|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci mam jawu 350/638 a pri chodu motoru jde z praveho vyfuku vic hluku a dýmu a ten levy je takovy lenivy je jinak svička je vypalena do svetla hneda je to normalní?cim to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 18:48
 není to závada ale vlastnost
Datum: 21. října 2010 18:48
 Taky mi to dělá, ale už mám celkem opotřebovaný motor. Uvidí se po GO...
Datum: 21. října 2010 17:54
 jo jinak jede jak drak
Datum: 21. října 2010 15:50
 moje 638 delala taky presne tohle. Bude to normalni, jestli jezdi dobre tak bych to neresil. Mozna bude jeden valec opotrebovanej vic nez druhej a sajou rozdilne
Datum: 21. října 2010 15:21
 tlumic jsem vycistil
Datum: 20. října 2010 22:31
Jméno: jawa
IP: uživatel9121
 Zkus vyčistit ten levý výfuk
Datum: 20. října 2010 22:28
Jméno: ladik
IP: uživatel367
 zdravím,chci se zeptat jestli jsou k sehnání silembloky k uchycení nádrže na čz 487..přední i zadní silembloky..díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2010 20:05
 Ale myslím si,že ty zadní slintbloky bývají celkem v pořádku,aspoň ty moje jsou ještě OK,víc vymačkaný mám ty přední...
Datum: 21. října 2010 20:05
Datum: 21. října 2010 20:03
Jméno: rumštajn
IP: uživatel10559
Posl.aktualizace: 20. října 2010 22:11
 nevim jesi sou stejný,kup si takový jaký ti vihovujou. Ale když si inzerát prohlídneš... > Řidítka Jawa panelka - nové! > Jedná se o starý a použitý díl, dobře prohlídni foto, bez záruky. je to něaká haluz =o
Datum: 20. října 2010 22:11
 Nazdar na jednom motore mám pod sekundarným prevodom ako to 12 -13 zubove koliesko veľku vôľu ložisko keď vložim do toho púzdra tak somvoľne nieky vypadne a je cítiť že je to vyťahané rozmýšlal som nad zaistením toho ložiska nad nejkakou pastou alebo hrubím alobalom ktorí dám akolo ložiaska a tak ho tam nabijem aby nevypadovalo vonku alebo daľsia vec bude to vadiť prevádzke ak to má voľu alebo nie???
http://yfrog.com/2qkartermotorutyp5501j
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem to lepil lepidlem na vymezení vůle v ložiskách...vše co jsem tím lepil vydrželo i docela velký nárazy kladivem!! no a jestli nevěříš lepidlu , tak si zajdi za klempířem at ti ložisko poletuje cínem...
Datum: 20. října 2010 20:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Lepidlo je docasny reseni a urcite to moc nevydrzi, alobal je kravina podle me
Datum: 20. října 2010 17:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 toto ti udelaj kdekoliv kde maj soustruh
Datum: 20. října 2010 17:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som so slovenska takže posielať to do čiech ne neviemk
Datum: 20. října 2010 17:29
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vadit to bude, dela se to tak ze ti odsoustruzej kus materialu a davaj tam takovou vlozku ted netusim cotoje ale vim ze nejakej tvrdsi material tusim i u TK moto ti to udelaj
Datum: 20. října 2010 14:22
Posl.aktualizace: 19. října 2010 19:10
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 ale na všech pionýrech nebila slonová kost byla tam kremově bíla se mi zdá
Datum: 19. října 2010 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak po dvacátý a zase znova....jdi do prodejny barvy laky,vem si vzornik pro syntetické laky CSN a tam najdes uplne vsechny origo odstiny pro pio a jen si vyberes....tohle je treba jeden z hlavních odstínů škodovek
Datum: 19. října 2010 14:53
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Je tam slonová kost 1015 ale mě by zase zajímala ta oranžová, taky chcu dělat oranžovo bílýho
Datum: 19. října 2010 13:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mě by zajímala i ta bílá k tomu? má tam být slonová kost, tzn RAL1014? nebo RAL1015?
Datum: 19. října 2010 12:31
 myslis tu co mam v profilu? 05tka  taky by me to celkem zajimalo
Datum: 18. října 2010 22:53
 Zdravím prosím o radu.. mám motorku není to fichtl ale aprilia tuareg ale má homemáde zapalování podobný jako ju u fichtl tak se chci zeptat... dřív jel naormálně teď de blbě vytoˇ=cit do cca 6tisíc otáček a pak de normálně krásně točit.. na jedničku vytočim max 5tisíc a víc to nende kopaca se to vytočí pořádně pak to jede tak jak by mělo klidně 8-9 tisíc.. takže muj problém je že nejde odspoda do otáček ale 6tisíc a víc a jede tak jak by měl.. jedná se oi vysokootáčkový motor. svíčku sem měnil asi 5X skoušeny NGK brisk denso bosh... všechny stejný výsledek... předem dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2010 17:13
Jméno: fichtlsport21
IP: uživatel10553
 jo a eště karbec je tam nejakej del orto triska 68 a jediný co tam de štelovat aniž bych musel neco měnit je volnoběh dík za radu skusím to
Datum: 19. října 2010 17:13
Jméno: fichtlsport21
IP: uživatel10553
 čus je to padesátka výkon 6kW
Datum: 19. října 2010 17:12
 Malej přestih,špatná směs.Kolikátka to je?
Datum: 19. října 2010 16:28
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zdravíčko, dneska sem na první našlápnutí bez sytiče nastartoval motorku, tak jí nechám chvíli na volnoběh, pak přidáv více plynu a chcíplo mi to, pak sem to už nenastartoval.poraďte, dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 18:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 moc bohatý, přechlastává se to, tak té motorce seřiď karburátor
Datum: 18. října 2010 18:55
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau denska jsem si koupil mahon tachometru na jawu 21 a mám ty 2 koncovky palstoví nepraskne to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 22:05
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jsou v poho
Datum: 18. října 2010 22:05
Jméno: mirk
IP: uživatel6610
 ja mel novy a tam byl jeden konec plastovej a jeden kovovej
Datum: 18. října 2010 15:43
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Datum: 18. října 2010 15:42
 samozřejmě že kovové by byly lepší, ale to se asi dneska nedělá...
Datum: 18. října 2010 15:34
 taky tám mam náhon z plastovejma koncovkama a nic nerupne
Datum: 18. října 2010 15:27
 ee to by jinak nedělali v plastu..
Datum: 18. října 2010 14:49
Jméno: jussstin
IP: uživatel9534
 zdravíčko,prosím nezná někdo nějakou fintičku jak dostat ložiska z kola u pionýra ?Se mi z něj vysipaly asi 3 kuličky ale furt tam drží jak přibitý díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2010 22:23
Jméno: gongoS
IP: uživatel10554
 ja jsem přivařil kousek páskoviny na ložisko a z druhé strany jsem klepnul kulatinou, nezapomeń nahřát buben horkovzdušnou pistolí.
Datum: 18. října 2010 22:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej ten buben co to jde a pak s tím jen klepneš o něco a ložisko ti vypadne
Datum: 17. října 2010 21:57
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci nevíte kde sehnat nějaký pořádný svíčky? BRISKY jsou na nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 16:46
 kdyz ti svicka prestala fungovat, jakou barvu měly elektody?
Datum: 17. října 2010 16:46
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 No dobře já jenom že letos už jsem kupoval asi druhou kvůli závadě na kterou mi všichni radí abych si koupil novou svíčku atd.
Tak SORRY za blbej dotaz
Datum: 17. října 2010 15:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ještě k těm NGK, jsou dva druhy, jedny Made in Japan a druhý Made in France.. na ty "francouzský" bacha, dost často sou to jen čínský padělky co dost brzo odejdou do věčnejch lovišť..
Datum: 17. října 2010 14:02
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na Brisk i NGK mam najeto přes 1tkm, ze zkušenosti mi připadá že NGK jsou náchylnější na ulití, brisky toho rozdejchaj víc.. jinak rozdíl nepozoruju..
Datum: 17. října 2010 14:00
 mam stejnou zkusenost jako shrek. Miomchodem myslim, ze Brisky dava i BMW do svejch motorek. Brisk patri mezi svetovou spicku, jenom neplatis "za znacku" jako u jinejch, jestli chces neco co ma jenom povest svetove kvality muzes koupit treba Champion
Datum: 17. října 2010 13:19
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 brisk jsou bezproblémové, i cena/kvalita, ale sam jezdim NGK b7hs a plně vpohodě,a ulejvam ji každou chvíli
Datum: 17. října 2010 12:24
 mě biska vydrží nějakých 8 000Km. stoji to 50kč tak neni problem ji jednou za pul roku vyměnit nevim proč by byly na nic
Datum: 17. října 2010 12:20
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 jednou sem koupil NGK (93 kč jedna ) do 350ky a první svička odešla po 40km a druha začala házet jiskru mimo jiskřiště, tak jsem koupil brisky za 35 Kč mám na nich najeto 15 000km a jdou bez problemu
Datum: 17. října 2010 11:11
 jednou jsem si koupil NGK a v životě nikdy víc-nestartovalo to ani za studena ani za tepla.Brisky jsou nej za pár kaček hodně muziky
Datum: 17. října 2010 10:25
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 peipájam sa ku koleckovi
Datum: 17. října 2010 10:06
 Brisky jsou na nic? Můžu se zeptat kolik jsi na nich najezdil? Neměl jsem s nima nikdy sebemenší problém...
Datum: 17. října 2010 9:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 http://www.jawa-50.cz
Datum: 17. října 2010 9:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tak skus NGK B6HS alebo PAL 14-8-R alebo PAL N7 Super a pokiaľ stale nič tak si daj nastaviť zapaľovanie niekomu čo tomu fakt rozumie alebo si sprav tyristorvé zapalko podľa http://www.jawa50.cz máš nespočetne veľa možností
Datum: 17. října 2010 9:53
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 Dobry vecer vsem, mohl by mi nekdo poradit .. koupil jsem si jawu 175/356 a jeji originalni dynamo bylo KO.. A nenasel jsem jine nez na aukru : http://aukro.cz/item1270321416_jawa_cz_dynamo_45w_kostra.html\r\nA mam dotaz jestli jej muzu dat na tu svoji 175 .. protoze puvodni bylo jen 40W .. Dekuji za rady .. a jeste dotaz jak muzu dostat pist ze zarezleho valce? Diky vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 10:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jak pise yuri, akorad bych do toho moc nemlatil, snazil bych se to uvolnit olejem,wdckem a nechal to par dni at se to dostane vsude... Jinac dynamo mas jedno jaky das, resil sem to tu tejden z5 a lisi se akorad rotor a relatko
Datum: 17. října 2010 10:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 naliať tam WD 40 alebo nejakú jemne koncentrovanú kyselinu alebo brzdovú kvapalinu nech to trochu vyžerie a z kladivom a dreveným špalom to vitlcť von + výbrus
Datum: 17. října 2010 9:59
Jméno: danoš
IP: uživatel10547
 zdarec, prosim vas nemate nekdo vyrobni vykresy z dvousedadlovych pionyru?? (05,20,21,23,23A,220.100,221.100,223.100 nebo 223.200) je celkem jedno z jakeho typu ale mel by byt 2 sedadlovy, potreboval bych predevsim kostru (kdyby nekdo neco mel poslete mi to prosim na e-mail (Daniel.Ryc.DR@seznam.cz)nebo to dejte zde na stranky) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 9:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 To je celkem nerealny sehnat, neco co se tomu podoba a ma i rozmery bych zkusil hledat v katalogu ND, manualu a nebo si procet clanky na http://www.jawa-50.cz/ sekce technika ale rikam tohle se sehnat fakt asi neda x)
Datum: 17. října 2010 9:41
 nic takovýho nemám  google si zkoušel?
Datum: 16. října 2010 23:04
 caute..potreboval bych pomoct....mam problem se zadnim kolem,....duse vypada ze je v pohode....jenze kdyz nafukam kolo...chvili vydrzi a na druhy den je zase prazdne...zkousel jsem tu dusi..a u ventilku vsechno dobre..diry nejsou..tak nevim cim to muze byt......mam trosku krivy rafek,muze to na to mit vliv ?? diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 11:58
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 to Pixmar: o tom herkulesovi s vodou vím, že se to tak dělá, ale ještě jsem se k tomu nedokopal, ale asi to taky tak provadu
Datum: 17. října 2010 11:58
 ''lidi'' nejsou koumaci,''lidi'' hned koupej novou vec...to jenom češi sou koumaci
Datum: 17. října 2010 0:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Chudak kdyz to kolo pak dofukoval/vyfukoval po nejakym case... Jinac funkce jak herkules, zalepi ty kraviny kdyz to nekde utika, u aut se do prasklejch chladicu prej davalo i vajicko  Nojo lidi sou koumaci
Datum: 16. října 2010 21:54
Datum: 16. října 2010 21:45
Jméno: Pixmar
IP: uživatel9427
 taky jsem měl ten problám, někdo mi tu kdysi poradil nalejt tam herkules s vodou, neveril jsem ze to pomuze, ale verte nebo neverte kolo drzi do dnes
Datum: 16. října 2010 21:08
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Mám ten samej problém, v předním kole mám asi původní 35 let starou duši, kterou nemusím za celou sezónu dofoukávat a v zadním kole mám novou duši (kupoval jsem asi před 3 roky) a tu musím jednou za 14 dní dofouknout, taky jsem několikrát zjišťoval kde je chyba, ale nepřišel jsem na to...
Datum: 16. října 2010 20:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud to neutika ventilkem ani nikde pres dusi neni mozny ze se ta guma jen roztahuje nejak teplem? boocheer... vim ze v autoskole nas ucili ze se to ma merit na jizdou nezahratych pneumatikach ale ze by to melo takhle velkej ubytek to zas asi ne
Datum: 16. října 2010 20:41
 taky mě trápí podobný problém. Mám duše značky HORNG FORTUNE-nevim co je to zač nějaká china... Když duši vyndám z kola nafoukám na 3.1 a ponořím jí do vody-žádná bublinka,po pul hodině sledování ve vodě ani jedna malinkatá bublinka. Dám duši do kola,nafoukám na 2.2 a po týdnu ježdění tam mám 1.2. Vnitřek ventilku uplně nový a nic,koupil jsem těch duší 5 do náhrady a všechny mě tot ak dělají a problém je že na pincka u nás jinačí neseženu
Datum: 16. října 2010 20:36
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Naslin si prst, a mrskni tu slinu na ventilek jestli neutika prez nej
Datum: 16. října 2010 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud je duše stará, bejvá zpuchřelá a propouští vzduch aniž by tam nutně musela bejt díra.. kup novou, zas taková položka to neni a aspoň budeš mít klid..7
Datum: 16. října 2010 20:16
 Ahoj draci,už půl roku bojuji s peckami na kladívkách.Mohla by to dělat elektrika?Dráty na indučce jsou dobře daný ale mám tam jenom vypínač kterej když to chci zdechnout přeruší drát od zapalování...děkuji za odpovědi už jsem bezradný.PS: vyměnil jsem už komplet celej motor,jediný co zůstalo je indučka a ta elektrika zapalování už třetí...Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2010 18:51
 tak dnes jsem přišel s poznatkem,měl jsem přehozený dráty na indučce  moje chyba...ale problém přetrvává ale už jenom takhle  rostě jedu a najednou to zdechne-jiskru to nehází,ale už to nemusim čistit ty kladivka stačí když to tak 50m tlačim a ono se to rozhejbe a jede to,myslíte že to budou ty ošmirglovaný kladívka?děkuji
Datum: 17. října 2010 18:51
 řeknu to takhle,motor co tam byl,je rozebranej kvuli repasi-na něm to taky dělalo,teď je tam motor s jednoho fichtla co mám doma a ten normálně jezdil a jakmile jsem ho dal na toho fichtla tak to zase začalo.neměnil jsem zapojení elektriky,indučku,VN kabel,a fajfku.Tata mi řikal že to muže byt že na ty kladivka jde moc "štávy" nebo že je tam malej odtrh a lepijou se,ale odtrh je největší co to jde,ale aby to zas jelo....
Datum: 16. října 2010 21:30
 zkus napojit elektriku ale mimo ten vypínač
Datum: 16. října 2010 21:24
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Placnu dalsi vec, shrek neni mozny ze se ti kladivko dotyka jen casti a tim je to vic namahany? mas treba ohnutou tu tycku co drzi kladivko a nedoliha to presne na sebe, takhle sem to mel ja na starym zapalku byla atky pecka jen v tom miste, bohuzel sem to nevidel zatim v provozu tak netusim  ale toto mi pripada vic pravdepodobny, kopce dela nedotykajici palivo
Datum: 16. října 2010 21:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ale tohle platí při proražení primárního vinutí, což je méně časté.. častějc se prorazí sekundární a pak to hází slabou jiskru, jestli vůbec nějakou..
Datum: 16. října 2010 21:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Lori: zkušenost s tím nemam, ale čistě teoreticky, když je v ní zkrat, má menší odpor v důsledku zkrácení vinutí a tudíž skrz ní teče větší proud, tedy tento proud teče i přes kladívka, která pak víc jiskří
Datum: 16. října 2010 21:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 asi placnu kravinu z hladu, ale HH oprav me kdyztak, ja myslel ze proud de ze zapalovani na inducku, ne obracene, tak jak by to mohlo zpusobovat pecku? jako rikam nerozumim tomu pokud bych fakt placnul kravinu tak my to tu vysvetlete prosim x)
Datum: 16. října 2010 20:53
 všechno to začalo když jsem řešil problém s vynecháváním(dělal to filtr)takže jsem měnil celou eletriku a tak jako ladil nakonec jsem došel na ten filtr a jak to přestalo tak začli ty kladívka,ještě mám takový štěstí že to zrovna zdechne když vyjíždím kopec...
Datum: 16. října 2010 20:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 indukčka se může prošvihnout a je v ní mezizávitovej zkrat, ale jestli to způsobuje pecku netušim.. jestli za tepla nevynechává tak je indukčka OK.. takže seřídit odth a zkusit jiný kondenzátory (nejlépe Tesla)..
Datum: 16. října 2010 20:36
 Ještě pořádně skontroluj spoje všech drátů,kondík pevně připevni ke kostře,vyskoušej jinačí kondík,skontroluj jestli je dobře odizolované kladívko od kostry. maximální Odtrh 0.35 až 0.40 a předstih jak ti to bude vyhovovat,třeba 1.6 jestli jde o pincka. Mě se na kladívkách nedělala pecka ale jakoby taková nevodivá kaše přes kterou nepřeskakovala jiskra a bylo to tím že jsem moc namazal filc-který má mazat vačku.pokud to nepomůže ani tak. Potom už nemůže byt závada nikde jinde než v zapalovací cívce-sice envim co se na ní může pokazit když to jede ale nic jinyho tam už neni,pak snad ještě indučka ale to s tím nemá nic společného si myslím
Datum: 16. října 2010 20:28
 sorry já to tak nemyslel,jako že kondik je asi taiwan ale je novej a stěma kladivkama vim že se to nemá brousit ale i když tam dám nový tak se ta pecka tam zase udělá takže to je jedno.Já se fakt hádat nechci,potřebuji poradit.Dik za pochopení
Datum: 16. října 2010 20:18
 o poud si obrousil kladívka je to jasný,ten stříbrný potah tam neni pro srandu ale zabranuje opalování kontaktů. Když se opaluje kontakt několik tisíc krát za sebou tak tam určitě nějaký bordel který způsobí pecku vznikne.
Datum: 16. října 2010 20:15
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když nechceš poradit tak se neptej.. to že je kondík vyrobenej v tesle ještě nutně neznamená, že bude sloužit věčně.. a jedno to neni, tak se nehádej když tomu nerozumíš
Datum: 16. října 2010 20:13
 kondik novej NE tesla,zitra skusím dát dva,je jedno jestli mám nový kladívka nebo očištění šmirglem...
Datum: 16. října 2010 19:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 může to dělat horší kondenzátor který nemá už takovou kapacitu, případně si zkus sehnat nový kladívka, který ještě nikdo neobrušoval a nestrhnul z jejich kontaktů stříbrnej potah, kterej tvorbě pecek zabraňuje..
Datum: 16. října 2010 19:47
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ahoj prosím mám dotaz mam mustanga jezdil jsem a nejednou přestal jezdit,tak jsem horoztrkal a po25 metrech mi chytnul ,ale nemá sílu a když dám plnej plyn tak se dusí a šjita díky moc jsem zoufalej za odpovědi děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 22:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Spatne zvolena svicka? mas urcity tepelny hodnoty ktery si samozrejme z hlavy nepamatuju
Datum: 16. října 2010 22:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel9474
 Ahoj tenhle problem mam taky a nemohu na něj přijít
Datum: 16. října 2010 19:48
 ucpanej vejfuk
Datum: 16. října 2010 19:21
 hosi jedu si tak s mustangem a najednou mi z kolela vyfuku jdou jiskry a uz to nejde ani rostlacit co stim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 20:40
 to bude předstih/odtrh. Taky to může byt vadná svíčka nebo kondenzátor
Datum: 16. října 2010 20:40
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Zdar draci mám problémy s jawou20 který mě štvou už docela dlouho. Prostě jezdím jako drak, ale když ujedu tak 6 - 10 km tak mi to začne všelijak cukat a později mi to úplně přestane táhnout. A zadruhý když ho chci nastartovat tak ho musim jedině roztrčit jinak nenastartuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 20:24
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 dík zkusim
Datum: 16. října 2010 20:24
 čus..to, že ti tak cuká může způsobovat nesprávná tepelná hodnota svíčky, nebo špatná svíčka, přehřívání motoru ( špatný předstih..) špatně seřízená bohatost směsi atd.. TAKŽE: vyměnit svíčku, kouknout se jakou má barvu ( měla by mít cihlovou), seřídit elektriku (předstih).. jinak to že to musíš roztlačovat a nechytne na nakopávačku způsobuje nejčastěji neseřízený karbec (špatnábohatost směsi) a také špatný předstih..
Datum: 16. října 2010 18:53
Jméno: zj
IP: uživatel5617
 problém: jawa 21 jede normalně ale jak zastavim tak nejde nakopnout. ale když to roztlačím tak to chytne na jedno otočení motoru. co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 20:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a vypínáš benzín? taky můžeš zkusit trošku snížit hladinu, evidentně se to přechlastává
Datum: 14. října 2010 20:53
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je proste fichtl s teplym motorem musis nakopavat s plnym plynem a poradne nato slapnout a melo by to chytit a podelsi dobe s teplym motorem to obcas nechyta i kdyz je to v poradku
Datum: 14. října 2010 20:47
Jméno: luky
IP: uživatel8752
 Čau draci,
mám motor po GO šel nastartovat bez problémů , šel krásně za plynem, po dvou dnech mi nechce nastartovat. Je tam nová svíčka hází jiskru namodralou velkou.mokrá svíčka karburátor v pořádku. předstih 1.6, odtrh 0.4. nová vačka, kladívka obroušená očištěná vpořádku A chci dát kladívka nová . Připadá mi problém v nové vačce. Občas má snahu blafnout. Nevím prosím poraďte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 22:04
Jméno: vapo2
IP: uživatel10511
 Stalo se mi to taky šel na šlápnutí a najednou nic. Všechno fungovalo karbec, svíčka, předstih atd. a nic jen občas chitil a zdechnul a zase nic byl jsem z toho na palici a nevěděl kudy kam až pak jsem vyměnil poslední věc co mi zbývala-kondenzátor a od té doby (dva roky) jsem na něj nešahal a jezdím na něm denně do práce. Ten kondenzátor (ten špatný) jsem tam dával asi týden před tím úplně nový!!!!!!. Jinak ty svíčky jsem koupil do J 350/354 a za dva dny už nešla jedna a za týden jsem měnil i tu druhou a byly taky obě nový!!!
Datum: 14. října 2010 22:04
 Pokud máš vše seřízeno jak píšeš.. a jiskru hazí pravidelně se správným předstihem... tak zkus jinou svíčku  jáá měl taky nové svíčky... a po jedné jízdě mi odešla. Hazela pěkně, ale fík mi nejel
Datum: 14. října 2010 13:10
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 čau draci chtel sem se zeptat na mi jawě 21 jde nějak z tuha zatáčet a před tím to šlo dobře může to být tím že jsem dotáhla ty matky u toho ložiska ??Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je to tím...proto tam jsou 2 aby jsi tu jednu zlehka dotáhl (tak aby nemělo řízené vůli) a tu druhou dotáhneš do kontra
Datum: 13. října 2010 21:12
|



|