slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  147  148  149  150  151  152  153  154  155  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel10475    
nejde mi u babetty 210 zaradit druha rychlost vse jsem koupil nove a stale nic.A pri pridani plynu se mi motor dusi vse vycistene.Dik za kazdou pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív vyřeš to, že se ti dusí. Předpokládám, že startuješ se sytičem a necháš jí ohřát a jestli i pak se dusí, tak kouknout na vejfuk, jak radil kolega kozel, vyčistit karburátor a seštelovat plováky, bohatost. Vyměnit svíčku, vyměnit gufera(pokud stála delší dobu, stačí půl roku), kohout u nádrže. A jakmile se ti nebude dusit tak se se můžeš věnovat spojkám, pokud jsi v nich rejpal, nebo něco měnil, musí se zaběhnout, tzn. jezdi aspoň 50 km někde ve městě aby pořád řadila a uvidíš jak se to bude lepšit.
 
 
Datum: 03. října 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel10475    
dik za radu vycistim a zkusim
 
 
Datum: 03. října 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta trpí na výfuk, takže vyčisti tlumič a i koleno, pokud jsi to ještě neudělal, to byl můj problém
 
 
Datum: 03. října 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám takový problém :-D asi si budete říkat ,že jsem hlupák ,ale za boha mi nejde vytáhnout oska předního kola:-D..odšroubuju matku nadzvihnu pionýra ,aby neležel na předním kole a zkusím osku vytáhnou ani boha. Nadzdvihnu pionýra a začnu po osce bít pořádne kladivem a ono nic:-D... Na druhé straně osky je vlastně ta hlava té osky v té hlavě je díra kdýž doní dám cokoliv a zkouším s oskou pootočit nic ani boha vše ohnu:-D.. Poradtě pls musím vyměnit přední kolo není na něm absolutně žádný vzorek:-D...asi vím proč:-D...(už jsem to tak koupil):-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
tam nakej kreten strcil nanuk a lizatka ne? mas to asi zatvrdly poradne do toho bouchani a kapni tam naky sracky a az do toho budes buchat tak to delej pres drivko jinak se to rosype
 
 
Datum: 03. října 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a když do toho budeš mlátit z tý strany jak je závit, tak jedině s našroubovanou matkou, jinak závit rozklepeš a budeš kupovat novou osu..
 
 
Datum: 03. října 2010 10:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše HH...nalejt tam nějakej sajrajt typu konkor, WD atd...a když ani to nepomuze, ta hrubá síla vše vyřeší...
 
 
Datum: 03. října 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10474    
asi to bude zarezlý, pořádně to prostříkej WDčkem, brzdovkou, konkorem nebo podobnym sajrajtem a nech přes noc působit, pak to zkus znova
 
 
Datum: 03. října 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej jako co od nás jako čekáš že ti na to řekneme no prostě si zaposiluj a pořádně zaber a je to :_D
 
 
Datum: 03. října 2010 9:01
 
 
 
 
Jméno: matyczsek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarek draci, mam problem s prednim kolem u fichtla-pri zataceni se hodne vychyluje do stran a drhne o blatnik (kolo je vycentrovany a jinak se toci rovne)...nevim cim to je..mohlo by to byt kvuli starejm pruzinam, nebo kuli tem plastovejm vlozkam? dik za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10474    
musim potvrdit klikařova slova...
 
 
Datum: 03. října 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouzdra v kombinaci s volnejma vidlema v brejlích je vražedná kombinace
 
 
Datum: 03. října 2010 8:02
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus Draci,mam dotaz,rozpulil sem motor kvuli pretesneni,dal jsem ho dokupy a netocilia se zadna hridel rozpulil sem ho znovu,nic sem nenasel co by mohlo byt na zavadu,pri skladani sem dal kartery k sobe srouby sem postupne dotahoval a kouslo se to,zduraznuju ze jsem je dotahoval malo,hodne malo,nevite cim by to mohlo byt? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: entony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aha tak to je asi tim,bylo tam papirovy a dal sem tam silikon,hned to zitra skusim dat papirovy
 
 
Datum: 02. října 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
no za předpokladu žes neměnil pouzdra, tak čim si to přetěsňoval? jestli bylo mezi karterama papírový těsnění a tys tam při skládání napatlal jen silikon, tak by to mohlo bejt tim..
 
 
Datum: 02. října 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Čus draci, chtěl jsem se zeptat. Dneska jsem zprovoznil Jawu 05, která stála přes dvacet let. Plovákovka v karbecu vyčištěná, nový převodový olej, vyčištěna palivová soustava, nová svíčka N15C. Na nakopnutí nechytnul, tak jsem tlačil a tlačil. Potom konečně chytnul a vystřelil jak býk, málem mi ujel jak jsem vedle něho utíkal. Ale na plyn vůbec nereagoval a když jsem chtěl dát dvojku, tak chcípl. Pak jsem zase tlačil, ale bohužel zrovna se chytil, když tam byl štěrk s pískem. Ale vystřelil tak rychle, že na tom štěrku uklouzl, já hodil hubu a položil fechtla, který zase chcípnul. Nevím čím to může být. Napadá mě, jestli nesaje faleš, nebo jen se třeba zachytne plyn na plno a už nechce povolit a nereaguje... Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Když to nejde bez filtru tak ti netěsní karbec. takže přetěsni pořádně karbec, taky vyčisti zapalování,dej nové kladívka,zkontroluj vačku jestli není sjetá namaž filc,zkontroluj jestli dotěká benzín,vyčisti výfuk a pak to zkus,pak ještě zkontroluj jehlu a podiv se na šoupátko a plynové lanko,můžeš ho mít potrhané a proto se ti nevrací plyn! Zkus toto všechno a pak uvidíš jestli to pojede nebo ne
 
 
Datum: 02. října 2010 20:53
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Ještě mě napadlo, že jsem to asi špatně definoval. Prostě najednou chytne a jede jak bych držel naplno plyn, ale já vůbec nepřidávám a nejde ani ubrat, prostě nereaguje, a tak jsem zkusil i přes ten plný plyn kopnout dvojku, ale to už chcípnul. Zkusím se ještě podívat na to lanko. Díky.
 
 
Datum: 02. října 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
No já jsem zatím karbec moc nerozdělával, protože jsem to zatím jen chtěl zkusit, jestli to vůbec pojede a přes ty revmaplechy se tam špatně dostává, tak jsem to zatím nezkoušel, to je pravda. Je tam airbox, ale nechytalo to ani bez něj, tak mě napadlo papírovým kapesníkem zacpat přívodní trubici do airboxu a najednou už chytil, ale až moc. ;-) Na jehlu se podívám. Protože je to ale 05, tak jaksi nemohu nastavit ani hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 02. října 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že to bude bud nekde přisávat vzduch nebo bych si pohrál z lankem od plinu jak je hodně namontováno do toho kulateho výčka nebo bych ho ponořil do oleje a pak to skusil počkej si ještě na názory druhých. ( Amáš dost přitaženou hlávu? tam to taky muže tahat faleš)
 
 
Datum: 02. října 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
mohla by to dělat moc bohatá směs, ucpaná volnoběžná tryska... zkoušej různý nastavení karburátoru (polohu jehly) a uvidíš kdy to bude lepší a kdy horší..
 
 
Datum: 02. října 2010 13:40
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel10468    
Zdravím draci :-) . Mám Mustanga a potřeboval bych nějak spravit kříž a stojánek, má to vykloktané díry a chci, aby nebyl stojánek šikmo, aby fichtl stál na stojánku rovně.Už má jednou zvětšené díry na větší průměr šroubu, ale už se to zase vykloktalo. Nevíte někdo jak by se to dalo opravit, protože kdybych to zase zvětšoval, tak už bude tenký ten obvod kolem šroubu. Hlavně se chci vyhnout kupování nového kříže a stojánku. Diiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Měl jsem možnost si donést z práce ty vložky, tak jsem to vyřešil takto, jinak to navaření těch matek je taky good nápad ;-)
 
 
Datum: 02. října 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel10468    
Díky moc vám, oba nápady jsou výborné. Víc se mi líbí s tím čepem ale netuším kde bych sehnal ty vložky a ten čep bych musel kupovat, takže to asi udělám s těmi matkami.Matek mám doma moooc. dííky moc oboum :-) :-) :-) ;-) ;-)
 
 
Datum: 02. října 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
mno ja jsem vzal a matky a sroub....matky na sroubu musi mit co nejmensi vuli ale taky nesmi byt stejne velke jako sroub....a matky jsem navaril na ty vykloktane díry a vsechno krasne funguje......nemam s tim zadne problemy
 
 
Datum: 02. října 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Měl jsem ten samej problém a vyřešil jsem to následovně. Koupil jsem novej stojan (starej už to měl za sebou a navíc byl prasklej), do kříže do těch děr jsem vložil vložky z kalené oceli, které mají na jedné straně lem (takže nevypadnou, protože jsou tím lemem vloženy mezi kříž a stojan) a místo šroubů jsem tam dal čep, který byl tu prodával i sesa (protože ho nemá v nabídce, tak musím dát odkaz na konkurenční stránku abys věděl co myslím: http://www.motokramek.cz/cep-stojanu-pionyr/ ). Mám to tak už přes rok a všechno funguje na 100%, nikde se nic nekýve, nedrhne no prostě paráda ;-)
 
 
Datum: 02. října 2010 10:52
 
 
 
 
Jméno: Rádio      E-mail:      IP: uživatel9179    
Ahoj, můžete mi prosím někdo změřit vnitřní rozměr kyvky u ČZ 175/487? A taky bych potřeboval vědět, jak velká má být ta vložka, která se dává mezi náboj zadního kola a rozetu. Dík Rádio odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nemůžeme
 
 
Datum: 07. října 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
RYCHLOMĚR JAWA 50: Zdar lidi nech se mi to zatim rozdělávat, ale nevíte někdo, jestli jde rozmontovat tacháč, zvlášť pak jestli jde odmontovat ta CHROMOVANÁ OBROUČKA?!? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ale hovno, tachometr je náhradní díl, zvlášť u fichtlů se tohle vůbec neřeší..
 
 
Datum: 02. října 2010 13:23
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ale kdybych měl druhej tak z něj to vytáhu ne? Já to mám na papírech, a keď mi nebudou sedět čísla na tachometru, prej teď to je trestný či co?!!?
 
 
Datum: 02. října 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ta pružinka je na osce ručičky je to takovej smotanej tenkej plišek,pochybuju zě to nekde seženeš, esi je ta pružinka vadna tak bych sehnal jinej tachač
 
 
Datum: 01. října 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš špatnej náhon, nebo prasklou nebo vytahanou pružinku v tachaču
 
 
Datum: 01. října 2010 18:02
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a prosimtě co to znamená, když se mi ručička klepe v rozmezí asi 10km/h a špatně se vrací až na nulu a taky když se dostane na 60km/h tak spadne na 80km/h a musí se sklepat na 60 a pak spadne většinou dobře přímo až na nulu!! Je to asi truchu zarezlý ne? a neni tam nějaká pružinka?
 
 
Datum: 01. října 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Jo jde rozmontovat...Vemeš šroubovák a opatrně kolem dokola to ze zadu budeš páčit...
 
 
Datum: 01. října 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Capek      IP: uživatel4328    
Cau, z ceho se daji pouzit predni vidlice na javu 90 ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2010 6:14
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Ty tu něco vykládej ty kryso...ze ty si mu tak poradil..
 
 
Datum: 02. října 2010 6:14
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
v pohodě, ale jak chce měnit vidlice když neumí napsat pořádně JAWA ? :-D
 
 
Datum: 01. října 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
cezetak:tak to máš pravdu toho sem si nevšim...xD DANO:sory:-)
 
 
Datum: 01. října 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z kyvacky
 
 
Datum: 01. října 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo tak neumí napsat W a co :-)
 
 
Datum: 01. října 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MB: ty snad znas nejakou "javu"?? :-D
 
 
Datum: 01. října 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
dano:v tom případě si debil..
 
 
Datum: 01. října 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
Žádnou "javu 90" neznám...
 
 
Datum: 01. října 2010 13:57
 
 
 
 
Jméno: KublexXx      IP: uživatel6617    
Cau draci slozil jsem si JAWU 21 vse je v poradku ajo jiskru to hazi nadhernou myslim si ze je to vsechno v pohode ale nechce chytnou prosim nevite vcim by to mohlo byt ? .. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
jo a skontroluj jestli ti nepodfukuje hlava :-D
 
 
Datum: 30. září 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
A serid si karbec ;-)
 
 
Datum: 30. září 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Předstih, odtrh nebo nemas benzin :-D
 
 
Datum: 30. září 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: Bábovský Jiří      E-mail:      IP: uživatel10462    
Nazdar draci.mám problém u mustanga se zadřel kluzák v levý vidlici,jde jen hodně těžko vyndat.Nahoře ve vidlici je pružina uchycená šroubem M8.Poraďte jestli jsou tam nějaký futra a jak je vyndat.Vidlice i kluzák jsou rovný,neohnutý.Dík za rady a zkušenosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Vyndej pruzinu pres nejakou tyc vytluc ty futra a dej novy. Budes je muset ale lehce zabrousit aby ti tam kluzak chodil tesne a plynule
 
 
Datum: 30. září 2010 17:43
 
 
 
 
Jméno: honza ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mam dotaz když na fichtlovy zaprzdim přední tak se moi celí kolo i s blatníkem posouvá nevíte co s tim je ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dotahni tu velkou stredovou matku a pripadne dotahni i ty matky na krajich Melo by to pomoct. Dale k dotahovani ne ze to prezenes nesmis cejtit ty kulicky kdyz otacis, musis to utahnou tak aby tam nebyla vule a zaroven jsi kulicky nedrel. Pak to zatahni druhou matkou a mas klid.
 
 
Datum: 30. září 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni jednodussi se kouknout,ve kterym miste se to hejbe presne?koukni jestli se to hejbe presne v krku..pak se pripadne ptej a nebo dotahuj a vymenuj :-)
 
 
Datum: 30. září 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
Tak sem se na to mrkla a kejvou se mi i horní brejle tak to bude to ložisko ne?
 
 
Datum: 30. září 2010 19:23
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
oki zatim dik ja se na to zejtra mrknu a poradim se děk ste hodný.
 
 
Datum: 29. září 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak se tu pise ja bych kouknul jestli mas dorazeny kolo a utazeny. Na stred se dava takova jakoby krytka a zaroven vymezovaci podlozka. Potom koukni na to jestli nemas volny dolni i horni brejle kdyztak dotahni ale pochybuju ze by to bylo tim. Dale bych kouk na ty futra tohle je nejcastejsi zavada a potom taky koukni jestli mas dotazeny matky na hornich brejlich. Taky zkus sundat kolo a jestli vytahnes kluzak je to spatne musis ho tam jakoby nasroubovat.
 
 
Datum: 29. září 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
a co to teda nejspis bude kdyz ma vuli i kolo oproti blatníku do stran?
 
 
Datum: 29. září 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluzák to je ten spodni dil tlumice kterej ti zajizdi do vrchniho dilu. Pochopil jsi? Jinak pak uz snad jen fotku a v ni sipky :-D
 
 
Datum: 29. září 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel10429    
kolo ma taky vůli oproti blatníku.a co se myslí klusákem ?
 
 
Datum: 29. září 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libor: Hodně objektivní názor :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. září 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ty šavle můžeš mít taky jen povoleny
 
 
Datum: 29. září 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se ti hejba kolo i s blatnikem,nebude to v kluzakach,bude to v krku rizeni..vysypany lozisko,vymlety usazeni loziska a nebo tam to lozisko nemas vubec.zkus zahejbat s celejma vidlema i s kolem a koukni kde se to hejbe,jestli kluzaky a nebo v krku.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel9923    
mas v prdeli tlumice skus s tim kolem zamlet do boku jsestli ma vuli.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:28
 
 
 
 
Jméno: Wasabi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jednoduchy, mas v haji silonovy futra v tlumicich. Jsou 4 v kazdym po dvou. vytluc je a dej novy. Kus stoji cca 20kc Muj navod je takovej natluc prvni zaroven s tlumicem, zkus nasadit spodni kluzak, pravdepodobne to nepujde anebo to pujde hodne blbe vem si kulatej pilnik a zlehka ho zevnitr prebrus. (ma tam takovy groty nebo jak bych ti to napsal). Znova zkus. ajkmile se dostanes do faze kdy ti tam chodi pevne ale nedrhne tak ho zatluc 16 cm hluboko a nasad dalsi opakuj postup s pilnikem. P.S. ja mam modelarskou frezku takze u mne to trvalo cca 20 minut oba tlumice.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel3522    
Ahoj muj pincek spatne chyta nevim cim to je....predstih ok, odtrh ok, jiskra je takova modra....svicka je nova(BRISK 15C) , benzin do valce jde protoze svicka je vzdy po vytahnuti mokra, a karburator je sestelovany....a kdyz to obcas chytne tak to vubec nedrzi volnobeh a i kdyz je stelovani volnobehu dotazeno na maximum.....a kdyz to chytne tak to hrozne kouri z vyfuku takovovy šedivý kouř. uz fakt nevim odbcas to chytne i 2x zasebou ale pak uz vubec....diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ted k tvoji zavade podle me to je jak rika nunik bude moc mazes nebo to zere z prevodovky. :-)
 
 
Datum: 29. září 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni pravda ze byli kour je kdyz zere olej!! Když maš moc oleje v benzinu jde z vyfuku husty modravy kour bily znamena ze zere vodu(nebo ze zimniho pocasi tvori kondenzovane vodni pary ale mtl by zmizet po zahrati motoru)
 
 
Datum: 29. září 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
saje ti vzduch alebo olej okolo kluky treba vymenit gufera
 
 
Datum: 29. září 2010 10:25
 
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel3522    
No moc oleje tam urcite neni protoze jsem daval 1:33 a hlavne kdyz se spaluje olej v benzinu tak je kour bily....a tohle je fakt šedivej az svetle řernej kouř...
 
 
Datum: 28. září 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
popripade vyndej karbec.. rozeber ho do sroubku a poradne vsechno vycisti ( vyvarit v octove vode.. nebo vyfoukat kompresorem) nasad poradne prestesni a uvidis.. pokud to pujde dal hledej nekde jinde :-)
 
 
Datum: 28. září 2010 20:43
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
koukni jesi mas poradne pretesneny spoje u karburatoru. a dkyz ti vali kour z vejfuku.. tak bud moc mazes... nebo si fik primazava sam prevodakem ( bere si to olej z prevodovky)
 
 
Datum: 28. září 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
ahoj chci se zeptat kde se da nejlip vyndad lanko od tachace?jo a sorry za blbou otazku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
od nahonu u rozety normalka odmontujes tu prevlecnou matici nebo jak bych to nazval a vytahnes :-)
 
 
Datum: 28. září 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
jo u fichtla ale sem se chtel zeptat jeko jesti tam od toho kola nebo odkud a jak dikes
 
 
Datum: 28. září 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
a u čeho? u fechtla, pokud není poškozenej bovden, stačí jen vytáhnout to lanko a nasunout nový.
 
 
Datum: 28. září 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec , potreboval bych se zeptat nekoho kdo daval chromovat kluzáky přední vidlice na J 350-634 kolik ho to stálo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
hh
 
 
Datum: 07. října 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry bych se chtel zeptat na kolik by vysla GO javy 250/353 (pist,krouzky,klika,loziska,gufera a vse co k tomu patri) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky: to jsi z nejakyho levnyho kraje ja daval GO kliku a stala 1600 korun a vybrus 900.
 
 
Datum: 29. září 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kocvin: GO masiny za 11 000 ? kde zijes ? :-D ja delam komplet GO 638 a predbezny propocty jsou asi 20 000. Pravda ale je, ze pulka motorky bude nova. GO motoru čz 175/487 stala neco malo pres 6 000, u kejvacky to bude hodne podobny, pres 7 000 si myslim, ze se nedostane.
 
 
Datum: 28. září 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo vy asi myslite GO cele masiny ne?? 9000-11000?? GO motoru jen motoru to by melo vychazet nak kolem 4000 ne??
 
 
Datum: 28. září 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
TO se mi nezda :-) je to nejako malo... :-) Kdyz k tomu pridas praci atd :-) me vysla GO na 250/455 bez prace na 7000kč.. se vším všudy :-)
 
 
Datum: 28. září 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nunik: to je moc GO vyjde na +- 6 000 korun
 
 
Datum: 28. září 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: nunik      IP: uživatel8793    
Komplet GO kdyz si ji nechas udelat.. tak pocitej tech 9000-11000 Kč!
 
 
Datum: 28. září 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok diky :-) omlouvam se za to jednoduche w (JAWA)
 
 
Datum: 28. září 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Záleží na tom v jakém stavu je i převodovka, spojka a motor celkově a jak důkladně budeš generálku dělat. Po demontáži motoru je nutno vše zkontrolovat a opotřebované díly vyměnit. Ceny náhradních dílů zjistíš zde ve fichtl krámku. Jinak repase kliky stojí tak do dvou tisíc a výbrus s příslušenstvím kolem sedmi stovek.
 
 
Datum: 28. září 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm premyslim premyslim a nic mne nenapada, protoze zadnou "javu" neznam....
 
 
Datum: 28. září 2010 0:56
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapomnel jsem podotknout motoru jen motoru
 
 
Datum: 27. září 2010 23:17
 
 
 
 
Jméno: koocvin      IP: uživatel8891    
Dobry den panove mam doma jawu 05 v puvodnim zelenem laku a z jedne strany ji puvodni majitel pokipal luxolem a nejakym lakem poradte cim by to slo smyt. Zkousel jsem redidlo naftu benzin a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom pripade zustava uz jen ta ziletka
 
 
Datum: 28. září 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nenahřívej to !!§nahřeješ i lak a sundaš to celý !!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 28. září 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: JouMen      IP: uživatel10218    
Ja bych to drhnul necim mastnym a nebo oskrabal ALE OPATRNE ziletkou
 
 
Datum: 27. září 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo nemáš zač ale nic mě už fakt nenapadá jedině na benzině nebo nekde v drogérce nákej přípravek by mohli mít ale to je asi malá pravděpodobnost ale skusil bych se tam taky zeptat za zeptání nic nedáš
 
 
Datum: 27. září 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: koocvin      IP: uživatel8891    
muzu to zkusit no diky:-)
 
 
Datum: 27. září 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak fakt nahřátjen tu srajdu ahned jak se to bude rozpouštět tak utřít pak to stuhne taak zas trochu anhřát a utřít a tak furt dokola taky bych to skusil aspon já no
 
 
Datum: 27. září 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: koocvin      IP: uživatel8891    
no ja prave nechci poskodit ten lak:-)
 
 
Datum: 27. září 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to skusit něčím nahřát a pak hadrou setřít nic jinýho mě nenapadá
 
 
Datum: 27. září 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau nevite nekdo, co znamena to "B" za rozmerem rafku ? napriklad 2,15B/18 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre a co znamena "R" ? :-D
 
 
Datum: 27. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to podla mna chcelo byt R :-)
 
 
Datum: 27. září 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha, ale to je divny vzdyt na 640 ma SESA napsany predni 2,15B/18 a zadni 2,15/18 a pritom jsou ty rafky stejny ne ? ale dik
 
 
Datum: 27. září 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
B značí typ ráfku. toto je ráfek na celobuben. na půlbuben mají jinak díry na dráty
 
 
Datum: 27. září 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10447    
čau draci mám babetu typ 207 a nejde mi benzín z karbáče do válce benzín do karbecu de karbáč čistěnej kompresi má skoušel jsem i karbác z druhý babety a taky nic taktéž čištěnej už nevim co stim budu vděčnej za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Podívej se na píst a pístní kroužky a na těsnění kolem karburátoru.
 
 
Datum: 27. září 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
blobst kdys mas vse vycisteno tak to musi jit takze sedni si k ponku vem si karbec sadu sroubovaku vlasce( nebo medenej malej dratek na vycisteni trisek) + sezen nekoho s 8 barovim kompresorem... vse peclive vycisti dej nove tesneni a skopmetuj ... pak se podivej jeste na nadrz koukni jestly mas u kohoutku v nadrzi dobre sitko a zrovna vycisti i kohout (postup stejnej) uzpech ktvi v TOM KOMPRESORU dulezity je ho hodne ale fakt fest profouknou i trysky URCITE SI NASTAV HLADINU V KARBURATORU pak skomletuj a zkus... kdys nepujde tak pmuze vzit do strikacky namichanej benzin striknout do valce a startovat babca chytne a mela by se spamatovat..
 
 
Datum: 27. září 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
cau draci nevite nekdo proc mi nechce na mustangovi merit tachač??? poradte mi nekdo com stim diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
shreku baterku na tom nemam!!!!
 
 
Datum: 27. září 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi někoho v okolí ať ti to dá to cajku, sám se do toho nepouštěj
 
 
Datum: 27. září 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš nabytou baterku? :-D
 
 
Datum: 27. září 2010 10:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
a jeste mi vubec nesvitijou svetla tzarovky sou tam novy a uz si stim nevim vubec rady??? poradite co stim??? diky
 
 
Datum: 27. září 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
může, proč by nemohlo...
 
 
Datum: 27. září 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4207    
a nemuze tam byt neco ulomeny???
 
 
Datum: 27. září 2010 8:53
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam lanko???:-):-D jestli jo tak ho pořádně namaž a zkus to mělo by to fakčet
 
 
Datum: 27. září 2010 8:44
 
<  147  148  149  150  151  152  153  154  155  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 6:09:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu