|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jetik
IP: uživatel600
 Servus draci.. mam jeden dotaz... dneska jsem obevil Hlavni trysku 60 z (jawa 05) a posadil jsem ji do karbece na 21.... fik mi chytnul krasne na prvni slapnuni... zaradim jedna... vystreli to jako svin... neuvěřitelnej odpich... ale pak konec.. do vyssich otacek uz to neslo  musel jsem pomalinku pridavat.. abych aspon co nejvic roztahnul jednicku... ale taky nesla do plna.. a na dvojiku jsem mohl jet tak na čtvrt plynu... chovalo se to jak kdyz spatne dotejka benzin... proste jsem dal plnej.. a zahucelo to.. dusilo se to...je možny ze ta tryska na tenhle karbec neni delana?? jinak jsem tam posadil HT 68.. a jelo to normalne.. vsechno slo krasne vytočit... díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 19:01
 ano myslím karbec ze S22,s hlinikovím filtrem a drátěnkou uvnitř,nejsem si jistej jestli je to 14mm nebo 15mm difuzor
Datum: 15. října 2010 19:01
 difuzor je jen o 0,5 menší, možná myslíš karbec s hliníkovim filtrem vzduchu jako se používal na stadionu, ten byl na prvních 05
Datum: 15. října 2010 9:51
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Pokud se bavime o karbci na posldni 05ky, tak ten je podobny jako na pozdejsi typu, jen s mensim difuzorem a jinou plovakovkou, tryska mysůim, ze byla 60...
Datum: 14. října 2010 22:31
 karbec na 05 je celej jinej než z 21
Datum: 14. října 2010 21:20
 jejej!! máš pravdu, beru zpět
Datum: 14. října 2010 20:47
 klikar: karbece maj jen jinou plovakovku takže je jedno jesi 05 nebo 21
Datum: 14. října 2010 17:54
 michale nauč se číst. píše že dal 60 do karbu na 21 a tam jistě patří 68
Datum: 13. října 2010 21:34
 michal9: to spíš byla 65  a na 05 jsem měl tryku taky 65
Datum: 13. října 2010 21:24
 klikar ® na 05 je oryg 60  , já měl na mustangu 59
Datum: 13. října 2010 21:20
 je to prostě hladový. má tam být 68 tak proč se tam snažíš cpát menší???
Datum: 13. října 2010 16:25
Jméno: jetik
IP: uživatel8793
 jo to jo, ale to by bylo moc jednoduchy  spis jsem cekal jako ze to treba pujde min za plynem.. ale jak jsem psal od spodu to letelo... ale asi to nejak neovlivnim, teda jeste jsem zkousel bohatsi smes na jehle ale nic. a taky jsem tu cetl ze na HT 65 To leti nejlip. tak tech 5 setinek min a uz to nejede?
Datum: 13. října 2010 15:59
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no odpověděl sis vlastně sám. na malou trysku - špátná bohatost.
Datum: 13. října 2010 14:38
 Ahoj Potřeboval bych poslat čitelné schéma zapojení elektriky na Jawa 50 pionýr díky předem Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně, a čemu řikáš čitelný? viděl sem jich spoustu a na nečitelný sem ještě nenarazil, chyba bude asi jinde..
Datum: 13. října 2010 16:35
Datum: 13. října 2010 7:27
 Čau draci chci se zeptat proč mi můj fichtl nechce jet nastartuju ho zařadím kvalt chci se rozjet a ono mi to zdechne? předtím mi to jelo normálně Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 18:39
 už tam není už sem ho poskládal
Datum: 14. října 2010 18:39
 to bude ten tvuj vykuchanej vyfuk
Datum: 13. října 2010 19:55
 zamysli se co jsi s tim dělal naposled než to přestalo jet
Datum: 13. října 2010 19:34
 aji když je zahřátej tak to dělá
Datum: 12. října 2010 21:30
 výfuk vydrbanej mám a karburátor jsem kompresorem profukoval
Datum: 12. října 2010 21:29
 neni to treba tim že je zima ze pionýr potrebuje chvili než se pojede nechat nastartovanej aby se ohřál ?
Datum: 12. října 2010 21:05
 Tak vydrbat karbec a výfuk, to by mělo pomoci. Taky svíčka mi dělala podobný hovadiny.
Datum: 12. října 2010 20:53
 spojka je v poho když zařadím tak to přes zuby nejde a rozjíždím se na jedničku
Datum: 12. října 2010 20:37
 Je to velice častá závada u pionýrů. Bývá způsobena nepozorností jezdce, který se rozjídí na dvojku v domění, že tam má jedničku.
Datum: 12. října 2010 19:54
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ahoj, vypíná ti dobře spojka? Nejde to při řazení přes zuby? Když to nastartuješ je neutrál dá se to krásně dat do otáček?
Datum: 12. října 2010 19:46
 Cus draci...mám 2 problémy...ten 1. nejzávažnější je že mi pionýr nechce chytit...jiskru hází...benzín do válce teče protože svíčka je mokrá...jehla na 2. zářezu z vrchu....když se pokouším fíka roztlacit a pořádně se rozběhnu tak obcas lehce škytne ale proste se nerozjede  plovákovka a jehla je OK...odtrh je OK...předstih jsem moc nezkousel jelikoz statir je ve spravné poloze (mám to oznaceno fixou) a Horní úvrať si "myslim" ze je OK ale zkusim ji seřídit taky ale myslim že to nepomůže.....jinak jsem nedávno měnil GUFERO na klikovce takze to je taky cajk.....a ten 2. problem je že při přidávání plynu je sliset jakesi cvakání....je to od te doby co jsem kontroloval zářez...měl jsem to vyndane ale niceho jsem si nevsimnul.....předem díky za všechny rady a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:20
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 pořádně překontroluj předstih 1.2.1,5 a odtrh 0.4mm. pak když to nepomůže můžeš zkusit jinou svíčku, pak pořádně překontrolovat karbec . když nic z toho nepomůže tak ještě můžeš mít moc malou kompresi
Datum: 12. října 2010 17:20
 Zdravím, fichtla nakopnu pákou a motor běží krásně na volnoběh a do otáček jde taky skoro na maximum....jakmile zařadím kvalt a pouštím spojku...motor se začíná dusit...po přidání plynu je slyšet že se motor dusí úplně...jakmile jedu na rovince na jedničku na volnoběh...jede...ale jak přidám, dusí. Chci se tedy zeptat....nejspíše karburátor že? A pokud to je karburátor...nechápu, jaktože na volnoběž jde vytočit úplně a v záběru se dusí...doufám, že tohle není příznak gufer. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:09
 tak ani jedno z toho...do karburátoru jsem dal větší trysky a je po problému
Datum: 12. října 2010 17:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a nebo špatná svíčka, nepo málo dotažená hlava k válci.
Datum: 12. října 2010 16:59
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak jestli myslíš na neutral, že de vytočit a normálně při jízdě ne, tak to zřejmě karburátorem nebude ( ale radši ho pročisti) , může ti taky přibrzďovat kolo, nebo máš špatně seřízenou spojku, možná aj předstih
Datum: 12. října 2010 16:58
 hoj hoj.prosím vás Jde nějak na mustangu sundat zadní kyvná vidlice?mám odstrojený rám a budu ho barvit atd.Jak ji mám prosím vás sunat?v katalog nd je napsaná o nějakém šroubu.Ale já tam žádný nemám.mám tam jadyy takový čep.a nevím jestli ho silou vyklepta nebo co... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 22:02
 aha...  takže at chcu nebo nechcu to tam nechám.jinak díky moc
Datum: 11. října 2010 22:02
 jde to,někdo říká že k tomu potřebujueš 4t lis a někdo to vylisuje ve svěráku
Datum: 11. října 2010 20:12
 myslim že se to musí vylisovat, já se to takovejch věcí nepouštim, myslim že je levnější zajít do kovošrotu a vybrat si tam nějakej rám s dobrym uloženim...
Datum: 11. října 2010 20:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neporadím ti jak to vyndat , protože to nevím..ale jestli to chceš jen lakovat tak to nevydnávej..
Datum: 11. října 2010 19:46
 prosím tě poradíš mi ? nebo mi tady budeš říkat co s tím mám dělat ?  nemyslím to zle ale asi to z nějakého důvodu potřebuju sundat ...
Datum: 11. října 2010 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 neřeš takovýhle blbosti a nalakuj to i s tím
Datum: 11. října 2010 19:39
Jméno: Fikar
IP: uživatel3522
 Cus draci...fík mi spatne a nebo vubec nechyta....na roztlaceni sice chytne ale vubec nejde do otacek....nevite cim to muze byt? hladinu v plovakovce jsem zkousel ruzne malo benzinu hodne benzinu vodorovne s plovakem atp...ale porad nic  predstih by mel byt ok ale nejsem si s tim uplne jistej (nedavno jsem ho ale steloval) jinak za rady budu vdecnej  PS: menil jsem gufero na klice tak to tim neni  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 21:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 špatná svíčka
Datum: 11. října 2010 21:30
 Ahoj mám problém cca po 10min jízdy ztrácí pio veškerý tah(kopečky sotva na 2), nejde do otáček, mám 11z kolečko, kroužky staré cca 2měsíce, válec je ještě ok. Jiné svíčky zkoušeny, smes sem taky měnil, nevíte co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:42
 dík za rady, právě že mootor jel po složení "krásně" tak 6nádrží pak se ta začolo zhoršovat. Karbec jsem měnil-ještě můžu skusit menší trysku. Předstih sem štoloval.(skusim znova) Svíčku tam mam ruskou(s briskem,ngk,bosh to lepší neni) 18+/-1 a sní to za studena nahodim i rukou, za tepla 2-3šlápnutí
Datum: 11. října 2010 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tohle klidně muže dělat karburátor......mám doma 2 karburátory,pro které je HT 68 bohatá.....a to je celej problém....proto to teplý nejede a studeny to jede dobře....sou tam takový různý dirky a kanály atd...a vsechny maj vliv hlavně na nižší otáčky motoru a pokud sou zasraté,případně orvané,rozšířené,zužené atd hned se to projevuje v bohatosti směsi pro malej volnoběžnej okruh karburátoru....bohužel fichtl ma tyhle věci dané na stálo napevno bez možnosti regulace(u jinejch karburátorů je to šroub pro štelování přídavnýho vzduchu)...a nebo pak moc uškrcený sání a nebo naopak sání bez odporu....
Datum: 11. října 2010 15:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mělo by to být jak píše kekz, nicméně mě to taky někdy dělá a taky se toho nemůžu zbavit, a to sem laboroval se všim možnym od vzduchovýhu filtru přes předstih až po nestěsnosti pod válcem či guferem pod rotorem..
Datum: 11. října 2010 9:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ještě sem zapomněl třeba velkej předstih..nebo anopak malej.. prostě ozštelovanej pincek no...
Datum: 11. října 2010 7:11
 zacpanej výfuk, španě seřízenej karrbec, chudá směs, hodně teplá svíčka== fechtl se přehřívá, proto nejede..
Datum: 11. října 2010 7:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus vyčistit karburátor
Datum: 10. října 2010 23:06
 * válec má strhané hrany,leštěný výfuk. kanál a spalovací prostor
Datum: 10. října 2010 22:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, vím že to sem nepatří, ale nic jinýho mi nezbývá, než se vás zeptat......mám simsona S51 enduro vše funkční, po GO, většinou startoval na první našlápnutí....nedávno sem se jel projet, nastartoval na poprvý, tak sem ho nechal tak na minutku na volnoběh zahřát, pak přidám trochu plynu s chcípl, tak sem to startoval ještě hodinu a nic, dneska už vůbec nechytl....jiskru dává, benzín taky teče (vždy je svíčka úplně mokrá), zkoušel jsem ještě vypustit karburátor ( že by byl ucpanej olejem) a taky nic....ještě chci dodat že je to 12volt a má tyristorové zapalování(jestli by to nebylo tím-PŘEDSTIH)....poraďtě prosím, chci si ještě do zimi zajezdit, když poslední dny byly slunečné..... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 23:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 karbec sem nedávno čistil a svíčku sem taky měnil za novou, už jen zkontrolovat ten předstih
Datum: 10. října 2010 23:05
 taky je možné že se ti pootočilo zápalko (mě se to u pio stává pravidelně) skuz zkontrolovat předstih
Datum: 10. října 2010 22:19
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 Máš to "uchlastaný". Zkontroluj karbec (plovák, jehla), nebo máš ucpaný filtr sání = málo vzduchu, víc benzínu. Pa.
Datum: 10. října 2010 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyměn svíčku
Datum: 10. října 2010 21:52
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Zdar draci mám dva problémy na fichtlovi 20 ale potřeboval bych spíš vyřešit ten druhej, něco podobnýho už tu sice párkrát bylo ale radši se znova ptám. 1.Problém - když chci nastartovat tak ho musim jedině roztlačit, startovací pákou si ani blafne. 2.Problém - Když ho teda nastartuju tak nechce zhruba tak 300 metrů jet, ale pak táhne a jede jako drak. Jenže ujedu tak 6-10km a pak nechce vůbec táhnout a hrozně ztrácí výkon. Poraďte mi prosím čím to může být spíš to asi bude vědět někdo z vlastních zkušeností.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 16:03
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jojo, pravděpodobně svíčka pokud ne tak odtrh.Tohle mi dělá taky, mám PAL 14-9 a než se ohřeje tak jezdím jen na zvýšenej volnoběh, jak přidám plyn tak chcípá, nicméně jak se ohřeje tak to jede tak pěkně, že to ani něják nemám v plánu vyměňovat, těch 200-300 metrů za studena překoušu, pak chytá na našlápnutí a jede pěkně.To, že se to po pár kilometrech začně strašně dusit mi dělalo taky, bylo to nehorázně zasranym vejfukem, pořádně sem to vypálil a rozdíl je dost znát, do kopečků co sem jezdil na 1 jezdím na 2 a co sem jezdil na 2 jezdím na 3. Možná špatně nastavená směs, ale typuju ten vejfuk.
Datum: 11. října 2010 16:03
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, zkus vyměnit svíču třeba za brisk N15C ( dobře chytá za tepla) ....... tam máš asi brisk N17C ta zase dobře chytá za studena, ale špatně za tepla
Datum: 10. října 2010 19:49
 zdarec draci delam g o na simsonu a dostal sem k tomu nova gufera vsechny uz sem vymenil az na jedno -22x35x7 nevite kam patri dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2010 15:21
 čau, hlavy ti to neřeknu, mrkni se do katalogu ND, tam by to mohlo být popsané dobře...
Datum: 09. října 2010 15:21
 zdar hoši mám motor na pincka po komplet go motoru i vybrus ale mám problém když jedu chvulku tak sen pionýr se hrozně zahřívá a pak vubec nejede to jako kdybych měl plej plyn a stál na brzdě tak tak to jede ale je možny že by ten vybrus udělaly nějak moc těsnej?a co s mím mám dělat ono to totiž pak nejede jak to je horky díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2010 22:40
 To je normální a zvlášt pokud jsi tam ty ložiska i klikovku napral silou tak se to všechno těžko točí a je obrovské tření mezi válcem a kruhama. víc mazej a po 1000km by si to mělo všechno senout. u mě se to začalo probírat kolem 1000km a v plné palbě mi to jelo po 2500km
Datum: 08. října 2010 22:40
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
 Cau Draci.Chtel bych se zeptat mam JAWU 21 a prosim nevite proc kdyz jedu treba na 3rychlostni stupen a 0%plynu treba 10 vterin a pak pridam plyn tak se to jakoze chvili zadusy treba 3 vteriny a pak uz je to zase normalni.Nevite cim to je ?  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 16:01
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Je to bohatý,dej nižší hladinu,případně níž jehlu a pokud to nepomuže,tak kup novou HT 68,stara je asi uz odrbaná a moc široká...také zkontroluj zda nemas moc pricpanej filtrbox a zajisti dobře průchozí(nový) vzduchový filtr
Datum: 07. října 2010 16:01
Jméno: KublexXx
IP: uživatel6617
 taky jsem si rikal ze se to nejak zahlcuje ale co proto mam udelat aby to bylo OK ?
Datum: 07. října 2010 15:57
 nejspíš se hltí (směs)
Datum: 07. října 2010 15:55
 Zdar draci, nevite nekdo kolik nejvic jede ČZ 150? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 14:23
 diky
Datum: 07. října 2010 14:23
 tak 85 km/h víc bych jí netočil
Datum: 07. října 2010 8:31
 Ahoj. Prosím Vás Dělám KOMPLET GO Mustanga 223.2 . A Chci se zeptat jestli by bylo možné rám natřít základní barvou a pak nějakou vrchní..? jde mi o to jestli to můžu natít stětcem.? protože stříkací pistolí nemám možnost.A sprejem to nechci dělat.A jestli to mám předem ošmirglovat a zakitovat a pak přes to to natřít štětcem.? šlo by to? jak by to vypadalo štětcem natřené ? A heště ten samý dotaz ale na blatníky a nádrž a kastlík ... ? A ještě jeden dotaz. : Sundal jsem přední vidlici a vysypaly se m ty ložiska.hodně jich tam už chybělo.No ale ptám se a to . : tam jsou ty ložiska 2. vrchu a zespodu.Tak jaké tam mám koupit ? jsou to tyto ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_252.html a to zvrchu je to samé co zespoda? takže mám koupit dvakrt toto ? Dkuju moc za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 22:08
 Né jako v pohodě,nemyslím to zle.Jen bys nemsel tady tak nadávat.Jasně že vám věřím.máte zkušenosti.(jinak bych tady asi nechtěl od vás poradit ne ?  jako pohoda.Tak promin jestli jse mse tě dotkl ale víš jak.. nebudem tu řešit takové kraviuny..prostě sorry a díky..
Datum: 06. října 2010 22:01
Datum: 06. října 2010 21:49
 OK.Díky moc... Však v pohodě.nemám ještě koupený ani štětec ani váleček.Tak díky moc určitě to udlám tím válečkem. péro. ze 2 metrů? a jak to vypadalo z 30 cm ?  Vpohodě.díky za rady..ale ještě prosím co s těma ložiskama? můžu tam teda dát ty věnečkový nebo ne ? nebo co ds tím mám udělat? Díky moc
Datum: 06. října 2010 21:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jojo to je fakt...to mě nedošlo..kámoš dělal válečkem ragula a vypadalo to ze 2 metrů jak stříkaný
Datum: 06. října 2010 20:05
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel9464
 Pravda, pravda s tim válečkem  Doma sem s tim dělal kapotu na traktor a vypadá to nesrovnatelně líp, než štětcem
Datum: 05. října 2010 22:28
 péro- jo jo díky , Frank ...... - barvu tam mám tu černou otriginál,celkem drží ale místama se už loupe z důvodu rzi, a jinak pér neříka laž na kov ... říkal : NEMUSÍŠ až na železo. , Váleček ? a jak se dostanu válečkem do různých míst? válečkem nemám šanci se dostat všude .. ? Jinak tež díky
Datum: 05. října 2010 22:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ještě jsem ti nenapsal že autolak ti při nanášení štetcem šmouhy nadělá...ale ta kladívková když nebude hodně hustá tak by se měla slejt a udělat ten kladívkovej efekt
Datum: 05. října 2010 22:03
  Díky hrozně moc ...  Hned zítra valím někde do lakovny ...  Díky moc
Datum: 05. října 2010 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně můžeš to natřít štětcem...ale v tom případě bych ti doporučil vše osmirkovat , ale nemusíš až na železo , stačí jen jakoby zdrsnit no a aspon kostru natřít kladívkovou barvou...sice to nebude úplně hladký ale bude to dost držet a nebude vůbec znát že jsi to dělal štětcem...no a nádrž a kastlíky by jsi mohl v pohodě udělat tou kladívkovou no jak chceš...ale klidně bych na to dal i nějakou hezčí...zašel bych si do lakovny a nechal si namíchat nějakej odstín něčeho kvalitnějšího než obyč barvu co koupíš v drogérce za 120kč....takže bych udělal tak 2-3 vrstvy tý barvy a pak na to ještě třeba 2 vrstvy bezbarvýho laku ( taky nějakej kvalitnější)jian v krku jsi měl 100% jen samotný kuličky (21 nahoře a 21 dole průměr 5mm) ale můžeš tam koupit i ty ložiska...http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.stadion-jawetta.deg.cz/upload/galerie/jawetta_standard/11.jpg&imgrefurl=http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx%3Fquestionid%3D34676&usg=__6IY-19qc5WWYi80LGmo2ymEMd2U=&h=768&w=1024&sz=175&hl=cs&start=0&zoom=1&tbnid=95NsHKnpbMhfrM:&tbnh=134&tbnw=179&prev=/images%3Fq%3Dklad%25C3%25ADvkov%25C3%25A1%2Bbarva%26hl%3Dcs%26biw%3D1024%26bih%3D550%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=139&vpy=220&dur=885&hovh=194&hovw=259&tx=148&ty=98&ei=jIKrTOSrJYXKswa38KzIAw&oei=jIKrTOSrJYXKswa38KzIAw&esq=1&page=1&ndsp=16&ved=1t:429,r:6,s:0 máš tu i odkaz jak vypadá ta kladívková barva  tak at se ti to podaří
Datum: 05. října 2010 21:55
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 Hoj borci... jak je to stím otevřeným sáním? Jaký jsou jeho nevyhody a vyhody? Ja mam filtr bez toho boxu.. jenom proste to hrdlo s filtrem.. a zvrchu ucpany... a cajk  svicka ma nadhernou cihlu  tak by me zajimalo jak to je ?  a jesi kdyz mam cihlu na svicce tak jesi muzu skusit posunout jehlu.. aby tam slo vice benzinu.. pokud to teda nebude delat neplechu a svicka bude furt stejna  diky za typy a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 10:37
 Jesli máš na svíčce cihlovou barvu, tak nech jehlu bejt akorát by se ti to přechlastávalo
Datum: 06. října 2010 10:37
Jméno: 551 sport
IP: uživatel9754
 čus draci, vim že to je trochu mimo mísu ale nevim jinam kam napsat, nemá tu někdo babetu Kriedler Mofa (MF) 2 ??Mám to doma a nevim jesi to je rarita nebo jen obyčejná babeta? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 20:04
Jméno: míra
IP: uživatel5610
Datum: 05. října 2010 20:04
 Dobre deň,rad bych poprosil o radu ohledne pionyra,kdyz vycistim,nebo vymenim svicku,jede max nejakejch 30 metru a pak zacne vynechavat az chcipne...znamy mi rikal ze to muze byt hlavni civkou.Mate nejakou jinou radu?predem dekuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 19:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti karbec
Datum: 05. října 2010 19:03
 Ahoj draci, chtel bych se zeptat kolik tak stoji bovden k tachomeru na mustanga??? chci jen ten bovden a ne cely aji s lankem cele to stoji tady na fichtl kramku 110kč. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2010 21:30
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 jsem ze šternberka cca 18 km od olomouce
Datum: 06. října 2010 21:30
 jo a johny15> odkud jsi??? nejsi nekde od olomoucE?
Datum: 05. října 2010 19:26
 johny15: ne to je dobry ja ho teda koupim celej me se totiz ulomila ta maticka na pristroubovani.. ale diky
Datum: 05. října 2010 19:25
Jméno: jawadráček
IP: uživatel10429
 TO se nedá sehnat to se prodává pouze jako celek
Datum: 05. října 2010 16:53
 mě měřlí dobře:S (aspon mě měřil dobře )
Datum: 05. října 2010 16:52
 nejspíš to asi neseženež jásem si to koupil tak jak to je ale doma má starej sice mýstama ruplej ale mám ho chceš ho?
Datum: 05. října 2010 16:51
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ahoj potřeboval bych poradit jak udělat nějaký filtr origoš zabírá moc místa a ještě se chci zeptat na lamely a převodofku na fíka ??? nemáte někdo koupil bych za vaši cenu (ale né moc) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 21:25
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 mohl bys mi ty lamely moc prosím vyfotit muj email zelena.j009@seznam.cz díkk moc
Datum: 05. října 2010 21:25
 mám použity ještě originál korkovy lameli ale vypadají dobřee žádnej korek tam nechibý zuby jsou taky dobry za 70 jsou tvoje
Datum: 05. října 2010 16:54
Jméno: jawaman
IP: uživatel10429
 vzducháč bych rozhodně nedělal a koupilm bych nějakej tuningovej a je toa lemely fakt nemam
Datum: 05. října 2010 15:35
|



|