 555 výkon jako kráva chytá dobře ale když jedu do kopce tak po 2 minutách začne flusat a zhasyna .Myslím že je to pistnima krouzkama.Poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 20:25
Jméno: sevca6254
IP: uživatel12135
 to mě taky děla do kopce co mam teda udělat prěsně
Datum: 29. října 2011 20:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 přehřívá se ti.. přesně jak píše johny.. a ještě dej studenější svíčku jestli ji máš moc teplou
Datum: 21. října 2011 19:30
 no asi se ti přehřívá sundej hlavu a odstran usazenej karbon ve spalovacím prostoru a na pístu a co hladina karburátu je OK ?
Datum: 21. října 2011 14:52
 Zdravím draci právě jsem si vyrobil těsnění pod hlavu válce na pionýra z plechovky podle míry které jsem našel na internetu myslíte že to splní svůj učel ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:12
 Tak jsem to dneska nějak udělal když jsem zkoušel ten plech z plechovky tak jse mi to nějak nezdálo a radši jsem zkusil to zabroušení ale jeližkož nemám brusnou pastu tak jsem udělal kompromis tekutej písek a točil jsem točil točil pak jsem to utřel a znova a pak jsem zkusil silichrom a trošku to zbrousilo a hlavně vyčistilo je to trochu lepší ale brusná pasta by byla lepší no..
Datum: 21. října 2011 19:12
 Tak tak, jneom zabrousit pastou na ventily a musí to těsnit dobře
Datum: 21. října 2011 9:04
 silikon pod hlavu?no to snad ne...
Datum: 21. října 2011 8:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Vyprdni se na těsnění pod hlavu. Akorát zabruš hlavu proti válci brusnou pastou na ventily a nemůže foukat...
Datum: 21. října 2011 8:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 mě v mototechně doporučili silikon co vydrží až 300 stupňů
Datum: 21. října 2011 7:52
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 jasný z plechovky je to ok,mne to takle poradili v mototechne
Datum: 20. října 2011 21:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Posl.aktualizace: 22. října 2011 18:39
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Čau Stando to právě nevím za 9 tis. je to drahý jako student na to nemám, ale zas bych rád věděl jak to jede  proto se ptám jestli na tom někdo nejel... já bych si to stočil i sám ale vycentrovat to ne na to nemám prostředky i podkovy bych si při nejhorším udělal... díky za reakci Stando
Datum: 22. října 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12629
 Zdar. SOrry. Soustruh nemam a nekámošim s nim........ Vim o klukovi co utáčí origo fichtlácký kliky na 85,90mm .....ale už ta klika na fichtla neni nic levnýho....prej dost spotřeba nožů,který nejsou zrovna levný.....počítam,že kliku na 350 by ti udělal o litr levnějš jak TK moto...a kdoví jestli by se mu jí chtělo dělat....má to význam?
Datum: 21. října 2011 15:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak nikdo? Stando? Klikari?
Datum: 20. října 2011 21:16
Jméno: milda
IP: uživatel12533
 Zdar, potřebuji názor zkušenějších, mám 50/21 po GO, tříkroužkoví píst, olej 1:25, jehla nej. bohatost, zajíždím ho na 13 z. sekundáro po silnicích, už mám vyjetou 4 nádrž, myslíte ze si to nezničím, když už ted před zimou chci dát 11. z. sek. k. a jezdit po lese, musim ho jeste nějakou dobu šetřit aby měl slušný výkon ? Těd uz to letí výborně, dík za radu .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2011 19:14
 trychtýř na chlazení pomáhá, to můžu sám potvrdit.
Datum: 19. října 2011 19:14
 no nevim jestli to pohama ten trychtyř a venku už je chladno přesto to rači hlídej
Datum: 19. října 2011 18:17
Jméno: milda
IP: uživatel12533
 Dík,
s tím chlazením nebude až takový problém, mám udělaný kolem hlavy trychtýř z hliníkového plechu
Datum: 19. října 2011 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel12618
 Dej mu i do lesa,jen hlídej ať ho neuškvaříš......určitě se tak i dobře zajede "načisto"....neboj se toho....jen řikam s rozumem.....
Datum: 19. října 2011 16:32
Jméno: mikša
IP: uživatel12510
 Zdravím potřeboval bych poradit strašně mi cinká čep v motoru při vyšších otáčkách a klikovka je dost volná víc než má být co musím všechno vyměnit aby bylo vše cajk nemám s opravou klikovky žádné zkušenoti takže budu vděčný za pár rad díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2011 21:53
Jméno: Oliss83
IP: uživatel12289
 Taky mám takový problém ale halvně na tom nejzdi nebo se ti to pojebe uplně a dopadně jak já tedka potřebuju váleca vše protože ty ložiska se mi vysipaly
Datum: 18. října 2011 21:53
|



|