česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Ahoj všem. Mám dotaz. Chci si koupit nový válec na pionýra, ale koukám, že ho tu v recenzi nikdo nedoporučuje (jaká je pravda?) je ten polský válec opravdu nekvalitní? Jaký s tím máte zkušenosti? V čem je to špatné? Diky všem za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je sehnat origo starej čsr a udelat výbrus a nedá se to porovnat
 
 
Datum: 29. října 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12682    
na jednoho fichtla sem si to koupil pěkne zaběhnul a nebyl problem, teď nedavno sem zaběhnutýho fichtla prodal klukovi z vesnice a ten na tom lítá furt, a bez problému tahá pěkně i s 13z. pastorkem, fakt to po záběhu jede dobře ( doufám že máš na mysli tu sadu i s pístem, kroužkama....,ten 8 výbrus)
 
 
Datum: 29. října 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9637    
Kdy budu mít větší vykon na fichtlu ? kdyz budu mit pist s jednim krouzkem nebo se dvema ?? predem dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: DRAK      IP: uživatel12135    
já mám 2 kroužkovej píst a tahne dobře i ve vyšších otáčkách a i v nižších
 
 
Datum: 30. října 2011 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
a 2kroužkový v nizkých otáčkách táhne..?
 
 
Datum: 28. října 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Normálně vyndej píst! Nebude to mít žádný tření a pojede to jak drak :-D .....Hledej je to tu každý den :-D
 
 
Datum: 28. října 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čim mín kruhu tim lepší výkon :-D jestly chceš mýt závodáka vyndej kruhy uplně ! :-D:-D
 
 
Datum: 28. října 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel12364    
Řešilo se to tady 3 nebo 2 dny tomu. Tak zkus prosimte používat vyhledavač.
 
 
Datum: 28. října 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vykon ti to teda nepřida pouze 2 kroužkový píst zlatá střední cesta větší tření tahne dobře ve středních otáčkách a 1koužkovej menší tření ale táhne až ve vyšších otáčkách
 
 
Datum: 28. října 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, co je lepší... nechat karbon na vnitřní straně hlavy? nebo ho dát pryč.... když tam je, zvětší se kompresní poměr, ale když se dá pryč, tak se směs lépe plní... co myslíte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak plně souhlasím :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 0:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12674    
karbon sundat,hlavu vyleštit....+0,1HP
 
 
Datum: 28. října 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel2970    
:-D zdar,kazdopadne dat pryc,motor se lepší vyplachuje...Myslim,že kompresi to zvýší tak nepatrně,že ty ztráty z vyplachování převládnou...
 
 
Datum: 27. října 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
některé dotazy kdyz si čtu tak mám pocit že spím a jen se mi to zdá :-D
 
 
Datum: 27. října 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: jawa23      IP: uživatel12518    
Zdar draci, budu kupovat novej píst i s kroužkama, ten starej píst má okolo sebe cca 1 mm místa takže je přibližně o 1 nebo 2 mm menší a zvoní mi to pěkně je to tim? A zvýší mi to výkon když koupim píst kterej bude správnej? Nebo bude lepší uďelat výbrus válce a až pak koupit píst, předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: čorny      IP: uživatel11098    
Já měl výbrus na babetu s kroužkama a pístem za 530,-KČ v Hradci....
 
 
Datum: 27. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: jawa23      IP: uživatel12518    
Přesně tak :-)
 
 
Datum: 27. října 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
to už je trochu rozumná cena,jestli má nějakýho přímýho dodavatele pístů a kroužků,tak moh mít Almeťáckej českej píst za 160,- a kroužky po 25,- .....tomu potom rozumim......ale nerozumim pístní sadě píst,čep,pojistky,kroužky za 135,- .... to je máslo....nechápu jak to někdo muže dodávat k novýmu vybrusu,když ten píst je z blbýho matroše a přidírá se a supertenký čínský kroužky mizej po 500km nebo praskaj...... proto tak zdůrazňuju.....když už něco dělam,tak pořádně.....vložíš do toho prachy,čas co věnuješ zajíždění a chceš aby to sloužilo a nesralo se to.....tak koupim kvalitní věci....ne levnej šmejd.....
 
 
Datum: 27. října 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem měl výbrus za 410 kč i s pístem a kroužkama
 
 
Datum: 27. října 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
Asi žiju v jiný realitě,ale já za výbrus na honovačce platim 200,- + novej píst 220 + kroužky.... v žádnym případě se neumim s cenou dostat pod 550.....ledaže si to necham udělat u nějakýho šmudly na brusce a použiju nekvalitní pístní sadu z másla za 100,- :-D .....prostě počítej aspoň 500,-
 
 
Datum: 27. října 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Díky :-)
 
 
Datum: 27. října 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Výbrus většínou za 250-300kč
 
 
Datum: 27. října 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Jo jo rejhu ve válci mám, tak to dám na výbrus a pak koupim novej píst i s kroužkama :-) A ještě jeden malej dotaz za kolik je ten výbrus válce? cca
 
 
Datum: 27. října 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
vyndej valej a zajdi doprodejny a podle vule na novejch kroužkach ti doporuči vybrus pokud tam nemaš rejhy.a 1 presnej a vem sebou valec mam zkušenost že jsem koupil 2 pist do 2 vybrusu a bylo to docela tesny.
 
 
Datum: 27. října 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12362    
ahoj draci. Chci se zeptat do teď jsem lítal na fichtlu 3 kroužkovým pístem. Přemýšlím o 2 kroužkovým. Jaký budou změny?? pojede to rychleji ale bude to horší do kopců ale po rovině pojedu rychleji? děkuju za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
Dvoukruh na dva slabý 1,5mm široký chromovaný kroužky......to je muj favorit....pak píst na L-kroužek :-D
 
 
Datum: 27. října 2011 12:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dacan nevim jak ty ale já mám za to že 3 kroužkovej píst byl ve všch fichtlech měl jsem ho na 05tce mám ho i na 21čce kámoš ho má na 2 tce a další kámoš ho má taky na 05tce jinak k dotazu vyčisti výfuk projistotu i vzduch filtr a uvidíš taky dost dělá jestli máš naplej řetěz ale pokud máš vymláceny ložiska v kolech taks toho víc nedostaneš ty ložiska taky dělaj dost
 
 
Datum: 27. října 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
lukejawa20: Tys tomu dal korunu :-D tříkroužek ani náhodou nebyl ve všech pionýrech..řady od 20 nahoru už měly dvoukroužek možná i 05tka a na jízdu do kopce může mít vliv celkem dost věcí nejen kolečka....
 
 
Datum: 27. října 2011 8:31
 
 
 
 
Jméno: Lukejawa20      IP: uživatel11264    
OMg ty ses borec. vtom není zadnej rozdíl jenze troj krouzkovej pist je original a daval se do vsech pincku a dvoj se prodava ted normal a troj jsou uz jen nazazku a nema to vliv jestli to pojede lip po rovine nebo do kopce natoma vliv kolecko jestli tam mas trinactku zub nebo jedenactku zub pokud das 13ku tak po rovine jedes jak drak a do kopca taky ale nic moc apokud das 11ku tak naopak
 
 
Datum: 26. října 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12362    
ja si to myslím taky že nic nepoznám ale každej říká něco jinýho a každej na ty 3 K nadává...a s těma kolčkama to vím mám takto udělaného pionýra do lesa a pod a a bsolutní spokojenost..ale na rovnině jedu kolem 50 :-D :-D :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
3kruhy=táhne od spoda,horší ve vyších točkách,nevytočí tolik jako 1 nebo 2 kruhy 2kruhy=zlatá střední cesta nejvíc táhne tak v polovině už vytočí víc 1kruh je snad jasne bere ve vysokejch dá se dost vytočit
 
 
Datum: 26. října 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyčisti lauf, když to nepomůže nové pístní kroužky.
 
 
Datum: 26. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12362    
mě jde o to že s tím 3 kruhem jedu takovejch 60 a víc mě nepustí a po rovine spíše do mirnýho stoupání nemám šanci jet na 3 :/ :-(. válec mám jeste 0. výbrus..jeste tolik vyběhanej neni a neni ani přidřenej...mě jde o to abych až pojedu do kopce vedle toho neběžel :-D :-D :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to mít sice menši tření o stěny vložky, ale myslim si že, jestli to jede po roviné rychleji ani nepoznáš
 
 
Datum: 26. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9637    
Jaky je rozdil mezi pistem B a C u pionyra ? je to jenom ta jedna setina mm nebo jeste neco dalsiho ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11804    
jo myslim že jedna stovka rozdíl.......nic víc....samozřejmně A,B,C je tolerance a 0,1,2,3..... je výbrus
 
 
Datum: 27. října 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
dneska uz se to na B a C nerozdeluje co výbrus tak to je + 0,25 mm
 
 
Datum: 26. října 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: brouk malouch      IP: uživatel11667    
Čus bejci, jakou cenu tak má tahle devadesátka? http://motorky.bazos.cz/inzerat/12249251/Prodam-Jawa-90-Roadster.php .Má techničák a platnou STK. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kámoš měl dvě devadesátky, sice bez TP, ale řikal že je měl za 500. koupil je ale tak před před 7-8 rokama
 
 
Datum: 27. října 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: brouk malouch      IP: uživatel11667    
No chce za to 20 000, což mi přijde docela dost. Za 15 bych to bral, ale za těch 20 nevim no.
 
 
Datum: 27. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to bych se nato vysral za 20 má to celkme dost chyb proto je málo kusu a rači prodali tu koncepce němcum a co za par let vzniklo? simson za 20 000 bych se fakt na to vysral a rači koupil nákou starší dvácu
 
 
Datum: 27. října 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Jestli je to do max 15 000Kč tak to ber.
 
 
Datum: 27. října 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: brouk malouch      IP: uživatel11667    
Fakt? Vim za kolik to prodává, zejtra se tam pojedu podivat. Akorát mě zajmá jestli to neni předražený.
 
 
Datum: 27. října 2011 0:13
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
30000kč!
 
 
Datum: 26. října 2011 18:02
 
 
 
 
Jméno: Lukejawa20      IP: uživatel11264    
Zdar daci potřebuju prosim poradit,měnim valec na pinckovi a potrebuju vedet jak ten píst má být jestli sipkou nahoru nebo dolů kazdej mi říká něěco jinýho kamos mi zas rekl ze prvnim zamkem nahoru,ale zase kdyz jsem to mnel prvnim dolů tak to mnělo vetsi kompres.Prosím o rozumnou a spravnou radu díky moc :-)A ještě sem se chtel zeptat kdyz mám béčkovej valec musí nato nutně být bečkovej píst nebo toje fuk? Prosím o spravnou radu díky moc !! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
A tam to co sem psal pro "Lukejawa20" s tou bohatou směsí, tak se to psal pro "jenda" :-D
 
 
Datum: 26. října 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
:-D ale je teda zvláštní že když tam mám hodně oleje tak mi to střílí a když zas 1:50 tak je to v poho :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked ti***
 
 
Datum: 26. října 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si strílá do karbecu tak ty más inde problem... olejom to nieje... máš nahovno nastavený motor alebo zrovna vybehaný...
 
 
Datum: 26. října 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
jenco: když tam mam tolik oleje tak mi to střílí do karburátoru... já bych to tim olejem tolik nepřeháněl, pak se ti akorát tvoří hodně karbonu v hlavě ;-) Lukejawa20: asi bohatá směs tak vyndej takový to víčko jak tam vede plynovej bovden, vyndáš jehlu, a tu "jakoby" podložku přendáš o drášku nahoru a zas to vrátíš na spátek a nakonec až tam budeš mít volnoběch tak pošteluješ karburátor tim šroubkem s pružinkou, buď utáhneš nebo povolíš šroubek, snad sto pochopil :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Tak co mám teda udělat
 
 
Datum: 26. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mates! nerad blbosti... olej 1:33, pocas zábehu 1:25,
 
 
Datum: 26. října 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
jenda: nejspíš bohatá směs, tak posuň o drážku vejš (na jehle) a nebo dáváš moc oleje do benzínu. Nejlepší je ředit 1:50 coš je do 5l cca 100 ml oleje :-)
 
 
Datum: 26. října 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
zdarec šipkou dolu a ty kroužky a píst to musíš mýt stejnej výbrus když ti aji ten píst ve válci klajdá tak to strácí vzduch a jede ti to pomaleji toto mě to taky dělalo ale já mám teťka problém se svíčkou nevýš proč tu svíčku mám pořád mokrou nebo čím to je dík
 
 
Datum: 26. října 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sipka dolu k vyfuku a to A,B ,C já mám třeba taky vyraženy na pístu B to je třídění jak se to dřív dělalo aleted už jse to nepouživá normál tam dej kroužky na 0tý výbrus a jeto
 
 
Datum: 26. října 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Lukejawa20      IP: uživatel11264    
Jo jenomze ja mma beckovej valec je to oriogs 38 mm tak jsem nato sel koupit origos pist a krouzky ale nerekl jsem oznaceni ja nato zapomel proste jsem řek origos pist a krouzky a borecmi to prodal a je nanem vyrazený jen 38.00 a šipka ale kdyz jsem ho mnel nasazen obracene ten pist tak to mnelo slusnou kompresu a ted kdyz jsem ho dal sipkou dolu tak je takova mala nwm kde je chyba :-(
 
 
Datum: 26. října 2011 11:03
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
Zdar,Bčkovej valec-Bčkovej pist.A,B,C jsou jiny rozměrově.Šipka prostě dycky k vejfuku,nad větší kompresí nepřemejšlej,jinak rozlámeš při nejlepším kroužky.
 
 
Datum: 26. října 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
šipka nešipka, prostě žádnej zámek nesmí jezdit přes kanál! někdy bejvá i šipka vyražená blbě, takže je lepší se nad tim zamyslet logicky a hned je to jasný
 
 
Datum: 26. října 2011 9:40
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jak píšou all.. šipka dolů.. jinak já jak sem udělal GO babetty tak mě nějakej blb poradil že má bejt šipka nahoru, tak sem to tak udělal.. jezdil sem s tím asi 300km.. se divím, jak je možný, že to jelo.. že třeba nepraskly píst. kroužky.
 
 
Datum: 26. října 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šípka dolu, a prvý zámek nahoru
 
 
Datum: 26. října 2011 5:54
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
Šipka of a DOWN :-D ! jedině
 
 
Datum: 26. října 2011 0:23
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
zdar,muzu jenom souhlasit s nic...
 
 
Datum: 26. října 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
sipka ma vzdycky smmerovat k vyfuk tzv dolu!
 
 
Datum: 25. října 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Ahoj.. chtěl bych se zeptat co se dělá když se dělá výbrus..? a jaký je rozdíl mezi pístem s jedním pístním krožkem , dvěma a třemi píst. kroužky.. díky za odpověd..;-)\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12658    
Dělá se repas motoru.....co je v loji,to se opraví/vymění ..... přejetou kliku repásnout taky.....píst si kup dvoukroužkový....
 
 
Datum: 25. října 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
je to tu dnes a denně, pohledej ve starších dotazech, nebo buď chytrej a použij vyhladávání
 
 
Datum: 24. října 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Tomajda.l ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám problém , když jedu na fichtlovy na dvojku a vytočí se do otáček mám pocit že ty otáčky by ješte mohli jít dál ale nejdou. Maximální otáčky jsou docela nízko(nové pístní kroužky ,válec a píst v poho. Myslíte že by to mohl dělat výfuk (je vyrobený doma). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Tomajda.l ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih, odtrh, karbec = seřízený , Klika i ložiska se také zdají být v pořádku (motor nedávno rozebíraný a kontrolovaný). Je tam podomácku řešený výfuk.
 
 
Datum: 26. října 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
tak to jo.. jinak problém bude v nastavení.. ( předstih, odtrh, ).. jak píše standa.. špatně centrovaná klikovka nebo v háji ložiska?
 
 
Datum: 25. října 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12658    
Počet kroužků zde nebude ten hlavní problém.....rozhodně ne.....to je až to poslední....poupravenej/opravenej/nepřečasovanej polskej 8.výbrus s 3kr.pístem mi uměl točit 7400 ot/min....ačkoliv vaše teorie o 3 kroužká to vyvrací....origo stará seriovka s origo 3kr pístem točila taktéž jak ten polák.....neni to o počtu kroužků.....drnčet to nemá....něco je špatně....něco podobného mi dělal 2kr píst v upraveném motoru,kde vlivem nepárových karterů nebyla klika uložena v ose karterů(rovně).....problém bude dole v motoru......
 
 
Datum: 25. října 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: tomajda.l ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam i jinyho fichtla ten je 3 kroužek ale ten de vytočit dobře.
 
 
Datum: 25. října 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: tomajda.l ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dvoukroužek a je to právě vono vztáčím dvojku začne drnčet a dál nejde.
 
 
Datum: 25. října 2011 14:13
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jojo ale 3k píst točí míň jak 2k.. vlastní zkušenost... mustang= motor ve výborným stavu, všechno seštelovaný, maximálka ale max 60.. proč? ten 3k píst to nesmírně brzdil.. mělo to neskutečnej zátah, ale jak ses dostal na max. otáčky už to dál nešlo ani za boha.. teď mám jawu 21.. 2k píst a to slyšíš aji cítíš že to de víc do otáček než 3k.. kámoš má taky jawu 20, 3k píst mu to strašně brzdí.. jede na 2, začne mu ve válci něco drnčet a víc to prostě nejde..
 
 
Datum: 25. října 2011 6:50
 
 
 
 
Jméno: Tomajda.l ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky moc.
 
 
Datum: 24. října 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz: tak v trojkroužkoym pístu bych závadu fakt nehledal, to spíš ten lauf, nebo prostě seštelování...
 
 
Datum: 24. října 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus hele tohle dělá 3kroužkový píst.. jestli máš 2kroužek, může to dělat ten výfuk no..
 
 
Datum: 24. října 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Ahoj. Plánuju další GO motoru, tentokrát ale pro mě, taakže co nelíp ( kvaalitaa ložiska , spojkaa atd..) aale řešim jaak to udělat s klikovkou a válcem. mám doma uplně hnusnou klikovku ketrá cinká jaak kráva, a potom kliku která má ohnutou ojnici. Tak nevim zda mám kkoupit ojnici a nechaat si někde repasovat kliku nebo koupit kliku celou novou, ale tose mi moc nechce. prej je to nic moc. a je lepší komunistickej válec a udelat výbrus ?? než koupit novej ?? to jsou prej taaky polský jebky :/ máte s tim někdo zkušenosti ?? moc dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
slyšel jsem že klikař taky děla dobře repas klikyale nevím jak to s ním je mě totož v letě taky bude čekat komplet go na fichtlu a pravě i klikovka
 
 
Datum: 23. října 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
a on mi vymení i to ložisko mezi setrvačníky ?? -> řekněme kdyby mi repasoval kliku ( moje ojnice, nový ložisko, popř. čep) a vyvážení... kolik by me to stálo ?? dík :-)
 
 
Datum: 23. října 2011 8:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasim s Davidem, válec na výbrus a kliku na repas...Padalík mi dělal několik klikovek a max spokojenost http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#Snimek_258.jpg
 
 
Datum: 23. října 2011 8:07
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
Dík. :-) a kdybych mu napsal že chci tu mojí kliku ?? Tak by mi jí dal ?? jo a mám si nechat tu zdravou ojnici ?? nebo koupit novou CKR. a ložisko mi tam dá ??-> dík moc davide :-)
 
 
Datum: 23. října 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem ted dělal generálku a kliku sem posílal na repas k panu Padalíkovi. http://www.motoservispadalik.ic.cz/ bylo to za celkem slušnou cenu, akorát mě nasralo, že mi přišla klika jiná, na které byl zku***nej závit. docela mě to nasralo, ale tak zpravil sem to (kdyby jsi to tam posílal, tak mu napiš, ať ty závity zkontroluje). Dal sem tam i válec na výbrus. Můj názor je určitě poslat kliku na repas a válec na výbrus. Je to levnější a kvalita bude lepší.
 
 
Datum: 22. října 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, mám dotaz zda můžu dát do spojky segrovku bez podložky. jak sem se to snažil složit, tak mi dvě podložku odletěly neznámo kam a já další nemám a krámek je mimo provoz. rozebral jsem dvě spojky a segrovek mám 10, ale podložek sem měl jen 5, takže na jedné spojce ty podložky nebyly. takže tam asi být nemusí. radši dám na radu zkušenějších. dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: Čamlík      IP: uživatel12640    
Podložky tam určitě dej! Kdyžtak kup obyčejné podložky ze železářství(bude to mít i větší přítlačnou sílu), ale určitě to nenechávej jen na segrovkách.
 
 
Datum: 23. října 2011 13:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dávám na spojku klasický šestky podložky a v pohodě,,, jsou silnější a líp se snima spojka skládá, než s těma slabejma plechovejma,,, jenom je potřeba mit ok segrovky, ne žádný vytahaný mrchy,,,
 
 
Datum: 22. října 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, dám tam nějaký jiný, ale ty co sem z tama zdělal, tak ty měly takovej žlábek, že pěkně držely na té pružině
 
 
Datum: 22. října 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
zkus to a sotva povolíš to péro tak ségrovka se rozlomí a nebudeš mít ani tu ségrovku nákou podložku určitě najdeš
 
 
Datum: 22. října 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
ty podložky tam byt musijou jednak lepši přitlak a pružina nevyskoči pres segrovku tam dej podložku o stejnym pruměru co je tyčinka a maš to
 
 
Datum: 22. října 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no tak to vážně né no... :-D si buďto kup nový a nebo doma najdeš náký takový ne.. bez nich to rozhodně nedělej!!!
 
 
Datum: 22. října 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, potřebuji si udělat nové koleno výfuku z vnitřním průměrem 28, doma mám trubku o tloušťce materiálu 1 mm takže ideální. Ale jak to ohnout. Jednoznačně vysypat pískem a co dál ? Půjde to vůbec doma ? Ohyb má být 90°. Jak tedy na to? Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12632    
vysypat pískem,zavařit konce a ohnout pod plamenem(třeba autogen)......akorát to bude chtít vymyslet nějakej rozumnej přípravek na ohnutí
 
 
Datum: 22. října 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
já bych ho radši koupil, ale jestli máš na to vybavení proč ne ae nemam s tim zkušenosi
 
 
Datum: 22. října 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.youtube.com/watch?v=pM9GTiZ9u44&feature=related tak to je neuvěřitelný :-) těchto 550 bylo opravdu jen pár kusů na odzkoušení.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor je z jawety je to vidno z toho ze tam má odliatok pre spojkovú páku.. dalej 359ka mala za slapacím hriadelom este jednu M8 skrutku ako každé pionýky
 
 
Datum: 23. října 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ten motor podle mě jawetta není .. je to origo.. jenco máš pravdu, sorry, asi potřebuju brýle no :-D
 
 
Datum: 23. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kekz ty potrebujes brýle ..... z daleka je vidno, ze je tam hliníkový stred s 4 dierky teda z babetty... druhá vec co potvrdzuje koleso z babetty a motor z jawetky ze je tam malá rozeta!!!!! nie 55zubová...
 
 
Datum: 23. října 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Je to dobová úprava majitel to má kvúli tomu, aby se to bralo jako moped a tudíš nemusel míti papíry.Tak je to...A ten motor to je jawettka.Zajímalo by mě jak to jede
 
 
Datum: 23. října 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
takže zaprvé motor nené z jawetty ale je origo z tohoto typu.. zadruhé zadní kolo není z žádný babetty 207!!! jenco už si viděl babettu s půlbubny?
 
 
Datum: 23. října 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra si dalsí ktorý nevies rozozpoznat motor z jawety a podla fotky motor z slapacieho pareza
 
 
Datum: 22. října 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadné kolo je z babetty 207
 
 
Datum: 22. října 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
nemusi to bejt bastl tady mate dobove foto jawy 550 se šlapkama http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/slapadla.htm
 
 
Datum: 22. října 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo práve som chcel rikat ze z daleka je vidno ze motor je tam z jawety... aj zadná rozeta je malá nie 55Z pravdepodobne to stadáka/jawety... je to bastl :-D
 
 
Datum: 22. října 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12632    
Je to super,ale co sem tak viděl na dobovejch fotkách,tak to nemělo stejnou plechařinu jako později seriově vyráběná 550 a tohle mělo plechařinu z pozdější 550.....a navíc mi to přišlo jako FAKE....ten motor vypadal jako Jawetta....no těžko soudit z takle mizerně kvalitního videa.....
 
 
Datum: 22. října 2011 12:35
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
jo vo tem jsem už myslím taky někde četl...pozoruhodný stroj...:-)
 
 
Datum: 22. října 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec draci... chtěl bych se zeptat... když budu půlit klikovku abych vyměnil spodní jehličkové ložisko musím měnit i ojniční čep? Předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
souhlasim se standou kup CKR ojnici s jehlama mam jí taky na fichtlu jezdim s tim závody a 1 výhodu to má že nemusíš tolik mazat a pincek líp spaluje a nekouří tolik jinak to asi žádný jiný výhody nemá
 
 
Datum: 22. října 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja rozlisujem a slisujem s dvojramenným stahovákom.. a vycentrujem to na praxi tam majú hrotový prístroj s hodinkami a je to.. usetrím peniaze,
 
 
Datum: 22. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12632    
Vašs problémy bych chtěl mít.....CKR ojnice s jehlama jezdí na špici závodních fichtlů a ty tu řešíš,jestli to vydrží podřazování do kopce..... prostě si kup jehlovku CKR a nech kliku repasovat...co víc k tomu říct...
 
 
Datum: 22. října 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ntj... ale babettu netočíš (ani nemáš jak) a 350 též skoro nemusíš pokud nechceš jet nadoraz... kdežto u fichtla, jak chceš řadit vyšší stupeň už v mírném kopečku, tak musíš mít plyn naplno a čekat okamžiku kdy už ti nebude stíhat zápalko... :-D
 
 
Datum: 22. října 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řeknu ti to asi takhle u 350 jsou taky jehlicky a sype se to??babeta je má taky
 
 
Datum: 22. října 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no uvidíme co a jak a kolik bude peněz :-) jinak radši Bronz, nebo jehličky? jeden říká, že jehličky se docela dost sypou a pak je po válci (což se u bronzu nestane), druhý zas že je to pomalu nesmrtelné... :-/
 
 
Datum: 21. října 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
to souhlas, ale treba ty moznosti ma... o tom se muzeme jen dohadovat... jinak abych tady jen neplacal mimo tema... ja bych udělal komplet jak pise standa v 1 prizpevku precejen, kdyz neco delam tak to delam poradne a ne jen z pola... kliku udelas, ujedes par kilometru a jak byva zakon schvalnosti zacne to zvonit jak krava pac to bude uz vycochtany... za tu praci by me to nestalo to radsi vynecham 1 noc v hospode a koupim si komplet ojnicni sadu a pak do akce... ale at si kazdej dela co chce jeho vec
 
 
Datum: 21. října 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
tak, tak :-) navíc kdo sakra říkal, že to hodlám dělat doma? V robotě je takových hebel hromada...
 
 
Datum: 21. října 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
dave: ano správně, jde o to v jakym okruhu lidí se pohybuješ, takže když zrovna ty znáš většinu takovejch lidí, neznamená to že je zná a že má tyhle možnosti každej..
 
 
Datum: 21. října 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12629    
Ok,chápu,samodomo splácat.....takže rozhodně vyměn i ojniční čep
 
 
Datum: 21. října 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Jde o to v jakym okruhu lidi se pohybujes... ja mezi mechanikama a znam hromadu lidi co maka doma, v dilnach nebo jen proste napr ekonomove, kuchari atd co bydli na vesnici a maji doma po dedcich ohybacky, lisy (hydrauliky, mechaniky), zdvize, zirafy, pripravky, pripravky na uhlovani ojnic atp to ze ty nikoho takoviho neznas neznamena ze takovi lidi nejsou...
 
 
Datum: 21. října 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
to by mě teda taky zajímalo jak to táta údržbář bude centrovat, jestli na to doma nemá hodinky... a že by měla většina lidí doma lis, to je mi novinka, asi sem z nějakýho nenormálního kraje..
 
 
Datum: 21. října 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
vetšína lidí má lis doma... nebo má možnost si to někde udělat sám (což je zase můj případ)
 
 
Datum: 21. října 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jak že to teda rozlisuješ s tim tátou údržbářem??
 
 
Datum: 21. října 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
všecko se dá zvlášť s tátou údržbářem.... centrování bude asi horší, ale i to nějak půjde... ojnici bych nechal starou jen vyměnil ložisko... kdybych to chtěl měnit celé, tak za tu cenu té ojniční sady to radši pošlu na repas...
 
 
Datum: 21. října 2011 15:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12629    
Budeš půlit klikovku? To sem moc zvědavej jak.....napíšeš mi to jak se to dělá? Já jsem asi tele a kliky posílám na repas protože nevím o způsobu jak doma "rozpůlit" a "vycentrovat" kliku....samozřejmně když budeš měnit ojnici,tak sakum prdum-tj.ojnice,spodní klec,horní pouzdro/klec,čepy ....říká se tomu ojniční sada....
 
 
Datum: 21. října 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: BEDY      E-mail:      IP: uživatel12628    
Mám Jawa 555 výkon jako kráva chytá dobře ale když jedu do kopce tak po 2 minutách začne flusat a zhasyna .Myslím že je to pistnima krouzkama.Poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: sevca6254      IP: uživatel12135    
to mě taky děla do kopce co mam teda udělat prěsně
 
 
Datum: 29. října 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
přehřívá se ti.. přesně jak píše johny.. a ještě dej studenější svíčku jestli ji máš moc teplou
 
 
Datum: 21. října 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no asi se ti přehřívá sundej hlavu a odstran usazenej karbon ve spalovacím prostoru a na pístu a co hladina karburátu je OK ?
 
 
Datum: 21. října 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Zdravím draci právě jsem si vyrobil těsnění pod hlavu válce na pionýra z plechovky podle míry které jsem našel na internetu myslíte že to splní svůj učel ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      E-mail:      IP: uživatel12510    
Tak jsem to dneska nějak udělal když jsem zkoušel ten plech z plechovky tak jse mi to nějak nezdálo a radši jsem zkusil to zabroušení ale jeližkož nemám brusnou pastu tak jsem udělal kompromis tekutej písek a točil jsem točil točil pak jsem to utřel a znova a pak jsem zkusil silichrom a trošku to zbrousilo a hlavně vyčistilo je to trochu lepší ale brusná pasta by byla lepší no.. :-)
 
 
Datum: 21. října 2011 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, jneom zabrousit pastou na ventily a musí to těsnit dobře
 
 
Datum: 21. října 2011 9:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silikon pod hlavu?no to snad ne...
 
 
Datum: 21. října 2011 8:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Vyprdni se na těsnění pod hlavu. Akorát zabruš hlavu proti válci brusnou pastou na ventily a nemůže foukat...
 
 
Datum: 21. října 2011 8:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
mě v mototechně doporučili silikon co vydrží až 300 stupňů
 
 
Datum: 21. října 2011 7:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
jasný z plechovky je to ok,mne to takle poradili v mototechne :-)
 
 
Datum: 20. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau máte někdo zkušenosti se stočenou klikou na 350 ? A dokázal by to tu někdo stočit a vycentrovat ?? http://www.kompletanew.tkmoto.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Čau Stando to právě nevím za 9 tis. je to drahý jako student na to nemám, ale zas bych rád věděl jak to jede :-) proto se ptám jestli na tom někdo nejel... já bych si to stočil i sám ale vycentrovat to ne na to nemám prostředky i podkovy bych si při nejhorším udělal... díky za reakci Stando
 
 
Datum: 22. října 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12629    
Zdar. SOrry. Soustruh nemam a nekámošim s nim........ Vim o klukovi co utáčí origo fichtlácký kliky na 85,90mm .....ale už ta klika na fichtla neni nic levnýho....prej dost spotřeba nožů,který nejsou zrovna levný.....počítam,že kliku na 350 by ti udělal o litr levnějš jak TK moto...a kdoví jestli by se mu jí chtělo dělat....má to význam?
 
 
Datum: 21. října 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak nikdo? Stando? Klikari?
 
 
Datum: 20. října 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: milda      IP: uživatel12533    
Zdar, potřebuji názor zkušenějších, mám 50/21 po GO, tříkroužkoví píst, olej 1:25, jehla nej. bohatost, zajíždím ho na 13 z. sekundáro po silnicích, už mám vyjetou 4 nádrž, myslíte ze si to nezničím, když už ted před zimou chci dát 11. z. sek. k. a jezdit po lese, musim ho jeste nějakou dobu šetřit aby měl slušný výkon ? Těd uz to letí výborně, dík za radu ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trychtýř na chlazení pomáhá, to můžu sám potvrdit.
 
 
Datum: 19. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim jestli to pohama ten trychtyř a venku už je chladno přesto to rači hlídej
 
 
Datum: 19. října 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: milda      IP: uživatel12533    
Dík, s tím chlazením nebude až takový problém, mám udělaný kolem hlavy trychtýř z hliníkového plechu :-)
 
 
Datum: 19. října 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12618    
Dej mu i do lesa,jen hlídej ať ho neuškvaříš......určitě se tak i dobře zajede "načisto"....neboj se toho....jen řikam s rozumem.....
 
 
Datum: 19. října 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: mikša      IP: uživatel12510    
Zdravím potřeboval bych poradit strašně mi cinká čep v motoru při vyšších otáčkách a klikovka je dost volná víc než má být co musím všechno vyměnit aby bylo vše cajk nemám s opravou klikovky žádné zkušenoti takže budu vděčný za pár rad díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: Oliss83      IP: uživatel12289    
Taky mám takový problém ale halvně na tom nejzdi nebo se ti to pojebe uplně a dopadně jak já tedka potřebuju váleca vše protože ty ložiska se mi vysipaly :-(
 
 
Datum: 18. října 2011 21:53
 
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:54:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu